Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Epe verdeeld zijn.

VAN BAARDWIJK

PERSONEEL VRIENDELIJK; MAAR VERTELDE NIET WAT EEN EN ANDER WAS IN DE (KLEINE) SCHAALTJES. GERECHT WAS SMAKELIJK.
    VOOR DE KLANT GISSEN; GEEN VISCOUVERT. DESSERT HAD 1 PERSOON BESTELD MAAR ER LAGEN 2 LEPELS, 2 VORKJES EN 2 MESJES BIJ. HET WAS TE VEEL VOOR
    1 PERSOON; ZODOENDE MOEST DE ANDER (DIE GEEN DESSERT WILDE) DAAR VAN MEE ETEN.

Een mooie plek op de Veluwe, groen, bomen, goed uitzicht op het buitenterras en de tuin.
    Een warm welkom met de uitnodiging om zelf een geschikte tafel te zoeken.
    Een compliment voor de kok. Goed eten, flinke porties, mooi opgemaakt.
    De witte wijn was prima, fris, redelijke prijs.
    De inrichting is goed, netjes, verzorgd.
    Punt van aandacht is het videoscherm in de hoek met de doorlopende informatie
    over de arrangementen met foto's van gerechten. Als je in die hoek zit met het zicht erop,
    dan is dat gedurende de drie uur die je er bent, storend. Denk eens aan regelmatige onderbreking of zet de mogelijkheden op een schrijfbord.
    En de muziek vraagt om afwisseling. 2 cd's met Andre Hazes is te veel van het goede.
    Afsluiting: een prima restaurant om heerlijk te eten. De entourage vraagt om dosering.

3. Nederlands Epe

Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel, gezellige sfeer, alleen wat dicht op elkaar. Prima restaurant, voor herhaling vatbaar.

4. Nederlands Epe

Dekwaliteit van het restaurant en bediening is altijd al heel leuk. Het verraste mij en mijn man dat wij op een rookvrij terras konden zitten. Vaak worden wij gedwongen om binnen te zitten. Mijn man heeft heel veel last van benauwdheid en hoesten van rook. Dit is een van de weinige terrassen die een rookvrij gedeelte heeft. Fantastisch, ik hoop dat navolging treft bij andere horeca gelegenheden, tenslotte zijn er meer niet rokers dan rokers. Bedankt slimmerick je krijgt wat ons betreft een dikke 10

5. Nederlands Epe

G Slaghuis

High tea.
    Veel teveel eten maar wel smakelijk.
    Niet subtiel maar zeer voedzaam. Past bij de gelegenheid.
    Er hadden wel wat traditionele theesoorten bij mogen zijn zoals earl gray, lapsang of English breakfast.

6. Internationaal Epe

Diederik Rens

Gaan eten met 6 volwassenen en 3 kinderen.
    Simpele broodplank als aanloper heeft bijna een uur op zich laten wachten.
    De hoofdschotel heeft maar liefst 2u geduurd.
    Bediening was ronduit onbeschoft. Je wordt vriendelijker behandeld in een fastfood keten.
    Verder staan ze om de vijf minuten te zeuren of je nog drank nodig hebt.
    Steak wordt aangeboden in 3 cuissons, maar als hij geserveerd wordt is alles op de zelfde manier gebakken.
    Slechtste ervaring ooit.

7. Nederlands Epe

Esther Nijhof

Vandaag heb ik samen met mijn dochters wat gedronken en een saucijzenbroodje gegeten op het terras van de Ossenstal te Epe. Fijn om te zitten en zeker in een mooie omgeving! Maar de dame, die de bediening verzorgde straalde geen gezelligheid en klantvriendelijkheid uit. Sterker nog; ze was uitermate kattig tegen de klanten!
    Bovendien klaagde ze op het terras over de werkdruk en dat ze er helemaal alleen voor stond.
    Jammer, hoor!

Eigenaar vind ik een ongekende nietsnut. Totaal geen empathie en een betweter van de bovenste plank. Het eten is oke voor de hele lage prijs die je betaald. Maar zeg nu eerlijk, voor je geliefde heb je toch meer over dan deze laag tot gemiddelde hap. Er zijn genoeg andere tentjes in Epe. Ik vind t wapen meer dan zonde van t geld.

Olde Nordkamp

Vriendelijk personeel en erg lekker eten.
    Leuke plek, hebben buiten op het terras gezeten.

Gerard Kwakkel

Prima lokatie om een feest(je) of diner te organiseren. Sfeervolle interieur. Het eten en drinken is van zeer hoge kwaliteit. Gasten waren enthousiast. Een echt familiebedrijf. Hulde aan de familie Borst, die voor mij een onvergetelijke avond hebben bezorgd.
    Groetjes,
    Gerard Kwakkel te Epe

Honden, honden, honden. Bah.
    Voor mij nooit meer al is het restaurant redelijk goed. De bediening zeker.

Wij komen hier al jaren. Zowel het eten van de kaart als een warm/koud buffet is heerlijk. De bediening is goed en in overleg is alles mogelijk.

13. Pannenkoekenhuis Epe

J. Mastenbroek

Gezellig en goed pannenkoekenhuis en vooral een aanrader met kinderen.

Wim Jongejan & Diny Snelten

Op basis van een goede website de keuze gemaakt voor dit restaurant.
    Ter plekke een verrassende ervaring: midgetgolf?
    Dan even de vooroordelen terzijde zetten en genieten van de prachtige gerechten die door een bevlogen kok op tafel worden gezet.
    Prachtig vlees met heerlijke garnituren van verse groenten.
    Geen poespas, maar puur natuur.
    Groenten zijn geen bijzaak, maar groenten en vlees zijn complementair.
    Een absolute topper in de Nederlandse horeca. Wars van sterrengedoe.
    Wij komen terug!

Afgelopen week hebben mijn vrouw en ik drie maal bij het Veluwseethuis gegeten, niet omdat er in Epe geen keuze qua restaurantjes is en ook niet omdat wij niet kunnen kiezen maar omdat we zo fantastisch heerlijk hebben gegeten en onszelf opnhet allerbeste wilde trakteren. De kok doet enorm zijn best om er een schilderij en een feestje van te maken, de foto’s op de website zijn dan ook echt representatief voor hetgeen je voorgeschoteld krijgt. Lieve mensen in de bediening en een kok die van koken houdt en passie voor het vak heeft. We gaan snel een reden bedenken om onszelf weer eens te trakteren. Bedankt voor de persoonlijke aandacht en het overheerlijkeceten, tot snel.

16. Chinees-Indisch Epe

Kneuterig restaurant in goede zin van het woord. De afhaal afdeling loopt beter dan het restaurant zelf. Dame van de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Eten was ruim voldoende en erg lekker. Dat er geen wit bier of donker bier op voorraad was omdat er bijna nooit iemand om vraagt konden we haar vergeven. Zeker de moeite waard om hier te eten.

17. Nederlands Epe

Gister heerlijk gegeten! De gerechten waren heerlijk klaargemaakt en de bediening was super. We kregen een heel gastvrij gevoel! Wij komen zeker nog een keer terug. Een echte aanrader!

Heerlijke koffie en ook een lekker stuk appelgebak op het terras gegeten. Het tweede kopje koffie was gratis (groot bord buiten met de tekst tweede kopje koffie gratis).... maar het tweede kopje moet je dan wel zelf om vragen en is dan uit hetzelfde kopje zonder koekje etc, dat is wel wat zuinig / flauw. Als je iets weg geeft doe het dan goed of doe het niet!!

Iedere gang van het vier gangen diner is een feest voor het oog en vooral voor de tong. Heerlijk gegeten, je merkt dat het met liefde en aandacht door de kok is bereid. De borden zijn fantastisch mooi opgemaakt en de kok heeft gekozen voor zoveel mogelijk gezonde producten waardoor het een en ander een natuurlijke smaak heeft. En dan de dames van de bediening… je voelt echte gastvrijheid, op een leuke laagdrempelige manier word je ontvangen en van drankjes en eten voorzien. Uit eten bij het Veluwse eethuis is dan ook een waar feestje wat we bij deze aan eenieder kunnen aanraden. We komen deze week zeker nog eens terug en zodra we weer in de buurt zijn doen we dat zeker nog eens dunnetjes over. Complimenten voor de kok en het team, we hebben heerlijk gegeten en kijken terug op een mooie ervaring vanavond. Tot snel.

20. Grill Epe

Peter Claassen

21. Grill Epe

lisette

Altijd heerlijk wij genieten altijd elke x weer als we daar zijn.
    De kinderen vinden het ook geweldig ze eten altijd super goed en veel.

22. Grill Epe

Jolanda van Rooijen

Heerlijk gegeten. Geen lege bakken en geen lange rijen. Prima!

23. Grill Epe

Marcel Hielckert

We hebben hier heerlijk gegeten en kinderen konden zich goed redden. Echt aanrader.

Wij hebben met 6 personen gebruik gemaakt van het 4 gangen menu voor €45,- . Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Echt een aanbeveling waard!

25. Nederlands Epe

Heerlijk gegeten en zeer goede bediening. Minpuntje was de slechte afzuiging waardoor 2 familieleden zere ogen kregen. Er hing een blauwe walm. Verstikkend. Jammer, want dit kan een reden zijn om niet meer terug te komen.

26. Grill Epe

Het eten was zeer en zeer slecht!!! Veel producten lagen gewoon in puur vet in de bakken. Het wokken, alsof het vlees plastic was. Grillen stond een vreselijk onverzorgde meneer achter om het klaar te maken en de BBQ om het zelf te doen is gewoon een op de kop getikte BBQ van een veiling. In het restaurant was totaal geen sfeer, het leek net een grote kantine waar je zelf je eten moet pakken, opeten en als kers op de taart mag je ook nog eens je eigen rotzooi opruimen! De borden en glazen etc moet je naar een loopband brengen... vreselijk!!!!! Totaal niet meer van deze tijd terwijl mensen graag wat meer kwaliteit willen dan deze vreselijke uit de kluit gevallen vreetschuur!!! En wat nog het ergste is, toen we naar buiten liepen, vroeg een jongedame of het had gesmaakt. Geven we eerlijk aan dat we niet lekker hebben gegeten. Krijg je een antwoordt van, ja dat kan! Nou nooit meer weer en zou dit absoluut ook door willen geven aan andere mensen!!!

HIER NIET ETEN!!! GATVER!!!

27. Pannenkoekenhuis Epe

Hele lekkere pannenkoeken. Echt een aanrader.

28. Chinees-Indisch Epe

Gebruik gemaakt van een menu met 6 personen. De kok de vrijheid gegeven om lekkers klaar te maken. Geen spijt van gehad. Het was prima eten wat er op tafel kwam. Alle gasten hebben genoten voor een redelijke prijs, wij komen zeker terug.

Heerlijk eten, geweldige sfeer en leuk personeel!

30. Internationaal Epe

Uiterst hartelijke ontvangst. Sfeervolle inrichting. Gastvrije en professionele eigenaren die hun uiterste best doen om je maximaal culinair te verwennen en open staan voor hartelijk en attent contact wanneer je dat wenst. Het jonge ondernemers echtpaar geeft alles en staat open voor tips en suggesties en vroegen daar aan het einde van de avond zelfs om. En last but not least, het 5 gangen diner was fantastisch met qua smaak en optisch mooie combinaties. Als je van wijn houdt is Fizzy by far the place to be omdat zowel de wijn als de uitleg aan tafel van hoog nivo zijn. Onze "bob" was helemaal blij verrast met een vers sap-arrangement wat bij iedere gang qua smaak bijzonder goed afgestemd was. Als je zo snel al zo goed bent, en zo eager om het steeds beter te doen, dan gaat Fizzy terecht komen in de absolute top van NL. Bedankt voor de fijne avond!