Gerardushoeve in Epen

1205161758 85
1341949819 84
1420114425 84
1459196729 80

1. Heerlijk gegeten. Personeel prima. Uitzicht geweldig. We komen hier zeker nog een keer terug.

2. A. Wiersma

Wij hebben zondag, 21 mei en woensdag, 24 mei heerlijk gegeten en genoten van de uitstekende Limburg wijnen. Voortreffelijk gastheerschap van de bediening.

3. Gisteren op maandag hier wederom, heerlijk gegeten. (H)eerlijke gerechten voor een mooie prijs, in een fijne ambiance, hier blijven we terugkomen.

4. 15-8-'16 bezocht. Rosé gebakken bleek doorbakken. Een opmerking aan de ober leverde niets op: die liep gewoon door. Voor het overige helemaal niets bijzonders op het bord, met als gevolg dat we de prijs voor díe kwaliteit véél te hoog vinden. Ook de menukaart biedt geen echt interessante verrassingen; wat moderne probeersels die voor mij niet hoeven. Dan liever wat méér betalen en wél lekker eten.

Bij aankomst bleken álle tafels op het terras een kaartje met 'gereserveerd' te hebben. Meteen nadat wij na het eten en betalen vertrokken waren verscheen dat kaartje opnieuw op het terras. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat men eten op het terras maximaal wil ontmoedigen. De bediening vonden wij onvoldoende vriendelijk.

Het enige goede is de zeer ruime parkeerplaats en (dichtbij de rand) het uitzicht.

5. De kelner bij de Gerardushoeve vertelde dat zij geen coffeïne vrij koffie hadden. Wel hadden zij koffie met een laag coffeïne gehalte. Andere koffie hadden zij niet. De daarop bestelde thee was niet warm.

1,1
  6. De kelner deed ons geloven dat de Gerardushoeve geen coffeïne vrije koffie serveerde, dat er slechts een soort koffie met een beetje coffeïne geserveerd werd. De daarop bestelde thee was niet warm.

7. 12 Augustus , met de familie overheerlijk gegeten in de Gerardushoeve. Heerlijk eten. Tafel was gedekt met uitzicht over het schitterende panorama. De service was uitstekend en een pluim voor het bedienend personeel!

Cijfer: 10! Komen hier beslist terug.
    Familie Jongen.

8. wim eshuis

Ik kom al jarenlang twee a drie keer per jaar naar de Gerardushoeve. Maar wat er nu in de keuken is gebeurd? Joost mag het weten. Een karig bord met 2 stukjes vlees (taai) bakje met wel lekkere tzaziki en een bakje niet te pruimen friet uit waarschijnlijk een airfryer. En dat voor ruim 20 euro. De prijs kwaliteit was altijd in orde zeker met het magnifieke uitzicht maar dit keer is mijn trouwdag in het water gevallen en ik zal er niet meer komen voor een etentje. erg teleurgesteld, graag de oude formule terug!

(Onderstaande is een later toegevoegde recensie van deze recensent, als reactie op deze recensie)

Snelle reactie gekregen op mijn email. De kritiek ter harte genomen van mij en mijn vrouw. Oplossing doorgesproken , dat siert de Gerardushoeve.

9. Top locatie met perfect uitzicht, heerlijk eten en vriendelijk personeel.

10. Bindels

Afgelopen weekend met 4 personen komen eten, helaas behoorlijk tegen gevallen: asperges waren bitter (!) en niet goed geschild, tevens waren de borden karig opgemaakt.

11. guido

12. Zoals altijd zijn de pannenkoeken goed gevuld, warm en zeer lekker. Deze keer ook een stukje gebak genomen. Het Limburgse zandgebak was zeer lekker. De bediening is vlot, vriendelijk en professioneel. We zullen binnenkort weer terug komen.

13. jose & Andre

Hier krijg je een afgezaagde kop koffie met een waardeloos koekje. Dit is in deze tijd ouderwets, nog niet eens een lekker koffie likeurtje er bij... Wat bij de hoeve goed is dat is het uitzicht...!!!

14. Wat een geweldig restaurant met heerlijk eten en zeer attente en gastvrije medewerkers. Het uitzicht is er ook prachtig. Alleen daarvoor al is Gerardushoeve een bezoekje waard. Het eten is the cherry on top.

15. Hele leuke zaak, een aanrader. Het uitzicht is fabelachtig, echt geweldig. Alleen al om deze reden echt eens langsgaan hier!

De bediening is hier echt zeer professioneel, dit valt me keer op keer op. Vriendelijk, netjes gekleed, snel, echt heel goed.

Het eten is overigens ook altijd dik in orde. Niet te veel poespas, maar keurig netjes.

Wellicht ietwat stoffig allemaal, verwacht geen hippe tent. Veel ouderen klanten.

17. Voor de 2de keer hier geweest. Het uitzicht blijft grandioos. En het eten met producten uit de streek, smaakt zeer goed. Hoop snel weer terug te komen.

18. ML97 20 punten

Prima gegeten. Goede kaart, professionele bediening en dat alles met een fantastisch panorama. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

19. Eenvoudige lunch gebruikt op een gezellige en uitnodigend terras met een uiterst vriendelijke bediening. De gerechten waren smakelijk en creatief opgediend. De prijs/kwaliteit was dik in orde.

20. bart schepers

21. In het eten zat een hard stukje, waardoor mn tand brak. Toen ik daar later over klaagde kreeg ik direct een felle brief van een advocaat. Lekkere service zeg !

22. G. van Lieshout

6 september 2014, het panorama terras zat vol maar wij kregen het laatste tafeltje. Voor ons het derde bezoek, onze gasten waren hier nog niet geweest en waren direct onder de indruk van de hele ambiance.
    Bij het bestellen van de drankjes werden wij direct warm onthaald omdat wij kozen voor de limburgse streekwijnen. Ook de kaart staat vol van heerlijke streekgerechten. De kwaliteit lijkt elk jaar weer te verbeteren en de ober vraagt na het voorgerecht of het hoofdgerecht gemaakt mag worden. Wij voelden ons thuis en op ons gemak.
    Hier moet je niet kijken naar de prijs, die overigens niet echt overdreven is, hier ga je voor kwaliteit. Het is een voorrecht om hier te mogen eten, om hier ontvangen te worden. Dit is niet even "uit eten" dit is een total experience. Er is één minpuntje... De tijd gaat daar erg snel, elke keer weer.

23. Donderdag 28 augustus , onze laatste vakantiedag heerlijk gegeten. Vooraf genoten van het panoramisch uitzicht op het terras. Later de maaltijd binnen. We hebben streekgerechten gegeten, nu weten wat bourgondische eten is. Zeer prettige en attente bediening. We zijn er de vakantie twee maal geweest, beide keren voortreffelijk gegeten.

24. Dinsdagavond in het prachtige restaurant gegeten. We hadden voor 't 4 gangen jubileummenu gekozen, heerlijk menu en porties meer als voldoende. Leuk sfeer en de bediening pas perfect. We komen snel weer terug. Een dikke 10, een echte aanrader.

25. We zijn met 4 personen gaan uiteten bij de Gerardushoeve. Dit restaurant werd me aanbevolen door een vriend van mij en de verwachtingen waren hoog.
    Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en naar een mooie tafel begeleid aan de rand van het terras met een adembenemend uitzicht. Vervolgens begonnen we met een aperitiefje, dit was een "champagne" die ze zelf hebben laten samen stellen met wijnhuis Sint Martinus, echt een aanrader. Onze keuze was gevallen op het 4-gangen Jubileum menu. Hierover kan ik alleen maar TOP over schrijven! Ook de bediening erg vriendelijk, correct en netjes gekleed. Drankjes die we bestelden waren erg snel geserveerd en tussen de gangen door mooie pauzes..
    Wij hebben hier een super avond gehad!

26. Wim Odekerken

Vriendelijke bediening, wel heel lang moeten wachten op het hoofdgerecht en dit vond ik voor het geld benedenmaats.

De portie scampies was veel te weinig, 2 spiesjes met 4 stuks en een klein beetje groente, geen salade, wel nog wat pappige patat maar die kan ik ook in de friture krijgen.

Mijn buurman had lever besteld, die was nog rauw van binnen, mijn andere buurman entrecote. Hij had medium besteld maar deze was alleen bruin aan de buitenkant en helemaal rauw van binnen met ook nog wat taaie stukjes.

Naar mijn mening allemaal veel te veel geld voor hetgeen geboden wordt, zoals in zoveel restaurants.

27. Jose en Dirk

Na een dag wandelen met heel veel wind op pakjesavond hadden we dit restaurant uitgekozen om een klein hapje te eten. We kozen voor de seniorenschnitzel en deze was voortreffelijk klaargemaakt en er was veel verse seizoengroente bij. Warm opgediend en zeer smaakvol. Omdat we de enige bezoekers waren kregen we nog de nodige uitleg over het verleden van dit hotel/restaurant. Volgend jaar bestaan ze 40 jaar en dat is toch een felicitatie waard.
    Bedankt en beslist tot nog een keer.

28. Prachtig restaurant en natuurlijk prachtig uitzicht. Komen hier regelmatig eten, is gewoon erg lekker en je betaalt niet te veel. Ieder jaar doen we mee aan de wildavonden, die zijn erg gezellig. Ieder jaar weer een feest, we verheugen ons al op dit jaar, lekker eten, lekkere wijnen en gewoon de sfeer.

29. Mevr. van den Oever

Pas geleden, dankzij een tip van vrienden, hier komen eten.
    We hadden de juiste dag uitgekozen, wat een prachtig weer en we konden op het terras genieten van het mooie uitzicht.
    Lekkere salade met kip gegeten, smaakte heerlijk en daarbij een lekker glas wijn. Daarna een heerlijk kaasplankje gehad met streekkazen. De bediening was erg vriendelijk, gewoon in voor een gezellig praatje en niet zo stijf. Binnenkort willen we eens samen met mijn ouders hier gaan genieten, die zullen dit prachtig vinden. En een bedankje voor onze vrienden, voor deze tip.

30. Dhr van Soest

In een woord geweldig, hier gaan wij vaker terugkomen.
    Mooie locatie, vriendelijk bediening, goede prijs/kwaliteit en heerlijk eten. Wij komen snel weer langs

31. Onlangs een lunch gebruikt met een aantal mensen.
    Het was allemaal "vlakjes" en de snelheid waarmee het werd geserveerd deed mij in elk geval denken aan een "cafetaria-service"!
    Weinig creativiteit, inventiviteit en afwisseling van smaaksensaties.
    Een "gelegenheid voor de grote massa, waar spijs en drank ondergeschikt lijken te zijn aan prachtige locatie met geweldige uitzicht".
    Neen, hier zal het nodige moeten veranderen voordat ik er nogmaals een bezoek breng.

32. Tom 170 punten

Heerlijk gegeten bij een indrukwekkend uitzicht. Het bijbehorende hotel ligt op een andere locatie, en men kan je desgewenst per shuttlebusje heen- en weer rijden. Dat werkt prima. Ook het Gulpener Ur-Weizen kon dus geproefd worden!

33. Op een maandag, eind van de middag gegeten. We waren er met ons 9 maanden oud zoontje. Het personeel was erg vriendelijk, ook naar ons zoontje toe. Het eten was er erg snel. We hadden allebei een jager pannenkoek. Die was lekker, maar had meer weg van een omelet dan van een pannenkoek. En omdat ik echt zin had in een pannenkoek, viel dat toch wat tegen. Maar door de goede sfeer, mooie inrichting, goede prijs en het vriendelijke personeel hebben we er goed gegeten.
    En wat staat dit restaurant op een mooie plaats! Wauw! Het uitzicht vanaf het terras is adembenemend!

34. Richard 224 punten

Restaurant gericht op de massa. Eten is goed maar je merkt aan alles dat de ambiance is gericht op veel mensen. Snelle doorgang tussen de gangen. Weinig extra toevoegingen bij de gerechten. Vlees of vis met standaard garnituur. Over de huiswijn mag wat meer nagedacht worden.

35. Jena 356 punten

Lekker en origineel eten op een prachtige locatie. Bij goed weer zéker op het terras gaan zitten.

Lamsvlees in kruidenkorst was in één woord verrukkelijk.

36. Kenny & Ashleigh

Wij zijn in de maand maart in de Gerardushoeve geweest.

Hier hebben wij genoten van het drie gangen maand menu.

Het eten was heerlijk op smaak en zelfs in het keuze-menu was genoeg variatie.

De sfeer van dit restaurant is zeer netjes en het uitzicht geweldig omdat je uitkijkt over het mergel-land.

De bediening was netjes en behulpzaam maar zeker niet te aanwezig.

Volgende maand zijn we zeker weer te gast!

37. Van 1 tot 7 augustus waren wij te gast in hotel en restaurant Gerardushoeve. Hier krijgt gastvrijheid een nieuwe dimensie.

Het hotel en restaurant zijn werkelijk top. Een gezellige lounge, een schitterend verzorgde binnentuin en mooie ruime kamers.

Het eten in het restaurant was iedere keer prima verzorgd en we konden genieten op het unieke panorama-terras of in het restaurant.

We hebben genoten en voelden ons echt thuis bij dit gastvrij bedrijf.

Kortom een aanrader, wij komen in ieder geval nog eens terug.

38. Fam Raaijmakers.

Wij eten plusminus 40 keer per jaar bij geradushoeven.

Meestal is het zeer goed te noemen.

Wij blijven komen Jos en Rieky Raaijmakers.

39. Na een wandeling door het mooie Limburgse landschap een leuk restaurant met fantastisch uitzicht.

De bediening is altijd vriendelijk en adequaat snel. (soms is het zo druk dat het wel eens wat kan duren)

Ben er nu voor de derde keer geweest voor het kippepasteitje (kleine kaart), maar 2 van de 3 keren was de ragout lauw-warm ipv heet. De smaak is goed maar het is jammer....

40. De bediening was zeer vriendelijk en meedenkend voor de 2 kinderen. Het eten was goed, het uitzicht is prachtig.

41. Prima restaurant. Ontzettend mooi uitzicht, perfect om wat te eten / drinken tijdens wandel/fietstocht.

Enkele malen in het hotel verbleven (2km verderop) en moet zeggen dat de sfeer daar wel veel beter is.

In restaurant hebben sommige obers het nogal hoog in hun bol, beetje jammer.

Eten was prima, niets mis mee. Zeker aanrader om nog eens terug te komen.

42. Han en Jonnie

Zaterdagavond 20 juni 2009 hebben wij genoten van de door Gerardushoeve georganiseerde "vismarkt". Een fantastische avond voor de echte vis liefhebbers. Het menu en de erbij geserveerde wijn was voortreffelijk. Alles erg smaakvol. Beslist voor herhaling vatbaar. Echte Limburgse gastvrijheid en service staan hoog in het vaandel. De menukaart wordt regelmatig aangepast. Als wij weer in de buurt zijn, gaan wij beslist weer naar Gerardushoeve.

43. Wij hebben hier al diverse keren genoten van overheerlijke maaltijden. Of het nu een luxe broodje is of een diner, alles is van goede kwaliteit en in ruime porties. Toch nog trek, gewoon even vragen en patat of groente wordt extra gebracht. Gewoon Limburgse gastvrijheid en service. Wij hopen hier gauw weer te komen om te genieten van deze geweldige locatie.

44. De Gerardushoeve: het mooist gelegen restaurant van Nederland, perfecte bediening... alleen het eten is te zout en er wordt te weinig groente geserveerd, het dient alleen als decoratie.

45. Kees van de Ven

De meest slechte pannenkoek ooit. Het leek wel cakemeel zonder suiker en zout, onder de goedkoopste smakeloze horecakaas was het ding nog rauw. Bovendien was de maat verschrikkelijk klein. Pijn in de buik pannenkoek.

Uitzicht en ambiance waren wel super,

46. Pieter Maar

Heerlijk gegeten in een hartelijke ambiente. Restaurant is volledig gerenoveerd en aangepast aan de moderne tijd. Heerlijk maandmenu met verschillende open wijnen voor een betaalbare prijs. Bediening was super netjes en correct. In een woord geweldig. Hier komen we zeer zeker terug. Niet te vergeten het mooie uitzicht over het Geuldal vallei. Hier zijn we echt tot rust gekomen en hebben genoten van de Limburgse Gastvrijheid

47. Het uitzicht is fantastisch, de ambiance is meer dan prima, het restaurant is gezellig ingericht en het eten is lekker. Wat wil een mens nog meer?!

48. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Mooi uitzicht en nette bediening.