Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Enter verdeeld zijn.

1. Mexicaans Enter

Heerlijk gegeten.

Van Balen

Blijven steken in de tijd! Prijs doet veel meer vermoeden. Helaas is tegendeel waar.
    Smakeloze aardappels, aangebrand vlees, geen uitleg bij gerechten. Zeker geen aanrader meer.

3. Italiaans Enter

Lekker gegeten voor een acceptabele prijs. Leuke bediening met aandacht voor de klant.
    Kortom voor herhaling vatbaar.

4. Italiaans Enter

Gisteren bij pronto een saté gegeten super goed! Bediening ook top niks op aan te mereken kom hier vaker en eten is altijd top! Bezorgen mag soms wel wat beter…

5. Mexicaans Enter

Van Unen

Wat een gemoedelijke sfeer!
    Goed en lekker eten. Glutenvrij is hier GEEN probleem.
    Aanrader.
    Kinderen mochten mee met het softijsje maken 👍

Cor Versteeghe

we heben hier verschillende keren gegeten en wat gedronken tijdens ons verblijf in Enter. Het restaurant is niet super design maar dat wordt goedgemaakt door de ontspannen sfeer en het lekkere eten. Mooie kaart en fatsoenlijke prijzen. Een aanrader!

7. Mexicaans Enter

Frederiek en Mannes

Heerlijk gegeten. Ruime porties, lekkere bijgerechten en gezellige sfeer. Het terras is gezellig gelegen aan een pleintje in het centrum van het dorp. Mooi authentiek pand. Eigenaar is zeer vriendelijk en bediening correct en niet opdringerig. Ruime kaart met afwisseling, ook voor vegetariërs valt er wat te kiezen. De nachos met gehakt zijn heerlijk, maar ook de spareribs vielen in de smaak. Wij komen zeker terug.

8. Mexicaans Enter

Johanna

Heerlijk eten, kwaliteit en prijs verhouding prima.

Erna veneboer

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten!

Wij komen al ruim 30 jaar bij de T-BONE gezellig eten. Na gisterenavond hebben wij gezegd dit kon voor ons wel eens de laatste keer zijn.

Het is ons al meerdere keren opgevallen dat de toegenomen drukte er voor zorgt dat de aandacht voor de kwaliteit van het eten sterk is achteruit gegaan. Met name het gebruik van kruiden en zout is overweldigend, de totale smaakbeleving van vlees gaat daar aan verloren. Aardappelen zijn met smaakversterkes overgoten droog en geheel uitgebakken.

Jammer. In het vakjargon zou men zeggen de KOK heeft een ruime zout hand. Voor de rest super ambiance en bediening.

11. Mexicaans Enter

Henk Wessels

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De vriendelijke eigenaar bediende ons persoonlijk en toen wij iets wilden bestellen dat niet precies op die manier op de kaart stond, was dat geen enkel probleem. De kok zou er mee aan de slag gaan. En dat is zeker gelukt. Wij kregen, zonder meerprijs, een meer dan voortreffelijke maaltijd, zelfs meer dan waar wij om gevraagd hadden. Ook de gerechten die gewoon van de kaart waren besteld, waren voortreffelijk. Lekkere bijgerechten. Aanrader is de mixed grill, met daarbij de heerlijke rode huiswijn. Wij zijn grote eters, maar er bleef zelfs over (wat wij keurig verpakt mee naar huis kregen).

Ook leuk detail: een heerlijke amuse was bij de prijs inbegrepen.

Een toprestaurant op een mooie locatie in het gezellige dorp Enter.

Theo Reehuis

Het was weer geweldig, vriendelijke gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten!
    De ober was een beetje afgeleid door een filmploeg voor de website, maar het zij hem vergeven. Echt een aanrader voor vrienden en familie.
    En lieve mensen nog proficiat met jullie heropening na de vreselijke brand.
    Hartelijke groet, Theo en Jet Reehuis

13. Chinees-Indisch Enter

We zijn een weekje op verlof in Enter, laatste avond naar de Chinees geweest, menu gekozen van 32 euro, Chinees/ Indonesië...
    Een dikke nul, het leek nergens op, niet te eten!
    Heel grote porties, maar dat is de bedoeling niet...
    Niets lekkers aan, er was niet een gerecht dat in de smaak viel...
    Stond er wel een Chinees in de keuken?
    En wat betreft Indonesische gerechten... Alle gerechten waren Chinees, als je het al Chinees kunt noemen?
    Morgen alles terug te vinden in de vuilbak van Landal Elsgraven.
    Jammer, vind dit zoo erg, zo triest...

14. Mexicaans Enter

fam. schouten

Zeer goede ervaring. Vriendelijke bediening, Kwaliteit gerechten boven gemiddeld. Het is ons bijzonder meegevallen.

15. Snackbar Enter

Robert Geels

Te weinig patat vervolgens bij gehaald. Veel te hard gebakken. Heel onvriendelijk benaderd. Geen wonder dat iedereen naar de concurrent gaat voor patat in Enter.

1,1
  16. Mexicaans Enter

Erg lekker gegeten!! Zeker een aanrader.

17. Italiaans Enter

we zijn al vaak wezen eten bij pronto het was altijd oke maar we zijn vanavond wezen eten en het viel ons echt tegen de serveerster haalde de broodplank met saus al weg voordat we het brood op hadden en we hadden nog niet eens plaats genomen toen gooide ze de menu kaart al op tafel, verder was mijn schnitzel erg slap dus minder lekker ik hoop dat het nog weer beter word in de toekomst zodat we met plezier er weer naar toe gaan.

Peter de Vries

Wij hebben hier gegeten op de tweede dag van ons verblijf op het vakantiepark. Het was mooi weer en er was niemand in het restaurant, op het terras zaten twee tafels (te eten vanaf het eetcafé) maar omdat wij voor het restaurant kozen mochten wij niet buiten eten.

Het eten was zeer matig (spare-ribs en varkenshaassaté) en verrekte snel op tafel (zeer vermoedelijk een steamer) Een half warme carpaccio, en groenten bij het hoofdgerecht met een geschifte saus erover.

Dit eten is eetcafé waardig maar niet voor een restaurant.

19. Italiaans Enter

Leuk en sfeervol restaurant met een leuke bediening. Drankje van de zaak... dat kom je niet zoveel meer tegen! Compliment👍

Ik rij er meer dan een uur voor om. Echt. Je gaat er heen voor de zeer gezellige sfeer, hele vriendelijke bediening en uiteraard voor het sublieme vlees en de Master achter de BBQ. Ik geef niet vaak een top-recensie, maar T-Bone verdient het. Inderdaad niet het goedkoopste restaurant, maar je zal zien dat je met een glimlach weer naar huis gaat. Wel even reserveren, het is erg populair.

En de klacht dat je weinig zou krijgen is onzin. Je kan van alles bijvragen, kost niets extra's. Veel beter dan een bak groenten of friet neerzetten die halverwege afgekoeld is. Wie weet trouwens hoe ze dat stokbrood zo luchtig krijgen?

Alleen maar positieve ervaringen. Geweldig eten, mooi team van mensen welke er alles aan doen om een avondje T-bone een cadeautje te laten zijn.

Martin

Frans op de Laak

Ik begrijp niet zo goed hoe dit restaurant aan de hoge waardering komt. Ik heb er verschillende keren gegeten omdat ik op het vakantiepark verbleef. In de eerste plaats is de kaart zeer beperkt en al vier jaar niet veranderd. De kwaliteit van de gerechten is middelmatig en de presentatie niet meer van deze tijd.

Mijn waardering voor eten en drinken is hooguit een 6. De verhouding prijs/kwaliteit is met een 6 nog aan de hoge kant. Het menu van € 22,50, waarmee geadverteerd wordt, is niet helemaal correct want voor veel gerechten komt er een toeslag bij. De sfeer wordt vaak bepaald door rondrennende kinderen van de gasten van het vakantiepark...

De service is matig vanwege onderbezetting. Reserveren heeft geen enkele zin. Het wordt weliswaar genoteerd waar je bij staat, maar als je op de afgesproken tijd aankomt, blijkt de tafel al vergeven. Dit is mij al twee maal overkomen. In plaats van excuses krijg je vervolgens te horen dat er niets genoteerd staat.

24. Italiaans Enter

Anneke Roovers

Via vakantieveilingen hebben wij gisteren hier een super 3 gangen menu ontvangen. Wanneer we in de buurt zijn van Enter komen we graag weer terug. De gastvrijheid en vriendelijkheid geweldig. Bedankt!

25. Chinees-Indisch Enter

Vriendelijk personeel. Kwaliteit matig, de loempia's waren slof en de foe yong hai was niet zoet en erg waterig. Ze zijn erg duur, bij andere afhaal chinezen betalen we gemiddeld 1/3 minder. Dus hier gaan we zeker niet meer naar toe.

We hebben hier fantastisch gegeten. Met een groep van 26 personen à la carte. Alles goed en tegelijk uitgeserveerd. Echt top.

27. Italiaans Enter

Woensdagavond met gezin wezen eten bij pronto! Mijn man had een shoarma schotel, mijn 2 kinderen en ik hadden pizza besteld. Het was echt super lekker! Terwijl de zaak vol zat nam de bediening de tijd om een praatje te maken, echt super bediening! Wij komen zeker vaker terug!! Echt een aanrader!!!

28. Italiaans Enter

Frits Chvasta

Wij bestellen meestal en het eten is best wel goed. Maar ik bestel er nu ongeveer 3 jaar eten en het is nog geen enkele keer goed gegaan. Jammer want voor de rest is het goed, alleen de ergernis die ik heb als we de bestelling open maken is erg groot. Zou toch eens denken aan goed personeel want het is geen goede reclame voor je zaak.

Een uitstekende naam hoog houden is een zware klus en dat bleek. Op een vrijdagavond arriveerden wij rond 19.45 uur. Het was niet druk. Toch duurde de bediening veel te lang. De reden daarvan was het feit dat de gastvrouw erg druk was met goede bekenden (ze schoof zelfs aan tafel) en vergat oa. ons. Wel een vriendelijke bediening overigens.
    Een perfect stuk vlees (overigens ook behoorlijk afgekoeld qua temperatuur) met daarentegen een zware onvoldoende voor de bijgerechten; niet echt warm en karig. Om eerlijk te zijn was de prijs/kwaliteit verhouding uit balans. Toch wel pittig wanneer je €120,00 af moet rekenen voor twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en wat frisdranken. Helemaal wanneer je pas na ruim twee uur weer buiten staat. Wanneer de gastvrouw actiever was geweest met alle aanwezige gasten had het allemaal niet zo lang hoeven duren.
    Een restaurant waar het eigenlijke motto "To see and be seen" die avond op zijn plaats was geweest (vrijdag 7 augustus 2015).

de Jong

Prima restaursnt om te gaan eten. Heel vriendelijke mensen en het eten is uitstekend.