Irene garage

• Honden toegestaan
  8. Betalen pin Visa

ma Gesloten
di 17:00 - 22:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1484320091 82
1522045733 80
1620132401 82

1. Heerlijk gegeten gekozen voor verrassings menu van vier gangen.
    Was top mooie aparte gerechten.
    Qua sfeer geen muziek en heel lawaaierig daarom drie sterren voor sfeer. Meer.

2. Iemke Hansen

3. Heerlijk gegeten, fantastische service. Niet duur. Aanrader.

4. Danny willemsen

Dachten gezellig uit eten te gaan voor de verjaardag van onze dochter.
    Het gezelschap was gezellig maar dat kwam helaas niet door de bediening, sfeer in het restaurant of het eten.
    Bediening was niet van het snelste soort. Voordat we drinken hadden duurde voor ons gevoel veel te lang.
    Het eten was op zich wel goed maar niet bijzonder. Steaks werden op koude borden geserveerd en er kwam een karig bakje groente en aardappels bij.
    De kids hadden een pizza waar de kaas vanaf droop.
    Helaas niet de avond die we ons voorgesteld hadden. Desert hebben we maar thuis genomen.
    We hadden verder wel een tafeltje aan het raam en buiten was van alles te zien. Veel ongure types. Dachten ook nog even getuige te zijn van een drugsdeal, maar dat kan ook wat anders zijn geweest.

5. Lekker gegeten in een fijne ambiance.

6. Mil Clark

We hebben goede berichten gehoord en zijn vorige week een 3 gangen menu gaan eten. Het voldeed aan onze verwachtingen, vlees en vis kwalitatief super en dan de bediening door Roberto een goede gastheer, niets dan lof. We gaan voor het einde van het jaar nog een keer genieten en we zullen dit zeker voortzetten in 2019. Dus Roberto je ziet ons binnenkort.

7. leo en Nanne

Sorry, maar nu met sterren toekenning,

Wij zijn extra vanuit Winterswijk naar Enschede gegaan want wij hadden in dit restaurant ook al een aantal familiefeestjes gehad. Nu hebben wij á la cart gegeten en wederom was het super lekker en voldoende ruimte tussen de gangen, wat allemaal keurig bediend werd door vriendelijk personeel in een sfeervol restaurant. Dit is zeker een aanrader.

8. Thom schele

Hele lekkere risotto, altijd heel gezellig nog nooit klachten gehad.

9. Stephan

Wederom weer lekker gegeten bij Sorrentino. Het drie-gangenmenu wat we besteld hadden, was helemaal naar wens. Sfeer, bediening en natuurlijk het eten, top Pino. Zeker voor herhaling bij dit restaurant. Bedankt en tot de volgende keer. 👍👍

10. Ronald van Regteren

Vorige week met mijn zonen en een kameraad uit eten geweest bij Italiaans restaurant Sorrentino in Enschede. Wat wij als aangenaam hebben ervaren zijn niet alleen de sfeer en snelle bediening, maar de kwaliteit van het eten was zeer goed! En de prijs was leuk! Dit restaurant is een aanrader in Enschede en met de auto makkelijk te bereiken. Dank U wel meneer Pino voor de fijne avond, ook namens mijn zonen en kameraad!

11. Francis de Jong

Als wij zin hebben in Lasangna, ga ik echt niet zelf wat maken, daarvoor ga ik naar Sorentino.
    Heerlijk, heerlijk, heerlijk.

12. Afgelopen week heerlijk gegeten bij Sorrentino om mijn moeder haar afstuderen te vieren. Met de italiaanse koks en de gezellige inrichting hadden wij het gevoel even in Italie te zijn. Kortom: een super avond gehad met heerlijk eten en gastvrij personeel.

13. Heerlijk Italiaans eten, leuke sfeers met gezellig personeel.
    De biefstuk was zeer mals, kom zeker een keer terug!

14. Richard de Jong

Wat een gezellige en leuke tent, dit met een echte Italiaanse eigenaar. Waan je jezelf weer even in Italië en krijg je spontaan weer een vakantiegevoel. Een echte aanrader is de antipasti met allerlei verschillende gerechtjes.
    Super lekker eten voor een goede prijs. Jammer genoeg woon ik niet iets dichterbij.

15. Danielle

Afgelopen vrijdag hebben wij de 65-jarige verjaardag gevierd van onze moeder. Was echt super geregeld. We werden de hele avond goed bediend, en het eten was echt verrukkelijk. Onze moeder heeft echt een top feest gehad. Daarom wil ik het hele team ook super bedanken!! Wij komen hier echt vaker.

16. Laura Beumer

Gister hier gegeten met mijn vriend. Leuke bediening, service was erg goed. Ik nam de fagotini, pasta gevuld met peer [aanrader!] en mijn vriend de zeebaars. Heerlijk gegeten.
    Wij komen hier zeker terug!

17. Heerlijk eten met een goede sfeer en fijne bediening al met al een top avond gehad.

18. Met een groep van volwassenen en kinderen gegeten bij Sorrentino. bij binnenkomst een leuke ontvangst, met gelijk de warme broodjes met knoflooksaus. Als voorgerecht een anti pasto met verschillende gerechtjes.
    Lekker hoofdgerecht gehad en de ijsjes smaakten bevielen ook goed. Al met al een leuke ervaring en goed gegeten. Ons zie je graag nog eens terug

19. Romy

20. Teleurstellend!! Na lang wachten krijg je een pizza met rauwe paprika en uien!! Kan gebeuren, maar de reactie daarop spant de kroon!! Heel jammer!

2,9
  21. Koude kip, gigantische rauwe blokken ui en repen rauwe paprika. Ongelofelijk hoe een restaurant dit zijn gasten voor kan schotelen!

22. Gerardy

23. Het eten is zoals je thuis ook wil eten in Italiaanse begrippen. We werden zeer vriendelijk en attent bijgestaan zodat niemand tekort kwam. Wij genoten van de knusheid van het sfeervolle restaurant met niet te veel en niet te weinig licht. Het was goed. De prijs is in evenwicht met de kwaliteit. Het smaakte heerlijk!

24. Kort geleden hier uit eten geweest met een collega. Gastvrouw was vriendelijk. Ambiance was goed . Wijn was goed en het eten smaakte heerlijk. Mijn tafelgenoot en ik zijn zelf werkzaam in de horeca en kunnen u met volle verstand vertellen dat dit een uitstekend restaurant is!

25. Indruk: Smaakloos opgemaakte borden, geen culinaire of tenminste goed gekookte gerechten i.v.m. de prijs – kwaliteit. Gewoon te duur.

Mijn ervaring: Beginnen met cappuccino. Het was niet op Italiaanse manier gemaakt, gewoon door een eenvoudig koffieapparaat en ook niet op goede temperatuur.

Het voorgerecht - antipasta. Op het bord 5 soorten vleeswaren (een beetje Italiaans) en een plakje gerookte zalm, een dun stukje gesneden meloen in het midden, 3 olijven, 3 kleine stukjes kaas en 4 droge blaadjes rucolla, geen druppels bijzondere dressing en veel zout. Dat was echt niet te eten! Ondanks dat er oven is om brood en pizza te bakken, werd geen warm stuk ciabatta geserveerd met boter of olijfolie zoals bij andere restaurants. Het idee dat de vleeswaren en de zalm uit een pakje kwamen en zo op het bord gelegd, heeft er geen meerwaarde aan mijn voorrecht gegeven dan als ik zelf deze van Lidl of Aldi koop en op mijn bord leg. Het gezelschap aan de tafel kreeg een bord kale tomatensoep, geen brood erbij.

Hoofdgerecht: Lamshaas gegrild, echt een afstotend opgemaakt gerecht. Heet bord met lauw vlees dat in stukken gesneden is, met de zichtbare rood kant erop gelegd. In het midden 3 paddenstoelen en een onbekend beige dun sausje en 3 verwelkte rucolla blaadjes. Garnituur: een piepklein bakje gebakken aardappelen in blokjes (lauw) met een beetje kruiden en ook hetzelfde bakje met rauwkost zonder volledige dressing maar wel met 5 druppels balsamicoazijn.

Drinken: glas rode wijn maar absoluut geen huismerk (zuur en waterig). Een fles wijn van de duurdere klasse besteld. Deze uit de koeling gehaald en niet op de vereiste temperatuur werd aangeboden. Desserts: Tiramisu. Romig, een beetje te zacht en te nat vanbinnen. In verhouding veel te duur voor een toetje.

De ruimte is volgepropt met tafels en stoelen, als deze helemaal vol is en tezamen met de Italiaanse muziek wordt een herrie. Te veel personeel. Nonchalante eetgelegenheid.

2,2
  26. Gister erg lekker gegeten bij Sorrentino. Vooraf een proeverij met verschillende soorten ham gegeten en nadien een heerlijke pasta met peer en zachte kaas. Echt een aanrader!! Achteraf een cappuccino besteld, slecht opgeschuimd en erg slap van smaak. Erg jammer en dan vooral voor een Italiaans restaurant. Wij komen zeker nog eens terug maar geen cappuccino meer.

27. Amanda Silva

Voor het voorgerecht hadden we meerdere antipasta's, dus gewoon meerdere soorten prosciuto maar het was ongelofelijk zout dat je je tandvlees voelde tintelen. Als hoofdgerecht de lasagne en het smaakte wel oké, maar er zat zoveel kaas op dat de hele smaak bijna totaal weg was, dus proefde je alleen de sterke kaas en een zoutig gehakt. Als toetje hadden we een limoentaart besteld en we hebben het ook nagecheckt bij de kassa of dat écht een limoentaart was en blijkbaar was dat wel zo, terwijl je helemaal geen limoen proefde en het smaakte puur naar ricota taart. En het duurde ook nog lang voordat we al het eten kregen en geholpen werden.

3,7
  28. Berniek en Gea Kroep

Gisteren ons 25-jarig huwelijksfeest hier gevierd in de bovenzaal. Alles tot in de puntjes verzorgd. Het hele team heeft er voor ons een onvergetelijke avond van gemaakt. Nogmaals 'thanks".

29. Vorige week donderdag heb ik samen met mijn vriendin gegeten bij Sorrentino. Dit was een superavond!! Pino en Davide maakten er een topavond van. Bedankt voor het heerlijke eten en zeker tot de volgende keer.

30. dennie ten hoopen

Heel erg lekker en smaakvol gegeten. Alles is supervers en dat proef je zeker. Het eigen gemaakte brood en knoflook was heel lekker. Ze kunnen erg smaakvol koken. Komen zeker binnenkort terug.

31. Anne-Marie Hilgerink

Met 8 personen prima gegeten. Gezellig restaurant en goede bediening.

32. Jeroen Kiepman

Lekker eten in een sfeervolle ambiance.

33. Jeannet van triest

In een woord super. Echt allemaal verse producten en dat proef je.

34. Laura Zandstra

36. Fons Koenders

We komen al jaren met veel plezier bij Sorrentino. Het eten is en was altijd prima. Evenals de bediening en de sfeer. Prijs/kwaliteitsverhouding klopt.
    Vanavond wat uitgebreider gegeten dan normaal. Na afloop werd ons een limocello aangeboden van het huis toen we om de rekening vroegen. Helaas zagen we na afloop dat er €8,- in rekening was gebracht voor de limocello. Wat een afknapper!

37. Brenda

Zeer lekker gegeten. Vriendelijke bediening met Italiaanse uitleg. De chef kwam ook nog even gezellig aan de tafel kletsen. De carpaccio was niet royaal, de tagliatelle met Kreeft vond ik erg smaakvol echt heerlijk. En de tiramisu mmmmm. We komen zeker nog eens vaker.

38. Joost 251 punten

Smaakvolle, leuke avond gehad.

39. j. groenewoud

Prima Italiaans restaurant met een authentiek Italiaanse keuken. Dus: geen sausjes uit potjes en flesjes. De Italiaanse eigenaar zwaait de scepter in de keuken. Hij houdt ook z'n gasten in het oog en dat is wel te merken! Sorrentino is een aanrader.

40. Goede verhalen over gehoord, maar helaas niet waargemaakt. Eten was niet echt bijzonder, prijs/kwaliteit-verhouding klopt totaal niet. Bediening was echt ronduit slecht. Drie keer moeten vragen om het drinken, leken ze totaal vergeten te zijn. Borden blijven gewoon 20 minuten op tafel staan. Ambiance is op zich wel gezellig, alleen staan de tafels echt direct aan elkaar waardoor je andere mensen aanstoot als je naar het toilet wilt. Zonder fooi vertrokken, en nooit meer terug.

4,9
  41. Lang geleden dat ik zo'n lekkere pizza heb gehad! Was met de kids, die een pizza bedachten die niet op de kaart stond maar dat was geen probleem. Was verder niet op kinderen gericht maar prima, we komen om te eten en niet om te spelen! Erg mooie en nette zaak, kom zeker terug.

42. JdB 69 punten

Twee keer gegeten in bovengenoemd restaurant. Het eten is er prima! Lekker met de deur naar buiten open genieten van een perfecte pizza!

43. Esther en Stephan

Super lekker gegeten bij Sorrentino in hartje Enschede.
    Erg smaakvol, passie voor koken zit er zekers in bij de heer Di Matola. Personeel is erg vriendelijke, achtergrond muziek is de juiste keuze bij deze zaak. Boven de zaak is een ruimte met een bar voor feestjes en vergaderingen leuk ingericht. Toiletten zijn ruim en schoon. We gaan hier zeker vaker uit eten! Succes met je super mooie restaurant, Sorrentino eten als in Italië. Groet Esther en Stephan

44. Jaap 1205 punten

We waren in Enschede wegens ziekenhuis bezoek en wilden tussendoor even iets eten en hadden geen zin om in het ziekenhuisrestaurant te zitten. Na een kleine zoektocht kwamen we langs dit leuke restaurant, als je naar binnen kijkt ziet het er sfeervol uit en binnengekomen blijkt niets minder waar, gezellig, warm en leuk ingerichte zaak.
    We namen een klein tafeltje achter in de hoek van waar we deels in de keuken konden kijken, leuk om te zien hoe ze pizza's en andere gerechten bereiden.
    De bediening was zeer attent, vrij vlot werd gevraagd wat we wilden drinken en kregen we heerlijk vers brood met een smakelijk knoflooksausje, eens wat anders dan kruidenboter en erg lekker.
    De geserveerde pizza's waren erg smakelijk, verse ingrediënten en prima gebakken.
    Mijn vrouw had een calzone, klein puntje van kritiek was dat de verse champignons vrij stevig blijven in zo'n dubbelgeslagen pizza, maar dat is persoonlijk. Mijn pizza Parma met vers gesneden parmaham en rucola was top, geen centimeter dikke vulling er boven op door het beperkt aantal ingrediënten maar een pizza waarbij het samenspel van die paar ingrediënten goed moet zijn. Dat was het, heerlijke smaak van de parmaham en de rucola in de juiste hoeveelheid zodat deze niet overheerst maar precies genoeg nootachtige smaak geeft als je een hap neemt.
    We bedankten voor een nagerecht omdat we weer naar het ziekenhuis moesten, hebben nog wel espresso/cappucino genomen welke goed warm geserveerd werd. De serveerster gaf ons een kleinigheid (hartvormige lolly) mee voor de patiënt, erg attent.
    Kortom, een restaurant waar men kwaliteit levert en je vriendelijk en attent wordt bediend.

45. Jooske,Meike en Kimm

Zojuist heerlijk bij jullie gegeten! Via de goede recensies kwamen we bij jullie terecht na een dagje shoppen.

De gerechten zijn vol van smaak. Er is veel aandacht voor de gasten en zelfs toen Meike haar hand verbrandde aan de ovenschaal werd er direct ijs aangeboden.

We hadden al een geslaagde dag en het eten maakte dat helemaal af.

46. Manon Van Doesselaar

Zojuist gegeten bij Sorrentino. Zelden in mijn leven zulke lekkere pasta gegeten! De penne was vers gemaakt en de saus met paddestoelen en prosciutto was zalig! Het was goed heet en perfect op smaak! Wij hadden niet veel tijd omdat we kaartjes voor de bios hadden, maar het eten stond binnen 10 minuten op tafel. De bediening was vriendelijk en vlot. De keuken is open en daar staan echte Italianen dus dat is eigenlijk al een indicatie voor de kwaliteit! Heerlijk, als ik weer in Enschede ben, kom ik zeker terug!

47. Alsof je thuis bent, knus, gezellig en heerlijk eten!

48. Erkelens

Gisteren een gezellige avond op het terras van Sorrentino gehad! Heerlijke hapjes vooraf, een mooi verzorgd en smaakvol hoofdgerecht en een geweldig home made grand dessert!! Bedankt!!