Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Epe verdeeld zijn.

Vind de ambiance heel goed, sfeer prima en het eten was ook goed. Ik zie niet het verschil wat de hoeveelheid betreft voor 1 persoon of twee personen.

Heerlijk eten, nette bediening. Locatie zou iets luxer afgewerkt mogen zijn, maar dit wordt ruim gecompenseerd door het eten en de bediening!

We hebben heerlijk gegeten. Het wild was voortreffelijk. We komen vast vaker.

Rob en Sophia

We hebben gisteren, zoals al veel vaker, heerlijk genoten van het buffet met streekgerechten. Er worden mooie ingrediënten gebruikt en dat proef je en zie je. De bediening is ook, zoals we gewend zijn, vriendelijk en attent. Een aanrader voor iedereen die eens wat anders wil dan een doorsnee etentje.

Wij hebben hier met 4 dames een heerlijke high wine gedaan! Wat hebben we echt genoten van de super goede wijnen en heerlijke hapjes die erbij geseveerd werden door lieve mensen die persoonlijke aandacht voor je hebben! We komen zeker nog een keer terug.

woensdag proeverijbuffet, waarbij er "slechts 13 personen waren". Voortreffelijk eten en meer dan genoeg.
    Je kunt er rustig voor gaan zitten. Zondags met een gezelschap geweest, waarbij de kleine ruimte overvol en lawaaiig was. Eten goed, maar voor zo'n gelegenheid minder geschikt. Afspraak wat rommelig, maar eigenaar doet z'n uiterste best alles in goede banen te leiden.

Mia en Willy

Een aanrader voor diegene welke van lekker eten houdt.
    We hebben genoten van het streek en seizoen gerechten.
    Als we weer in de buurt zijn dan zullen we zeker weer reserveren.

gerritjan Beltman

Super Lekker eten en gefundeerd

Verrassend diner na stroeve binnenkomst. we kwamen laat binnen hadden niet gereserveerd!
    Leuke niet te uitgebreide kaart
    Maar dan de borden!!
    Voorgerechten carpaccio, ganzelever en zalmtaartje; mooi opgediend en rijkelijk met vers fruit gegarneerd
    Hoofgerechten maiskip gevuld met noten en honing, kabeljauwfilet met een heerlijke krokante korst en een malse ribeye; dit alles met een breed en niet allerdaags assortiment aan groenten
    Discordement met de (conservatieve) uitstraling van de zaak: alternatief, verantwoord ( geen zout of suiker toevoeging), mooie groentjes
    Toetjes ook lekker en dat alles voor €32,50 per menu
    Bediening paste uitstekend; direct en to-the-point
    Kok weet watie doet en is begeisterd
    Zeker de moeite waard daar te gaan eten
    Moet 1 minpuntje noemen: zand in de heerlijke bio-spinazie

Brigiet en Gerard

Heerlijk gegeten. In tegenstelling tot andere restaurants veel verse lokale groenten bij alle gerechten. Zeer goed bereid. Goede prijs kwaliteit verhouding!

J. Grolleman

Wij hebben op donderdagavond genoten van de Veluwse specialiteiten proeverij, heerlijk en eerlijk eten wat zonder het gebruik van zout en suiker wordt bereid.

Een gezellig restaurant met een betrokken chef/eigenaar die bewust met eten bezig is en zijn gasten meer dan alleen lekker eten wil bieden. Een echter aanrader voor mensen die lekker willen eten zonder de drukte van een groot restaurant!

Wilma van Bentem

Wij hebben een top gezellige avond gehad op dinsdag 30 augustus. Het eten was fantastisch en de bediening kon niet beter, terwijl er een vriendin bij sprong die dat met heel veel liefde deed.

We komen zeker snel terug.

Wilma en Werner uit Garrelsweer

Heleen van Rosmalen

Super lekker geluncht. Was heel gezellig. Gezellige sfeer. Leuke bediening. Geen opdringerig gedoe als je net je kopje of glas leeg hebt, om te vragen of je nog iets wilt. Prima. Komen zeker terug!!

P. Wesseling

Wij hebben deelgenomen aan de streekproeverij van Eethuis Wissel op een woensdagavond. Het was een verrassing want we wisten niet dat ze op woensdag en donderdag een proeverij hielden. Toch heerlijk gegeten via het buffet ipv de kaart. De nagerechten kaart mist wat uitdaging, maar er werd spontaan een speciaal nagerecht gemaakt dat aan onze wensen voldeet. Hulde!!

De gepassioneerde kok legde aan het begin van het buffet uit wat er op het buffet stond. Halverwege de avond hield hij nog een betoog met zijn visie op koken, terwijl het buffet aangevuld werd.

Deelgenomen aan de streekproeverij van Eethuis Wissel op een woensdagavond. Heerlijk gegeten met een gepassioneerde kok/eigenaar die zijn visie op smakelijk koken zonder kunstmatige toevoegingen en met lokale gerechten met passie bracht. Heerlijk buffet en goede service. De compote was echt heerlijk en is een absolute aanrader.

Aandachtspuntje is dat niet werd uitgelegd of was aangegeven wat er op het buffet stond. Daardoor was het soms even gokken wat er nu precies was klaargezet. Bij vragen volgde wel een duidelijke toelichting.

Harm Jan Dedden

Een fantastisch adres met een schitterende tuin. Nu twee keer geweest tijdens de proeverij van streekproducten. Veel diversiteit in de gerechten en allemaal heerlijk van smaak. De eigenaar kan geweldig vertellen over alle producten.
    Goede prijs/kwaliteitverhouding! Een absolute aanrader!

Erik Tak

Wat een vriendelijkheid bij de dames van de bediening! Daarmee trappen we de avond prettig af. Het eten: heerlijk en... lekker Nederlands, niet duur. Voor 31.50 een driegangen menu met een heerlijke amuse "van het huis."

We konden met het weer tot laat buiten blijven zitten en dan zijn alle ingrediënten aanwezig voor een geslaagde avond en dat werd het dan ook. Aanrader voor iedereen die wil genieten van echt een avondje uit waarbij je goed wordt verwend.

Toppertje!

Verwaard

Geweldig heerlijk eten en super gezellige bediening. Zeer aan te bevelen.

Peter en Annemieke van Gelder

Heerlijk genoten van een proeverij van allerlei gerechten!
    Eigenaar en personeel waren zeer hartelijk en gastvrij!
    Mooi was het om te zien en te horen dat er met passie gekookt werd en er nagedacht werd over goed en gezond eten!
    Voor herhaling vatbaar!

Henry en Trudie van Noort

We hebben genoten van de proeverij, het verhaal erbij van de eigenaar, de spontane gezellige bediening en de prachtige verzorgde tuin.
    We vonden het zo goed dat we tijdens onze vakantie in Vierhouten twee keer zijn aangeschoven aan tafel.
    Bij leven en welzijn volgend jaar weer.

MJ Kok de Wilde

Mijn zus en ik hebben hier heerlijk en gezellig gegeten.
    De locatie is erg mooi, bediening was vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een aanrader.

Stijnie

Toppertje! Heerlijk gegeten, prachtig opgemaakte borden en met lekker veel groenten. Service hartelijk en zorgzaam.

Marion Visser

In een mooie, landelijke omgeving heerlijk gegeten (behoorlijk wat groente met heerlijk mals vlees) met een amuse vooraf.

Gisteren genoten van een High Tea die ik via een Groupon-bon gekocht had als verjaardagscadeau voor een vriendin. Er was al gedekt voor ons buiten, we begonnen met een prosecco en daarna een mooie etagere met allerlei lekkers zoet en hartig zelfgemaakte taart, koekjes, chocolade, wraps, sandwich, fruit. al met al héél erg lekker. ook kregen we nog een warm gerecht aan het eind hartige taart en een zelfgemaakte kroket. We konden het niet allemaal op maar mochten meenemen wat overgebleven was. bediening aardig omgeving mooi. Alles klopte.

Ingeborg

Wat is het eten hier verukkelijk! Een smaakexplosie van echt eten! Echte eerlijke smaken, een lust voor het oog en de smaakpapillen! Zeer gastvrij! Een aanrader!

Het eten is anders doordat de kok geen zout gebruikt. Dit is heel erg wennen. Uiteraard kan men zout en peper zelf toevoegen. Groot voordeel alle schotels worden met veel groentes geserveerd. De sfeer en bediening is top.

mirjam

Via social deal een lunch gehad, eten was echt heerlijk ook ruim voldoende, de sfeer binnen is mooi, maar van buiten ziet het er uit als een clubhuis. Zonder de deal had ik het eten wel duur gevonden, de service om te reserveren is ronduit slecht. Eerste reservering werd op de dag zelf afgebeld zonder excuses, " hij kon er niets aan doen" miscommunicatie! Vervolgens gemaild om een nieuwe afspraak te maken, hierop geen reactie. Toen via eet.nu gemaild en daar kreeg ik wel reactie op mijn reservering dat deze was bevestigd. Maar uiteraard was dit bij hun niet bekend toen we daar aankwamen, slecht begin.

Meerdere malen langs geweest met familie. Echt een topper voor mij wat betreft omgang met diëten (in mijn geval glutenvrij)! Proeverij is echt een aanrader. Ze vertellen je meer over wat je eet, en het smaakte heerlijk. Zeer persoonlijke en fijne behandeling van personeel en eigenaars.

Een heerlijke high tea gehad in precies de goede omgeving! Top!

Margriet Schipper

We hebben met 6 dames genoten van de proeverij. Goede kwaliteit- prijsverhouding met veel variatie. We waren het jaar ervoor ook geweest en werden herkend. Gemoedelijke sfeer, echt een leuk avondje uit.

We hebben een heerlijke lunch hier gehad, de sfeer was geweldig, ze zijn erg gastvrij en het eten was uitstekend.

Leuke tent, aardige mensen, goede bediening.

High thee was perfect. Te gek voor worden. Bediening uitmuntend. Ga zo door. Wij komen gauw nog een keer terug.

J.E. Calkhoven

We waren met vier personen voor de eerste keer in dit restaurant. Het was een zeer prettige ervaring, zowel wat het eten betreft als de vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

Wij hebben vandaag een high tea bij het Veluws Eethuis gehad en we hebben er erg gezellig gezeten. Ze hebben leuke sfeervolle spullen (o.a. servies) voor de high tea, vooraf prosecco, daarna diverse lekkere sandwiches, koekjes, bonbons, maar ook nog een punt huisgemaakte appeltaart en een quiche. Personeel was ook erg aardig en we vonden het leuk dat de kok nog even kwam vragen of alles naar wens was en aan ons het geheim van zijn lekkere appeltaart deelde :-). Zeker een aanrader!

Wat een gezellige plek om te zijn! Het eten is heerlijk en de sfeer is er warm en hartelijk. Alles is bespreekbaar en je voelt je een geziene gast. Een aanrader voor iedereen! Wij komen zeker weer terug!

Wat een geweldig lief ontvangst. De high tea was in 1 woord geweldig. Heerlijke vers gemaakte hapjes in overvloed. Ontzettend vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader. Wij komen zeker terug en zullen het onze vrienden ten zeerste aanraden. Bedankt, was echt een middag uit.

Vandaag een high tea gehad, maar in tegenstelling tot de andere recensies waren wij niet tevreden. Dit begon eigenlijk al bij de reservering. Tot 2 keer toe gemaild om een reservering te plaatsen, maar hier kregen we geen antwoord op. Toen ik besloot om te bellen bleek dat we wel gewoon in de agenda stonden. De reden dat er geen reactie kwam op de email was dat ze dat niet mochten doen als er met de Groupon actie gereserveerd werd.

Bij onze voorgaande high tea's werd er 'verse', losse thee gebruikt. Hier moesten we het doen met theezakjes van Lipton.
    De koude hapjes bij de high tea waren wel oké, niet echt bijzonder: wraps, sandwiches met kaas, koekjes, bonbons en een groot stuk appeltaart. We vroegen of er nog een tweede ronde zou komen en volgens de mevrouw kwam die en bestond de tweede ronde uit TWEE warme hapjes. Toen kwam ons pasteitje met ragout en nadat we deze op hadden werd ons gevraagd of we wilden midgetgolfen. Het tweede warme hapje (zoals hieronder bij de andere recensies staat een quiche en een kroket) kregen wij niet en volgens de mevrouw had ze dat ook niet gezegd😏.
    Waarschijnlijk is elke high tea hier anders want ook de jus d'orange zat niet bij de high tea. Wel konden we de cola, ice tea en appelsap afrekenen.

Na alle lovende recensies keken we uit naar deze high tea, maar wij vonden het erg tegenvallen! Een high tea bij dit eethuis vinden wij niet aan te raden!

Geresereerd met groupon wat niet helemaal goed was gegaan maar toch waren we meer dan welkom. Heerlijk gegeten (en zijn best kritisch), super service en gastvrijheid. Kortom een aanrader! We mochten met groupon van de kaart kiezen en de kwaliteit was super. Vers, warm, en met veel heerlijke niet dagelijkse groenten en aardappeltjes. Wij komen zeker terug ondanks dat we niet uit de buurt komen. Lang geleden zo heerlijk gegeten in combinatie met sfeer en service! Ga zo door!
    Groeten uit Brabant :-)

Gisteren een geweldige high tea gehad. Kwaliteit was goed.
    Personeel was heel vriendelijk

Super gezellig! Mooie gerechten, lekkere wijntjes, fijn muziekje, charmante bediening.
    Absolute aanrader, mijn mama, zus en ik gaan zeker nog eens terug.
    Bedankt voor de lift naar het Princessehotel!

We hebben een paar weken geleden heerlijk gegeten bij dit restaurant; een zeer gastvrije, warme bediening, een heerlijk avondje uit!

Dick,Wiepie en Ria

De sfeer, bediening, het eten, in 1 woord voortreffelijk. We hebben genoten. Heerlijke gerechten, rijkelijk en mooi opgemaakte borden. Op en top, vriendelijke bediening. We voelden ons thuis. We hebben al mond op mond reclame gemaakt. Een echte aanrader. We komen terug.

Jacqueline van Leeuwen

Vrijdag 4 maart high tea via Groupon geboekt, in één woord geweldig. Leuk ontvangst heel gastvrij en een prima deluxe high tea. Ontvangst met prosecco, onbeperkt thee en een kan jus d'orange. Een heerlijke schaal met sandwiches, wrap en allerlei zoetigheden, waaronder inderdaad een verrukkelijke appeltaart. Hierna volgende nog een warme hap, quiche en een kroket. In totaal hebben wij er dik 2 1/2 uur gezeten.

Gisteren een high tea gehad bij Veluws Eethuis Wissel. Een echte aanrader! Het was vooral heerlijk, maar ook heel gezellig en meer dan genoeg (ondanks Groupon!). Tip: vooraf misschien even aangeven dat er na de ronde koude hapjes ook nog een warme ronde komt. Wij hadden ons eigenlijk al rond gegeten aan al het lekkers van de eerste ronde, maar konden de heerlijke kroket en de quiche toch niet aan ons voorbij laten gaan. Nou ja, daarom op advies van de gastvrouw vandaag dan maar een dagje op water en brood... ;) Hartelijk bedankt voor alles, jullie zien ons zeker nog 'ns terug!

Jan en Hester Fix

Vrijdagavond, 26 februari hebben wij, mijn man en ik, heerlijk gegeten in Veluw Eethuis Wissel. Verse groenten, mals vlees en uitstekend gebakken vis. De sfeer is altijd gemoedelijk, rustig en gezellig. Uiterst vriendelijke bediening die ook de tijd nam om dingen uit te leggen. Prima!! Een echte aanrader en wij komen hier ook zeker weer binnenkort terug!

Met een grouponbon gereserveerd. Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, prima kwaliteit eten, heel lekker gegeten, echt een aanrader. We komen er zeker een keer terug.

Heerlijk en eerlijk eten. Vriendelijke bediening, hebben tijd voor een praatje en goede uitleg over wat je op je bord hebt. Enig nadeel wat ik kan bedenken is dat sommige tafeltjes voor mijn gevoel te dicht op elkaar staan, met name als je met 2 personen komt, worden de tafeltjes wat uit elkaar geschoven en zit je erg dicht op elkaar waardoor je eenvoudig de conversatie van je buren kan volgen.

Een heerlijke High Tea gehad met lekkere hartige sandwiches en zoetigheden om van te blijven smullen. Speciaal de eigen gemaakte appeltaartjes. Twee dagen later genoten van een heerlijk buffet met veluwse streekgerechten. Er is een hele gezellige ongedwongen sfeer. Wij gaan er zeker weer heen.

Linda Vis - de Jager

Via Groupon had ik een high tea geboekt hier. En wat was die lekker!! Allereerst een glas prosecco, daarna nog jus d'orange, er was bijna geen plek meer voor de thee! Lekkere sandwiches, wraprolletjes zalm, bonbons, taartjes, huisgemaakt appelgebak en nog meer. Het was heerlijk! Ook de ontvangst en service gedurende de high tea was geweldig! Het was de eerste keer dat we hier kwamen maar zeker niet de laatste keer!

We werden prettig ontvangen. De sfeer was zeer aangenaam. Het personeel toonde interesse en was in voor een praatje. Het diner werd zeer professioneel opgediend en er werd ook verteld wat er op je bord lag. Al met al een echte aanrader! Wij komen zeker nog een keertje terug.

Fijne en heerlijke avond gehad op dinsdagavond 19-02-2016.
    De bediening heel vriendelijk en goede uitleg over het menu. Het werd vlot uitgeserveerd maar niet overdreven dus tijd genoeg om er van te genieten. Ik zal zeer zeker daar nog eens gaan eten als ik in de beurt ben. Toppi

Cora en René Hammer

Zaterdag 13 februari voortreffelijk 3-gangen diner gegeten bij Veluws Eethuis! Wij kwamen hier terecht via een Gift for You cadeaubon, maar wat zijn wij blij dat we jullie hierdoor ontdekt hebben! Alle gerechten waren heerlijk, prachtig geserveerd en grote porties! Zelden zo heerlijk gegeten! Ook de ontvangst, bediening en uitleg over de gerechten waren perfect! Uitstekende gerechten, met heerlijke "vergeten groenten", voor een zeer schappelijke prijs en dan ook nog 2 amuses en een fles water van het huis!

Familie Stijf, wij komen zeker bij jullie terug als we weer eens op de Veluwe zijn en zullen jullie Eethuis absoluut bij iedereen aanraden!

Met een goede vriendin genoten van een borrel voor twee (gift for you). Het was heel gezellig, erg vriendelijke ontvangst, Heerlijke jus d'orange, heerlijk uitgebreide hapjes, (met uitleg!) Dit was veel meer dan wij verwacht hadden te krijgen voor deze bon. Het was echt genieten in dit sfeervolle restaurant!

Het enige minpuntje: de stoelen, misschien dat daar nog een keer wat aan gedaan kan worden, Voor ons (al regelmatig rugklachten) waren de stoelen niet comfortabel. een kussentje in de rug zou al heel veel schelen.

Met vier personen op een donderdagavond wezen eten en gelukkig gereserveerd. Het restaurant was volgeboekt. Door de vriendelijke ontvangst voelden we ons er meteen thuis. Die avond was er een proeverij van streekgerechten. Vele overheerlijke gerechten stonden uitgestald. Bertus gaf een inspirerende uitleg over alle gerechten. Het eten was uitstekend en de bediening uitermate vriendelijk. Absoluut een aanrader en als we weer eens in de buurt zijn, zullen we zeker weer in het Veluws Eethuis gaan eten.

Na een aantal keren in het Veluws Eethuis te hebben gegeten, hebben we nu het buffet van diverse streekgerechten gekozen. Het zag er allemaal heerlijk uit en met de uitleg van Bertus Stijf erbij maakte het plaatje compleet. Met veel enthousiasme en passie verteld Bertus over de gerechten en de bereiding.

We komen hier zeker nog vaak terug!!

Een prima, relatief kleine uitspanning, in mooie bosrijke omgeving waar je na stevige wandeling, fietstocht of zomaar uitstekend lunch of diner kunt nuttigen! Veluwse ingrediënten op bord, mooi bestek, kristallen wijnglazen en uitermate vriendelijk en voorkomend bediening. Kortom een aanrader voor wie een eerlijke maaltijd kan waarderen.

Geweldig gegeten met de warmte/gezelligheid van een huiskamer, je voelt je er thuis 👍

Heerlijk gegeten, leuke amuse voor. Wij hadden zalm, erg lekker met veel soorten groenten erbij. Zeer vriendelijke eigenaren. Echt een aanrader!

Een heerlijke high tea gehad, super vriendelijk bedient. Echt een aanrader.

Op 10 december 2015 hier weer heerlijk gegeten. De proeverij is uitgebreid en er zijn hele eerlijke smaken te verkennen. De sfeer is gezellig en de gastvrijheid en aandacht fantastisch! Dit was onze derde keer bij Bertus Stijf en ega. Voor ons inmiddels jaarlijkse traditie, omdat we rond Sinterklaas vaak bij een andere zaak zitten.

Heerlijke high tea genoten gisteren. Prima voor elkaar! Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

Op 5 december hebben we met vrienden van een heerlijk en gezellig stampotbuffet genoten. Het eten is erg goed en de sfeer is ontspannen en gezellig. De week er voor hebben we proef gegeten en ook dat was erg lekker. Een verrassende amuse. Ook het vegetarische menu was verrassend en lekker, de pasta tongstrelend. Al met al een prima plek om samen of met een groep te gaan eten.

P.S. zelfs Sint en Piet weten deze plek te vinden!

Rob van der Vaart

Ontzettend lekkere high tea en super bediening.

Daan Paques

We hebben op een woensdagavond gebruik gemaakt van de proeverij bestaande uit een prachtig buffet van streekgerechten. Toen zo ongeveer alle tafels bezet waren vroeg gastheer Bertus even de aandacht om uitleg te geven over het ontstaan van de proeverij en de samenstelling van het bufffet. Dit alles in een gezellige sfeer en met uiterst vriendelijke bediening. Echt top! Een aanrader waar we beslist vaker zullen komen.
    Het is dat de beoordeling maar tot 10 gaat want anders zou het zomaar een 11 worden.

Siem en Henny Kuiper

Wij hebben een heerlijke avond gehad. In een gezellige en gemoedelijke sfeer hebben wij geproefd van de uitstekend bereide Veluwse streekgerechten.

Het enthousiasme van kok en bediening was groot, blij met hun concept. De bediening was super. Presentatie, extraatjes bij koffie bijv. was verrassend.

Kortom een echte aanrader. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk drie-gangen in restaurant met een mooi ambiance. Chef-kok heeft zeker de kunst van interessante, kleine, creatieve gerechtjes heel goed gecombineerd met een hartig eindresultaat. Volgens mij is knoflook zijn geheime wapen, maar dat mag met zo'n heerlijke uitkomst!

J.de Hoogt

Van binnenkomst tot vertrek vriendelijk, top eten, prettige bediening, goed bestek (scherpe messen). Een echte aanrader.

Gisteravond met een voucher van etentjeveilen aan de proeverij deelgenomen. Heerlijk geproefd van tal van gerechten. De sfeer is een ' huiskamersfeer', lekker ongedwongen met leuk en attent personeel. Je proeft dat de gerechten met liefde zijn bereid. De eigenaar loopt ook gewoon tussen de tafeltjes door en gaat met iedereen het gesprek aan als je daar prijs op stelt. Het enige minpuntje was dat het aan het eind van de avond wel wat warm werd, maar het restaurant zat dan ook goed vol!

Vanmiddag een hele gezellige high-tea gehad samen met een vriendin met de Groupon bon en dat was top! Werden zeer gastvrij ontvangen en kregen een heerlijke etagère vol lekkers... Zelfs zoveel dat we niet alles op kregen. Maar... het restant mocht gewoon in een bakje mee naar huis, wat een service! Er waren wraps met ijsbergsla en ham of zalm bij, sandwiches met roomkaas-ijsbergsla-kaas of ham of zalm, zoete muffins, bonbons, speculaasjes en ga zo maar door. Als warm hapje kregen we ook nog ieders 2 huisgemaakte quiches en een overheerlijke huisgemaakte kroket. Daarbij een karafje vers geperste jus d'orange en onbeperkt thee. Echt een aanrader!

Laatst uit eten gegaan naar restaurant. We hebben een heerlijke avond gehad. De sfeer was gemoedelijk en gezellig en het eten was voortreffelijk. Veel regionale producten, zoals de rib eye en diverse groentes. De rib eye was supermals en perfect bereid, ook waren de borden mooi opgemaakt met diverse "vergeten groenten. Zo hebben we gele biet en oerwortel gegeten, erg lekker allemaal.

Al met al een echte aanrader.

Met vriendelijke groet,

Simon de Vries

familie van Huffelen

Eens per jaar gaan wij met de familie uit eten en ditmaal hebben wij gekozen voor het veluws eethuis in Wissel. Na een gezellig balletje slaan op een goed verzorgde midgetgolfbaan hebben wij een geweldige culinaire avond gehad. De eigenaar, de heer Stijf, was een weekendje uit maar het personeel draaide een geweldige avond. Dit is een compliment aan de heer Stijf dat zelfs zonder hem zijn medewerkers een geweldig niveau neer zetten. Wij zullen zeker met de familie nog eens terug komen om een culinaire avondje uit te beleven.

Met vriendelijke groet,
    H. van Huffelen

Gisteravond met de groupon heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Tegen een kleine meerprijs bestelden we de proeverij van voorgerechten en hoofdgerechten. Op prachtig opgemaakte borden lagen heerlijke gerechten. De bijgerechten waren gewoon goed, en worden indien gewenst aangevuld. Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.

Fam van Dijk

We zijn er nu twee keer geweest en we zijn erg enthousiast over de heerlijke proeverij van de streekgerechten, de sfeer en de persoonlijke benadering van de kok en het personeel. We hopen zeker nog eens terug te komen.

E. de leeuw

Wat een geweldig restaurant! Je kunt zien dat het eten met liefde bereidt is, echt een aanrader. De bediening is ook zeer klantvriendelijk! Ook met een glutenvrij dieet kun je hier heerlijk genieten. Top!

marjolein

Heerlijk gegeten, mooi opgemaakt en gezellige ambiance met vriendelijk personeel. Alles smaakte heerlijk. 1 advies: voor kleine eters de mogelijkheid om een seniorenportie te kunnen kiezen bij het hoofdgerecht. Tot ziens.

Wat is het hier ongelooflijk goed! Het eten geweldig! Personeel geweldig! Sfeer geweldig! Het is niet normaal zo geweldig goed!

Bert Riphagen

Niets anders dan lof over dit knusse restaurant. Eten van hoge kwaliteit door de eigenaar verzorgd. Mede door vrouw Betty zult u zich laten verwennen. Vergeet vooral de Woensdag proeverij uit 25 gerechten niet, voor de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Fam. Steenbergen

Afgelopen zondag wezen eten. Wat een genot om naar je bord te kijken, het water loopt je uit je mond. Voortreffelijk. Goede service. Vriendelijke bediening. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Komen hier zeker vaker terug. Heb nog nooit zo lekker gegeten.

T. meuldijk-Lammerse

Lekker gegeten en het was gezellig.

Wilma Vels-Mann

Heerlijk gegeten en voortreffelijke bediening. Zeer sfeervol en persoonlijke aandacht maakt dat je als gast welkom bent.

Fam. van Amersfoort

Wederom heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, echt een culinaire aanrader!

fam strunk

Agfelopen donderdag mochten we genieten van een overheerlijke proeverij van streekgerechten. De keuze is meer dan je op kunt. Vlees was heerlijk mals, alles was gewoon super. De bediening verdient ook een pluim. En wat een voortreffelijke gastheer. We komen zeker weer terug!

Ook wij hebben hier heerlijk gegeten. De sfeer is gemoedelijk en gezellige en goede bediening die staan voor de producten die ze serveren. Dus al met al een aanrader.

john & ingrid

Wederom weer heerlijk genoten van de sfeer en het heerlijke eten wat we genuttigd hebben. Deze keer weer een heerlijke proeverij met streekgerechten. Om 19.00uur tafel gereserveerd en pas om 23.00uur stonden wij weer buiten, nog even genietend van de potkachel die nog lekker stond te loeien. Weer een moment om heerlijk op terug te kijken, tot binnenkort. Ga zo door met deze kwaliteit van gerechten en vooral de sfeer van thuis voelen!

Een zeer gezellige sfeer, heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. Een dikke voldoende verdiend!

Voor de eerste keer hier wezen eten via Groupon en zou zeker niet de laatste keer zijn. Super gezellig en lekker gegeten. Veel te veel van alles en ondanks onze Groupon mochten wij extra aardappels en friet bestelen zonder extra bijdrage...

Heerlijke oude tijden music, vriendelijk personeel dat tussendoor regelmatig komt vragen of alles naar wens was en niet te vergeten mijn kinderen van 9 & 11 mochten golfen zonder betaling. Dat is service toch. Zeker een aanrader.

Heerlijke geluncht, 2 gangen. Hartelijke ontvangst. Verzorgd en lekker eten. Een absolute aanrader. Vanavond geen diner meer nodig 👏

Wij zijn hier wezen eten met een groupon. Het is duidelijk dat dit een 'restaurant' / kleine keet (kleine opzet met weinig ruimte) is die groupon gasten als minderwaardig ziet. Ten eerste kon ik niet reserveren. Heb uiteindelijk de truc gebruikt om eerst te reserveren en dan op het allerlaatst aangeven dat je een grouponbon gebruikt (ik kon de teleurstelling over de telefoon horen). Ten tweede moet je voor midgetgolf betalen die normaliter gratis is, maar daar kom je met betalen pas achter. Het eten is van mindere kwaliteit. De eigenaar is aardig komt ook vriendelijk vragen of alles naar wens is, het personeel echter schuwt niet om je tegen te spreken, van commentaar te voorzien en te negeren. Kwam er thuis ook achter dat er 4 extra drankjes op de rekening stond. Geen goede ervaring, zal het niemand aanraden en komen zeker niet terug.

Janine de Bruijn

'Eten & drinken' net zoals ' Prijs/kwaliteit' kan ik niet beoordelen, zover zijn we niet eens gekomen.

Waren afgelopen zondagmiddag op zoek naar een geschikte locatie om een High Tea te bespreken voor een kleine groep later in de maand. Kwamen terecht in Epe bij het Veluws Eethuis. Het terras was druk bezet en zag er erg gezellig uit, was ook prachtig weer. Dan maar naar binnen. Kleine cafetaria-achtige ruimte met (reeds) gedekte tafels. Binnen werden we volkomen genegeerd door de mevrouw achter de bar... ook door binnenkomende medewerker (eigenaar?) geen anschluss. Stonden nog even wat verdwaasd om ons heen te kijken en zijn toen weg gegaan.

Bij de parkeerplaats aangekomen was onze auto klem gezet, niet uit te komen! Terwijl er toch voldoende parkeerruimte was. Zoiets wekt irritatie op!! Dus weer naar binnen. Bleek bij navraag de auto van eigenaar te zijn. Hoongelach van de bardame... Mijn man kon niet nalaten om op te merken dat het niet bepaald handig was om zo je auto neer te zetten. Commentaar van de eigenaar; "Wat wil je nu? Je kunt er nu toch uit..." Vond het een onbeschofte botte reactie. Hoeft geen betoog dat wij daar nooit meer komen!

Ik heb een groupon gekocht om bij dit restaurant te gaan eten. Heb 3 keer geprobeerd te reserveren, werd 3 keer geweigerd op een onvriendelijk manier. Ze zei "We hebben geen plaatsen voor groupon klanten tot een maand later." Maar mijn vraag is waarom verkopen jullie zoveel groupons als jullie zo weinig kans geven om te reserveren? Ze zei dat het gewoon een regel is, je moet verder met groupon contact nemen indien klachten... Wat gezellig is dit he. Ik voel me opgelicht. Heb geen zin meer om bij dit restaurant te eten.

Via etentjeveilen.nl hier vorige week gegeten. De carpaccio was mij veel te taai echter mijn vriend had hier geen last van. Het draadjesvlees van oma was heerlijk en heel erg leuk opgediend. Wat je via vakantieveilingen mee maakt dat je anders behandeld wordt, is hier absoluut niet aan de orde. Personeel is top! Ook kregen wij een welkomsthapje. We komen zeker weer eens terug als wij weer op vakantie zijn in Epe.

G.Dennekamp

Heerlijk gegeten. Bijzonder mooi opgediend. Fijne bediening en zeer attent. Dit restaurant straalt sfeer en gemoedelijkheid uit.

We hebben ontzettend lekker gegeten. Dat verwacht je niet bij een midgetgolfbaan. De verrassing was dan ook groot toen de prachtig opgebouwde borden op tafel kwamen. De uiensoep die mijn vrouw had besteld was van uitstekende kwaliteit en smaak. De gerookte forel met een prima salade met een meergranen beschuit was heerlijk. Omdat het druk was duurde het allemaal wat langer voor de volgende gang kwam, maar dat werd keurig gecompenseerd door een gratis consumptie. Klasse! De mix gril bestaande uit een goed gebakken biefstukje, een stukje varkenshaas en eenstukje kip. Dat alles met veel gevarieerde groenten zoals gele biet, gele wortel, gewokte groen kool, broccoli, gefrituurde zoet aardappel en bieslook. Daarbij werden prei uit de ven, gebakken aardappels, een schaaltje rabarber en een schaaltje salade geserveerd. Allen goed van smaak en opmaak. Tenslotte een dame blanche, vier bolletjes ijs met heerlijke chocolade saus, een toef slagroom, een aardbei en een troste rode bessen.
    Kortom, we hebben fantastisch lekker gegeten! Geen zout en peper op tafel bekent hier dat je dat ook niet nodig hebt, want er wordt hier bijna zoutloos gekookt, want de kruiden compenseren dat perfect.
    Erg vriendelijk personeel. Een rustige en mooie omgeving. Komen zeker terug.

Vorige week hebben we op het terras wat gedronken; wat direct al opviel was de uitstekende sfeer en het zeer vriendelijke personeel. Daarom op 19 juli 2015 eerst de high wine genomen en daarna nog een hoofdgerecht. We zijn inmiddels al heel wat gewend, maar we werden in zeer positieve zin verrast door de kwaliteit van het eten en de wijnen. Ook de zeer vriendelijke bediening was erg plezierig. Dit is een restaurant waar je iedereen mee naar toe kunt nemen. Een ieder zal ervan smullen en achteraf worden verrast door de prettige prijsstelling. Toen wij op het punt stonden om weg te rijden werden we nog achterna gerend door Theo om ons gedag te zeggen en uit te zwaaien. Waar vind je dat nog? Kortom, een ontzettend goed restaurant!!!

Ben op 14-07-2015 wezen eten bij Veluws Eethuis Wissel. Wat heb ik daar genoten van ons drie gangen menu. Ga veel uit eten maar dit was weer een openbaring. Vriendelijke bediening, uitstekend eten, goed en verzorgd bereid met streek gerechten. Een echte aanrader om zonder risico te gaan eten.

van Eeten

Gebruik gemaakt van de mogelijkheid om via internet reserveren. Positief antwoord gehad. Gaan naar de Wissel, niemand weet van reservering! Waarom deze mogelijkheid, als er toch niets meegedaan wordt! Dus wij zijn totaal niet te spreken over deze manier van werken. Zijn dus tevergeefs daar geweest en zwaar teleurgesteld weer vertrokken.

Op 12 juni 2015 met 4 personen gegeten bij Restaurant Het Veluws eethuis. Een heerlijke belevenis! Heerlijk eten in een zeer fijne ambiance onder de parasols buiten op het terras. Alles klopte: de bediening, het eten, de muziek en daarbij ook nog de passie aan tafel mogen ervaren van de kok en eigenaar die zo vol vuur over zijn beroep praatte dat het een lieve lust was.
    Een absolute aanrader voor mensen die graag uit eten gaan.

Kim

Een paar weken geleden waren we voor de eerste keer bij eethuis Wissel. Toen wij het restaurant binnenkwamen waren wij positief verrast door een mooie, warme atmosfeer en een mooi uitzicht op de tuin. Met onze drankjes kwamen ook twee voorafjes: mosterdsoep en kalfstongetjes. Heel onverwacht, maar lekker! De kalfstongetjes waren zo goed dat wij ze ook als voorgerecht bestelden. Er was een keuze van ongeveer zes voorgerechten, zes hoofdgerechten en ongeveer 5 toetjes. Alle hoofdgerechten kwamen met gele bieten, gele wortels, bloemkoolbloemen, gefrituurde bieslook en andere bijzondere groenten en zagen er fantastisch uit. Wij vonden het heerlijk. De service was een beetje langzaam, maar de bediening was vriendelijk en had ook tijd genoeg voor een praatje tussendoor. Ook de prijzen waren heel goed. Wij zijn heel benieuwd naar een actie elke woensdag waarbij een proeverij van verschillende gerechten aangeboden wordt voor maar 15 euro per persoon – misschien een idee voor de volgende keer. Alles bij elkaar opgeteld was dit restaurant een aanrader en wij komen zeker nog een keer langs.

Vorige pagina

Volgende pagina