Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Epen verdeeld zijn.

1. Italiaans Epen

Theunissen

Alles was net niet dat wat wij ervan verwachtte… was niet slecht maar zeker ook niet goed. Voor ons geen 2e keer.

2. Nederlands Epen

Heerlijk gegeten. Personeel prima. Uitzicht geweldig. We komen hier zeker nog een keer terug.

3. Italiaans Epen

Uitstekend restaurant lekker eten.
    Zeer vriendelijk personeel

4. Pannenkoekenhuis Epen

Irma Oosten

Wat een K.. zaak is dit. Wij hebben vandaag geprobeerd hier een pannenkoek te eten. Nadat we onze drankjes hebben gehad en de bestelling hadden opgegeven hadden we na 3 kwartier nog onze bestelling niet, Compleet door personeel genegeerd. Personeel vroeg niks ook niet bij andere tafels en overal lege glazen nergens werd gevraagd of iemand nog iets wilde bestellen. . Zeer ongeïnteresseerd steeds op klok kijken of werktijd al voorbij was.
    Wij zijn weg gegaan zonder pannenkoek. Niemand die iets vroeg.
    Wij komen hier niet meer.

5. Italiaans Epen

P Versteeg

Een zware tegenvaller. Terwijl de ene een redelijk voorgerecht had, zat bij de ander het ijs nog in de zalm! Deze gelijk terug laten nemen, maar gezien de wachttijd van het voorgerecht van de eerste ronde durfde we niets anders te bestellen, gezien het hoofdgerecht dan wel erg lang op zich zou laten wachten. Hoofdgerecht was ronduit slecht, spaghetti met garnalen, tomaatjes afgeblust in witte wijn.....rauwe tomaat, rucola en saus of enigszins wat vocht? Nergens te bekennen, flauwe smakeloze hap waar een Italiaan zich rot voor zou schamen. Pizza, super vet( droop er letterlijk af) en niet te snijden, zelfs niet met het pizza mes. De spareribs vielen bij de ander ook zeer zwaar tegen.De Radler was eerst Amstel en het tweede rondje werd het Bavaria. Een dessert durfde ik niet meer aan. Zelfs de beloofde verrassing van het kinderijsje zat er niet bij. Toch triest als je kind daar zelf naar moet vragen ( voor een kind is dat toch altijd alsof ze goud krijgen)

Een aantal mensen achter ons klaagden ook al over het flauwe voorgerecht. En bij een tafeltje verder gingen de borden ook al halfvol terug. Waar die hoge score bij Tripadvisor vandaan komt, is mij een compleet raadsel. En dan is de rekening ook nog flink gepeperd. Beetje sneu ook, om een euro per minuscuul bakje mayonaise te rekenen ( dat hoort toch bij je hoofdgerecht, je zit tenslotte niet bij een wegrestaurant) Maar iets aan het bevroren voorgerecht doen??

Dus om nogmaals te zeggen dat het niet gesmaakt had helemaal geen zin, het werd alleen ter kennis genomen.

2,1

Heerlijk ijs! Veel voor weinig. Ook veel fruit. Personeel was vriendelijk. Je kan er prima zitten en van het uitzicht genieten. Wij rijden er graag voor om!

7. Pannenkoekenhuis Epen

E. Timmers

Wij gaan regelmatig een pannenkoek eten hier. Ons probleem is dat we niet kunnen kiezen. Zo lekker zijn ze allemaal!

8. Italiaans Epen

de jong

Vorg jaar hier gegeten heerlijk. Dit jaar afschuwelijk.
    Van de 3 pizza 1 half gaar en 2 half verbrand. Smaak niet te vergelijken met afgelopen jaar.
    Is er een nieuwe pizzabakker/keuken geen bekende gezichten meer in de keuken. Absoluut geen volgende keer meer hier.

Fam. De Jong.

9. Nederlands Epen

Leuk ingericht en goed personeel. Zoals al eerder geschreven moet je je niet laten afschrikken omdat er een friture eraan vast zit.
    Het eten werd prima gereserveerd.
    De soep was een verrassing, erg smaakvol.
    De groente en salade waren vers met een goede en ook weer een verrassende combinatie. Kortgezegd alles word met zorg bereid. Verwacht geen uitgebreide kaart, er is voor iedereen iets te kiezen.

Heerlijk ijs. Reuze hoorn. Gigantisch. We kregen op verzoek schoteltjes erbij voor de kleine kids. Goede service.
    Je kan gewoon kiezen voor 1 bolletje.
    Maar 2 super bollen in een reuze hoorn en heerlijke slagroom dan zit je goed vol.
    Nooit eerder meegemaakt. Geweldig.

11. Nederlands Epen

A. Wiersma

Wij hebben zondag, 21 mei en woensdag, 24 mei heerlijk gegeten en genoten van de uitstekende Limburg wijnen. Voortreffelijk gastheerschap van de bediening.

12. Snackbar Epen

Onhandig dat je niet telefonisch kunt bestellen en direct ophalen. Op dit moment is de procedure: bellen, binnenwandelen, betalen, wachten, eten. Graag zonder wachten voortaan:).

CowbpyStrutten

Zeer melig ijs. Ongezellige sfeer. Onvriendelijke bediening.
    Niets anders dan waardeloos.

14. Italiaans Epen

Er hangt totaal geen sfeer bij deze uitspanning. Ik had een grote salade als voorgerecht besteld en een pizza quattro fomaggio als hoofdgerecht. Na 45 minuten komt de pizza en een paar minuten later de salade, met het excuus dat de heren in de keuken de - overigens heel eenvoudige - bestelling niet goed hadden begrepen. Ter compensatie van de fout kreeg ik de salade "van het huis". De pizza had een erg dikke en tevens taaie bodem. Duidelijk niet gemaakt door een specialist.

Onder andere vanwege de bediening (het personeel), de (matige) kwaliteit van de ingrediënten de grootte van de porties en het (beperkte) serviceniveau kreeg ik sterk de indruk dat "bij Guiseppe" werd gerund door een Chinese eigenaar.

Afgaande op de andere merendeels positieve recensies kan ik niet anders concluderen dat ik bij de verkeerde "bij Guiseppe" ben geweest of dat er recent een grote wijziging is geweest, bijvoorbeeld een nieuwe eigenaar of compleet nieuw personeel.

15. Italiaans Epen

Rachelle

Heerlijk gegeten!
    We hebben genoten van de carpaccio, pasta en sublieme dessert.
    Wij zijn zo blij dat ze binnenkort weer open gaan!

Tot gauw!

16. Pannenkoekenhuis Epen

2e bezoekje nu en weer goed bevallen. Vriendelijke attentvolle bediening en lekker warme pannenkoek.

17. Nederlands Epen

Gisteren op maandag hier wederom, heerlijk gegeten. (H)eerlijke gerechten voor een mooie prijs, in een fijne ambiance, hier blijven we terugkomen.

18. Italiaans Epen

Bartholome

Heerlijk ons vast adres voor minimaal 1x per maand.

19. Nederlands Epen

15-8-'16 bezocht. Rosé gebakken bleek doorbakken. Een opmerking aan de ober leverde niets op: die liep gewoon door. Voor het overige helemaal niets bijzonders op het bord, met als gevolg dat we de prijs voor díe kwaliteit véél te hoog vinden. Ook de menukaart biedt geen echt interessante verrassingen; wat moderne probeersels die voor mij niet hoeven. Dan liever wat méér betalen en wél lekker eten.

Bij aankomst bleken álle tafels op het terras een kaartje met 'gereserveerd' te hebben. Meteen nadat wij na het eten en betalen vertrokken waren verscheen dat kaartje opnieuw op het terras. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat men eten op het terras maximaal wil ontmoedigen. De bediening vonden wij onvoldoende vriendelijk.

Het enige goede is de zeer ruime parkeerplaats en (dichtbij de rand) het uitzicht.

20. Italiaans Epen

eggie westers

Fantastisch gegeten. Hele fijne sfeer/ bediening. Kom zeker terug! Zo''n goede pizzeria in zo''n klein dorp!

21. Pannenkoekenhuis Epen

Het was gezellig en lekker!

22. Nederlands Epen

De kelner bij de Gerardushoeve vertelde dat zij geen coffeïne vrij koffie hadden. Wel hadden zij koffie met een laag coffeïne gehalte. Andere koffie hadden zij niet. De daarop bestelde thee was niet warm.

1,1
  23. Nederlands Epen

De kelner deed ons geloven dat de Gerardushoeve geen coffeïne vrije koffie serveerde, dat er slechts een soort koffie met een beetje coffeïne geserveerd werd. De daarop bestelde thee was niet warm.

24. Italiaans Epen
    Vertaal van English naar Nederlands

Bruschetta was amazing. Arrived before dinner rush & multiple tables that ordered after we did receive their main courses while we waited for 2 hours to get our pizza's. Too bad the service sucked or we would recommend it or dine there again.

25. Nederlands Epen

12 Augustus , met de familie overheerlijk gegeten in de Gerardushoeve. Heerlijk eten. Tafel was gedekt met uitzicht over het schitterende panorama. De service was uitstekend en een pluim voor het bedienend personeel!

Cijfer: 10! Komen hier beslist terug.
    Familie Jongen.

26. Italiaans Epen

Jos elshof

Heerlijk gegeten een gezellige sfeer

27. Nederlands Epen

Prima restaurant super eten, gevraagd naar glutenvrij en er werd voor gezorgd. Goed eten voor een eerlijke prijs. Wij zijn er nu drie keer geweest maar zeker niet de laatste keer als wij in Limburg zijn.

28. Nederlands Epen

wim eshuis

Ik kom al jarenlang twee a drie keer per jaar naar de Gerardushoeve. Maar wat er nu in de keuken is gebeurd? Joost mag het weten. Een karig bord met 2 stukjes vlees (taai) bakje met wel lekkere tzaziki en een bakje niet te pruimen friet uit waarschijnlijk een airfryer. En dat voor ruim 20 euro. De prijs kwaliteit was altijd in orde zeker met het magnifieke uitzicht maar dit keer is mijn trouwdag in het water gevallen en ik zal er niet meer komen voor een etentje. erg teleurgesteld, graag de oude formule terug!

(Onderstaande is een later toegevoegde recensie van deze recensent, als reactie op deze recensie)

Snelle reactie gekregen op mijn email. De kritiek ter harte genomen van mij en mijn vrouw. Oplossing doorgesproken , dat siert de Gerardushoeve.

H.A. Bakx

Op 24-06-2016 wilden wij de vakantie afsluiten met een diner bij het Berg en Dal. Omdat het zulke goede recensies had hadden hebben wij doelbewust gereserveerd. Binnen 5 minuten hadden wij onze drankje, en de bestelling was vlot opgenomen. Het restaurant was niet druk bezet.
    Tussen een kwartier en en half uur kwamen er meer koppels binnen. Wat schets ons verbazing dat alle,die na ons binnen kwamen werden geserveerd. Dit waren waarschijnlijk hotel gasten.
    Na 50 minuten en een leeg glas voor al een 30 minuten, hebben wij het opgegeven. Ik heb toen geld voor de drankjes op tafel gelegd en ben vertrokken. De serveerster die onze bestelling had op genomen keek naar ons maar verroerde zich niet.
    IK heb nog nooit zo'n stelletje gedesinteresseerd personeel gezien. Er liep minstens 5 man personeel maar niet een persoon heeft het fatsoen gehad om bij ons te vragen of wij nog wat wouden drinken of om ons te vertellen waarom wij niets te eten kregen.

Hier kom ik van mijn leven niet meer.

H.A. Bakx

30. Nederlands Epen

Top locatie met perfect uitzicht, heerlijk eten en vriendelijk personeel.