Nieuwste foto's in Epse

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Epse

1. J.regger's profielfoto
    J.regger heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin
    Chinees-Indisch Epse

Het eten is sober de locatie is aan modernisering toe ook mag er wel eens grondig schoongemaakt worden de vloerbedekkking is vies en kleverig bij de toonbank waar de kok aan het wokken is. De sieraden die aangeboden worden zijn nep en veel te duur . Zeker de kralensieraden waarvoor 120 euro betaald moet worden schandalig gewoon.

2. angela's profielfoto
    angela heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin
    Chinees-Indisch Epse

We vonden het eten erg lekker. De kok was wel ruim met de peperkorrels. Verder vonden wij het voor de zaterdagavond erg rustig. Naast ons waren er nog 16 mensen.

3. Alie Bouwmeester's profielfoto
    Alie Bouwmeester heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin

Alie Bouwmeester

Gisteren met 13 personen, alle kinderen en kleinkinderen met aanhang en ik, mijn verjaardag gevierd bij De Rozentuin in Epse.

We hebben allemaal genoten van het wokken. Het eten was lekker, vriendelijke bediening, gezellige locatie. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Gelukkig geen personeel dat om de haverklap komt vragen of alles naar wens is zoals in de meeste restaurants het geval is.

4. Van Hofstede's profielfoto
    Van Hofstede heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin

Van Hofstede

Eenvoudig, maar net restaurant. Vriendelijke bediening. We waren met kinderen en de kok had zichtbaar plezier om steeds voor de kinderen een extra spannende vlam in de wokpan te maken.
    Goede prijs-kwaliteitverhouding.
    Als je het pand vanuit Deventer nadert, ziet het er vervallen uit, maar dat is de achterkant. De entree is verder netjes.
    Heerlijke jus d'orange, zoals die hoort te zijn.

5. Mirjam's profielfoto
    Mirjam heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin
    Chinees-Indisch Epse

Vanavond hier met zijn vieren gegeten in het wokgedeelte.

De bediening is snel maar niet bijzonder sympathiek. Het aanbod van vlees en vis is ruim maar de groente's zijn minimaal. Verder misten wij een lekker sushi of een stokbroodje, kortom weinig bijgerechten.
    De soep waterig en weinig smaakvol.

Tot tweemaal toe moest ik terug met zowel vis als vlees naar de grill omdat het veel te kort op de grill had gelegen en nog rauw was van binnen.

Ik had dit graag persoonlijk gemeld maar kreeg niet de gelegenheid, er is niet eenmaal gevraagd of het naar wens was en bij het afrekenen werd dit ook niet gevraagd.

We hadden de buik vol aan het einde de avond maar zijn niet laaiend enthousiast. Volgende keer kiezen we weer een andere wok.

6,5
  6. KraakOfSmaak's profielfoto
    KraakOfSmaak heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin
    Chinees-Indisch Epse

Met een groot gezelschap hebben we hier zaterdagavond gegeten. Vreemd genoeg was het erg stil in de zaak. Wij waren er dan, en verder waren er 2 tafeltjes bezet.

Vooraf hebben we een kopje Chinese tomatensoep genomen, die niet super was, erg waterig, en verder weinig ingrediënten had. De omelet-reepjes en taugé ontbraken bijvoorbeeld.

Dan het eten. Een smaakvol groentebuffet, vers vlees en vis, dat allemaal prima van kwaliteit was. Ook het gebruikelijke buffet was er; van nasi, bami, witte rijst, en verder natuurlijk de kip in ketjapsaus, foe yong hai, babi pangang enzovoort. Dit alles smaakte prima, en we hebben dan ook lekker gegeten. Ook friet en mini-frikandellen lagen er, en daarvan hebben de 2 kinderen van ons gezelschap ook gegeten. Opvallend was daarbij de fritessaus van de Lidl.

De wokgelegenheid dan: Ook hier wordt het eten eerst gekookt in water, en dan pas gewokt. Het eindresultaat bevat dan nogal wat water en dan heb je dus een kledderige massa op je bord. Wel heb je de keuze tussen maar liefst 8 woksauzen, van zoet, tot pittig.

De teppan was goed geregeld, een ruime plaat, waar veel tegelijk op past. De chef maakt hier goede gerechten op klaar, en de runderhaas met wat toevoeging van teriyaki-saus (staat naast de teppan) was zeer smakelijk. Daarnaast heb je bij de teppan nog keuze uit zwarte-pepersaus.

Een ijsbuffetje van 6 soorten ijs was er als dessert, evenals diverse verse vruchten, van meloen tot ananas en papaja. En een bus spuitroom, wederom van de Lidl. Bij het ijs ligt ook een 'groene thee ijs'. Dit heeft één van ons geproefd, maar bijzonder vond zij het niet.

Opvallend met de drankjes; wie cola bestelt, heeft keuze tussen Coca Cola én Pepsi! Super geregeld!
    Ook een goed kopje koffie wordt hier geserveerd.

Alles bij elkaar hebben wij in ieder geval prima gegeten.

7. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin
    Chinees-Indisch Epse

Vanavond heb ik met mijn gezin heerlijk in de Rozentuin gewokt. Wat was er veel om te kiezen! Allemaal erg lekker en gevarieerd. De sfeer was goed en de bediening rustig beschaafd en vriendelijk. Dit restaurant is ruim opgezet en dat bevalt me goed. Je zit niet met je bord bijna op de tafel van je buurman. Ik zal de Rozentuin zeker aanbevelen en kom beslist terug!

8. annie's profielfoto
    annie heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin
    Chinees-Indisch Epse

Prachtige entree met schildpadjes en vissen. Binnen mooie entourage. Veel keus in het wokrestaurant. Zelfs patat en fricandelletjes aanwezig. Prima gelegenheid om betaalbaar en goed te eten.

9. fam. de Boer's profielfoto
    fam. de Boer heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin

fam. de Boer

Vandaag heerlijk gegeten.
    Veel keus zowel wok als a la carte uitmuntend!

10. Jeffrey's profielfoto
    Jeffrey heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin
    Chinees-Indisch Epse

Ons favoriete wokrestaurant in de regio Deventer. Altijd goed eten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel keus, goede prijs. Schoon, fris en smakelijk!

11. Belinda's profielfoto
    Belinda heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin
    Chinees-Indisch Epse

Betreft wokken: Herhaaldelijk vieze borden, bijsmaakjes aan de groenten en verbrande rijst. De Bediening deed het wel goed.

4,7
  12. Fam. van Weert's profielfoto
    Fam. van Weert heeft een recensie geschreven voor De Rozentuin

Fam. van Weert

Een super restaurant wat betreft het eten!De koks maken het eten op een leuke manier klaar.De bediening is niet echt vlot en vriendelijk.