Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Epen verdeeld zijn.

1. Wilma Frederiks

Gisteravond met mijn ehtgenoot gedineerd bij restaurant Gerardushoeve in Epen.
    Het uitzicht is prachtig en het eten is prima. De bediening was abominabel. Het was druk en duidelijk te weinig personeel. Echter sommige mensen, Limburgers en groepen kregen alle aandacht, maar wij totaal niet.
    Helaas, voor ons reden om hier niet meer te komen.

6,1
  2. Uiteindelijk heerlijk gegeten, moesten wel erg lang wachten op ons hoofdgerecht. 2 Pizza's, een pasta en een lasagne en dan ruim 70 minuten wachten is wel te lang, zeker met 2 kinderen. Werd gelukkig goed gemaakt door 'de lekkerste spaghetti ooit' volgens mijn zoontje! Plek is mooi, hoewel binnen de inrichting wel iets sfeervoller zou kunnen!

3. J.

Tijdens vakantie hier enige keren ijs met fruit gegeten. Prima ijs, gecombineerd met een fraai uitzicht. Stop alsjeblieft alleen met die flauwe grappen en opmerkingen zoals goedemorgen terwijl het avond is. Ik zie het in een recensie van iemand uit 2010 ook al staan. Voel mij door die flauwekul niet echt serieus genomen als klant, zeker niet als je het drie keer in vijf dagen hoort.

4. Geweldig restaurant, prima bediening en top kwaliteit eten/drinken.
    Een absolute aanrader.

5. Wij komen reeds verschillende jaren naar dit hotel/restaurant. Het is de eerste maal dat er 2 zaken tegenvielen:
    1 Wij bestelden Martini voor 4.5 € per stuk. Ik weet niet of dit de gewoonte is in Nederland maar de hoeveelheid drank in België is minstens het dubbele.
    2 Wij bestelden ook Irish coffee. De whiskey hebben wij niet geproefd. Misschien heeft de ober die uitgedronken...

6. Restaurant was ons aanbevolen maar helaas viel het erg tegen. Gerookte forel zat vol graten, gemeld bij bediening die het zou doorgeven ad keuken. Tsja en daarna hoor je dus niks meer, erg jammer. Uitzicht is geweldig, bediening aardig maar prijs/kwaliteit is gewoon echt niet goed.

3,2
  7. Monique

Leuk en gezellig restaurant met vriendelijke en gastvrije bediening. Goede gerechten en een uitgebreide menukaart. Alles met lekker verse ingrediënten voor een eerlijke prijs. We hebben zitten smullen, bedankt!!

8. Meerdere keren hebben wij heerlijk gegeten in dit gezellig en knus restaurant. We zijn onderhand wel vaste gast. Er is een ruim aanbod aan gerechten, zodoende dat we hier graag gaan dineren. De pizza's zijn lekker en vers belegd. Genoeg keuze aan pasta's en ook de vleesgerechten zijn erg lekker. Bediening is vriendelijk en correct. Huiswijnen zijn goed!

9. Andries Plaatzer

Klein restaurant met een geheel eigen sfeer. Vriendelijke bediening en prima verzorgd in alle opzichten. De opmaak van de gerechten is fris en in hoeveelheid rijk bedeeld. We zijn de dag daarop nog een keer teruggegaan en het was ook toen prima. Een opsteker voor wie in Epen komt of voorbij gaat.

10. Gegeten op het terras. Prima eten drinken voor een redelijke prijs. Het terras was eigelijk niet open masr we mochten toch op het terras. Verder gevarieerde maaltijd met een prima wijn. Snappen niet de negatieve recencies. Je kunt er prima eten. Eenvoudig maar goed.

11. Pannenkoekenhuis Epen

Helmut Vondenhoff, Kneipp-Verein Aachen

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Von der Anmeldung bis zur Bewirtung mit Essen und Trinken sind wir hervorragend bedient worden. Als Gruppe mit 21 Personen war der Service äusserst schnell und freundlich.
    Gerne kommen wir als Wandeergruppe gerne wieder zurück.
    Kneipp-Verein Aachen

12. Prima gegeten en gedronken, vriendelijke bediening, kortom zeer tevreden.

13. Arie en Coby van Rijn

Mooie plek, goede sfeer, vriendelijk personeel, fantastische kwaliteit eten. We hebben genoten.

14. We hebben gisteren hier gegeten.
    Prijs kwaliteit is niet goed.
    Wij waren er met onze hond, er werd niet eens gevraagd of de hond iets water wilde.
    Na afloop met pin betaald de fooi van meer dan €5,50 pakken ze gewoon zelf.
    Ik hoop dat ze daar gelukkig van worden maar mij zien ze niet meer terug.
    Er zijn genoeg zaken waar het personeel tegen iedereen vriendelijk doet, en waar de prijs kwaliteit een stuk beter is.

1,6
  15. We hadden een lunch met een salade met Gerookte Forel.
    Na een slokje huiswijn, op verzoek, zonder bezwaar omgeruild voor een Limburgse witte wijn die wat beter was. De Forel in de salade was prima. Maar de opmaak van de salade was echt niet goed. De salade (zeer eenvoudig) was afgedekt met een overdadig raster van mayonaise (?). Binnen de kortste keer zat deze mayonaise overal… en dan krijg je een minder fris ogend geheel.
    Als de ober dan na afloop vraagt: "heeft het u gesmaakt" geef je op dat punt je opbouwend commentaar. Ober kijkt verbaast omdat je wellicht iets anders zegt dan "ja hoor" en weet daar geen raad mee… en dat voelt niet goed.
    Al met al niet bijzonder; prijs kwaliteit niet oké.

5,9
  16. Vanwege de drukte plaatsgenomen in een apart gedeelte van het restaurant. Een weinig sfeervolle ruimte, maar we hadden niet gereserveerd en waren blij dat er toch nog een tafeltje beschikbaar was.
    Bediening merkte ons pas op toen gasten die na ons kwamen de kaart al kregen en een drankje konden bestellen. Bijzonder.
    De pizza's waren niet slecht. Wel een vrij dikke bodem a la dr. Oetker.
    Al met al vonden wij het allemaal 'net niet', beslist geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar.

17. Leuk restaurant met vriendelijke bediening, spaghetti helaas verbrand en vol met verkoolde stukken knoflook, de honger was ons meteen vergaan. Er werd nog gevraagd of ik iets anders wilde, terwijl m'n vriendin ondertussen al lang klaar was met eten.
    Geen excuses van serveerster en de spaghetti gewoon mogen afrekenen.
    Gemiste kans..

18. Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Top

19. Irene wessels

20. Marjon Kroon

Het eten was goed, maar niet uitstekend. We moesten erg lang op ons hoofdgerecht wachten ( 1,30 uur) en we kregen het niet tegelijk zodat het eten bij de 1 al koud was voordat de ander kon beginnen.

21. Marjon Kroon

We hebben met een groep van 8 personen heerlijk gegeten, de bediening was heel vriendelijk en dacht mee, alles werd met goede tussenpozen opgediend en voor iedereen tegelijk. Het uitzicht is prachtig.

22. Pannenkoekenhuis Epen

Marianne Vloedmans

We hebben buiten gezeten, was gezellig. Bediening was ook ruim voldoende.
    Pannenkoeken waren goed. Op een na waar ook prei in zat. Er zat zoveel prei op dat je de rest niet meer zag, het ging om de boerenpannenkoek. We waren met 6 personen en hebben het allemaal als positief ervaren. Heel gezellig en lekker.
    Marianne.

23. Bestelling doorgegeven aan kelner en na 3 kwartier wachten gevraagd of men ons vergeten was. Kelner, die niets opschrijft, bleek bestelling niet aan de keuken te hebben doorgegeven. Dit is voor ons de tweede keer dat dit gebeurd bij de Gerardushoeve. Dus geen derde bezoek meer.

1,5
  24. Pannenkoekenhuis Epen

2x per jaar op vakantie in Limburg en natuurlijk langs bij De Pannekoek voor een overheerlijke ouderwets lekkere pannekoek. De dames zijn super gastvrij en tja het grote probleem is dat je niet weet wat je kiezen moet. In de zomer smaakte de bosbessen en abrikozen variant heerlijk. Aanstaande zondag gaan we weer, we kijken er naar uit.

25. Theunissen

Alles was net niet dat wat wij ervan verwachtte… was niet slecht maar zeker ook niet goed. Voor ons geen 2e keer.

6,3
  26. Heerlijk gegeten. Personeel prima. Uitzicht geweldig. We komen hier zeker nog een keer terug.

27. Uitstekend restaurant lekker eten.
    Zeer vriendelijk personeel

28. Pannenkoekenhuis Epen

Irma Oosten

Wat een K.. zaak is dit. Wij hebben vandaag geprobeerd hier een pannenkoek te eten. Nadat we onze drankjes hebben gehad en de bestelling hadden opgegeven hadden we na 3 kwartier nog onze bestelling niet, Compleet door personeel genegeerd. Personeel vroeg niks ook niet bij andere tafels en overal lege glazen nergens werd gevraagd of iemand nog iets wilde bestellen. . Zeer ongeïnteresseerd steeds op klok kijken of werktijd al voorbij was.
    Wij zijn weg gegaan zonder pannenkoek. Niemand die iets vroeg.
    Wij komen hier niet meer.

29. P Versteeg

Een zware tegenvaller. Terwijl de ene een redelijk voorgerecht had, zat bij de ander het ijs nog in de zalm! Deze gelijk terug laten nemen, maar gezien de wachttijd van het voorgerecht van de eerste ronde durfde we niets anders te bestellen, gezien het hoofdgerecht dan wel erg lang op zich zou laten wachten. Hoofdgerecht was ronduit slecht, spaghetti met garnalen, tomaatjes afgeblust in witte wijn.....rauwe tomaat, rucola en saus of enigszins wat vocht? Nergens te bekennen, flauwe smakeloze hap waar een Italiaan zich rot voor zou schamen. Pizza, super vet( droop er letterlijk af) en niet te snijden, zelfs niet met het pizza mes. De spareribs vielen bij de ander ook zeer zwaar tegen.De Radler was eerst Amstel en het tweede rondje werd het Bavaria. Een dessert durfde ik niet meer aan. Zelfs de beloofde verrassing van het kinderijsje zat er niet bij. Toch triest als je kind daar zelf naar moet vragen ( voor een kind is dat toch altijd alsof ze goud krijgen)

Een aantal mensen achter ons klaagden ook al over het flauwe voorgerecht. En bij een tafeltje verder gingen de borden ook al halfvol terug. Waar die hoge score bij Tripadvisor vandaan komt, is mij een compleet raadsel. En dan is de rekening ook nog flink gepeperd. Beetje sneu ook, om een euro per minuscuul bakje mayonaise te rekenen ( dat hoort toch bij je hoofdgerecht, je zit tenslotte niet bij een wegrestaurant) Maar iets aan het bevroren voorgerecht doen??

Dus om nogmaals te zeggen dat het niet gesmaakt had helemaal geen zin, het werd alleen ter kennis genomen.

2,1
  30. Heerlijk ijs! Veel voor weinig. Ook veel fruit. Personeel was vriendelijk. Je kan er prima zitten en van het uitzicht genieten. Wij rijden er graag voor om!