Hier zie je hoe de meningen over de Veluws Eethuis Wissel verdeeld zijn.

1. Afgelopen weekend in Emst overnacht in een B&B en ze bevolen ons dit aan.
    Leuk restaurant met een goede sfeer. Geen culinaire hoog standjes maar gewoon lekker eten en ruim voldoende.
    Heerlijk gegeten en gedronken voor een schappelijke prijs.
    Een prima zaak.

2. Was wat teleurgesteld gezien de vele positieve reacties.
    Eten smaakte op zich goed, maar zeker geen hoogstaand concept. Ook zeker niet goedkoop irt kwaliteit,
    Personeel deed hun best. Kortom: doorsnee restaurant zonder bijzondere kwaliteiten.

3. We zijn met pasen een weekendje weg geweest in een hotel in epe. Via een website werd ons aanbevolen om te eten bij eetcafe de slimmerick. 9-04-2012 hadden we een tafel gereserveerd. We werden vriendelijk ontvangen, het eten was prima, en de sfeer was ook geweldig, een mooi knus en gezellig eetcafe. We komen zeker een keer terug (echt een aanrader om naar toe te gaan). En een complimentje voor de mooie schone toiletten.

4. Net heerlijk gegeten bij de Slimmerick. Meer dan voldoende, lekker eten voor een redelijke prijs. Toen we binnenkwamen werden we gelijk uitermate vriendelijk ontvangen en de mevrouw die onze tafel serveerde was ook erg aardig.
    Leuke ruimte om te zitten, gezellig en geen koud strak interieur.
    Een toppertje. We komen zeker nog eens terug.
    O ja, prachtige toiletten en schoon!!!!!

5. Een winters weekje in Epe op de Veluwe, compleet met sneeuw en ijs. En wat is het dan fijn wanneer je een heel gezellig en betaalbaar restaurant kunt vinden. We zijn twee keer wezen eten in eetcafé De Slimmerick. Het is in een woord voortreffelijk!!
    Leuke vlotte bediening, heel erg lekker eten (de spareribs zijn een echte aanrader!!!). En de sfeer in het restaurant is ook nog eens erg gezellig.
    Zeker een restaurant om te onthouden voor het geval je in de buurt van Epe komt.

6. marianne en twan

Voor de eerste keer een weekend Epe en een super fijne ervaring in dit eethuisje.
    Heerlijk gegeten. De presentatie; echt oog voor detail en een zeer aardige bediening.
    Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
    Bedankt voor deze fijne avond lieve mensen.

7. Ja, daar moet een recensie van komen!
    Wat hebben we gisteravond heerlijk gegeten, goede sfeer, enthousiaste bediening, gewoon echt erg lekker!!!
    Aan iedereen aan te raden!

8. ab huijg

9. Al een aantal jaren logeren wij op een camping in een chalet van onze vrienden. Wij gaan dan regelmatig eten bij De Slimmerick.

Echt een aanrader! Het is een gezellig restaurant en de bediening is heel correct. Het eten is van goede kwaliteit en de prijs is naar verhouding wat je krijgt, zeer aantrekkelijk. Wij komen er graag.

Zelfs de toiletten zijn redelijk. Dat is bij de meeste horecagelegenheden dramatisch smerig!

10. Tom

Zondag gegeten in een overvol restaurant.

Besproken tafel aan het raam niet beschikbaar. Kregen een ander aan het raam.

Uiteindelijk zelf maar de menukaart gepakt.

Veel handen aan het werk, maar blijkbaar niet erg effectief.

Meer dan een uur op het eten moeten wachten.

Het eten was aardig.

11. Lekker gegeten in een aangename ambiance op zaterdag 28 mei. Super bediening.

Royale porties vol verse producten van een goede kwaliteit. En dat allemaal voor een schappelijke prijs. Genoten van de op een aparte wijze bereide rabarber (met oa kaneel, anijs en andere kruiden).

Wij komen zeker en graag nog eens terug.

12. Op paasmaandag hier gegeten, wij waren in Epe ivm met Marc overmars voetbaltoernooi. Epe is mooi. Het eten was erg lekker, bediening vriendelijk en snel.

Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

26-04-2011 vanavond met ons zoontje hier gegeten, Voor - hoofd & nagerecht genomen. In een woord geweldig gegeten. Zeer goede kwaliteit, vers & tegen betaalbare prijs. De bediening is vriendelijk en verdient ook zeker een pluim. Wij komen zeker nog eens terug.

14. Jan Scheepers

Gezellig, rustig, sfeervol restaurant met uitstekend eten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles werd heerlijk heet op verwarmde borden opgediend. De stoelen zijn wel hard om een poos op te zitten. Van de bediening hoorden we dat er op verzoek kussentjes werden verstrekt, jammer dat we dit pas bij het afrekenen hoorden. Misschien moet men deze mogelijkheid eerder kenbaar maken.

15. Maarten Doornbos

Dinsdag 22 maart in dit gezellige restaurant gegeten. Prima bediening! Eten is van goede kwaliteit!

Alleen jammer dat je na 17 uur hier geen uitsmijter, of een pannekoek kan eten!

16. Prima zaak! Alles is hier goed!

17. Lekker gegeten, bediening goed, knus eetcafe, aanrader.

18. Wij hebben hier uitstekend gegeten voor een leuke prijs.

Alles tot in de puntjes verzorgd en de bediening is top!

Dit restaurant verdient een dikke voldoende!

19. G.H. Paes-Does

Aangezien we in Epe wonen zijn we geregeld gast in o.a. De Slimmerick. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding. De bediening is zowel overdags als 's avonds zeer vriendelijk en voorkomend zonder opdringerig te zijn.

Gezellig en mooi ingericht eetcafe waar het eten met smaak opgediend wordt.

20. Afgelopen donderdag n.a.v. de goede recensies op deze site gegeten bij de Slimmerick.

We hebben geen spijt van onze keuze, we hebben het prima naar onze zin gehad in het gezellige eetcafe waar we zeer vriendelijk werden bediend door een aardige vrolijke jongen. Er werd keurig gevraagd of we iets meer tijd wilden tussen het voor- en nagerecht, zodat we alle tijd en ruimte kregen om van een gezellig avondje uit te genieten.

Bovendien hebben we echt heerlijk gegeten, niks op aan te merken: keurig opgemaakt / lekker van smaak / goede porties (geen overdaad, maar voor ons ruim voldoende)

Toen we uiteindelijk de rekening bekeken viel het eindbedrag ook nog eens reuze mee.

We hebben ervan genoten en als we weer eens in de buurt logeren komen we zeker nog een keertje terug.

21. ria en henk

Weekje in Epe geweest en verschillende keren hier gegeten.

Onze ervaring.....het was hier prima!

Mochten we weer in de buurt zijn, weten we nu al waar we moeten zijn.

22. Ik heb heerlijk gegeten met een vriendin bij de Slimmerick.

Mooi opgemaakt, en een mooi prijsje. Vriendelijke en behulpzame bediening.

23. Mooi en gezellig bedrijf.

24. onbelangrijk

Goede en schone eetgelegenheid met echt fantastiche keuken voor de kleinere beurs. Het terras ziet er ook erg gezellig uit. Minpuntje.....het personeel is meer met zichzelf bezig dan met de klant. Geen spontane bediening dus. Jammer voor een zaak waar wordt gestreeft naar perfectie.

25. Prima eten, fijn dat ze meerdere soorten bier hebben.

Beetje stijve inrichting binnen, voelde me niet helemaal op mijn gemak.

Personeel had blijkbaar niet echt zin in werken, roddelden er goed op los en schonken je niet veel aandacht aan tafel.

Jammer.

26. René

Voor een restaurant in deze prijsklasse (bescheiden prijzen) een erg goed restaurant, overigens ook prima voor een kopje koffie overdag. Vlotte bediening, aantrekkelijke prijzen, goed eten.

27. W.H.B van Mierlo

Lekker gegeten. Alleen wat grote porties en korte pauzes tussen de gangen door. Het eten zelf was heerlijk en de bediening was zeer goed! De borden waren heel erg mooi opgemaakt! Zeer aan te raden als je voor niet al te veel geld lekker een hapje wilt eten!

28. Gezellig en gemoedelijk eetcafé waar het goed toeven is. Lekkere eenvoudige gerechten op de kaart voor een klein prijsje. Vriendelijk personeel, goede service. Een echte aanrader.

29. Ad en Corry Verhoeven

We zijn vorige week een week-end naar de Veluwe geweest en hebben op vrijdag 30-10-2009 bij De Slimmerick gegeten.

Wij vonden het super goed. Het eten was heerlijk en de bediening bijzonder vriendelijk. Een echte aanrader.

30. Ik heb gisteren zeker een beetje pech gehad met de bediening.

Tijdens fietstocht even een biertje gedronken aan de bar. Voordat het Palmpje geserveerd werd moest ik het al afrekenen. De mooie dames achter de bar hadden het erg druk met elkaar, waarbij het haar ook nog uitgebreid gedaan werd tijdens het serveren van het tweede flesje Palm.
    De bitterballen werden ook vantevoren afgerekend, maar smaakten heerlijk!

De dames gaven me totaal niet het gevoel dat ik als gast in de zaak aanwezig was.

Jammer, volgende keer beter!

31. Met gezin gegeten. Begonnen op terras met een drankje, daarna in het restaurant gegeten. Keuken en bediening hebben hart voor dit werk. Gezellig, gastvrij, no-nonsense, mooi op smaak, verse producten, vlees van topkwaliteit (perfect gegaard), mooi op het bord, ruime porties. Jammer dat jullie niet in Amersfoort zitten, het zou een hit worden! Verhouding prijs/kwaliteit een dikke 9. Jullie zijn een voorbeeld voor buiten de deur eten.

Ga door op dit nivo, groet, en tot ziens.

32. We zijn vaste gasten bij de Slimmerick. Bedienig is top, altijd tijd voor een persoonlijke noot, ook al is het druk.
    Met andere woorden je bent geen nummer maar gast. De koffie is erg lekker en het eten van de kaart is, of het nu lunch of diner is, altijd erg goed verzorgd en niet onbelangrijk, erg lekker!

33. Fantastisch goed meegevallen.

Vriendelijke bediening en heel lekker en verzorgd eten.

Een echte aanrader!

34. Marianne

Als wij mijn hoogbejaarde moeder in Epe gaan bezoeken lunchen we graag bij De Slimmerick: aardig, behulpzaam personeel en een leuke kaart met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Een aanrader.

35. De leukste gezelligste en mooiste cafe van epe en omstreken, alles ziet er verzord en netjes uit, voor oud en jong, zeker een aanrader!

36. Tijdens ons bezoek aan de Veluwe, heerlijk gegeten en gedronken voor een absoluut schappelijke prijs!
    De dagschotel wordt geserveerd voor nog geen 10 euro.
    Kortom, prima zaak.

37. Tonia & Rob

Tijdens een weekje veluwe zijn we verzeild geraakt bij eetcafe de Slimmerick. Perfecte ambiance, zeer prettig personeel en fantastisch gegeten voor een ZEER goede prijs.We hebben genoten en bevelen deze bodega van harte aan bij toekomstige gasten of toeristen.

Vorige pagina