Nieuwste foto's in Epe

Laatste updates in Epe

1. Linda van rhijn's profielfoto
    Linda van rhijn heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Linda van rhijn

vriendelijke, persoonlijke bediening, vroeg zelf of ze nog eten moesten aanvullen
    Amuse vooraf
    Mooi opgemaakte borden, heerlijk eten

2. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto
    Veluws Eethuis Wissel heeft gereageerd op een recensie van Veluws Eethuis Wissel

Bedankt voor de mooie beoordeling!
    Dit delen we graag met ons team en hopen je snel weer terug te zien in Epe.

3. B.J.Roorda Protzman's profielfoto
    B.J.Roorda Protzman heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

B.J.Roorda Protzman

Heerlijk gegeten! Alles ziet er heel verzorgt uit en met liefde gemaakt!

4. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt Hanneke voor de mooie woorden. We zijn erg blij om te horen dat je hebt genoten van onze lekkere gerechten en kijken uit naar je volgende bezoek aan ons restaurant.

5. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Beste Koen en Wouter,

Bedankt voor het mooie cijfers en de uitgebreide toelichting. Daar doen we het voor!

6. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt Sara! We delen dit graag met ons team!

7. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt Aida voor het prachtige cijfer! We kijken uit naar jullie volgende bezoek.

8. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt Ans voor het mooie cijfers en uitgebreide toelichting! We delen dit graag met ons team.

Tot ziens bij Veluws Eethuis Wissel

9. Jos Knoben's profielfoto
    Jos Knoben heeft een recensie geschreven voor Cornelis
    Internationaal Epe

Jos Knoben

Dinsdag 16 okt. Hier heerlijk gegeten! Vriendelijke ontvangst en charmante bediening. De pompoensoep was overheerlijk evenals de zalm tyriakie. Alles goed op smaak en van de prijs valt niets te zeggen. We zijn een paar dagen op vakantie in de omgeving en komen zeker terug. Cornelis staat bij de favorieten. Groetjes en tot ziens.

10. Hanneke's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Zeer vriendelijk ontvangst door het personeel. Heerlijk gegeten! Ook zeker een aanrader voor mensen met een zoutarm/zoutloos dieet. Het eten is bereid zonder zout en op smaak gebracht met kruiden en dat maakt het eten des te lekkerder. Tip: probeer van te voren te reserveren. Wij hadden het geluk dat er een reservering was gecancelled. Complimenten aan het personeel, zij hebben er voor gezorgd dat we echt een avondje uit waren.

11. Koen en Wouter's profielfoto
    Koen en Wouter heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Koen en Wouter

De hartelijke ontvangst, de attente ongedwongen maar beschaafde bediening, de juiste timing tussen de diverse gangen en de verrassende samenstelling van de verschillende gerechten hebben ons een onvergetelijke avond bezorgd.

12. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor De Ossenstal
    Nederlands Epe

Arrangement voor 35 mensen. Geen mogelijkheid de rekening voor de drankjes te splitsen. Bediening zeer moeilijk aanspreekbaar door drukte (onderbezetting) lang wachten op bestelling. Soep was te zout.
    Lokatie is top, bedrijfsvoering laat te wensen over.

13. E.Magereij's profielfoto
    E.Magereij heeft een recensie geschreven voor De Ossenstal

E.Magereij

2× saté v/d haas besteld was rauw, nieuwe gekregen maar was het de moeite van het wachten waard, nee. Beide keren geen bestek en maar 1× drinken geserveerd.

14. l's profielfoto
    l heeft een recensie geschreven voor De Honingpot
    Pannenkoekenhuis Epe

Zeer slecht, wij komen al jaren bij de honingpot maar wat ons vanavond is overkomen. 😞 Wij zijn gevlucht! We hebben een uur gewacht op ons eten na een uur wachten was onze bestelling niet compleet en kregen we een bord om de andere pannenkoek te delen. Inmiddels waren de kinderen niet genieten.... wat een drama! Geen honingpot meer voor ons!

15. Sara Sharifa's profielfoto
    Sara Sharifa heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Sara Sharifa

Ik kom heel vaak bij Veluwse eethuis. Eten is heerlijk, drinken lekker! De personeels zijn heel vriendelijk en staan voor je klaar. Ik kom graag daar, alleen maar eigenlijk!

16. Aida mohammadi's profielfoto
    Aida mohammadi heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Aida mohammadi

Veluwse eethuis, is perfect! Heel spontaan allemaal heel vrolijk. Bediening is perfect, goede aandacht aan klanten. Daarboven hebben ze heerlijke eten en drinken, alles is vers! Wij zijn vaste klant!

17. Ans's profielfoto
    Ans heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Echt fantastisch lekker gegeten bij Veluws Eethuis Wissel!
    Alles is met zorg bereid, smaakt heerlijk en een plaatje om te zien!
    Vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten!
    En de koffie wordt als een verwennerij gepresenteerd!
    Wij gaan zeker vaker komen!

18. veluws eethuis wissel's profielfoto
    veluws eethuis wissel heeft gereageerd op een recensie van Veluws Eethuis Wissel

Geachte mevr Bronkhorst
    Wij nemen uw reactie erg serieus en het is mijn verhaal en gestudeerd zeker niet puur koken vanuit passie verder niet en natuurlijk vind ik
    Mijn verhaal zeker niet te lang
    Wat ik wel wil u graag uitnodigen voor een volgende keer want dan weet ik dat u vegetarier bent en dan ga ik er rekening mee houden en apart op tafel uitserveren vanaf nu gaan we dat zo doen is beter voor de gast
    Ik dank u hartelijk voor uw reactie en we gaan er gelijk mee aan het werk en nidig u uit voor de volgende keer
    Met vriendelijke groet
    Bertus
    Veluws eethuis wissel

19. Irma bronkhorst's profielfoto
    Irma bronkhorst heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Irma bronkhorst

Ik ben op een woensdagavond wezen eten in dit prachtige restaurant, gelegen in de veluwe. Er was een buffetavond waar een (naar mijn idee veel te lang) openingswoord werd gehouden waarvan ik ook niet heel veel begreep. Ik merkte wel dat de eigenaar zijn best deed maar het kwam wat ingestudeerd over. Bordjes met het gerecht erop was vele malen beter en makkelijker geweest. Ik heb nu een aantal keren moeten vragen wat nu vegetarische gerechten waren en wat niet. Ik had het idee dat de bediening hier ook niet erg vrolijk van werd.. Het eten was redelijk. Ik vond de keuze wat beperkt en het was over het algemeen wat zoutloos (er stond ook geen zout of peper op de tafel). Het personeel stond er eigenlijk maar een beetje bij (hoefden geen eten te serveren) en waren niet erg allert op lege glazen. Helaas heb ik een paar keer zelf de bediening moeten roepen. Wel vond ik het een goede prijs (21.95) om onbeperkt van te kunnen eten. Als er wat met mijn tips wordt gedaan kom ik graag weer bij jullie terug. Voor nu helaas net een onvoldoende.

20. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

10-10-2018 Lunch voor twee. Lunchkaart is beperkt, maar gevarieerd. Gekozen voor Saté met friet en Gehaktballetjes met brood. Beide bleken royaal voorzien van een uitstekende salade van krakend verse groenten.Twee gerechten waar niets op aan te merken valt. Voor de uiterst schappelijke prijs van € 11.25.
    De Sauvignon Blanc is uitstekend en komt in een mooi glas.
    Klein puntje van kritiek: de olie op tafel was een tikje ranzig.
    Aan de inrichting is veel zorg besteed en dan is zo'n sleets systeemplafond jammer. Het terras is heel sfeervol.
    We komen terug als er Veluws wild op de kaart staat!

21. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Bedankt Tiny voor de hoge score! Wat fijn om te horen dat je regelmatig bij ons terugkomt. We kijken uit naar de volgende keer!

Team Veluws Eethuis Wissel in Epe

22. g.van spijkeren's profielfoto
    g.van spijkeren heeft een recensie geschreven voor De Ossenstal

g.van spijkeren

Heerlijk gegeten, met een goede prijsverhouding!!

23. Joanne's profielfoto
    Joanne heeft een recensie geschreven voor De Honingpot
    Pannenkoekenhuis Epe

Voor de lekkerste pannekoeken moet je echt bij De Honingpot zijn. Heerlijk gebakken met het ouderwetse korstje.
    Slechts enkele minuten na het opgeven van de bestelling al geserveerd door het vriendelijke personeel.
    Ruim en gezellig ingericht en leuke speelruimte voor de kids.
    Woon er helaas niet in de buurt. Maar kom hier zeker nog eens terug!
    (foto: pannekoek met appel/rozijnen/kaneel)

24. Tiny's profielfoto
    Tiny heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Voor de derde keer heerlijk gegeten. Alles kakelvers en zeer veel keuze.
    Echt een aanrader!

25. Fred en Mieke's profielfoto
    Fred en Mieke heeft een recensie geschreven voor Brasserie Bij Ons

Goede presentatie.
    Zowel warme dinnerbites vlees en vis goed.
    Gekookte groentes lekker stevige bite.

26. Jboutkan's profielfoto
    Jboutkan heeft een recensie geschreven voor de Stern
    Grill Epe

Veel geld voor weinig eten

27. veluws eethuis wissel's profielfoto

Geachte mevr Christina
    Ik kan u gerust vertellen dat wij immers nooit boos zijn tegen mijn personeel en dan kan ik u nog iets vertellen ik speel geen toneel en bij mij in de zaak is er nooit een show
    Ik vraag mij af of u daadwerkelijk wel bij ons bent geweest en dit gebeurt steeds vaker graag zou ik met u in contact treden want heb het idee dat wij een beetje afgebrand worden
    Want service staat op een bij ons en nogmaals ik speel never een show in de zaak want daar is het mij te belangrijk voor zoals u ziet aan de recencies
    Mijn nummer is 0578-629657 zou graag met uin contact treden
    Met vriendelijke groet
    Bertus

28. Christina's profielfoto
    Christina heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Christina

Rommelige ontvangst. Eigenaar was erg boos tegen zn personeel. Er hing geen leuke sfeer.
    Steak was doorbakken, groenten rauw op het bord. Op zich leuk op gemaakt op het bord maar smaak vind ik dan belangrijker dan de opmaak.
    Desserts kant en klaar van de groothandel. Niks bijzonders.
    Toen ik aangaf van Mn steak reageerde de eigenaar weer kortaf.
    Hij probeerd leuk over te komen maar het lijkt 1 grote show.
    Jammer want de locatie is prachtig.
    Ik denk niet dat ik hier nog eens kom.

29. Mevis's profielfoto
    Mevis heeft een recensie geschreven voor De Slimmerick
    Nederlands Epe

Zowel het eten als de bediening was héél erg goed. We hebben echt genoten. Jammer dat we te ver weg wonen, anders kwamen we beslist nog terug. We waren een weekje in de Schaapskooi.

30. Astrid Assendorp's profielfoto
    Astrid Assendorp heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Astrid Assendorp

Wat een leuke em gezellige zaak. Super vriendelijke bediening. Heerlijke ontspannen sfeer. Uitmuntend gegeten. En dan komt de kok nog even langs om re vragen of alles smaakt. Super.
    Ik zeg tot snel.