Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Epe verdeeld zijn.

1. Grill Epe

Peter Claassen

betsie van de mortel

We hebben erg lekker gegeten.
    Zeer zeker aan te bevelen. Top.

Even een weekendje weg in Epe en besloten te gaan eten bij het Veluws Eethuis.
    Het restaurant blijkt veel kleiner dan gedacht, het is er druk en daardoor wat rumoerig. Wel erg mooi gelegen met een midgetgolfbaan en volop bomen.
    Het personeel moet flink aanpoten, soms moeten we te lang wachten tussen de gerechten in, maar ze doen hun best, dus daar hebben we alle begrip voor. Daarbij blijven ze vriendelijk en dat is geweldig.
    Omdat ik glutenvrij moet eten is het altijd afwachten wat men voor mij kan betekenen.
    Het is wildtijd en daar houden we van.
    Het gaat al meteen mis bij de amuses; de mosterdsoep is niet glutenvrij en helaas moet ik ze daar op attenderen. Er wordt snel een bouillon met verse groentes geserveerd.
    Daarna een carpaccio van gezouten lamsham, lekker maar niet heel bijzonder.
    Als hoofdgerecht voor mij overheerlijke ree biefstukjes.
    Mijn partner neemt de wildgoulash, smaakt heerlijk maar bij bijna elke hap heeft hij zwarte peperkorrels, laurierblad of steranijs als “extraatje” en dat is niet fijn.
    Als dessert is er voor mij alleen vers fruit, maar dat vind ik niet “winters” genoeg, dus besluit ik koffie met iets lekkers erin te nemen.
    Er zijn dus een aantal plus- maar ook minpunten, vandaar dat mijn cijfers minder hoog zijn dan van andere bezoekers. Maar ik denk dat de drukte het team te veel parten heeft gespeeld. Ga zo door, want ik zie een hoop potentie.

4. Nederlands Epe

We hebben genoten van een heerlijke lunch bij de Slimmerick! Begripvol personeel in een gezellige ambiance!

A. v.d. Kamer Secretaris KBO-PCOB Ouderenbond

Gewoon een prima plek, om iets te organiseren Wij komen hier al een aantal jaren, als PCOB ouderenbond.
    Met tot wel 110 deelnemers. Prima georganiseerd. Persoonlijk, vriendelijk, normaal geprijsd, waarbij eigenlijk alles bespreekbaar is.
    Mooi buffet, eenvoudige broodmaaltijd? Kan, doen wij!
    Daar moet je dan even voor gaan zitten, met een kopje heerlijke koffie. Rond de Kerst leuk in kerstsfeer.
    Wij hebben inmiddels privé de viering van ons 50-jarig huwelijk in de Loreley gepland. Met 20 personen. Dat kan dus ook.
    Kijk, 5 sterren is de absolute top, maar 4 sterren zijn echt verdiend. Houden zo!

6. Grill Epe

joosten

8. Pannenkoekenhuis Epe

9. Nederlands Epe

10. Internationaal Epe

11. Grill Epe

Wat een gezellig rsstaurant is de Stern in Epe, top kwaliteit eten, netjes geserveerd heerlijk stukje vlees wordt vers bereid door professioneel personeel net als de wok en de overige gerechten! De chef kok is super in zijn vak en let goed op of het overige personeel hun werk goed doet, ik kan niks anders zeggen dan dat het top personeel is, mooi restaurant in gezellige sfeer ingericht, leuke speelruimte voor de kids vriendelijk personeel en hele goede lieve eigenaren, Peter en Marjan jullie mogen trots zijn op jullie personeel en prachtige zaak, ga zo door, Tot Snel 🍜🌯🍗🍖🍨🍟🍷🍸🍺

12. Grill Epe

Het was weer heerlijk allemaal veel keus.
    Voor ieder wat wils.
    Alles was goed warm.
    Lekkete toetjes en fruit en ijs met allelei lekkers er op.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

13. Grill Epe

Jammer dat de kwaliteit van het eten enorm achteruit is gegaan. Het eten is lauw en de speklapjes zijn taai. Mij zien ze hier niet meer terug.

14. Grill Epe

Kan veel beter zelf koken voor veel minder geld kwijt. Sfeer waardeloos. Zou dit restaurant niet aanraden. Is veel achteruit gegaan.

Jan Raveling

Een prettige locatie met zeer goed eten, goede bediening die weten waar ze mee bezig zijn dat doet Bertus goed. Er zijn al genoeg locaties waar zeer onervaren personeel rond huppelt.

16. Chinees-Indisch Epe

Veel te duur voor het eten. Ook hebben ze er niet bij gezegd dat het onbeperkt eten was, terwijl wij volle prijs betaalde voor relatief weinig eten.

17. Nederlands Epe

H. Schipper

We waren gisteravond met zijn drieën als oud collega's bij elkaar.Ontvangst was heel welkom en hartelijk
    Het eten was heel erg lekker. De bediening was erg vriendelijk en betrokken. Prachtig stel dat ons hielp. Goede uitleg en kennis van de wijnkaart en gerecht en nagerecht. Geweldige ambiance met sfeervolle verlichting en open haard. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Een heerlijke toffe avond gehad. Vandaag diverse collega's op Floor geattendeerd en werd adres en telefoonnummer overgenomen.
    Pas geleden ook een familie reünie daar gehad met een groep van ruim 20 personen in de serre. Geweldig goed bevallen en ook toen weer een super bediening en erg genoten van een super buffet!!!
    Floor is een echte aanrader voor wie lekker wil eten in een zeer gastvrije en gezellige ambiance! Doen!!!

18. Nederlands Epe

We hebben zaterdag 21 okt. '17 heerlijk gegeten in Pannenkoekenhuis de Ossenstal. Het was reuze gezellig en lekker, we vierden er ons 35 jarig huwelijks jubileum met kinderen en kleinkinderen.
    Alleen jammer dat we net bij de deur zaten, die ging regelmatig open naar de deur naar het terras, en dan kwam er een koude golf naar binnen. Regelmatig stond er een op van ons om de deur te sluiten. Maar verder was het top hoor! We hadden ook het weer nog mee, lekker gewandeld en in de speeltuin gespeeld en hebben buiten op het terras wat kunnen drinken voor we aan tafel gingen. Heel erg geslaagd!

19. Nederlands Epe

Prima gegeten met de kinderen

Gezellig, goede bediening en lekker eten.

21. Nederlands Epe

Zuijderduijn

Heerlijk gegeten buiten op het terras met heaters

22. Nederlands Epe

Afgelopen maandag een vreemde ervaring bij de Ossenstal gehad. We zaten al een tijdje op het terras met drankjes. Toen we iets wilden eten, bestelden we 2 clubsandwiches, waarvan 1 zonder sla en tomaat. Dat kon niet!
    Bij navraag bij de bedrijfsleider werd me meegedeeld dat clubsandwiches 's ochtends al werden klaargemaakt in verband met de vele handelingen! Deze worden dus nooit vers klaargemaakt.

Verbijsterd over zoveel gebrek aan service, hebben we hiervan dus maar afgezien en zijn ergens anders iets gaan eten.

23. Nederlands Epe

K.A. van de Put

Zondag 15 oktober met 9 personen wezen eten bij de Ossenstal in Epe we zaten direct rechts bij de voordeur in een te donkere hoek, daarom vroegen wij of de kaarsjes aangestoken konden worden. Het wachten duurde lang om 17.30 gaan zitten en om 19.00 kwam het eten het was niet druk half bezet. De sparerib welke ik had besteld was zwart en lauw en vlees zat er haast niet aan. De overdrijvende pratende serveerster er bij gehaald en gevraagd of ik dit moest opeten. Zij naar de keuken met de sparerib en kwam met een warrig verhaal dat er mensen speciaal voor deze spareribs kwamen, dit kun je niet goed praten het enige wat je dan kunt doen is excuses maken. Na aanleiding van mijn reactie is de sparerib retour gegaan en niet berekend, maar omdat we door het lange wachten in tijdnood kwamen heb ik niet wat anders kunnen bestellen. Wij betreuren dat ons feestje zo beïnvloed wordt door de bediening en het eten van de Ossenstal. De volgende keer toch elders eten.

Jan Engels

Gastvrij, heerlijk en smakelijk gegeten. Een echte aanrader.

Eelco Roorda

26. Nederlands Epe

Grieko van den brink

Ondanks de drukte vlotte bediening en met 6 personen erg lekker gegeten. Perfect, ga zo door.

Pieter Ekelmans

Na een warm welkom door de eigenaar hebben we genoten van een uitstekend diner met smakelijke (witte, rode) wijnen. De sfeer was uiterst vriendelijk en zeer attent niettegenstaande de gelijktijdige viering van een 60-jarig huwelijk. Wij zijn een regelmatige bezoeker van dit mooi gelegen en goed onderhouden restaurant.

28. Nederlands Epe

Henk van Riesen

Fantastisch! We vierden een verjaardag met een groep van 22 en de service was prima en het eten heerlijk! Zeker aan te bevelen!

29. Grill Epe

Wij vinden de Stern een super fijn restaurant, omdat wij daar rustig kunnen eten en de kids kunnen spelen in een aparte speelhoek. Het eten is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils en echt heerlijk. Ook erg fijn is dat al het drinken erbij zit, want we weten dat dat de prijs erg kan opdrijven. Hier gewoon een all in prijs. Wij komen hier vaker en altijd heerlijk gegeten ook van het dessert buffet.
    De eigenaren zijn altijd erg vriendelijk, wat zeker een must is in de horeca.

30. Nederlands Epe

Heerlijk gegeten met 2 personen. Het was niet druk op vrijdagmiddag. Bediening was vriendelijk, behulpzaam en snelle service.