Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Erica verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Erica

We zijn vaker geweest en net als altijd is het ons prima bevallen, we hebben genoten van het buffet en voor ons is er keus genoeg. We werden vriendelijk ontvangen en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. We waren met dochter en schoonzoon en iedereen was tevreden, voor herhaling vatbaar.

2. Chinees-Indisch Erica

k.minkes

eten was prima hadden een lopend buffet personeel was prima

3. Snackbar Erica

Justin Vos

Een mooie keet! Top personeel vers gebakken patat in vet en verse gesneden uien! De frikandel speciaal is een aanrader met een cola maakt je dag compleet!

4. Snackbar Erica

Niek de Wolde

Goed eten.
    Goede medewerkers.
    Erg vriendelijk.

5. Chinees-Indisch Erica

We hebben nu 3x eten opgehaald van dit restaurant, ook al is het een beetje verder rijden voor ons dan het Chinese restaurant waar we voorheen bestelden. We vinden het eten van deze veel smakelijker, met name de bami is zoveel lekkerder dan van de vorige ... we bestellen hiervan altijd een bakje extra om later op te 'snoepen', want het is op zich al zó lekker dat er niets aan toegevoegd hoeft te worden!
    We bestellen nooit vooraf, maar vinden de wachttijden wel meevallen aangezien er altijd wel een aantal mensen zitten wanneer we binnenkomen.
    Ik lees hier over onvriendelijkheid qua service, maar daar is ons nooit iets van opgevallen bij de ophaalkant iig.

6. Snackbar Erica

Gewoon altijd goed, uien worden zelf vers gesneden. Porties zijn goed en personeel behulpzaam en flexibel.

7. Chinees-Indisch Erica

Gisteren eten afgehaald, eten was wel lekker, maar we hadden om half zes gebeld, er werd toen gezegd dat het over twintig minuten klaar was.
    Op de afgesproken tijd waren we aanwezig, het zat er stampvol wachtenden en ons eten was niet klaar, we hebben daar nog een half uur zitten wachten voor ons eten klaar was.
    Om ons heen waren wachtenden aan het mopperen, die meneer zat er al drie kwartier.
    Verschillende mensen gingen naar de balie en vroegen om hun eten, dan werd er gezegd, het is bijna klaar.
    Vervolgens moesten die mensen net zo goed weer wachten.
    Alleen hierdoor gaan we niet weer naar deze Chinees.

8. Chinees-Indisch Erica

J.M. v.d.VLekkert

Vele keren geweest en komen terug hoor om het lekkere eten en de aardige mensen!

9. Regionaal Erica

Nog nooit zo vies gegeten! Duur, smakeloos en absoluut het geld niet waard.

Vriendelijk begroet bij binnenkomst, netjes geholpen aan de kassa, perfect eten. Het kwartiertje wachten was het zeker waard. Volgende keer weer naar deze snackbar 👍🏽

Jolanda

Lang wachten... ook aan de telefoon. (tip zet 1 iemand in het spitsuur aan de telefoon die deze bestellingen aan neemt). Je hoort dat ze nadat ze vragen om een momentje nog 3 klanten in de snackbar helpen. Vervolgens wordt er gezegd 20 minuten en kom je er na die 20 minuten, kun je nog 20 minuten wachten. De prijs vind ik behoorlijk hoog. Kwaliteit ook niet je van het.

12. Snackbar Erica

Jolanda

Top kwaliteit! Volle bakjes. Nooit meegemaakt (afkloppen) dat er iets niet klopte.

13. Pizzeria Erica

Het eten is goed en lekker. Best knap op een relatief klein dorp.

14. Regionaal Erica

Daniëlle

Echt heerlijk gegeten en dat voor 24 euro p.p. incl.drankjes. Super verrassende gerechten bereid met producten uit de streek. Een aanrader, wij gaan snel nog eens genieten!!

15. Regionaal Erica

Daniëlle

Inmiddels is het restaurant overgenomen door een topkok! Echt heerlijk gegeten voor een goede prijs!
    Wij hebben er gegeten met zijn 5-en en moesten 118 euro betalen incl. drankjes. En daarvoor superlekkere gerechtjes gehad. Echt een aanrader!

16. Chinees-Indisch Erica

gerrit posthuma

17. Snackbar Erica

angelo

Eten was niet klaar bij afhalen maar moest nog in het frituur gegooid en meerdere keren te veel moeten betalen

18. Regionaal Erica

Net subliem 3-gangenmenu gegeten mét een biologisch wit wijntje. Uitstekende bediening en ook de kindjes worden hier in de watjes gelegd. Prijs kwaliteit zit je hier iets aan de duurdere kant, maar dat mag al eens voor bio en streekproducten! Net zoals bij het hotel is hier duurzaamheid troef. Kortom een echte aanrader!

19. Chinees-Indisch Erica

In het weekend is er altijd een lopend buffet, is echt een aanrader! Al een paar keer met groep vrienden gegeten en elke keer goed voor elkaar! Erg lekker en niet duur. Ook al vaak besteld en is ook altijd goed voor elkaar. Ik raad het daarom aan iedereen aan

20. Chinees-Indisch Erica

Vanavond weer een keer heerlijk buffetten.. eten is altijd goed en de sfeer ongedwongen. Buffet kost geen drol en is meer dan de moeite waard! Aanrader

21. Chinees-Indisch Erica

We zaten bijna een week in een hotel in de buurt en nadat we onze eerste avond bij deze Chinees hadden gegeten, zijn we bijna alle andere avonden ook hierheen gegaan.

Heerlijk eten, aardige bediening, wel iets warrig maar dat was eigenlijk wel charmant ook en het pistache-ijs.. mmm

Ik raad dit restaurant iedereen aan!

22. Regionaal Erica

Een aaneenschakeling van akeligheden.
    Heel erg vervelend dat wij ons met ons dochtertje van bijna 3 totaal niet welkom hebben gevoeld. De serveerster liep zuur te kijken als ze ook maar eventjes van haar stoel af was. Er kon werkelijk niets gebeuren, we hadden ons eten nog niet op tafel (dan mag ze best nog even dartelen) en we waren de enige gasten in het restaurant, maar het werd duidelijk voelbaar niet gewaardeerd.
    De amuses werden onder onze neus weggehaald terwijl we ze nog niet eens op hadden. Ze had ons gevraagd of we ze lekker vonden en toen ik even later nog een amuse aan onze dochter wilde geven merkte ik pas dat ze al waren meegenomen. Toen ik hier direct melding van had gemaakt, was er geen sorry of wat dan ook. Het enige wat de serveerster ervan zei was; "Die heb ik dan in de prullenbak gegooid." Ook kwam er een soort van rare verklaring over wat de chef-kok wilde en over tijdsdruk, iets waar ik de ballen van begreep en echt niet voor gasten bedoeld was. Het was intern geneuzel. Ik had gewoon verwacht dat ze het ook vervelend vond en dat we er alsnog een voor onze dochter zouden krijgen. Nee dus. Zonder pardon geen enkele oplossing.
    Ruim 10 minuten later kwam ons eten (waarom was er ook al weer die haast geweest met het weghalen van de amuses?)
    We hadden een maaltijdsalade met olijven, feta, rucola en pijnboompitten besteld. De olijven bleken er niet in te zitten. Vergeten of dachten ze die lust hun dochter toch niet? Weer een heel omslachtig vaag verhaal van de serveerster, maar de olijven kregen we gelukkig uiteindelijk wel.
    Toen kwam ons hoofdgerecht, pittige groene curry met tofu, aubergine en tzatziki. Zelden zoiets smerigs gegeten.
    De groene curry bleek een soort van eigen experiment te zijn van de kok. Totaal niet pittig, groene curry zat er volgens ons niet door en er was ook geen gebruik gemaakt van kokosmelk, wat nou juist zo typisch is voor groene curry. Het leek wel of het groentesoepkruiden waren aangelengd met een beetje lauw water. Een vies laf soepje (ongeveer 4 eetlepels) en daarbovenop lagen wat blokjes tofu. De aubergine was ook redelijk smakeloos, zo 3 gegrilde plakjes op een bordje.

Wij zijn blij dat wij hier nooit meer hoeven te eten.

23. Snackbar Erica

Super snackbar. Wij halen altijd hier ons eten weg. Goede kwaliteit en je krijgt altijd wat je besteld.

24. Regionaal Erica

Carel

Misschien wel met iets teveel verwachting hier gaan eten. De locatie is ronduit schitterend, zeer modern en royaal totdat we het restaurant gedeelte inkwamen. Hier schrokken we toch wel een beetje van. Een veel te kleine, benauwde ruimte en erg sfeerloos. Nadat we gevraagd hadden iets aan de temperatuur te doen werd het wat draaglijker. Het verrassingsmenu bleek een 'random' keuze van de menukaart te zijn. Niet de keuze die we achteraf liever zelf hadden willen doen. Opvallend zijn de minuscule porties en de forse prijzen. Een stukje vis op 1 krielaardappel en wat ratatouille voor € 22,= is buiten alle proporties. Datzelfde geldt voor het dessert: flintertjes kaas op een bordje of een bolletje ijs in een bakje (waar de amuse ook in wordt geserveerd) + een dobbelsteentje bavarois met wat rabarber voor €9,= is ook over de top. Ik ben er van overtuigd dat er bij Green Meet's zeker goed gekookt kan worden alleen zou het iets bourgondischer mogen allemaal. Mag het een onsje meer zijn en een eurootje minder??

26. Internationaal Erica

27. Internationaal Erica

Max

Hier halen we altijd pizza's en shoarma weg, ze bakken echt goede pizza's en deze zijn ook lekker groot! De shoarma wordt standaard voorzien van een kilo gebakken aardappels en hier word je ook goed vol van. De prijzen die ze hanteren zijn absoluut niet te hoog en je betaald gewoon een eerlijke prijs voor wat je krijgt. De sfeer in het restaurant zelf is, na mijn mening, wat minder maar je kunt er prima gaan zitten om lekker te eten, de afhaal (vooral pizza) is ook echt een aanrader!!

Max

Ik heb hier wel is wat besteld en ze kunnen echt heerlijk frituren (hiermee hebben ze ook prijzen gewonnen), de service is ook erg goed, altijd vriendelijk en heel klantgericht!! Patat is goed gebakken en word (als je ook een snack besteld) op een bord geserveerd en dit zijn flinke porties, de snacks worden ook goed bereid en voorzien van lekkere saus (ook op het bord geserveerd). Kortom, je krijgt lekker eten in flinke porties voor een eerlijke/goedkope prijs (niet duur!). Echt een aanrader als je gewoon even lekker wilt snacken!!

29. Chinees-Indisch Erica

Een paar maanden geleden hadden wij via de telefoon besteld, er werd gezegd dat het eten over 20 minuten klaar was.
    Dus wij mooi op tijd aanwezig... en druk dat het was heb toen nog iets meer dan een uur gewacht op ons eten.
    En bij thuiskomst bleek de helft van wat we hadden besteld niet aanwezig was.
    Ik heb ze toen direct gebeld en er werd me gezegd dat ik bij een volgende bestelling dat eten wat er nu niet bij was gratis erbij kreeg. En ze boden hun excuses aan.
    En inderdaad ze hielden woord.
    14 februari weer telefonisch gebeld voor een bestelling.
    Ik zei of het eten tegen half 6 klaar kon staan, nou dat was geen probleem.
    Ik weer mooi op tijd aanwezig.
    Er werd zelfs gevraagd of ik het telefonisch had besteld, ik zei ja en heb zelfs mijn naam nog genoemd.
    Het was lekker rustig.
    Een kwartier later kwam een vrouw binnen en zei, zo jij zit hier al weer een dik kwartier, ik zo ja hoe weet u dat, nou zei ze, jouw zoontje vroeg hoe laat het was ,dus vandaar.
    Toen zei de vrouw achter de balie, wacht u al een kwartier, ik zo ja de bestelling van b.m.
    OOO zei ze sorry maar die staat al een poosje klaar....
    Kunnen ze dan niet gewoon de namen omroepen van de bestellingen die al klaar zijn ,is dat nu zo'n grote moeite.
    Was dus echt weer teleur gesteld en de volgende keer ga ik wel naar een andere Chinees toe.
    Want ik word hier niet goed van.

30. Chinees-Indisch Erica

Toen ze net geopend waren rijsttafel gegeten, daarna nooit meer vanaf geweken, heerlijke smaken, per gang uitgeserveerd en niet alles ineens op de tafel. Iets duurder maar erg lekker, regelmatig vrienden meegenomen en allen vonden de sfeer leuk en gezellig en het eten heerlijk. Van mij mogen ze nog lang zo doorgaan.