Diamant in Epe

Bezorgrestaurants in de buurt van Diamant

1191568661 68
1198373781 68
1205178900 68
1211984020 68
1239204499 62
1259619858 78
1320865936 77
1382112013 78

1. Veel te duur voor het eten. Ook hebben ze er niet bij gezegd dat het onbeperkt eten was, terwijl wij volle prijs betaalde voor relatief weinig eten.

2. Vele malen met vrienden tapas gegeten. Op zichzelf goed te eten, maar verwacht geen wonderen. Eigenaresse staat achter de bar in plaats om in het restaurant rond te lopen voor controle. Heeft het te druk met de afhaal. Bediening door onervaren jongens en meisjes. Fout op fout wordt er gemaakt. Weten niets van de gerechten die zij op tafel serveren. Zetten de gerechten op tafel en zoek zelf maar uit voor wie de gerechten zijn. Jammer want het restaurant kan veel beter scoren. Komen wel terug voor het eten en de formule onbeperkt tapas eten.

3. Neem niets van de kaart, althans geen vis. Het was geen eten en een onaardige maaltijd. Stja dan moet je bedenken of je de juiste keuze hebt gemaakt

4. Danielle de Wilde

Afgelopen zaterdag met een vriendengroep wezen eten bij de Diamant. We hebben gebruik gemaakt van de tapas en dat is ons heel goed bevallen! Ondanks dat de keuken om 22:00 uur officieel dicht zou gaan, is de kok voor ons langer doorgegaan. We kregen alle ruimte om de avond gezellig af te sluiten met een drankje !! We komen hier zeker nog eens terug!!

5. Janneke van der Meijden

Aangenaam verrast, heerlijk gegeten, snelle service voor een goede prijs. Verder was het schoon en ik heb ervan genoten. Dit is een aanrader!

6. Top restaurant! Aziatisch eten is meer dan alleen fu jong hai en kip-ketjap. Ik heb bijna alles geproeft door de tapas. Weet nu eindelijk wat ik de volgende keer wil bestellen. Het restaurant was schoon, het eten was vers en de bediening ging vlot. Lieve gastvrouw. Een echte aanrader!

7. a.van t'hof

Hallo, wij hebben heerlijk gegeten en gedronken, het eten was verrukkelijk alleen de bediening van 1 persoon was onder het minimum dat was jammer..

8. Tapas: Neem als je geen vleesliefhebber bent zeker de visfilet en de warme groente (naam vergeten) heerlijk. Ze hebben hier ook heerlijke mihoen.

9. Tijdens het kampeerseizoen in Epe komen wij al jaren met een aantal vrienden bij de Diamant. Zeer vriendelijke gastvrouw. Tafels keurig schoon. Bediening veelal door jonge onervaren jongens/meisjes. Gaat wel eens mis. Wordt door gastvrouw zonder problemen hersteld. Zowel het eten van de kaart, als de tapas is gewoon heerlijk en goed verzorgd. Alle eten is van goede kwaliteit. Komen regelmatig terug en gaan tevreden weer naar huis.

10. Heerlijk gegeten en snelle bediening! Vriendelijke eigenaren die hard werken. Al een aantal keer geweest en altijd tevreden naar huis gegaan. Een van de betere Chinese restaurants in de buurt!

11. Heerlijk oriëntaals tapas met Chinees, Indisch, Thais, Kantonees en Japans. Veel variatie van goede kwaliteit. Al jaarlijks mijn vaste plek om uit eten te gaan.

Ik word altijd snel geholpen, de bediening is wel vrij jong. Heb het idee dat de eigenaar voorkeur geeft om jongeren een kans te geven in de bediening. Ik kom zeker terug!

12. Flauwekul natuurlijk, tapas op z'n oriëntaals. Slaat nergens op, tapas zijn Spaans en van een heel andere orde. Dit eten is goed voor de vreters onder ons. Veel, maar van een dubieuze kwaliteit. Veel uit de frituur, is natuurlijk gemakkelijk!! Tepan yaki gerechten; vier verschillende gerechten echter allemaal met de zelfde zoete chili- saus uit een fles. Ondefinieerbare krabbenpoten zijn hier surimi-koolvis hapjes en ronduit smerig. Laten we maar ophouden over het voedsel. Wat de bediening betreft waan je je in een creche, piepjong en onervaren uiteraard met de vingers in het bierglas, om te gillen. Kregen na wat opmerkingen nog koffie aangeboden, van een kwaliteit waar later in de week waarschijnlijk bij ons in de wijk een drempel getectyleerd.
    Nooit weer dus.

13. Nu twee keer bij het ophalen van een rijst gerecht, geen verse maar opgebakken rijst mee gekregen. Jammer want voorheen was het erg lekker.

14. We hebben het gezellig gehad! Het eten was lekker en warm. Toen het wat drukker werd duurde het langer en het eten kwam niet meer tegelijk. Maar alles wat we besteld hadden is op tafel gekomen. Personeel was vriendelijk. In het tafellaken zaten helaas grote vlekken, mag een aandachtspunt voor ze zijn. Prijs kwaliteit is prima. We komen zeker een keer terug!

15. Ondanks zwakke recensies, toch op 7okt 2013 uit eten met vrienden naar de diamant. Keurig ontvangen, vriendelijke bediening, schone kleding, schone tafels,en gerechten goed en warm! Een tip er zou wat meer variatie mogen zijn in de saucen. Een kwam ik in verschillende steeds weer tegen. Ook de eigenaresse was gastvrij en zeer geïnteresseerd of alles naar wens was!

16. c de bruin

Na ontvangst ging het veel te snel, we zaten nog niet of er werd al gevraagd wat we wilde drinken, en gelijk daar na vroegen ze ons of we al wisten wat we wilden eten.
    Sommige personeelsleden zagen er onverzorgd uit, vlekken in de broek geen eenheid van kleding. Helft van het eten was koud, en smaakloos. En de indische rijsttafel was geen indische rijsttafel, er waren van de 11 gerechten 2 indisch en de rest was chinees of hollands. Kortom geen aanrader om erheen te gaan!

17. gerrie

1 punt
  18. Wij gaan zeer regelmatig eten bij de Diamant! Heerlijk eten en het concept, bestellen vanaf de kaart 1 a 2 gerechtjes per keer (of meer) is prettig. We hebben tot nu toe 1x een avond gehad dat we met een grotere groep kwamen en het erg druk was dat er in de communicatie eea mis ging. De keuken en de wok had het rustig qua gerechten klaar maken maar de gerechtjes die van de plaat kwamen (Tepanyaki) draaide overuren, hierdoor moesten wij erg lang op het bestelde wachten. Excuses van de bediening, maar alles wat besteld was is op tafel gekomen! Qua uitstraling vwb inrichting zou een frisse nieuwe look (binnen en buiten) wellicht een tip zijn.
    Maar prima restaurant en heerlijk eten! Aanrader!

19. Een geweldige avond gehad.
    Eten van goede kwaliteit en zeer smakelijk en vers bereid.
    Concept is goed. Tappas, maar dan Oosters. Je wordt aan tafel bediend en elke keer geef je twee van de 60 gerechtjes op en die worden dan vers bereid. Bediening ging vlot, maar het was niet druk, dus hoe het dan gaat weten we niet. Eten is onbeperkt in hoeveelheid en tijd.
    Restaurant en personeel ziet er verzorgd uit en is erg vriendelijk, maar in de communicatie ging af en toe iets mis. Maar de kwaliteit vergoed alles.
    Absolute aanrader op voorwaarde dat je van Oosters eten houdt uiteraard.

20. Erg lekker en goed gegeten, lekker vers en krokant. Je kunt lekker blijven zitten.
    De gerechtjes worden aan tafel gebracht, dit is weer iets anders dan wokken.

21. Joop Doornbos

Wij zijn er nu 2x geweest, en zijn zeer tevreden. Normaal bij wokrestaurants moet je lopen voor je eten, dit is erg ongezellig omdat dan sommigen al eten en de rest aan het lopen is. Ook worden de gerechten in de warmhoudbakken koud. Hier heb je daar geen last van omdat alles vers wordt bereid. Je krijgt een lijst met 57 gerechten waarvan je alles mag bestellen. Wij komen zelf uit Brabant, en als we in de buurt zijn komen we zeker weer.
    Echt een aanrader!!

22. Helaas een slechte ervaring ondervonden vanavond. De communicatie met de keuken was zwaar onder de maat. Hierdoor hebben we teleurstellend lang op de kleine gerechten moeten wachten en wat doorkwam hadden we vaak niet besteld. Daarnaast moest er meerdere keren om drinken gevraagd worden. Zwaar onder de maat.

Kwaliteit van het eten was wel redelijk.

Aan het eind wel meerdere keren excuses aangeboden gekregen wat de teleurstelling wel iets verzacht heeft. Ze moeten echter snel wat veranderen anders gaan ze het zo niet redden vrees ik....

23. Inmiddels al weer een poosje geleden dat we hier gegeten hebben, wij waren een beetje teleurgesteld over het tapas idee aangezien wij naar de Diamant gaan voor Tipan gerechten.

Gelukkig konden we ook de oude kaart krijgen, dus weer heerlijk Tipan van Sate en Tipan van het huis gegeten, en zoals altijd erg lekker!

Ook voor afhaal is dit restaurant onze favoriet, lekker vlees en veel minder vet dan de meeste Chinese restaurants.

24. Frank & Suzanne

25. Wij hebben de recensies hier gebruikt om onze keuze te maken.

Echt veel Thais eten is er niet. Verder is het jammer dat er zo veel gerechten met een krokant laagje worden gefrituurd.

De garnalen waren tongstrelend.

Van de eigengemaakte sambal kun je helaas niet veel gebruiken.

Het is met recht een nieuw concept. Echte oriëntaalse tapas eten. Dit tapas idee zal naar verwachting in 2011 zijn verdere uitwerking krijgen binnen andere keukens.

26. Miranda van Klompenburg

Dit restaurant is echt top. Je kunt er echt heerlijk eten.

De gewone menukaart was al top. Nu hebben ze ook een kaart van Teppan yaki en allemaal wokgerechten. Heerlijk zoveel eten voor 1 prijs. Het eten is goed gekruid en lekker vers. Het fijne is dat je hier aan tafel kan blijven zitten en de nummers die je wil op een briefje schrijft en de bediening die dan op komt halen. Zo hoeft een gesprek niet telkens onderbroken te worden, doordat je weer moet lopen. Het personeel is zeer vriendelijk. Ik heb echt een leuke avond gehad!

27. Simon Reus

Dit is echt de beste Chinees die wij kennen. Wij komen uit een ander dorp en wij gingen regelmatig hier al uit eten. Sinds kort is dit onze vaste Chinees, ook voor afhalen. Het eten is echt goed op smaak en de groenten zijn vers en het vlees lekker mals. Top!

28. Een goed Thais /Chinees restaurant. Gerechten smaken goed en worden mooi opgediend. Zeker de Thaise gerechten zijn erg goed.

Bediening correct en vriendelijk.

29. Dit restaurant is verreweg de beste. Je moet natuurlijk wel Thais eten, want dat is zóóó lekker! De bediening is ook altijd super. Je krijgt er, als je er naar vraagt, heerlijke zelfgemaakte sambal. Ook al komen we er maar 2 of 3 keer per jaar, het is er altijd gezellig en vooral heerlijk. Het is maar goed dat dit restaurant niet dichterbij is, anders waren wij daar elke week!

30. marjolein en siem

Lekker lekker lekker.

Verreweg de beste chinees/thai die we kennen.

31. Ik woon hier dichtbij en kom er dus regelmatig afhalen, erg goed eten, lekker mals vlees, de moeite waard om te proberen, zeker als toerist. Beter dan de andere restaurants in de buurt voor mijn gevoel, maar overal is het weleens niet zo goed, zo ook hier.

32. nog nooit zo slecht eten gehad

33. Al jaren mijn vaste chinese restaurant. Eten en bediening is altijd super.

34. Helaas was het een 'gewoon' Chinees restaurant . Niks mee mis, best lekker, maar als je Thais wilt eten (lekker verse geroerbakte groenten, malse ossenhaas lapjes medium gebakken, verfijnd van smaak) dan moet je naar een echte Thai!!!

35. frank & Suzanne

De Tipan gerechten zijn een echte aanrader! Heerlijk gegeten tegen een normale prijs. Bediening is echt super vriendelijk.

36. Heel goed restaurant. Ik zou zeker deze nemen in plaats van Heerde centrum. Vlees is lekker mals