Nieuwste foto's in Epe

Laatste updates in Epe

1. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Wellicht heb je er nooit over nagedacht, maar heb je enig idee hoe moeilijk het is om als ondernemer (lees restaurant houder) recensies te krijgen op onafhankelijke sites als eet.nu. Kijk maar eens rond en dan zie je dat er restaurants zijn die al jaren bestaan en dan pas een handjevol recensies hebben, en hoeveel hebben er nog steeds geen?
    Dan moet je eens kijken bij het Veluws eethuis de wissel....spontaan en helemaal uit zichzelf geven tientallen mensen hun ervaringen op eet.nu en dan moet je ook eens kijken naar de score’s en motivatie. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen datvdaar geen woord van is gelogen. Ik zou niet weten, en ik doe mijn best, Waar mijn vrouw en ik liever en lekkerder zouden kunnen eten. Bijzonder gastvrije ontvangst, hele leuke en lieve mensen in de bediening. De koks doen met liefde en plezier om er telkens een ‘plaatje’ van te maken, borden zijn fantastisch opgemaakt. En dan ook nog eens eten zonder zout en suiker maar met volledige natuurlijke cq biologische producten gemaakt. Wij als Paleo eters genieten hier van ieder hapje eten, heerlijk.
    Onlangs waren wij hier met gasten, een van de gasten heeft een moeilijk dieet. Bertus, de eigenaar, had aangegeven om het vooraf bij het reserveren te melden zodat hij daar rekening mee kon houden. En dat heeft hij zeker gedaan, perfect aangesloten bij de beperkingen van onze gast en op een manier waarbij het ‘uit eten’ toch een normaal en leuk feestje voor haar was. Meerdere malen is hij aan haar komen vragen of alles naar wens was etc. Een bijzonder persoonlijke benadering die voor Bertus mormaal is. De complimenten voor Bertus en zijn fantastische team, een dikke tien omdat de elf niet bestaat op een tienpuntsschaal. We komen vanavond onszelf nog maar eens laten verwennen... tot straks.

2. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor IJssalon Roberto

Leuk terras in de dorpstraat om een kopje koffie te nemen nadat je een paar uur op de pedalen hebt gestaan. Lekkere koffie, tweede kopje gratis is natuurlijk top. Het eerste kopje koffie is voorzien van een koekje en een toefje slagroom in een glaasje met een smaakje onderin..... het tweede en gratis kopje koffie is in hetzelfde kopje zonder slagroom en koekje, uiteraard mag je een gekregen paard niet in de bek kijken maar in mijn beleving als je iets weggeeft cq doet, doe het goed met overtuiging of doe het niet. Het is heel menselijk om bij het tweede kopje dan te denken ‘ he geen koekje’ en dan buigt iets positiefs bedoeld toch negatief om. Maar de koffie is lekker en de dames van de bediening zijn aardig en vriendelijk. Vanavond maar weer even die kant op fietsen?

3. Bert Pompert's profielfoto
    Bert Pompert heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Bert Pompert

Op donderdagavond was er een proeverij van allerlei streekproducten. Het was voortreffelijk. De gastheer gaf een toelichting en vertelde dat alle gerechten zonder zout en/of suiker bereid waren en dat je met specerijen een betere smaakbeleving kon creëren. Dat bleek ook zo te zijn. Het was een leuke en smaakvolle ervaring.

4. Choco Checkers's profielfoto
    Choco Checkers heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Loreley

Hallooow..wat een verassing.

Uitstekend eten, voor een goede prijs.

Dit restaurant deden we aan, na een tourtje Achterhoek.
    Het eten is heerlijk, en erg goed ! Niet te zout, te gekruid of te flauw.
    Prijs kwaliteit staat in verhouding, waarbij het personeel zicht de benen uit de bips rent om iedereen te bedienen. Hoffelijk en het oprecht enthousiasme, geven je een goed gevoel, dat "het wel goed zit".

Binnen is het een kakofonie van geluid en stemmen.
    Op de tafel brand een kaars en ernaast staat een verse roos. Ik wordt bijna overstemd door de mensen die een paar tafels van ons vandaan zitten. Romantisch kan ik het helaas niet noemen.

Prima eten voor een prima prijs, dat is wat de mens wil. Dat is waar we naar kijken als we bij je geweest zijn.

++Personeel.
    Uitstekend, gastvrij met hart voor het vak.

++Eten en drinken.
    De halve kip, blaas je zo van de botten af, zo gaar is hij (zij). De schnitzel die menigéén nog weet te verknallen, was lekker gekruid, gaar en mals.

Gelegenheid.
    Dit is het enige minpunt.
    Heeft veel weg van een eetzaal, vreetschuur. Er is geen geluidsdemping zodat romantische woordjes van je geliefde wellicht niet helemaal tot zijn recht komen. Laat je het romantische buiten beschouwen dan zit dit hier wel snor...

Eet smakelijk !

5. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto
    Veluws Eethuis Wissel heeft gereageerd op een recensie van Veluws Eethuis Wissel

Wat goed om te horen René. Dankjewel hiervoor en graag tot een volgende keer.

6. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Dankjewel voor je recensie Mia. Zo horen we het graag. Graag tot ziens bij Veluws Eethuis Wissel.

7. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor De Honingpot
    Pannenkoekenhuis Epe

Met vriendinnen uit eten geweest. De tafeltjes staan vrij dicht op elkaar. Stoelen schuif je tegen elkaar als je van tafel wilt gaan. Wel gezellig ingericht.

Veel keuze op de menukaart. Ook 'verrassende' pannekoeken. Wij bestelden allemaal een andere pannenkoek. Vriendelijke bediening. Ook kon er wel wat aangepast worden aan pannenkoek. Hoefden niet lang te wachten op bestelling. De pannenkoeken zijn groot qua portie. Had er meer dan genoeg aan. Dessert was ook lekker.

Parkeren kun je in de nabije omgeving.

8. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor de Stern
    Grill Epe

Meerdere malen met een groep naartoe geweest. Bij aankomst moet je betalen voor de tijd die je blijft. De rij bij aankomst kan soms erg lang zijn. Niet fijn met kleine kinderen.

Er is wel ruime keuze en het buffet wordt ook wel aangevuld. Heb wel het idee dat de wat duurdere keuzes worden wegbezuinigd. Beetje jammer. Sommige gerechten zijn wat minder lekker door het warm houden in bakken. Genoeg keuze uit desserts.

Gebruikt servies en bestek moet je zelf afruimen en op lopende band zetten. Leuk klusje voor de kinderen ;-)

Parkeergelegenheid wel voldoende aanwezig in nabije omgeving.

Personeel wel vriendelijk. Ook wel naar kinderen toe.

9. t.c. weijers's profielfoto
    t.c. weijers heeft een recensie geschreven voor Diamant
    Chinees-Indisch Epe

t.c. weijers

Wij komen er al jaren het eten is er zeer goed de bediening is er goed.
    De eigenaresse heeft ook tijd voor alle klanten voor een praatje en een lolletje.
    Het enige kleine min puntje vinden wij dat men te veel komt vragen of je nog wat wil drinken.

10. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Brasserie Bij Ons

Leuk concept, een soort van tappaz / mezes, je kan in verschillende rondes kleine hapjes bestellen die er vervolgens allemaal leuk en lekker uitzien. Leuke schaaltjes op olijfhouten plankjes geserveerd, ziet er modern en uitnodigend uit. Ook de smaak is prima, niets op aan te merken dan goeds… maar wel klein… en dan bedoel ik erg kleine hapjes. Aanvamkelijk lijkt het goedkoop maar op het eind van het verhaal ben je dan toch een vergelijkbaar bedrag kwijt alsof je in een beter restaurant hebt gegeten. De bediening is erg ontzettend vriendelijk en gastvrij. Vandaag ook heerlijk weer en dan op lekker buiten eten is toch weer lekker, op die ene verdwaalde roker die dan naast je komt zitten stinken. Kortom lekker gegeten, wat ons betreft is de prijs / kwaliteit verhouding aan de wat lagere kantbomdat het kleine hapjes zijn (ter vergelijking als ik alle vijf rondes op een bord had gekregen was mijn bord niet vol geweest).

11. René van Adrichem's profielfoto
    René van Adrichem heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

René van Adrichem

Afgelopen week 2 keer hier gegeten. Het was heerlijk! Vriendelijke bediening. Mooie tuin om in te eten.

12. Mia's profielfoto
    Mia heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Het eten was heerlijk een goed verzorgd. De bediening was erg vriendelijk, je voelt je welkom

13. Heida's profielfoto
    Heida heeft een recensie geschreven voor De Ossenstal

Goed ontvangst.
    Snelle service.
    Leuke locatie.
    En top dat er geen bereik qua internet is.

14. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Beste Tim,

Bedankt voor de mooie woorden. Wat fijn om te horen dat je hebt genoten van je avondje uit bij Veluws Eethuis Wissel. Wij geven onze gasten graag het avondje uit wat ze verdienen en vinden het altijd fijn om terug te lezen dat dit ook zo wordt ervaren. Tot snel bij Veluws Eethuis Wissel!

15. Tim Sno's profielfoto
    Tim Sno heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Fantastisch gegeten. Veel aandacht besteed aan de gerechten.Met name de verschillende groentes die erbij geserveerd worden vond ik indrukwekkend. De huiswijn is prima. Zowel de rode als de witte Lanquedoc. Ga het restaurant zeker nog eens bezoeken.

16. G.kapitein's profielfoto
    G.kapitein heeft een recensie geschreven voor De Ossenstal

G.kapitein

Gezellig, prima bediening! Alleen reserveren was niet nodig geweest. Wij hadden graag aan de rand buiten gezeten. Dat aangegeven bij het reserveren. Maar dat kan dus niet als je buiten zit!
    Verder alles naar wens!

17. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Beste Rene,

Bedankt voor de mooie recensie. Hopelijk zien we je snel weer bij Veluws Eethuis Wissel!

Met vriendelijke groet,
    Team Veluws Eethuis Wissel

18. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Veluws Eethuis Wissel

Prima. Heerlijk buiten gezeten op het terras in de schaduw onder de bomen.

19. Van de Beek's profielfoto
    Van de Beek heeft een recensie geschreven voor Floor

Van de Beek

Wat een blamage komen wij op een zondagavond om een hapje te eten veel lege plekken nog vrij maar je word niet toe gelaten om een hapje te eten omdat er niet genoeg meer voorradig is aan gerechten?
    Van ons een dikke onvoldoende qua service!

20. Aaltje Heek's profielfoto
    Aaltje Heek heeft een recensie geschreven voor De Baron
    Internationaal Epe

Aaltje Heek

Wij komen al jaren bij de baron, tot grote te vredenheid. Wij zijn niet hele grote eters en bestellen vaak van de kleine kaart die ook gewoon op de tafels staan, de specialiteiten, nu hebben wij daar vanavond voor het laatst van kunnen genieten, want dat wordt niet meer geserveerd, heel jammer!

21. Veluws Eethuis Wissel's profielfoto

Beste Willem.

Bedankt voor de 9,6! We kijken ernaar uit je snel weer te ontvangen in ons restaurant.

Met vriendelijke groet,
    Team Veluws Eethuis Wissel

22. Janneke de Wit's profielfoto
    Janneke de Wit heeft een recensie geschreven voor De Ossenstal
    Nederlands Epe

Heerlijk gegeten en vanwege het weer zelfs buiten, wat een gezellige lokatie en vriendelijke bediening!
    We wonen niet in de buurt maar als de kans zich voor doet komen we zeker terug

23. Feenstra Hans's profielfoto
    Feenstra Hans heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Veldhoeve

Feenstra Hans

Bedienend personeel 2 knaapjes in opleiding zeer slecht. Geen enkele begeleiding van een ervaren kracht.
    Op een mooie zomerse zondag was het restaurant nauwelijks bezet.
    De prijs / kwaliteit verhouding van de geserveerde gerechten kan ik super slecht noemen.
    De plakjes ganzenlever leken echt nergens op bij mijn piepkleine biefstukje met zeen.
    Drie keer moeten vragen om glazen bij het geserveerde water.
    Menukaart werd eerst aangeboden aan de mannen.
    Ons zien ze hier nooit meer terug.

24. de vries's profielfoto
    de vries heeft een recensie geschreven voor De Ossenstal
    Nederlands Epe

Super trouwdag gehad(30 jaar) mede door de locatie, restaurant, bos, speeltuin, eten gewoon door jullie. En ons geweldige serveerster en haar hulpjes. Een dikke pluim verdient.

25. Ronald Keizer's profielfoto
    Ronald Keizer heeft een recensie geschreven voor De Slimmerick