De Baron in Epe

1319485158 86
1419009849 62
1501947092 74

1. Ron Docter

2. Zeer lekker gegeten goed vlees en lekker klaargemaakt vriendelijke en attente bediening Zeker een bezoek waard.

3. Een gezellig restaurant midden in het centrum van Epe. Goede bediening, wordt snel geholpen. Er is ruime keus in gerechten, dus voor iedereen zit er wat tussen. Vooral de spareribs zijn een aanrader! Het restaurant ziet er gezellig / knus uit wat je uitnodigt om naar binnen te gaan. De warmte die het uitstraalt is dan tevens ook het gevoel wat het je geeft als je binnen komt. Wij komen hier graag!

4. Het eten was erg lekker. Vlees was van goede kwaliteit en er was voldoende. De bediening was geniaal, ik heb me kostelijk vermaakt om de serveerster die grapjes maakte en heel vrijuit ons te woord stond. Bijna eten met entertainment.

Ik wil zeker nog wel eens terug komen. Het eten was goed en het was gezellig!

Ps. toch een 8 voor het eten, vanwege de saus over het vlees dat net wat te sterk van smaak was. En omdat het er overheen was gegoten, was het lastig zelf doseren of links laten liggen. Spareribs waren perfect.

5. Leo 1659 punten

Hartje Epe, tegenover de kerk: eetcafé/restaurant De Baron. Aardig terras als het mooi weer is; binnen is de entourage netjes, maar niet verrassend, opvallend of wat dan ook. Gewoon gewoon, eigenlijk. Bediening is vriendelijk en attent, totdat we willen afrekenen: dan duurt het even voor we haar aandacht hebben. Het eten is prima: een flinke peppersteak, een nette portie spare ribs. En 't staat lekker snel op tafel. Ook de huiswijn is in orde. Tegenvallertje bij het afrekenen: betalen met credit card is niet mogelijk. Aardige tent, en je hoeft in elk geval niet lang te wachten op je eten.

6. Super lekker gegeten en ruime keuze. Duurde allemaal niets te lang en was leuk om te zitten. De bediening was erg vriendelijk en voelde me erg op mijn gemak. Snel nog eens terug met een groep vrienden.

7. Een erg sfeervol en lekker plekje om te zijn. Erg goede bediening erg behulpzaam en vrolijk. Ook het eten is erg goed en zeker met aandacht en liefde bereid. Zeker een aanrader!

8. Slechte ervaring, en dat zeggen wij niet snel! Bij ons ging van alles mis, maar ook om ons heen! We gingen aan een tafel zitten waar van vorige mensen nog kop en schotel stonden, werd maar niet weggehaald en ons werd ook niet gevraagd of we wat wilden eten of drinken. Na heel veel moeite contact met een serveerster gekregen (ik moet zeggen dat die wel vriendelijk waren).

Duurde heel lang voordat we drinken kregen, eten besteld duurde ook héél lang. Om ons heen ging ook van alles mis, vlees zwart weer terug, mevrouw moest heel lang wachten, andere mensen zwarte kroketten, weer andere mensen toasties besteld kregen de verkeerde. Wilden daarna afrekenen, duurde weer lang.

Kwamen mensen intussen naast ons zitten en gaan zitten roken met de wind onze kant op terwijl we net ons eten hadden, was ze de mayonaise vergeten. "Kom ik zo brengen." Ik zei toen al dat vergeet ze vast en ja hoor, ander meisje gevraagd, frietjes bijna op toen kwam de mayonaise.

Met afrekenen, wat lang duurde, gaf ik 50 Euro, loopt ze ermee naar binnen om te wisselen, komt terug met wisselgeld: klopte niet, ze wist het niet meer, even kijken op het bonnetje wat bij ons op tafel lag, "O, ga ik nog wat bijhalen." Ik geen bewijs dat ik 50 euro gegeven heb, dacht als dit maar goed gaat, dat ging gelukkig wel goed! Al met al zonde van zo'n mooie zaak op zo'n mooie locatie. Geen aanrader.

9. Een zeer slechte service. Direct bij het bestellen van 2 tosti's hebben wij aangegeven dat wij haast hadden omdat wij naar een begrafenis moesten. Geen probleem volgens hen. Daarna nog ruim 20 minuten moeten wachten. De kok was eerst iets anders gaan doen!! Op het allerlaatste moment toen mijn man ging afrekenen, kwamen de tosti's, niet eens heel warm. Uiteindelijk maar op straat op gegeten. Echter geen korting niets gekregen voor de late service. Uiteindelijk bijna een half uur op 2 tosti's gewacht. Is echt belachelijk lang.

10. Een gezellige zaak. Heerlijk eten. Kom regelmatig bij de Baron en nu met de nieuwe kaart nog meer aan te bevelen.

11. Vandaag wezen lunchen bij De Baron. Bij binnenkomst was het leuk druk en een mooie zaak, dus dat beloofde nog wat. We bestelden drie warme chocomel met slagroom. Wat een waterige drank, te zuinig afgesteld of de poeder bijna op. Verder als lunch hadden we alle drie twee kroketten met wit brood en alle drie vonden we het brood zodanig droog en oud en de kroketten zo zwart. Of de frituur heeft nieuw vet nodig, of ze hebben twee keer in het vet gefrituurd. Niemand kwam langs om te vragen of het smaakte of dat alles naar wens was. Jammer, want dat hoort toch wel. Na het eten ben ik zelf naar de bar gegaan om af te rekenen, ook daar werd niet gevraagd of alles naar wens was geweest.. Weer een gemiste kans.
    Jammer, want deze mooie zaak kan een superzaak worden met de juiste mensen op hun plek. Voor ons nooit meer De Baron.

12. Gisteravond heerlijke tapas gegeten op het terras bij de Baron. Gezellig eten met een paar vriendelijke en gezellige meiden in de bedienig. Nog even wezen borrelen aan de bar na het eten. kortom: een hele avond vermaak!

13. Helaas, weer een keer geprobeerd! Een zondagavond, 4 tafeltjes (!) bediening vergat tijdig om consumpties te vragen en onze biefstuk "Rob" was beslist rare en niet heet, beetje jammer voor zo'n mooi stukje vlees! Hoeveelheden genoeg dus prijs-hoeveelheid beslist ok! Aardappelgratin zo heftig qua kruiden dat je het schaaltje wel met rust liet! Jammer, mooi eetcafe waar veel meer uit te halen is! Kom op meiden, lekker hard lopen en toon inzet, dan komt 't goed!

14. We hebben a la carte gegeten. Het eten was zeer smaakvol qua presentatie en smaak. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.

15. tineke rodijk

Verleden week donderdag weer heerlijk gegeten met mijn personeel. We kregen een voorafje om je vingers bij af te likken. Uitermate vriendelijke bediening en je kan zolang blijven zitten als je wilt. Overheerlijke tapas, wij komen hier zeker terug.

16. Komen hier regelmatig wat eten of drinken en we zijn altijd weer even tevreden! Heerlijk eten, zowel met de lunch als met het diner. Bediening is vlot, vriendelijk en werken zo te zien met plezier. Absoluut een aanrader!

17. Geweldig Restaurant, heerlijke tapa's , altijd vriendelijk personeel en een ontzettende warme en huiselijke sfeer. Een restaurant waar kwaliteit en service voorop staat. Geweldig en zeker tot gauw. Daarnaast is er 1 keer per maand het gezellige Goud van Toen. Er wordt aan alle kanten best gedaan om om een leuke tijd te bezorgen. Top

18. De bediening is onvriendelijk en traag, ze runnen het restaurant alsof het een snackbar is waar niemand service verwacht. Daarbij hebben ze geen idee van waar ze mee bezig zijn. Ik had een warme chocolademelk besteld en kreeg een waterig goedje met slagroom. Na dit gezegd te hebben kreeg ik een erg verbaasde blik en werd er met veel chagrijn een flesje chocomel opgewarmd. De automaat bleek niet bijgevuld te zijn en niemand wist hoe ze dit moesten doen. Intussen hadden we trek gekregen dus wat te eten besteld. Ik bestelde een panini ham en kaas. Tot mijn verbazing kreeg ik een broodje dat beschimmeld was! dat kan toch niet! Ik kreeg een nieuw broodje, waar ik inmiddels geen trek meer in had. Om het goed te maken kregen we een drankje maar dat was wel het minste wat ze konden doen.

Ik kom hier bijna nooit meer op z'n hoogst voor een kop koffie.

19. Matige service, erg traag ( en niet druk), kwaliteit van tapas kaart is niet goed en niks vergeleken bij een tapas restaurant. Turkse pizza, pasteitje en souvlaki hoort niet op een tapas kaart. Tonijn salade was gemaakt met goedkope ijsbergsla. Het mag het woord tapas niet hebben. De "tapas" werd niet gelijk geserveerd (en dat voor 3 hapjes). Prijs/kwaliteit dus ook erg matig!

20. Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Na het eten naar de Barones (achterkant) geweest. Goud van Toen. Is iedere laatste zaterdag van de maand. Mooie locatie. Top tent in Epe.

21. Een restaurant waar je je een gehele dag kan vermaken, een fijne sfeer, perfecte pesto en zeer hartelijk personeel! Epe, ook op woensdag een feest!

22. Eerste Kerstdag met de familie gegeten. 5 gangen Kerstmenu.

Was super. Lekker gegeten, goede bediening en een leuke huiselijke sfeer. Een echte aanrader.

23. Bij de Baron Tapas gegeten. In 1 woord super! We zijn in verschillende Tapas restaurantjes geweest. Maar de Baron in Epe is veruit de beste! Tapas gerechten uit verschillende wereld delen. Dat heb je nergens! Vlotte en vriendelijke bediening.
    Voor iedereen die van Tapas houdt is De Baron in Epe een echte aanrader! Jammer dat we zo ver weg wonen. We komen zeker gauw weer.

24. Prima eetgelegengheid. Volgens mij nieuwe eigenaar. Heerlijk gegeten met onze familie. Nieuwe kaart ziet er goed uit! Maar ik kwam voor de Tapas. Had ik goeie verhalen over gehoord. Sfeer goed! Bediening goed! Mooie zaak met een huiselijke sfeer. Een aanrader voor de mensen die in Epe willen eten! Wij komen gauw weer!

25. Prima eten met super bediening en erg gezellig eetcafe. Absoluut de moeite waard om terug te keren.

26. Ik heb sinds tijden nergens zo lekker gegeten en voldoende. Het is goed te betalen, ergens anders krijg je tegenwoordig niet veel voor je geld. Een warm sfeertje, gezellige mensen, wat wil je nog meer....
    Om een tien te geven is natuurlijk overdreven, maar dat zou ik echt willen geven dus...
    Echt een aanrader dus!

27. Voor het eerst in Epe en geen idee welk restaurant leuk is.

We kwamen uiteindelijk bij de Baron terecht en dit leek op het eerste gezicht een leuk restaurant. Het probleem was echter dat al snel bleek dat het personeel geen idee heeft waar het mee bezig is, de kok mee helpt in de bediening en de ossenhaas erg doorgebakken wordt geserveerd. Kortom mensen op het terras werden niet geholpen, er stond vieze vaat op tafel en het eten was matig.

28. Tamara 218 punten

De laatste keer dat we hier kwamen hebben me met elkaar afgesproken hier nooit meer te gaan eten. Wat een ellende. Wat men hier tapas noemt is gewoon van alles maar dan in het klein en smakeloos. De bediening loopt erg uiteen, enerzijds heb je hele aardige meiden die helaas niet erg snel zijn, anderzijds staat er zo af en toe iemand achter de tap waar er nog geen lachje van afkan. En die ronduit onbeschoft is. Het enige waar ik hier graag voor kom, is de koffie. En er is een speciale kinderhoek, wat ook prettig is.

29. 14 Maart 2010 hebben wij hier met ons gezin heerlijk gegeten.

De kipfilet was echt super lekker. De kinderen zeiden ook dat het kindermenu lekker was. De bediening is erg aardig.

Er hangt een gezellige sfeer. Echt een aanrader!

30. Lekker gegeten met een goede bediening. Soms wat foutjes maar deden hun uiterste best om er een fijne avond van te maken. En dat was goed gelukt.

De binnenkomst (wrs. Serre) vond ik niet echt super. Hele felle verwarmingslampen, wat niet gezellig over komt. Het restaurant zelf heeft nm. een erg knusse en huiselijke sfeer.

31. Het eten is goed en lekker, maar de bediening moet nog wat bijscholen. Misschien omdat het vakantie was, dat er teveel verschillende en erg jonge krachten lopen, maar daar moeten de klanten geen last van hebben. Verder prima naar ons zin gehad.

32. 11-9 heerlijk gegeten, maar de kok moest het werk doen. De bediening deed weinig.

Komen hier vaker, nog nooit zo mee gemaakt.
    Is normaal een aanrader. Hopen dat het snel weer op het oude niveau komt.

Ps : we missen het verrassingsmenu.

33. Alex Knol

Zondag 10 mei uit eten geweest.

Bediening goed en eten heerlijk.