De Slimmerick in Epe

Gratis parkeren in heel Epe.
    Tevens een grote parkeerplaats aan de Hoofdstraat
    na 50 meter aan de rechterkant.

Lijn 202 en 203 van Apeldoorn naar Zwolle en vice versa.
    Bushalte Rabobank centrum en bushalte Haverkamp.

ma lunch 11:30 - 17:00 diner 11:30 - 20:00
di lunch 11:30 - 17:00 diner 11:30 - 20:00

Het kloppende hart van dit stijlvolle maar toch klasieke restaurant oogt open, eigentijds en stoer. Het gedreven keukenteam bestaat uit een aantal jonge en gepassioneerde koks die op een creatieve manier Jan en Alleman altijd weer weten te verbazen. Onze kookstijl kenmerkt zich als fris, puur, vers en creatief.

ma lunch 11:30 - 17:00 diner 11:30 - 20:00
di lunch 11:30 - 17:00 diner 11:30 - 20:00

1201270247 95
1207632787 95
1220357868 92
1226720408 92
1277620732 83
1481222026 88

1. We hebben genoten van een heerlijke lunch bij de Slimmerick! Begripvol personeel in een gezellige ambiance!

2. Ron Docter

3. Zuijderduijn

Heerlijk gegeten buiten op het terras met heaters

4. Grieko van den brink

Ondanks de drukte vlotte bediening en met 6 personen erg lekker gegeten. Perfect, ga zo door.

5. Lekker gegeten.
    Ondanks de drukte door een braderie kwam alles vlot!

6. Monincx

Lekker gegeten. Toch wel een paar tips. Wij hadden de viscurry, heel smaakvol, maar ik zou er rijst bij serveren en geen gebakken aardappelen. Ook had de saus iets dikker gemogen en de hoeveelheid vis meer. Nu leek het meer op soep. Verder prima, hoor. Wij komen graag weer terug!

7. Prima plaatsje om gezellig te dineren! Vriendelijke bediening, heerlijk witloofsalaatje, malse gegrilde vis, lekkere patatjes, ....

8. Top! Heerlijk gegeten 27/07/16 Vriendelijke bediening en een nette prijs.

9. Uitstekende keuken, super verzorgde gerechten, vers fris en voldoende, echt top. Zeker een aanrader! Zeer vriendelijk personeel. Leuk terras en sfeervol binnen.

10. Fantastisch, gezellig restaurant, goede en snelle bediening, goede porties van goed eten. Een aanrader voor iedereen in de omgeving van Epe.

11. Vandaag hier gegeten. Echt geweldig. Fijn om te ervaren dat service en goed eten nog bestaan.
    Echt het eten is super.
    En wat betreft de service... Super!
    Ze weten gewoon wat je wilt. En dat wordt vervolgens voor je verzorgd.
    Was ons eerste bezoek, maar gaan komende week nog vaker even hapje eten.

12. Dat de bediening al uitgebreid gaat schoonmaken terwijl jij nog aan het hoofdgerecht zit vind ik ronduit ranzig. Jammer dat je zelf de draadjes van de peultjes moet halen en dat de wortels niet gaar waren. Nadat het nagerecht is afgeruimd wordt wel vriendelijk gevraagd of we nog iets anders wilden, maar nadat we zeiden "we zijn verzadigd" vragen ze niet of we de rekening willen. Nadat we na 10 minuten geen bediening zagen maar richting kassa gegaan. Vragen ze; "even betalen?". En dan moeten we zelf nog het zuurtje gaan pakken want die kregen we niet aangeboden

Met name het uitgebreide schoonmaken met een sterk geurend middel vind ik buitengewoon onbeschoft, vooral als je de emmer met sop daar neerzet dat de luchtstroom via de emmer naar onze tafel gaat alwaar we nog bezig waren met de maaltijd. Hoort niet in een restaurant.

Jammer van de lange tussentijd tussen voor- en hoofdgerecht, nagerecht kwam wel snel. Maar dat was misschien wel omdat ze naar huis wilden om zo ruim voor sluitingstijd thuis te zijn

13. w. stijf

Het eten en de bediening was uitstekend. Het was alleen zo lawaaiig dat we het dessert buiten hebben gegeten. Dat was voor ons een minpunt

14. van der Ploeg

de lunchgerechten waren lekker, jammer dat drie van ons gezelschap van vier eerst een gerecht geserveerd kregen dat we niet besteld hadden. Het duurde dus allemaal wat langer dan we hadden gehoopt.

15. nico van der Velde

Wij komen hier al een paar jaar nu en het eten is altijd goed, voor een leuke prijs. Sfeer is top, bedienend personeel is vlot en aardig. Echt een aanrader.

16. Heerlijk eten voor een prima prijs. Zeer goede service! Wel wat lawaaierig, maar dat had met de 2 grote groepen te maken, die naast ons zaten. Voor de rest helemaal top!

17. Goede bediening, vriendelijk en lekker.

18. Karstens

Een zeer gezellig restaurant waar je zelfs je hond mee mag nemen. Eten erg lekker.

19. Anne en Ankje van der Veen

Gisteren voor de eerste keer heerlijk gegeten in 'De Slimmerick'. Een gezellig en sfeervol restaurant. We zagen bloemen en ballonnen. Het restaurant vierde haar 10 jarig bestaan. Nu hadden wij ook wat te vieren, dus vierden we dit op een goeie plek. Na een hartelijke ontvangst, eerst genoten van heerlijke champignonsoep, stokbroodje en kruidenboter. Daarna ieder van ons gesmuld van het hoofdgerecht (boerenschnitzel, spareribs). Ruim voldoende van alles. Ter ere van het jubileum kregen we een verrassingscoupe gratis.
    De Slimmerick...een plek om terug te komen!

20. Bij binnenkomst staat er, indien je hebt gereserveerd, een bordje met je naam op tafel. Dat is wel leuk. Wij hadden gereserveerd dus stond er een bordje op tafel. Die werd wel weer weggehaald nadat we plaats hadden genomen, omdat het anders onnodig ruimte innam. Dus dat was goed.

Ruime keuze uit gerechten. Ik heb de kalfs medaillons gehad en die waren erg lekker met "gepofte knoflooksaus". Prima smaak hoor. Garnituur: bloemkool met lekkere saus, salade, patat en: de ronde krieltjes. Wel aan de zoute kant maar erg lekker van smaak en goed gaar. Naar het schijnt kun je garnituur onbeperkt bijbestellen. Ons niet verteld maar zal wel zo zijn. Merlot smaakte lekker.

De bediening wel goed. Niet extreem vriendelijk... maar dat hoeft wat ons betreft ook niet. Gewoon is ook goed. Desert ook goed.

Inrichting is een kwestie van smaak maar ik vond het wel goed.

Dan een cijfer. De cijfers die onder mij zijn gegeven vind ik zelf aan de hoge kant dus ik ga daar niet in mee. Omdat ik geen invloed wil hebben op het gemiddelde cijfer hou ik het bij deze woorden. Ik vind een cijfer sowieso een beetje flauw. Wie ben ik om een cijfer te plakken. Het is toch geen school? En ik krijg van het personeel toch ook geen cijfer? Daarnaast houden de eigenaren de gegeven cijfers erg goed in de gaten. Begrijpelijk. Maar ik ga me er niet aan wagen.

21. Herman Vink - Breda

Allereerste maar bijzonder goede ervaring. Geweldig eten en gezellige en professionele bediening. Een echte aanrader! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

22. Erg vriendelijke gezellige bediening, dat trekt mijn aandacht want dat gebeurd bijna in geen enkel horeca bedrijf meer. Heerlijk eten je kunt het zelf zo duur maken als je zelf wilt. Er is zelfs al een weekschotel vanaf €11,95!!! Daarbij worden verse groenten, gebakken aardappels, sla en frietjes geserveerd en die bijgerechten kunnen kosteloos aangevuld worden... Geweldig toch!!

23. Wat een leuk, gezellig restaurant! Heerlijk eten, goede en klantvriendelijke bediening. Absoluut een aanrader!

24. Meerdere keren heerlijk gegeten. Of het nu voor iets eenvoudigs is of een uitgebreid diner je kunt er beide voor terecht. Goede hoeveelheden en bijgerechten kunnen kosteloos worden bij besteld. De sfeer is gezellig en knus, en het personeel kent hun vak. Aanrader!

25. Super gezellige en gastvrije zaak. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Maakt niet uit welke dag je komt, ze zitten bijna altijd vol. Ondanks dat ze steeds een beetje uitbreiden. Aanrader dus.

26. Voor de 5e keer hier gegeten. Als wij op vakantie zijn in Epe hoort een bezoekje aan de Slimmerick erbij. Wij zijn de afgelopen 2 weken 2 keer geweest. We hebben weer enorm genoten. De tomatensoep is ons vaste voorgerecht, heerlijk gewoon, maar let op het is geen klein soepje :-) Ook hebben wij de varkenshaas en de boerenschnitzel gegeten. Dit zijn tot nu toe de lekkerste hoofdgerechten bij de Slimmerick. Volgende keer word het lastig kiezen. De bediening is zeer vriendelijk, tot de volgende keer!

27. Voor de eerste keer hier wezen eten. Super gezellig en lekker gegeten. Vriendelijk personeel dat tussendoor regelmatig komt vragen of alles naar wens is. Zeker een aanrader.

28. Afgelopen vrijdagavond weer geweest tijdens de braderie. Als 1 van de latere en tevens vaste gasten mochten we met z'n 2en aan het tafeltje voor het raam bij de bar zitten. Jackie en ik hebben weer genoten. Heerlijk en gezellig!

Greetzzz...

29. Jan en Hanny Daams

Tijdens ons verblijf in Epen 4 dagen achter elkaar gegeten. Leuk restaurant met vriendelijk en zeer attent personeel. Wat je ook besteld de keuken levert uitstekende kwaliteit.

30. Lian en John

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Was meer dan voldoende en was erg lekker. Bediening was super betrokken en attent en leuk. Buiten gezeten met verwarming. Top restaurant voor ons. Komen zeker terug!!!

31. Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Vond wel de porties wat aan de kleine kant.

32. Afgelopen vrijdag met vrouwelijke collega's wezen eten. Super! Eten was heerlijk, bediening top. Een echte aanrader.

33. Het eten was goed, maar de prijs /kwaliteit verhouding vind ik slecht. Voor het geld wat ik hier moest betalen, had ik toch wel meer verwacht. Het personeel liep ook rond met een gezicht van "het is dat ik moet werken, maar anders" Dus voor ons een ander restaurant als we nog eens in Epe komen!

34. Aantafel

De eerste indruk: Wat een leuk restaurant. Het is er gezellig druk. De gasten zijn ontspannen en hier en daar is een tafel gereserveerd. Dat is al een goed teken. Het type restaurant: voor de gewone burger die geen hete aardappel in de keel heeft. Geen jean-pierre, hoewel ik daar even bang voor was toen ik wel een heel stijlvol klassiek hoog tafeltje zag staan buiten met de menukaart. Maar je kunt hier gewoon met een spijkerbroek en gewone schoenen naar binnen.

Mijn tafeldame en ik bestelden eerst een kop koffie. De bediening, een vrolijke jongeman en een ietwat bezorgd-kijkende jonge blonde dame, was opvallend snel en erg vriendelijk. De koffie was van goede kwaliteit. Het restaurant prijst deze ook aan op zijn visitekaartje.

Daarna de bestelling voor de lunch: Een pannenkoek met appel voor de dame, een boerenomelet voor mij (het mannelijke gedeelte van het stel). Tijd om even rond te kijken. De herkomst van de gasten schat ik vanuit het dorp/omgeving in. Geen toeristen zo te zien. We worden wel scherp in de gaten gehouden vanaf andere tafels, dat is een indicatie dat er schijnbaar een groot deel vaker hier komt.

Het eten is snel bereid. De boerenomelet: dat ziet er werkelijk fantastisch uit. Erbij zitten twee witte boterhammen (bruin mag ook), kuipje boter, en wat gevarieerde salade met diverse soorten dressing. De dressing is goed gekruid. Over de omelet, ik schat drie eieren met een stevige mix van groenten, aardappelen en spekjes, valt helemaal niets te klagen na wat peper en zout. De omelet heet heerlijk weg en het is een feest om te raden welke groenten er door heen zitten. Champignons, doperwtjes, wortel, vooral de champignons maken het gerecht af. De spekjes geven smaak. Het gerecht is niet vet, maar wel stevig. Dus heel goed na een lange wandeling in het kille land.

De pannenkoek was iets minder. Op zich, de pannenkoek zelf was uitstekend. Niet te zoet, maar meer een touch van ietsje zoet. Goed gebakken. Wat wel jammer was dat het blijkbaar geen appelseizoen was. Of de appels waren te ver van de boom gevallen. Dat had echt ietsje beter gemoeten. De frisheid van de appelsmaak kwam daardoor niet tot zijn recht. Bijgeserveerd werd poedersuiker en stroop.

De WC: (twee dames één heer): schoon, hygiënisch en ruim.

Voor twee koffie, de bovenstaande gerechten en twee frisdrankjes betaalden we 22 euro.

Conclusie: Een zeer sfeervol restaurant waaraan duidelijk veel liefde en kwaliteit is gestoken. De keuken levert goede kwaliteit. De smaak van het eten is goed. Dit is een restaurant om in je adresboekje te zetten.

36. Paul van Antwerpen

Weekendje weg geweest naar Epe. Op zaterdagavond gegeten bij De Slimmerick. Het smaakte heerlijk en supervriendelijk personeel.

37. Voor een redelijke prijs heel goed gegeten. Prima bediening, gemoedelijke sfeer. We logeerden in een vakantiepark 25 KM er vandaan. Zeker een aanrader.

38. Voor de tweede keer bij de Slimmerick gegeten. Komen uit het westen en na een bezoekje aan de sauna eten we de dag erna bij de Slimmerick. Het was wederom weer perfect. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Wij komen zeker weer een keer terug! Bedankt Slimmerick!

39. We hebben vanavond heerlijk gegeten bij de slimmerick, lekker eten voor een betaalbare prijs en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.

40. Wat een leuk restaurant, goeie bediening, leuk personeel, kortom geweldig.
    We waren 2 dagen in Epe, zijn er ook 2 dagen gaan eten.
    Chapeau.

41. Qua prijs/kwaliteit een zeer goed restaurant. Heerlijk gegeten en alle mogelijke gluten vrije producten waren op de kaart aangegeven. Geweldig, echt een aanrader.

42. We hebben heerlijk gegeten deze week, een keer de week schotel en een keer à la carte. Beide keren was het uitstekend! Er werd regelmatig gevraagd of alles smaakte en of er nog bijgevuld moest worden.

In een woord top, hier kan mijn eigen kookkunst echt niet tegen op. Zodra we weer in Epe zijn komen we zeker weer eten!!

43. Helemaal top! Na onze lunch ervaring 's middags bij een andere zaak, was dit een verademing! Eten top, bediening top!

44. leo verspoor

Tot nu toe twee maal wezen eten, een keer van de kaart en een keer het weekmenu. Nou het was beiden super. Fijne en vrolijke bediening. Ga zeker zo door, zeker een aanrader.

45. Jannie Jonkheid

Vanavond weer (voor de zoveelste keer) heerlijk gegeten - samen met mijn moeder - bij De Slimmerick.
    De Pangafilet smaakte heerlijk, evenals de bijgerechten. Het eten wordt lekker warm opgediend door vriendelijk personeel. De prijs/kwaliteitverhouding is prima in orde, je krijgt waar voor je geld. Dit adres is absoluut een aanrader!

46. Prachtig mooi bedrijf voor het dorp van epe. Erg veel potentie en goede menu's. Waar voor je geld en aandacht aan besteed. Goede service en gastvrijheid.

47. Erg weinig eten. Bediening komt niet bij je informeren of het voldoende is. Extra friet bij bestellen is daardoor bijna niet mogelijk. Na die tijd nog even een frietje gegeten in de patatzaak.

48. Els Baks

49. Joke Gerritsen

Heerlijk gegeten. Complimenten voor alle medewerkers.

50. Ben van Haagen

Eten prima een 8. Personeel prima en attent, vriendelijk en goed oplettend, aan te raden. Al met al leuke tent nette prijs en vriendelijk.

51. We werden al aangenaam verrast toen bij binnenkomst al de deur voor ons werd opengehouden! We werden door alle personeelsleden vriendelijk begroet, jassen werden aangenomen en voor ons opgehangen en we mochten een tafeltje kiezen. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam ondanks de drukte. Ook niet onbelangrijk: het eten was overheerlijk! Van groente tot vlees tot saus tot bijgerechten, alles was verrukkelijk en tot in de puntjes verzorgd! Het restaurant heeft een leuke en gezellige sfeer en uitstraling. We voelden ons zeer welkom; als gast zou je zo in elk restaurant benaderd moeten worden! Voor ons was het een heerlijk ontspannen avond; we hebben genoten van zowel de sfeer als van het eten. Kortom: een absolute aanrader!!!

52. Mijn vrouw en ik hebben een week vakantie in Epe doorgebracht. In die periode hebben we een paar keer gegeten in "De Slimmerick". Wat is dat een gezellige eetgelegenheid! Een sfeervolle entourage, gezelligheid, uitermate vriendelijke en geduldige bediening en, last but not least, een voortreffelijke maaltijd. Voor elk wat wils en anders passen ze het wel voor je aan. De ingrediënten zijn van prima kwaliteit en op heerlijke wijze bereid. Tel daar bij op het altijd weer vriendelijke en gastvrije personeel en de circel is rond. De uitstekende prijs/kwaliteit verhouding geven je dan uiteindelijk dat heerlijke vakantiegevoel. Voor ons was dit een toppertje. Dus... niet twijfelen en gewoon naar binnen stappen. Wedden dat je héél leuk wordt ontvangen?

W. van der Moolen . Amstelveen.

53. CR 173 punten

Heerlijk broodje zalm en broodje tonijnsalade gegeten hier! Bediening vlot en vriendelijk. Gezellig ingericht en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Topper!

54. Mijndert van der Feem

Uitstekende kwaliteit, maar dat wisten we al! Wij komen hier namelijk al 4 jaar lang eens per kwartaal.
    Goeie hygiëne, fatsoenlijk eten en vooral heel vakbekwame bediening. De jongeman bij ons aan tafel wist ons zonder enig probleem precies te vertellen wat voor rode wijn zij in huis hadden en welke gerechten er bij pasten. Zijn advies hebben we toen ook maar opgevolgd, en inderdaad het klopte als en bus. Waar zie je dat nog, een restaurant met zulk goed opgeleid personeel. En dan noemen zij zichzelf slechts een "eetcafé"...!

Klein minpuntje m.b.t. de prijs. Zoals in iedere horeca gelegenheid worden de prijzen met enige regelmaat "aangepast". We vonden dat de prijzen bij de slimmerick wel in een aardig rap tempo gestegen zijn...
    Bijv. € 3,50 voor een glaasje wijn vinden wij "dik betaald".

Groet, De Feempjes

55. Heerlijk gegeten in een fijne ontspannen sfeer. Met onze kinderen genoten van een heerlijk 3 gangen diner ter ere van onze 33ste trouwdag. Onze oudste dochter heeft een gluten intolerantie maar kon nagenoeg alles wat op de kaart staat bestellen. Heerlijk dat dat kan. De avond erna zijn we nog weer even een toetje gaan eten na een mindere ervaring bij een pannenkoekenhuis. Mensen bedankt voor een onvergetelijke avond!

56. Afgelopen weekend op basis van recensies op deze site bij de Slimmerick uitgekomen tijdens een weekendje weg. Wat een leuk en sfeervol restaurantje. Uitstekende bediening, correct en zonder poespas en heerlijk eten. Een adresje om te onthouden.

57. We hebben hier gisterenavond super lekker gegeten, wat een top locatie met een goede sfeer. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier zeker terug...

58. Voor onze midweek in Epe op zoek naar een goed en gezellig restaurant; hebben hier 4 avonden gegeten, super lekker en ruime keus, prijs/kwaliteit dik in orde!
    Heel vriendelijk en zeer goede service-verlening.
    Komen hier zeker terug en bevelen dit adres zeker aan!

59. Wij zijn via via aan dit adres gekomen.
    Komen zelf uit zuid Holland,Leerdam.

Vandaag hebben wij genoten van ontvangst door het personeel, gezellig en huiselijk ingericht.
    Hier staat kwaliteit nog voorop,
    Veel voor weinig geld.
    Geweldig voorgerecht,hoofdgerecht,nagerecht.
    Dit is voor ons aanleiding om Eet & Drink Cafe, de Slimmerick uit Epe aan te prijzen aan iedereen

60. Prima gegeten! Bedankt voor de service en de gastvrijheid!

61. Heerlijk gegeten tijdens onze vakantie in Epe.
    De mosterdsoep die ik had was geweldig van smaak. Hoofdgerecht was ook prima.

Keurige tafel om je kind te verschonen, zie je namelijk lang niet overal. Super vriendelijke bediening!

62. erik kuik

ik heb hier twee avonden achter elkaar gegeten, en ik vond het beide avonden erg lekker eten en een gezellige sfeer.
    de bediening was erg vriendelijk en was ook erg goed.

mijn complimenten.

groeten erik en marjolijn kuik

als ik in de buurt ben ga ik zeker weer heen.

63. Uitstekend eten ook voor vegetarier

64. Dag, Afgelopen zaterdag voor mijn 65ste verjaardag met 8 personen bij jullie gegeten. Jullie hebben ons erg verrast met : het eten was buiten gewoon,erg lekker en fantastisch
    mooi gepresenteerd.Het personeel was bijzonder vriendelijk
    de sfeer erg gezellig.Dat alles maakt dat wij allen graag terug komen .

65. Afgelopen week wederom bij de Slimmerick in Epe gegeten. Het was wederom voortreffelijk! Een goede/ prijs kwaliteit verhouding, verse producten en goede bediening, daar kan menig restaurant nog een voorbeeld aan nemen! Als we weer in Epe zijn gaan we zeker terug!

66. Hier vrijdag met de hele familie gegeten. Alles was super verzorgd.

Bediening:
    Ondanks dat er een aantal relatief nieuwe serveersters waren, werden we super bediend. Alles was mogelijk om het gerecht zo te maken wat de klant wou hebben.

Eten:
    Erg lekker en goed op smaak. Er wordt duidelijk met verse producten gewerkt. Hier geen kant en klaar producten die opgewarmd worden, maar eerlijk en lekker eten.

Prijs:
    Precies wat je verwacht, ook hier weer een eerlijke prijs.

Al met al erg lekker en gezellig gegeten, komen hier zeker een keer terug.

67. Leuk restaurant met zeer vriendelijk personeel.
    Heerlijke gerechten. Prijs kwaliteit is o.k..
    Wij hebben een leuke avond gehad en ook bij het personeel kan er nog nog lolletje af. Wij komen hier zeker nog eens terug! Chapeau Slimmerick!

68. mieke wijshake

gisteravond heerlijk gegeten!
    zeker voor herhaling vatbaar

69. Net wezen eten het was heerlijk. Prima service en super kwaliteit.

70. Afgelopen weekend in Emst overnacht in een B&B en ze bevolen ons dit aan.
    Leuk restaurant met een goede sfeer. Geen culinaire hoog standjes maar gewoon lekker eten en ruim voldoende.
    Heerlijk gegeten en gedronken voor een schappelijke prijs.
    Een prima zaak.

71. Was wat teleurgesteld gezien de vele positieve reacties.
    Eten smaakte op zich goed, maar zeker geen hoogstaand concept. Ook zeker niet goedkoop irt kwaliteit,
    Personeel deed hun best. Kortom: doorsnee restaurant zonder bijzondere kwaliteiten.

72. We zijn met pasen een weekendje weg geweest in een hotel in epe. Via een website werd ons aanbevolen om te eten bij eetcafe de slimmerick. 9-04-2012 hadden we een tafel gereserveerd. We werden vriendelijk ontvangen, het eten was prima, en de sfeer was ook geweldig, een mooi knus en gezellig eetcafe. We komen zeker een keer terug (echt een aanrader om naar toe te gaan). En een complimentje voor de mooie schone toiletten.

73. Net heerlijk gegeten bij de Slimmerick. Meer dan voldoende, lekker eten voor een redelijke prijs. Toen we binnenkwamen werden we gelijk uitermate vriendelijk ontvangen en de mevrouw die onze tafel serveerde was ook erg aardig.
    Leuke ruimte om te zitten, gezellig en geen koud strak interieur.
    Een toppertje. We komen zeker nog eens terug.
    O ja, prachtige toiletten en schoon!!!!!

74. Een winters weekje in Epe op de Veluwe, compleet met sneeuw en ijs. En wat is het dan fijn wanneer je een heel gezellig en betaalbaar restaurant kunt vinden. We zijn twee keer wezen eten in eetcafé De Slimmerick. Het is in een woord voortreffelijk!!
    Leuke vlotte bediening, heel erg lekker eten (de spareribs zijn een echte aanrader!!!). En de sfeer in het restaurant is ook nog eens erg gezellig.
    Zeker een restaurant om te onthouden voor het geval je in de buurt van Epe komt.

75. marianne en twan

Voor de eerste keer een weekend Epe en een super fijne ervaring in dit eethuisje.
    Heerlijk gegeten. De presentatie; echt oog voor detail en een zeer aardige bediening.
    Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
    Bedankt voor deze fijne avond lieve mensen.

76. Ja, daar moet een recensie van komen!
    Wat hebben we gisteravond heerlijk gegeten, goede sfeer, enthousiaste bediening, gewoon echt erg lekker!!!
    Aan iedereen aan te raden!

77. ab huijg

1 punt
  78. Al een aantal jaren logeren wij op een camping in een chalet van onze vrienden. Wij gaan dan regelmatig eten bij De Slimmerick.

Echt een aanrader! Het is een gezellig restaurant en de bediening is heel correct. Het eten is van goede kwaliteit en de prijs is naar verhouding wat je krijgt, zeer aantrekkelijk. Wij komen er graag.

Zelfs de toiletten zijn redelijk. Dat is bij de meeste horecagelegenheden dramatisch smerig!

79. Tom 9 punten

Zondag gegeten in een overvol restaurant.

Besproken tafel aan het raam niet beschikbaar. Kregen een ander aan het raam.

Uiteindelijk zelf maar de menukaart gepakt.

Veel handen aan het werk, maar blijkbaar niet erg effectief.

Meer dan een uur op het eten moeten wachten.

Het eten was aardig.

80. Lekker gegeten in een aangename ambiance op zaterdag 28 mei. Super bediening.

Royale porties vol verse producten van een goede kwaliteit. En dat allemaal voor een schappelijke prijs. Genoten van de op een aparte wijze bereide rabarber (met oa kaneel, anijs en andere kruiden).

Wij komen zeker en graag nog eens terug.

81. Op paasmaandag hier gegeten, wij waren in Epe ivm met Marc overmars voetbaltoernooi. Epe is mooi. Het eten was erg lekker, bediening vriendelijk en snel.

Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

82. Dirk 101 punten

26-04-2011 vanavond met ons zoontje hier gegeten, Voor - hoofd & nagerecht genomen. In een woord geweldig gegeten. Zeer goede kwaliteit, vers & tegen betaalbare prijs. De bediening is vriendelijk en verdient ook zeker een pluim. Wij komen zeker nog eens terug.

83. Jan Scheepers

Gezellig, rustig, sfeervol restaurant met uitstekend eten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles werd heerlijk heet op verwarmde borden opgediend. De stoelen zijn wel hard om een poos op te zitten. Van de bediening hoorden we dat er op verzoek kussentjes werden verstrekt, jammer dat we dit pas bij het afrekenen hoorden. Misschien moet men deze mogelijkheid eerder kenbaar maken.

84. Maarten Doornbos

Dinsdag 22 maart in dit gezellige restaurant gegeten. Prima bediening! Eten is van goede kwaliteit!

Alleen jammer dat je na 17 uur hier geen uitsmijter, of een pannekoek kan eten!

85. Prima zaak! Alles is hier goed!

86. Lekker gegeten, bediening goed, knus eetcafe, aanrader.

87. Wij hebben hier uitstekend gegeten voor een leuke prijs.

Alles tot in de puntjes verzorgd en de bediening is top!

Dit restaurant verdient een dikke voldoende!

88. G.H. Paes-Does

Aangezien we in Epe wonen zijn we geregeld gast in o.a. De Slimmerick. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding. De bediening is zowel overdags als 's avonds zeer vriendelijk en voorkomend zonder opdringerig te zijn.

Gezellig en mooi ingericht eetcafe waar het eten met smaak opgediend wordt.

89. Afgelopen donderdag n.a.v. de goede recensies op deze site gegeten bij de Slimmerick.

We hebben geen spijt van onze keuze, we hebben het prima naar onze zin gehad in het gezellige eetcafe waar we zeer vriendelijk werden bediend door een aardige vrolijke jongen. Er werd keurig gevraagd of we iets meer tijd wilden tussen het voor- en nagerecht, zodat we alle tijd en ruimte kregen om van een gezellig avondje uit te genieten.

Bovendien hebben we echt heerlijk gegeten, niks op aan te merken: keurig opgemaakt / lekker van smaak / goede porties (geen overdaad, maar voor ons ruim voldoende)

Toen we uiteindelijk de rekening bekeken viel het eindbedrag ook nog eens reuze mee.

We hebben ervan genoten en als we weer eens in de buurt logeren komen we zeker nog een keertje terug.

90. ria en henk

Weekje in Epe geweest en verschillende keren hier gegeten.

Onze ervaring.....het was hier prima!

Mochten we weer in de buurt zijn, weten we nu al waar we moeten zijn.

91. Ik heb heerlijk gegeten met een vriendin bij de Slimmerick.

Mooi opgemaakt, en een mooi prijsje. Vriendelijke en behulpzame bediening.

92. Mooi en gezellig bedrijf.

93. onbelangrijk

Goede en schone eetgelegenheid met echt fantastiche keuken voor de kleinere beurs. Het terras ziet er ook erg gezellig uit. Minpuntje.....het personeel is meer met zichzelf bezig dan met de klant. Geen spontane bediening dus. Jammer voor een zaak waar wordt gestreeft naar perfectie.

94. Prima eten, fijn dat ze meerdere soorten bier hebben.

Beetje stijve inrichting binnen, voelde me niet helemaal op mijn gemak.

Personeel had blijkbaar niet echt zin in werken, roddelden er goed op los en schonken je niet veel aandacht aan tafel.

Jammer.

95. René 2915 punten

Voor een restaurant in deze prijsklasse (bescheiden prijzen) een erg goed restaurant, overigens ook prima voor een kopje koffie overdag. Vlotte bediening, aantrekkelijke prijzen, goed eten.

96. W.H.B van Mierlo

Lekker gegeten. Alleen wat grote porties en korte pauzes tussen de gangen door. Het eten zelf was heerlijk en de bediening was zeer goed! De borden waren heel erg mooi opgemaakt! Zeer aan te raden als je voor niet al te veel geld lekker een hapje wilt eten!

97. Gezellig en gemoedelijk eetcafé waar het goed toeven is. Lekkere eenvoudige gerechten op de kaart voor een klein prijsje. Vriendelijk personeel, goede service. Een echte aanrader.

98. Ad en Corry Verhoeven

We zijn vorige week een week-end naar de Veluwe geweest en hebben op vrijdag 30-10-2009 bij De Slimmerick gegeten.

Wij vonden het super goed. Het eten was heerlijk en de bediening bijzonder vriendelijk. Een echte aanrader.

99. Ik heb gisteren zeker een beetje pech gehad met de bediening.

Tijdens fietstocht even een biertje gedronken aan de bar. Voordat het Palmpje geserveerd werd moest ik het al afrekenen. De mooie dames achter de bar hadden het erg druk met elkaar, waarbij het haar ook nog uitgebreid gedaan werd tijdens het serveren van het tweede flesje Palm.
    De bitterballen werden ook vantevoren afgerekend, maar smaakten heerlijk!

De dames gaven me totaal niet het gevoel dat ik als gast in de zaak aanwezig was.

Jammer, volgende keer beter!

Volgende pagina