de Stern in Epe

Bourgondisch hollands buffet incl wokken en grillen, BBQ,Sus

Gratis parkeren.

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

All you can eat restaurant, wokken, grillen, bbq, sushi, Onze prijzen zijn inclusief alle drankjes, wijn en bier.

• Buffet: € 28,95

1316931919 39
1325302037 42
1342042273 65
1488519342 73

1. Hele vriendelijke mensen en voor ieder wat wils. Het was leuk!

2. Wat een gezellig rsstaurant is de Stern in Epe, top kwaliteit eten, netjes geserveerd heerlijk stukje vlees wordt vers bereid door professioneel personeel net als de wok en de overige gerechten! De chef kok is super in zijn vak en let goed op of het overige personeel hun werk goed doet, ik kan niks anders zeggen dan dat het top personeel is, mooi restaurant in gezellige sfeer ingericht, leuke speelruimte voor de kids vriendelijk personeel en hele goede lieve eigenaren, Peter en Marjan jullie mogen trots zijn op jullie personeel en prachtige zaak, ga zo door, Tot Snel 🍜🌯🍗🍖🍨🍟🍷🍸🍺

3. Het was weer heerlijk allemaal veel keus.
    Voor ieder wat wils.
    Alles was goed warm.
    Lekkete toetjes en fruit en ijs met allelei lekkers er op.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Jammer dat de kwaliteit van het eten enorm achteruit is gegaan. Het eten is lauw en de speklapjes zijn taai. Mij zien ze hier niet meer terug.

5. Kan veel beter zelf koken voor veel minder geld kwijt. Sfeer waardeloos. Zou dit restaurant niet aanraden. Is veel achteruit gegaan.

6. Wij vinden de Stern een super fijn restaurant, omdat wij daar rustig kunnen eten en de kids kunnen spelen in een aparte speelhoek. Het eten is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils en echt heerlijk. Ook erg fijn is dat al het drinken erbij zit, want we weten dat dat de prijs erg kan opdrijven. Hier gewoon een all in prijs. Wij komen hier vaker en altijd heerlijk gegeten ook van het dessert buffet.
    De eigenaren zijn altijd erg vriendelijk, wat zeker een must is in de horeca.

7. Erwin Fredriksen

Zo heerlijk gegeten bij de stern en het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam.

8. Ria matz Grolle

Geweldig dank aan Marianne en Peter die vorig jaar kinderen die nooit ergens naar toe kunnen bij hun de middag van hun dromen hebben bezorgd. Ook in een restaurant voor grote mensen: ze kregen limonade, pannenkoeken, van alles. Ben ook dankbaar dat vorig jaar gezinnen met kerstavond daar met hun gezin gratis mochten eten. Geweldig. Dank jullie wel. Jullie hebben het hart op de goede plek.

Geweldige lieve mensen en zeker voor ieder wat wils. Bbqen, grillen, tapas, van alles. Je kunt het niet opnoemen en ze hebben het. Je word met respect behandeld.

9. Kayra van Eekelen

Hadden via social deal gereserveerd, werden daardoor totaal niet vriendelijk behandeld. Mochten met 2 gezinnen niet bij elkaar aan tafel zitten daardoor. Werden als kleine kinderen ver uit elkaar gezet. Als we 20 euro zouden betalen mochten we bij elkaar zitten. Viel niet met de baas te praten, erg onbeschofd. Eten was lauw, totaal geen sfeer doordat we zo behandeld werden was onze avond verpest. Erg jammer dat een baas zo GIERIG is. En later zeggen oh ja dat is mijn fout, moest 10 euro extra betalen zijn ipv 20. Zoals je op de foto ziet was er genoeg plek om bij elkaar te zitten.

10. Je kunt het zo gek niet bedenken of de Stern heeft het. De bediening is goed er wordt goed bijgevuld. De sfeer is minder omdat het restaurant erg groot is, maar dat kan ook niet anders.

11. K. Rossing

Naar mijn mening is het buffetrestaurant bezig aan een neergaande spiraal.
    Geen stempels meer bij een 2-uurs buffet.
    Zoute haring, beenham en softijs is in tegenstelling tot vroeger niet meer aanwezig.
    Bier- en wijntap gesloten.

12. Vanavond hier ontzettend lekker gegeten. Van alles geprobeerd en niets stelde ons teleur. Erg vriendelijk personeel en ze waren in voor een praatje. Uitgebreid assortiment, ook qua desserts. Zeker een aanrader!!
    Tot de volgende keer!

13. Zoveel mensen, zoveel smaken. Wonen nu bijna 2 jaar in Epe en hebben al verschillende keren gegeten in de Stern met z'n twee, familie en vrienden: zowel bij de plate service alsook in het buffetrestaurant. Of je nu boekt via kruidvat (bon chef), vakantieveilingen of rechtstreeks; wij hebben geen verschil gemerkt. Het personeel is altijd even aardig en servicegericht. Prijs/kwaliteit staat in goede verhouding. Ook voor moeilijke eters (it's me), is er altijd wel wat te vinden.
    Komen graag weer terug.

14. Laatst wezen eten met 4 personen, sfeer was goed, personeel zeer vriendelijk, maar vond de variatie en kwaliteit van het eten minder goed vergeleken met andere wokcentra's in de regio.

15. Afgelopen zondag voor het eerst bij jullie gegeten. Op het begin kregen we aan tafel een duidelijke uitleg en vervolgens konden we 2,5 uur smullen. Wat zag het er allemaal lekker uit. Wij hebben heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en voor ieder wat wils.

Een echte aanrader!! Wij komen zeker terug.

16. Zaterdag voor het eerst met 4 personen bij jullie wezen eten. Wat een gezellig en fijn restaurant en wat hebben wij heerlijk gegeten... genoeg keus en alles was lekker om te proberen. Personeel was ook super vriendelijk.

Wij komen zeker vaker!

17. Wat een fijn restaurant om te komen eten.. zowel met de man alleen als met de hele familie en een hoop kleine kinderen. Niks is te gek! Een leuke speelruimte voor de kinderen in het midden van het restaurant waar de kids zich kunnen vermaken. Een hoop keus aan eten. Voor de moeilijke eters en de grote eters! Alles kan! Van patat tot aan varkenshaas en vis. En een lekkere keus aan toetjes en fruit! Wij zijn er weg van en onze kinderen ook!

We gaan vanavond weer! Kan nu al niet meer wachten!

18. Lilian Wijbenga

Heerlijk eten en voor ieder wat wils
    Echt een super gezellige zaak
    Zelf met kleine kinderen die kunnen daar heerlijk spelen en eten

19. Heerlijke plek... Geen poespas. Je kunt er heerlijk zitten en lekker jezelf zijn! Genoeg keus uit 't eten toetjes etc... We komen er graag en blijven zeker weten terug komen!

20. Gisteren met de familie wezen eten bij de Stern. Het was allemaal erg goed. Het eten werd steeds goed aangevuld. Er was zoveel keuze. Bij de bakplaat stond een hele leuke meid erachter. Het is gewoon leuk om te wachten op je stukje vlees of vis. Ze vermaakt de gasten goed. De wok is ook heerlijk. Bij de binnenkomst word je zeer prettig ontvangen door de bediening. Voor ons als familie was het geweldig! Wij komen heel snel weer terug!! Echt een aanrader voor iedereen.

21. Was super leuk. Voor het eerst gegeten met familie en het was super, het eten is heerlijk en de mensen die daar werken ook. Topper!

22. Het is een restaurant voor elk wat wils, je kunt wokken, gewoon laten grillen en er is ongelooflijk veel kant en klaar wat je zo kunt pakken. Je kunt uit zo veel dingen kiezen, je eigen drankjes pakken, waar zie je dat nou? Alle all inclusief restaurants hebben vaak geen alcohol erbij, hier tap je je eigen pilsje en je eigen wijn. Slushpuppie voor de kids, allerlei koffie na, warme en koude chocomelk, zo ongelooflijk veel keus. Neem in een restaurant 4 biertjes, dan zit je al gauw aan 11 of 12 euro. Hier zit het bij de all in prijs in.

Het eten is echt goed en is het je smaak niet dan heb je nog zoveel om uit te kiezen... Het toetjesbuffet is ook heerlijk. Zoveel soorten ijs, slagroom, bavarois, mousse en kleine gebakjes

23. Afgelopen weekend heerlijk gegeten met de hele familie. Wat een keuze allemaal. Er was voor ieder wat wils. Het koude buffet, de bakplaat, de barbecue, de wokhoek. Allemaal even heerlijk. En dan vergeet ik de toetjes bijna. Zo lekker gewoon. Wij komen snel weer. Het personeel is erg vriendelijk, zowel de bediening als de koks.

24. herma hagen

Goed ontvangen, sfeer geweldig, gezellig personeel. Niks te klagen.

25. Wij zijn afgelopen zaterdag wezen eten en was er gezellig druk, alles was prima in orde de bakken werden goed gevuld en de BBQ was geweldig dat je zelf je stukje vlees kan bakken, heerlijke toetjes en de bakplaat is ook een aanrader. Kortom heerlijk en een goed restaurant

26. Afgelopen weekend hier gegeten met ons gezin... ik heb nog nooit in zo'n rotttent gegeten... Eten koud, biefstuk helemaal doorbakken en taai (medium besteld) en de sfeer van een crematorium! Bij het melden van het slechte eten werd als reden opgegeven dat het druk zou zijn en daarom kon de kwaliteit van het eten minder zijn... Wat een onzin! Voor ons nooit meer Stern!!

27. Gewoon misleidend. Geboekt en betaald via social deal, word gebeld door social deal dat er geen plek meer is. Heb de stern opgebeld met de vraag of er nog plek is. Dat was geen probleem. Op het moment dat ik zei heb gereserveerd via social deal en die zeggen dat er geen plek is het ene na het andere excuus dat er maar 1 ruimte is voor social deal. Totaal geen oplossing geboden door het restaurant. Ze ontvangen liever alleen vaste klanten die de volle mep betalen. Gewoon belachelijk.

28. Wij hebben helaas een slechte ervaring. Het buffet was opzich lekker en veel keus, helaas sommige dingen een beetje koud. Het stokbrood was erg droog en lag er volgens mij al lang. Bij de grill was een heel vriendelijk meisje dat ons goed geholpen heeft. Het wokken vonden we drama. Het vlees was erg taai en daardoor echt niet lekker. Toen we dit gemeld hadden wist de bediende nergens vanaf en deed er niks mee. Helaas voor ons geen tweede keer!

29. H.Riezebos

Vaak gegeten, bevalt vrijwel altijd goede sfeer, geen harde muziek of dolgedraaide kinderen. Drankenpakket van goede kwaliteit net als het eten als er een keer klachten zijn worden ze direct opgelost .

Wij kunnen nergens in de omgeving buffet restaurant vinden van dezelfde kwaliteit.

30. Gisteren daar heerlijk gegeten, werden netjes ontvangen en ze deden alles om je het naar de zin te maken. Vlees heerlijk mals en salades super vers. Wel jammer dat de zaal mega groot is, je kunt elkaar haast niet weer vinden, misschien een tip, probeer iedereen zoveel mogelijk bij elkaar te zetten beter voor de sfeer.

31. Wij begrijpen echt niet waar de recensies op slaan. Hebben heerlijk gegeten en sure, had geloof ik 1 koud stukje aardappel omdat dat toevallig het laatste van de bak was maar verder helemaal prima. Het verhaaltje bij binnenkomst was enorm monotoon en de vrouw achter de balie was niet bijzonder aardig maar... Beiden zie je de hele avond niet weer dus wat maakt het uit! Eten was heerlijk, keuze is belachelijk groot, alles enorm naar wens en voor een zeer schappelijk bedrag. We gaan hier binnenkort wederom eten, echt prima voor elkaar!

32. Het eten was niet lekker. Het eten was niet warm. Zijn ook nog wezen wokken. We hadden knoflooksaus gevraagd voor de wok. Nou het was niet te eten, het was gewoon zuur. Net azijn. Hier wil ik niet nog een keer eten.

33. Vanavond wezen eten bij de Stern. Aangekomen bij t buffet geschrokken van de uitgedroogde bami, nasi en witte rijst. De jachtschotel geproefd en hier zat geen smaak aan. De saus leek wel water!
    De varkenshaas met roomsaus was uitgedroogd net als de spareribs deze waren eerst te aangebrand om te eten en toen het buffet werd bijgevuld lagen er verschrikkelijke dikke spareribs waar veel vet aan bleek te zitten.
    De gebakken mosselen waren zo hard dat je er een ruit mee in kon gooien.
    Nee het eten is absoluut geen aanrader.

34. wij hebben er heerlijk gegeten. Ons inziens bijna te veel aan keuze...
    Door de enorm grote eetzaal is het wel wat sfeerloos..daar zou wat verandering in gebracht kunnen worden.

35. Wat een keuze en wat zitten we vol. Het was ons eerste bezoek, vriendelijke bediening en ontvangst, leuk je eigen wijntje en biertje tappen. Kinderen keken hun ogen uit, met name bij het ijs en dessert buffet. Ik heb genoten van een lekker biefstukje, die werd gebakken door een heel vriendelijke dame, deed ook leuk tegen de kids. Overigens ook een leuke ruimte voor wat oudere kids aanwezig. Kortom I'll be back.

36. Sommige gerechten erg lekker zoals de ham.
    Bavarois tijdens nagerecht was ook erg lekker.
    Toch kan er veel verbeterd worden.
    Zalm in het koud buffet lag te lang en was niet lekker.
    Spareribs waren erg vet.
    Slibtong lekker maar moeilijk eetbaar i.v.m. graten, dit zal wel aan mij liggen.
    Zoetzure saus tijdens wokken had een bijsmaak.
    Rode wijn was lauw.
    Verder verbaas ik me over de jonge jongen, welke (met blote armen) mijn wokgerecht aan het bereiden was.

37. Lekker gegeten, genoeg keuze het voorgerecht was erg lekker vis salades. Er was genoeg keuze voor het hoofdgerecht voor de kinderen waren er patatjes frikandel kroket. Maar ook genoeg keuze voor de volwassenen. lekker drinken ook genoeg keuze uit frisdranken alcohol chocomel fristi noem maar op. De sfeer was wel oke maar wel een beetje apart ingedeeld. De prijs viel reuze mee en goede kwaliteit van het eten en drinken. Zeker een aanrader. Ik ga er sowieso nog een keer heen!

38. Personeel achter de kassa is niet altijd vriendelijk. Weinig keus in vlees en vis op de bakplaat was hiervoor voor meer. Drinken bij de bar is vaak op. Fruit komt vaak uit blik

39. Zoals altijd waren wij tevreden, gerechten waren van uitstekende kwaliteit.

40. Er zitten beslist dingen bij die je minder lekker vindt, doch er is zoveel dat er altijd dingen zijn die lekker smaken. Er is voldoende voor iedereen en er zijn altijd mensen die alles afkraken. Wij kijken er met een goed gevoel naar terug en komen beslist weer. We hebben even lekker gegeten en wat bij gepraat, en dat is voor ons voldoende. Dus wij bevelen het aan!!

41. Afgelopen weekend wezen eten. Eindelijk was het er een keer van gekomen, maar voorlopig niet weer. Een paar punten heb ik:

De ruimte is véél te groot en ongezellig ingericht. Grote "bouwlampen" hangen er aan het plafond maar geen enkele lamp hangt boven een tafel. Hierdoor zit je zelf voor het licht, zodat je in de schaduw zit te eten. Misschien eens goed naar kijken en een dimmer erop.

De bierglazen zijn warm, en het bier zelf is lauw. Niet erg lekker denk ik. Verder is het volgens mij goedkoop merkloos evenementen bier.

De messen zijn bot. Hierdoor is een stuk medium gebakken vlees niet te snijden. Misschien een idee om steak messen te gebruiken.

De dessert bakjes waren nat en niet schoon.

De bediening achter de bakplaat vond ik erg druk en schreeuwerig (neem wat ouder / volwassener personeel aan, in plaats van altijd naar goedkoop personeel kijken). Misschien ook kleinere stukken vlees inkopen zodat je met 1 lap niet gelijk zo'n vol gevoel hebt, en je dus meerdere soorten kunt nemen.

Alles vond ik gemiddeld genomen erg flauw, en had het idee dat het eten veel uit de steamer komt. Niet lekker vers gekookt dus.

Alles met elkaar vind ik de prijs niet in verhouding tot het gebodene, (€19.95 is denk ik per persoon al een zeer nette prijs) en wat ik erg teleurstellend vind is dat je vooraf moet betalen. Dit is zeer klant onvriendelijk. Volgende keer dus gewoon weer naar een ander restaurant. Ik heb uiteindelijk voor alles een cijfer gegeven, en voor de nettigheid hoog aangehouden.

Mijn advies: doe wat op zeer korte termijn met de negatieve recensies. Hier moet je er niet teveel van hebben denk ik.

42. Het is een restaurant voor elk wat wils, je kunt wokken, gewoon laten grillen en er is ongelooflijk veel kant en klaar wat je zo kunt pakken. Je kunt uit zo veel dingen kiezen, je eigen drankjes pakken, waar zie je dat nou? Alle all inclusief restaurants hebben vaak geen alcohol erbij, hier tap je je eigen pilsje en je eigen wijn. Slushpuppies voor de kids, allerlei koffie na, warme en koude chocomelk, zo ongelooflijk veel keus. Neem in een restaurant 4 biertjes, dan zit je al gauw aan 11 of 12 euro. Hier zit het bij de all in prijs in. Het eten is echt goed en is het je smaak niet dan heb je nog zoveel om uit te kiezen... Het toetjesbuffet is ook heerlijk. Zoveel soorten ijs, slagroom, puddingen en zoete traktaties. Ik heb al heel veel mensen de weg naar de Stern in Epe gewezen en allemaal zijn ze enthousiast en gaan dan weer met hun vrienden.

Ik zou zeggen, kijk niet naar de mindere recensies, hou de mijne in gedachten. Ga gewoon zelf proeven en ik weet zeker... u bent net als wij een fan van de Stern.

43. Het eten smaakt echt nergens naar. Warm eten wordt alleen vers gemaakt, maar smaakt ook nergens naar. Wok moet je overlaten aan Chinezen/ Japanners en niet door Nederlanders laten runnen. Ik heb nooit in mijn leven zo'n slechte wok gehad.

44. Donderdag voor het eerst geweest. Bij binnenkomst vooraf betalen is als klantonvriendelijk ervaren. Dit doet men waarschijnlijk om het weglopen zonder te betalen tegen te gaan. Het risico dat dit gebeurd is zeer groot als de soepen koud zijn, de friet slap, bakken niet bijgevuld worden, en de loop naar het buffet verhinderd word door rondrennende kinderen. Ik heb sterk het idee dat de overdreven 10en op elk onderdeel in recencies, door eigenaar/personeel zijn geplaatst. Het filmpje op de site ziet er rooskleuriger uit dan het in werkelijkheid is, zo hebben we toch nog even kunnen 'proeven' van hoe het eigenlijk had moeten zijn.

45. Eerlijke review. Afgelopen zaterdag hier wezen eten. Netjes ontvangen door gastvrouw, doorverwezen naar tafel en een lief meisje alles uitgelegd. Dranken prima geregeld, tapbiertje, slush puppie, flesjes drinken en vruchten-/frisdranken. Soepen met stokbrood en kruidenboter redelijk. Voorgerechten zalmsnippers, garnalen, wat salade en gevuld eitje smaakten prima. Dan het buffet, tja ik kan er echt niks meer van maken dan bijzonder matig. Veel uitgedroogd, smaakloos en zag er gewoon niet fris uit. Overigens vonden wij de aardappeltjes met schil wel heerlijk. Wok was wel te doen, alleen jammer dat er geen mie bij was en de rijst was erg droog, hard en koud. Gemiste kans, want het idee is goed. Wij hebben van de bakplaat twee biefstukjes, een zalmmoot en een ribeye genomen. Helaas waren de lamskotelletjes in geen velden of wegen te bekennen. Dessertbuffet was dan weer prima. Al met al een 6 voor het geheel. Zeker het buffet verdient betere kwaliteit, wie weet tot de volgende keer.

46. Afgelopen vrijdag geweest. Wij stonden verbaast van het aanbod van zoveel gerechten, en ook nog eens super lekker. Een dikke 10 en wij komen beslist weer.

47. Wat een top restaurant! Vriendelijk personeel en goed eten (wordt steeds aangevuld, dus er waren nooit lege bakken!). Ik snap niet wat sommigen te klagen hebben. Er is ook echt voor ieder wat wils en het eten is de hele tijd warm. Een echte aanrader dus!

48. Verbijsterend slecht eten, alles komt volgens mij uit blik of uit de vriezer.. eten ligt overduidelijk te lang in de bermariebakken, is lauw/droog. Slappe friet. Er word te weinig bijgevuld. Wachten net zo lang tot het op is, ook al ligt het er al een uur. Ongezellig, geen sfeer. Service is helemaal niet van toepassing, je word aan tafel gezet, een meisje dreunt een riedeltje op en verder zie je niemand meer. Alles zelf pakken en ook zelf opruimen. Geen idee hoe ze aan die sterren komen. Saté leek wel hondenvoer, echt slecht. Ieder zijn ding maar voor ons nooit meer.

49. De hoge cijfers voor deze eetschuur zijn volstrekt onbegrijpelijk. Wat een treurigheid! iK vermoed dat alles wat in de bakken ligt uit potjes/blikjes en zakjes komt. Dit heeft niets met lekker eten te maken. In de gemiddelde bedrijfskantine eet je smakelijker. De sfeer is in de gemiddelde bedrijfskantine ook beter. Het op de plaat gebakken voedsel vlees en vis was veel te droog en zat ook weinig smaak aan.
    Kortom wil je gezellig en smakelijk uit eten, blijf hier dan weg.

51. Zeer tevreden, er is voor ieder wat wils vlees, vis, kip, groente, pasta, saladebar, enz... Als men hier niet slaagt weet ik niet wat voor restaurants deze mensen gaan die nog op of aanmerkingen hebben. Alleen de drankjes al, cristel clear, lipton, A-bier ook 0% uit flesjes, wijn, enz.
    Voor deze prijs is het goed. Oja, ze hebben ook vega... goed kijken. Theo

52. Personeel is vriendelijk, maar als je echt voor het eten gaat. Dan is dit echt een afrader. Het eten is echt bedroevend slecht. Alleen van de wok en bakplaat is redelijk. De toetjes zijn nog wel te doen. Maar het warme gedeelte van het buffet is toch wel van zo slechte kwaliteit. Triest!

53. Het personeel is erg vriendelijk en de grote ruimte in het restaurant is prettig. Ik had weinig tot geen last van andere gasten en ik had ook niet het gevoel dat ik opgepropt zat aan een klein tafeltje. De aankleding vond ik wat somber (en donker) en de keuze van het eten vond ik beperkt. Ik had ook enkele koude producten op mijn bord (friet en gebakken vis op een spies). De rest van het eten was lekker. Helaas kon ik weinig vega producten vinden (wel salades of een gevuld ei). Er is erg duidelijk veel vlees aanwezig. De wok vond ik lekker. Jammer dat er niet veel keus was om uit te kiezen (niets speciaals). De witte rijst vond ik wat aan de droge kant.

54. Met familie/vrienden (48 pers) een gezellige avond (verjaardag) gehad. Service was prima en vriendelijk. Eten & drinken veel keus, maar bovendien lekker! Kortom een aanrader.

55. We hebben hier kerstavond 2014 met de familie gegeten en het was heerlijk.
    Er is ruim keus in allerlei koude salades etc. Ook het warme buffet was er meer dan voldoende keus en ook werd alles goed bijgevuld. Het wokgedeelte was heerlijk.
    Kortom we hebben genoten en de kwaliteit/prijs verhouding is goed. Verwacht natuurlijk geen sterrenrestaurant, maar dat kan ook niet voor de prijs.

56. Nooit weer! Het eten is gewoon koud, niet eens warm te noemen. De glazen warm, dat is niet fijn voor je getapte biertje.

Met de kerst zijn we er geweest, 37 euro per persoon, en direct afrekenen. Normaal 25 euro?

Rookruimte kennen ze niet, ja een halletje met een ventilatortje, en de nooddeur op slot.

57. Positieve reacties hieronder begrijp ik werkelijk niet. Wij hebben hier met kerst gegeten. Wat een regelrechte aanfluiting. Allereerst bij binnenkomst moet je direct afrekenen dus of het eten goed is of niet je hebt al betaald dus dat zegt al genoeg. Vervolgens krijg je uitleg hoe het werkt, je moet je eigen vuile serviesgoed wegbrengen op een lopende band en je bestek moet je de hele avond bij je houden. Dan ga je in de rij staan voor het eten wat je zelf kunt opscheppen, het koude buffet elke saladebak ziet er nogal verlept uit en alles smaakt hetzelfde. Overal schieten kinderen tussen je beneden door dus je moet uitkijken dat je niet omver gelopen wordt.
    Vervolgens heb je een warm buffet, wat er in de bakken drijft ik heb werkelijk geen idee maar bij de eerste aanblik zie je dat bijna elke gerecht druipt van het vet, en het soort vlees en groente is door de enorme hoeveelheid vet niet van elkaar te onderscheiden. De patat is slap en te koud, alleen de aardappelkroketjes waren te doen. Vervolgens kun je vers grillen, dat heb ik dan ook gedaan en dit was redelijk te doen maar niet om nou te zeggen zo zo wat hebben we lekker gegeten.
    Voor die 37 euro p.p. met kerst hadden we ook naar een ander leuk restaurantje kunnen gaan waar je bediend wordt en een lekker stukje mals vers vlees/vis kunt eten. Maar goed is als je dit van te voren allemaal weet... Kortom: Bezint eer gij begint.

58. Ik heb gisteren bij de Stern gegeten en het was echt heerlijk. Ze waren erg klant vriendelijk en het eten was goed klaar gemaakt. Ook de softijs machine is een groot succes.

Zeker een aanrader.

59. We zijn hier met z'n vieren wezen dineren. Ik had via vakantieveilingen een bon gewonnen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het eten vonden we zwaar onder de maat helaas. Koud, vet en gewoon niet lekker. Ik had gamba's laten bakken op een bakplaat, die kreeg ik verbrand op mn bord. Ook biefstuk besteld en op een bakplaat laten bakken, hier werd door het personeel kipkruiden overheen gegooid?! Personeel gaf ook aan nog weinig ervaring te hebben en er nog niet lang te werken. Beetje jammer. Wij komen hier niet weer eten.

60. Vorige week met z'n vieren gegeten bij de stern met een bon van vakantieveiling. Was erg lekker en gezellig. Vooral het ijs viel goed in de smaak. Wij gaan zeker terugkomen. Dank voor de gezellige avond.
    Groetjes Klaas.

61. Je kan er lekker eten. We zijn er vaak te vinden met ons gezin. Personeel altijd even vriendelijk. Eten is er top. Goed eten voor een betaalbare prijs. Service is ook goed, sfeer altijd uitstekend.

62. Toppie restaurant De Stern, leuke inrichting, gezellig vertoeven, vriendelijk personeel, goede prijs en onbeperkt eten en drinken. Ontzettend ruime keuze in eten en drinken, zal er zeer zekers weer heen gaan als ik in de buurt ervan ben.

63. Thijs Palts

64. Zeer goed restaurant. Heel veel keuze uit allerlei soorten eten. Onbeperkt eten en drinken. Kom er regelmatig en blijf er komen ook. Prijs kwaliteit is fantastisch.

65. Wij komen regelmatig bij de stern. Het eten smaakt er heerlijk en de service is er top. Er is voor ieder wat wils. De sfeer is super gezellig. Wij komen er dan ook graag.

66. Het restaurant ziet er gezellig uit. Voor ieder wat wils, ook de kinderen worden niet vergeten. Het eten is lekker, van alles wat en ook nog eens drinken. En wij gaan er vaak heen, en personeel erg vriendelijk. Ook een keer met de vakantie veiling ook toen was het geweldig. Top.

67. Prima eten hoor.

68. Wij zijn diverse malen bij De Stern in Epe geweest. Veel en lekker eten. Voor elke smaak is er wel iets lekkers. Kwalitatief zeer goed en betaalbaar. Het restaurant is ideaal voor gezinnen met kids, want aan de kinderen is zeker ook gedacht. Als wij weer in de buurt van Apeldoorn zijn, dan gaan wij vast en zeker weer, rond etenstijd, een bezoek aan Epe brengen. Wat ons betreft dus een aanrader. 4 sterren omdat altijd alles beter kan.

69. Heerlijk eten voor ieder wat wils, groot of klein. Gezellige inrichting. Super personeel. Een echte aanrader.

70. Al verschillende keren hier heerlijk gegeten en gedronken, ruime keuze zelfs mijn kieskeurige kids vinden het hier lekker en leuk. Aardig personeel die je altijd helpen met vragen en denken in oplossingen. Met de kerst komen wij weer dan is er een nog groter aanbod! Vorig jaar met kerst waren we er ook met familie en het was echt top. En nu is het toetjes arrangement uitgebreid hoorde ik, dus ben heel benieuwd. Wij tellen alvast af tot de eerste kerstdag :D

71. Stephanie

Wij hebben al meerdere keren bij De Stern gegeten en begrijpen niet dat sommige mensen zo'n slechte recensie kunnen geven. Het eten is heerlijk, er is ontzettend veel keuze, onbeperkt drankjes, het is leuk voor kids en het personeel is heel vriendelijk. Kortom, een aanrader!!

72. Hans en petra

Een goed en gezellig restaurant. Wij zijn al meedere keren geweest, eten is fantastisch, voor ieder wat wils. Personeel is zeer vriendelijk, echt een aanrader voor iedereen ook met kleine kinderen.

73. Vorig jaar ben ik met mijn ouders, zus, zwager en mijn vriend wezen eten. Het eten was heerlijk, alles was warm en alles was ook goed op voorraad. Het personeel was zeer vriendelijk en als ik een vraag had en die stelde was er niks te veel. Het personeel zelf kwam vrij relaxed over wat ervoor zorgde dat de sfeer over het algemeen heel gemoedelijk bleef.

Voor het prijsje wat je moet betalen om bij restaurant Stern te eten is dit het zeker wat. Weinig geld voor zoveel lekker eten en drinken. Niet alleen de keuze uit eten is reuze maar ook de keuze uit drinken is groot! Iets wat bij andere (onbeperkte) restaurants nog wel eens minder is.

Mijn vriend komt uit Rotterdam en heeft het nog geregeld over restaurant Stern. Dat wil heel wat zeggen want bij de meeste restaurants wil die geen tweede of derde keer eten. Bij Stern wel! We hebben een erg gezellige avond gehad en de sfeer in het restaurant was ook super. Al met al een leuke avond voor weinig geld. Een echte aanrader dus.

74. Goed eten, zeer ruime keus. Aardig personeel. Eigenaren zijn top. In 1 woord geweldig. Ga het gewoon proberen de slechte recensies slaan echt kant nog wal hier.

75. truus roosink

In 1 woord super, niks op aan te merken, personeel super aardig, voldoende eten en goede temperatuur!! Zo door gaan, echt toppie!

76. Wij komen graag en met regelmaat bij de stern. Het eten is er super, warm wat warm moet zijn, leuke fijne sfeer, leuk voor de kids families of gewoon met z'n 2 ;-)
    En top eigenaren!

77. Wij waren er ook met VakantieVeilingen, dus maar 40 euro betaald. Ik snap de goede recensies echt niet. Het eten was koud. En veel bakken waren leeg. Het personeel liep echt op hun tenen. Dat was gewoon heel sneu. Omdat die baas echt die meiden aan het vernederen was. Met z'n kansloos geschreeuw. Daar werden die meiden gewoon bang voor (echt heel zielig). Ik kom hier nooit meer, en dat zou ik het personeel ook willen aanraden.

78. Eten en drinken zijn ontzettend goed. Veel keuze en voor elk wat wils. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Zelfs de kinderen zijn hier van harte welkom en vermaken zich prima. De prijs kwaliteit is meer dan top.
    Al met al geniet ik regelmatig hier in de Stern en blijft dit mijn favoriete restaurant. Wij zijn hier met regelmaat te vinden.

79. Sinds een lange tijd weer eens wezen eten bij de Stern in Epe.
    Het eten lag er uitgedroogd en verkleurd bij... Het eten was hand warm en totaal niet op temperatuur,

Bij de bakplaten zag ik dat er met boter gebakken werd, je zag de boter gelijk verbranden en daar lag dan mijn stukje vis in te bakken. Tevens wordt er dan een soort kruiden mengsel over gestrooid en ik kreeg mijn stukje zalm met aangebrande stukjes op mijn bord...

Mijn grootste schrik was de Wok. De mandjes waar de groenten in voorgekookt worden waren zo vervuild en dicht geslipt dat de mandjes niet eens in het water weg zakten. Ze dreven gewoon. De jongen die stond de wokken moest de mandjes gewoon onder drukken...

Om de wokbrander lag een behoorlijke laag met vies water, je zou toch denken dat het water weg zou moeten lopen... In dat water ligt dan het gereedschap die de kok gebruikt. Even voor je beeldvorming: je levert je bordje in bij de kok, je groenten en vlees gaan in een ontzettend vies mandje om voorgekookt te worden... de spatel waar de kok mee roert wordt uit het vieze water gehaald wat om de wokbrander aanwezig is, en die gaat dan in je eten roeren..

Bij de receptie hebben wij gemeld dat de kok bij de wok op een onhygiënische manier werkt. Hier werd dan helemaal niets mee gedaan... nee hoor, "de mandjes zijn gewoon schoon" was haar antwoord, ze ging niet eens kijken wat er bedoeld werd...

Ik zeg eet smakelijk.

80. Het IJssel Duo

Een top restaurant met zeer gezellig personeel en goed eten. Wij komen er met grote regelmaat en het is daar altijd goed. Een grote aanrader voor als je lekker uitgebreid en kwalitatief wilt eten. Kortom: Top, gewoon doen.

81. Wij vinden het eten daar heerlijk, veel variatie, voor iedereen wat. Gezellige eigenaren en personeel. Wij raden het iedereen aan om daar te gaan eten, ook met kleine kinderen een aanrader.

82. Simone.essen

Ik heb gisteren weer heerlijk gegeten bij restaurant Stern. Waar de sfeer altijd super is. En het eten heerlijk is voorbereid! Ziet er keurig uit, en is erg goed voorbereid. Daarvoor ook mijn complimenten aan de koks.

En wat een keuze en voor die prijs, ongelofelijk. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wc's super schoon.

Wij hebben in ieder geval heerlijk gegeten. En zijn zeer gastvrij ontvangen door het team van Stern. Daarvoor super bedankt.

In één zin: de keuze was reuze!! Ga zo door!!

83. Annie van Molken

Heerlijk eten, goed verzorgd en genoeg keus voor jong en oud. Er is soms een clown aanwezig voor de kleintjes en het is te betalen, je kan via vakantieveiling zelfs een bod doen. Al met al een top restaurant.

84. Na vorige week zondag met de familie onverwachts op een druilerige dag naar de Stern in Epe te zijn geweest en onze monden vielen gelijk al open bij zoveel keuze aan soep. Eerst begonnen aan een overheerlijke eigengemaakte erwtensoep en daarna meteen een kopje goulashsoep. Hierna een lekkere salade samengesteld uit het koude buffet. Toen maar eens af op de lekkere geur van de wok en de verse groenten en de overheerlijke gambas met chili knoflooksaus. Daarna nog een malse biefstuk en pepersteak van de vriendelijke juffrouw achter de bakplaat met extra pepersaus!! Nog een klein gaatje vrij voor een lekker toetje en het weekend kon niet meer kapot voor ons ondanks het slechte weer.

Bij het verlaten van de eetzaal werd ons gevraagd of het ons had gesmaakt? Nou zekers gelijk gereserveerd voor gisterenavond met onze vrienden. Nou duurt het te lang om op te noemen wat we daar allemaal naar binnen hebben gewerkt. De keuze was reuze en vooral de nieuwe toetjesbar en het verse fruitbuffet met schaaltjes verse aarbeien met eventueel verse slagroom en dat in de winter, waar vind je dat nog meer?

Kortom voor de zeer schappelijke allinclusief prijs is dit restaurant ons wederom zeer goed bevallen en komen wij binnenkort weer met nieuwe klanten, want die zijn nieuwsgierig naar deze goede bevindingen.

85. Wij hebben hier gegeten met zijn vieren nadat ik op een veiling website een goedkoop etentje heb kunnen krijgen. Gelukkig was dit dan ook maar 35 euro voor 4 personen! Meer was het ook zeker niet waard en ik snap waarom het zo goedkoop was...
    De soep en het vlees was lauw! Bij het wokken was je vlees gelukkig wel warm maar de saus smaakten daadwerkelijk nergens naar! Niet dat de sausjes lekker of vies waren maar er zat gewoon geen smaak aan. Gelukkig was de slagroom lekker en smaakten het ijs wel lekker maar het was jammer dat deze niet koud genoeg word geserveerd en daardoor al gesmolten bij je tafel aankwam.
    Ik vind het na mijn ervaring ook erg raar dat de rest van de recensies zo'n hoog cijfer geeft aangezien ik meerdere keren tussen de recensies dezelfde problemen ben tegen gekomen. Ook zijn de meeste goede recensies kort en geven ze weinig uitleg. Beetje raar toch?

86. Vanavond voor het eerst met zn viertjes (via vakantieveilingen) hier gegeten. Het was heerlijk, mijn biefstuk en peppersteak waren mooi en super mals gebakken, heel veel keus, en niets wat niet lekker was, helemaal top! Onbeperkt drinken maakt het helemaal af. Wij komen vast nog een keer!

87. De tomatensoep smaakte vreemd en niet echt naar tomaat. Bij het restaurant is de mogelijkheid om te wokken, de sauzen die je kan kiezen hebben een slechte tot vrijwel geen smaak. In het lopend buffet is het vlees niet goed doorgebakken en bijvoorbeeld de hotwings en de speklapjes hebben vrijwel geen smaak en de rest smaakt vreemd en niet lekker. Het ijs aan de deserttafel werd niet goed gekoeld, waardoor het ijs een soort milkshake werd. Personeel daarentegen was erg behulpzaam en gaf een duidelijke uitleg over het restaurant.

Wij waren genoodzaakt na een uur het restaurant te verlaten omdat het eten niet lekker was en we het gevoel hadden dat we hier ziek van zouden worden. Wij komen hier niet nog een keer eten!

88. Super lekker eten. Goed, behulpzaam en vrolijk personeel. Leuke mensen in de keuken. Ziet er allemaal top uit! Zeker een aanrader.

89. Afgelopen jaren denk ik 5x geweest, steeds is het iets minder geworden maar wat was het afgelopen weekend een afknapper! Wat een vet vlees en alles, maar dan ook alles zo uit blik/ uit emmer / uit pot oid. Alles wat warm moest zijn was koud en alles wat koud moest zijn was warm. De vrouw achter de kassa nors en chagrijnig. Voor ons nu einde de Stern.

90. p.looijen

Vrijdag gegeten en zaterdag weer terug gegaan. Keurige, sfeervolle zaak. Super goed eten, alles er op en er aan.

Super kwaliteit, fijne eigenaars en personeel. Het is dat wij niet in de buurt wonen, anders regelmatig daar naartoe gaan. De prijs is het meer dan waard. 13 en 14 juni 2014.

91. Normaal schrijf ik nooit recensies, maar voor dit restaurant maak ik een uitzondering, ook omdat het me opviel hoe weinig er eigenlijk over te vinden is. Vandaag voor het eerst hier gegeten, met ons gezin van 4 personen. Wij waren ontzettend benieuwd! De verwachting was hoog en wij kwamen helemaal uit Amsterdam. Het restaurant bestaat nu 5 jaar, en dat vieren ze met (als ik me niet vergis) 4 dagen terug naar de 'oude' prijs waar ze ooit mee begonnen (volwassenen € 19,95 en kinderen € 1,00 per levensjaar). De website zag er veelbelovend uit, en mijn moeder werd erg enthousiast om mijn verjaardag daar te vieren. Na ongeveer een uur rijden (valt eigenlijk best mee) kwamen wij netjes op de gereserveerde tijd aan bij de Stern, en moesten heel even wachten tot wij geholpen werden aan de bar/balie. Je betaalt vooraf, en krijgt 2 uur onbeperkt eten en drinken. Heerlijk! Met veel honger gingen we aan tafel, en na een korte uitleg door een vriendelijke gastvrouw mochten we op onderzoek uit gaan. Wát een keus! Allemaal verschillende soorten soep, groente, salades en aardappeltjes, maar ook talrijke soorten vis en vlees. Boven het gehele buffet kun je lezen wat de gerechten zijn die je voor je ziet, heel netjes en duidelijk. Alles zag er vers en heerlijk uit, we wisten niet waar we moesten beginnen. Soep had ik overgeslagen, nadat ik had gezien hoeveel keus er was in heerlijke gerechtjes (zoals gevulde champignons, zalm-wraps, varkenshaas in champignonsaus en kipsaté mmm...) en vlees en vis, die voor je neus bereid worden op een grill. Ik heb meerdere keren vlees laten klaarmaken voor mezelf, zo geweldig was het! Pepersteak was zalig, en ook de rib-eye is aan te raden. Er was ook een wok, waar je ook vis en vlees met verschillende groente kon laten wokken, daar heb ik een hele kleine portie laten bereiden omdat ik al zo vol zat. Ook dat was lekker! Drank is ook onbeperkt, bier, wijn en fris in overvloed. Zelfs chocomel en slush waren aanwezig! Dessert-bar was ook niet niets, heerlijke kleine cheesecakejes, lekker fruit en ijs, mousse etc. meer dan genoeg keus! Ijs-machine waar je lekker ijshoorntjes mee kon vullen, of lekker op je aardbeien een toefje ijs kon maken. Maar er was ook schepijs, in veel smaken. Er was zoveel keus, dat wij in deze 2 uur lang niet alles hebben kunnen proeven wat we wilden. We ontzettend verrast door de veelzijdigheid, keus en kwaliteit van dit restaurant. Ook was er een erg leuke kinder-speelhoek, met race-simulators en een flipperkast. Ook een paar spelcomputers, de speelhoek is gericht op kindjes vanaf ongeveer 8 jaar. Wij komen gegarandeerd terug, zulk kwaliteit en variatie hebben we nog nooit ergens gezien voor een betaalbare prijs. Misschien is het eerlijk om even te melden dat wij waren geweest met een groepje enorme carnivoren, en ik niet heel erg heb gelet op de hoeveelheid vegetarische gerechtjes, dat zou misschien wel iets kunnen tegenvallen. Decor was aangenaam, niet zo duister als de indruk die je krijgt van hun website. Genoeg ruimte tussen tafels, grote ruimte en twee drank-plekjes (heel slim!) waar je zelf bier, wijn en fris kan tappen, maar ook flesjes van bijvoorbeeld Royal Club en non-alcoholisch bier kan pakken uit de koeling. Bij de grill stond vandaag een hele vriendelijke jongeman, die met een glimlach jouw (heerlijk malse) vlees voor je bereidt. Aan het eind van de avond vroeg ik me af of dit restaurant überhaupt nog winst kan maken met dit enorme aanbod aan kwaliteitsproducten, want ik had het gevoel zeker voor 50 euro gegeten en gedronken te hebben. Het is een steakhouse, wok en bourgondisch buffet in één. Al met al: een dikke aanrader! Dit restaurant moet je bezoeken met grote honger, en je zult gegarandeerd tevreden (en met een volle buik!) dit restaurant verlaten.

92. Voor de 4e keer bij de Stern geweest deze week. Van alle keren was dit wel een hele slechte.. het personeel was vriendelijk, maar het eten viel zwaar tegen.

- Lauw eten (niet lekker dus)
    - Zeer weinig gare groente (alleen bloemkool)
    - Wokken is sinds kort ook mogelijk, echter erg weinig keus (geen sperziebonen, broccoli etc)
    - Vlees van de grill helemaal rood van binnen (werd ook niet gevraagd of je hem medium wou of helemaal doorgebakken. Na een 2e poging waarbij we aangaven dat we het vlees volledig doorgebakken wilden hebben, was deze ook rood van binnen! Dit terwijl er een zwangere vrouw in het gezelschap zat. Ook nog eens erg gevaarlijk dus.

We komen hier niet snel weer denk ik. Erg jammer, want we hebben hier meerdere keren met plezier gegeten.

93. Vanavond weer geweest, nu i.v.m. mijn verjaardag. Het was weer heel leuk en gezellig, en over het eten nu geen opmerkingen. Vorige keer was alleen de gehaktbal flauw, nu alles prima.

Ik wil mijn dochter bedanken voor deze avond, maar ook de Stern voor het goede eten.

M.V.G.
    Louis

94. wilma klippel

De stern is een restaurant van een geweldige kwaliteit, er is een diversiteit aan eten, het ziet er goed uit, wordt constant bijgevuld en je kan ook vers van de bakplaat eten. Ook kan je wokken, wat ook heerlijk is. Wij komen er in ieder geval regelmatig voor uit Zeeland, dus dat zegt genoeg.

95. nancy vandorst spijkers

Echt super lekker en erg gezellig. We komen er 3 keer per jaar. En het het mooie is: mijn man kan wokken de hele avond, en ik de hele avond voorgerechten eten.

96. a bethlehem

Een top zaak, goede prijs, heel veel keuze in eten, zeer gezellig. Echt een aanrader, leuk en gezellig personeel.

97. Een zeer leuk restaurant waar enorm veel keus is, zowel voor degenen die van hollands houden en van wokken houden. Ook voor de kinderen enorm leuk en die vermaken zich prima. Een restaurant wat zeker de moeite waard is om terug te komen.

98. BJ EIBRINK

Geweldig restaurant, voor met z'n tweetjes of met een grote groep.
    Het eten is geweldig lekker en uitgebreid.
    Vriendelijk personeel en leuke eigenaars.
    Ga zo door en wij schuiven graag snel weer aan.

Volgende pagina