Pannenkoekhuis de Veldkamp in Epe

• do 12:00 - 20:00
  • vr 12:00 - 20:00
  • za 12:00 - 20:00
  • zo 12:00 - 20:00

In ons eigentijds en sfeervol ingerichte restaurant, bakken we de pannenkoeken al bijna 30 jaar, met beslag volgens traditionele receptuur. Er wordt met veel dagverse producten gewerkt. U kunt bij ons kiezen voor een traditioneel belegde pannenkoek, zoals de spek, appel of stroopvariant. Maar u kunt ook kiezen voor een eigentijdse topping als brie met walnoot en honing, een pannenkoek met een gebakken eitje of een seizoensvariant als wildragout met rode kool.
Naast de vele verschillende pannenkoeken hebben wij ook diverse eigengemaakte pizza’s , of een schnitzel met heerlijke champignonroomsaus, frietjes en salade.

Restaurant De Veldkamp ligt aan de bosrand van Epe in het buurtschap ‘Wissel’, tussen twee gezellige vakantieparken “De Vossenberg” en “De Veldkamp” bij natuurgebieden “Het Wisselse Veen” en landgoed Tongeren. U kunt vanaf ons restaurant een heerlijke wandeling maken en vooraf of nadien langskomen voor een cappucino of warme chocolademelk met slagroom en appeltaart.

We doen er alles aan om onze reputatie hoog te houden en onze gasten, groot en klein, te verwennen!We waren niet voor niets al eens het op 1 na lekkerste pannenkoekenrestaurant van heel het land!

Onze inrichting is onlangs geheel vernieuwd en up-to-date! U kunt een aperitief of biertje van de tap nemen aan de bar, of direct plaatsnemen in het restaurant. (In totaal zijn er 130 plaatsen.) Pannenkoekenrestaurant De Veldkamp heeft een trendy open keuken. Kinderen vermaken zich in de centraal gelegen kinderspeelhoek.
Met mooi weer is het op ons terras ook heerlijk vertoeven, zowel in de zon als in de schaduw hebben we plek.

Bestaat uw gezelschap uit max. 12 personen dan kunt “op stand” eten in onze “Jachtkamer”. Een aparte ruimte met een knipoog naar vroeger. Wel verstandig om van te voren te reserveren!

Diëten Glutenvrij
Foto van Pannenkoekhuis de Veldkamp in EpeFoto van Pannenkoekhuis de Veldkamp in EpeFoto van Pannenkoekhuis de Veldkamp in EpeFoto van Pannenkoekhuis de Veldkamp in EpeFoto van Pannenkoekhuis de Veldkamp in EpeFoto van Pannenkoekhuis de Veldkamp in Epe

Overnachten
Rolstoeltoegang
Ambiance
Hip en kindvriendelijk
Voorzieningen
Afhalen, terras en honden toegestaan
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en verschoontafel
Betalen
pin