Gratis parkeren in heel Epe.
    Tevens een grote parkeerplaats aan de Hoofdstraat
    na 50 meter aan de rechterkant.

Lijn 202 en 203 van Apeldoorn naar Zwolle en vice versa.
    Bushalte centrum en bushalte Haverkamp.

ma lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 20:00
di lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 20:00

Het kloppende hart van dit stijlvolle maar toch klassieke restaurant oogt open, eigentijds en stoer. Het gedreven keukenteam bestaat uit een aantal jonge en gepassioneerde koks die op een creatieve manier Jan en Alleman altijd weer weten te verbazen. Onze kookstijl kenmerkt zich als fris, puur, vers en creatief.

1. Personeel

1519513430 88
1575205987 87
1583162066 87

1. Gert Eilander

Heerlijk eten en een vriendelijke bediening.

2. De Opschepper

3. Prima, sfeer goed, aardige bediening, goed dat er ook oudere bediening is. Patat niet mooi goudgeel. Donkere stukken, slap, zout, dit kan beter.

4. G van ‘t Hul

Was voor ons de eerste keer dat we met ons gezin (8 volwassenen) hier gingen dineren (op aanraden schoonzus) en het is ons meer dan prima bevallen.
    Goede ambiance en spontane bediening, van voor tot nagerecht mooi opgemaakte borden, kortom een prima locatie om te vertoeven.

5. Ria verroen

De Slimmerick is een Zeer Goed restaurant. De kwaliteit is altijd goed, de bediening heel vriendelijk. Kijk er altijd weer naar uit om er te gaan eten .Super!

6. Hans Giltay

Voor kwaliteit en hoeveelheid te hoge prijs. Saté een stokje voor €20.00.

7. Ik was pas geleden drie dagen in Epe met mijn vriendin. Op de eerste dag hebben we gegeten bij de Slimmerick en het eten was super. Zowel de spareribs (goed gemarineerd en droog) als de vegetarische taco. Op de derde dag waren we shoppen in Zwolle, maar op de terugweg zijn we een beetje omgereden via Epe zodat we er nog een keer konden eten. En ook die tweede keer was het eten weer heerlijk. Een echte aanrader!

8. J van der Heiden

Gezellig restaurant, vriendelijk personeel en lekker eten.

9. In aug 2019 uiteten geweest bij de Slimmerick in Epe. We hebben heerlijk gegeten! Smaak en hoeveelheid vd gerechten was prima evenals de vriendelijke en goed lopende bediening. Sfeer is gezellig. Een aanrader!

10. Vriendelijke bediening met goede timing. We zaten binnen en vonden de ruimte gezellig ingericht.
    Eten was erg lekker en we hadden een zeer geslaagde avond.

11. Vandaag een mixed grill, best wel duur voor hetgeen je krijgt. Vlees was niet echt mals, eerder droog en de verhouding hoeveelheid en prijs van 26 euro staat ook niet in verhouding. Hele kleine schaaltjes met groente en aardappeltjes, frietjes van goede kwaliteit en gelukkig konden we wat extra frietjes bij krijgen zonder dat die op de rekening kwam, dat is mooi. De Vega quiche van mijn vrouw zag er mooi opgemaakt en smakelijk uit en dat was hij ook, spijt dat ik die ook niet had genomen (18 euro). Beide als dessert de proeverij… aanrader, ziet er fantastisch mooi opgemaakt uit, verschillende smaken, erg lekker. Het terras, het restaurant, de toilet groep allemaal netjes en opgeruimd, ziet er uitnodigend uit. Zo ook het personeel, allemaal aardige nette mensen die plezier hebben in hetgeen ze doen. Kortom samengevat om te komen tot het eindcijfer, prijs kwaliteit is scheef (te duur), eten is voldoende, sfeer en service goed.

12. Stefanou

13. Heerlijk geluncht.
    - ruime keuze op de kaart
    - zeer vriendelijk personeel
    - eten is heerlijk
    We komen zeker weten terug!!

14. Top restaurant. Goed eten en top bediening.

15. Corrie Driessen

Lekker geluncht al meerdere keren. De bediening is is vriendelijk en professioneel. Ze doen er alles aan om het elke gast naar de zin te maken. Het eten is heerlijk en je kunt alles aanpassen zoals je het hebben wil. Lieve mensen van de Slimmerick, jullie doen het geweldig, ga zo door 👍🏻👏

16. Alex Buitendijk

Een matige en wisselvallige ervaring. Het ontvangst was al niet prettig. Mijn vrouw en ik werden naar ons tafeltje gebracht maar nog voor we zaten was onze gastvrouw afgeleid door een andere persoon zonder dat daar aanleiding voor was. Ze kwam een beetje warrig over. Bij het opnemen van de bestelling was het mis en waren we bijna weggelopen. Mijn vrouw is net zwanger en wilde graag het gerecht van de varkenshaas saté maar dan met kip, omdat anders de varkenshaas helemaal gaat zou moeten zijn en dat is met varkenshaas niet lekker.
    De dame gaf meteen aan dat dat niet mogelijk is en begon andere gerechten voor te stellen. Een aantal mag mijn vrouw gewoon niet hebben (ossenhaas, andere varkenshaas gerechten) en een aantal vindt ze gewoon niet bijzonder (schnitzel). Daarnaast moet het toch niet zo moeilijk zijn om van die varkenshaas saté gewoon een kipsate gerecht te maken… Na aandringen ging ze overleggen met de keuken en was het toch mogelijk. Goed… Dat hadden we gehad. Helaas vielen de hoofdgerechten erg tegen. Frietjes goed. Krieltjes goed. Bijgeserveerde bietjes goed. Maar het vlees… Hordroog. De kipsate van m'n vrouw waren 2 spiesjes met kleine blokjes borstfilet. Mijn mixed grill waren 3 spiesjes met kleine blokjes kippendij, varkenshaas en ossenhaas. Zelfs de kippendij hebben ze droog gekregen. En daar moet je normaal je best voor doen. Varkenshaas was ook volledig gaar gebakken en taaieg. Ossenhaas te zout. En de hoeveelheid was voor 25.95 Echt veel te weinig. Ik denk dat het krap 300 gram is geweest. Ter vergelijk: voor 24 heb ik bij het steakhouse een 400 grams sappige steak op m'n bord. Hier zal echt wat aan gedaan moeten worden. Die prijs is alleen te rechtvaardigen als er ruim vlees aan spiezen wordt gestoken wat ook nog is echt goed bereid is.
    Aangezien het vlees het belangrijkste onderdeel is van het hoofdgerecht was dit dus een dikke tegenvaller, ook al waren de bijgerechten wel lekker. Krieltjes waren bijvoorbeeld lekker zacht. En de frietjes mooi krokant.
    Niet alles was matig gelukkig. Beide desserts waren echt goed te noemen. Degene die de desserts bereid weet in ieder geval wat die doet. Mijn tiramisu was goed van smaak en het bordje leuk opgemaakt. Keurig. De brownie van mijn vrouw idem. De chocolademousse daarbij was heerlijk zacht. Daarbij wil ik vermelden dat de jongeman die ons dessert opnam adequaat reageerde op onze vraag of er in het brownie gerecht nog iets was om rekening te houden met een zwangere vrouw. Hij kwam snel terug dat er geen rauwe eieren zijn verwerkt maar wel dat alcohol in de mousse die bij het verwarmen is verdampt.

Een lange review, een heel verhaal. Maar het omschrijft goed de ervaring die wij hadden. Dat gaat niet in 2 regels. Ik houd niet van die 2 regel reviews waarin een restaurant wordt afgezeikt zonder daarbij een duidelijke reden te geven.
    Ik denk dat de Slimmerick er goed aan te doen om wat hoofdgerechten betreft even bij zichzelf te rade te gaan. Ze stonden altijd goed bekend. Maar ik ben niet de enige in onze sociale kring die nu een mindere ervaring heeft gehad. Het lijkt erop dat het succes van de Slimmerick iets harder is gegaan dan dat ze aankonden. Hoofdgerechten zoals wij hebben gehad mogen eigenlijk de keuken niet verlaten als je een goed gerecht wil neerzetten. Ik hoop dat ze daar mee aan de slag gaan. Want ik denk dat de Slimmerick zeker best een goed restaurant kan zijn.

17. Anneke Dusink

We hebben heerlijk gegeten.
    Alles was naar wens!
    Een echte aanrader!
    Wij komen vast nog weer terug!

18. Jan van de Vlekkert

Vanavond heerlijk gegeten, sfeervol en erg vriendelijke bediening. Top gebakken gamba's fraai gepresenteerd en super Tiramisu als dessert. En dan heb ik het nog niet eens over de Boerenschnitzel. Voor iedereen aan te bevelen en voor ons als herhaling liefst weer zo snel mogelijk.

19. Alberdina de Boer

Het was lekker eten, en goeie bediening.

20. Gisteren voor een jubileumavond een luxe buffet gehad in de nieuwe ruimte die voor groepjes beschikbaar is; mooie locatie om een personeelsfeestje te houden met overheerlijke gerechten en prima en vriendelijke bediening. Naast de eetgelegenheid is ook Slimmerick voor dit soort gelegenheden zeker een aanrader.
    ik en mijn collega's hebben genoten van alles wat team Slimmerick ons voorschotelde.

21. Zowel het eten als de bediening was héél erg goed. We hebben echt genoten. Jammer dat we te ver weg wonen, anders kwamen we beslist nog terug. We waren een weekje in de Schaapskooi.

22. Ronald Keizer

Was héérlijk.

23. A. Bolhuis

Gezellig en buitengewoon goed gegeten. Een aanrader.

24. Douwe en Boukje

Super lekker gegeten. De bediening was weer super!!!!!

25. Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel, gezellige sfeer, alleen wat dicht op elkaar. Prima restaurant, voor herhaling vatbaar.

26. Dekwaliteit van het restaurant en bediening is altijd al heel leuk. Het verraste mij en mijn man dat wij op een rookvrij terras konden zitten. Vaak worden wij gedwongen om binnen te zitten. Mijn man heeft heel veel last van benauwdheid en hoesten van rook. Dit is een van de weinige terrassen die een rookvrij gedeelte heeft. Fantastisch, ik hoop dat navolging treft bij andere horeca gelegenheden, tenslotte zijn er meer niet rokers dan rokers. Bedankt slimmerick je krijgt wat ons betreft een dikke 10

27. Gister heerlijk gegeten! De gerechten waren heerlijk klaargemaakt en de bediening was super. We kregen een heel gastvrij gevoel! Wij komen zeker nog een keer terug. Een echte aanrader!

28. Het iis een gezellig restaurant, maar we moesten wel erg lang wachten op het voor gerecht (40 min.) en ook daarna duurde het bijna een half uur voor het hoofdgerecht kwam.
    De salade bij het hoofdgerecht waren vooral rauwe ui en dat is toch wel wat simpel voor een gerecht van ruim 20,= (hoofdgerecht).

Kortom: het viel tegen.

29. Dick en Gerrie Ponsteen

Super. Heerlijk eten. Fijn personeel heeft tijd voor de klant. Alles is schoon. Onze complimenten. Dick en Gerrie.

30. B. Mulder

Heerlijk en goede bediening.

31. Het voorgerecht was erg lekker, beter dan het hoofdgerecht. Vis had niet veel smaak en was wat droog. Verder gezellige sfeer, vriendelijke bediening.

32. Frank Potharst

Was daar heel prettig eten. We hadden via eet.nu aangegeven dat we met twee hondjes zouden komen. Eet.nu gaf aan dat dat geen probleem was, was alleen een beetje jammer dat het personeel daar er niet van op de hoogte was. Gelukkig hebben zij dat heel goed opgevangen. Echt top. 1 aanwijzing naar de bediening, die verder top was, wacht even tot de gasten zitten voor je een bestelling probeert op te nemen.

33. We hebben genoten van een heerlijke lunch bij de Slimmerick! Begripvol personeel in een gezellige ambiance!

34. Ron Docter

35. Zuijderduijn

Heerlijk gegeten buiten op het terras met heaters

36. Grieko van den brink

Ondanks de drukte vlotte bediening en met 6 personen erg lekker gegeten. Perfect, ga zo door.

37. Lekker gegeten.
    Ondanks de drukte door een braderie kwam alles vlot!

38. Monincx

Lekker gegeten. Toch wel een paar tips. Wij hadden de viscurry, heel smaakvol, maar ik zou er rijst bij serveren en geen gebakken aardappelen. Ook had de saus iets dikker gemogen en de hoeveelheid vis meer. Nu leek het meer op soep. Verder prima, hoor. Wij komen graag weer terug!

39. Prima plaatsje om gezellig te dineren! Vriendelijke bediening, heerlijk witloofsalaatje, malse gegrilde vis, lekkere patatjes, ....

40. Top! Heerlijk gegeten 27/07/16 Vriendelijke bediening en een nette prijs.

41. Uitstekende keuken, super verzorgde gerechten, vers fris en voldoende, echt top. Zeker een aanrader! Zeer vriendelijk personeel. Leuk terras en sfeervol binnen.

42. Fantastisch, gezellig restaurant, goede en snelle bediening, goede porties van goed eten. Een aanrader voor iedereen in de omgeving van Epe.

43. Vandaag hier gegeten. Echt geweldig. Fijn om te ervaren dat service en goed eten nog bestaan.
    Echt het eten is super.
    En wat betreft de service... Super!
    Ze weten gewoon wat je wilt. En dat wordt vervolgens voor je verzorgd.
    Was ons eerste bezoek, maar gaan komende week nog vaker even hapje eten.

44. Dat de bediening al uitgebreid gaat schoonmaken terwijl jij nog aan het hoofdgerecht zit vind ik ronduit ranzig. Jammer dat je zelf de draadjes van de peultjes moet halen en dat de wortels niet gaar waren. Nadat het nagerecht is afgeruimd wordt wel vriendelijk gevraagd of we nog iets anders wilden, maar nadat we zeiden "we zijn verzadigd" vragen ze niet of we de rekening willen. Nadat we na 10 minuten geen bediening zagen maar richting kassa gegaan. Vragen ze; "even betalen?". En dan moeten we zelf nog het zuurtje gaan pakken want die kregen we niet aangeboden

Met name het uitgebreide schoonmaken met een sterk geurend middel vind ik buitengewoon onbeschoft, vooral als je de emmer met sop daar neerzet dat de luchtstroom via de emmer naar onze tafel gaat alwaar we nog bezig waren met de maaltijd. Hoort niet in een restaurant.

Jammer van de lange tussentijd tussen voor- en hoofdgerecht, nagerecht kwam wel snel. Maar dat was misschien wel omdat ze naar huis wilden om zo ruim voor sluitingstijd thuis te zijn

45. w. stijf

Het eten en de bediening was uitstekend. Het was alleen zo lawaaiig dat we het dessert buiten hebben gegeten. Dat was voor ons een minpunt

46. van der Ploeg

de lunchgerechten waren lekker, jammer dat drie van ons gezelschap van vier eerst een gerecht geserveerd kregen dat we niet besteld hadden. Het duurde dus allemaal wat langer dan we hadden gehoopt.

47. nico van der Velde

Wij komen hier al een paar jaar nu en het eten is altijd goed, voor een leuke prijs. Sfeer is top, bedienend personeel is vlot en aardig. Echt een aanrader.

48. Heerlijk eten voor een prima prijs. Zeer goede service! Wel wat lawaaierig, maar dat had met de 2 grote groepen te maken, die naast ons zaten. Voor de rest helemaal top!

49. Goede bediening, vriendelijk en lekker.

50. Karstens

Een zeer gezellig restaurant waar je zelfs je hond mee mag nemen. Eten erg lekker.

51. Anne en Ankje van der Veen

Gisteren voor de eerste keer heerlijk gegeten in 'De Slimmerick'. Een gezellig en sfeervol restaurant. We zagen bloemen en ballonnen. Het restaurant vierde haar 10 jarig bestaan. Nu hadden wij ook wat te vieren, dus vierden we dit op een goeie plek. Na een hartelijke ontvangst, eerst genoten van heerlijke champignonsoep, stokbroodje en kruidenboter. Daarna ieder van ons gesmuld van het hoofdgerecht (boerenschnitzel, spareribs). Ruim voldoende van alles. Ter ere van het jubileum kregen we een verrassingscoupe gratis.
    De Slimmerick...een plek om terug te komen!

52. Bij binnenkomst staat er, indien je hebt gereserveerd, een bordje met je naam op tafel. Dat is wel leuk. Wij hadden gereserveerd dus stond er een bordje op tafel. Die werd wel weer weggehaald nadat we plaats hadden genomen, omdat het anders onnodig ruimte innam. Dus dat was goed.

Ruime keuze uit gerechten. Ik heb de kalfs medaillons gehad en die waren erg lekker met "gepofte knoflooksaus". Prima smaak hoor. Garnituur: bloemkool met lekkere saus, salade, patat en: de ronde krieltjes. Wel aan de zoute kant maar erg lekker van smaak en goed gaar. Naar het schijnt kun je garnituur onbeperkt bijbestellen. Ons niet verteld maar zal wel zo zijn. Merlot smaakte lekker.

De bediening wel goed. Niet extreem vriendelijk... maar dat hoeft wat ons betreft ook niet. Gewoon is ook goed. Desert ook goed.

Inrichting is een kwestie van smaak maar ik vond het wel goed.

Dan een cijfer. De cijfers die onder mij zijn gegeven vind ik zelf aan de hoge kant dus ik ga daar niet in mee. Omdat ik geen invloed wil hebben op het gemiddelde cijfer hou ik het bij deze woorden. Ik vind een cijfer sowieso een beetje flauw. Wie ben ik om een cijfer te plakken. Het is toch geen school? En ik krijg van het personeel toch ook geen cijfer? Daarnaast houden de eigenaren de gegeven cijfers erg goed in de gaten. Begrijpelijk. Maar ik ga me er niet aan wagen.

53. Herman Vink - Breda

Allereerste maar bijzonder goede ervaring. Geweldig eten en gezellige en professionele bediening. Een echte aanrader! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

54. Erg vriendelijke gezellige bediening, dat trekt mijn aandacht want dat gebeurd bijna in geen enkel horeca bedrijf meer. Heerlijk eten je kunt het zelf zo duur maken als je zelf wilt. Er is zelfs al een weekschotel vanaf €11,95!!! Daarbij worden verse groenten, gebakken aardappels, sla en frietjes geserveerd en die bijgerechten kunnen kosteloos aangevuld worden... Geweldig toch!!

55. Wat een leuk, gezellig restaurant! Heerlijk eten, goede en klantvriendelijke bediening. Absoluut een aanrader!

56. Meerdere keren heerlijk gegeten. Of het nu voor iets eenvoudigs is of een uitgebreid diner je kunt er beide voor terecht. Goede hoeveelheden en bijgerechten kunnen kosteloos worden bij besteld. De sfeer is gezellig en knus, en het personeel kent hun vak. Aanrader!

57. Super gezellige en gastvrije zaak. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Maakt niet uit welke dag je komt, ze zitten bijna altijd vol. Ondanks dat ze steeds een beetje uitbreiden. Aanrader dus.

58. Voor de 5e keer hier gegeten. Als wij op vakantie zijn in Epe hoort een bezoekje aan de Slimmerick erbij. Wij zijn de afgelopen 2 weken 2 keer geweest. We hebben weer enorm genoten. De tomatensoep is ons vaste voorgerecht, heerlijk gewoon, maar let op het is geen klein soepje :-) Ook hebben wij de varkenshaas en de boerenschnitzel gegeten. Dit zijn tot nu toe de lekkerste hoofdgerechten bij de Slimmerick. Volgende keer word het lastig kiezen. De bediening is zeer vriendelijk, tot de volgende keer!

Eén vorige recensie
  59. Voor de eerste keer hier wezen eten. Super gezellig en lekker gegeten. Vriendelijk personeel dat tussendoor regelmatig komt vragen of alles naar wens is. Zeker een aanrader.

60. Afgelopen vrijdagavond weer geweest tijdens de braderie. Als 1 van de latere en tevens vaste gasten mochten we met z'n 2en aan het tafeltje voor het raam bij de bar zitten. Jackie en ik hebben weer genoten. Heerlijk en gezellig!

Greetzzz...

61. Jan en Hanny Daams

Tijdens ons verblijf in Epen 4 dagen achter elkaar gegeten. Leuk restaurant met vriendelijk en zeer attent personeel. Wat je ook besteld de keuken levert uitstekende kwaliteit.

62. Lian en John

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Was meer dan voldoende en was erg lekker. Bediening was super betrokken en attent en leuk. Buiten gezeten met verwarming. Top restaurant voor ons. Komen zeker terug!!!

63. Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Vond wel de porties wat aan de kleine kant.

64. Afgelopen vrijdag met vrouwelijke collega's wezen eten. Super! Eten was heerlijk, bediening top. Een echte aanrader.

65. Het eten was goed, maar de prijs /kwaliteit verhouding vind ik slecht. Voor het geld wat ik hier moest betalen, had ik toch wel meer verwacht. Het personeel liep ook rond met een gezicht van "het is dat ik moet werken, maar anders" Dus voor ons een ander restaurant als we nog eens in Epe komen!

66. Aantafel

De eerste indruk: Wat een leuk restaurant. Het is er gezellig druk. De gasten zijn ontspannen en hier en daar is een tafel gereserveerd. Dat is al een goed teken. Het type restaurant: voor de gewone burger die geen hete aardappel in de keel heeft. Geen jean-pierre, hoewel ik daar even bang voor was toen ik wel een heel stijlvol klassiek hoog tafeltje zag staan buiten met de menukaart. Maar je kunt hier gewoon met een spijkerbroek en gewone schoenen naar binnen.

Mijn tafeldame en ik bestelden eerst een kop koffie. De bediening, een vrolijke jongeman en een ietwat bezorgd-kijkende jonge blonde dame, was opvallend snel en erg vriendelijk. De koffie was van goede kwaliteit. Het restaurant prijst deze ook aan op zijn visitekaartje.

Daarna de bestelling voor de lunch: Een pannenkoek met appel voor de dame, een boerenomelet voor mij (het mannelijke gedeelte van het stel). Tijd om even rond te kijken. De herkomst van de gasten schat ik vanuit het dorp/omgeving in. Geen toeristen zo te zien. We worden wel scherp in de gaten gehouden vanaf andere tafels, dat is een indicatie dat er schijnbaar een groot deel vaker hier komt.

Het eten is snel bereid. De boerenomelet: dat ziet er werkelijk fantastisch uit. Erbij zitten twee witte boterhammen (bruin mag ook), kuipje boter, en wat gevarieerde salade met diverse soorten dressing. De dressing is goed gekruid. Over de omelet, ik schat drie eieren met een stevige mix van groenten, aardappelen en spekjes, valt helemaal niets te klagen na wat peper en zout. De omelet heet heerlijk weg en het is een feest om te raden welke groenten er door heen zitten. Champignons, doperwtjes, wortel, vooral de champignons maken het gerecht af. De spekjes geven smaak. Het gerecht is niet vet, maar wel stevig. Dus heel goed na een lange wandeling in het kille land.

De pannenkoek was iets minder. Op zich, de pannenkoek zelf was uitstekend. Niet te zoet, maar meer een touch van ietsje zoet. Goed gebakken. Wat wel jammer was dat het blijkbaar geen appelseizoen was. Of de appels waren te ver van de boom gevallen. Dat had echt ietsje beter gemoeten. De frisheid van de appelsmaak kwam daardoor niet tot zijn recht. Bijgeserveerd werd poedersuiker en stroop.

De WC: (twee dames één heer): schoon, hygiënisch en ruim.

Voor twee koffie, de bovenstaande gerechten en twee frisdrankjes betaalden we 22 euro.

Conclusie: Een zeer sfeervol restaurant waaraan duidelijk veel liefde en kwaliteit is gestoken. De keuken levert goede kwaliteit. De smaak van het eten is goed. Dit is een restaurant om in je adresboekje te zetten.

68. Paul van Antwerpen

Weekendje weg geweest naar Epe. Op zaterdagavond gegeten bij De Slimmerick. Het smaakte heerlijk en supervriendelijk personeel.

69. Voor een redelijke prijs heel goed gegeten. Prima bediening, gemoedelijke sfeer. We logeerden in een vakantiepark 25 KM er vandaan. Zeker een aanrader.

70. Voor de tweede keer bij de Slimmerick gegeten. Komen uit het westen en na een bezoekje aan de sauna eten we de dag erna bij de Slimmerick. Het was wederom weer perfect. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Wij komen zeker weer een keer terug! Bedankt Slimmerick!

2 vorige recensies
  71. We hebben vanavond heerlijk gegeten bij de slimmerick, lekker eten voor een betaalbare prijs en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.

72. Wat een leuk restaurant, goeie bediening, leuk personeel, kortom geweldig.
    We waren 2 dagen in Epe, zijn er ook 2 dagen gaan eten.
    Chapeau.

73. Qua prijs/kwaliteit een zeer goed restaurant. Heerlijk gegeten en alle mogelijke gluten vrije producten waren op de kaart aangegeven. Geweldig, echt een aanrader.

74. We hebben heerlijk gegeten deze week, een keer de week schotel en een keer à la carte. Beide keren was het uitstekend! Er werd regelmatig gevraagd of alles smaakte en of er nog bijgevuld moest worden.

In een woord top, hier kan mijn eigen kookkunst echt niet tegen op. Zodra we weer in Epe zijn komen we zeker weer eten!!

75. Helemaal top! Na onze lunch ervaring 's middags bij een andere zaak, was dit een verademing! Eten top, bediening top!

76. leo verspoor

Tot nu toe twee maal wezen eten, een keer van de kaart en een keer het weekmenu. Nou het was beiden super. Fijne en vrolijke bediening. Ga zeker zo door, zeker een aanrader.

77. Jannie Jonkheid

Vanavond weer (voor de zoveelste keer) heerlijk gegeten - samen met mijn moeder - bij De Slimmerick.
    De Pangafilet smaakte heerlijk, evenals de bijgerechten. Het eten wordt lekker warm opgediend door vriendelijk personeel. De prijs/kwaliteitverhouding is prima in orde, je krijgt waar voor je geld. Dit adres is absoluut een aanrader!

78. Prachtig mooi bedrijf voor het dorp van epe. Erg veel potentie en goede menu's. Waar voor je geld en aandacht aan besteed. Goede service en gastvrijheid.

79. Erg weinig eten. Bediening komt niet bij je informeren of het voldoende is. Extra friet bij bestellen is daardoor bijna niet mogelijk. Na die tijd nog even een frietje gegeten in de patatzaak.

80. Els Baks

81. Joke Gerritsen

Heerlijk gegeten. Complimenten voor alle medewerkers.

82. Ben van Haagen

Eten prima een 8. Personeel prima en attent, vriendelijk en goed oplettend, aan te raden. Al met al leuke tent nette prijs en vriendelijk.

83. We werden al aangenaam verrast toen bij binnenkomst al de deur voor ons werd opengehouden! We werden door alle personeelsleden vriendelijk begroet, jassen werden aangenomen en voor ons opgehangen en we mochten een tafeltje kiezen. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam ondanks de drukte. Ook niet onbelangrijk: het eten was overheerlijk! Van groente tot vlees tot saus tot bijgerechten, alles was verrukkelijk en tot in de puntjes verzorgd! Het restaurant heeft een leuke en gezellige sfeer en uitstraling. We voelden ons zeer welkom; als gast zou je zo in elk restaurant benaderd moeten worden! Voor ons was het een heerlijk ontspannen avond; we hebben genoten van zowel de sfeer als van het eten. Kortom: een absolute aanrader!!!

84. Mijn vrouw en ik hebben een week vakantie in Epe doorgebracht. In die periode hebben we een paar keer gegeten in "De Slimmerick". Wat is dat een gezellige eetgelegenheid! Een sfeervolle entourage, gezelligheid, uitermate vriendelijke en geduldige bediening en, last but not least, een voortreffelijke maaltijd. Voor elk wat wils en anders passen ze het wel voor je aan. De ingrediënten zijn van prima kwaliteit en op heerlijke wijze bereid. Tel daar bij op het altijd weer vriendelijke en gastvrije personeel en de circel is rond. De uitstekende prijs/kwaliteit verhouding geven je dan uiteindelijk dat heerlijke vakantiegevoel. Voor ons was dit een toppertje. Dus... niet twijfelen en gewoon naar binnen stappen. Wedden dat je héél leuk wordt ontvangen?

W. van der Moolen . Amstelveen.

85. CR 173 punten

Heerlijk broodje zalm en broodje tonijnsalade gegeten hier! Bediening vlot en vriendelijk. Gezellig ingericht en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Topper!

86. Henk Huiskamp

87. Mijndert van der Feem

Uitstekende kwaliteit, maar dat wisten we al! Wij komen hier namelijk al 4 jaar lang eens per kwartaal.
    Goeie hygiëne, fatsoenlijk eten en vooral heel vakbekwame bediening. De jongeman bij ons aan tafel wist ons zonder enig probleem precies te vertellen wat voor rode wijn zij in huis hadden en welke gerechten er bij pasten. Zijn advies hebben we toen ook maar opgevolgd, en inderdaad het klopte als en bus. Waar zie je dat nog, een restaurant met zulk goed opgeleid personeel. En dan noemen zij zichzelf slechts een "eetcafé"...!

Klein minpuntje m.b.t. de prijs. Zoals in iedere horeca gelegenheid worden de prijzen met enige regelmaat "aangepast". We vonden dat de prijzen bij de slimmerick wel in een aardig rap tempo gestegen zijn...
    Bijv. € 3,50 voor een glaasje wijn vinden wij "dik betaald".

Groet, De Feempjes

Eén vorige recensie
  88. Heerlijk gegeten in een fijne ontspannen sfeer. Met onze kinderen genoten van een heerlijk 3 gangen diner ter ere van onze 33ste trouwdag. Onze oudste dochter heeft een gluten intolerantie maar kon nagenoeg alles wat op de kaart staat bestellen. Heerlijk dat dat kan. De avond erna zijn we nog weer even een toetje gaan eten na een mindere ervaring bij een pannenkoekenhuis. Mensen bedankt voor een onvergetelijke avond!

89. Afgelopen weekend op basis van recensies op deze site bij de Slimmerick uitgekomen tijdens een weekendje weg. Wat een leuk en sfeervol restaurantje. Uitstekende bediening, correct en zonder poespas en heerlijk eten. Een adresje om te onthouden.

90. We hebben hier gisterenavond super lekker gegeten, wat een top locatie met een goede sfeer. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier zeker terug...

91. Voor onze midweek in Epe op zoek naar een goed en gezellig restaurant; hebben hier 4 avonden gegeten, super lekker en ruime keus, prijs/kwaliteit dik in orde!
    Heel vriendelijk en zeer goede service-verlening.
    Komen hier zeker terug en bevelen dit adres zeker aan!

92. Wij zijn via via aan dit adres gekomen.
    Komen zelf uit zuid Holland,Leerdam.

Vandaag hebben wij genoten van ontvangst door het personeel, gezellig en huiselijk ingericht.
    Hier staat kwaliteit nog voorop,
    Veel voor weinig geld.
    Geweldig voorgerecht,hoofdgerecht,nagerecht.
    Dit is voor ons aanleiding om Eet & Drink Cafe, de Slimmerick uit Epe aan te prijzen aan iedereen

93. Prima gegeten! Bedankt voor de service en de gastvrijheid!

94. Heerlijk gegeten tijdens onze vakantie in Epe.
    De mosterdsoep die ik had was geweldig van smaak. Hoofdgerecht was ook prima.

Keurige tafel om je kind te verschonen, zie je namelijk lang niet overal. Super vriendelijke bediening!

95. erik kuik

ik heb hier twee avonden achter elkaar gegeten, en ik vond het beide avonden erg lekker eten en een gezellige sfeer.
    de bediening was erg vriendelijk en was ook erg goed.

mijn complimenten.

groeten erik en marjolijn kuik

als ik in de buurt ben ga ik zeker weer heen.

96. Uitstekend eten ook voor vegetarier

97. Dag, Afgelopen zaterdag voor mijn 65ste verjaardag met 8 personen bij jullie gegeten. Jullie hebben ons erg verrast met : het eten was buiten gewoon,erg lekker en fantastisch
    mooi gepresenteerd.Het personeel was bijzonder vriendelijk
    de sfeer erg gezellig.Dat alles maakt dat wij allen graag terug komen .

98. Afgelopen week wederom bij de Slimmerick in Epe gegeten. Het was wederom voortreffelijk! Een goede/ prijs kwaliteit verhouding, verse producten en goede bediening, daar kan menig restaurant nog een voorbeeld aan nemen! Als we weer in Epe zijn gaan we zeker terug!

Volgende pagina