de Stern in Epe

Februari feestmaand, wij bestaan 10 jaar!

Gratis parkeren.

Februari feestmaand, wij bestaan 10 jaar!
Dat willen wij graag met u vieren. Daarom is ons 2 uurs arrangement de hele maand februari slechts € 19,95 p.p. (INCL. bier & wijn)

UITSLUITEND OP RESERVERING

1433203599 74
1517781962 77

1. Peter Claassen

2. lisette

Altijd heerlijk wij genieten altijd elke x weer als we daar zijn.
    De kinderen vinden het ook geweldig ze eten altijd super goed en veel.

3. Jolanda van Rooijen

Heerlijk gegeten. Geen lege bakken en geen lange rijen. Prima!

4. Marcel Hielckert

We hebben hier heerlijk gegeten en kinderen konden zich goed redden. Echt aanrader.

5. Het eten was zeer en zeer slecht!!! Veel producten lagen gewoon in puur vet in de bakken. Het wokken, alsof het vlees plastic was. Grillen stond een vreselijk onverzorgde meneer achter om het klaar te maken en de BBQ om het zelf te doen is gewoon een op de kop getikte BBQ van een veiling. In het restaurant was totaal geen sfeer, het leek net een grote kantine waar je zelf je eten moet pakken, opeten en als kers op de taart mag je ook nog eens je eigen rotzooi opruimen! De borden en glazen etc moet je naar een loopband brengen... vreselijk!!!!! Totaal niet meer van deze tijd terwijl mensen graag wat meer kwaliteit willen dan deze vreselijke uit de kluit gevallen vreetschuur!!! En wat nog het ergste is, toen we naar buiten liepen, vroeg een jongedame of het had gesmaakt. Geven we eerlijk aan dat we niet lekker hebben gegeten. Krijg je een antwoordt van, ja dat kan! Nou nooit meer weer en zou dit absoluut ook door willen geven aan andere mensen!!!

HIER NIET ETEN!!! GATVER!!!

6. gert rondhuis/carolien nijhof

Nou ff recensie van ons dan he, tis een hele mooie zaak en je word vriendelijk ontvangen daar is niks mis mee, maar het eten laat te wensen over dat zijn we beter gewend, ik gertje ben een vlees eter en zeg eerlijk heb van alles geprobeerd maar er zat nergens geen smaak aan en dan denk je ik neem maar een toetje ja ijs dan verder is er weinig keus, en vind het al verschrikkelijk dat er vruchtjes uit blik aan worden geboden niks vers sorry ik was er weg met 1 uur en 15 minuten en kom er nooit weer, ps er is zoiets moois van te maken op deze locatie…

7. Het was al weer enkele jaren geleden dat we er waren toen was het goed en nu zeer goed bij verschillende nieuwe ideeën die er zijn toegevoegd we komen zeker nog terug.

8. Angel Ramautar

Bij binnenkomst word je erg vriendelijk ontvangen. Je krijgt er een duidelijke uitleg. Er is veel keuze uit eten, je kan zelf BBQ'en of vlees/vis klaar laten maken, je kan je eten laten wokken en daarnaast is het buffet erg divers. Het is zeker een aanrader! Wij komen zeker weer terug.

9. Lindy Hendriks

Het eten bij de stern is erg lekker. De sfeer is erg gezellig.

10. Delaya Verheijen

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Hier kregen wij een duidelijke uitleg. De keuze was reuze en we hebben heel erg genoten van het eten. Het personeel was vriendelijk en de sfeer gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar!

11. Thea Kruizenga

Er was voldoende keus. Het was niet druk dus je kon overal goed bij. Alleen al het eten was niet heel warm.

12. Wij mijn man en ik vonden het eten heerlijk. Wij kunnen dit restaurant iedereen aanraden. Wij komen hier vaker en vinden elke keer weer dat het eten steeds lekkerder en beter wordt. Ik ben b.v. dol op stamppot en de toetjes en alles wat er tussen aan lekkers is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Echt wij geven jullie een vette 10.

13. Gerlinde Stoel

Al meerdere keren gegeten. Zowel met kinderen als zonder kinderen. Kinderen willen toch zeker 1 keer in het jaar heen. Er is voldoende keuze. Diverse soepen. Koude gerechten. Sushi (niet dat ik dat hier niet lekker vind, maar dat eet ik nergens 😃) warm buffet maar je kan ook vlees laten bereiden. Zelf bbq. Wokken. En dan ook nog ruime keuze uit nagerechten. Alles in 1 prijs qua eten en drinken. Verhouding prijs kwaliteit eten is goed. Service is goed. Qua uitstraling van het restaurant tis niet super chic maar kan er prima door. En zeker omdat er diverse leeftijdscategorieën rondlopen hoeft dit ook niet chic. Kids uitgegeten? Ideale speelruimte. IETS WAT GOED IS KOM JE TERUG!! Wij komen zeker nog een keer terug uiteraard met kids want die hebben nog een keer tegoed dit jaar😃

14. Komen er geregeld en het is en blijft een feestje. Personeel is netjes, gezellig, attent, vriendelijk. Het is schoon en een ruime keuze aan (overheerlijk) eten, van keuze uit 6a7 soorten soep, voor gerechten zoals salade's en sushi en hoofdgerechten van vis, vlees tot Oosterse wok tot buffetten van, nou ja je kunt het niet bedenken of het is er naar mijn idee. Komen er dan graag zoals ik al geschreven heb en ben een enthousiaste gast die het nog steeds, na zoveel er te hebben gegeten, het als een feestje ervaart.

15. Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Van te voren een duidelijke uitleg gehad en vervolgens 2,5 uur kunnen genieten. Er is voor ieder wat wils, vriendelijk personeel en een mooi restaurant. Echt om aan te bevelen! Wij komen zeker terug.

16. Vanavond heerlijk gegeten bij de Stern. Groot buffet aanbod met voor ieder wat wils. Zeer vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Wij komen zeker nog een keer terug!

17. Zaterdag avond 27jan lekker gegeten alles was aanwezig koud buffet warm buffet toetje na drinken wat je wilde goed ontvangt vriendelijke personeel compliment voor het meisje dat de biefstuk en de heerlijke gamba.s bakte vriendelijk en vrolijk gezellige dame komen zeker terug alleen iets meer aankleding in de ruimte waar je eet al die donkere tafels zet wat planten bloemen er tussen iets meer zweer in de zaak iets opfleuren groetjes tevreden klanten

18. Patrick

19. Ramon & Chantal

Echt een aanrader, wij komen hier al een aantal jaar. En echt altijd super service en uitstekende kwaliteit eten, wij zijn alweer aan het kijken wanneer we weer gaan :-) tot snel grts.

20. Leuke locatie, mooie entourage. Eten is prima voor elkaar. Gevarieerde keuze voor elk wat wils. Komen zeker nog!

21. J.vd. Haar

Het eten was zeer geslaagd, vooral de rollade was boter zacht, heerlijk voor herhaling vatbaar

22. Wij hadden al vaak gehoord, dat het hier zo gezellig was en het eten heerlijk. Dit klopt echt! We hebben zo genoten van al het lekkers… en er is zo veel keuze, de achtergrond muziek was ook erg fijn… wij gaan zeker vaker en raden het iedereen aan.

23. Ontvangst vriendelijk. Op de deur, kaart en website staat dat je voor kids 1,75 per leeftijdsjaar betaald, maar kennelijk zijn de prijzen omhoog gegaan in 2018 en kost het 2,00 per jaar per kind, vervelend. All you can eat concept inclusief bier, wijn, frisdrank, koffie. Drankjes mag je zelf pakken. Groot ruim keurig schoon pand. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten daarentegen was oud, koud, weinig keuze, smakeloos, niet vers en fabriekssmurrie. Voor de kinderen is er een aparte speelruimte aanwezig maar moet er voor alles betaald worden, vervelend. Gebruikte bordjes moet je zelf wegbrengen, maar dat is niet hinderlijk en vinden de kinderen leuk om te doen. Wij vertrokken echter na een uurtje onvoldaan en ontevreden. De gastvrouw vroeg of het gesmaakt had maar sprak vervolgens alle goedbedoelde feedback tegen. Ondanks dat ze zelf ook zag dat er van bijna alle tafels (minder dan 10 tafels op een zondagavond) te veel eten op de bordjes achter bleef. Erg jammer maar hier komen wij nooit weer.

24. Sabrina telkamp

Wij komen er al jaren en nog steeds enthousiast! Meer dan genoeg keuze… van alles wat heerlijk! Heel snel weer aangevuld dus je grijpt nooit mis! Een echte aanrader 😊

25. Eerste kerstdag gegeten nu ja gegeten alles wat warm moest zijn was koud zat geen smaak aan en alles was zo doorbakken bij het taaie af.
    En een eigenaar die met het gezicht als een oorwurm rond liep.

26. Het eten was voortreffelijk genoeg keuze de bediening was vriendelijk alles keurig voor elkaar, alleen er kwam iemand met een hond binnen dit moet niet mogelijk zijn.

27. Hele vriendelijke mensen en voor ieder wat wils. Het was leuk!

28. Peter Claassen

29. Wat een gezellig rsstaurant is de Stern in Epe, top kwaliteit eten, netjes geserveerd heerlijk stukje vlees wordt vers bereid door professioneel personeel net als de wok en de overige gerechten! De chef kok is super in zijn vak en let goed op of het overige personeel hun werk goed doet, ik kan niks anders zeggen dan dat het top personeel is, mooi restaurant in gezellige sfeer ingericht, leuke speelruimte voor de kids vriendelijk personeel en hele goede lieve eigenaren, Peter en Marjan jullie mogen trots zijn op jullie personeel en prachtige zaak, ga zo door, Tot Snel 🍜🌯🍗🍖🍨🍟🍷🍸🍺

30. Het was weer heerlijk allemaal veel keus.
    Voor ieder wat wils.
    Alles was goed warm.
    Lekkete toetjes en fruit en ijs met allelei lekkers er op.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

31. Jammer dat de kwaliteit van het eten enorm achteruit is gegaan. Het eten is lauw en de speklapjes zijn taai. Mij zien ze hier niet meer terug.

32. Kan veel beter zelf koken voor veel minder geld kwijt. Sfeer waardeloos. Zou dit restaurant niet aanraden. Is veel achteruit gegaan.

33. Wij vinden de Stern een super fijn restaurant, omdat wij daar rustig kunnen eten en de kids kunnen spelen in een aparte speelhoek. Het eten is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils en echt heerlijk. Ook erg fijn is dat al het drinken erbij zit, want we weten dat dat de prijs erg kan opdrijven. Hier gewoon een all in prijs. Wij komen hier vaker en altijd heerlijk gegeten ook van het dessert buffet.
    De eigenaren zijn altijd erg vriendelijk, wat zeker een must is in de horeca.

34. Erwin Fredriksen

Zo heerlijk gegeten bij de stern en het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam.

35. Ria matz Grolle

Geweldig dank aan Marianne en Peter die vorig jaar kinderen die nooit ergens naar toe kunnen bij hun de middag van hun dromen hebben bezorgd. Ook in een restaurant voor grote mensen: ze kregen limonade, pannenkoeken, van alles. Ben ook dankbaar dat vorig jaar gezinnen met kerstavond daar met hun gezin gratis mochten eten. Geweldig. Dank jullie wel. Jullie hebben het hart op de goede plek.

Geweldige lieve mensen en zeker voor ieder wat wils. Bbqen, grillen, tapas, van alles. Je kunt het niet opnoemen en ze hebben het. Je word met respect behandeld.

36. Kayra van Eekelen

Hadden via social deal gereserveerd, werden daardoor totaal niet vriendelijk behandeld. Mochten met 2 gezinnen niet bij elkaar aan tafel zitten daardoor. Werden als kleine kinderen ver uit elkaar gezet. Als we 20 euro zouden betalen mochten we bij elkaar zitten. Viel niet met de baas te praten, erg onbeschofd. Eten was lauw, totaal geen sfeer doordat we zo behandeld werden was onze avond verpest. Erg jammer dat een baas zo GIERIG is. En later zeggen oh ja dat is mijn fout, moest 10 euro extra betalen zijn ipv 20. Zoals je op de foto ziet was er genoeg plek om bij elkaar te zitten.

37. Je kunt het zo gek niet bedenken of de Stern heeft het. De bediening is goed er wordt goed bijgevuld. De sfeer is minder omdat het restaurant erg groot is, maar dat kan ook niet anders.

38. K. Rossing

Naar mijn mening is het buffetrestaurant bezig aan een neergaande spiraal.
    Geen stempels meer bij een 2-uurs buffet.
    Zoute haring, beenham en softijs is in tegenstelling tot vroeger niet meer aanwezig.
    Bier- en wijntap gesloten.

39. Vanavond hier ontzettend lekker gegeten. Van alles geprobeerd en niets stelde ons teleur. Erg vriendelijk personeel en ze waren in voor een praatje. Uitgebreid assortiment, ook qua desserts. Zeker een aanrader!!
    Tot de volgende keer!

40. Zoveel mensen, zoveel smaken. Wonen nu bijna 2 jaar in Epe en hebben al verschillende keren gegeten in de Stern met z'n twee, familie en vrienden: zowel bij de plate service alsook in het buffetrestaurant. Of je nu boekt via kruidvat (bon chef), vakantieveilingen of rechtstreeks; wij hebben geen verschil gemerkt. Het personeel is altijd even aardig en servicegericht. Prijs/kwaliteit staat in goede verhouding. Ook voor moeilijke eters (it's me), is er altijd wel wat te vinden.
    Komen graag weer terug.

41. Laatst wezen eten met 4 personen, sfeer was goed, personeel zeer vriendelijk, maar vond de variatie en kwaliteit van het eten minder goed vergeleken met andere wokcentra's in de regio.

42. Zaterdag voor het eerst met 4 personen bij jullie wezen eten. Wat een gezellig en fijn restaurant en wat hebben wij heerlijk gegeten... genoeg keus en alles was lekker om te proberen. Personeel was ook super vriendelijk.

Wij komen zeker vaker!

43. Wat een fijn restaurant om te komen eten.. zowel met de man alleen als met de hele familie en een hoop kleine kinderen. Niks is te gek! Een leuke speelruimte voor de kinderen in het midden van het restaurant waar de kids zich kunnen vermaken. Een hoop keus aan eten. Voor de moeilijke eters en de grote eters! Alles kan! Van patat tot aan varkenshaas en vis. En een lekkere keus aan toetjes en fruit! Wij zijn er weg van en onze kinderen ook!

We gaan vanavond weer! Kan nu al niet meer wachten!

44. Lilian Wijbenga

Heerlijk eten en voor ieder wat wils
    Echt een super gezellige zaak
    Zelf met kleine kinderen die kunnen daar heerlijk spelen en eten

45. Heerlijke plek... Geen poespas. Je kunt er heerlijk zitten en lekker jezelf zijn! Genoeg keus uit 't eten toetjes etc... We komen er graag en blijven zeker weten terug komen!

46. Gisteren met de familie wezen eten bij de Stern. Het was allemaal erg goed. Het eten werd steeds goed aangevuld. Er was zoveel keuze. Bij de bakplaat stond een hele leuke meid erachter. Het is gewoon leuk om te wachten op je stukje vlees of vis. Ze vermaakt de gasten goed. De wok is ook heerlijk. Bij de binnenkomst word je zeer prettig ontvangen door de bediening. Voor ons als familie was het geweldig! Wij komen heel snel weer terug!! Echt een aanrader voor iedereen.

47. Was super leuk. Voor het eerst gegeten met familie en het was super, het eten is heerlijk en de mensen die daar werken ook. Topper!

48. Het is een restaurant voor elk wat wils, je kunt wokken, gewoon laten grillen en er is ongelooflijk veel kant en klaar wat je zo kunt pakken. Je kunt uit zo veel dingen kiezen, je eigen drankjes pakken, waar zie je dat nou? Alle all inclusief restaurants hebben vaak geen alcohol erbij, hier tap je je eigen pilsje en je eigen wijn. Slushpuppie voor de kids, allerlei koffie na, warme en koude chocomelk, zo ongelooflijk veel keus. Neem in een restaurant 4 biertjes, dan zit je al gauw aan 11 of 12 euro. Hier zit het bij de all in prijs in.

Het eten is echt goed en is het je smaak niet dan heb je nog zoveel om uit te kiezen... Het toetjesbuffet is ook heerlijk. Zoveel soorten ijs, slagroom, bavarois, mousse en kleine gebakjes

49. Afgelopen weekend heerlijk gegeten met de hele familie. Wat een keuze allemaal. Er was voor ieder wat wils. Het koude buffet, de bakplaat, de barbecue, de wokhoek. Allemaal even heerlijk. En dan vergeet ik de toetjes bijna. Zo lekker gewoon. Wij komen snel weer. Het personeel is erg vriendelijk, zowel de bediening als de koks.

50. herma hagen

Goed ontvangen, sfeer geweldig, gezellig personeel. Niks te klagen.

51. Wij zijn afgelopen zaterdag wezen eten en was er gezellig druk, alles was prima in orde de bakken werden goed gevuld en de BBQ was geweldig dat je zelf je stukje vlees kan bakken, heerlijke toetjes en de bakplaat is ook een aanrader. Kortom heerlijk en een goed restaurant

52. Afgelopen weekend hier gegeten met ons gezin... ik heb nog nooit in zo'n rotttent gegeten... Eten koud, biefstuk helemaal doorbakken en taai (medium besteld) en de sfeer van een crematorium! Bij het melden van het slechte eten werd als reden opgegeven dat het druk zou zijn en daarom kon de kwaliteit van het eten minder zijn... Wat een onzin! Voor ons nooit meer Stern!!

53. Gewoon misleidend. Geboekt en betaald via social deal, word gebeld door social deal dat er geen plek meer is. Heb de stern opgebeld met de vraag of er nog plek is. Dat was geen probleem. Op het moment dat ik zei heb gereserveerd via social deal en die zeggen dat er geen plek is het ene na het andere excuus dat er maar 1 ruimte is voor social deal. Totaal geen oplossing geboden door het restaurant. Ze ontvangen liever alleen vaste klanten die de volle mep betalen. Gewoon belachelijk.

54. Wij hebben helaas een slechte ervaring. Het buffet was opzich lekker en veel keus, helaas sommige dingen een beetje koud. Het stokbrood was erg droog en lag er volgens mij al lang. Bij de grill was een heel vriendelijk meisje dat ons goed geholpen heeft. Het wokken vonden we drama. Het vlees was erg taai en daardoor echt niet lekker. Toen we dit gemeld hadden wist de bediende nergens vanaf en deed er niks mee. Helaas voor ons geen tweede keer!

55. H.Riezebos

Vaak gegeten, bevalt vrijwel altijd goede sfeer, geen harde muziek of dolgedraaide kinderen. Drankenpakket van goede kwaliteit net als het eten als er een keer klachten zijn worden ze direct opgelost .

Wij kunnen nergens in de omgeving buffet restaurant vinden van dezelfde kwaliteit.

56. Gisteren daar heerlijk gegeten, werden netjes ontvangen en ze deden alles om je het naar de zin te maken. Vlees heerlijk mals en salades super vers. Wel jammer dat de zaal mega groot is, je kunt elkaar haast niet weer vinden, misschien een tip, probeer iedereen zoveel mogelijk bij elkaar te zetten beter voor de sfeer.

57. Wij begrijpen echt niet waar de recensies op slaan. Hebben heerlijk gegeten en sure, had geloof ik 1 koud stukje aardappel omdat dat toevallig het laatste van de bak was maar verder helemaal prima. Het verhaaltje bij binnenkomst was enorm monotoon en de vrouw achter de balie was niet bijzonder aardig maar... Beiden zie je de hele avond niet weer dus wat maakt het uit! Eten was heerlijk, keuze is belachelijk groot, alles enorm naar wens en voor een zeer schappelijk bedrag. We gaan hier binnenkort wederom eten, echt prima voor elkaar!

58. Het eten was niet lekker. Het eten was niet warm. Zijn ook nog wezen wokken. We hadden knoflooksaus gevraagd voor de wok. Nou het was niet te eten, het was gewoon zuur. Net azijn. Hier wil ik niet nog een keer eten.

59. Vanavond wezen eten bij de Stern. Aangekomen bij t buffet geschrokken van de uitgedroogde bami, nasi en witte rijst. De jachtschotel geproefd en hier zat geen smaak aan. De saus leek wel water!
    De varkenshaas met roomsaus was uitgedroogd net als de spareribs deze waren eerst te aangebrand om te eten en toen het buffet werd bijgevuld lagen er verschrikkelijke dikke spareribs waar veel vet aan bleek te zitten.
    De gebakken mosselen waren zo hard dat je er een ruit mee in kon gooien.
    Nee het eten is absoluut geen aanrader.

60. wij hebben er heerlijk gegeten. Ons inziens bijna te veel aan keuze...
    Door de enorm grote eetzaal is het wel wat sfeerloos..daar zou wat verandering in gebracht kunnen worden.

61. Wat een keuze en wat zitten we vol. Het was ons eerste bezoek, vriendelijke bediening en ontvangst, leuk je eigen wijntje en biertje tappen. Kinderen keken hun ogen uit, met name bij het ijs en dessert buffet. Ik heb genoten van een lekker biefstukje, die werd gebakken door een heel vriendelijke dame, deed ook leuk tegen de kids. Overigens ook een leuke ruimte voor wat oudere kids aanwezig. Kortom I'll be back.

62. Sommige gerechten erg lekker zoals de ham.
    Bavarois tijdens nagerecht was ook erg lekker.
    Toch kan er veel verbeterd worden.
    Zalm in het koud buffet lag te lang en was niet lekker.
    Spareribs waren erg vet.
    Slibtong lekker maar moeilijk eetbaar i.v.m. graten, dit zal wel aan mij liggen.
    Zoetzure saus tijdens wokken had een bijsmaak.
    Rode wijn was lauw.
    Verder verbaas ik me over de jonge jongen, welke (met blote armen) mijn wokgerecht aan het bereiden was.

63. Lekker gegeten, genoeg keuze het voorgerecht was erg lekker vis salades. Er was genoeg keuze voor het hoofdgerecht voor de kinderen waren er patatjes frikandel kroket. Maar ook genoeg keuze voor de volwassenen. lekker drinken ook genoeg keuze uit frisdranken alcohol chocomel fristi noem maar op. De sfeer was wel oke maar wel een beetje apart ingedeeld. De prijs viel reuze mee en goede kwaliteit van het eten en drinken. Zeker een aanrader. Ik ga er sowieso nog een keer heen!

64. Personeel achter de kassa is niet altijd vriendelijk. Weinig keus in vlees en vis op de bakplaat was hiervoor voor meer. Drinken bij de bar is vaak op. Fruit komt vaak uit blik

65. Zoals altijd waren wij tevreden, gerechten waren van uitstekende kwaliteit.

66. Er zitten beslist dingen bij die je minder lekker vindt, doch er is zoveel dat er altijd dingen zijn die lekker smaken. Er is voldoende voor iedereen en er zijn altijd mensen die alles afkraken. Wij kijken er met een goed gevoel naar terug en komen beslist weer. We hebben even lekker gegeten en wat bij gepraat, en dat is voor ons voldoende. Dus wij bevelen het aan!!

67. Afgelopen weekend wezen eten. Eindelijk was het er een keer van gekomen, maar voorlopig niet weer. Een paar punten heb ik:

De ruimte is véél te groot en ongezellig ingericht. Grote "bouwlampen" hangen er aan het plafond maar geen enkele lamp hangt boven een tafel. Hierdoor zit je zelf voor het licht, zodat je in de schaduw zit te eten. Misschien eens goed naar kijken en een dimmer erop.

De bierglazen zijn warm, en het bier zelf is lauw. Niet erg lekker denk ik. Verder is het volgens mij goedkoop merkloos evenementen bier.

De messen zijn bot. Hierdoor is een stuk medium gebakken vlees niet te snijden. Misschien een idee om steak messen te gebruiken.

De dessert bakjes waren nat en niet schoon.

De bediening achter de bakplaat vond ik erg druk en schreeuwerig (neem wat ouder / volwassener personeel aan, in plaats van altijd naar goedkoop personeel kijken). Misschien ook kleinere stukken vlees inkopen zodat je met 1 lap niet gelijk zo'n vol gevoel hebt, en je dus meerdere soorten kunt nemen.

Alles vond ik gemiddeld genomen erg flauw, en had het idee dat het eten veel uit de steamer komt. Niet lekker vers gekookt dus.

Alles met elkaar vind ik de prijs niet in verhouding tot het gebodene, (€19.95 is denk ik per persoon al een zeer nette prijs) en wat ik erg teleurstellend vind is dat je vooraf moet betalen. Dit is zeer klant onvriendelijk. Volgende keer dus gewoon weer naar een ander restaurant. Ik heb uiteindelijk voor alles een cijfer gegeven, en voor de nettigheid hoog aangehouden.

Mijn advies: doe wat op zeer korte termijn met de negatieve recensies. Hier moet je er niet teveel van hebben denk ik.

68. Het is een restaurant voor elk wat wils, je kunt wokken, gewoon laten grillen en er is ongelooflijk veel kant en klaar wat je zo kunt pakken. Je kunt uit zo veel dingen kiezen, je eigen drankjes pakken, waar zie je dat nou? Alle all inclusief restaurants hebben vaak geen alcohol erbij, hier tap je je eigen pilsje en je eigen wijn. Slushpuppies voor de kids, allerlei koffie na, warme en koude chocomelk, zo ongelooflijk veel keus. Neem in een restaurant 4 biertjes, dan zit je al gauw aan 11 of 12 euro. Hier zit het bij de all in prijs in. Het eten is echt goed en is het je smaak niet dan heb je nog zoveel om uit te kiezen... Het toetjesbuffet is ook heerlijk. Zoveel soorten ijs, slagroom, puddingen en zoete traktaties. Ik heb al heel veel mensen de weg naar de Stern in Epe gewezen en allemaal zijn ze enthousiast en gaan dan weer met hun vrienden.

Ik zou zeggen, kijk niet naar de mindere recensies, hou de mijne in gedachten. Ga gewoon zelf proeven en ik weet zeker... u bent net als wij een fan van de Stern.

69. Het eten smaakt echt nergens naar. Warm eten wordt alleen vers gemaakt, maar smaakt ook nergens naar. Wok moet je overlaten aan Chinezen/ Japanners en niet door Nederlanders laten runnen. Ik heb nooit in mijn leven zo'n slechte wok gehad.

70. Donderdag voor het eerst geweest. Bij binnenkomst vooraf betalen is als klantonvriendelijk ervaren. Dit doet men waarschijnlijk om het weglopen zonder te betalen tegen te gaan. Het risico dat dit gebeurd is zeer groot als de soepen koud zijn, de friet slap, bakken niet bijgevuld worden, en de loop naar het buffet verhinderd word door rondrennende kinderen. Ik heb sterk het idee dat de overdreven 10en op elk onderdeel in recencies, door eigenaar/personeel zijn geplaatst. Het filmpje op de site ziet er rooskleuriger uit dan het in werkelijkheid is, zo hebben we toch nog even kunnen 'proeven' van hoe het eigenlijk had moeten zijn.

71. Eerlijke review. Afgelopen zaterdag hier wezen eten. Netjes ontvangen door gastvrouw, doorverwezen naar tafel en een lief meisje alles uitgelegd. Dranken prima geregeld, tapbiertje, slush puppie, flesjes drinken en vruchten-/frisdranken. Soepen met stokbrood en kruidenboter redelijk. Voorgerechten zalmsnippers, garnalen, wat salade en gevuld eitje smaakten prima. Dan het buffet, tja ik kan er echt niks meer van maken dan bijzonder matig. Veel uitgedroogd, smaakloos en zag er gewoon niet fris uit. Overigens vonden wij de aardappeltjes met schil wel heerlijk. Wok was wel te doen, alleen jammer dat er geen mie bij was en de rijst was erg droog, hard en koud. Gemiste kans, want het idee is goed. Wij hebben van de bakplaat twee biefstukjes, een zalmmoot en een ribeye genomen. Helaas waren de lamskotelletjes in geen velden of wegen te bekennen. Dessertbuffet was dan weer prima. Al met al een 6 voor het geheel. Zeker het buffet verdient betere kwaliteit, wie weet tot de volgende keer.

72. Afgelopen vrijdag geweest. Wij stonden verbaast van het aanbod van zoveel gerechten, en ook nog eens super lekker. Een dikke 10 en wij komen beslist weer.

73. Wat een top restaurant! Vriendelijk personeel en goed eten (wordt steeds aangevuld, dus er waren nooit lege bakken!). Ik snap niet wat sommigen te klagen hebben. Er is ook echt voor ieder wat wils en het eten is de hele tijd warm. Een echte aanrader dus!

74. Verbijsterend slecht eten, alles komt volgens mij uit blik of uit de vriezer.. eten ligt overduidelijk te lang in de bermariebakken, is lauw/droog. Slappe friet. Er word te weinig bijgevuld. Wachten net zo lang tot het op is, ook al ligt het er al een uur. Ongezellig, geen sfeer. Service is helemaal niet van toepassing, je word aan tafel gezet, een meisje dreunt een riedeltje op en verder zie je niemand meer. Alles zelf pakken en ook zelf opruimen. Geen idee hoe ze aan die sterren komen. Saté leek wel hondenvoer, echt slecht. Ieder zijn ding maar voor ons nooit meer.

75. De hoge cijfers voor deze eetschuur zijn volstrekt onbegrijpelijk. Wat een treurigheid! iK vermoed dat alles wat in de bakken ligt uit potjes/blikjes en zakjes komt. Dit heeft niets met lekker eten te maken. In de gemiddelde bedrijfskantine eet je smakelijker. De sfeer is in de gemiddelde bedrijfskantine ook beter. Het op de plaat gebakken voedsel vlees en vis was veel te droog en zat ook weinig smaak aan.
    Kortom wil je gezellig en smakelijk uit eten, blijf hier dan weg.

77. Zeer tevreden, er is voor ieder wat wils vlees, vis, kip, groente, pasta, saladebar, enz... Als men hier niet slaagt weet ik niet wat voor restaurants deze mensen gaan die nog op of aanmerkingen hebben. Alleen de drankjes al, cristel clear, lipton, A-bier ook 0% uit flesjes, wijn, enz.
    Voor deze prijs is het goed. Oja, ze hebben ook vega... goed kijken. Theo

78. Personeel is vriendelijk, maar als je echt voor het eten gaat. Dan is dit echt een afrader. Het eten is echt bedroevend slecht. Alleen van de wok en bakplaat is redelijk. De toetjes zijn nog wel te doen. Maar het warme gedeelte van het buffet is toch wel van zo slechte kwaliteit. Triest!

79. Het personeel is erg vriendelijk en de grote ruimte in het restaurant is prettig. Ik had weinig tot geen last van andere gasten en ik had ook niet het gevoel dat ik opgepropt zat aan een klein tafeltje. De aankleding vond ik wat somber (en donker) en de keuze van het eten vond ik beperkt. Ik had ook enkele koude producten op mijn bord (friet en gebakken vis op een spies). De rest van het eten was lekker. Helaas kon ik weinig vega producten vinden (wel salades of een gevuld ei). Er is erg duidelijk veel vlees aanwezig. De wok vond ik lekker. Jammer dat er niet veel keus was om uit te kiezen (niets speciaals). De witte rijst vond ik wat aan de droge kant.

80. Met familie/vrienden (48 pers) een gezellige avond (verjaardag) gehad. Service was prima en vriendelijk. Eten & drinken veel keus, maar bovendien lekker! Kortom een aanrader.

81. We hebben hier kerstavond 2014 met de familie gegeten en het was heerlijk.
    Er is ruim keus in allerlei koude salades etc. Ook het warme buffet was er meer dan voldoende keus en ook werd alles goed bijgevuld. Het wokgedeelte was heerlijk.
    Kortom we hebben genoten en de kwaliteit/prijs verhouding is goed. Verwacht natuurlijk geen sterrenrestaurant, maar dat kan ook niet voor de prijs.

82. Nooit weer! Het eten is gewoon koud, niet eens warm te noemen. De glazen warm, dat is niet fijn voor je getapte biertje.

Met de kerst zijn we er geweest, 37 euro per persoon, en direct afrekenen. Normaal 25 euro?

Rookruimte kennen ze niet, ja een halletje met een ventilatortje, en de nooddeur op slot.

83. Positieve reacties hieronder begrijp ik werkelijk niet. Wij hebben hier met kerst gegeten. Wat een regelrechte aanfluiting. Allereerst bij binnenkomst moet je direct afrekenen dus of het eten goed is of niet je hebt al betaald dus dat zegt al genoeg. Vervolgens krijg je uitleg hoe het werkt, je moet je eigen vuile serviesgoed wegbrengen op een lopende band en je bestek moet je de hele avond bij je houden. Dan ga je in de rij staan voor het eten wat je zelf kunt opscheppen, het koude buffet elke saladebak ziet er nogal verlept uit en alles smaakt hetzelfde. Overal schieten kinderen tussen je beneden door dus je moet uitkijken dat je niet omver gelopen wordt.
    Vervolgens heb je een warm buffet, wat er in de bakken drijft ik heb werkelijk geen idee maar bij de eerste aanblik zie je dat bijna elke gerecht druipt van het vet, en het soort vlees en groente is door de enorme hoeveelheid vet niet van elkaar te onderscheiden. De patat is slap en te koud, alleen de aardappelkroketjes waren te doen. Vervolgens kun je vers grillen, dat heb ik dan ook gedaan en dit was redelijk te doen maar niet om nou te zeggen zo zo wat hebben we lekker gegeten.
    Voor die 37 euro p.p. met kerst hadden we ook naar een ander leuk restaurantje kunnen gaan waar je bediend wordt en een lekker stukje mals vers vlees/vis kunt eten. Maar goed is als je dit van te voren allemaal weet... Kortom: Bezint eer gij begint.

84. Ik heb gisteren bij de Stern gegeten en het was echt heerlijk. Ze waren erg klant vriendelijk en het eten was goed klaar gemaakt. Ook de softijs machine is een groot succes.

Zeker een aanrader.

85. We zijn hier met z'n vieren wezen dineren. Ik had via vakantieveilingen een bon gewonnen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het eten vonden we zwaar onder de maat helaas. Koud, vet en gewoon niet lekker. Ik had gamba's laten bakken op een bakplaat, die kreeg ik verbrand op mn bord. Ook biefstuk besteld en op een bakplaat laten bakken, hier werd door het personeel kipkruiden overheen gegooid?! Personeel gaf ook aan nog weinig ervaring te hebben en er nog niet lang te werken. Beetje jammer. Wij komen hier niet weer eten.

86. Vorige week met z'n vieren gegeten bij de stern met een bon van vakantieveiling. Was erg lekker en gezellig. Vooral het ijs viel goed in de smaak. Wij gaan zeker terugkomen. Dank voor de gezellige avond.
    Groetjes Klaas.

87. Je kan er lekker eten. We zijn er vaak te vinden met ons gezin. Personeel altijd even vriendelijk. Eten is er top. Goed eten voor een betaalbare prijs. Service is ook goed, sfeer altijd uitstekend.

88. Toppie restaurant De Stern, leuke inrichting, gezellig vertoeven, vriendelijk personeel, goede prijs en onbeperkt eten en drinken. Ontzettend ruime keuze in eten en drinken, zal er zeer zekers weer heen gaan als ik in de buurt ervan ben.

89. Thijs Palts

90. Zeer goed restaurant. Heel veel keuze uit allerlei soorten eten. Onbeperkt eten en drinken. Kom er regelmatig en blijf er komen ook. Prijs kwaliteit is fantastisch.

91. Wij komen regelmatig bij de stern. Het eten smaakt er heerlijk en de service is er top. Er is voor ieder wat wils. De sfeer is super gezellig. Wij komen er dan ook graag.

92. Het restaurant ziet er gezellig uit. Voor ieder wat wils, ook de kinderen worden niet vergeten. Het eten is lekker, van alles wat en ook nog eens drinken. En wij gaan er vaak heen, en personeel erg vriendelijk. Ook een keer met de vakantie veiling ook toen was het geweldig. Top.

93. Prima eten hoor.

94. Wij zijn diverse malen bij De Stern in Epe geweest. Veel en lekker eten. Voor elke smaak is er wel iets lekkers. Kwalitatief zeer goed en betaalbaar. Het restaurant is ideaal voor gezinnen met kids, want aan de kinderen is zeker ook gedacht. Als wij weer in de buurt van Apeldoorn zijn, dan gaan wij vast en zeker weer, rond etenstijd, een bezoek aan Epe brengen. Wat ons betreft dus een aanrader. 4 sterren omdat altijd alles beter kan.

95. Heerlijk eten voor ieder wat wils, groot of klein. Gezellige inrichting. Super personeel. Een echte aanrader.

96. Al verschillende keren hier heerlijk gegeten en gedronken, ruime keuze zelfs mijn kieskeurige kids vinden het hier lekker en leuk. Aardig personeel die je altijd helpen met vragen en denken in oplossingen. Met de kerst komen wij weer dan is er een nog groter aanbod! Vorig jaar met kerst waren we er ook met familie en het was echt top. En nu is het toetjes arrangement uitgebreid hoorde ik, dus ben heel benieuwd. Wij tellen alvast af tot de eerste kerstdag :D

97. Stephanie

Wij hebben al meerdere keren bij De Stern gegeten en begrijpen niet dat sommige mensen zo'n slechte recensie kunnen geven. Het eten is heerlijk, er is ontzettend veel keuze, onbeperkt drankjes, het is leuk voor kids en het personeel is heel vriendelijk. Kortom, een aanrader!!

98. Hans en petra

Een goed en gezellig restaurant. Wij zijn al meedere keren geweest, eten is fantastisch, voor ieder wat wils. Personeel is zeer vriendelijk, echt een aanrader voor iedereen ook met kleine kinderen.

99. Vorig jaar ben ik met mijn ouders, zus, zwager en mijn vriend wezen eten. Het eten was heerlijk, alles was warm en alles was ook goed op voorraad. Het personeel was zeer vriendelijk en als ik een vraag had en die stelde was er niks te veel. Het personeel zelf kwam vrij relaxed over wat ervoor zorgde dat de sfeer over het algemeen heel gemoedelijk bleef.

Voor het prijsje wat je moet betalen om bij restaurant Stern te eten is dit het zeker wat. Weinig geld voor zoveel lekker eten en drinken. Niet alleen de keuze uit eten is reuze maar ook de keuze uit drinken is groot! Iets wat bij andere (onbeperkte) restaurants nog wel eens minder is.

Mijn vriend komt uit Rotterdam en heeft het nog geregeld over restaurant Stern. Dat wil heel wat zeggen want bij de meeste restaurants wil die geen tweede of derde keer eten. Bij Stern wel! We hebben een erg gezellige avond gehad en de sfeer in het restaurant was ook super. Al met al een leuke avond voor weinig geld. Een echte aanrader dus.

Volgende pagina