Bistro T-Bone in Enter

1398020336 89
1455822084 85
1507201414 87

1. Van Balen

Blijven steken in de tijd! Prijs doet veel meer vermoeden. Helaas is tegendeel waar.
    Smakeloze aardappels, aangebrand vlees, geen uitleg bij gerechten. Zeker geen aanrader meer.

2. Erna veneboer

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten!

3. Wij komen al ruim 30 jaar bij de T-BONE gezellig eten. Na gisterenavond hebben wij gezegd dit kon voor ons wel eens de laatste keer zijn.

Het is ons al meerdere keren opgevallen dat de toegenomen drukte er voor zorgt dat de aandacht voor de kwaliteit van het eten sterk is achteruit gegaan. Met name het gebruik van kruiden en zout is overweldigend, de totale smaakbeleving van vlees gaat daar aan verloren. Aardappelen zijn met smaakversterkes overgoten droog en geheel uitgebakken.

Jammer. In het vakjargon zou men zeggen de KOK heeft een ruime zout hand. Voor de rest super ambiance en bediening.

4. Theo Reehuis

Het was weer geweldig, vriendelijke gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten!
    De ober was een beetje afgeleid door een filmploeg voor de website, maar het zij hem vergeven. Echt een aanrader voor vrienden en familie.
    En lieve mensen nog proficiat met jullie heropening na de vreselijke brand.
    Hartelijke groet, Theo en Jet Reehuis

5. Ik rij er meer dan een uur voor om. Echt. Je gaat er heen voor de zeer gezellige sfeer, hele vriendelijke bediening en uiteraard voor het sublieme vlees en de Master achter de BBQ. Ik geef niet vaak een top-recensie, maar T-Bone verdient het. Inderdaad niet het goedkoopste restaurant, maar je zal zien dat je met een glimlach weer naar huis gaat. Wel even reserveren, het is erg populair.

En de klacht dat je weinig zou krijgen is onzin. Je kan van alles bijvragen, kost niets extra's. Veel beter dan een bak groenten of friet neerzetten die halverwege afgekoeld is. Wie weet trouwens hoe ze dat stokbrood zo luchtig krijgen?

6. Alleen maar positieve ervaringen. Geweldig eten, mooi team van mensen welke er alles aan doen om een avondje T-bone een cadeautje te laten zijn.

7. Martin

8. We hebben hier fantastisch gegeten. Met een groep van 26 personen à la carte. Alles goed en tegelijk uitgeserveerd. Echt top.

9. Een uitstekende naam hoog houden is een zware klus en dat bleek. Op een vrijdagavond arriveerden wij rond 19.45 uur. Het was niet druk. Toch duurde de bediening veel te lang. De reden daarvan was het feit dat de gastvrouw erg druk was met goede bekenden (ze schoof zelfs aan tafel) en vergat oa. ons. Wel een vriendelijke bediening overigens.
    Een perfect stuk vlees (overigens ook behoorlijk afgekoeld qua temperatuur) met daarentegen een zware onvoldoende voor de bijgerechten; niet echt warm en karig. Om eerlijk te zijn was de prijs/kwaliteit verhouding uit balans. Toch wel pittig wanneer je €120,00 af moet rekenen voor twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en wat frisdranken. Helemaal wanneer je pas na ruim twee uur weer buiten staat. Wanneer de gastvrouw actiever was geweest met alle aanwezige gasten had het allemaal niet zo lang hoeven duren.
    Een restaurant waar het eigenlijke motto "To see and be seen" die avond op zijn plaats was geweest (vrijdag 7 augustus 2015).

10. Leuk restaurant maar wel duur. Een echt vlees restaurant. Bij het opmaken van een duur mooi stuk vlees plaatst men een stukje watermeloen. Dat is wel een heel erg gemiste kans. Lekkere warme groentes komen er nauwelijks bij. Het is allemaal een beetje karig voor de prijs. De kwaliteit van het vlees is super. Al met al net een voldoende.

11. tim 9 punten

Wij zijn hier inmiddels vaste gasten, zeker niet de goedkoopste, maar wel waar voor je geld! Anders dan bij andere "duurdere" restaurants niet achteraf spijt dat we €150,- kwijt zijn met z'n tweetjes. Walhalla voor de echte vleesliefhebber! Ga zo door

12. Wat hebben we hier fantastisch gegeten. Het was er ontzettend druk en ondanks dat hebben we het super gehad. Het personeel was erg vriendelijk en nam de tijd om een praatje met ons te maken. We waren hier voor het eerst maar komen zeer binnenkort terug. Onze complimenten aan allen!

13. Het eten was gewoon goed. Heb wel 2 maal om een dweil moeten vragen voor gevallen wijn en zelf opgeruimd. Maar het kan vandaag de dag echt niet meer dat er in het restaurant gerookt mag worden. Op een gegeven moment stond het blauw van de rook terwijl er nog gegeten werd. Er waren zelfs zwangere vrouwen aanwezig,

14. Chagrijnig personeel, half gevulde bierglazen, vlees van de mixed grill bleek bedorven, toen ik hier een opmerking overmaakte werd mij verteld dat de zure smaak veroorzaakt moest zijn door de marinade.

15. Een dikke 10, de sfeer is erg gezellig en ongedwongen. Er is wifi voor eventueel gebruik van ipad (van me zoontje) kinderen krijgen iets leuks na afloop en mogen zelf hun ijsje maken in de keuken.

Je krijgt er heerlijk eten en veel, je gaat met een zeer gevulde maag weg. Het is er schoon en netjes. Als je een vlees eter bent moet je hier eens geweest zijn en zul je ook zeker terug komen. De prijs is wat hoog maar als je naar de prijs kwaliteit kijkt dan is het meer dan redelijk dat ze deze prijzen vragen.

16. Ab en Simone Hogenhout

Wij komen met onze vrienden al een aantal jaren in Enter en dan is de bistro T Bone de plek om heerlijk te genieten van: de gastvrijheid, het overheerlijke eten en de meer dan prima bediening. Hier komen we graag elk jaar terug.

17. Ontvangst en bediening niet vriendelijk .
    Bekenden werden wel vriendelijk behandeld
    Vlees was echt heerlijk maar de rest van de gerechten vrij normaal .
    Interieur is redelijk gedateerd

18. jan en gusta

Zondag hadden we wat te vieren en dan ga je even naar Enter. Erg lekker en erg gezellig. Nergens zo'n carpaccio, steak en gambas.

19. Een super restaurant. Het kost wat, maar dan heb je ook echt wat. Ik heb er nog nooit slecht gegeten en geloof me ben er erg vaak geweest! Als ik naar een ander restaurant ga, valt het me altijd tegen, vergelijk alles met Bistro T-Bone!

20. Caroline

Ik ben nu al een aantal keer geweest bij deze Bistro en het is echt een topper.
    Ik heb nog nooit ergens anders zo lekker eten gehad als daar. De carpaccio en tournedous een echte aanrader, super!!
    Je krijgt echt waar voor je geld vergeleken met andere restaurants!

Inrichting is te degelijk, kan wat moderner maar daar zijn ze mee bezig dacht ik.

21. Zeer goed eten, voor de kinderen kwamen we er wekelijks en elke keer super. Allen soms jammer dat je eerst je gerecht krijgt en dan moet wachten op de rest aardappeltjes enzo, misschien handig om dat eerst neer te zetten. En wel dat duurder geworden de laatste jaren maar verder TOP!
    Mijn favo de carpaccio heerlijk en de tournedos

22. Superbistro! Hou je van kwaliteit, service, mooie presentatie, en een ontspannen sfeer, reserveer dan eens bij deze Bistro! Waar voor je geld.

23. Kom al jaren bij deze bistro zowel zakelijk als prive en ben er erg van gecharmeerd. Altijd een constante kwaliteit van voorgerecht tot nagerecht. Ontvangst altijd zeer persoonlijk en een vriendelijke bediening met gemeende aandacht. Een aanrader voor mensen die kiezen voor kwaliteit.

24. Wij gaan altijd en alleen maar uit eten bij T-bone.
    Als echte vleeseters familie vind je nergens zo'n bistro als T-bone.
    Altijd goed, altijd lekker. Vaak ergens anders geprobeerd, maar het komt nooit in de buurt bij T-bone. Je betaalt ervoor, maar dan heb je ook een perfect etentje!

25. Vanavond spontaan even bij dit leuke restaurant wezen eten. Was alweer een paar jaar geleden maar de kwaliteit is absoluut hetzelfde gebleven, echt helemaal top. Goede vriendelijke bediening, erg lekker eten, gezellig druk voor de maandag. We hebben even heerlijk genoten en komen hier zeker terug. Aanrader; de lamsrack met mintjus, een 9. Ga zo door. We zijn zelf zelf ervaren horeca mensen, chef Kok en bedrijfsleider bediening en onze recensie is dan ook welgemeend!!!!!!!!!

26. Vriendelijk personeel, gerechten zien er creatief uit. Eten smaakt prima echter de hoeveelheid (helemaal tov de prijs) valt echt tegen.

Je krijgt van tevoren behoorlijk veel stokbrood met diverse sausjes aangeboden. Kreeg een beetje het gevoel dat dit ter compensatie van de kleine hoeveelheid voorgerecht en hoofdgerecht was.

Ben best wat gewend en ga regelmatig uit eten bij andere restaurants in de regio die veel goedkoper zijn en waar de kok minstens zo goed kan koken en de bediening nog beter is.

27. Hier met 4 personen gegeten. Het was evenals de vorige keer heerlijk. Het vlees is echt voortreffelijk. Een min punt: er waren heel veel mensen die naar buiten gingen om te roken, daardoor was het steeds een gaan en komen van personen. Wij vonden dit erg storend.

28. Helaas ben ik het deze keer niet eens met de bovenstaande beoordelingen. Ik ben er regelmatig uiteten geweest en het was altijd top maar helaas was mijn laatste ervaring niet best.

Het eten was niet zoals ik het gewend was de bijgerechten waren ronduit slecht en het personeel zeker niet vriendelijk. Iedereen kan een keer een slechte dag hebben maar het is wel een beetje jammer als je er wel 300 euro voor moet betalen.

Tevens mogen ze wel een keer wat doen aan de inrichting!

29. Bistro t- bone is al heel veel jaren absolute top. Het verbaast mij dat de michelin-mannetjes dit nog nooit ontdekt hebben want anders had overijssel 2 *** restaurants gehad. Jan,-Truitje,-Annie en alle medewerkers de complimenten en hopelijk nog vele jaren veel succes gewenst.

30. monique

Echt top! De carpaccio is nergens zo lekker!

Een aanrader.

31. karin en matthijs

1 woord....... Fantastisch.

32. Als we in Twente zijn gaan we zo mogelijk altijd bij T-Bone eten.

Wat een grote porties en wat is het vlees daar altijd subliem.

De kinderen (11 en 13) komen er ook graag want voor hen is altijd speciale aandacht; zo mochten ze de laatste keer zelf hun toetje in de keuken maken. Nou, dan is het natuurlijk het lekkerste toetje ooit!

Ook als het erg druk is blijft de bediening altijd vriendelijk en foutloos werken.

33. Als ik met mijn vrouw een keer uit eten ga is er maar een adres waar ze zich weken op verheugt, Bistro T Bone in Enter.

Hiervoor laat ze alle afspraken staan. En ze is een beetje [! ] kieskeurig.!

34. Hier is het altijd goed vertoeven!

35. Dit is een super restaurant. Het klopt helemaal. Goede ambiance,
    goede en vriendelijke bediening. En dan het eten... geweldig!

Zeker een aanrader.

36. Het is echt een must om hier een keer uit eten te gaan.

Een gemoedelijke sfeer, heerlijk eten, prettige bediening.

Probeer vooral de Provencaalse soep. Heerlijk!

37. Het beste vlees van Nederland. Heb echt overal gegeten in binnen- en buitenland, maar dit is ongeëvenaard.

38. Paul 15 punten

Toprestaurant. Je mes valt gewoon door het vlees. Goede bediening. Leuke ambiance.

39. Hier eten is een super ervaring!!!
    Als alles perfect is maakt de prijs niet uit

40. Top Restaurant, het beste vlees van heel Nederland, niet te evenaren, kwaliteit rechtvaardigd de prijs. Bediening helaas niet altijd optimaal, maar het eten is perfect