Deal Laat je in de rust van het Twentse platteland bij Savenije verwennen met een verrassend 3-gangenmenu van de chef, nu voor maar 25,- p.p.!

Laat je in de rust van het Twentse platteland bij Savenije verwennen met een verrassend 3-gangenmenu van de chef, op werkdagen van €37,50, nu voor slechts €25,- p.p.!

Omgeven door eeuwenoude bomen ervaren bezoekers van Restaurant Savenije de zorg en gastvrijheid die zo kenmerkend is voor het Twentse platteland. Toeristen en zakenmensen vinden er rust en gezelligheid, maar ook de culinaire klasse die van een gerenommeerd hotel verwacht mag worden. Neem plaats op de veranda of in het gezellige restaurant en laat je even lekker in de watten leggen!

37,50 25,00 -33%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-05-2019

In de directe omgeving is gratis parkeren geen enkel probleem.

A1 richting Osnabrück, afrit 33, richting Enschede. In Lonneker bij de stoplichten rechtsaf. Tegenover de kerk in Lonneker ligt Hotel Restaurant Savenije. Ruime parkeergelegenheid aanwezig.

Bezorgrestaurants in de buurt van Savenije

di lunch 12:00 - 18:00 diner 12:00 - 21:00

• Koosjer
  • Veganistisch
  • All-inclusive

di lunch 12:00 - 18:00 diner 12:00 - 21:00

1. H.Grobbink

We herkennen ons helemaal niet in de negatieve recensies van 2017 en ouder. In verband met de AH-spaaractie hebben we bij Savenije in Lonneker sucadelapjes gegeten en die waren heerlijk. De bediening liet ook niets te wensen over en het bestek was wel degelijk schoon. Ivm de kou kregen we een fijne plek dicht bij de verwarming en elke wens werd attent ingewilligd. Voor wat betreft de ambiance: wij houden van dit soort verbouwde gelegenheden, waar bij wijze van spreken vroeger een biljart stond en waar die dikke rode kleedjes de tafeltjes bedekten. Hoe meer hout, hoe beter. Maar dat is een kwestie van smaak.

2. Zouist gegeten bij Savenije in Lonneker middels de AH actie van Iens. Werkelijk nog nooit zo'n slechte ervaring gehad.. Zeer zeker GEEN aanrader! Onvriendelijk personeel, vieze glazen, borden en bestek, een lauwe amuse (soep) in een koffiekopje en rauw vlees bij het hoofdgerecht. Op de Website stond vermeld dat je a la carte kon dineren, maar bij aankomst kon je enkel kiezen uit een keuzemenu. Van enige tegemoetkoming van de kant van het personeel was geen sprake. Bij hoog en laag werd, door de oudere onvriendelijkste serveerster, beweert dat ze zojuist nog op de site had gekeken en dat er nergens a la carte stond vermeld. Zelfs niet nadat we het hen notabene zelf lieten lezen. De komst van de chefkok bracht ook geen soelaas. Het personeel kwam ook niet langs om te vragen of alles naar wens wil en of je wellicht nog wat te drinken wilde. Waarschijnlijk omdat dit 1e een retorische vraag is.

3. Maria verhoef

Ligging hotel is leuk maar bediening slecht. Ook de sfeer is niet leuk. Vond het hotel niet van deze tijd. Absoluut geen aanrader!!

4. Caro bokma

Superslecht hotel. Sterk verouderd. Onvriendelijke bediening en niet gastvrij. Geen aanrader.