Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Erm verdeeld zijn.

1. Steakhouse Erm

Gisteravond hier gegeten. Laat ik met de deur in huis vallen: Een Topzaak.
    Kwalitatief fantastisch eten, met een team met liefde voor het vak.
    Heerlijk broodje vooraf met huisgemaakte kruidenboter. Erg lekker.
    Als hoofdgerecht had mijn vriend haasbiefstuk medium, van de Josper, een houtgestookte oven. De garing was perfect.
    Zelf kon ik niet kiezen tussen RibEye van de Josper of de Bavette van de Broiler. Dus beide gedaan wink-emoticon;-) beide rare, en ook dit was perfect qua garing.

Het vlees is hier echt van topkwaliteit en zeker zeer gunstig qua prijs.

Wat hier zo ideaal is, is dat je je bijgerechtjes er los bij besteld voor overigens hele lage prijzen. Bij je hoofdgerecht zit standaard enkel een heerlijke vers gesneden bak rauwkostsalade. En deze was echt fantastisch lekker.

Voordeel van de bijgerechtjes los bestellen is dat je enkel besteld waar je je zin in hebt, ipv een volle tafel met allemaal goedbedoelde bakken eten die je toch niet op eet en waar je in restaurants over het algemeen wel een flinke meerprijs voor betaald…

In tegenstelling wat ik hieronder las van mensen zijn de porties qua bijgerechten, zoals de friet echt voldoende. Daar komt bij dat de bediening regelmatig vraagt of alles naar wens is, en of er nog iets aangevuld moet worden.

Wij waren vrij laat, dus heb aan 't eind van de avond nog een kijkje in de keuken mogen nemen en even gekletst met de kok.
    Iedereen is stuk voor stuk vriendelijk en gastvrij.

Dit restaurant is een aanwinst voor de regio.
    Kijk, verwacht je een enorme schnitzel met jägersaus en friet, tja, dan zit je hier verkeerd. Ook prima als dat je smaak is, maar ga dan geen 1 ster geven omdat het je 'smaak' niet is…

Maar wil je topkwaliteit steak eten, dan zit je hier 1000000% op de goede plek.

Wij hebben in ieder geval voor komend weekend weer gereserveerd, en dat is nodig want zeker de vrijdag en zaterdag zit inmiddels meestal vol…

2. Steakhouse Erm

Richard Beekman

2x de burger en een huis steak besteld. Smaak van de burgers en de steak erg goed. Helaas maakte de bediening een fout waardoor de "medium" en "well done" hamburgers bij de verkeerde personen terecht kwamen, dit werd pas duidelijk na enkele happen te hebben genomen.
    De afmetingen van de burgers ten opzichte van het brood was uit verhouding, de burgers waren vrij dik en klein en de broodjes te groot waardoor je eerst een paar happen brood met saus weg moet werken voordat je bij de burger bent. De friet was goed en de mayonaise erg lekker. Bediening mag wat oplettender, we hebben regelmatig een seintje moeten geven om drinken te bestellen. De biertjes waren lekker maar de schuimkraag te dun. De steak (3 kleinere stukjes) was uitstekend van smaak en perfect gebakken (medium rare) had wat malser mogen zijn maar das dan ook de enige aanmerking. De desserts waren ok, broodpudding, oreo en vanille ijs. Het was gezellig en een leuk avondje uit maar niet goed of speciaal genoeg om aan te bevelen of om nog eens te gaan.

3. Steakhouse Erm

Wat een top service! Op verzoek van de restaurateur zelf, een tweede keer wezen eten. Na dat er vorige keer iets fout was gegaan tijdens ons etentje… en vervolgens het hele diner gratis aangeboden krijgen! Waar vind je dat nog, deze mensen nemen hun vak serieus, dat is te proeven en te merken aan hoe perfect dit is opgelost. De porties waren deze keer ook prima in orde. Bediening, smaak en entourage zijn prima op orde. Dit restaurant is een aanrader! Mijn vorige review is bij deze volledig achterhaald en dus niet meer van toepassing. Zijn er nog verbeterpunten? Nou, wat ons betreft zou iets van kipfilet op de menukaart welkom zijn. Wat ook prettig zou zijn, is een potje tandenstokers op iedere tafel.
    Onze hartelijke dank voor de heerlijke maaltijd en voortreffelijke bediening. En voor de lezers; vergeet mijn review hieronder.

4. Steakhouse Erm

Peter van Nus

5. Steakhouse Erm

ReNate Vugteveen

Heerlijk gegeten met aardig en vlot personeel. Aanrader!

6. Steakhouse Erm

Om met de deur in huis te vallen; het viel ons tegen. Misschien ook met te hoge verwachtingen heen gegaan door de enorm goede recensies van anderen, maar ik vond de porties klein voor de best stevige prijzen. Vlees heb je zelf min of meer in de hand door de keuze op de kaart in grammen, maar met name de bijlages zijn klein en daardoor ga je er niet met een lekker verzadigd gevoel weg. Ook ging er bij ons iets mis met patat die we hadden bij besteld, doordat we veel te weinig hadden aan de eerste portie. De tweede portie kwam niet, werd vergeten en naar een andere tafel gebracht, kan gebeuren, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Heel goed was dat we vervolgens een gratis drankje kregen aangeboden, maar de portie patat die vervolgens nog gebracht werd was grotendeels niet gaar. Ook hier weer positief was dat deze niet in rekening gebracht werd, blijft staan dat deze laatste blunder niet had mogen gebeuren. Wel een pluim voor het feit dat de tweede portie niet in rekening werd gebracht + een extra kuipje mayonaise en een gratis drankje. Er zijn ook restaurants waar zelfs dat niet wordt opgelost, maar wat dat betreft was de service oké. Toch zou ik niet gauw een tweede keer heen gaan, Bij een hoofdgerecht zit alleen een kleine portie koolsalade, verder moet alles bijbesteld worden en wij hadden samen een bakje friet voor 4 euro (2 euro p.p.) waar je alleen krap aan genoeg aan hebt. Het grillen op de speciale houtskoolgrill is wel echt een toevoeging, het zorgt voor een heerlijke grillsmaak.

7. Steakhouse Erm

Wij zijn zondag hier wezen eten. Wat een heerlijke en fijne sfeer! Mooie ambiance, en fijn personeel met veel kennis. Nog uitleg gehad van de kok over het dry aged vlees in de kast! Heerlijk gegeten, de dry aged ribeye was zo mals en de housesteak ende brisket waren ook zeker een aanrader! Een mooie aanwinst in Erm! Wij komen zeker terug! Keep up the good work!

8. Steakhouse Erm

Fantastisch gegeten een heerlijke omgeving.

9. Steakhouse Erm

Fantastisch eten, ga nergens anders meer heen voor een echte steak.
    Prima sfeer en unieke beleving.
    Zeer gastvrije medewerkers.
    Kan het echt aan iedereen aanbevelen.

10. Steakhouse Erm

Rieks Super

Zeer goed en lekker gegeten. Wij gaan hier zeker vaker heen.

11. Steakhouse Erm

Heerlijk en gezellig gegeten! Absoluut voor herhalingvatbaar!

12. Steakhouse Erm

Harold Supèr

Heerlijk gegeten en een hele gezellige avond gehad. De bediening is heel vriendelijk en correct. Kortom, echt een aanrader om heen te gaan..

13. Eetcafé Erm

J.van Dam

We hebben heerlijk gegeten, dit alles is voor herhaling her vatbaar.
    Onze dank voor het personeel.

14. Eetcafé Erm

D.Roelofs-Matser

Vriendelijk personeel, eten prima met vooral verse groenten en mooi stuk vlees. Jammer dat de ruimte zo gedateerd is.
    Ook zou rustige achtergrond-muziek de sfeer wat verhogen. Wij hadden geen reden tot na-tafelen.

15. Eetcafé Erm

H Bouwers

Eten bij Moorman is altijd heel goed. Ik zou niet weten of er iets veranderd moet worden. Onze ervaring ( 4 personen ) is heel positief. Wij aten entrecote en iemand had asperges een ander zalm en weer een ander had kip met rode saus. Het waren allemaal smakelijke gerechten. Het is ons heel goed bevallen en zullen zeker in de toekomst weer bij Moorman gaan eten.

Dit is echt een aanrader.

16. Eetcafé Erm

Het eten is goed en zeer vriendelijk geholpen door de eigenaar. Het restaurant is misschien wat gedateerd maar dat maakte onze algemene indruk totaal niet minder. Integendeel, wat wordt je verrast door het lekkere eten en de gastvrijheid! Tevens zeer betaalbaar!

17. Eetcafé Erm

Yvonne van van Vessem-Koning

We hebben er 2 x gegeten en we hebben heerlijk gegeten. Zalig. Fijne en vriendelijke bediening. Onze 2 honden mochten zonder problemen mee.

Een echte aanrader.🖒🖒🖒

18. Eetcafé Erm

Schnitzels waren heerlijk! En service was top.

19. Eetcafé Erm

W.en A. de Brabander

We hebben hier heerlijk gegeten. Zeer goede bediening en service. Alles keurig schoon en netjes.
    Prima!!

20. Eetcafé Erm

Sylvia Janssen

Vandaag hebben we hier gegeten, het voorgerecht carpaccio was helaas niet zoals het hoort te zijn, hoofdgerecht enz. was ontzettend goed en lekker, prijs kwaliteit ook goed.

Verder qua bediening erg goed en op en top! Restaurant keurig verzorgd en schoon.

21. Eetcafé Erm

F.a.l. Dirks

Wij hebben ook heerlijk gegeten, voor de 4e keer. Echt heerlijk. Prijs/kwaliteit perfect. Echt een aanrader.

Vriendelijke groet,
    Fam Dirks uit Den Haag.

22. Eetcafé Erm

Adrie en Gert

Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Zeker waard om nog een keer terug te komen.

23. Eetcafé Erm

De Gastery

24. Eetcafé Erm

In onze vakantie bij het nabijgelegen vakantiepark 3 x gegeten bij Moorman. Goed Hollands eten zonder poespas. Vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit goed in evenwicht.

25. Eetcafé Erm

Bij Moorman nog steeds alles goed! Goede bediening en lekker eten. Ga zo door!

26. Eetcafé Erm

Gerhard en Grietje

Zondag 22 Dec. een speciaal dagje voor ons, even uit eten Bij Chris en zijn personeel. Het was er gezellig druk, de bediening uiterst attent en vriendelijk. Het eten voortreffelijk, dus een dikke pluim voor "Restaurant Moorman" in Erm.

27. Eetcafé Erm

Knipscheer

Gezellig restaurant maar slechte service. Bij een opmerking op de mosselen, die nog voor minstens 25% dicht waren werd totaal niet gereageerd. Als bij het afrekenen nogmaals deze klacht wordt gemeld wordt er bij navraag in de keuken gereageerd: "Niets aan te doen, u kunt een kop koffie krijgen!"
    Zo stuur je geen klanten weg!

28. Chinees-Indisch Erm

We hebben hier al een paar keer erg lekker gegeten en ook eten afgehaald, ook dit was erg goed. We hebben ook een buffet thuis gehad. Was goed geregeld en verzorgd en ruim voldoende voor iedereen en iedereen vond het lekker. De prijs kwaliteit is goed. De sfeer is gezellig en bediening allervriendelijkst.

29. Chinees-Indisch Erm

We hebben hier twee keer gegeten. Eén keer van buffet en één keer tafelbuffet. Beide kost maar € 13,50 p.p.
    We hebben beide keren heerlijk gegeten. Er is voldoende keus. De bediening is allervriendelijkst.
    Aanrader!

30. Eetcafé Erm

Peter Draaijer

Net gegeten met de familie, all in buffet genomen.
    Alles erg goed geregeld en zodra iets bijna op was werd het gelijk bijgevuld. Ook het drinken werd goed in de gaten gehouden en over de kwaliteit viel geen slecht woord te zeggen.

Bediening was verder top, 2 welbespraakte heren die duidelijk genoeg ervaring hadden. Geen gekluns aan tafel zoals tegenwoordig helaas vaak de standaard is geworden.

Eindconclusie;
    Kost een beetje (47.5pp gebak, 4 uur drinken en 3 gangen buffet) maar zeker de moeite waard.