Nieuwste foto's in Erica

Laatste updates in Erica

1. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor China City
    Chinees-Indisch Erica

Langer dan een uur gewacht op mijn eten. Schandalig. Nooit weer.

2. Piet van der Heide 's profielfoto
    Piet van der Heide heeft een recensie geschreven voor AnyTyme G.J. Erica

Wij halen hier al jaren ons eten. Deze keer weer zoals gewoonlijk via internet een bestelling gedaan. Eten was pas een kwartier later klaar. Bij thuiskomst waren de uitjes voor de zoveelste keer vergeten. De patat was slecht gebakken. Ondanks de vraag: goed doorbakken. Zij hebben het te druk was het excuus. Voor deze firma ook nog een bestelling bezorgd in de buurt. Dan vraag je aan de eigenaar hoe hij dit denkt op te lossen. Krijg je een heel wazig verhaal over nieuwe aardappelen en hoe wij anders de patat altijd bestellen. Jammer. Dan ben je een klant kwijt en snap je niet wat service en klantenbinding betekent!

1,6
  3. Tobias's profielfoto
    Tobias heeft een recensie geschreven voor Kade 73
    Snackbar Erica

Lekker eten voor een goedkope prijs en erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

4. Siny Beukers's profielfoto
    Siny Beukers heeft een recensie geschreven voor China City

Siny Beukers

Lekker eten erg vriendelijke personeel voor herhaling vatbaar.

5. Berend's profielfoto
    Berend heeft een recensie geschreven voor China City
    Chinees-Indisch Erica

Eten en drinken was goed. Ruim voldoende.
    Bediening vlot.
    Sfeer een beetje minder. Wij waren de enige gasten.

6. Libbers's profielfoto
    Libbers heeft een recensie geschreven voor China City
    Chinees-Indisch Erica

Weekendje weg in Erica. Gezellig onderkomen en top Chinees. Zeer vriendelijk personeel. Wat een lekkere maaltijd voor 16 personen. Betaalbaar en zeer gevarieerd

7. Aad Vrijhof's profielfoto
    Aad Vrijhof heeft een recensie geschreven voor China City

Aad Vrijhof

Een van de betere kleine Chinese restaurants van Nederland. Altijd vrij druk in het weekend, hetgeen iets zegt over de goede naam van dit restaurant. Maaltijden zijn van zeer goede en sm(a)akvolle kwaliteit. Goede sfeer en fijne bediening met aandacht voor de bezoeker. We komen er al zeker 10 jaar tot volle tevredenheid, naast de andere Chinese restaurants in Nederland. Hebben er zelfs een keer met een groep van 40 personen gegeten. Prijs/ kwaliteit verhouding bijzonder goed. Vaak vind je bij het afhalen veel mensen voor je, hetgeen aangeeft dat het een kwalitatief goed lopend restaurant betreft. Enig geduld bij het afhalen van de maaltijd is vereist, maar het is het meer dan waard.

8. Brinkman's profielfoto
    Brinkman heeft een recensie geschreven voor Bij de Brugge

Super lekker gegeten, ook een druk bezochte snackbar. Personeel uiterst vriendelijk.

9. Suus uit Erica's profielfoto
    Suus uit Erica heeft een recensie geschreven voor AnyTyme G.J. Erica

Suus uit Erica

De laatste tijd veel klachten (vroeger nooit). Dit is dan ook de aanleiding van het schrijven van deze recensie zodat mensen voorbereid zijn.

Steeds veel te lang wachten na bestelling, 40-45 min./ bij bestellen in warme maand mei van softijs met vloeibare chocolade, bleek dame vergeten zijn het apparaat smorgens aan te zetten en dus geen chocolade te verkrijgen.

Bij bestellen broodje gezond krijg je niet wat je besteld van de kaart, maar een heel ander belegd broodje dan zij op hun menukaart hebben staan. Verse groente wordt verpest door zure groente uit pot en met rundvleessalade terwijl ik uit persoonlijke overwegingen geen rundvlees eet. Tevens staat dit duidelijk niet op de kaart. Weggegooid dus.

De begroeting en dag zeggen van de ondernemer is te overdreven. Wij stonden er nog maar net, werd ons al dag gegroet, 'eet smakelijk, fijne avond!' Hij keek niet eens goed. Wij keken elkaar wel aan en hebben besloten voortaan ergens anders te gaan.

1,2
  10. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor China City
    Chinees-Indisch Erica

WAARDELOOS. Twee uur gewacht op eten terwijl het een half uurtje zou duren. Zou het niet aanraden. Dit is al de zoveelste keer dat we zo lang moeten wachten op ons eten. En als je vraagt of het bijna klaar is zeggen ze; het duurt nog een paar minuutjes of ze kunnen je bestelling niet meer terugvinden in het systeem.

11. Annemarie de Vries's profielfoto
    Annemarie de Vries heeft een recensie geschreven voor China City
    Chinees-Indisch Erica

We zijn vaker geweest en net als altijd is het ons prima bevallen, we hebben genoten van het buffet en voor ons is er keus genoeg. We werden vriendelijk ontvangen en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. We waren met dochter en schoonzoon en iedereen was tevreden, voor herhaling vatbaar.

12. k.minkes's profielfoto
    k.minkes heeft een recensie geschreven voor China City

k.minkes

eten was prima hadden een lopend buffet personeel was prima

13. Justin Vos's profielfoto
    Justin Vos heeft een recensie geschreven voor Kade 73

Justin Vos

Een mooie keet! Top personeel vers gebakken patat in vet en verse gesneden uien! De frikandel speciaal is een aanrader met een cola maakt je dag compleet!

14. Niek de Wolde's profielfoto

Erg vriendelijk.

15. Jannie's profielfoto
    Jannie heeft een recensie geschreven voor China City
    Chinees-Indisch Erica

We hebben nu 3x eten opgehaald van dit restaurant, ook al is het een beetje verder rijden voor ons dan het Chinese restaurant waar we voorheen bestelden. We vinden het eten van deze veel smakelijker, met name de bami is zoveel lekkerder dan van de vorige ... we bestellen hiervan altijd een bakje extra om later op te 'snoepen', want het is op zich al zó lekker dat er niets aan toegevoegd hoeft te worden!
    We bestellen nooit vooraf, maar vinden de wachttijden wel meevallen aangezien er altijd wel een aantal mensen zitten wanneer we binnenkomen.
    Ik lees hier over onvriendelijkheid qua service, maar daar is ons nooit iets van opgevallen bij de ophaalkant iig.

16. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Kade 73
    Snackbar Erica

Gewoon altijd goed, uien worden zelf vers gesneden. Porties zijn goed en personeel behulpzaam en flexibel.

17. Veenstra's profielfoto
    Veenstra heeft een recensie geschreven voor China City
    Chinees-Indisch Erica

Gisteren eten afgehaald, eten was wel lekker, maar we hadden om half zes gebeld, er werd toen gezegd dat het over twintig minuten klaar was.
    Op de afgesproken tijd waren we aanwezig, het zat er stampvol wachtenden en ons eten was niet klaar, we hebben daar nog een half uur zitten wachten voor ons eten klaar was.
    Om ons heen waren wachtenden aan het mopperen, die meneer zat er al drie kwartier.
    Verschillende mensen gingen naar de balie en vroegen om hun eten, dan werd er gezegd, het is bijna klaar.
    Vervolgens moesten die mensen net zo goed weer wachten.
    Alleen hierdoor gaan we niet weer naar deze Chinees.

6,7
  18. J.M. v.d.VLekkert's profielfoto
    J.M. v.d.VLekkert heeft een recensie geschreven voor China City

J.M. v.d.VLekkert

Vele keren geweest en komen terug hoor om het lekkere eten en de aardige mensen!

19. Pira's profielfoto
    Pira heeft een recensie geschreven voor Streekeigen

Nog nooit zo vies gegeten! Duur, smakeloos en absoluut het geld niet waard.

20. Marie's profielfoto
    Marie heeft een recensie geschreven voor AnyTyme G.J. Erica

Vriendelijk begroet bij binnenkomst, netjes geholpen aan de kassa, perfect eten. Het kwartiertje wachten was het zeker waard. Volgende keer weer naar deze snackbar 👍🏽