49 positieve stemmen1 negatieve stem

1495199004 88
1519101410 90
1710320664 93

1. Hardorff

We hebben hier gisteravond met 18 volwassenen en 5 kinderen gegeten ivm. De 70ste verjaardag van mijn man. We werden door de eigenaar welkom geheten en direct gefeliciteerd. Buiten op het terras eerst even geborreld en daarna aan tafel. We waren er van te voren op geattendeerd dat de gerechten wel wat langer konden duren gezien de grootte van de groep, maar het liep gesmeerd. Echt niet het gevoel dat het te lang duurde of te snel ging, het was gewoon prima. Iedereen was vol lof over de kwaliteit van het eten en de porties!

Bij 1 persoon was de biefstuk niet hoe men deze graag gewild had, (miscommunicatie)er werd direct een nieuwe geserveerd.

Personeel was vriendelijk en deed hun best, er was genoeg aandacht dat iedereen voldoende te drinken kreeg. We hebben de avond ook rustig kunnen afsluiten, niet dat we de deur uit werden gekeken.

Echt een aanrader en als we een keer in de buurt zijn, want we wonen niet om de hoek, maar was voor iedereen centraal😃

2. Fam. Corbeek

Met de kinderen en kleinkinderen hier heerlijk gegeten, echt uit de kunst. Alles goed geregeld, fijne bediening en personeel.
    Heel gezellige sfeer ondanks dat het heel erg druk was in beide zalen.
    Ja het is de moeite waard om hier te eten, een aanrader.

3. Geweldige ambiance, voorgerecht een moderne versie van de al oude garnalen cocktail! Heerlijke whisky saus. Hoofdgerecht de onvolprezen Ribeye, gerijpt met de ervaring van de chef. Feitelijk zou je dit top gerecht naturel moeten eten, maar met de saus van peper, ui ren champignons, is dit echt een enorme aanrader. Super vriendelijke bediening in een ongedwongen sfeer. Pracht avond.

4. A van Olst

Heerlijk gegeten. Eten was smaakvol en service was uitstekend. Aanrader!

5. Alie Frelink

Super lekker gegeten met 14 personen, iedereen was het er over eens dat jullie heerlijk eten serveren en vriendelijk personeel.
    We komen zeker vaker bij jullie eten.

6. Heerlijk gegeten, buiten op het terras.
    Alles was vers en lekker warm, knapperige frietjes, malse zalm en prachtige gamba’s. Prettige en vriendelijke bediening. Jammer dat we niet in de buurt wonen maar mochten we weer in Epe zijn, dan is het zeker dat we hier weer wat gaan eten!

7. Heerlijk op terras gegeten. Vele zitplekken zowel in als uit de zon. Eten was super lekker. Alles was vers en dat proef je duidelijk. Vriendelijke vlotte bediening. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

8. Wij hebben daar gegeten. Was geweldig.
    Bediening was goed.
    Echt voor herhaling vatbaar.

9. Astrid Brouwer

Gisteren onze 41 jarige bruiloft hier gevierd.
    We werden ontvangen met een aperitief van de zaak, een leuk gebaar en erg attent.
    Daarna heerlijk gegeten van de kaart. Alles vers en zelfgemaakt (ook de taart bij het dessert). Goede sfeer, we hebben genoten met z'n allen!

10. Altijd goed ontvangen , heerlijk eten en voldoende. De spareribs zijn een aanrader. Vriendelijk personeel, normale prijzen.

11. Voor het eerst hier weer gegeten na de coronatijd. Het restaurant is goed opgeknapt. De bediening was goed en verliep lekker vlot. Het eten was als vanouds erg goed en ruim voldoende. Wij hadden de champignons in bierbeslag en de sparerib. Heerlijk!
    Wij missen alleen de varkenshaas met pesto en de mixed grill op de kaart..
    Verder alles meer dan goed!

12. Daniëlle Permentier

Heerlijk gegeten op het terras.
    Vlotte en vriendelijke bediening en gerechten waren goed op smaak en ruim voldoende. Wij komen zeker nog eens terug!

13. Loes Timmer

Heerlijk geluncht op het terras vandaag. Fantastisch gegeten.
    Prima restaurant. Vriendelijke mensen en heerlijk eten. Echt kwaliteit. Een aanrader.

14. Al vaak hier gegeten. Ook de afhaal was prima. Dit weekend wezen lunchen. Heerlijke zalm met kappertjes en gepocheerd eitje gegeten. De mosterdsoep en de zelfgemaakte hamburger die mijn tafelgenoten hadden waren ook heerlijk.
    Sinds kort maken ze ook zelf gebak. Heeeeerlijk.
    Het terras heeft nieuwe stoelen. Leuk geworden. Ook binnen is er het één en ander vernieuwd.

15. Vandaag heerlijke menu’s besteld en afgehaald. Het was echt super verse schnitzel (gebakken NIET gefrituurd) en de kippenvleugels waren ook zo mals heerlijk!!! Echt een aanrader👍👍👍
    Zag dat ze ook gewekte soepen en ragouts op de bar hadden voor verkoop gaan we ook zeker een keer proberen. Chapeau voor de koks

16. Gisteren voor moeders verjaardag een zalmsalade besteld.
    Heel uitgebreid, met veel eieren, zalm, garnalen, zowel grote als Hollandse, mooi opgemaakt en erg smaakvol. En ruim voldoende. Complimenten en zeker voor herhaling vatbaar.

17. Gisteren liter emmertje erwtensoep afgehaald, vandaag (zaterdag) met stokbroodje gegeten, echte ambachtelijke heerlijke soep! Aanrader!

Voor herhaling vatbaar! Gaan we binnenkort dus weer ophalen!

18. Maarten Gijsendorffer

Ik beveel dit restaurant aan iedreen die lekker wil genieten van een avondje lekker uit eten. Bediening uitstekend evenals het drinken en het eten. Zelden zo fijne sparerbs gegeten.
    Prijsverhouding ligt ook goed. Kortom breng een keer bezoek aan dit uitstekende restaurant.

19. Alweer vier maanden geleden dat we bij de Loreley hadden gegeten en dat komt dat we niet op de Veluwe wonen maar in west Brabant, maar nu op vakantie en vandaag op de fiets naar Zwolle en dan kom je er langs… dus hongerig van al dat fietsen hebben we daar naar alle tevredenheid gegeten. Super mooi en netjes terras, ontzettende vriendelijke en hulpvaardige mensen in de bediening dus de beleving is helemaal top, een dikke tien. Wij zijn groente eters en het was helemaal geen probleem om extra groente bij te vragen, zonder dat het op de factuur komt. Lekker voorafje en hoofdgerecht, voldoende groente en een lekker gepoft aardappeltje met knoflook sausje. Kijkende naar mijn ervaring van afgelopen april is deze ervaring voor de volle honderd procent vergelijkbaar. Aanrader dus wanneer je in de buurt van Epe bent.

20. fam. van Bussel

Met tien mensen afgelopen Zaterdag hier gegeten.
    Prima eten, goede sfeer en zeer goede bediening.

Bedankt

21. johan-irma

We hebben heerlijk gegeten op vrijdagavond, sfeer is gemoedelijk, bediening prima en erg vriendelijk.
    Het is ons erg goed bevallen.

22. Fam. Disselhof

Heerlijk gegeten met 4 personen op een door de weekse dag van de grote kaart. Het was lekker, goed bereid. Uiterst vriendelijke bediening, zeer gastvrij. We hebben buiten op het mooie terras gegeten met de vele prachtige heesters en bloemen. Beschut.

23. Hallooow. Wat een verassing.

Uitstekend eten, voor een goede prijs.

Dit restaurant deden we aan, na een tourtje Achterhoek.
    Het eten is heerlijk, en erg goed! Niet te zout, te gekruid of te flauw.
    Prijs kwaliteit staat in verhouding, waarbij het personeel zicht de benen uit de bips rent om iedereen te bedienen. Hoffelijk en het oprecht enthousiasme, geven je een goed gevoel, dat "het wel goed zit".

Binnen is het een kakofonie van geluid en stemmen.
    Op de tafel brand een kaars en ernaast staat een verse roos. Ik wordt bijna overstemd door de mensen die een paar tafels van ons vandaan zitten. Romantisch kan ik het helaas niet noemen.

Prima eten voor een prima prijs, dat is wat de mens wil. Dat is waar we naar kijken als we bij je geweest zijn.

++Personeel.
    Uitstekend, gastvrij met hart voor het vak.

++Eten en drinken.
    De halve kip, blaas je zo van de botten af, zo gaar is hij (zij). De schnitzel die menigéén nog weet te verknallen, was lekker gekruid, gaar en mals.

Gelegenheid.
    Dit is het enige minpunt.
    Heeft veel weg van een eetzaal, vreetschuur. Er is geen geluidsdemping zodat romantische woordjes van je geliefde wellicht niet helemaal tot zijn recht komen. Laat je het romantische buiten beschouwen dan zit dit hier wel snor…

Eet smakelijk!

24. Jan Raveling

Gisteren met vrienden gegeten het was geweldig een dikke 10

25. Gerard Kwakkel

Prima lokatie om een feest(je) of diner te organiseren. Sfeervolle interieur. Het eten en drinken is van zeer hoge kwaliteit. Gasten waren enthousiast. Een echt familiebedrijf. Hulde aan de familie Borst, die voor mij een onvergetelijke avond hebben bezorgd.
    Groetjes,
    Gerard Kwakkel te Epe

26. Astrid

27. Hoe van leusen

Warm en koud buffet gehad vanwege ons 40 jarig huwelijksjubileum.
    Fantastisch lekker gegeten en gedronken in.
    Een fantastische sfeer.
    Ga zo Door Loreley een dikke tien van mij.

28. A. v.d. Kamer Secretaris KBO-PCOB Ouderenbond

Gewoon een prima plek, om iets te organiseren Wij komen hier al een aantal jaren, als PCOB ouderenbond.
    Met tot wel 110 deelnemers. Prima georganiseerd. Persoonlijk, vriendelijk, normaal geprijsd, waarbij eigenlijk alles bespreekbaar is.
    Mooi buffet, eenvoudige broodmaaltijd? Kan, doen wij!
    Daar moet je dan even voor gaan zitten, met een kopje heerlijke koffie. Rond de Kerst leuk in kerstsfeer.
    Wij hebben inmiddels privé de viering van ons 50-jarig huwelijk in de Loreley gepland. Met 20 personen. Dat kan dus ook.
    Kijk, 5 sterren is de absolute top, maar 4 sterren zijn echt verdiend. Houden zo!

29. correctie: Per ongeluk via Google 1-ster toegewezen, absurd natuurlijk, want dit is prima etablissement waar met aandacht voor gast en eten gewerkt wordt voor een schappelijke prijs.

30. Prettige ervaring. Zeer vriendelijke service en smakelijk en degelijk eten. Prijs en kwaliteitsverhouding prima!

31. Heerlijk gegeten, erg smakelijk, bediening vriendelijk. komen zeker terug als we in de buurt zijn

32. Dirkje en Henk van Schoonhoven

We hebben ons 40-jarig huwelijksfeest gevierd 14-01-2017.
    Het was de perfecte locatie!
    Super heerlijk diner met familie!
    Super feestavond met familie en vrienden!
    Geweldige bediening en een goede keuken!
    Helemaal tevreden!

33. Familie Wals

All meer dan 10 jaar een favoriet, wij komen hier graag meer dan regelmatig.
    Altijd constante kwaliteit en uitstekende en hartelijke service.
    Gevarieerde kaart, waarvan eigenlijke alle gerechten lekker smaken, de ossenhaas is voor ons de topper.
    Na de verbouwing een nog betere sfeer en nu ook zeer leuk buiten eten.

Tot volgende keer

34. E.J.Eilander

Vanavond heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. We waren vrij vroeg, het was nog niet druk.

We hadden een bon voor 3 gangenmaand menu, dus ik kan prijs/kwaliteit geen beoordeling geven maar gezien de menukaart zeker een 10. Aanrader voor iedereen die eens heerlijk en lekker wil eten

De nieuwste recensie
  35. Herman van. der drift

Ouderwets lekker eten, voldoende keuze en prettige / snelle bediening
    Tegen een redelijke prijs
    Is mij al 45 jaar bekend en toen ook al goed eten vooral schnitzels nu extra ruimere keuzes

36. Al vaak hier gegeten. Royale porties. Heerlijk malse varkenshaas met brie en honing gegeten.

37. Al verschillende keren gegeten en elke keer erg lekker. Vooral de compositie van verschillende warme en koude voorgerechten is onze favoriet. En de bediening is top, zelfs als je er een half jaar niet bent geweest weten ze nog wat je drinkt, dat is gastheerschap en top.

38. Fam. van Oene

Afgelopen vrijdag hier gegeten. Nog nooit geweest, maar zijn zeker van plan om een keer terug te
    komen. We hebben echt heerlijk gegeten. Een echte aanrader zijn de combinatie gerechten. Ook de bediening van die avond was zeer vriendelijk. Kortom een echte aanrader.

39. Irene de Water

Al vele jaren komen wij met tussenpozen eten bij de Loreley in Epe. Het eten is altijd geweldig, het personeel heel erg vriendelijk en de ambiance rustig en gemoedelijk.
    Dit restaurant is echt een aanrader als je houdt van goed Hollands eten, een royale portie vlees of vis en met veel gevarieerde en smakelijke bijgerechten.

40. oldtimer brw. bus

Wij hebben er erg lekker gegeten. Geen gedoe met liflafjes maar gewoon voor een nette prijs lekker eten. Na het bij het dagmenu behorende nagerecht niet te wensen, liever een lekker ijsje, werd dit op een zeer schappelijke wijze aangepast en verrekent.

Zowel het uiterlijk als de service zijn wat gedateerd maar dat is voor de service alleen maar positief te noemen dit staat namelijk op een ouderwets hoog nivo.
    Herhaaldelijk gevraagd of alles voldoende aanwezig was en zo nodig aangevuld, geen tijdsdruk dus gewoon lekker op je gemak een hapje eten en dat komt het gemoedelijke zeker ten goede.

Kortom, eenvoudig, lekker, gemoedelijk en een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

41. Jeanet Bolhuis

We hebben heerlijk gegeten en zijn heel goed bediend! Echt voor herhaling vatbaar! Gezellig en goed!

43. Wij komen vast en zeker weer terug, met de fietsclub familie Schouten. Dit wordt dan zeker de achtste keer. Het eten is altijd goed voor elkaar en de tafel gezellig gedekt.

44. Oud bollige inrichting. Als je geen dagmenu neemt en van de kaart neemt is de prijs kwaliteitverhouding niet erg gunstig.

45. Gastvrij, vriendelijke bediening en lekker eten!

46. c hendriks

We hebben er heerlijk gegeten. Prima eten, lekkere soep, meerdere groentes en aardappelen en frites en vlees, heerlijk dessert!

47. Roeleveld

Via internet kwamen we op dit resturant na goede recensies. We hebben afgelopen dinsdag hier gegeten en het klopt het was zeker goed. We hadden een dagmenu.
    We hebben genoten erg lekker en goed verzorgt. Als we nog een keer in de buurt zijn gaan we er zeker eten.
    Alles erg gemoedelijk en belangstellend naar ons toe. Toppie.

48. - Kwalitatief zeer goed eten, iedere keer weer.
    - Fantastische service, alles is mogelijk als je hierom vraagt.

49. Heerlijk eten, zeer gastvrij. Ongedwongen sfeer. Als we nog een keer in de buurt van Epe gaan eten, gaan we hier naar toe.

50. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, bij binnenkomst werd er gelijk een kinderstoel geregeld door een erg aardige ober.
    Mijn man koos voor de xxl schnitzel en ik ging voor de zalm met pesto korst, voor onze dochter werd een bordje geregeld zodat zij ook lekker kon mee smikkelen. Lekkere verse groenten en voldoende van alles!! Zeker voor herhaling vatbaar!

51. Super locatie! Voor even wat eten of een groot feest!

52. Judith en Jan-Peter

Eten en drinken
    Hoofdgerecht
    We hebben één varkenshaas medaillons met brie en honing besteld en een kalfslever met spek en ui. Daarbij werden sla, 2 warme groenten, friet en gebakken aardappelen geserveerd. De varkenshaas was op juiste wijze doortrokken met de honingsmaak.
    De kalfslever was ook lekker.
    De bijgeleverde groenten, friet en aardappelen waren precies genoeg voor twee mensen.
    Drinken was ook lekker, verder geen bijzonderheden.

We werden gastvrij ontvangen. Er werd keus gelaten waar je kon zitten. Meerdere malen is gevraagd of alles naar wens was. Er werd geen haast op gelegd om te vertrekken na beëindiging van de maaltijd.

Sfeer
    Er hing een gemoedelijke sfeer. Op tafeltjes stond een (romantische) witte, brandende, kaars. Sommige tafeltjes stonden wat dicht op elkaar al hadden wij daar geen last van. De schuifwand stond alleen niet zo mooi.

Prijs/kwaliteit
    Voor onder de 20 euro kun je erg lekker eten.
    Wij zijn tevreden!

53. t.eikelboom

Het is al heel wat jaren een heel goed restaurant.
    Bijna 30 jaar geleden hebben wij daar onze bruiloft gevierd.
    Met de naaste familie eerst gegeten voordat het feest begon.
    Was allemaal heel goed geregeld.
    Pas geleden met een groep daar gegeten, en het is nog steeds erg goed, en nog steeds dezelfde eigenaar.
    Erg aardig personeel en het eten goed verzorgd.
    Een echte aanrader als je goed wilt eten, en ook nog eens niet duur.