Bistro T-Bone in Enter

• do vanaf 17:00
  • vr vanaf 17:00
  • za vanaf 17:00
  • zo vanaf 16:00

Al jaren is de “Bistro in Enter” een begrip in Twente. Na een desastreuze brand begin in februari 2016 verwelkomen wij u graag weer in onze gezellige Bistro T-bone te Enter.

Hier hopen wij u wederom te kunnen verwennen met onze klassiekers, ons beroemde vlees van de houtskoolgrill. Naast deze harde kern van inmiddels vermaarde dissen, blijven we natuurlijk voldoen aan de zich steeds wijzigende smaken en trends. We zijn altijd voor u op zoek naar nieuwe smaakbelevingen. En dat proeft u.

Bij ons in de Bistro T-bone te Enter kunt u terecht voor de lekkerste gerechten uit de regio, elders in Nederland of bekende gerechten uit het buitenland. Alle gerechten zijn zorgvuldig met precisie en een grote dosis liefde voor het vak klaargemaakt door ons team van top koks in onze geheel vernieuwde keuken.

Houdt u van een lekkere malse steak of gaat u voor een overheerlijk visgerecht? Onze uitgebreide menukaart biedt voor ieder wat wils.

Wilt u graag vegetarisch eten? Spreek uw gastheer/vrouw dan even aan, ons keukenteam verrast u graag.

Diëten Glutenvrij
Foto van Bistro T-Bone in EnterFoto van Bistro T-Bone in EnterFoto van Bistro T-Bone in EnterFoto van Bistro T-Bone in EnterFoto van Bistro T-Bone in EnterFoto van Bistro T-Bone in EnterFoto van Bistro T-Bone in EnterFoto van Bistro T-Bone in Enter

Overnachten
Hotels in de buurt »
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch en zakelijk
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
Betalen
Visa Master Card pin