Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Epe verdeeld zijn.

1. Afhaal en bezorg Epe

Al meerdere malen eten besteld bij Kapadokya; onze favoriet. Het eten is altijd goed, altijd op tijd bezorgd en goed heet. Wij zijn heel erg tevreden en bestellen er graag!

2. Afhaal en bezorg Epe

An mari

3. Het eten is super. Altijd gezellig. Heel vriendelijk personeel !

4. Super menu dus heel goede en fijne keuken! Heel attente bediening en een voortreffelijke ambiance. Komen zeker weer terug.

5. Heerlijk gegeten voor een hele goede prijs.
    Grote portie, meer dan voldoende.
    Vriendelijke bediening, jammer dat ik ver weg woon, anders kwam ik er zeker vaker eten. Wat mij betreft een aanrader.

6. J. Hogeboom

Het was er heel gezellig het eten was voor iedereen heel erg lekker en we genoten van heerlijke drankjes.
    Het was top!

7. Japans Epe

redelaar

Waanzinnig lekker zeg!
    5 x eten gehaald.
    Gamba's met knoflook en groenten met witte rijst. Petje af! Wat lekker zeg!
    Kerriekip met witte rijst en groenten. Super!
    Noedels met kip saté en gebakken groenten. Super!
    Gegrilde garnalen met knoflook en gebakken inktvisringen en kip lemon.
    Dit weekend heb ik gewoon voor 2 dagen eten gehaald.
    Ga alles proberen daar!!!
    En voor die prijsssss!!!

8. Louise en Rinie

Onverwacht een etentje aangeboden gekregen bij de Slimmerick. Het was in één woord voortreffelijk. Prima, vlotte en vriendelijke bediening. Eten was zeer lekker en voldoende. Goede rustige sfeer, alles netjes en schoon.
    Kortom een aanrader en voor ons zeker niet de laatste keer.
    En dus twee weken later opnieuw wezen eten en wederom voortreffelijk eten met vers bereide eerste klas producten, zowel het vlees van topkwaliteit als ook de groentes. Alles vers en zeer goed bereid.

9. Het is een gemoedelijke eetgelegenheid. De bediening is altijd erg vriendelijk, veel mensen werken er al jaren. We komen er ook al vanaf de opening, een paar keer per jaar. Eten is van consequente goede kwaliteit. Porties zijn van een goed formaat. Geen Franse 'erwt en schijfje wortel' cuisine, maar ook geen bergen op je bord. Er zijn veel vaste gerechten en daarnaast een weeksoep ed. Wijn is ook erg goed. De prijs is normaal voor Nederland. Het is dus kortom lekker eten en een gezellige setting.

10. Heerlijk gegeten. Leuke Sfeer. Vriendelijk Perseneel.

11. Mark van helden

In de pauze lekker gegeten. Drukke cafetaria maar altijd netjes geholpen en goed eten.

12. D. Overmars

Nette snackbar, vriendelijke mensen, snel geholpen

13. Nelleke Boonstra-Bosman

Een menu, friet, snacks en een milkshake besteld. Het eten werd op de aangegeven tijd bezorgd en was prima, alleen het bakje sla zat bijna niets in. Toen de bezorger weg was kwamen we er gauw achter dat de milkshake er niet bij zat. Dit door gebeld en het zou nog na worden gebracht. Toen dit werd gebracht gaf de bezorger aan; ik zie dat er “iets” is gemorst. Nou dat iets was best veel, hele zakje en beker zaten onder de milkshake en daarbij het was ook nog niet eens de smaak die ik had besteld, een hele domper was dit. Dit is bij ons de 2e keer dat er zoiets gebeurt en dat is niet echt oké. Voor ons hier niet meer bestellen.

14. Japans Epe

Goed eten vlotte bediening.

15. Eten prima, bediening prima, vriendelijk personeel, een aanrader.

16. Japans Epe

Ton van Opstal

Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

17. Japans Epe

Henk de Weerd

Je kunt er prima eten voor een redelijke prijs in een sfeervolle ambiance. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Kom zeker eens terug 👍

18. Pannenkoekenhuis Epe

Lekkere pannenkoeken. Goeie service.

19. Ik was hier vaker geweest en het was, niet goedkoop maar het vlees was altijd lekker. Bij mijn laatste bezoek viel het op dat al de prijzen aanzienlijk verhoogd waren. Ik heb toch de Freddy Flinstone steak besteld waar ik 55 euro voor moest betalen, zonder patat of groente. Dit stuk vlees was het slechtste steak die ik ooit van mijn leven heb gegeten. Ik kon nauwelijks door de zenen en pezen snijden. Ik klaag niet gauw daarom heb ik mijn best gedaan om toch door te blijven eten maar op een gegeven moment was ik het zat, er was gewoon niet door te komen. Ik heb meer dan de helft laten staan en toen de bediende mijn bord wel wilde nemen heb ik toch verteld waarom dat ik zo veel had laten liggen. Zij reageerde sympathiek en zei dat ze dit in de keuken zou melden maar daarna kwam een ander vrouw, die ik vermoed de manager was en zei dat de kok had beoordeeld dat het vet percentage van een stuk vlees van dat formaat normaal was. Ik was verbaasd en zei dat deze kok niet in een keuken hoort te staan als hij het verschil tussen vet en pezen niet kan onderscheiden, ik vind juist het vet van steak erg lekker. De manager negeerde mijn opmerking en zei dat ik het gelijk terug naar de keuken had moeten sturen als ik niet tevreden was, dus het lag aan mij. Ik heb toen afgerekend en ben weggegaan en zal hier nooit meer terug te komen. Niet alleen was het vlees niet te eten maar ook hoe dat zij omging met mijn klacht vond ik denigrerend en zeker niet klant vriendelijk. Nogmaals ik en de vrienden en kennissen, die er toen bij waren zullen nooit meer naar deze restaurant gaan.

1,3
  20. Pannenkoekenhuis Epe

De pannenkoeken waren iets te gaar(aangebrand) te dun voor een maaltijd. De bediening is erg jong en daardoor niet ervaren, drankjes duren lang. Honden mogen ook binnen wat resulteerde in een gast bij mij op schoot, erg onsmakelijk! De aardbeien coupe was een bak vanille ijs met slagroom en 1,5 aardbei… Na reclamatie kwam de chef een bakje extra aardbeien brengen en deed het af als gezeur… erg jammer dat dit wederom een matige ervaring is. We zullen dit restaurant dan ook niet aanraden bij onze gasten.

4,7
  21. Nederlands Epe

Geweldige ambiance, voorgerecht een moderne versie van de al oude garnalen cocktail! Heerlijke whisky saus. Hoofdgerecht de onvolprezen Ribeye, gerijpt met de ervaring van de chef. Feitelijk zou je dit top gerecht naturel moeten eten, maar met de saus van peper, ui ren champignons, is dit echt een enorme aanrader. Super vriendelijke bediening in een ongedwongen sfeer. Pracht avond.

22. Japans Epe

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.

23. Japans Epe

Op oudjaarsavond hier gegeten. Was weer super goed! Alles is even lekker, en de bediening is snel en vriendelijk. Wij blijven enthousiast!

24. Japans Epe
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Ein sauberer, moderner, Laden mit tollem Abiente. Der Service war super freundlich und schnell. Ich habe noch nie qualitativ so gutes All you can eat gegessen. Wenn wir nochmal in der Nähe sind, kommen wir bestimmt wieder.

25. Japans Epe

Gezellig, lekker eten en vlotte bediening. Eten was echt prima, lekker zitten ‘snacken’ van alle sushi wok en grill gerechtjes.

26. Gisteren met 3 personen heerlijk gegeten.
    Prettige bediening ondanks de drukte.
    Goede tip over de wijn.
    Aanrader en komen hier zeker terug.

27. Japans Epe

De service was prima en sushi was ook erg lekker, alleen de vleesgerechten zat overal een zoutig sausje op, jammer een zoeter saisje zou lekkerder zijn (terriyaki ofzo)
    dan zou ik graag weer komen eten.

28. Chinees-Indisch Epe

Heerlijk eten komen er graag zeer goede kwaliteit

29. Pannenkoekenhuis Epe

T.j.mudde

Je besteld ijs met advocaat en je krijgt dit niet ijs met slagroom, ze reageren niet na een klacht. Slechte service niet vriendelijk.

5,5
  30. Pannenkoekenhuis Epe