China City in Erica

1205306561 91
1319062548 72
1385420208 80

1. Siny Beukers

Lekker eten erg vriendelijke personeel voor herhaling vatbaar.

2. Eten en drinken was goed. Ruim voldoende.
    Bediening vlot.
    Sfeer een beetje minder. Wij waren de enige gasten.

3. Weekendje weg in Erica. Gezellig onderkomen en top Chinees. Zeer vriendelijk personeel. Wat een lekkere maaltijd voor 16 personen. Betaalbaar en zeer gevarieerd

4. Aad Vrijhof

Een van de betere kleine Chinese restaurants van Nederland. Altijd vrij druk in het weekend, hetgeen iets zegt over de goede naam van dit restaurant. Maaltijden zijn van zeer goede en sm(a)akvolle kwaliteit. Goede sfeer en fijne bediening met aandacht voor de bezoeker. We komen er al zeker 10 jaar tot volle tevredenheid, naast de andere Chinese restaurants in Nederland. Hebben er zelfs een keer met een groep van 40 personen gegeten. Prijs/ kwaliteit verhouding bijzonder goed. Vaak vind je bij het afhalen veel mensen voor je, hetgeen aangeeft dat het een kwalitatief goed lopend restaurant betreft. Enig geduld bij het afhalen van de maaltijd is vereist, maar het is het meer dan waard.

5. WAARDELOOS. Twee uur gewacht op eten terwijl het een half uurtje zou duren. Zou het niet aanraden. Dit is al de zoveelste keer dat we zo lang moeten wachten op ons eten. En als je vraagt of het bijna klaar is zeggen ze; het duurt nog een paar minuutjes of ze kunnen je bestelling niet meer terugvinden in het systeem.

6. We zijn vaker geweest en net als altijd is het ons prima bevallen, we hebben genoten van het buffet en voor ons is er keus genoeg. We werden vriendelijk ontvangen en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. We waren met dochter en schoonzoon en iedereen was tevreden, voor herhaling vatbaar.

7. k.minkes

eten was prima hadden een lopend buffet personeel was prima

8. We hebben nu 3x eten opgehaald van dit restaurant, ook al is het een beetje verder rijden voor ons dan het Chinese restaurant waar we voorheen bestelden. We vinden het eten van deze veel smakelijker, met name de bami is zoveel lekkerder dan van de vorige ... we bestellen hiervan altijd een bakje extra om later op te 'snoepen', want het is op zich al zó lekker dat er niets aan toegevoegd hoeft te worden!
    We bestellen nooit vooraf, maar vinden de wachttijden wel meevallen aangezien er altijd wel een aantal mensen zitten wanneer we binnenkomen.
    Ik lees hier over onvriendelijkheid qua service, maar daar is ons nooit iets van opgevallen bij de ophaalkant iig.

9. Gisteren eten afgehaald, eten was wel lekker, maar we hadden om half zes gebeld, er werd toen gezegd dat het over twintig minuten klaar was.
    Op de afgesproken tijd waren we aanwezig, het zat er stampvol wachtenden en ons eten was niet klaar, we hebben daar nog een half uur zitten wachten voor ons eten klaar was.
    Om ons heen waren wachtenden aan het mopperen, die meneer zat er al drie kwartier.
    Verschillende mensen gingen naar de balie en vroegen om hun eten, dan werd er gezegd, het is bijna klaar.
    Vervolgens moesten die mensen net zo goed weer wachten.
    Alleen hierdoor gaan we niet weer naar deze Chinees.

10. J.M. v.d.VLekkert

Vele keren geweest en komen terug hoor om het lekkere eten en de aardige mensen!

11. gerrit posthuma

12. In het weekend is er altijd een lopend buffet, is echt een aanrader! Al een paar keer met groep vrienden gegeten en elke keer goed voor elkaar! Erg lekker en niet duur. Ook al vaak besteld en is ook altijd goed voor elkaar. Ik raad het daarom aan iedereen aan

13. Vanavond weer een keer heerlijk buffetten.. eten is altijd goed en de sfeer ongedwongen. Buffet kost geen drol en is meer dan de moeite waard! Aanrader

14. We zaten bijna een week in een hotel in de buurt en nadat we onze eerste avond bij deze Chinees hadden gegeten, zijn we bijna alle andere avonden ook hierheen gegaan.

Heerlijk eten, aardige bediening, wel iets warrig maar dat was eigenlijk wel charmant ook en het pistache-ijs.. mmm

Ik raad dit restaurant iedereen aan!

15. Een paar maanden geleden hadden wij via de telefoon besteld, er werd gezegd dat het eten over 20 minuten klaar was.
    Dus wij mooi op tijd aanwezig... en druk dat het was heb toen nog iets meer dan een uur gewacht op ons eten.
    En bij thuiskomst bleek de helft van wat we hadden besteld niet aanwezig was.
    Ik heb ze toen direct gebeld en er werd me gezegd dat ik bij een volgende bestelling dat eten wat er nu niet bij was gratis erbij kreeg. En ze boden hun excuses aan.
    En inderdaad ze hielden woord.
    14 februari weer telefonisch gebeld voor een bestelling.
    Ik zei of het eten tegen half 6 klaar kon staan, nou dat was geen probleem.
    Ik weer mooi op tijd aanwezig.
    Er werd zelfs gevraagd of ik het telefonisch had besteld, ik zei ja en heb zelfs mijn naam nog genoemd.
    Het was lekker rustig.
    Een kwartier later kwam een vrouw binnen en zei, zo jij zit hier al weer een dik kwartier, ik zo ja hoe weet u dat, nou zei ze, jouw zoontje vroeg hoe laat het was ,dus vandaar.
    Toen zei de vrouw achter de balie, wacht u al een kwartier, ik zo ja de bestelling van b.m.
    OOO zei ze sorry maar die staat al een poosje klaar....
    Kunnen ze dan niet gewoon de namen omroepen van de bestellingen die al klaar zijn ,is dat nu zo'n grote moeite.
    Was dus echt weer teleur gesteld en de volgende keer ga ik wel naar een andere Chinees toe.
    Want ik word hier niet goed van.

16. Toen ze net geopend waren rijsttafel gegeten, daarna nooit meer vanaf geweken, heerlijke smaken, per gang uitgeserveerd en niet alles ineens op de tafel. Iets duurder maar erg lekker, regelmatig vrienden meegenomen en allen vonden de sfeer leuk en gezellig en het eten heerlijk. Van mij mogen ze nog lang zo doorgaan.

17. Erg lekker gegeten van het buffet, met een groep van 10 volwassenen en 4 kinderen tussen 3 en 12 jaar. Prima service, attent met drankjes bijvullen en ook het eten werd goed aangevuld. Er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Ook een leuk rietje voor de verstandelijk gehandicapte dames (60+) was geen enkel probleem :-)

Buffet is overzichtelijk en biedt een ruime keuze uit diverse gerechten. Er waren zelfs frietjes en bitterballen voor de liefhebbers, evenals meerdere soorten fruit. Ook een zelf te scheppen ijsje is inbegrepen. Een aanrader voor degene die lekker wil eten voor relatief weinig geld. Wij komen vast nog eens terug.

18. Wij gaan zo weer lekker eten daar.

Mensen 't is echt wel de beste Chinees in de omgeving van Emmen. Super lekker eten.

19. Het eten is beter dan andere Chinese restaurants en dankzij de verbouwing van het restaurant is het hartstikke mooi geworden!

Vooral het buffet ziet er fantastisch uit. Het ziet er overzichtelijk en netjes uit. Ook de vloer is zeer mooi!

De prijs kwaliteit verhouding is perfect! Niet duur, en toch heel erg lekker!

Het is zeker een aanrader voor mensen die nog niet hier zijn geweest!

20. Eerder waren ze beter naar mijn idee, meer smaak en variatie. Maar goed, druk is het er altijd wel, vooral bij de afhaal. Tjonge, anderhalf uur wachten op je bakkie voer is wel lang hoor! Toch wel fijn dat er op zo'n klein dorp toch nog een Chinees is. Daarom kan je mij er toch regelmatig vinden!

21. Op een zondagmiddag leek ons dit leuk. (lopend buffet bleek...)
    Wel, het leek een vreetfabriek... duurde heel lang voordat de tafel werd gedekt, drinken werd gevraagd, veel lege bakken (maar da's niet raar omdat er zoveel mensen waren).

Er was slechts 1 jong meisje in de bediening en denk nog niet met veel ervaring.

Ik vond het niet voor herhaling vatbaar.

22. Lekker eten, maar wel veel gerechten niet aanwezig. De bediening vond ik niet alert, dus traag. Mensen die na ons kwamen kregen geen soep meer!

Vieze borden bleven veel te lang staan. Bediening had niet door dat je klaar was met het lopend buffet, dus koffie werd er niet aangeboden.

Je kunt er goedkoop, lekker eten maar veel meer moet je er niet van verwachten.

23. Lopend buffet prima verzorgd, soep vooraf, ijsje of koffie na.

Jammer dat de mihoen niet altijd wordt aangevuld.

Bediening vriendelijk en snel. Wij komen hier vaak en graag.

24. Alex de Groot

Eten prima, alleen bij afhalen zijn wel erg vaak de bakjes kapot. Bijv. een scheur in de onderkant zodat de saus er half uitgelopen is.

Verder erg tevreden!

25. In 't begin waren ze goed, maar de laatste tijd is verhouding prijs kwaliteit matig.

Eén vorige recensie
  26. Als je van standaard chinees houdt moet je hier naar toe!

27. Wij eten er regelmatig en halen ook vaak. Overheerlijk.

28. Altijd erg fijn eten en niet erg lang wachten.

29. geweldig

30. Standaard ambiance, goed eten