Nieuwste foto's in Epen

Laatste updates in Epen

1. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Gerardushoeve

Heerlijk gegeten hier op dinsdagavond 16 april 2024. We hebben gekozen voor het drie gangenmenu en dat was prima. Het restaurant is prachtig gelegen met een schitterend uitzicht. Ook op de bediening valt niets aan te merken.

2. Anthal's profielfoto
    Anthal heeft een recensie geschreven voor Wingbergerhoeve

Als je zo je klant bejegend dan verdien je een zware onvoldoende. Wat een onfatsoenlijk figuur om alle klanten zo te schofferen.

3. Peters's profielfoto
    Peters heeft een recensie geschreven voor Gerardushoeve

Na jaren, weer op vakantie te zijn in zuid limburg. Zijn we hier gaan eten. Alle gerechten waren mooi van opmaak en het was allemaal heel erg lekker. De bediening was erg vriendelijk en heeft ons zeker in de watten gelegd. Wederom bedankt voor een fijne avond.

4. Nico's profielfoto
    Nico heeft een recensie geschreven voor Gerardushoeve

Ligging is prachtig! Maar de prijzen echt aan de hoge kant! Twee kroketten met brood… 14 euro. Als ze nou nog geweldig van smaak waren oké maar… Helaas.
    Loaded Fries beschamend kleine portie.

Bediening onvriendelijk. Tafeltje vies hebben we moeten vragen of ze het deden schoonmaken.

3,7
  5. Ger Mulder's profielfoto
    Ger Mulder heeft een recensie geschreven voor Gerardushoeve

Ger Mulder

25 mei 2023 hadden wij gereserveerd in het restaurant. Waar we al jaren regelmatig gingen eten.
    We zaten aan een tafeltje op de tocht en we vroegen een andere plaats. Daar werd stug op gereageerd! Zou het vragen. Er was regelmatig plaats ook aan het raam! Ober kwam niet terug!
    Later vroegen we het een dame die bediende ons verder met een fles wijn en we bestelde een volledige maaltijd.
    De tafel die vrij kwam bij het raam was gereserveerd volgens de dame!
    Okay. We kregen een tafeltje uit de tocht.
    Er kwamen regelmatig tafels vrij waar een kaartje gereserveerd op kwam.
    Er waren uiteindelijk met 4 bezette tafels in het hele restaurant. Toen we een tafel kregen. De dame van de bediening vond het nodig om ons luid en duidelijk voor gek te zetten!
    Daarna ging ze staan smoezen met gasten achter ons.
    Ik kon het niet laten om haar te vragen waarom ze nu op een beschaafde toon kon spreken!!!
    Daarna werden we vriendelijk door een andere, ons bekende ober geholpen.
    U begrijpt hoe teleurgesteld en verontwaardigd we weggegaan zijn! Even genoeg van de Gerardushoeve.
    Aan de gereserveerden tafels kwamen nooit andere gasten!!!!

6,5
  6. B van Dijk's profielfoto
    B van Dijk heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant Berg en Dal

B van Dijk

Heerlijk gegeten met 2 personen, zalm met asperges en zuurvlees met aardappel kroketjes. Biertje van de tap en een ijsthee. Vlotte bediening en oog voor de klant. Een aanrader

7. Jan Pluymaekers's profielfoto
    Jan Pluymaekers heeft een recensie geschreven voor Wingbergerhoeve

Jan Pluymaekers

Ik was er jaren niet meer geweest. Voor het laatst voor de coronaperiode
    Maar wat viel het tegen. Een bol was nog niet de helft van de bol van jaren geleden. En de kwaliteit van het ijs was ook niet top.
    Neen, ..... dit was mijn laatste ijsje bij hun.
    Dan krijg je toch bij en ijssalon vlak over de grens bij Bleijerheide een megabol en veel lekkerder ijs.
    Mensen daar kunnen ze in Camerig niet aan tippen.
    En niet alleen de ijsboer in Camerig maar heel veel ijssalons in Zuid - Limburg.

8. M Teunissen's profielfoto
    M Teunissen heeft een recensie geschreven voor De Krieëkel

M Teunissen

Nette locatie en prima gegeten.

9. Nikki's profielfoto
    Nikki heeft een recensie geschreven voor Bij Giuseppe

We hebben met Koningsdag heerlijk gegeten! Dat het restaurant vol zat was een goed teken. Ondanks de drukte een goede service!
    Bij de koffie hebben mogen proosten met Oranjebitter van het huis.

10. Peter Konings's profielfoto
    Peter Konings heeft een recensie geschreven voor Gerardushoeve

Peter Konings

Wanneer wij in Zuid-Limburg zijn, gaan we altijd of borrelen of eten in de Gerardushoeve. Zo ook afgelopen zaterdag 25 feb. heerlijk genoten van een Gerardus tripel bier van de tap, en de overheerlijke Lakenvelder bitterballen.

11. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Gerardushoeve

Na een stevige wandeling kwamen we moe en hongerig aan bij t restaurant Gerardushoeve.
    Helaas werden we ongastvrij ontvangen en bits te woord gestaan door een oudere man die toch beter zou moeten weten hoe je je klanten moet behandelen. Heel jammer, we zijn omgekeerd.

12. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor De Krieëkel

Komen al jaren in Epen, maar dit restaurant altijd voorbij gelopen. Op advies van een inwoner buiten een tafeltje gereserveerd. Wat een vriendelijke bediening; leuk gekleed, vlot en attent. Ook heerlijk gegeten! Waar krijg je nog voor een leuke prijs o.a. diverse zeer verse goed bereide groenten. Heerlijk gegeten, beperkte wijnkaart, maar wat er op staat prima voor een leuke prijs.
    Erg aan te bevelen!

13. Familie Bosscha's profielfoto
    Familie Bosscha heeft een recensie geschreven voor De Krieëkel

Een pracht locatie! Zelfs als wij op vakantie zijn in de Ardennen gaan wij hier een keertje naar toe om in Epen lekker te eten. Lieve, vriendelijke mensen. Goed eten. Betaalbaar. Prettige sfeer. Mensen die nog echt AANDACHT voor je hebben.

14. Peters's profielfoto
    Peters heeft een recensie geschreven voor Gerardushoeve

We waren hier met vrienden omdat we in het verleden, voor corona, ook wel eens zijn geweest. Toen was het goed. De teleurstelling was groot bij alle 4. Weinig keus. Weinig eten. Vlees niet goed gebakken. Geen vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit een 3. Kortom, Wij komen hier niet meer.

15. J.Brouwer's profielfoto
    J.Brouwer heeft een recensie geschreven voor De Krieëkel

J.Brouwer

Het frietje zuurvlees wat je in de frietzaak haalt (niet het restaurant) is echt onder de maat. Er zat precies één stukje vlees in en de rest was saus. Dit moet toch beter kunnen. Ik neem het niet meer.

16. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor De Krieëkel

Heerlijk gegeten tegen een heel schappelijke prijs. Vriendelijk personeel en gezellige ambiance.
    Komen zeker weer terug.

17. Wim en Fenny Hogemans's profielfoto
    Wim en Fenny Hogemans heeft een recensie geschreven voor Bij Giuseppe

Wim en Fenny Hogemans

We hebben heerlijke lasagne gegeten en panna cotta als dessert. Het was prima. Bediening was ook perfect, timing was ook prima. Zeker niet opdringerig. Prijs/kwaliteit gewoon goed. Als we in de buurt woonden kwamen we veel vaker

18. Johanna's profielfoto
    Johanna heeft een recensie geschreven voor Hotel Restaurant Berg en Dal

Plaats genomen op het overdekte terras voor de lunch. Zelf naar binnen gegaan om te zeggen dat we wilden lunchen. Het personeel kwam nooit naar buiten om te kijken of er nieuwe gasten waren. Voor een eenvoudige spekpannekoek wordt 11 Euro gevraagd en voor een paar plakjes appel erop nog eens 2 Euro extra..... Het broodje carpaccio was royaal belegd maar dat mag ook wel voor Euro 12,50..... Met ieder 1 drankje erbij en we mochten meer dan 30 Euro afrekenen..... Prijzen zijn veel te hoog!!! Voor een tosti ham kaas wordt maar liefst Euro 8,50 gevraagd.....!!! De bediening vraagt niet of alles naar wens geweest is.... Niet echt een aanrader, zeker niet voor mensen met een kleine portemonnee....

19. Lena's profielfoto
    Lena heeft een recensie geschreven voor Wingbergerhoeve

Ik vind het ijs "gewoon", best lekker, maar niet uitmuntend, soms zitten er bevroren stukjes in. Ik ga vooral voor de combi met het fruit, lekker hoor!
    De lollige manier van doen hangt mij, en ons, de keel uit. Je zou er voor weg blijven...!

6,5
  20. Sander's profielfoto
    Sander heeft een recensie geschreven voor Gerardushoeve

Ik ben hier in het verleden eerder geweest, was toen erg goed. Nu ben ik hier onlangs weer geweest en had ik het seizoen menu genomen, vlees was goed maar de portie van het hoofdgerecht was erg mager, had na het eten nog een honger gevoel ondanks dat ik kleine eter ben. Ook werd alles snel achter elkaar opgediend en werd je weggekeken met als doel het tafeltje voor de volgende gasten zo snel mogelijk weer ter beschikking te hebben. Ik had ook telefonisch gereserveerd, ook de reservering was niet genoteerd bij hun, uiteindelijk kreeg ik toch een tafeltje voor 2 personen.
    De sfeer komt hierdoor erg kil over, dit restaurant heeft voor mij echt afgedaan.

4,5