De Ossenstal in Epe

1444120088 75
1520948082 74
1559362079 68
1620824474 71

1. Het was fijn om na de lockdown weer 'thuis' te komen bij de Ossenstal. Goed om te zien dat de Ossenstal er alles aan doet om het zo veilig mogelijk te maken, de tafels op het terras staan erg ver van elkaar, er is veel ruimte en er zijn looproutes aangegeven waardoor je zonder contact met andere gasten gehad te hebben de tent kan verlaten.
    Daarnaast maken een prima kopje koffie, een perfecte portie bitterballen en een heerlijk regionaal speciaalbiertje (sinds kort is er een speciale speciaalbierkaart met een zestal verschillende soorten speciaalbieren uit de regio, aanrader!) op het terras met een heel mooi uitzicht over de heide de middag helemaal af.

2. Rorije

Sinds lange tijd weer heerlijk op het terras kunnen zitten. Mooie omgeving. Prachtig uitzicht over de de hei. Corona technisch prima voor elkaar en fijne service. De poffertjes waren ontzettend lekker!

3. Tobias

4. Prima restaurant. Heerlijke pannenkoeken. Vriendelijke bediening. Alleen… anderhalf uur wachten op pannenkoeken is wel heel lang!

5. Rosa Goverde

De specialiteit van de ossenstal was voor mij ‘ de vieste pannekoek ooit’ 😝 Het bleek een bord vol oliebollenstaarten ( van die dingen die je krijgt als je oliebollenbeslag iets te dun is) en daarbovenop ook nog een paar kwakken gefrituurde pannenkoek. Er zat verder ook niets in ( bij een oliebol verwacht ik ook rozijnen en sukade of tenminste eenstukje appel, maar niets van dat al ) en het smaakte dus alleen maar naar olie.
    Verder was de vrouw achter de tap erg onvriendelijk; een beetje heet water in mijn thermosflesje kon alleen maar door me dat alskopthee te verkopen.

6. M.van Wijck-Scholten

Na een heerlijke wandeling door de natuur als kers op de taart: De Ossenstal pannenkoek!
    Al sinds mijn puberteit kom ik in De Ossenstal. En ik kan zeggen, we hebben altijd genoten van de pannenkoeken en alles er omheen. En dat is al vijftig jaar!
    Maar dit jaar ben ik zeer teleurgesteld weggegaan. Wij waren met drie volwassenen. Ossenstal kaas en spek pannenkoeken besteld. Een totaal andere pannenkoek verscheen op de borden. Om te zien het zelfde, maar geen vulling te bekennen. Geen spek geproefd (ook niets bovenop, wat altijd het geval was) en alleen wat strooikaas bovenop de kaaspannenkoek.
    Wat een teleurstelling. Bovendien waren de pannenkoeken niet gaar en behoorlijk vet.
    Thuis gekomen, foto's opgezocht van vorige jaren en dan zagen we heel iets anders.
    Kaas was echt kaas en spek lag boven op de pannenkoek. Jammer, heel jammer dat het voor ons een grote teleurstelling was. Ik zou het niet aanraden aan anderen?
    Is er iets fout gegaan?? De prijs was toegenomen en de kwaliteit ver achteruit.
    Toch een hartelijke groet, M. van Wijck

7. Leuk plekje om te zitten. Mooi in het bos tussen de wandel en fietspaden. Heerlijk zitten voor kop koffie of om te borrelen. Het restaurant probeert er alles aan te doen om coronavrij te blijven. Goede afstand tussen de tafels. Voor de pannenkoek komen we echter niet meer terug. Machtig, zwaar. Melig smaakloos. Die kan ik zelf lekkerder maken.

8. Weer heerlijk gegeten in de Ossenstal. I.v.m. Covid-19 is alles goed aangegeven, je wordt bij de deur ontvangen, de gebruikelijke gezondheidsvragen, en via een loop route kun je naar je tafeltje lopen. Tafels staan ruim uit elkaar. Kortom niets hoeft je tegen te houden om daar lekker te gaan eten.

9. Zoals gebruikelijk was het weer voortreffelijk en gezellig.

10. Leuke bediening, lekker gebak, heerlijk gedineerd.

11. familie uitje

Wat een aanfluiting was dit. Lang wachten en wachten. Toen zelf de bediening benaderd omdat we wat wilden eten en drinken. Toen duurde het nog heel lang voor er eten kwam. Dat was voor een deel koud en een pannekoek zelfs niet eens gaar. Nadat we 10 minuten konden wachten kwam er eindelijk bediening. Uitgelegd dat eten koud was en een pannekoek niet gaar. Commentaar; had u ons maar eerder moeten roepen dan was het eten niet koud geweest. De pannekoek werd wel omgeruild alleen toen was het ineens een spek ipv kaaspannekoek. We hebben nogmaals geklaagd en datgene wat niet goed was en niet gegeten kon worden van de rekening af laten halen. Toen uitermate teleurgesteld naar een snackbar in de buurt gegaan en daar met zijn allen warme patat gegeten. Wat een aanfluiting op de herinneringen van vroeger. Wij komen hier nooit meer!!!!

1,1
  12. Leo Bokhorst

Wij komen al 50 jaar bij de Ossenstal. Voor ons altijd een locatie geweest die nooit verveeld,
    waren ook bijzonder verheugd dat hij na de tweede brand weer is herbouwd.
    Kwalitatief is het restaurant zeer sterk verbeterd en is de menukaart prettig uitgebreid. Dus keus genoeg. Ook de bediening wordt door ons als prettig ervaren en geeft mede door het uitzicht een gevoel van ontspanning en rust.
    Hebben De Ossenstalpas in gebruik genomen en zullen deze zeker regelmatig gebruiken!
    Tot binnenkort!
    Groet Leo.

13. Hennie van de Bunte

1 bestelling verkeerd opgenomen en daarom konden we niet allemaal gelijk eten. Maar als nog kwam de pannenkoeken snel. Voor een grote groep van 30 personen was het een super snelle service.

14. Er is weinig sfeer erg kaal, eten en drinken is prima alleen te duur, service is goed aardige mensen.

15. Voor het eerst hier gegeten met 7 (bijna en helemaal) volwassenen. De Ossenstal ligt prachtig middenin het bos. Leuk gebouw met een 'groen' dak, leuke buitenspeelplaats voor kinderen (en tieners, zo bleek 😃). Ruime eetzaal met gedempte verlichting (ik moet toch es aan de leesbril). Gezellige menukaart (boewerkje) met veel informatie over de Ossenstal, de omgeving en de verschillende gerechten. Veel Pannekoekenbakker op de kaart, maar ook royaal andere gerechten. Wij kozen voor een vegetarisch ratatouille pannetje, runderbrisket en fish and chips. Alle gerechten met royaal salade (lekker!) en boerenfriet. Gezellig opgemaakte en goed gevulde borden. De ratatouille bevatte naar verhouding veel ui en kaas, zou iets meer in balans mogen zijn, wellicht wat meer andere groenten? Fish and chips was heerlijk en de runderbrisket was heel bijzonder, heerlijk mals vlees met unieke smaak, lekker met een rood wijntje erbij. Het ene stuk vlees was vetter dan het andere, waarbij de magere stukjes onze voorkeur hadden. De bediening was vriendelijk. Hier komen we vast nog eens! Bij vertrek zagen we nog 5 wilde zwijnen scharrelen in de avondschemering. Kers op de taart!

16. Prijs/kwaliteit verhouding is geheel ontspoord (veel te duur). Twee kroketten met friet kost €9,50 en dan ook nog heel kaal, geen tomaatje, salade etc. Jammer dat de wespen niet te eten waren, want die waren in overvloed aanwezig. Nergens nog zoveel betaald voor kip saté €18?? als bij De Ossenstal. Het was voor mij het laatste bezoek.

17. Voor te weinig ingedekt ondanks reservering, niemand nam verantwoordelijkheid, allemaal maar vooral kinderen hebben 1,5 uur moeten wachten op pannenkoek, bij iedere gang ging er wat fout! Was een cadeau voor Oma, GEEN aanrader! Is geen verrassing !!

18. Vrij onverwacht gaan eten met 5 personen in De Ossenstal. Was druk maar geen drukte. Het eten was prima alleen iets aan de prijs. De service top (zelfs op de grond en tafel geleegde maaginhoud van een persoon aan de tafel naast ons was zo opgeruimd!). Snelle bediening ondanks die drukte, maar ook weer niet te snel. Mooie tent en goede sfeer. Buiten leuke accommodatie voor kinderen. Aanrader!

19. Maria Kramer

Wij hebben er gisteren heerlijk gegeten. We gingen hier speciaal eten (kadootje van mijn man) omdat het gisteren onze 48e trouwdag was. Maar… op onze verlovingsdag (ja dat deed je in die tijd) hebben we in de Ossenstal in augustus 1970 een verlovingsdiner gehad met onze ouders, broers en zussen, grootouders en ooms en tantes. Dus ook hier gaan eten na zoveel jaar in het kader van memory-lane omdat we hier in de buurt op vakantie waren. Dank je wel voor het super eten.

20. Gerhard achter de molen

De vrouw die ons bediende was super goed, een 10 met kroontje.
    Tip. Maakt de ossenstal pannenkoek veel kleiner en goedkoper.

21. Vorige week genoten van een high tea. Een iemand was mee met allerlei allergieen, maar daar werd super rekening mee gehouden zodat deze persoon ook genoten heeft van al dat lekkers.

22. Anko van Olst

Afgelopen zondag een heerlijke lunch gehad met ruim 40 personen. Van te voren aangegeven wat de bedoeling was en alles was tot in de puntjes geregeld.

23. Gezellige omgeving, met vriendelijk personeel en een vlotte bediening.
    Het eten was prima. Jammer dat het regende, anders hadden we net als vorig jaar lekker buiten kunnen zitten. Volgende keer Pluvius maar even met vakantie sturen. :)
    de hele club (12 mensen) was erg tevreden.

24. Mastenbroek

Het eten, en de hoeveelheid heeft geen juiste verhouding met de prijs. Na het eten heb je nog steeds honger, zelfs mijn kinderen van 12. Ook de service was niet goed, we zaten al 30 min. Toen er pas gevraagd werd wat we wilde drinken ook het ophalen van de borden en het bestellen van een dessert hebben we na het eten 50 min. Op moeten wachten.

25. Bep Zijlstra

Een veluwse koffietafel gehad met 20 volwassenen en 10 kinderen waarvan 2 van 1 jaar. Leuk en aardig personeel en een goed verzorgde tafel, het arrangement was vanaf 30 personen wat ons niet werd vermeld bij het boeken, op de website staat de prijs 14.75 9p en 9 euro voor kinderen maar ons werd dus dik 17 euro pp x 30 pers. gerekend en geen kinderprijs de drankjes er na op terras ook flink aan de prijs dat was een flinke tegenvaller na toch ook wel weer een leuke middag mede dank zei het weer.

26. Erg fijne plek met goede service en leuke speelplek voor de kindjes.

27. Dick van der Garde

Een leuk restaurant op een prachtige locatie. Al jaren is het een vaste traditie om hier met familie te eten. Dit jaar viel het ons op dat de prijzen flink verhoogd waren. Heel jammer!!

28. De prachtige ligging en mooie terras lokten ons weer naar de Ossenstal… maar wat is er met de prijzen gebeurt? Is het nou echt nodig voor een pannenkoek 14 - 17 euro te vragen? Wij eten overal pannenkoeken onder of rond een tientje. Zo prijzen jullie jezelf de markt uit.

29. Ton & Wendy

Lekker eten voor een schappelijk prijsje, leuke bediening, ondanks drukte hoef je niet lang op je eten te wachten, komen er graag als we in de buurt zijn.

30. Vreselijk duur broodje hamburger met paar stukjes patat voor 17,50 ook pannenkoeken heel duur, en eerlijk gezegd ga volgende x liever naar de snackbar smaakt zeker net zo goed

31. Net snel weggegaan wat een belachelijke prijzen! 17,50 voor broodje hamburger 10 euro broodjes kroket! Gelukkig zijn wij geen toeristen echt belachelijk! Een nieuwe kaart die het onderste uit de kan wil halen!

32. Bea Pals

Bij binnenkomst liepen we tegen een gordijn van vette stank op. Er hing een enorme blauwe damp, die je de adem benam.
    Een voor ons onbekend adres, maar hier gereserveerd op verzoek van mijn jarige moeder. De bediening was vlot en vriendelijk. Drankjes en menu kaart werden snel verzorgt.
    Het eten was ronduit slecht! De burgers waren aangebrand en de bietenburgen was een smakeloze, zompige hap. Schandalig dat er ook een flinke prijs voor werd gerekend. Het was er door de vette damp bijna niet uit te houden, we snakten naar frisse lucht en waren blij toen we konden vertrekken.

1,7
  33. Heerlijk gegeten, goede sfeer en bediening, mooie plek in het bos. Wel schrokken we van de prijzen... met name van het drinken! Een biertje voor ruim 4 euro. Een glas drinken voor bijna 3 euro. Dat tikt hard aan als je met een gezin gaat eten.

34. Prachtige locatie. Vriendelijk personeel. Dus in dat opzicht perfect.

Maar als je € 9.50 Moet betalen voor een broodje brie… Dan verwacht je ook dat er werkelijk een goed gevulde laag brie op zit. Helaas was de brie bijna tot niet te proeven. Daarin tegen overheersde de honing. Jammer. Te duur voor wat je aan kwaliteit ontvangt.

35. De locatie is hartstikke leuk, laagdrempelig en fijn om met kids te komen. Geen probleem als de kindjes lekker rond lopen, personeel speelt hier goed op in.
    Bediening was ook erg vriendelijk en meedenkend.
    Het eten was op zich goed, echter waren er op twee stukken vlees haren te vinden wat de eetlust niet ten goede kwam. Dit ook kenbaar gemaakt bij de bediening, een mager drankje van het huis vond ik echter een teleurstellend “goedmakertje” en maakt dat ik niet snel weer terug zou komen.
    Jammer.

36. Van Raalte

Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance.

37. J van Dijk

De Mexicaanse pannenkoek was erg droog en niet erg smaakvol. De overige pannenkoeken waren goed te eten. Het personeel mag wat vaker langs de tafels lopen met de vraag of alles naar wens is en of er nog wat te drinken gewenst is en dergelijke.

38. van de Brug

Bediening uitstekend en behulpzaam.
    Ruime kaart keuze zeer uitgebreid.
    Eten was smakelijk.
    Mooie lokatie.
    Kind vriendelijk.

39. Gisteren hebben we met 12 personen lekker pannenkoeken gegeten, het personeel was snel en zeer kindvriendelijk, wij vonden het heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. De Ossenstal is voor ons al een begrip uit de vijftiger jaren uit de vorige eeuw toen we zelf nog klein waren en nu met kinderen en kleinkinderen nog steeds een leuke gelegenheid!

40. Arrangement voor 35 mensen. Geen mogelijkheid de rekening voor de drankjes te splitsen. Bediening zeer moeilijk aanspreekbaar door drukte (onderbezetting) lang wachten op bestelling. Soep was te zout.
    Lokatie is top, bedrijfsvoering laat te wensen over.

41. E.Magereij

2× saté v/d haas besteld was rauw, nieuwe gekregen maar was het de moeite van het wachten waard, nee. Beide keren geen bestek en maar 1× drinken geserveerd.

42. g.van spijkeren

Heerlijk gegeten, met een goede prijsverhouding!!

43. We hebben met een groep bij de Ossenstal gegeten, bediening verliep vlot en we hadden redelijk snel allemaal tegelijk ons eten. Bediening is goed maar niet echt vriendelijk.

Tijdens de reservering aangegeven dat het ter ere vd 89e verjaardag van mijn moeder was. Wij vinden het jammer dat er tijdens ons bezoek niets op uitgedaan is.

44. Josefine Boertjens

We hebben heerlijk genoten en zijn blij verrast dit adres ontdekt te hebben!

45. Na 40 jaar weer een keer in de Ossenstal de ouderwetse pannenkoek gegeten. In mijn beleving was die toen wel anders, maar deze was ook PTP (prima te pruimen, haha). We hebben er ook een voor mijn ouders meegenomen, dus hun reactie moet je tegoed houden. Wij hebben genoten op ouderwetse manier! We hadden trouwens ook een heel gezellige bediening…

46. Mijn vriendin had gereserveerd, maar ik ging betalen. Er bleken toetjes van een andere tafel op onze bon te staan. Een telefoontje verder en een mailtje met kopie van de bon en ik heb het teveel betaalde retour gestort gekregen. Erg fijn. Goede service. Gaan we zeker nog eens heen.

47. Goed ontvangst.
    Snelle service.
    Leuke locatie.
    En top dat er geen bereik qua internet is.

48. G.kapitein

Gezellig, prima bediening! Alleen reserveren was niet nodig geweest. Wij hadden graag aan de rand buiten gezeten. Dat aangegeven bij het reserveren. Maar dat kan dus niet als je buiten zit!
    Verder alles naar wens!

49. Heerlijk gegeten en vanwege het weer zelfs buiten, wat een gezellige lokatie en vriendelijke bediening!
    We wonen niet in de buurt maar als de kans zich voor doet komen we zeker terug

50. Super trouwdag gehad(30 jaar) mede door de locatie, restaurant, bos, speeltuin, eten gewoon door jullie. En ons geweldige serveerster en haar hulpjes. Een dikke pluim verdient.

51. Fam. schuurman

Gezellig gegeten. Eten en drinken uitstekende kwaliteit. Hadden drie verschillende menu’s.
    Sfeer gezellig druk. Geen storende achtergrond (vaak bij andere bedrijven veel te hard) konden normaal met elkaar praten.
    Prijs goed koop tov de kwaliteit.

52. Vandaag 3 juni hebben wij (mijn man en ik) de wel bekende pannekoek De Ossenstal gegeten, waar zij vroeger zo bekend om stonden. Haal het ajb van de kaart… want dit haalt het niet bij de wel bekende, verschrikkelijk was het, alleen maar krokante korst en niks geen pannenkoek! Als de bediening gevraagd had hoe het was, konden we het meteen zeggen, maar helaas die kans was te veel gevraagd, dan maar zo.

53. van den Berg

Leuk restaurant, al vaker geweest.
    Deze keer iets anders genomen dan een pannenkoek en resultaat viel wat tegen. Smaken niet in balans waardoor vleessmaak niet naar voren kwam.

Bediening mag iets beter opletten op lege glazen… dorst…

54. G Slaghuis

High tea.
    Veel teveel eten maar wel smakelijk.
    Niet subtiel maar zeer voedzaam. Past bij de gelegenheid.
    Er hadden wel wat traditionele theesoorten bij mogen zijn zoals earl gray, lapsang of English breakfast.

55. Esther Nijhof

Vandaag heb ik samen met mijn dochters wat gedronken en een saucijzenbroodje gegeten op het terras van de Ossenstal te Epe. Fijn om te zitten en zeker in een mooie omgeving! Maar de dame, die de bediening verzorgde straalde geen gezelligheid en klantvriendelijkheid uit. Sterker nog; ze was uitermate kattig tegen de klanten!
    Bovendien klaagde ze op het terras over de werkdruk en dat ze er helemaal alleen voor stond.
    Jammer, hoor!

56. Heerlijk gegeten en zeer goede bediening. Minpuntje was de slechte afzuiging waardoor 2 familieleden zere ogen kregen. Er hing een blauwe walm. Verstikkend. Jammer, want dit kan een reden zijn om niet meer terug te komen.

57. Prima bediening. Lekker eten. We waren met groep van 20. Zeer flexibel en vriendelijk!

58. H. van der Beek

Wij hebben op zaterdagavond 10 maart bij de Ossenstal gegeten met ons gezin en onze kleinkinderen.
    Totaal 9 personen.
    Eerst kregen wij al de verkeerde tafel toegewezen (waar gereserveerd op stond) voor 7 personen ipv 9.
    Daarna werden wij naar een tafel verwezen voor 9 personen. Hierop stond geen bordje gereserveerd.
    Eten was op zich prima.
    Mijn zoon had als vooraf een wild pasteitje. Was heerlijk, maar te groot voor een voorgerecht.
    Onze kleinzoon kreeg Dikke Belgische frieten???, Deze liet hij allemaal staan omdat hij deze niet lustte. Hij had gewone patat willen hebben.
    De prijs vond ik nogal aan de dure kant.
    Voor de meeste pannenkoeken betaal je al gauw € 12,50. Vandaag was ik bij een andere eetgelegenheid en daar stonden pannenkoeken op de kaart voor ongeveer € 7,--
    Wij hadden om een rustig plekje gevraagd en ik vond het erg rumoerig in de zaak.

59. Jan van der Klis

Heerlijk gegeten en een uitermate correcte en vlotte bediening. Super!!

60. Mooie locatie maar de pannenkoeken waren niet lekker.
    We hadden pannenkoeken kaas/spek en die waren droog en verbrand aan de onder kant.

61. roos 't harde

Gisterenavond met ons hele gezin heerlijk pannenkoeken gegeten. Wij komen er wel vaker, vaak is er dan iets te vieren.
    Gisteren zeer goed geholpen door de 1 hoofdige bediening. Complimenten. Eten van de kok was trouwens ook goed.

62. We hebben zaterdag 21 okt. '17 heerlijk gegeten in Pannenkoekenhuis de Ossenstal. Het was reuze gezellig en lekker, we vierden er ons 35 jarig huwelijks jubileum met kinderen en kleinkinderen.
    Alleen jammer dat we net bij de deur zaten, die ging regelmatig open naar de deur naar het terras, en dan kwam er een koude golf naar binnen. Regelmatig stond er een op van ons om de deur te sluiten. Maar verder was het top hoor! We hadden ook het weer nog mee, lekker gewandeld en in de speeltuin gespeeld en hebben buiten op het terras wat kunnen drinken voor we aan tafel gingen. Heel erg geslaagd!

63. Prima gegeten met de kinderen

64. Afgelopen maandag een vreemde ervaring bij de Ossenstal gehad. We zaten al een tijdje op het terras met drankjes. Toen we iets wilden eten, bestelden we 2 clubsandwiches, waarvan 1 zonder sla en tomaat. Dat kon niet!
    Bij navraag bij de bedrijfsleider werd me meegedeeld dat clubsandwiches 's ochtends al werden klaargemaakt in verband met de vele handelingen! Deze worden dus nooit vers klaargemaakt.

Verbijsterd over zoveel gebrek aan service, hebben we hiervan dus maar afgezien en zijn ergens anders iets gaan eten.

65. K.A. van de Put

Zondag 15 oktober met 9 personen wezen eten bij de Ossenstal in Epe we zaten direct rechts bij de voordeur in een te donkere hoek, daarom vroegen wij of de kaarsjes aangestoken konden worden. Het wachten duurde lang om 17.30 gaan zitten en om 19.00 kwam het eten het was niet druk half bezet. De sparerib welke ik had besteld was zwart en lauw en vlees zat er haast niet aan. De overdrijvende pratende serveerster er bij gehaald en gevraagd of ik dit moest opeten. Zij naar de keuken met de sparerib en kwam met een warrig verhaal dat er mensen speciaal voor deze spareribs kwamen, dit kun je niet goed praten het enige wat je dan kunt doen is excuses maken. Na aanleiding van mijn reactie is de sparerib retour gegaan en niet berekend, maar omdat we door het lange wachten in tijdnood kwamen heb ik niet wat anders kunnen bestellen. Wij betreuren dat ons feestje zo beïnvloed wordt door de bediening en het eten van de Ossenstal. De volgende keer toch elders eten.

66. Henk van Riesen

Fantastisch! We vierden een verjaardag met een groep van 22 en de service was prima en het eten heerlijk! Zeker aan te bevelen!

67. Heerlijk gegeten met 2 personen. Het was niet druk op vrijdagmiddag. Bediening was vriendelijk, behulpzaam en snelle service.

68. De beroemde Ossenstal pannenkoek was weer subliem, heerlijk gegeten en genoten van de prachtige lokatie, een absolute aanrader, en staat al 20 jaar in onze Veluwe top tien!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  69. Na een paar keer koffie te hebben gedronken in de Ossenstal hadden we besloten, naar aanleiding van een verjaardag en tegelijkertijd een trouwdag, met 9 personen te gaan eten bij de Ossenstal.

Via de website van Couverts een tafel gereserveerd. Dit is zeer gemakkelijk.
    Ook hierbij, als opmerking, beide jubilea genoteerd. Volgens de website zou de jarige zijn eten niet hoeven te betalen. Dit is leuk en klanten bindend.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet en kregen een mooi plaatsje in het restaurant.
    Na twee drankjes bleef het daar echter bij.

Na bijna 1,5 uur op onze bestelling gewacht te hebben maar eens gevraagd. Het is in onze beleving vreemd dat andere gasten die later binnenkomen al drie kwartier eerder hun bestelling krijgen opgediend. Volgens de serveerster waren wij echter niet vergeten…

Het eten was goed, echter ook niet meer dan dat. Evenals het toetje.

Ondanks dat op de website wordt aangegeven dat de jarige gratis mocht eten moesten wij voor iedereen betalen. "Blij maken met een dood vogeltje?! "?

Als we op de fiets door het bos rijden zullen we vast nog wel een keer stoppen voor een kopje koffie, echter met zeer gemengde gevoelens. In de buurt van Epe zijn zat andere goede restaurants waar wij liever komen. Een gemiste kans voor de Ossenstal!

70. We hebben heerlijk gegeten bij De Ossenstal in Epe.
    Het was erg druk, maar we werden snel geholpen. De bediening was vriendelijk.

We komen zeker terug.

71. Ik kom al jaren tot volle tevredenheid bij de Ossenstal.
    Deze keer had ik voor het eerst online gereserveerd. Nu hebben ze mijn gsm nummer en email.
    Vervolgens word ik gebombardeerd met sms's vooraf en email achteraf.

Onzettend jammer dat je er niet meer gewoon naar toe kunt gaan zonder dit gespam.

72. Wij waren er deze maand al 2 x..
    Zaterdag 15 juli aangeboden door de kinderen tijdens een oude Volvo oldtimertocht.
    Donderdag 20 juli met vrienden toen we terug kwamen van een dag varen in Giethoorn.
    En we komen zeker nog weer terug, want al kenden we de Ossenstal al jaren, hetgeen we op tafel krijgen is steeds weer verrassend.

73. Afgelopen zaterdag hebben wij daar met 4 volwassenen en 4 kinderen gegeten. Het speel gebeuren is leuk en aantrekkelijk voor de kinderen.
    Maar het eten vonden wij minder. Er waren veel grote groepen, misschien dat het daar aan lag, maar het eten was niet zo. Normaal zit ik zelf vol van een gevulde pannenkoek, maar nu totaal niet. Was erg jammer. Wij hadden meer verwacht

74. Jan v Lagen

We hebben pannenkoeken gegeten, die waren heerlijk
    Ik had een pannekoek gekozen , maar had daar liever geen champignons op , maar dat kon niet , vond ik een afknapper helaas !! Verder was het prima

Gr Jan

75. Wij hebben met acht personen heerlijk gegeten in de Ossenstal.
    De bediening was prima.
    Het is kindvriendelijk en ze hebben een mooie menukaart, voor elk wat wils.
    Een aanrader!

76. Gisteren met 3 personen een pannenkoek wezen eten. O.a. ik had een pannenkoek ham/kaas. Deze viel bal tegen, ham was minimaal aanwezig, de kaas was geraspte kaas, die volgens mij niet goed gesmolten was. Vond ook de indeling binnen niet echt uitnodigend (somber). Het ijs was prima, hoewel lichtelijk gekristalliseerd.

77. Marthijn

Ik heb nog nooit ergens zo'n goede pannenkoek gegeten als hier. En wanneer je ook komt de kwaliteit is altijd constant!
    En dat terwijl je midden in de natuur zit.
    Top!!

78. De speeltuin is heerlijk, maar de kaart is verschraald. Een pannenkoek die bij ons favoriet was (Portugees) is eraf gehaald. De dessertkaart is eenzijdig (ijs is bijna alleen maar vanille, de meest gangbare sorbet en dame blanche ontbraken) en op bij het bord bij de ingang werden we uitgenodigd te komen genieten van de diverse gerechten met aardbeien, maar de aardbeien bleken op. De bestellingen werden daarnaast niet goed afgehandeld (slagroom waar deze niet moest, ontbreken van ijs waar dat wel gevraagd was, dessert wat niet bij onze tafel hoorde), waarop vervolgens overigens wel weer vriendelijk en adequaat een oplossing werd gezocht. We hebben in de afgelopen jaren diverse malen bij de Ossenstal gegeten En hoewel we het hier eerder goed hadden, neig ik nu naar afhaken. Mijn kinderen lieten de pannenkoeken staan, omdat ze hem niet lekker vonden, wat anders nooit gebeurt. De kaaspannenkoek was te hard/compact/droog. Het sateetje wat ik had was ook droog, met aangebrande randjes en lauw. En bij afrekenen werd de verkeerde tafel aangeslagen.

79. Pannenkoeken waren erg lekker, het duurde wel wat lang voordat er iemand bij ons kwam. De prijs van de drankjes kan eigenlijk niet, €. 2,50 voor een cola, €. 2,60 voor een tonic, €. 2,70 voor een tapbiertje en €. 2,30 voor een relatief klein kopje koffie. Zal wel met de locatie te maken hebben, maar het is wel een restaurant met name voor en met kinderen.

80. Bediening vonden we niet vlot. Moesten lang wachten tot bestelling opgenomen werd. Het was allemaal wat rommelig. Eten was goed.

81. Biesterbosch

Gezelliger sfeer, leuke enthousiaste bediening, lekker eten (en niet alleen pannenkoeken), goede prijs en leuke/mooie/bosrijke omgeving. We waren onverwachts op het laatste moment toch met meer personen dan waar we voor gereserveerd hadden, maar dat was geen probleem al waren ze eigenlijk al vol. Helemaal top! We komen zeker vaker.

82. Broekhuis

Gisteren met mijn vrouw en kinderen wezen eten, geweldige locatie! Ik had zelf een boeren pannenkoek, voortreffelijk! We komen hier zeker terug, we hebben genoten met ons gezinnetje!

83. Vanmiddag heb ik weer eens bij jullie genoten van het lekkere eten, de fijne sfeer en de rustige omgeving. En ja, alweer de pittige Pompoensoep genomen; wat is die lekker zeg met dat brood en de tapenade! Tot gauw!

84. Pannenkoeken heerlijk. Bediening laat wat te wensen over. Men komt geen bestelling opnemen. Moesten steeds iemand roepen... Tafel stond veel te lang vol met vieze vaat... Ook weer gevraagd of het opgeruimd kon worden. Jammer, deze ervaringen hadden we vorige keer ook.

Eén vorige recensie
  85. Weer lekker gegeten, bediening erg vriendelijk, goede service en een leuke speelhoek voor onze kinderen.
    En als afsluiting zagen we gisteren nog een wild zwijn bij de weg. Wij en de kinderen hebben genoten.

86. Prachtig en rustig in de bossen bij Epe gelegen, dit sfeervolle, gezellige en kindvriendelijke pannenkoekenrestaurant heeft ons een enorm positieve ervaring geleverd. Vriendelijke begroeting bij de ingang, mooie plaatsen gekregen aan het raam en vlakbij de speelhoek. Onze 2 kinderen (6 en 3) vonden het heel leuk. Voldoende ruimte tussen de tafels en comfortabele stoelen. Personeel was erg vriendelijk en vlot: drankjes werden digitaal doorgegeven en stonden 1 minuut later al op de tafel. Ook onze gerechten (2 Ozzy pannenkoeken met eetbare kleurplaat, een Griekse pannenkoek en een pannenkoek met kaas en ui) kwamen snel en smaakten fantastisch. De kinderen vonden het geweldig dat ze hun pannenkoeken zelf mochten beschilderen (met zoet beleg en een kwast). Ook de nagerechten (de kinderen een eigen beker met ijs, slagroom, lolli en wij een weckpotje Bastogne) waren lekker. Als we weer in de buurt van Epe zijn, gaan we zeker nog eens terug.

87. Wij hebben een hele goede ervaring, snelle bediening en een aangepast dessert: de bastogne ijscoupe met chocoladesaus i.p.v. caramelsaus, het was voortreffelijk.

88. Eten is prima. De bediening is er helaas erg op achteruit gegaan. We werden niet (vriendelijk/warm) ontvangen, ondanks reservering.
    Duurde lang voordat we met tegenzin geholpen werden.

Bediening was erg onprofessioneel, niet vriendelijk en niet gastvrij.

89. Wij komen vaak bij de ossenstal. We beginnen altijd eerst met een lekkere wandeling in het bos en komen daarna even bij jullie een hapje en een drankje doen. Vaak kies is elk keer weer voor de spek appel pannenkoek en kan er niet genoeg van krijgen. Ook de kinderen hebben een speelhoekje. Bediening is altijd vrolijk en is erg behulpzaam. Wij komen gauw weer terug.

90. Wij zijn al vaak bij de Ossenstal geweest en kan niet anders zeggen dan dat wij altijd zeer tevreden zijn. Eten altijd goed, bediening snel en behulpzaam, wij genieten keer op keer.

91. Sijla Prins

Op Nieuwjaarsdag voor het eerst bij De Ossenstal geweest met mijn zus en onze moeder. We kunnen niet anders zeggen dan dat we heerlijk hebben gegeten. De bediening is prima. We komen hier zeker terug, maar dan in de zomer zodat we buiten kunnen zitten en genieten van het mooie uitzicht. Minpuntje is dat er op het moment dat wij er waren, veel peuters en kleuters luidruchtig aanwezig waren. Het gegil en geschreeuw van die kinderen werkte een beetje op onze zenuwen.

92. Vandaag hapje gegeten met zoonlief en oma.

Zoon wilde pannenkoek die eerder op de kaart had gestaan, was geen probleem. Echter bijgevoegde sausjes smaakten twijfelachtig.
    Borden waren gloeiend, pannenkoeken koud en droog.

Locatie en bediening zijn oke.

93. Fam. Bosch

Op uitnodiging met groep gegeten bij de Ossenstal. Helaas ging er van alles mis doordat verschillende serveersters de bestellingen opnamen en enkele personen zelfs werden overgeslagen, erg chaotisch allemaal. Uiteindelijk erg lang moeten wachten (2 uur) en de 3 kinderen begonnen zich behoorlijk te vervelen! Intussen gevraagd om de bestelling
    (pannenkoek) voor de kinderen dan maar eerder te brengen, werd gezegd duurt nog 5 minuten, later werd gezegd nog 10 minuten, maar ook dit had helaas geen effect. De bestellingen van de kaart (geen pannenkoeken) voor de volwassenen werd zelfs eerder geserveerd, een blamage! Verder bleven de lege glazen e.d. op de tafel staan en werd het erg rommelig terwijl het personeel veelvuldig stond te kijken in plaats van wat te doen. Dit was wat mij betreft eens maar nooit weer. Jammer van deze mooie locatie in het bos, al met al een wanprestatie van de leiding!

94. Afgelopen zaterdag hebben wij met 16 personen geborreld en gegeten in de Ossenstal. Bij het reserveren ging het eigenlijk al fout, we wilden graag het Boerenbuffet maar dat bleek alleen mogelijk vanaf 20 personen... staat niet op de site vermeld. Normaal gesproken zou ik op dat moment al afgehaakt zijn maar aangezien wij druk waren met een uitvaart heb ik het er maar bij gelaten. Bij de reservering heb ik aangegeven dat we van een uitvaart komen en graag een beetje apart willen zitten, maar bij binnenkomst stond er een langgerekte tafel (4 tafels in de lengte tegen elkaar, lekker gezellig) midden in het restaurant. Fijn bedankt weer voor het begrip.

Het eten en drinken was verder in orde, niet bijzonder maar dat verwacht ik ook niet bij een pannenkoekenrestaurant. Het restaurant heeft wel een flink stuk omzet misgelopen door niet op te letten, onze glazen stonden telkens leeg terwijl het weinige personeel vooral bezig was een kinderfeestje voor te bereiden. En dus door niet dat Boerenbuffet aan te bieden. Bij elkaar scheelt dat zo'n 160-200 euro aan omzet.

De locatie is prachtig, het restaurantgebouw is bijzonder, waarschijnlijk het laatste gebouw dat in 20e eeuwse organische stijl is opgetrokken. Helaas is die stijl ook doorgezet in veelhoekige eettafels waardoor je met gasten links en rechts niet even gemakkelijk contact kunt houden.

95. Heerlijk en gezellig gegeten, vriendelijke bediening.

Jammer dat er veel wegen rond Epe waren afgezet en er geen duidelijke omleiding was aangegeven.
    In het donker vanaf de parkeerplaats naar het restaurant lopen is af te raden voor mensen die slecht ter been zijn. Daar zou wel een extra lampje geplaatst kunnen worden.

96. Joke Voost

In alle opzichten positief. Meedenkend, vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Lekkere pannenkoeken.

97. Een serveerster die niet wist wat een gerecht op de kaart inhield en een verkeerde bestelling opnam en vervolgens bij alles zei dat ze er nog maar net werkte... Mensen die op hun bestelling moesten wachten, terwijl de rest al eten had. Ambiance is mooi, maar eten kan echt veel beter.

98. Bij binnenkomst druk/vol, maar aan de gereserveerde tafel geen last van gehad. Bediening prima. Goed rekening gehouden met dieet. Lekker gegeten voor een prima prijs. Kortom: aanrader!

99. Marja Hanekamp

Het is een mooi restaurant, maar niet gezellig en knus
    om met een klein gezelschap bv. je trouwdag te vieren.

100. Lekkere pannenkoeken gegeten, kinderen lekker gespeeld; kortom een ontspannen uitje voor een schappelijke prijs!!

Volgende pagina