Op dit adres zit nu: Floor

De Hertenkamp in Epe

1175520123 93
1196525322 83
1203527056 85
1420580786 64

2. Afgelopen weekend gegeten in het restaurant, mijn advies; ga er niet eten. Locatie en ambiance van het restaurant prima, maar het eten in en in slecht. Slibtong kreeg ik met kuit geserveerd. Na het fileren liep het bloed van de vis af en was het nog half rauw. Volgens de kok prima gemaakt en ook prima te eten. Vervolgens een nieuw gerecht gekregen, gegrilde zalm. Stond weliswaar na 5 minuten al voor mijn neus en ja hoor helemaal rauw van binnen. Wederom vond de kok die erg jong was en naar mijn weten geen ervaring had dat het prima te eten was ook rauw... tja dan ben je toch klaar met eten. Ik zeg nogmaals niet gaan eten, erg slechte ervaring...!

3. Hier zondagavond gegeten 3 gangen menu voor 24.50 per persoon prima gegeten. Alles perfect klaargemaakt, super lekker gegeten.

4. Heerlijk gegeten vandaag, prima prijs/kwaliteit, vriendelijk personeel. Voor 24,50 een 3-gangen menu is niet te duur.

5. Leuke eet gelegenheid, jammer dat er veel niet op voorraad was. Voorgerecht was het beste van het menu, de rest was matig en menu's waren erg klein, garnituur stelde niets voor, ijs en vruchten waren van de Aldi, zo smaakte dit.

6. Meneer en Mevrouw hebben een weekendje in Epe gelogeerd en daar ook een hapje gegeten bij restaurant De Hertenkamp. Service was opzich goed en de smaak van het eten ook goed te doen. Leuke gevarieerde menu kaart, je kan je het zo gek maken als je zelf wilt. De Hertenkamp bedankt!

7. Sita de Winter

Waar is de gastvrijheid gebleven? Niemand die je jas aanneemt, terwijl wij de enige gasten waren!
    Champignonsaus waarin geen champignon is te vinden!
    Verder was het eten goed, maar geen asperges op het menu in mei? Vernieuw de menukaart bij elk seizoen!
    Prijs kwaliteit klopte wel.
    Bediening vriendelijk.

8. J.W.Thomassen

9. Zondag 1 december zijn we wezen eten, het was super goed. Voor een redelijke prijs kun je hier echt heel goed eten.

10. Zaterdag gegeten bij de Hertenkamp met 8 personen. In een woord super! Ruime keuze uit heerlijke gerechten. Drie gangen menu € 24.50 is een absolute topper. Ook is er een aparte wildkaart aanwezig. Prima bediening. Interieur iets gedateerd maar volgens de eigenaar wordt het vernieuwd in de komende periode. Blijkt dat men er ook goed terecht kan voor een familiediner in een aparte ruimte. Hertenkamp jullie zien ons snel terug en ga vooral zo door met jullie nieuwe Chef.

11. Harry van de Weerd

Ik heb een matige ervaring gehad.
    De schnitzel was veel te hard gebakken en je kon er met je mes niet doorkomen.
    Geen groente op tafel alleen 2 peultjes en 2 boontjes onder je schnitzel.
    Aardappel salade was alleen wat hard gekookte krieltjes in een roomsausje.
    Bij de koffie stond het vuile servies nog gewoon op tafel.
    Al met al een tegenvaller.

12. Afgelopen vrijdagavond een 3 gangendiner samen met mijn vrouw voor € 28,95 pp. Mijn vrouw had als hoofdgerecht een Schnitzel besteld, deze was dermate aangebrandt dat ik zei terug, maar ze wilde geen problemen maken. Uiterst bekakt, oud interieur, ouwe rommel, lauw bier, maar wel dikke prijzen.

Wees verstandig ga hier niet heen! Er zijn wel betere eetgelegenheden voor minder geld in de omgeving!

13. Richard van de Hoef

Super lekker gegeten in een super gezellig en sfeervol ingericht restaurant.

Het eten was erg lekker en meer dan genoeg. Wij hoefden geen desert meer. Wel hadden wij graag wat meer aandacht gehad van de bediening. Het was niet erg druk, en de serveerster had geen drukke avond, een prima gelegenheid om dan de klanten wat extra aandacht te geven zou je zeggen. Dat was het enige smetje. De bediening was verder overigens oké!

14. Tijdens oud en nieuw geweest en begin oktober. Een bijzonder leuke en intieme locatie. Drie serverende dames die heel goed weten wat de klant wil en een eigenaar die je zeer persoonlijk en vriendelijk benadert. Het eten is overvloedig en goed klaargemaakt. De presentatie ervan nodigt je gewoon uit om het echt allemaal op te eten. Voor een nagerecht was er bij ons in ieder geval geen plaats meer.. Prijs/kwaliteit verhouding bijzonder goed; uitgebreid diner voor twee voor € 72,00 inclusief de smaakvolle huiswijnen. Voor de karaf water met ijs werd niets gerekend. Een bezoek aan dit restaurant zal nooit op een teleurstelling uitdraaien, integendeel!

15. Alweer een poosje geleden dat we er hebben gegeten, maar zeker een recensie waard. De locatie is erg mooi en de bediening zeer vriendelijk. Van binnen kan het wel een stuk moderner, zijn niet met de tijd meegegaan, jammer!

Het hertenkamp menu vinden wij beperkt kwa keuze, dus je komt wel snel uit op het duurdere a-la-carte menu. Alle gerechten waren erg goed, carpaccio, garnalen en ook het desert waren echt mooi gepresenteerd, maar ook super lekker!

Zeer goed restaurant, maar wel aan de prijs.

16. Zaterdagavond hier gegeten lekker onspannnend in een gezellige sfeer eten was zeer goed en gastheer voelt alles prima aan komen zeker weer

17. In deze (mindere) tijden waar men haast, haast, haast en vergeet om goed te socialiseren, was dit restaurant een verademing en zeer positieve uitzondering. Met 6 personen gegeten en de eigenaar en zijn team hadden goed in de gaten dat 1 van ons ernstig ziek is. Daar werd sterk, gul, warm en zeer servicegericht op geacteerd! Klasse!!

18. Al veschillende keren in de hertenkamp wezen eten.

Het eten de bediening de omgeving alles is hier nagenoeg perfect.

Wel even van te voren reserveren want het is er vaak erg druk.

19. brouwers

Even een lunch......we werden vergeten en de bestelling kwam niet. We vroegen ernaar en bleken vergeten.

Dat kan gebeuren, iedereen maakt fouten.

Een goed restaurant kenmerkt zich ook hoe ze fouten oplossen en dat deden ze prima! Oprechte excuses en direct een extra drankje en nogmaals excuus en daarna erg vlot het eten. Eenvoudig, maar perfect gegeten. Kroketten waren heerlijk!

20. Bij Fred eten in zijn restaurant de Hertekamp is eigenlijk altijd een feest, zelfs voordat je begint te eten proef je de goeie sfeer. De stemmige muziek op de achtergrond dringt zich niet op en de aandacht die je krijgt is heel prettig.
    Het gaat allemaal gebeuren zoals een mens dat graag wil en dan moet het eten nog beginnen.

Lekker. Kom maar mee. Adriaan.

21. Havenaar

Goed eten, meubels en entourage zijn 20 jaar stil blijven staan. Prijs prima voor de kwaliteit.

22. Goede menukaart. Heerlijk gegeten! Prettige en vlotte bediening. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Een restaurant om vaker naar toe te gaan!

23. Heerlijk gegeten afgelopen zondag.

Leuke menu kaart, voor ieder wat wils!

Prijs kwaliteit verhouding is keurig op orde.

Eten werd met juiste tussenpauzes geserveerd.

Leuke bediening, erg attent en vriendelijk.

Zeker een aanrader.

24. Goede prijs-kwaliteitverhouding, prettige en vlotte bediening.

Gezellig restaurant.

25. We hadden gezien de recensies hoge verwachtingen; die kwamen niet echt uit. De locatie is schitterend, de bediening in hemdsmouwen vonden wij vriendelijk maar met weinig stijl. Het visvoorgerecht met 2 gamba's vonden we te droog, het voorgerecht met wildzwijn was vet en te weinig. De hertenfilet vonden we overheerlijk! De wijnkeuze was beperkt; we konden uit 4 verschillende rode-witte en rose wijnen kiezen.

26. Op vrijdag 20-08-2010 ter ere van mijn zoons verjaardag hier gegeten. Het was heerlijk weer dus konden met zijn allen lekker buiten zitten. (7 personen). Allemaal verschillende voor-hoofd-en nagerechten gehad en het was in een woord heerlijk! De opmaak van alle gerechten was zeer creatief en de smaak voortreffelijk! Ook de bediening was top! Erg vriendelijk en meedenkend met onze wensen, kortom echt een aanrader:) xy.

27. Erg lekker gegeten! Voor hoofd en nagerecht zagen er erg mooi uit en waren heerlijk!

28. Leuk restaurant op loopafstand van het Golden Tulip hotel. Een werkelijk fantastisch 3 gangendiner gegeten voor €24,75. Heerlijke wijnen, leuke bediening. Een echte aanrader. Een minpuntje was de muziekkeuze. Zware keltische muziek en een slecht piano-achtergrondmuziekje. Lichte jazz bijvoorbeeld zou de sfeer veraangenamen. Wij waren hier met valentijnsdag en alle tafeltjes waren leuk versierd met roosjes, hartjes en roze kaarsjes.

29. Wij hebben op 9-12-2009 heerlijk gegeten in dit restaurant.

De bediening was zeer goed.

Er was tijd voor een praatje en het eten was overheerlijk.

30. Met ons tweeën aten we bij de Hertenkamp. De een vegetarisch, de ander wild. Je kunt in dit seizoen uit de gerechten op de kaart meerdere wildmenu's samenstellen.

Alles was heel vers, het hert heerlijk van smaak en mals. Ook de bijgerechten waren bijzonder. Attente bediening! Reserveren is wel nodig.

31. e.van der heide

Vanuit Den Haag een weekend in Epe in Golden Tulip gezeten en in de Hertenkamp gegeten,een aanrader!Heerlijke zelfgemaakte soep,Ossepuntjes top,bediening van jong tot ervaren.Uitstekende gastheer,niet opdringerig,wel betrokken,mooie locatie.Kortom een prima plek om er even lekker tussenuit te zijn.

32. Restaurant de hertenkamp is een restaurant waar je heerlijk kunt eten en de bediening alles er van af weet.Voor ons was het een avond om niet te vergeten.Zeker een aanrader voor mensen die lekker willen eten gezellig willen zitten.We kende het niet maar nu is het zeker een aanrader om er naar toe te gaan 1 woord uitmuntend

33. E Vutroni

Uitstekend daar , leke bediening lekker eten goede sfeer wat wil je nog meer

34. S. Visscher

Het eten was geweldig. Komplimenten aan de koks. Wijn was, op advies van de eigenaar voortreffelijk. Over de bediening kan gezegd worden dat ze hun best doen en kennelijk al veel gleerd hebben. EEN AANRADER !!!!!!

35. Ad & Tonny

Uit eten is voor ons een avondje uit. Daarbij hanteren wij drie kernprincipes: ambiance, kwaliteit en bediening. Kwaliteit en ambiance zijn bij "De Hertenkamp" prima in orde. Als de bedieing zich nog wat meer zou bekwamen in het presenteren van de wijnkaart, is het helemaal o.k. Van harte aanbevolen!

36. Rita en Maurice

We hebben erg lekker gegeten!! de bediening was erg goed!! ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en zelfs de chef-kok kwam nog even bij ons aan tafel een praatje maken!! Dit restaurant is zeker een aanrader!!

37. Het eten was toppie, maar de bediening is er dom en ongeinteresseerd, te veel verschillende mensen helpen er aan een tafel, en geven elkaar de schuld als er iets mis gaat. Jammer van toch wel een goed restaurant.

38. Ellen van Boven

Lekker en goed eten en niet te zuinig met de hoeveelheden. De bediening daarentegen is helaas zo van de straat geplukt en neergezet in een restaurant van dusdanig niveau, dat van de bediening meer verwacht kan worden dan zelfstandig kunnen ademen.

39. J.J.M. Beekman (Martin)

Een volwassen ambiance, met een zeer goede keuken, een ervaren management wat zijn uitstraling heeft geduren drukke dagen. Gezellige sfeer, je voelt je er direct thuis en op je gemak. Tijdens een zaterdagavond aangenaam verast door een pianist en violist. De keuken levert zeer goede kookkunsten af, door een goede samenstelling van de menukaart is er voor iedereen keus genoeg. De kwaliteit van de wijnen zijn zeer goed en in balans met het aanbod van de menukaart. De Dellenweg in Epe waaraan dit restaurant gevestigd is, ademt de sfeer van de veluwe uit, hetgeen je direct weer terug vindt in het chalet achtige bouw van de restaurant. Zeker een bezoek waard en voor mij en mijn mede restaurantbezoekers gaan wij nog meer van dit restaurant horen. Ik zou graag willen dat dit restaurant zich zou gaan opmaken voor een erkenning op een wat hogerniveau, te denken valt aan een Michelin ster. In ieder geval aan de eigenaar met zijn team: ga zo door, jullie zijn een aanwinst voor minnend restaurant bezoekend Nederland.

40. Freek Blaakmeer

Prima ontspannen bediening, prachtige lokatie,
    prima keuken (ook vegetarisch)
    parkeerplaatsen meer dan voldoende
    goede wijnen en een
    gemakkelijke prijs!

41. Marjolein Streng-Dijkerman

We hebben er za 6-1-07 gegeten. De bediending was heel prettig. Vriendelijk personeel en de chef kwam zelf ook nog even een praatje maken. Het eten was heerlijk. We aten hertehaas. Het vlees was mooi medium en bleef ook goed sappig. Kortom zeker een aanrader.

Marjolein

42. Prima bediening en prima eten!!