Rhodos in Enschede

- Per auto, komend vanaf Hengelo op de A35:
    - Afslag Enschede-West.
    - Rechtdoor richting centrum.
    - Bij 1e stoplichten recht door.
    - Bij 2e stoplichten links af.
    - Bij stoplichten rechtdoor, U passeert het park.
    - Bij volgende kruising (NS Station) rechtsaf.
    - Rotonde 3/4 rond, dus linksaf, daarna 1e weg rechts.
    - Parkeer hier uw auto, loop de Korte Haaksbergerstraat in en na ongeveer 50 meter vindt u aan uw rechterhand ons restaurant.

- Stap uit op het NS Station Enschede
    - Sla rechts af voor het bankgebouw langs.
    - Tweede weg links, tegenover het politiebureau.
    - Aan uw rechterhand ziet u een parkeerplaats, hier weer 1e weg links.
    - U bevindt zich nu op de Korte Haaksbergerstraat, na ongeveer 50 meter vindt u aan uw rechterhand ons restaurant.

4. Betalen Visa Master Card pin

1241993191 95
1264619835 97
1372096396 84
1434319668 85
1502199601 88

1. . Komurcu

1 punt
  2. Supervriendelijke mensen en heerlijk eten! Vanavond een tafeltje met zeer onbeschofte mensen die niet echt eerlijk zijn en deze hardwerkende mensen van Rhodos oneerlijk behandelen! Wij zijn vaste klanten die dit restaurant op nummer 1 zetten!

3. Leuke sfeer, heel erg lekker eten en goede service.

4. Helemaal top! Heerlijk gegeten een super service en de prijs&kwaliteit verhouding ook helemaal perfect.

5. Droog vlees en kinderarbeid!
    Jochie van nog geen 12 achter de bar, glazen opruimen en tafels schoonmaken…

Onprofessioneel.

6. Henk Porceddu

Zeer goede en vriendelijk Grieks restaurant.
    Al meerdere keren geweest en telkens een goede ervaring gehad!!

7. We hebben heerlijk gegeten. Wel het advies gekregen om telefonisch bij hun te reserveren om "problemen " te voorkomen… maar we waren meer dan welkom!

8. Prima! Altijd gezellig en lekker, attente bediening en altijd dik voor elkaar!

9. Chris v/d Sande

Heerlijk gegeten, attente bediening, glaasje Ouzo vooraf gekregen. Met recht de beste Griek in heel Enschede.

10. Tsepang Tlali

Above all very friendly staff and the food is nice

11. Met m'n vriendin uit eten geweest bij Rhodos. We waren vergeten om te melden dat we geen varkensvlees mogen eten (wegens geloofsovertuiging). Het hoofdgerecht kwam met varkensvlees, waardoor we hebben gemeld dat we het niet mochten. Een super service gehad, alles werd opnieuw gemaakt zonder dat we erom gevraagd hadden. Het eten was super en hygiënisch. We komen zeker terug.

12. Wij hebben gisteravond met ons vieren gegeten bij Rhodos en zijn super tevreden! Het eten was meer dan voldoende, vriendelijk personeel en de gastheer was erg gastvrij! Wij komen hier zeker een keer terug!

13. Gezellig restaurantje met prima bediening. Het eten was helaas niet naar wens. Het vlees was droog, zelfs de gyros was hier en daar aangebrand. Dit gold voor 5 verschillende gerechten. Verder waren de vermeldingen van "met champignons" teleurstellend, hier en daar was een enkele champignon te bekennen. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

14. Heerlijk eten, mooi verzorgd, hartelijk ontvangst door aslan. En niet te vergeten een gezellig praatje met zijn vrouw. Je voelt je hier op je gemak, wij komen er graag.

15. Herman en Heleen

Het eten smaakt heerlijk bij Rhodos! We waren er voor t eerst met twee kinderen die geen Grieks eten kenden en geen honger hadden. De beide borden waren na korte tijd helemaal leeg! Ook wij hebben erg genoten van de lekkere gerechten in dit typisch Griekse restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!

16. Heerlijk gegeten, erg gezellig en een top gastheer. Wij komen hier al jaren en zullen dat blijven doen.

17. Christian

Ouzo van het huis, nadien kopje koffie/thee van het huis. Perfecte service. Prijs/kwaliteit is prima, eten was heerlijk.
    Was wel leeg in het restaurant, maar goed, dat is natuurlijk niet altijd te voorkomen.

18. Ik heb dit weekend heerlijk gegeten bij restaurant Rhodos. Ik was er nog niet eerder geweest, maar bij binnenkomst werden we meteen vriendelijk verwelkomt en kregen we meteen al een lekker anijsdrankje. Het eten smaakte heerlijk, de bediening was fantastisch en de sfeer was ook erg gezellig! Al met al was het super en een echte aanrader!!

19. jan yacoub

Wij zijn hier inmiddels al zo'n tien keer geweest en het is ons elke keer goed bevallen. De bediening geeft je veel aandacht en is vriendelijk. Uitgebreide kaart met veel lekkere, Griekse gerechten erop. Onze favoriet is de thomas schotel. Je krijgt altijd een bord vol met lekker en afwisselend vlees. Als voorgerecht is onze favoriet de speciaalschotel. Verder kan het soms lang duren door de drukt, maar dat is het wel waard.

20. Goed restaurant waar je zeer goed kan eten.
    De bediening is goed en heeft altijd tijd voor de klanten, met een vriendelijk praatje.
    Een goed advies: ga niet uit van de mening van een ander,
    maar ga er zelf een keer eten dan ervaar je het zelf.

21. Aardige ondernemers. Beetje oud bollig doorsnee restaurant, kwaliteit van het eten is niet geweldig, veel aardappels en rijst, maar kleine stukjes vlees geserveerd met koude sausen, helaas gemiste kans.
    Dan zijn er veel betere Griekse restaurants in Twente met een verfijnder keuken.
    Zowel in Enschede in dezelfde straat als in Hengelo, Almelo en Oldenzaal.

22. Door alle lovende recencies vanuit Almelo naar Enschede gereden afgelopen weekeinde.

Is niemand dan het verouderde interieur opgevallen of de geur zodra je de tweede deur binnenloopt?
    De vieze vlekken in de vloerbedekking en in stoffen bankjes zijn ook niet echt uitnodigend. Om maar te zwijgen over de nepbloemetjes en kleedjes op tafel. Het ziet er allemaal smoezelig uit. En wat het eten betreft echt niet zo spectaculair dat het de bovengenoemde minpunten doet vervagen.

Het is een hele gewone doorsnee Grieks restaurant maar dan wel eentje van 30 jaar geleden. Maar de prijzen zijn zeker niet van 30 jaar geleden.

23. Wij zijn al jaren vaste klant bij Rhodos in Enschede. Altijd worden we vriendelijk ontvangen en als het rustig is kan je zelf een tafeltje kiezen. Het is er eigenlijk altijd druk, want het eten is fantastisch en de prijs/kwaliteit verhouding is top. Als je niet kunt kiezen kan je altijd voor de daghap gaan, want dan krijg je het lekkerste van alles! Ik raad dit restaurant aan iedereen aan die lekker en voordelig uit eten wil gaan

24. Ook de nieuwe, Griekse kok krijgt het weer voor elkaar.
    Mijn Rhodosschotel is weer om je vingers bij af te likken.
    Uitstekende kwaliteit van het vlees, perfect gegrilld en met een vriendelijk woord geserveerd.
    Het glaasje ouzo bij binnenkomst voelt als een warm welkom.
    We hebben nu catering besteld. Het resultaat tzt op deze site.

25. Een super restaurant!
    Komen hier vaak en heb nog nooit ergens lekkerder Grieks gegeten dan hier!
    De eigenaar is heel vriendelijk en het personeel helpt je goed, je hoeft nooit lang ergens op te wachten en de rode wijn is heerlijk!

26. Sandra vd broeck

Heerlijk avondje.. Goed gegeten en niet te duur.. Erg gastvrij

27. Patrick en Suzanne

Wij komen al meer dan 6 jaar bij dit restaurant, naar een andere Griek gaan doen we alleen als we buiten Enschede op bezoek zijn bij vrienden. Angstvallig wachten we altijd af wat we krijgen. Bij Rhodos is het gezellig en het eten is altijd perfect! Ook mijn collega's zijn er geweest en ook die kwamen met een positief verhaal terug. En kan je niet van de menukaart eten omdat je te weinig geld hebt, dan is de daghap meer dan voldoende om toch gezellig uit eten te kunnen voor een betaalbare prijs! Kortom, zeer de moeite waard om hier te gaan eten!

28. Bert en Jeannette

Geweldig goed eten en altijd een perfecte sfeer. Kan niet beter!!!!!!!! Super bediening en altijd vriendelijk!!! Echte aanrader.

29. Ik ben vorige week bij Rhodos geweest samen met mijn vriendin, het was super. De sfeer, servies en vooral het eten was heerlijk.

30. Ben hier gisteren geweest en er was niks te doen. We kregen het eten en schrokken ons dood. We hadden een vleesmenu maar er zat haast geen gyros bij. Ook de kipfilet was heel klein. De bifteki was groot maar veel te sterk gekruid. Ook zat er geen tzaziki bij en toen we er om vroegen kostte het voor 1 klein schaaltje vol over de 4 euro. De salade`s waren waardeloos en als je om fanta vraagt krijg je een hele andere sinas. Hier komen wij dus nooit weer. Bediening was trouwens wel goed.

31. Dit restaurant kent hoogte- en dieptepunten. Over het algemeen was het eten aardig maar niet bijzonder. Lamsstoofpot bevatte vooral rundvlees en de salades waren absoluut waardeloos.

32. Ik heb Rhodos leren kennen toen we met collega's gingen eten. Daar was het ook favoriet dus met collega's ben ik al verschillende keren geweest.

Als ik zelf Grieks wil eten rijden we er speciaal voor naar Enschede. Een tijdje geleden hebben onze kinderen voor het eerst Grieks gegeten bij Rhodos en ook zij waren enorm enthousiast. Er werd meteen gevraagd wanneer we nog een keer gaan. Hopelijk binnenkort.

33. Helaas al een tijdje niet aan toegekomen om weer eens naar Rhodos te gaan. Voor ons dé griek in twente! We komen er sinds 1997, en ook al kom je een jaartje niet, de altijd vriendelijke eigenaar herkent je meteen. De sfeer is dan ook super, en het eten heerlijk.

34. Gezellige plaats om te eten.

Het eten is goed. De bediening en de service zijn goed.

Kortom een goede Griek voor een top prijs.

35. Lukas en Loek

Totaal onbekend in Enschede zijn we afgegaan op de recencies op het internet en hebben we voor Rhodos besloten.

We onderstrepen alle ervaringen van overige recensies, de juiste sfeer, een goede service, goede dranken en een uitstekende kwaliteit eten. Helaas konden we geen gebruik maken van de ons aangeboden kop koffie, vanwege tijdsnood om nog de geplande trein te halen, dus dat wordt een tegoedbon. Al met al is Rhodos een aan te bevelen eetgelegenheid en voor de prijs hoeft men het niet te laten, want die is laag en dat zeker voor die kwaliteit.

We komen graag nog eens terug.

36. Ben al jaren samen met ouders, familie en vrienden 'kind' aan huis! Alles is altijd 'perfect' verzorgd!

37. Kom er al meer dan 20 jaar en is voor ons een heel goed restaurant met eerlijke en prettige bediening voor een redelijke prijs. Personeel komt altijd naar je toe om een handje te schudden. De Griekse maaltijd/kruiden zijn hier super. Hier eten geeft echt een Grieks vakantie gevoel.

38. Ik kom hier al sinds ik klein was, ben nu 27 en het eten is er alleen maar beter geworden.

Goede en vooral vriendelijke service, gezellige sfeer, heerlijk eten. De Grote garnalen is mijn favoriet. Wil je goed en goedkoop eten, neem dan het dagmenu.

Ook heerlijke vers uitgeperste jus d'orange.

39. m.k. 345 punten

Dit vind ik het beste Griekse restaurant in Enschede.

Erg vriendelijke bediening, de heerlijkste rode wijn, en gewoon erg goed eten!

Ik heb allergieën en daar wordt hier uitstekend rekening mee gehouden.
    Het vlees en de salades worden vers bereid, dus super!

40. Echt goed eten en lekker de bediening is zeer goed
    en de eigenaar is echt top de service nog niet beter gezien dan daar.