De Pannekoek in Epen

Gratis parkeren.

Buslijn 57 vanuit Gulpen of Maastricht. Halte Hotel Ons Krijtland.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Pannekoek

1342066365 72
1366511966 70
1452071570 59

1. Irma Oosten

Wat een K.. zaak is dit. Wij hebben vandaag geprobeerd hier een pannenkoek te eten. Nadat we onze drankjes hebben gehad en de bestelling hadden opgegeven hadden we na 3 kwartier nog onze bestelling niet, Compleet door personeel genegeerd. Personeel vroeg niks ook niet bij andere tafels en overal lege glazen nergens werd gevraagd of iemand nog iets wilde bestellen. . Zeer ongeïnteresseerd steeds op klok kijken of werktijd al voorbij was.
    Wij zijn weg gegaan zonder pannenkoek. Niemand die iets vroeg.
    Wij komen hier niet meer.

2. E. Timmers

Wij gaan regelmatig een pannenkoek eten hier. Ons probleem is dat we niet kunnen kiezen. Zo lekker zijn ze allemaal!

3. 2e bezoekje nu en weer goed bevallen. Vriendelijke attentvolle bediening en lekker warme pannenkoek.

4. Het was gezellig en lekker!

5. Zijn vandaag in de Pannekoek te Epen gaan eten, zijn ondertussen vaste klanten. Altijd vriendelijke bediening, heerlijke pannenkoeken. Echt een aanrader.

Komen toch echtpaar met twee kinderen naar binnen, die tijdens het afrekenen zo tekeer gaan tegen de serveerster.
    Niet normaal!! Smeten de deur dicht!! Wij weten beter! Moest dit even kwijt. De Pannekoek in Epen is top! Je hebt van die mensen...

Gr Marie

6. Paula Daenen

Lekkere pannenkoeken. Bediening is zeer vriendelijk, we hebben een leuke middag gehad!

7. Superlekker gegeten met grote familie. Zeer service gericht, we hadden paar wensen die allemaal ingevuld zijn. Kortom: top en aanrader voor iedereen die gezellig een lekkere pannenkoek wil gaan eten.

8. Eind vorig jaar in het hotel ernaast gaan overnachten. 'S middags met de kids een super pannenkoek gaan eten. Dit jaar komen we zeker terug. Mooie omgeving... prachtige wandelingen. Limburgse gastvrijheid ten top.

9. Topbestemming voor een gezonde grote honger. Ontbijt overslaan en gewoon de grootste pannenkoek bestellen. No nonsense. Huiselijke sfeer. Kindjes worden met open armen ontvangen.

10. Rouma Patrick

Elk jaar zien wij uit naar de beste pannenkoeken die er bestaan! Heerlijk vers en met liefde klaargemaakt. Prachtige omgeving en vriendelijke mensen! Meer moet dat niet zijn👍🏻

11. Leuk adresje voor een heerlijke pannenkoek. Alles kan en niks moet. Kom er ieder jaar opnieuw met vrienden en een zwerm kinderen. Pannenkoeken kunnen allemaal in groot en klein besteld worden en onze vegetariër komt ook altijd aan zijn groenten pannenkoek. Correcte bediening.

12. Limburgse gastvrijheid ten top. Prima restaurant voor families met kinderen. Goede varietie, prachtig uitzicht, prima kwaliteit, aardige bediening en gewoon relaxed. Ik woon in de VS en mijn kinderen zijn al een paar keer in Nederland geweest. Een van onze tradities is pannekoeken eten in dit restaurant, en we hebben ook enkele malen een huisje gehuurd bij Hotel Ons Krijtland.

13. Dit was werkelijk dramatisch. Ongelooflijk dat men zulke slechte pannenkoeken durft te serveren. Dat kan dus echt niet. De tomatensoep was matig, leek niet met verse ingrediënten bereid en was zonder balletjes. De wijn was nog net geen "slobberwijn". De pannenkoeken waren niet gaar en de ingrediënten lagen bovenop i.p.v. te zijn meegebakken. Op mijn zogenaamde boerenpannenkoek lag een laag zompige prei vergezeld van een paar snippers ham en champignons. De zogenaamde Italiaanse pannenkoek van mijn tafelgenoot was afgedekt met een dun laagje smakeloze kaas en wat uien en ham.

Hoewel wij behoorlijk trek hadden, hebben wij ieder maar ongeveer de helft van onze pannenkoek opgegeten. Afsluiten met een kop koffie hebben we maar niet meer aangedurfd. Voor het eten geef ik toch nog een 2 omdat het mogelijk ergens nog slechter kan, hoewel ik niet zou weten hoe.

De inrichting was onaangenaam gedateerd. Slechte stoelen en deels TL-verlichting. De bediening leek niet echt geïnteresseerd.

Concluderend mag het duidelijk zijn dat we hier nooit meer terugkomen!

14. Vandaag bij jullie een boerenpannenkoek gegeten. Wij komen vaker bij jullie maar vandaag beviel de pannenkoek niet. Het bleek dat de prei uit de vriezer kwam en in de magnetron was/is opgewarmd. Zelf gezien. Hierdoor was de anders zo lekkere pannenkoek vandaag helemaal niet lekker en het geld (helaas) niet waard. Op deze manier is een bezoek aan jullie jammer genoeg niet meer aan de orde. Zie dit als reclameren waar jullie iets mee doen in de toekomst. M.vr.gr.

15. Marianne verbeek

Heel slecht. Het restaurant doet mee met gift for you, coffee & bite voor twee. Op zondag 18 oktober hadden wij gebruik willen maken van deze bon. Dit restaurant uitgezocht en bevestigd. Via mail een e-ticket uitgeprint. Gebeld met restaurant.Op alle dagen van de week, maar niet op zondag, kon je de bon inwisselen!
    Het adres is voor ons te ver weg om op korte termijn opnieuw te bezoeken. Nooit meer de pannenkoek in Epen, ook niet zonder bon. Erg klant onvriendelijk.

16. Heerlijk gegeten, aardige bediening, stoelen pet. Apart dat de ham erbovenop lag.

17. Danny Bergsma

We hebben op het terras een pannenkoek gegeten. Mooi uitzicht. Vele "toppings" mogelijk. Wij zijn echter gewend dat alles meegebakken wordt; hier is dat niet het geval. Verder wel een lekkere pannenkoek.

18. Pannenkoeken waren niet echt smaakvol. Verder is er alleen maar een tostie te krijgen. Wel erg mooi uitzicht buiten.

19. Paar weken geleden in Epen op vakantie geweest. Zijn op veel plekken gaan uiteten, maar de Pannekoek in Epen is echt een aanrader. De lekkerste pannenkoeken die wij gegeten hebben. Daarnaast is de bediening top en proberen ze alles voor je te regelen. Je kan met eigen ogen zien hoe deze heerlijke pannenkoeken gemaakt worden. Is vooral leuk voor de kinderen...

Wij zullen hier zeker nog vaker terugkomen met het hele gezin. Ga zo door!!

20. Klein maar gezellig pannenkoekenhuis. Heb hier een aantal keer gegeten. Ben altijd goed bediend en de verschillende pannenkoeken waren goed. Wel opletten voor de openingstijden; ze sluiten best vroeg. Ben op vakanties in de omgeving al een aantal keer net te laat gerarriveerd.

21. Klein, maar gezellig. Vriendelijke mensen. Even een afspraak maken is wenselijk. Maar kan dus al met 2 mensen. Dus een aanrader voor iedereen. En een mooi uitzicht over de hoge heuvels. Komen zeker nog een keer terug.

22. Met het gezin hier pannenkoeken gaan eten. Super service en heerlijk gegeten. Geen minpunten!!!

23. Klein maar gezellig, gewoon ongedwongen pannenkoeken zijn goed belegd. Eigen keuze is mogelijk, personeel doet hun best, maar hebben ook maar twee handen. Ben er diverse keren geweest, ook met vrienden, en ook zij waren tevreden. Mocht er iets niet goed zijn meld dit dan vriendelijk en geduldig, een oplossing zal komen. Smakelijk eten...

24. Zeer onvriendelijk personeel, de keuken was ook een zooitje. 2x de verkeerde bestelling gekregen! We zagen dan andere klanten ook niet zo te spreken waren over hun klant en servicegerichte instelling. Denk niet dat we hier ooit nog zullen komen!

25. Wat een tent.. Slechte bediening, aangebrande pannenkoeken, hier komen we dan ook nooit meer. Had ik eigenlijk moeten weten vanwege slechte ervaringen uit onze kennissen- en vriendenkring.

26. Nicole Janssen

Een heerlijke pannenkoek, goed gebakken, lekker met appel en poedersuiker. Ik zal hier met veel genoegen weer naar teruggaan als ik weer zin in een pannenkoek heb. Een aanrader voor iedereen jong en oud... je kan ook een kleine pannenkoek bestellen.

27. Mooie en gezellig aangeklede locatie. Heerlijke pannenkoek , vriendelijk personeel. Zeker een aanrader, wij komen zeker terug.

28. Uitstekende pannenkoeken, wij komen zeker terug.

29. 17 augustus waren wij met vrienden een lang weekend in Limburg. Onze vrienden hadden trek in een pannenkoek (wij zijn geen pannenkoekliefhebbers) maar er was wellicht iets voor ons op de kaart. Mijn partner bestelde een tomatensoepje, heeft na 1 hap z'n lepel neergelegd. Geen gehaktballetje en totaal smakeloos ( Blik of pakje????) Ik had een toastie besteld, je zou denken daar kan niets mis aan gaan, nou mooi wel, pracktisch geen kaas. Onze vrienden hadden een pannenkoek besteld, je zou denken die maken ze echt zelf, welnee!!!!! De serveerster was niet echt vriendelijk.........komt dat door de tomatensoep?? De rekening was best wel heftig voor wat we gegeten hebben

30. Hoewel wat frisjes, hebben we lekker buiten gegeten. Heerlijke pannenkoeken die goed doorbakken waren en niet karig met beleg. We hebben het elders nogal eens anders meegemaakt zoals weke appelpannenkoeken.
    En we troffen ook een vriendelijke bediening. Wat ons betreft een aanrader!

31. Yvonne Theunissen

Geweldig. Als kind ging ik hier vaker met mijn ouders naar toe en nu gaan wij zelf met onze dochter (inmiddels 10 jaar) regelmatig hier naar toe. Wij wonen in Linne (bij Roermond) en maken er dus een leuke dagtrip van. Binnenkort komen wij weer.

Een echte aanrader dus!

32. Heerlijke pannenkoeken in een schoon en gezellig restaurant (en toilet!) met een zeer (kind)vriendelijke bediening. De ingredienten worden hier gelukkig niet met het beslag meegebakken, maar er bovenop gelegd, zodat zowel het lekkere pannenkoekdeeg als deze ingredienten goed hun smaak behouden.

Kortom: echt een aanrader!

33. Zeer lekkere pannekoeken!

Wij kwamen zelf als kinderen hier al pannekoeken eten en nu komen wij met onze eigen kids. Altijd gezellige en vriendelijke bediening. Top!

34. Wat een goede! en smakelijke pannenkoek en de bediening was ook oke. Zeker een aanrader.

35. Wij komen al jaren als vaste klanten met het gezin naar de Pannekoek in Epen, vriendelijke bediening, heerlijke pannekoeken, gezellig en knus.

Wij zeggen, ga zo door. Toppie en weer tot gauw.

36. G van Leeuwen

Wat een tegenvaller. Bij reservering klonk het al of we eigenlijk niet welkom waren. Pannenkoeken vielen tegen. Een boerenpannenkoek met de prei en champignons er los boven opgelegd, i.p.v lekker meegebakken. Bovendien uit blik, in plaats van vers.

Slagroom op fruitpannenkoek kwam uit een simpele spuitbus, en was dus al gesmolten voor je er aan begon.

In plaats van ijs, was er alleen de mogelijkheid om een verpakte Magnum of Cornetto te nemen. Wat een afknapper!

37. Slechte kwaliteit van pannekoek. Pannekoek alleen met wat fruit uit een blikje, niet lekker dus. Kan beter door fruit van verse appels en peren er doorheen te mengen en vers fruit er op te doen. Bovendien was de vloer in de keuken niet echt schoon. Bovendien weinig variatie. Restaurant is wel gezellig ingedeelt, karakteristiek gezien.

38. Wanneer je zin hebt in een lekkere pannenkoek ga hier dan niet eten. De pannenkoeken zijn te dik en niet gaar en er worden niet altijd verse producten gebruikt, maar bijv. champignons uit blik. Het uitzicht is mooi, de bediening ook aardig, maar de pannenkoeken zijn erg duur, de gemiddelde prijs is Euro 8,50.

39. Kort samengevat; een enorme tegenvaller. De pannenkoeken waren gewoon echt niet lekker. De kwaliteit is het best te vergelijken met liefdeloos gemaakt, smaakloos voedsel bij een wegrestaurant.

De plek/ locatie maakt wel het een en ander goed; een van de mooiste plekjes van Nederland, en het restaurant(je) ademt een prettige sfeer uit. Bediening is in orde; vriendelijk en behulpzaam.

Maar; uiteindelijk betaal je toch om een lekkere pannekoek te eten. Dan de prijs; bijna 9 euro voor een (vieze) pannekoek is echt te veel.

Conclusie; hier gaan wij in ieder geval nooit meer naar toe.

40. Onze ervaringen zijn niet zo best, pannenkoeken waren te dik waardoor ze niet gaar waren. Weinig keus, gelukkig kon je wel een eigen keus maken, alleen moest je dan wel bijbetalen. Ingredienten waren er los op gedaan in plaats van dat ze gedeeltelijk meegebakken waren.

Het was dat we de 2e pannenkoek gratis hadden met een tegoedbon, anders was het nog duur ook.

Kortom wat ons betreft geen aanrader.

41. ron en diana

De beste pannekoeken van heel Limburg.
    Voor ons is het steeds weer een genot.

42. Fam. Ekelo

Lekkere pannenkoeken, gezellige bediening, prachtig uitzicht vanaf het terras