De Middenstip in Epe

lunch, dining & more

Bezorgrestaurants in de buurt van De Middenstip

ma lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

De Middenstip lunch, dining & more!!!
Heerlijk eten voor een prima prijs. Een gezellig restaurant en een fantastisch terras.
Dat is De Middenstip ten voeten uit!
Ons terras staat op nummer 26 van de terras top 100 Nederland!
Daarnaast is het ook een fijne plek om uit te gaan voor jong en oud.
De bereikbaarheid en ruime parkeergelegenheid maken het plaatje compleet.

In onze zalen kunt u terecht voor alle soorten bijeenkomsten, van 20 tot 400 gasten. Met warme- en koude buffetten.
Een verjaardag, receptie, bruiloft of personeelsfeest. Maar ook zakelijke bijeenkomsten zoals lezingen, workshops of vergaderingen.

Tevens verzorgen wij catering aan bedrijven en particulieren

• High tea: € 19,50

1477721949 71
1511197489 81

Harrie Braam

1. h bakker

of je hier nou tussen de middag eet,
    een drankje drinkt op het terras,
    of 's avonds komt eten,
    altijd is het er gezellig en lekker.
    er zijn aparte bieren en goede wijnen,
    iedere keer een verrassend dagmenu,
    lekkere proeverijen en een wisselende kaart met lekkernijen uit de omgeving,
    wat samen met een hele vriendelijke bediening die niks te veel is,
    een aanwinst is voor Epe,
    wij komen hier graag !

2. Een top restaurant voor heerlijk eten, aardige eigenaars en gezellige sfeer.
    We hebben gegeten op 2e kerstdag.
    Het was top, veel restaurants gehad, maar deze stijgt boven alles uit. 👍

3. Met mijn vriendinnen genoten van een top avond heerlijk gegeten en de bediening was super attent!

4. Margie Jager

Afgelopen zondag 30 oktober met mijn vader en mijn man bij De Middenstip geluncht. De ontvangst was zeer hartelijk en de service was uitstekend. Mijn vader wilde graag een pannenkoek. Hoewel het niet op de kaart stond, werd de bestelling zonder problemen opgenomen en hebben we alle drie genoten van een heerlijke pannenkoek.
    Top!!

5. Afgelopen zaterdag 29 okt een super leuke avond met de familie gehad in de grote, mooi gedecoreerde en sfeervolle zaal van de Middenstip. We begonnen met een proeverij met allerlei lekkere dingetjes zoals carpaccio, krapsalade, gevogelterolletje en garnalensoepje. Als hoofdgerecht kalfssukade met een stamppotje en als toetje een heerlijke Tiramisu. Leuke attente bediening en super lekker gegeten ook al was de groep wel 100 personen. Dank jullie wel voor de fijne avond!

6. Marry de Rooy

Met een grote groep een super avond gehad. De gerechten waren verrassend lekker en bijzonder.
    We hebben echt genoten en vele van ons komen zeker terug.

7. Heerlijk gegeten en leuke bediening. Erg service gericht. Het proeverij menu is een echte aanrader zeker in combinatie met een heerlijk flesje Chardonnay. Kom hier zeker weer terug.

8. Met vrienden een super avond gehad, heerlijk gegeten en de bediening was top! Het 3 gangen menu is een aanrader! Komen hier zeker snel terug.

9. Anthony van Raaij

Met een bedrijfsuitje wezen eten bij de middenstip. Bediening was niet vlot, en kundig! 1 ober beweerde zelfs dat niet gaar varkensvlees zo gegeten diende te worden. Daarnaast waren 4 stukken (ongelijk verdeeld over meerdere personen) vlees echt te weinig. Prijs kwaliteit verhouding zeker niet te rechtvaardigen!! Zou dit niet aanraden bij derden.

10. Met een groep bbq arrangement gehad. Kregen 4 stukjes vlees per persoon (worstje, shaslick, filetlapje en speklapje). Kwaliteit niveau Aldi, zeker geen restaurant kwaliteit. Varkensvlees was rauw, wat volgens bediening ook prima kon! :s Zeker geen aanrader voor groepsarrangementen.

11. Laurens

Donderdag 6 juli heerlijk gegeten bij de Middenstip. We werden hartelijk ontvangen, we voelden ons gelijk welkom, erg gastvrij. Vervolgens werden we voor gegaan naar onze tafel. Correcte en vriendelijke bediening die ons vroeg wat we wilden drinken. Een hele leuke en diverse kaart met genoeg keus. Daarnaast hebben ze ook nog een kaart met diverse burgers, erg leuk. De bediening was vlot en vriendelijk, we hoefden niet lang te wachten op ons drinken en eten. We hebben een heerlijke avond gehad. Zeker een aanrader, voor herhaling vatbaar.

12. Het weekmenu is een absolute aanrader! Bediening erg vlot en zeer vriendelijk ook al is het druk.

13. Dirk Bouwman

Heerlijk gegeten. Nieuwe kaart goede gerechten. Sfeer erg gezellig en de bediening was zeer klantvriendelijk.
    Voor herhaling vatbaar.

14. Maandagavond gegeten met een collega, eten was geweldig en de proeverij de stip was een genot om te eten. De bediening zeer vriendelijk en attent. Een echte aanrader!

15. Tijdens een weekendje weg in Epe hier op zaterdagavond gedineerd. De kwaliteit van het eten was op zich goed (hamburger een beetje droog), alleen wat ons stoorde was dat wij een erg lange tijd moesten wachten op ons eten, terwijl het niet erg druk was in de zaak.

16. Een werkelijk prima bediening. Vriendelijk en zeer gastvrij. Ruimte voor nieuw bedienend personeel om begeleid ingewerkt te worden.

Verrassings voorgerecht prima. Hoofdgerecht spareribs.
    Het duurste hoofdmenu zo ik me herinneren kan was bagger. Dikke, zeer vette ribs en wat kwalijker was, slecht bereid. Meer geschikt voor in de soep. Naar mijn mening waren de spareribs voorbehandeld en op de avond in de magnetron opgewarmd. We hebben de ribs dan ook nauwelijks gegeten.

Nagerecht was prima.

Heb tot mijn spijt achteraf niet geklaagd. Dit om de sfeer die er was samen met mijn vrouw niet te verpesten. Ik ben er van overtuigd dat als we een ander gerecht genomen hadden de maaltijd en de avond perfect geweest was.
    Zeker als ik de lovende recensies lees.

Zoals gezegd droeg het personeel zeer er toe bij een gezellige avond gehad te hebben.

17. Wij hebben vanavond heerlijk gegeten. Vooraf de Carpaccio, heerlijk. Daarna de varkenshaas sate, wat weinig sate saus maar na het vragen om wat extra saus perfect! Dit was ook geen enkel probleem. De bediening is uiterst vriendelijk en wij komen dan ook graag weer eens terug als wij op vakantie zijn in Epe.

18. Super lekker gegeten, voor herhaling vatbaar. Goeie service.

20. Sinds de nieuwe eigenaren er zijn, er verschillende keren gegeten.
    Vriendelijke en persoonlijke bediening, een leuke kaart en heerlijk eten, echt een verademing voor Epe.

21. Joke Klevant Groen

Wij hebben de afgelopen twee vakantieweken de Middenstip drie keer bezocht. Tweemaal om te dineren en een keer voor een drankje/garnituur aan het einde van de middag.

Alledrie de keren zeer persoonlijk benaderd, vriendelijk bediend en de kok heeft de laatste keer persoonlijk spontaan een grand dessert voor ons gemaakt!

Wij komen zeker nog eens terug.

22. Gezellig wat gedronken in de Middenstip. Alleen wouden ze daar geen 2e rondje meer aan ons kwijt.. De bediening liep om ons heen, ze keken ons aan, maar bleven gezellig bij de bar staan. Erg jammer.

23. Van Werven

Vanavond heerlijk gegeten, na een bezoekje aan de braderie van Epe. Ruime keuze aan biersoorten, en heerlijke spare-ribs! Wij komen snel weer terug!

24. Prima terras voor een drankje, echter van het weekend hier gegeten en wij waren niet tevreden. De wachttijden waren lang, porties klein en met de nieuwe menukaart waarbij je extra bijbetaald voor de bijgerechten ben je al gauw 4/5 euro per hoofdgerecht duurder uit.

25. Kwaliteit was goed (kip de stip), maar de wijziging in de kaart zorgt ervoor dat we een stuk duurder uit zijn als voorheen ! Daar werden wij niet blij van en zal ons zeker tegenhouden weer te komen !!

26. Berbel

27. Heerlijk gegeten bij de Middenstip in Epe in mei. De kok weet wel hoe hij de asperges op moet dienen!! Ik kom zeker nog eens terug!!

28. Hadden gereserveerd maar konden niet buiten op terras zitten vanwege de drukte. Binnen was er in een klein hoekje een tafel gedekt. Met de bediening ging regelmatig iets fout. Waren ongastvrij en onvriendelijk.

29. Echt lekker gegeten gisteren! Voorgerechten vond ik heel goedkoop dus ik verwachtte niet veel, maar ze waren super lekker. Goede prijs kwaliteit verhouding dus.

30. Samen met mijn moeder genoten van een heerlijke high tea en van de charmante ober. De prosecco met crème brule werd gevolgd door hartig hapjes en een etagère vol zoets. Echt een aanrader!

31. Gezellig eetcafé met heerlijke salades vooral de salade met ossenhaas en gamba's is een aanrader.
    Ongedwongen sfeer met vriendelijke bediening. Ook heerlijke koffie met likeur en bonbonnetjes.
    Redelijke prijs kwaliteitsverhouding.
    Tip: gebruik meer biologische producten.

32. Op zich een redelijk restaurant alleen jammer dat je nooit eens wordt verrast door de koks. Menukaart is al tijden hetzelfde, naar mijn idee is er weinig inbreng van de koks en worden er geen/tot weinig verse producten gebruikt.

Is prima voor een eetcafé, maar dan is de prijs/kwaliteit verhouding niet in lijn met hetgeen voorgeschoteld wordt.

Service is prima, bediening is goed en de kindvriendelijkheid is top, dus mijn inziens een prima eetcafé.

33. Super gezellig eetcafe! Spontaan personeel, heerlijk eten, goede prijs kwaliteit verhouding!

Uitgaan is top geregeld! Sfeer is heerlijk! Muziek is goed! Regelmatig bekende dj's!

Voor iedereen een aanrader!

Wij komen hier gemiddeld 3 keer per week, en gaan hier zeker 2 keer per maand eten!

34. Gezellige sfeer, goed eten, goede bediening. Alleen was het een beetje aan de koude kant om er te zitten.

35. Onze ervaring bij de Middenstip is een gezellige avond met goed eten en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

36. Tamara 218 punten

Het eten, de bediening en de prijzen zijn sowieso allemaal prima, maar ik vind De Middenstip vooral een aanrader omdat je er zo prettig met je kinderen heen kan. Er is een aparte kinderhoek, een verschoonplek, er zijn kinderstoelen, kleurplaten, noem maar op.

Broodje hamburger met friet is bij ons favoriet en ook de bittergarnituur is helemaal lekker.

37. Gezellig buiten zitten, als je drinken wil wel even zwaaien want vaak aan je tafel komen ze niet.

Binnen een beetje een verdwaalde sfeer, geen idee wat de bedoeling was.

De broodjes zijn goed, drinken redelijk aan de prijs.

38. Henk Veenboer

Leuke bediening, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

Zeer levendig eetcafe met een ongedwongen sfeer. Echt een aanrader voor een gezin met kinderen of grotere groepen.

Het natafelen op zaterdag, in een leuke kroegambiance, is zeker ook een aanrader.

Henk Veenboer.

39. Erg gezellig eetcafé met leuke en goede bediening. Wij komen er geregeld om te eten met vrienden en familie. Lekker eten, altijd goede kwaliteit en voor een leuke prijs. In de zomer kun je er heerlijk op het terras zitten.

40. Lekker eten en je kan er inderdaad heerlijk buiten zitten, binnen is het wel een beetje lawaaiig. Redelijke bediening maar door dat het altijd druk is moet je soms even wachten, maar het is het wachten waard, lekker eten. Maaltijdsalade is lekker vers en lekkere marinade.

41. Vroeg in het seizoen zittend op het terras in het zonnetje, heerlijk, alleen een eeuwigheid gewacht op bediening.

Zelfs toen maar weggegaan omdat we niet geholpen werden, terwijl het personeel ons wel had gezien!

42. Inge Lafeber

Heel rumoerig, langzame bediening. Redelijke kaart en goede prijs/kwaliteit verhouding.

43. Combinatie van bar/café en restaurant, ontspannen sfeer en soms wat rumoerig. Plezierige en attente bediening, leuke kaart met goede prijs/kwaliteit- verhouding.