Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Epe verdeeld zijn.

1. Nederlands Epe

Jan van der Klis

Heerlijk gegeten en een uitermate correcte en vlotte bediening. Super!!

2. Nederlands Epe

Mooie locatie maar de pannenkoeken waren niet lekker.
    We hadden pannenkoeken kaas/spek en die waren droog en verbrand aan de onder kant.

3. Grill Epe

Ramon & Chantal

Echt een aanrader, wij komen hier al een aantal jaar. En echt altijd super service en uitstekende kwaliteit eten, wij zijn alweer aan het kijken wanneer we weer gaan :-) tot snel grts.

4. Nederlands Epe

B. Mulder

Heerlijk en goede bediening.

Astrid

6. Snackbar Epe

Bij een driedaags verblijf in het Fletcher hotel alhier wat ik zonder ontbijt en diner had geboekt gegoogeld op ‘friet in Epe’, en geen spijt gehad van deze keuze, die 2x een voltreffer bleek.

Telefonisch de eerste keer bestelde ik op hun website en kon ik het even later ophalen in het dorp op enkele minuten rijden van het hotel.

Ze hebben hier verrukkelijke zelfgemaakte frites, een byzonder vriendelijke bediening en ook om de prijs hoef je je hier niet druk te maken met een hartelijk aanbevolen snackpakket inclusief een bakje saus voor 2p. voor slechts € 5,-!

Enkele van de overige snacks kostten mij ook slechts € 1,-, zodat ik voor € 7,- hier voor het avondeten een verrukkelijk snackpakket heb gehaald en om de smaaksensaties dolgraag andermaal te ondergaan de dag van vertrek het snackpakket hier wederom als brunch heb opgehaald.

We konen hier beslist weer van frieten genieten als we weer eens in de buurt zijn.

Een absolute aanrader!!

7. Nederlands Epe

Het voorgerecht was erg lekker, beter dan het hoofdgerecht. Vis had niet veel smaak en was wat droog. Verder gezellige sfeer, vriendelijke bediening.

8. Grill Epe

Leuke locatie, mooie entourage. Eten is prima voor elkaar. Gevarieerde keuze voor elk wat wils. Komen zeker nog!

9. Grill Epe

J.vd. Haar

Het eten was zeer geslaagd, vooral de rollade was boter zacht, heerlijk voor herhaling vatbaar

10. Grill Epe

Wij hadden al vaak gehoord, dat het hier zo gezellig was en het eten heerlijk. Dit klopt echt! We hebben zo genoten van al het lekkers… en er is zo veel keuze, de achtergrond muziek was ook erg fijn… wij gaan zeker vaker en raden het iedereen aan.

11. Grill Epe

Angely schutte

12. Grill Epe

Ontvangst vriendelijk. Op de deur, kaart en website staat dat je voor kids 1,75 per leeftijdsjaar betaald, maar kennelijk zijn de prijzen omhoog gegaan in 2018 en kost het 2,00 per jaar per kind, vervelend. All you can eat concept inclusief bier, wijn, frisdrank, koffie. Drankjes mag je zelf pakken. Groot ruim keurig schoon pand. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten daarentegen was oud, koud, weinig keuze, smakeloos, niet vers en fabriekssmurrie. Voor de kinderen is er een aparte speelruimte aanwezig maar moet er voor alles betaald worden, vervelend. Gebruikte bordjes moet je zelf wegbrengen, maar dat is niet hinderlijk en vinden de kinderen leuk om te doen. Wij vertrokken echter na een uurtje onvoldaan en ontevreden. De gastvrouw vroeg of het gesmaakt had maar sprak vervolgens alle goedbedoelde feedback tegen. Ondanks dat ze zelf ook zag dat er van bijna alle tafels (minder dan 10 tafels op een zondagavond) te veel eten op de bordjes achter bleef. Erg jammer maar hier komen wij nooit weer.

13. Grill Epe

Renata Groen

14. Grill Epe

Sabrina telkamp

Wij komen er al jaren en nog steeds enthousiast! Meer dan genoeg keuze… van alles wat heerlijk! Heel snel weer aangevuld dus je grijpt nooit mis! Een echte aanrader 😊

15. Nederlands Epe

Frank Potharst

Was daar heel prettig eten. We hadden via eet.nu aangegeven dat we met twee hondjes zouden komen. Eet.nu gaf aan dat dat geen probleem was, was alleen een beetje jammer dat het personeel daar er niet van op de hoogte was. Gelukkig hebben zij dat heel goed opgevangen. Echt top. 1 aanwijzing naar de bediening, die verder top was, wacht even tot de gasten zitten voor je een bestelling probeert op te nemen.

16. Pannenkoekenhuis Epe

Gerrit Spans

Als je de pannenkoeken van de honingpot in Epe gewend bent en je eet een keer in een ander pannenkoekenrestaurant valt het altijd tegen.
    Overheerlijke pannenkoeken. De Franse pannenkoek is mijn favoriet.

Klein maar knus, prima ervaring.

18. Italiaans Epe

J. Draaijer

Gisterenavond heerlijke pizza gegeten met man en 2 kinderen. Aardig personeel.

19. Grill Epe

Eerste kerstdag gegeten nu ja gegeten alles wat warm moest zijn was koud zat geen smaak aan en alles was zo doorbakken bij het taaie af.
    En een eigenaar die met het gezicht als een oorwurm rond liep.

20. Grill Epe

Het eten was voortreffelijk genoeg keuze de bediening was vriendelijk alles keurig voor elkaar, alleen er kwam iemand met een hond binnen dit moet niet mogelijk zijn.

De westernstijl is volledig doorgevoerd. Heel knap gedaan. Wel vreselijk onhandige stoelen die niet erg comfortabel zitten.

Kwaliteit eten niet geweldig voor het geld. Mixed grill aan de koude kant, deels slecht opgemaakte borden: een steak met een schijf watermeloen ernaast gekwakt. De bijgeserveerde aardappelsalade en groente waren zo weinig, dat we er per persoon een theelepeltje van konden nemen. Bijbestellen duurt zo weer een half uur.

Frietjes zijn heerlijk, dessert is echt de moeite waard met name rolling rock.

Echt alles wordt extra in rekening gebracht: aardappeltes, friet, sauzen.

Bediening doet 'gewoon' hun werk. Niet bijzonder klantvriendelijk. Weinig aanwezig wat betreft drank aanbieden, lang wachten op je eten en lege borden worden niet uitgehaald. Drie uur na aankomst hadden we alleen nog maar een hoofdgerecht op, het dessert liet nog eens drie kwartier op zich wachten. Onervaren met grotere gezelschappen?

Ik zou hier niet weer heengaan. Voor dit geld ken ik veel betere restaurants.

Maruseru

Hoe van leusen

Warm en koud buffet gehad vanwege ons 40 jarig huwelijksjubileum.
    Fantastisch lekker gegeten en gedronken in.
    Een fantastische sfeer.
    Ga zo Door Loreley een dikke tien van mij.

24. Italiaans Epe

Ria Brands

Een hele bizarre ervaring. Ik vroeg een glaasje water. Kon alleen Spa blauw bestellen. Ik zei dat ik het wilde hebben om mijn medicijnen door te slikken. De serveerder zou het navragen. Ik bestel een glaasje wijn en dan zegt ie, oh maar daar kunt u wel een glas water bij krijgen. Oké probleem opgelost denk je. Komt het water in een glaasje waar 3 slokken het op is. Dus ik vraag een 2e glaasje. Dat kan niet. Ik geef aan dat het glaasje wel heel erg klein is en dat ik het niet meer van deze tijd vind. Temeer omdat ik wel andere drankjes bestel en snap de regel als iemand alleen water wil. Dat zijn de regels. Dus ik zeg haar dat ik haar er eigenlijk niet mee moet belasten. Zij is immers alleen de uitvoerder van de regels van de baas. Ik zeg dat ik dat in mijn review zal zetten, maar dat zij er niets aan kan doen. Serveerster weg. Komt na enkele minuten de baas (?) en zegt dat er iets over het water was. En dat ik had gedreigd over een revieuw en dat ik dan de zaak kon verlaten???!!! Ik ben stomverbaasd en zeg haar dat ik de serveerster al had gezegd dat die er niets aan kon doen. En dat ik het wel net zo eerlijk vind om te laten weten dat ik meestal een review schrijf en dan zou zeggen dat je bij deze zaak geen glaasje kraanwater kunt krijgen. En trouwens, goed dat je voor je personeel opkomt, maar er is nog wel zoiets als hoor en wedervoeren. En niemand gaat mij zeggen dat ik geen review mag plaatsen. Het was dat mijn vriendin niet weg wilde en honger had. Anders was ik ook meteen gegaan. Wat een klantonvriendelijke benadering. Terwijl het eten best aardig was en ik daar anders ook over geschreven zou hebben. Nu zul je me niet zo snel meer terug zien bij deze zaak. En dat zal ik anderen ook vertellen! De beleving heeft de avond en sfeer verpest!

25. Nederlands Epe
  26. Grill Epe

Hele vriendelijke mensen en voor ieder wat wils. Het was leuk!

27. Nederlands Epe

Henk Huiskamp

28. Nederlands Epe

roos 't harde

Gisterenavond met ons hele gezin heerlijk pannenkoeken gegeten. Wij komen er wel vaker, vaak is er dan iets te vieren.
    Gisteren zeer goed geholpen door de 1 hoofdige bediening. Complimenten. Eten van de kok was trouwens ook goed.

Jammer, een gewone bestelling werd verkeerd afgeleverd en de loempia was koud van binnen.

30. Grill Epe

Peter Claassen