1 positieve stem1 negatieve stem

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 16 mrt t/m 29 apr

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Tweede kerstdag naar van der valk Enschede geweest. In eerste instantie konden ze onze tafel niet vinden en dachten ze dat we niet gereserveerd hadden, ik liet mijn reservering zien, toen konden ze de tafel wel vinden. Manager vertelde met een wijzend gebaar dat is jullie tafel, geen uitleg niets. Na een half uur kwam eindelijk de bediening om de drankjes op te nemen, wij hadden reeds enkele malen geprobeerd om de bediening aan te schieten, maar tevergeefs, niemand zag iets. Weinig keuze in voorgerechten, de hoofdgerechten welke je zo kon pakken waren van goede kwaliteit echter waren volledig koud geworden. Bij de bakplaat stond een sacherijnige kokkin welke liever thuis was geweest de tweede kerstdag, ze bakte vlees op de plaat welke niet schoongemaakt werd. Het vlees was doorbakken en zwart geblakerd. Dessertbuffet zag er mooi uit en was lekker, echter voor het opscheppen van de diverse desserts, pudding o.a. lag er een gewoon mes bij waarmee je e.a. moest opscheppen. Dit is niet te doen, de bediening vond dit alles helemaal oké. Al met al het slechtste restaurant waar ik ooit gegeten heb, je verwacht heel iets anders, maar helaas.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. Als hotelgast was ik graag weer terug bij Van der Valk Enschede en ik heb daar weer uitstekend gegeten. Driemaal jonge en vlotte bediening. Kaart was weer leuk met volop keuze, ook met een dieet. Ook het bijhorende garnituur (groente, patat en aardappelen) werd zonder zout geleverd. Prima gegeten !!!

Eén vorige recensie