0 positieve stemmen1 negatieve stem

Corona informatie

Kapadokya laten bezorgen?

0 positieve stemmen1 negatieve stem

1. Slechte service, asociaal personeel tegen jou liggen en fouten niet toegeven en niet corrigeren. Nooit meer.

Twee pizza besteld dit keer waren ze verbazend wekkend op tijd. Allebei de pizza's waren verkeerd. Gelijk gebeld en uitgelegd dat bezorging niet klopte. Dame aan de telefoon is ver van vriendelijk, toch zei ze dat wij twee nieuws pizza krijgen. Tijdje later komen ze aan met 1 pizza. 2 Foute bezorging terug gegeven en weer achter aan gebeld. Dat ze weer fout gemaakt (dachten wij erst) maar ze hebben expres 1 pizza gestuurd. Toen heb ik gezegd dat wij foute bestelling terug hebben gegeven. Horen wij dat het niet de bedoeling was en wij de fout pizza zelf moeten fixen. Aangegeven dat het niet onze fout was en wij moeten nog een pizza krijgen. Horen wij dat ze de pizza gaat zo sturen. Gewoon liggen en ophangen dus.
    10 Min. Later kwam bezorger terug met de zelfde twee foute pizza die wij terug heb gegeven. Toen vragen wij weer, wij hebben 1 goede pizza, gaan Julie nog een bezorgen. Toen horen wij weer andere pizza wordt appart bezorgd. NIET dus. 3 Koude pizza in de prullenbak.
    Kijk bezorging kan een keer te laat zijn of fout kan gaan. Dit kunnen wij begrijpen. Maar tegen jou klanten liggen en jou fouten niet toegeven en niet willen corrigeren is niet gewoon asociaal. Dit is puur oplichting.
    Nooit meer Kapadokja.