Casa Sarda in Epe

1538711912 66
1569181937 73

1. Geeske van Essen

Een hele gezellige eettent
    Super lekker eten en een prima bediening!
    Is een echte aanrader!

2. Het eten was goed. Vriendelijke bediening.

3. Dikke onvoldoende!
    Voor de hand liggende drankjes niet op voorraad.
    Geen groenten(gerechten) meer op voorraad.
    Vergeten bestelling door te geven, dus langer wachten.

4. Mula

5. Heerlijk gegeten, de zelfgemaakte kruidenboter was erg lekker en de zelfgemaakte tiramisu was verrukkelijk!

6. Patricia Marcis

7. Wat een slechte tent zeg! Geen sfeer, chagrijnige bediening die je ook nog eens de tent uitjaagd omdat ze niet weten wat en hoe ze moeten bedienen! Echt AFRADER!

8. Wichert

Sinds de nieuwe eigenaresse erop zit is het stukken verbeterd. Nu is het eten prima in orde evenals de snelheid. Vriendelijk personeel, glaasje water nodig? Geen probleem😎. Gewoon een goed restaurant en lekker eten.

9. J. Draaijer

Gisterenavond heerlijke pizza gegeten met man en 2 kinderen. Aardig personeel.

10. Ria Brands

Een hele bizarre ervaring. Ik vroeg een glaasje water. Kon alleen Spa blauw bestellen. Ik zei dat ik het wilde hebben om mijn medicijnen door te slikken. De serveerder zou het navragen. Ik bestel een glaasje wijn en dan zegt ie, oh maar daar kunt u wel een glas water bij krijgen. Oké probleem opgelost denk je. Komt het water in een glaasje waar 3 slokken het op is. Dus ik vraag een 2e glaasje. Dat kan niet. Ik geef aan dat het glaasje wel heel erg klein is en dat ik het niet meer van deze tijd vind. Temeer omdat ik wel andere drankjes bestel en snap de regel als iemand alleen water wil. Dat zijn de regels. Dus ik zeg haar dat ik haar er eigenlijk niet mee moet belasten. Zij is immers alleen de uitvoerder van de regels van de baas. Ik zeg dat ik dat in mijn review zal zetten, maar dat zij er niets aan kan doen. Serveerster weg. Komt na enkele minuten de baas (?) en zegt dat er iets over het water was. En dat ik had gedreigd over een revieuw en dat ik dan de zaak kon verlaten???!!! Ik ben stomverbaasd en zeg haar dat ik de serveerster al had gezegd dat die er niets aan kon doen. En dat ik het wel net zo eerlijk vind om te laten weten dat ik meestal een review schrijf en dan zou zeggen dat je bij deze zaak geen glaasje kraanwater kunt krijgen. En trouwens, goed dat je voor je personeel opkomt, maar er is nog wel zoiets als hoor en wedervoeren. En niemand gaat mij zeggen dat ik geen review mag plaatsen. Het was dat mijn vriendin niet weg wilde en honger had. Anders was ik ook meteen gegaan. Wat een klantonvriendelijke benadering. Terwijl het eten best aardig was en ik daar anders ook over geschreven zou hebben. Nu zul je me niet zo snel meer terug zien bij deze zaak. En dat zal ik anderen ook vertellen! De beleving heeft de avond en sfeer verpest!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  11. Gerard Dunnink

Twee carbonara speciale besteld en meegenomen voor thuis. Wat een slecht belegde pizza zeg! 1 Klein stukje rosbief, weinig kaas en een gedeelte gewoon alleen tomatensaus belegd. En dan van 10 euro 50 naar 11.75. Teleurstelling van heb ik jouw daar!

12. Het eten was echt lekker en we hoefden niet lang te wachten. De bediening was prima. Het zat flink vol maar dat ging absoluut niet ten koste van de service. Je kon bij een aantal meisjes zien dat ze dit werk nog niet erg lang deden maar daardoor wel erg hun best deden. We hebben alles gekregen wat we besteld hebben en negens op hoeven wachten. Hulde dames.

13. Heerlijke pizza's maar verder heel veel onhandigheid en weinig klantvriendelijk. We hebben hier een paar weken geleden gegeten. Prima ontvangst en echt goede pizza's. Dus dachten we afgelopen zaterdag, hier reserveren we weer, nu voor 4 personen. We kwamen echter bekenden tegen. Dus vroeg ik een tafel voor 7. Dat kon niet… te druk. Buiten, ook. Vond het vreemd want er waren zowel binnen als buiten nog genoeg tafels vrij. Maar goed 1 stel hield het voor gezien. Wat schetste onze verbazing een tafel van 7 was gereserveerd maar bleef leeg. 2 Tafels van vier niemand gezeten. Buiten nog veel meer vrije tafels. Had dus prima gekund. Verder onhandige bediening, geen brood bij salade. Eerlijk is eerlijk de Pizza's nog steeds top. Maar hoe jammer dat we niet met zijn zevenen waren. Ik heb dit aangegeven toen we weg gingen. De uitleg dat mensen buiten waren gaan zitten die binnen gereserveerd hadden… tja… snap dat het soms schipperen en inschatten is. Maar t is niet slim. 5 Mensen uit Epe en 2 uit t harde komen hier niet gauw weer. Keus genoeg immers op t dorp.

14. Goed eten voor een betaalbare prijs, leuke ambiance en een prettige adequate bediening.

15. Onaardige bediening. We moesten wachten tot een tafeltje was afgeruimd en schoongemaakt. Aan ander (leeg) tafeltje zitten mocht niet!?
    Drankjes en pizza werden snel gebracht, maar moeten wachten op bestek.
    Op een van de pizza's zat een meegebakken vlieg! We kwamen hier pas achter toen we bijna uitgegeten waren. Toch even doorgegeven, maar werd niets meegedaan.
    Voor ons geen volgende keer.

16. Patrick

Erg slecht..6 tutjes in de bediening, ze schrijven bestelling op en vergeten vervolgens nog de helft. Aantal keren glas water bij de wijn besteld en bij de vierde keer pas brengen.
    We zagen onze pizza's eerst naar een andere tafel verdwijnen die erna weer naar binnen gingen. Komt er zo'n tutje aan onze tafel dat er iets verkeerd is gegaan in de keuken..het zal..
    Ik zei al tegen mijn vrouw dat als we binnen een kwartier de pizza's niet hadden we op zouden stappen. Na 10 minuten kwamen ze dus eindelijk.
    Ik een calzone die gevuld was met lucht en niet dubbel gevouwd zoals het hóórt! Bij mijn vrouw werd gewaarschuwd dat het bord warm was en bij alle mensen om ons heen niet. De pizza vond ze dus ook niet te eten, bodem erg taai, de ham niet goed enz.. kortom de laatste keer dat wij daar een voet binnen zetten

17. Vanavond weer een keer gegeten in het verleden altijd met volle tevredenheid. Nu is er een nieuwe eigenaar dat is wel te merken. Bediening van niks, 2 keer gevraagd om een glaasje water bij mijn rosé niks gehad. Brood 3 keer gevraagd de vierde keer kwam het dan eindelijk. Bij de pizza ging het verkeerd hadden onze pizza naar een andere tafel gebracht. Kwamen later met de mededeling dat het mis was gegaan in de keuken. Kan gebeuren... 10 min later alsnog de pizza mijne op een verwarmd bord die van mijn man niet... Heel vreemd was ook de enigste die dit dat had.... Pizza was overladen vol en echt niet lekker heb een deel laten staan, rucula was helemaal verpieterd. Kortom personeel zat maar totaal niet geschikt en/of ingewerkt. En het restaurant had alleen het tuin terras vol zitten binnen was alles leeg.Voor ons niet meer gaan wel afhalen bij kapadokya en lekker thuis eten met een wijntje. Jammer dat het heerlijke pizza restaurant weg is uit epe. Heel erg zonde....

18. We zijn vorige week zondagavond bij jullie gaan eten. De bestelling van wat wilt u drinken opgeven en wat we wilde eten. Zeker 40 minuten daar op gewacht. We hadden drinken net staan, vroeg van wat duurde dat lang ja was crisis in de keuken toen 2 tellen later de pizza's kwamen moest er nog bestek gehaald worden. Mijn moeder kon haar pizza niet zelf snijden zo hard was de bodem en toen ik ging betalen klopte de rekening niet, stond ander drinken op onze bon. Al met al een niet zo'n prettige ervaring voor het eerst bij nieuwe eigenaar.

Gr.

19. Ger van Dam

Eten lekker, maar Calzone mocht wat beter gevuld. Jammer van beperkte wijnkaart en geen speciaal bier. Bediening redelijk goed. Mooie locatie in tuin. Goede sfeer. Brengen van eten ging iets snel. Mocht wat meer pauze tussen in.

Groet. Fam van Dam.

20. Vanavond samen heerlijk wezen eten bij deze authentieke Italiaan!

Op basis van de recensies nieuwsgierig geworden en het was zeer de moeite waard!

We hadden Italiaanse broodjes vooraf met huisgemaakte kruidenboter, als hoofdgerecht een T-bone steak met gebakken aardappeltjes met rozemarijn en sla, en een pizza Tonijn (ik heb overigens nog nooit zo'n ruime keuze aan pizza's gezien!)
    Na een espresso en een latte machiatto.

Alle gerechten waren vers bereid met verse producten! De kwaliteit was echt te proeven en de kok heeft echt zijn best gedaan! Zelfs over de sla zat een heerlijke dressing.

De bediening was heel vriendelijk en alles was met een perfecte timing op tafel.
    De sfeer van het restaurant is warm en gezellig!

Onze complimenten aan de kok en de eigenaren.
    Wanneer wij in de buurt zijn komen wij zeker terug, ze staan bij ons op het favorieten lijstje!

21. Natasja

Heerlijk gegeten, met snelle goede service!!! Voor herhaling vatbaar!!

22. Lianne Aksu Gerritsen

Wij hebben een aantal weken geleden bij Casa Sarda gegeten en dit is ons zeer goed bevallen. Ik heb gevraagd naar een gerecht dat niet op de kaart stond en dit was geen enkel probleem. Lekker gegeten en goede bediening!

23. Redelijk eten, service is slecht! Ze werken met jonge meisjes in de bediening, die serveerster spelen.

24. Vanavond heerlijke pizza's gegeten! Dunne krokante bodem en goed belegd. Bediening was prima, sfeer is in orde en het ziet er gezellig uit. Ik zou niet weten wat er verbeterd zou moeten worden.... Goed gedaan!

25. Zaterdagavond heerlijk gegeten. Eindelijk weer eens een echte pizza met dunne bodem, goed belegd en krokant. Het was goed vol, maar eten was erg goed en de bediening vriendelijk en correct. Een aanrader.

26. Gerbrand Martini

27. Sandra Boot

Misschien eens een idee om de vorige eigenaar (die wel op dinsdag open was) eens te vragen om op zijn site te vermelden dat er nu een andere eigenaar is die andere openingstijden hanteert. Deze link komt als eerste naar boven als je zoekt naar een pizzeria in Epe op internet.
    Wij stonden dus vandaag voor een dichte deur...

28. Heerlijk gegeten, nieuwe eigenaar maar minstens zo goed als de vorige! Eigenlijk zelfs nog beter. Allemaal verse producten en mooi opgemaakte borden!