Restaurant De Veldhoeve in Epe

1204852619 84
1261917600 86
1509199186 72
1528220846 75

1. In Corona tijd eten opgehaald. Het was heerlijk en compleet! Dank en hoop gauw in het restaurant.

2. yvonne rooze

Top restaurant! Met kerst gegeten. Super bediening en zeer smakelijk dinee.

3. Heerlijk avondje gezeten bij de haard met een voortreffelijk diner. Alles huisgemaakt en waanzinnig lekker. In geen jaren zo goed gegeten. Uitstekend bediend, vriendelijk en behulpzaam. Een absolute aanrader

4. Feenstra Hans

Bedienend personeel 2 knaapjes in opleiding zeer slecht. Geen enkele begeleiding van een ervaren kracht.
    Op een mooie zomerse zondag was het restaurant nauwelijks bezet.
    De prijs / kwaliteit verhouding van de geserveerde gerechten kan ik super slecht noemen.
    De plakjes ganzenlever leken echt nergens op bij mijn piepkleine biefstukje met zeen.
    Drie keer moeten vragen om glazen bij het geserveerde water.
    Menukaart werd eerst aangeboden aan de mannen.
    Ons zien ze hier nooit meer terug.

5. Na binnenkomst met een gezelschap 1 1/2 uur gewacht op paar broodjes met smeersels terwijl er op zaterdagavond slechts 2 tafels bezet waren.
    Bijna direct hierna kwam het voorgerecht.
    Weer een extreem lange pauze zonder dat de tafel werd opgeruimd.
    Hoofdgerecht bijna op toen de patat kwam.
    Maar geen nagerecht genomen uit angst dat het dan wel zondag werd.
    Gelukkig was het gezelschap aangenaam, maar wij begrijpen nu waarom.
    Het restaurant op zaterdagavond uitgestorven was.

6. Al vele malen heerlijk gegeten! Er zullen nog vele malen volgen.

7. Heerlijk gegeten in een prachtige monumentale boerderij,hele vriendelijke gastvrouw en vriendelijk personeel, de gerchten waren heerlijk en de prijs kwaliteitsverhouding uitstekend,wij komen zeker terug!

8. Jan baarspul

Zondagavond (19 juni 2016) samen met mijn vrouw heerlijk gegeten. Prima voorgerecht; gebakken paling. De ribeye was voortreffelijk en de lamsbouten ook. We bestellen als nagerecht veelal een irishcoffee. Dit was één van de weinige keren dat we het geserveerd kregen met slagroom, dat niet in de koffie zakte. De huiswijn was prima. Eén minpunt; de Jamesonwhisky was één van een zeer geringe hoeveelheid.

9. G.beekhuis

Gisteravond met 10 mensen bij jullie gegeten. Prima ambiance, perfecte stoelen, aardige bediening al is een schoon shirt op z'n tijd wel nodig. Consumpties graag serveren op een dienblaadje en niet uit de hand. Het gezelschap bestond uit vijf echtparen. Het eten dat we voorgeschoteld kregen was heerlijk, maar had er graag wat meer van gehad. Echt veel te weinig. Je kunt voor meerprijs patat bij bestellen. Waarom niet direct op tafel, wat nu op ons bord lag was zo weinig, het leek wel een kindermenu. Er moest een behoorlijke prijs voor worden betaald, je verwacht dan ook dat je achteraf geen bezoek aan de snackbar hoeft te brengen. Op de kaart wel wildgerechten, maar geen bokbier, jammer.

10. Gisteren avond op het terras zalig gegeten. Bediening was top, de hele avond was gewoon genieten, komen gauw nog een keer terug.

11. c.a.rosenthal

12. Wij hebben al vaker bij De Veldhoeve gegeten en ervaren dit altijd als zeer goed. De ambiance is gezellig, rustgevend en romantisch. Je wordt zeer gastvrij ontvangen en alles wordt er aan gedaan om de avond tot een fijne en culinaire ervaring te maken. Ook nu was het eten weer heerlijk, vooraf de runderlende en als hoofgerecht de tournedos. Het grote pluspunt vind ik dat het eten puur is en de smaak zoals het hoort. Je kunt proeven dat er liefde voor het vak is, in alle opzichten. Prijs kwaliteit is goed, wij eten graag van de kaart maar als je wilt kan je ook voor een prima prijs een 3-gangen menu kiezen. De kaart wordt met regelmaat en aan het seizoen aangepast. Al met al een heerlijke ervaring en wij blijven zeker terugkomen.

13. c.a. rosenthal

Weer een reden om mijn waardering te uiten over dit restaurant. Hier staat een crew te werken, die professioneel, passioneel en deskundig te werk gaat. De persoonlijke sfeer, die ik elke keer weer als een warme deken ervaar, de ambiance, die toch best wel uniek te noemen is. Ik hoop dat ik de komende jaren hier nog vaak van zal kunnen genieten. Mede namens mijn achterban "Bedankt Anita en André".

14. Wat een fantastisch restaurant! We hebben een ruime ervaring in de wijde omgeving waaronder ook restaurants met sterren. De bediening, het eten en de ambiance staan in het teken van passie met een grote P.

15. kees

16. Aad en Jenny

Carpaccio veel te koud. Wel prima van kwaliteit. Tonijn moest lauwwarm zijn maar was koud. Als hoofdgerecht gekozen voor zwezerik. Wat een afgang. Kreeg allemaal zenen en vet op mijn bord wat nog aan de zwezerik vastzat. Tournedos was uitstekend.

We hadden in dit restaurant om deze tijd wel iets van wild op de kaart kunnen waarderen. In het verleden al meerdere keren heel goed gegeten. Maar nu niet meer de moeite waard om er nogmaals langs te gaan.

17. Gezellig restaurant, jammer dat er al gevraagd wordt bij binnenkomst wat je wil drinken als je nog niet eens zit (we hoeven de trein niet te halen!)
    Verder kozen we vooraf voor de carpaccio (vlees van ter Weele, een begrip in grote omtrek), die echt veel te koud was. Hij kwam net uit het 0 graden vak, echt een doodzonde voor dit fantastische vlees!
    De biefstuk en kabaljauw waren prima.

18. H. Harmsen

We hebben hier met 29 personen ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd met een 5 gangen diner. We hebben vooraf bij vier restaurants informatie en offerte aangevraagd. Uiteindelijk heeft het sfeervolle gelegen restaurant, de passie en het inlevingsvermogen van de gastvrouw Anita Bakker de doorslag gegeven voor onze keuze. Anita voelde feilloos aan wat onze wensen waren en adviseerde een heel mooi uitgebalanceerd menu.
    Natuurlijk ben je benieuwd hoe alles uitpakt op zo'n dag, loopt de organisatie naar wens en dergelijke. Alles was tot in de puntjes verzorgd men was heel allert op alles wat er gaande was, alles liep perfect. Het eten was voortreffelijk en vooral niet te vergeten het eigen gemaakte ijs als afsluiting bij ons amuse buffet. Al onze gasten waren laaiend enthousiast over de sfeervolle ambiance en het eten, we hebben zulke fijne hartverwarmend reacties gehad van onze gasten. Kortom mede Anita en haar man André de chef kok is ons 40 jarig huwelijksfeest tot een onvergetelijke dag geworden.
    Ons advies, wilt u eens heerlijk uit eten of u heeft iets te vieren, ga naar de Veldhoeve!!

Bezocht November 2013

De nieuwste recensie
  19. Zondag uit eten geweest bij restaurant de Veldhoeve in Epe. We werden netjes ontvangen door een jonge dame. Mijn vrouw had als voorgerecht carpaccio en hoofdgerecht zalm en ik als voorgerecht zalmforel en als hoofdgerecht tournedos. Samen gekozen voor een wijnarrangement. Nu verwacht je bij dit restaurant een goed glas wijn. Maar wat we hier in ons glas kregen! Het leek wel of er water in de wijn zat bij de eerste wijn. De rode wijn bij mijn hoofdgerecht was een restje uit een fles en zat vol droesem ( bezinksel ). Dit verstoorde de hele sfeer van de avond. Geen dessert of koffie genomen om meer teleurstelling te voorkomen. Het eten was redelijk maar de slechte wijn verpeste onze avond. Zeker geen aanrader dus! Voor deze ellende moesten we ook nog € 116,- betalen.

20. We kwamen eigenlijk toevallig bij dit restaurant langs en besloten om er wat te gaan eten. Wat een aangename verrassing! Goede bediening, leuke sfeer, goed gedekte tafel en uiteraard het belangrijkste perfect eten. Ik lees nogal eens de opmerking dat men het te duur vindt. Maar waar vind je nog een driegangen menu voor nog géén € 30,- van deze kwaliteit. Wij komen zeker nog eens terug. Een echte aanrader.

21. EE Verkaik de oppas van fleur <(^_^)>

Wij hebben 27-5-2012 heerlijk op het gezellige terras mogen genieten.

Genieten van het zeer goede eten, de lekkere wijn, met kennis aangeraden door Anita..

De bediening was top, een leuk jong team, vol pit en enthousiasme..

Het terras is echt heerlijk zitten, tafels zijn groot, genoeg ruimte tussen de andere tafels, en nagenoeg geen geluid van uit de omgeving..

Een permanente hosstes bij de ingang voor tafelbegeleiding, zou dit restaurant niet misstaan, en de service nog hoger legen, waardoor ze binnen mum van tijd een ster zouden verdienen..

Top, we komen gauw weer terug!

22. Carla & Gert-Jan Mulder

Erg goed en gezellig gegeten! De service is echt top! kwamen pas om 20.45 uur aan en werden tot het eind(als laatste) erg netjes geholpen(23.45 uur). Hier word een gast echt behandeld als een gast, ECHT TOP! Compliment voor het kaasplateau, mooi samengesteld, bij de meeste restaurants is dit een ondergeschoven kindje.
    We gaan er zeker nog eens eten!
    Een echte aanrader voor mensen die een avond gezelligheid willen met goed eten.

23. Was gezellig, lekker en bediening super.

Zeker voor de prijs een aanrader.

24. Martin

25. Niets dan lof over dit restaurant. De sfeer is perfect in deze oude boerderij en de stoelen zitten heerlijk. Het bedienend personeel is attent, vriendelijk en... kundig. Dat gold ook voor de jonge ober die nog in opleiding was. We hebben hem op niet één foutje kunnen betrappen!

De a la carte prijzen zijn aan de forse kant, maar wij gingen voor het maandmenu en het menu waarbij men uit een beperkter aantal gerechten naar believen een 3 t/m 8(!) gangen menu kan samenstellen.

Het voorgerecht met hollandse garnaaltjes met paddenstoelen en scholfilétje was prima en dat gold ook voor de zeer malse eendenborst die volgde, met ook een heerlijke saus.

Het toetje van aardbeien klonk gewoontjes, maar was het niet! Nog nooit zulk heerlijk aarbeienijs geproefd, tezamen met stukjes aardbei en een verrukkelijke mouse. Om je bord bij op te eten!

Ook de anderen uit het gezelschap waren vol lof over het gebodene.

26. Remco & Lydia

Wij zijn zeer te spreken over het restaurant de Veldhoeve. Heerlijk gegeten op het zonnige gezellige terras.

De zalm en de gamba's zijn aanraders.

Complimenten aan de bediening, leuke jonge mensen en een aardige gastvrouw.

Wij komen zeker nog eens terug!

27. Wij zijn bijzonder tevreden over ons bezoek afgelopen zaterdag aan de Veldhoeve.

Het menu van de dag (3 of 4 gangen) was voortreffelijk met de mogelijkheid tegen kleine bijbetaling daarin verandering aan te brengen. Het bedienend personeel was zeer correct en ter zake deskundig.

De ambiance, zowel binnen als buiten, doet ons verlangen naar een volgend bezoek. Wel van te voren reserveren, gesloten op maandag en dinsdag.

28. Mooi gelegen restaurant. Prettige ontvangst en een beleefde bediening met een attente gastvrouw.

Zeer sfeervolle inrichting met intieme hoekjes.

Verzorgde uitvoering van de gerechten, goed op smaak en op de juiste temperatuur.

Vooraf een smakelijke salade met wildhammen en croutons.

Daarna perfect gebakken hertenfilet met mooie krachtige laurier/rode wijn saus.

Als dessert een kwartet van kaas met portstroop en noten, heerlijk allemaal.

Wij komen weer terug.

29. Wij hebben genoten van de locatie, de ontvangst en de stijlvolle voorkomende bediening. Het eten was perfekt;geserveerd door de kok zelf. Elke gang was een feestje. Met persoonlijke wensen werd serieus rekening gehouden. Bij het dessert maakte de kok buiten de kaart een overheerlijk appeltaartje op verzoek. Kortom we hadden een fantastische avond.

30. Leuk restaurant, goede bediening en een plezierige sfeer. Ben er nu tweemaal geweest, maar neem er binnenkort weer gasten mee naartoe.

31. Heerlijke gerechten en wijn in een leuke sfeer.

32. W.H.B van Mierlo

Wij hebben een fantastische avond beleefd! Vorig jaar zijn wij hier ook al geweest en hebben hier toen heerlijk gegeten. Ook deze keer was het weer om te smullen. We zijn bij de Veldhoeve gaan eten voor mijn 14e verjaardag. Daarvoor maakten ze bij mijn dessert een mooie roos van zelfgemaakte marsepein met een kaarsje erbij. Kortom een fantastische avond van mijn verjaardag! Dus het is zeker een bezoek waard!

33. S.Zimmer

Het is vergeleken met een jaar terug (laatste keer dat wij er waren) nog steeds fantastisch verblijven bij jullie,hetzelfde geld voor het eten en voor de bediening,ga zo door!!!!!!!!!!!

34. Streefkerk H.P.

Uitstekend gegeten, niet veel op aan te merken. Zeker nog een bezoek waard.

35. B.van der Kamp

Een uitstekende plek om uit te gaan.
    Je kunt er heerlijk eten de bediening is erg vriendelijk en het plekje is perfect.
    We hebben er reeds verschillende malen gegeten en nooit zijn we teleurgesteld.
    Zeker een bezoek waard.