Hier zie je hoe de meningen over de de Stern verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Het restaurant ziet er gezellig uit. Voor ieder wat wils, ook de kinderen worden niet vergeten. Het eten is lekker, van alles wat en ook nog eens drinken. En wij gaan er vaak heen, en personeel erg vriendelijk. Ook een keer met de vakantie veiling ook toen was het geweldig. Top.

2. Prima eten hoor.

3. Wij zijn diverse malen bij De Stern in Epe geweest. Veel en lekker eten. Voor elke smaak is er wel iets lekkers. Kwalitatief zeer goed en betaalbaar. Het restaurant is ideaal voor gezinnen met kids, want aan de kinderen is zeker ook gedacht. Als wij weer in de buurt van Apeldoorn zijn, dan gaan wij vast en zeker weer, rond etenstijd, een bezoek aan Epe brengen. Wat ons betreft dus een aanrader. 4 sterren omdat altijd alles beter kan.

4. Heerlijk eten voor ieder wat wils, groot of klein. Gezellige inrichting. Super personeel. Een echte aanrader.

5. Al verschillende keren hier heerlijk gegeten en gedronken, ruime keuze zelfs mijn kieskeurige kids vinden het hier lekker en leuk. Aardig personeel die je altijd helpen met vragen en denken in oplossingen. Met de kerst komen wij weer dan is er een nog groter aanbod! Vorig jaar met kerst waren we er ook met familie en het was echt top. En nu is het toetjes arrangement uitgebreid hoorde ik, dus ben heel benieuwd. Wij tellen alvast af tot de eerste kerstdag :D

6. Stephanie

Wij hebben al meerdere keren bij De Stern gegeten en begrijpen niet dat sommige mensen zo'n slechte recensie kunnen geven. Het eten is heerlijk, er is ontzettend veel keuze, onbeperkt drankjes, het is leuk voor kids en het personeel is heel vriendelijk. Kortom, een aanrader!!

7. Hans en petra

Een goed en gezellig restaurant. Wij zijn al meedere keren geweest, eten is fantastisch, voor ieder wat wils. Personeel is zeer vriendelijk, echt een aanrader voor iedereen ook met kleine kinderen.

8. Vorig jaar ben ik met mijn ouders, zus, zwager en mijn vriend wezen eten. Het eten was heerlijk, alles was warm en alles was ook goed op voorraad. Het personeel was zeer vriendelijk en als ik een vraag had en die stelde was er niks te veel. Het personeel zelf kwam vrij relaxed over wat ervoor zorgde dat de sfeer over het algemeen heel gemoedelijk bleef.

Voor het prijsje wat je moet betalen om bij restaurant Stern te eten is dit het zeker wat. Weinig geld voor zoveel lekker eten en drinken. Niet alleen de keuze uit eten is reuze maar ook de keuze uit drinken is groot! Iets wat bij andere (onbeperkte) restaurants nog wel eens minder is.

Mijn vriend komt uit Rotterdam en heeft het nog geregeld over restaurant Stern. Dat wil heel wat zeggen want bij de meeste restaurants wil die geen tweede of derde keer eten. Bij Stern wel! We hebben een erg gezellige avond gehad en de sfeer in het restaurant was ook super. Al met al een leuke avond voor weinig geld. Een echte aanrader dus.

9. Goed eten, zeer ruime keus. Aardig personeel. Eigenaren zijn top. In 1 woord geweldig. Ga het gewoon proberen de slechte recensies slaan echt kant nog wal hier.

10. truus roosink

In 1 woord super, niks op aan te merken, personeel super aardig, voldoende eten en goede temperatuur!! Zo door gaan, echt toppie!

11. Wij komen graag en met regelmaat bij de stern. Het eten is er super, warm wat warm moet zijn, leuke fijne sfeer, leuk voor de kids families of gewoon met z'n 2 ;-)
    En top eigenaren!

12. Wij waren er ook met VakantieVeilingen, dus maar 40 euro betaald. Ik snap de goede recensies echt niet. Het eten was koud. En veel bakken waren leeg. Het personeel liep echt op hun tenen. Dat was gewoon heel sneu. Omdat die baas echt die meiden aan het vernederen was. Met z'n kansloos geschreeuw. Daar werden die meiden gewoon bang voor (echt heel zielig). Ik kom hier nooit meer, en dat zou ik het personeel ook willen aanraden.

3,7
  13. Eten en drinken zijn ontzettend goed. Veel keuze en voor elk wat wils. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Zelfs de kinderen zijn hier van harte welkom en vermaken zich prima. De prijs kwaliteit is meer dan top.
    Al met al geniet ik regelmatig hier in de Stern en blijft dit mijn favoriete restaurant. Wij zijn hier met regelmaat te vinden.

14. Sinds een lange tijd weer eens wezen eten bij de Stern in Epe.
    Het eten lag er uitgedroogd en verkleurd bij... Het eten was hand warm en totaal niet op temperatuur,

Bij de bakplaten zag ik dat er met boter gebakken werd, je zag de boter gelijk verbranden en daar lag dan mijn stukje vis in te bakken. Tevens wordt er dan een soort kruiden mengsel over gestrooid en ik kreeg mijn stukje zalm met aangebrande stukjes op mijn bord...

Mijn grootste schrik was de Wok. De mandjes waar de groenten in voorgekookt worden waren zo vervuild en dicht geslipt dat de mandjes niet eens in het water weg zakten. Ze dreven gewoon. De jongen die stond de wokken moest de mandjes gewoon onder drukken...

Om de wokbrander lag een behoorlijke laag met vies water, je zou toch denken dat het water weg zou moeten lopen... In dat water ligt dan het gereedschap die de kok gebruikt. Even voor je beeldvorming: je levert je bordje in bij de kok, je groenten en vlees gaan in een ontzettend vies mandje om voorgekookt te worden... de spatel waar de kok mee roert wordt uit het vieze water gehaald wat om de wokbrander aanwezig is, en die gaat dan in je eten roeren..

Bij de receptie hebben wij gemeld dat de kok bij de wok op een onhygiënische manier werkt. Hier werd dan helemaal niets mee gedaan... nee hoor, "de mandjes zijn gewoon schoon" was haar antwoord, ze ging niet eens kijken wat er bedoeld werd...

Ik zeg eet smakelijk.

2,4
  15. Het IJssel Duo

Een top restaurant met zeer gezellig personeel en goed eten. Wij komen er met grote regelmaat en het is daar altijd goed. Een grote aanrader voor als je lekker uitgebreid en kwalitatief wilt eten. Kortom: Top, gewoon doen.

16. ina nijland

Wij vinden het eten daar heerlijk, veel variatie, voor iedereen wat. Gezellige eigenaren en personeel. Wij raden het iedereen aan om daar te gaan eten, ook met kleine kinderen een aanrader.

17. Simone.essen

Ik heb gisteren weer heerlijk gegeten bij restaurant Stern. Waar de sfeer altijd super is. En het eten heerlijk is voorbereid! Ziet er keurig uit, en is erg goed voorbereid. Daarvoor ook mijn complimenten aan de koks.

En wat een keuze en voor die prijs, ongelofelijk. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wc's super schoon.

Wij hebben in ieder geval heerlijk gegeten. En zijn zeer gastvrij ontvangen door het team van Stern. Daarvoor super bedankt.

In één zin: de keuze was reuze!! Ga zo door!!

18. Annie van Molken

Heerlijk eten, goed verzorgd en genoeg keus voor jong en oud. Er is soms een clown aanwezig voor de kleintjes en het is te betalen, je kan via vakantieveiling zelfs een bod doen. Al met al een top restaurant.

19. Na vorige week zondag met de familie onverwachts op een druilerige dag naar de Stern in Epe te zijn geweest en onze monden vielen gelijk al open bij zoveel keuze aan soep. Eerst begonnen aan een overheerlijke eigengemaakte erwtensoep en daarna meteen een kopje goulashsoep. Hierna een lekkere salade samengesteld uit het koude buffet. Toen maar eens af op de lekkere geur van de wok en de verse groenten en de overheerlijke gambas met chili knoflooksaus. Daarna nog een malse biefstuk en pepersteak van de vriendelijke juffrouw achter de bakplaat met extra pepersaus!! Nog een klein gaatje vrij voor een lekker toetje en het weekend kon niet meer kapot voor ons ondanks het slechte weer.

Bij het verlaten van de eetzaal werd ons gevraagd of het ons had gesmaakt? Nou zekers gelijk gereserveerd voor gisterenavond met onze vrienden. Nou duurt het te lang om op te noemen wat we daar allemaal naar binnen hebben gewerkt. De keuze was reuze en vooral de nieuwe toetjesbar en het verse fruitbuffet met schaaltjes verse aarbeien met eventueel verse slagroom en dat in de winter, waar vind je dat nog meer?

Kortom voor de zeer schappelijke allinclusief prijs is dit restaurant ons wederom zeer goed bevallen en komen wij binnenkort weer met nieuwe klanten, want die zijn nieuwsgierig naar deze goede bevindingen.

20. Wij hebben hier gegeten met zijn vieren nadat ik op een veiling website een goedkoop etentje heb kunnen krijgen. Gelukkig was dit dan ook maar 35 euro voor 4 personen! Meer was het ook zeker niet waard en ik snap waarom het zo goedkoop was...
    De soep en het vlees was lauw! Bij het wokken was je vlees gelukkig wel warm maar de saus smaakten daadwerkelijk nergens naar! Niet dat de sausjes lekker of vies waren maar er zat gewoon geen smaak aan. Gelukkig was de slagroom lekker en smaakten het ijs wel lekker maar het was jammer dat deze niet koud genoeg word geserveerd en daardoor al gesmolten bij je tafel aankwam.
    Ik vind het na mijn ervaring ook erg raar dat de rest van de recensies zo'n hoog cijfer geeft aangezien ik meerdere keren tussen de recensies dezelfde problemen ben tegen gekomen. Ook zijn de meeste goede recensies kort en geven ze weinig uitleg. Beetje raar toch?

2,6
  21. Vanavond voor het eerst met zn viertjes (via vakantieveilingen) hier gegeten. Het was heerlijk, mijn biefstuk en peppersteak waren mooi en super mals gebakken, heel veel keus, en niets wat niet lekker was, helemaal top! Onbeperkt drinken maakt het helemaal af. Wij komen vast nog een keer!

22. De tomatensoep smaakte vreemd en niet echt naar tomaat. Bij het restaurant is de mogelijkheid om te wokken, de sauzen die je kan kiezen hebben een slechte tot vrijwel geen smaak. In het lopend buffet is het vlees niet goed doorgebakken en bijvoorbeeld de hotwings en de speklapjes hebben vrijwel geen smaak en de rest smaakt vreemd en niet lekker. Het ijs aan de deserttafel werd niet goed gekoeld, waardoor het ijs een soort milkshake werd. Personeel daarentegen was erg behulpzaam en gaf een duidelijke uitleg over het restaurant.

Wij waren genoodzaakt na een uur het restaurant te verlaten omdat het eten niet lekker was en we het gevoel hadden dat we hier ziek van zouden worden. Wij komen hier niet nog een keer eten!

2,5
  23. Super lekker eten. Goed, behulpzaam en vrolijk personeel. Leuke mensen in de keuken. Ziet er allemaal top uit! Zeker een aanrader.

24. Afgelopen jaren denk ik 5x geweest, steeds is het iets minder geworden maar wat was het afgelopen weekend een afknapper! Wat een vet vlees en alles, maar dan ook alles zo uit blik/ uit emmer / uit pot oid. Alles wat warm moest zijn was koud en alles wat koud moest zijn was warm. De vrouw achter de kassa nors en chagrijnig. Voor ons nu einde de Stern.

2,5
  25. p.looijen

Vrijdag gegeten en zaterdag weer terug gegaan. Keurige, sfeervolle zaak. Super goed eten, alles er op en er aan.

Super kwaliteit, fijne eigenaars en personeel. Het is dat wij niet in de buurt wonen, anders regelmatig daar naartoe gaan. De prijs is het meer dan waard. 13 en 14 juni 2014.

26. Normaal schrijf ik nooit recensies, maar voor dit restaurant maak ik een uitzondering, ook omdat het me opviel hoe weinig er eigenlijk over te vinden is. Vandaag voor het eerst hier gegeten, met ons gezin van 4 personen. Wij waren ontzettend benieuwd! De verwachting was hoog en wij kwamen helemaal uit Amsterdam. Het restaurant bestaat nu 5 jaar, en dat vieren ze met (als ik me niet vergis) 4 dagen terug naar de 'oude' prijs waar ze ooit mee begonnen (volwassenen € 19,95 en kinderen € 1,00 per levensjaar). De website zag er veelbelovend uit, en mijn moeder werd erg enthousiast om mijn verjaardag daar te vieren. Na ongeveer een uur rijden (valt eigenlijk best mee) kwamen wij netjes op de gereserveerde tijd aan bij de Stern, en moesten heel even wachten tot wij geholpen werden aan de bar/balie. Je betaalt vooraf, en krijgt 2 uur onbeperkt eten en drinken. Heerlijk! Met veel honger gingen we aan tafel, en na een korte uitleg door een vriendelijke gastvrouw mochten we op onderzoek uit gaan. Wát een keus! Allemaal verschillende soorten soep, groente, salades en aardappeltjes, maar ook talrijke soorten vis en vlees. Boven het gehele buffet kun je lezen wat de gerechten zijn die je voor je ziet, heel netjes en duidelijk. Alles zag er vers en heerlijk uit, we wisten niet waar we moesten beginnen. Soep had ik overgeslagen, nadat ik had gezien hoeveel keus er was in heerlijke gerechtjes (zoals gevulde champignons, zalm-wraps, varkenshaas in champignonsaus en kipsaté mmm...) en vlees en vis, die voor je neus bereid worden op een grill. Ik heb meerdere keren vlees laten klaarmaken voor mezelf, zo geweldig was het! Pepersteak was zalig, en ook de rib-eye is aan te raden. Er was ook een wok, waar je ook vis en vlees met verschillende groente kon laten wokken, daar heb ik een hele kleine portie laten bereiden omdat ik al zo vol zat. Ook dat was lekker! Drank is ook onbeperkt, bier, wijn en fris in overvloed. Zelfs chocomel en slush waren aanwezig! Dessert-bar was ook niet niets, heerlijke kleine cheesecakejes, lekker fruit en ijs, mousse etc. meer dan genoeg keus! Ijs-machine waar je lekker ijshoorntjes mee kon vullen, of lekker op je aardbeien een toefje ijs kon maken. Maar er was ook schepijs, in veel smaken. Er was zoveel keus, dat wij in deze 2 uur lang niet alles hebben kunnen proeven wat we wilden. We ontzettend verrast door de veelzijdigheid, keus en kwaliteit van dit restaurant. Ook was er een erg leuke kinder-speelhoek, met race-simulators en een flipperkast. Ook een paar spelcomputers, de speelhoek is gericht op kindjes vanaf ongeveer 8 jaar. Wij komen gegarandeerd terug, zulk kwaliteit en variatie hebben we nog nooit ergens gezien voor een betaalbare prijs. Misschien is het eerlijk om even te melden dat wij waren geweest met een groepje enorme carnivoren, en ik niet heel erg heb gelet op de hoeveelheid vegetarische gerechtjes, dat zou misschien wel iets kunnen tegenvallen. Decor was aangenaam, niet zo duister als de indruk die je krijgt van hun website. Genoeg ruimte tussen tafels, grote ruimte en twee drank-plekjes (heel slim!) waar je zelf bier, wijn en fris kan tappen, maar ook flesjes van bijvoorbeeld Royal Club en non-alcoholisch bier kan pakken uit de koeling. Bij de grill stond vandaag een hele vriendelijke jongeman, die met een glimlach jouw (heerlijk malse) vlees voor je bereidt. Aan het eind van de avond vroeg ik me af of dit restaurant überhaupt nog winst kan maken met dit enorme aanbod aan kwaliteitsproducten, want ik had het gevoel zeker voor 50 euro gegeten en gedronken te hebben. Het is een steakhouse, wok en bourgondisch buffet in één. Al met al: een dikke aanrader! Dit restaurant moet je bezoeken met grote honger, en je zult gegarandeerd tevreden (en met een volle buik!) dit restaurant verlaten.

27. Voor de 4e keer bij de Stern geweest deze week. Van alle keren was dit wel een hele slechte.. het personeel was vriendelijk, maar het eten viel zwaar tegen.

- Lauw eten (niet lekker dus)
    - Zeer weinig gare groente (alleen bloemkool)
    - Wokken is sinds kort ook mogelijk, echter erg weinig keus (geen sperziebonen, broccoli etc)
    - Vlees van de grill helemaal rood van binnen (werd ook niet gevraagd of je hem medium wou of helemaal doorgebakken. Na een 2e poging waarbij we aangaven dat we het vlees volledig doorgebakken wilden hebben, was deze ook rood van binnen! Dit terwijl er een zwangere vrouw in het gezelschap zat. Ook nog eens erg gevaarlijk dus.

We komen hier niet snel weer denk ik. Erg jammer, want we hebben hier meerdere keren met plezier gegeten.

28. Vanavond weer geweest, nu i.v.m. mijn verjaardag. Het was weer heel leuk en gezellig, en over het eten nu geen opmerkingen. Vorige keer was alleen de gehaktbal flauw, nu alles prima.

Ik wil mijn dochter bedanken voor deze avond, maar ook de Stern voor het goede eten.

M.V.G.
    Louis

29. wilma klippel

De stern is een restaurant van een geweldige kwaliteit, er is een diversiteit aan eten, het ziet er goed uit, wordt constant bijgevuld en je kan ook vers van de bakplaat eten. Ook kan je wokken, wat ook heerlijk is. Wij komen er in ieder geval regelmatig voor uit Zeeland, dus dat zegt genoeg.

30. nancy vandorst spijkers

Echt super lekker en erg gezellig. We komen er 3 keer per jaar. En het het mooie is: mijn man kan wokken de hele avond, en ik de hele avond voorgerechten eten.

31. a bethlehem

Een top zaak, goede prijs, heel veel keuze in eten, zeer gezellig. Echt een aanrader, leuk en gezellig personeel.

32. Een zeer leuk restaurant waar enorm veel keus is, zowel voor degenen die van hollands houden en van wokken houden. Ook voor de kinderen enorm leuk en die vermaken zich prima. Een restaurant wat zeker de moeite waard is om terug te komen.

33. BJ EIBRINK

Geweldig restaurant, voor met z'n tweetjes of met een grote groep.
    Het eten is geweldig lekker en uitgebreid.
    Vriendelijk personeel en leuke eigenaars.
    Ga zo door en wij schuiven graag snel weer aan.

34. gerrit & rita

Komen hier regelmatig. Heerlijk eten en drinken, enorm ruime keus en betaalbaar.. Tevens een goede sfeer. Een aanrader vinden wij!

35. Fam. M. van der Hoeven

Wij zijn erg enthousiast over jullie prachtige zaak. Lekker gezellig en ongedwongen genieten van diverse gerechten op allerlei gebied. Voor ieder wat wils en rekening gehouden met de kleintjes. Mooie en fris gedekte tafels, en zeer vlot en vriendelijk personeel. Wij kunnen alleen maar zeggen, chapeau en ga zo door!

36. Alina Postma

Super restaurant!! Heerlijk eten en drinken, fijn personeel en een lekkere sfeer. Top top top!!

37. Gerda Wielink

38. rachel van der kaay

Een super mooi restaurant, met heerlijk uitgebreid eten wat iedereen lust. De ruime keuze is wat ons aantrekt. Voor de kinderen is het echt ideaal, kunnen lekker pakken ook wat ze zelf lekker vinden. Dit is echt een aanrader, vooral met grote families of gewoon lekker met je gezin. Ons ziet u zeker terug.

39. Al een aantal keren hier heerlijk gegeten..gewoon een top zaak!!

40. Katja Fenijn

Gezellig gegeten vorig jaar met kerst. Ruim aanbod aan eten & drinken en het smaakt allemaal heerlijk. Ben benieuwd naar het nieuwe wokgedeelte.

41. Lekker gegeten

Al een paar x bij jullie geweest, veel keuze aan eten en drinken. Gezellige sfeer, top restaurant.

42. Gerdien Koornberg

Net weer terug van een heerlijk ontspannen avondje bij restaurant De Stern. Samen met ons gezin genoten van al het lekkers! Ik ben gek op vis, en heb witvis laten wokken, de bereiding was super! De zoute haring was ook heerlijk! Ik eet heel graag bij de Stern, omdat er zo enorm veel keuze is! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Voor iedereen die van lekker eten houdt voor een leuk prijsje, is De Stern een echte aanrader!

43. Henk Buis en Esther Wierda

Wij vinden het een top restaurant. Wij komen uit friesland en in de zomer maanden zitten we vaak in Heerde en gaan dan regelmatig naar de stern. Het eten is heerlijk en veel variatie ook. Het personeel is vriendelijk en de sfeer is altijd goed. Wat ik ook fijn vind is dat je de lege borden en glazen zelf op een lopende band kan zetten. Wordt in andere restaurants altijd nerveus van de lege borden en glazen gluurders (je hebt je bord soms niet eens helemaal leeg en het wordt voor je neus weg geraapt) Bij de Stern zitten we gewoon lekker relaxt! We kijken weer uit naar de zomer maanden!

44. van persie

Een heel gezellig buffetrestaurant met enorm veel keuze. Ik ben zelf een moeilijk eter maar hier is echt keus genoeg. Ook het wokken is super leuk (graag een pittige pepersaus toevoegen en dan is het helemaal perfect) ik raad jullie aan bij iedereen die van lekker eten houd aan. Ga zo door!

45. Henny Vierwind

Afgelopen zaterdag mijn verjaardag gevierd met een etentje in de Stern, mijn tafelgenoten en ik hebben genoten van het lekkere eten en de enorme keuze, vriendelijkheid van het personeel, we zullen er zeker weer naar toe gaan als we weer wat te vieren hebben! Ook mijn tafelgenoten uit Ermelo en Harderwijk waren vol lof! Echt een goede keuze geweest!!

46. Super restaurant, ik ben zelf een moeilijke eter, en heb daarbij een darm probleem, waardoor uiteten gaan bijna onmogelijk is doordat het eten vaak slecht valt. Bij de stern heb ik ontzettend veel keus uit heerlijke dingen, en het allerfijnst ik ga zonder buikpijn naar huis na heerlijk gegeten te hebben. Het personeel is erg vriendelijk, alles word heel duidelijk uitgelegd en bovendien is het gehele restaurant netjes, schoon en verzorgt. Absoluut een aanrader!!

47. Andrea Schuurman

Enorme gastvrijheid. Ruime keuze voor het hele gezin en niet duur.

48. Tweede Kerstdag gegeten met 9 volwassenen en 9 kinderen. Na betalen kwamen we de "eetzaal" binnen en dat deed meteen al erg massaal aan. Het idee is dat je in 2 uur onbeperkt kan eten en drinken. Het buffet ziet er voor een buffet opzich redelijk netjes uit. De keuze is niet reuze, maar voldoende. De smaak daarentegen was erg vlak. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om vlees/vis te laten bakken of iets te laten wokken. Het wok gedeelte is erg beperkt. Niet heel veel keuze. Toen ik vroeg om de biefstuk aan te vullen kwam er een bediende biefstuk in de bak kwakken waarna zo ongeveer alle omliggende bakken gevuld waren met biefstuk?! Het vlees van de bakplaat was ook niet echt heel goed. Biefstukken waren schoenzolen. De kwaliteiten van de bakkers (ik wil ze geen kok noemen) waren ook zeer twijfelachtig. Alles moest snel en kregen we dus bijna rauw mee, ook al vroegen we om het er iets langer op te laten liggen. Zelfs de varkenshaas was vaak te rauw! Dat is een kwalijke zaak! De desserts waren opzich prima, al zijn een aantal van ons hier niet aan toe gekomen vanwege de drukte. Daarnaast was het personeel super chagrijnig en voegde dus niets toe aan de Kerst sfeer. Al met al hebben we heel erg veel te veel betaald voor iets wat we bij een gemiddelde snackbar beter kunnen krijgen. Wij komen niet eens meer in de buurt van dit gebeuren (ik wil het absoluut geen restaurant noemen).

2,7
  49. Tweede kerstdag gegeten, het was allemaal netjes en zag er verzorgd uit. Maar de kwaliteit was erg mager, de gerechten waren stuk voor stuk erg flauw. En de koks die moesten bakken waren allen beginners. Het is geen probleem dat er beginnende koks bij zijn maar deze moeten wel begeleid worden.
    Daarnaast was er op enkel kerstversiering na niets gedaan om een beetje kerstsfeer te creëren, ook het personeel bracht geen goede indruk over, het was meer van wij moeten werken maar hebben eigenlijk geen zin. Ook iets van muziek was er niet aanwezig.
    We hebben onze maag gevuld met de familie maar zullen er voor 38 euro pp zonder bediening nooit weer binnen komen.

50. We wilden onze vakantie afsluiten en kregen van medecampeerders het advies om naar de Stern te gaan , zeker met kinderen moest het een aanrader zijn .
    Voor een all you can eat restaurant vond ik het aan de prijzige kant , gezien mijn 1o jarige dochter niet zoveel eet en toch moest ik daar 17,50 voor afrekenen . In onze home town zit ook zo iets en betaal ik net wat minder (zeker als je 3 uur zou doen ).
    Het zag er allemaal netjes uit , je kon duidelijk merken dat de uitleg er in is gestamd. Mijn man en ik namen rib eye , helaas was die zo taai als wat . Je moet als kok weten hoe je het moet klaar maken en dat kon deze kok dus blijkbaar niet . Ik vroeg me af of ze echte rib eye hadden gebruikt of gewoon een riblap , die toch 3 uur op het vuur moet staan om goed gaar te zijn. Verder waren de grijptangen zo heet dat je amper je eten kon op scheppen . We hebben ons buikje volgegeten en 2 uur was voldoende , en bij weggaan kregen de kinderen een snoepzak . Het is leuk , maar om, als we ooit nog eens in Epe terug zijn, nog een keer te gaan , dat denk ik niet .

51. Op een vrijdagavond plate-service gegeten op het terras tijdens de braderie.
    Het eten was lekker, goed warm, tilapia, gekruide aardappelblokjes, en wat rauwkost. Bij de buren krijg je meer waar voor je geld.

Minpuntje, voor de mayonaise moest bijbetaald worden, en we vroegen om een kan water, wat ze niet hadden. Terwijl we in 1,5 uur tijd 3 drankjes hebben genuttigd. En het was bijna 30 graden.

52. Johan Klein

53. Minpunten waren, vooraf betalen, smerig bestek, halfwarm eten, warm buffet is erg vet, te natte doorgekookte groente en slappe patat.

Pluspunt, een heel aardig meisje dat ons ontving en mee liep naar de tafel om uitleg te geven.

Conclusie, de hobbykok die dit eten lekker vind mag nog wat meer oefenen. Het is echt niet fijn eten en zo vreselijk vet. Nooit meer dus.

2,1
  54. Wij zijn hier afgelopen weekend geweest en het is gewoon een vreetschuur. Van het warme buffet heb ik zelf niets genomen, ik vond dit namelijk echt heel erg vet eruit zien, tenminste het droop van het vet. Van het koude buffet heb ik wel gegeten maar de pasta salades niet want dat zag er ook wat vet uit. Het vlees en de vis heb ik laten bakken, je kunt ook gewoon een biefstukje laten bakken, dit hebben wij gedaan dat was goed te doen. Maar om nou te zeggen goh goh wat heb ik goed gegeten voor die 27 euro dat vind ik niet. Ik vind dat je voor dat geld wel wat minder vette gerechten kunt neerzetten.

3,5
  55. Onno

Ik ben hier met mijn ouders geweest afgelopen zaterdag. Er was gewoon stokbrood bij de soep. En alles was ontzettend smakelijk. Echt heerlijk gegeten. Ik vind het helemaal niet gek dat je van te voren moet betalen. Ik kan me dat heel goed voorstellen met toeristen etc, dat ze dat doen. Vooral de zalm en de schitzel waren echt heerlijk en ook de pommes duchesse, echt lekker krokant. toetjes buffet ook geweldig. Mensen willen voor 25 euro denk ik kaviaar en oesters. Dit is het beste buffet restaurant, wat ik ooit heb meegemaakt.

56. Antoinette 28-3-2013

Zijn hier zondag wezen eten voor de eerste keer, maar komen niet meer terug. Het eten zag er niet smakelijk uit. Een half gaar gebakken kip, salades die er droog uit zagen. Soep was lekker maar was fijn geweest als we er stokbrood bij hadden kunnen eten, de mand was leeg en werd niet bijgevuld net als met veel andere gerechten.
    Op het eind van de avond wat apparaten defect. Ik vind ook al kom je wat later dat ze wel moeten aanvullen, wij hebben ook voor 2 uur betaald bij binnenkomst. Hebben wel vaker bij buffetrestaurants gegeten maar daar kan deze helaas niet aan tippen.

57. Ik vond het raar dat je vooraf moest betalen zonder dat je al iets gehad had.

Ik vond de salades wel lekker en de toetjes ,maar ik vond de rest tegen vallen.
    De nasi was flauw de kaassoufle was uitgedroogd net als het meeste vlees en vis.,en de gehaktbal was niet te eten.En ik miste groente zoals boontjes ,doperwtjes enz.Ik heb wel vaker bij buffetrestaurants gegeten maar dit was wel de minste.

58. Ik ben inmiddels een aantal keer geweest bij De Stern in Epe en ben en blijf vol lof.
    Een prachtig en lekker uitgebreid buffet en bakplaat (of iets van de kaart), (alcoholische) drank en gedestileerd inclusief voor ruim 25 euro.
    Kortom, een aanrader, zeker als je met kinderen uiteten wilt. In de speelhoek met (elektronische) spellen zullen de kids zich niet vervelen.

59. Suzanne

Jammer van de slechte recensies, sommige mensen verwachten dat je voor 25 euro een buffet krijgt met een michelin ster.

Ik ben anderhalve week geleden hier met mijn familie wezen eten en het was in 1 woord: fantastisch.

Het eten en drinken was super. De buffetten zagen er perfect uit, salades mooi opgemaakt, het warme gedeelte was zeer gevarieerd en smaakte top. Verder een zeer goed en uitgebreid dessertbuffet. De drankjes kun je zelf pakken, dus je hoeft niet te wachten op je glaasje drinken.

Het restaurant straalt een gezellige sfeer uit. Het is ontzettend groot maar door de indeling krijg je niet het idee dat je in een gigantische zaal zit. Kortom, dik in orde!

Het personeel is ontzettend vriendelijk. Er lopen dames door de zaak die altijd bereid zijn de vragen van de gast te beantwoorden. Geen chagrijnige en ongeïnteresseerde gezichten, maar vrolijke en gezellige mensen die echt plezier lijken te hebben in hun werk.

Prijs/kwaliteit verhouding: perfect.
    Ik kan geen minpunt bedenken, een echte aanrader!

60. Harderwijker

Afgelopen Woensdag hier met 7 Collega,s wezen eten

was rustig om 18.30 er waren een goeie 25 gasten de zaak

voor gerecht was goed diverse soepen met stokbrood

salade,s voortreffelijk zoveel keus en variatie heerlijk

ook het warme gerecht de diverse groenten fritjes nassi bami en vleesgerechten in een woordt verukkelijk

ook de bij de grill een lekker stukje vlees laten bereiden ook super

ook het ijsbuffet was perfect

ik zou zeggen gewoon een keer doen het is je de €25, echt wel waard

61. We zijn meer dan eens bij De Stern geweest en hebben hier steeds heerlijk gegeten. De gevarieerde keus van het eten, het toetjesbuffet, de drankjes die je zelf kunt pakken, het is voor ons elke keer een geslaagd avondje geweest. Het enige wat ik jammer vond was dat de stempelkaart te snel verloopt (zo vaak komen we er nu ook weer niet), dus daar heb je in feite niets aan. De laatste keer pakte ik ook geen nieuwe meer aan.

Qua eten en drinken niets dan lof.

62. Als hobbykok in een familie vol met andere hobbykoks en prof koks moet ik zeggen dat ik erg kritisch kan zijn op het eten in welk restaurant dan ook, maar over dit restaurant was ik zeer te spreken.
    Allereerst al vanwege de verhouding prijs/kwaliteit; gezien de prijs vond ik het eten echt super! ik heb geen lege bakken gezien, en mij viel het juist op dat in vergelijk met sommige andere zaken, de bakken hier continue aangevuld werden.
    bij het bakken van het vlees moest je inderdaad lang wachten, maar heb zelden zo'n perfect gebakken biefstukje gegeten, en het vlees ook nog eens lekker mals, dus zeker kwalitatief goed vlees.
    Uiteraard kan er altijd iets bij zitten wat je qua smaak niet zo aanspreekt, maar dan keuze genoeg voor wat anders. Het was daarom zeker niet slecht!
    Tja, en diepvriesproducten of kant en klaar??? logisch toch? wat verwacht men dan? dat er voor dit bedrag een keuken achter zit alla niveau Robert Kranenborg??
    Datgene wat er kant en klaar stond aan bijv salades herkende ik meteen; namelijk van Elite, wat qua kant en klare salades bekend staat als een zeer goed merk. Dus ook hier was niet op bezuinigd.
    minpuntje was inderdaad de extreme drukte, maar zegt mijn inziens ook wat over dit restaurant (het is niet voor niets zo druk)
    Nogmaals : in vergelijk met een luxe en exclusief restaurant zal er genoeg op het eten aan te merken zijn, maar in dit geval betaal je per volwassene 25,- en vond ik de kwaliteit voor deze prijs erg goed
    De bediening was erg vriendelijk, en zelfs toen wij voor de zoveelste keer een sopje moesten hebben omdat onze kinderen geknoeid hadden bleven ze vriendelijk en werd het werk ons uit handen genomen.
    ook zagen we de dames regelmatig langs de bakken gaan om alle etensresten weg te halen en de bakken weer representatief te maken.
    Etenswaren die veel te lang in de bakken zaten en daardoor verkleurden heb ik ook niet gezien.
    Zal vanwege de afstand niet snel terugkomen waarschijnlijk, maar wou dat er bij ons in de buurt een dergelijke zaak was!!!

63. Vorige week hier gegeten met familie maar er was niets aan. Eten zag er niet smakelijk uit in de bakken, was koud en werd niet snel bijgevuld. Het vlees wordt veel te veel gekruid en de gamba's waar je een knoflooksmaakje bij moet proeven zijn ook niet denderend.
    Wij komen hier niet meer terug. Werden ook nog de tent uitgeveegd bij wijze van terwijl onze tijd nog niet eens voorbij was.

64. Wij zijn hier met 13 personen geweest, ik moet zeggen dat het eten best goed was. Maar door de enorme drukte was dit voor mij wel gelijk de laatste keer.

65. Dennis Rorije

Wij gaan vaak naar buffetrestaurants, en tijdens onze vakantie in heerde dus ook maar even naar de stern. In andere zaken word er inderdaad niet bijgevuld als de tent vol zit dan loop je namelijk standaard zo'n 50 gasten in de weg. Zorg gewoon voor meer voorraad! Drinken is inderdaad goed, eten gaat wel vaak ligt het er te lang in omdat het nieuwe eten bovenop het oude eten word gegooid. Bij de bakplaat kun je de krant 3 keer lezen voor je aan de beurt bent en ze weten niet eens van wie welk stukje vlees is. Nee, er zijn betere buffetrestaurants!

5,7
  66. Elisa

Ideaal als je gratis kan parkeren en goedkoop onbeperkt kan eten. Maar zo geweldig vond ik het echt niet. Ik was voor een verjaardag van een vriendin van mij met een groep wezen eten.

Ik natuurlijk kijken wat er allemaal is. Voluit keuze natuurlijk!

Maar wat ik proefde en zag was niet te doen.

Als je zo'n groot restaurant bent en 500 man er in kwijt kan dan is het eten en drinken allemaal massa productie. Diepvrieseten en goedkope waterige wijn. Dit heb ik mee kunnen krijgen, ook van mijn vrienden die er ook niet tevreden over zijn.

* Kip die droog was.

* Vlees niet goed doorbakken, was taai en waterig!

* Salades uitgedroogd.

* De ananas had bruine randjes (uitgedroogd)

* De wijn zat bijna geen smaak aan.

* De aardappelkroketjes waren goed te eten en de frisdrank & het bier goed te drinken.

* Service was er niet, omdat je zelf alles doet. Maar het personeel stond vreselijk in de weg met kratten glazen en borden. Door de massaproductie moet er telkens bijgevuld worden. Maar doe dat dan niet op deze manier.

Maar we hebben het met elkaar gezellig gemaakt ook al was het restaurant niet waar we op gehoopt hadden.

Ik zal dit restaurant niemand aanraden. Zonde van het geld en de energie.

1,7
  67. We waren met een groep van 17, wel gezellig om op deze manier te eten omdat je natuurlijk heel wat in beweging bent. Zelf je afwas wegbrengen, drinken ophalen, en je eten ophalen. Er was een enorme keuze aan gerechten, te veel om op te noemen. Maar qua kwaliteit blonk het niet echt uit.

Je kunt ook in de keuken kijken, maar dat kun je beter niet doen als je daarna nog lekker wilt eten....

Al met al wel een gezellige avond maar ik zou niet zo snel terug gaan.

6,5
  68. Veel mensen zeiden dat je er heerlijk kon eten nou wij zijn er gisteren geweest en het eten was slecht het vlees was waterig en de salades uitgedroogd.

Het personeel was zeer onvriendelijk en er kon geen lachje vanaf we waren met een groep van 8 mensen en allemaal vonden we het slecht terwijl we echte alleseters zijn.

Nooit weer gaan we daar eten!

2,2

Vorige pagina