Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Enschede verdeeld zijn.

1. Dit is veruit het slechtste restaurant waar ik heb gegeten. Door personeel wordt binnen gerookt. Tijdens het eten stond er continue een televisie hard aan en geen muziek. Op verzoek van ons werd muziek aangezet, met onbetaalde versie van een playlist waardoor elke 5 seconde te horen was: "our music project." Over het eten nog niet te spreken. Gamba's werden in de magnetron opgewarmd, kippenpootjes en patatas Bravas waren al voorgebakken en opgewarmd. Niet te eten.. en dan durven deze mensen ook nog 10 euro per gerecht te vragen. Door het restaurant en keuken liep ook kat?? Kortom wat een waanzinnige aanfluiting voor veel te veel geld. Deze mensen moeten echt wat anders gaan doen.... Want een restaurant runnen gaat ze niet best af..

2. Don Ditdat

3. Pannenkoekenhuis Enschede

Conny Olthof

Heerlijk gegeten met kinderen en kleinkinderen, attente en vriendelijke bediening!

4. Prima altijd klantvriendelijk en goed producten.

5. Het was ooit erg goed maar tegenwoordig lijkt de shoarma nergens meer op. Kleine kruimeltjes met meer stukjes en vet dan vlees, en dan een margharita pizza was net plastic, die kaas wat erop zat lijkt nergens op. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar sinds de prijsstijgingen vind ik hem zwaar achteruit gegaan.

6. Elke keer als we komen krijgen wij overheerlijk eten voorgeschoteld met een vriendelijke lach. Prijsverhouding en kwaliteit is prima in orde. Nog nooit hebben deze hardwerkende mensen ons teleurgesteld. Het is altijd een feestje om daar te komen!

7. Jolanda Woldering-Buning

Al is het nog zo druk, ze hebben altijd een vriendelijk woord voor iemand. Heel fijn personeel.
    Het eten is echt goed.
    En je kan er heerlijk binnen of buiten zitten.
    Echt toppie.

8. Jacky Brouwer-Woldering

Fijne cafetaria met lekker eten en leuke mensen. Mooie nette zaak. Altijd gezellig en zeker de moeite waard.

9. Heerlijk eten. Prettige bediening en een prima prijs… we komen vanavond weer met onze (klein)kinderen.

10. Super gastvrije onthaal. Heerlijke kop koffie nadien gratis van het huis. Dochter jarig. Werd feestelijk benaderd. Ik ging echter uit van de daghap zoals bij jullie op de site. Mexicaans. Kiezen tussen taco kip of enchilada gehakt voor 13 euro. Deze info klopt niet. Het is Mexicaanse dagschotel 16 euro of Argentijns 17 euro. Verder prima in orde alleen zelf last van het eten gehad. Mexicaans. Allergie? Of toch het eten geen idee.

11. Ronny Russchen

Super lekker eten. Uitstekende service en bediening.

12. Tomatensoep, t-bone, cappuccino na. Alles ronduit heerlijk. Prijs heel acceptabel. Ik ben hier volgende week weer; zeker weten.

13. Bestelling betaald en nooit ontvangen heel slecht..

14. Ontzettend goed eten en super vriendelijke bediening, echt een aanrader!

15. Wij gaan nooit meer naar dit restaurant. Niet alleen kregen we de verkeerde bestelling, het eten is nooit uitgeserveerd (na een uur en meerdere gesprekken zijn wij vertrokken) en als kers op de taart kregen we nog een brutale discussie te voeren. Heel erg jammer, want we zijn hier eerder met positieve ervaring weggegaan.

16. Geukens

Het eten en drinken was op zich goed, maar de controle op kinderen die gebruik maken van het eten is slecht. Ze laten deksels open staan, ze likken de pizza schepjes af, niet echt hygiënisch. Als ze ijs hebben gepakt laten ze de kleppen los staan. Op dat soort dingen moet meer gelet worden.

17. Schutten

Mooi sfeervol restaurant, gezellige vrolijke sfeer met muziek en dans, eten was heerlijk, we hebben genoten!

18. Marianne

Loetje in Enschede was fantastisch, zo goed gegeten, alles was perfect!
    Personeel is zeker 5 sterren waard
    Ik heb coeliakie (glutenallergie) ze wisten hier heel veel over, en hebben mij hier goed mee geholpen, vele opties waren er. Zeer vriendelijk, gastvrij, mocht ik weer in de buurt zijn, dan ga ik er zeker weer heen!

19. Gezellige bistro, met lekker eten, goede prijs kwaliteit verhouding zeker een aanrader.

20. Jason & Ais Kelly

Super Amazing experience Celebrating our anniversary. Food was delicious, we loved it. The owner took our picture and also came sit with us for a while. Service was great, drinks and coffee was nice. Great place to eat.

21. Lekker, vriendelijk, gezellig en voldoende.

22. Jannie Biemold

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken.
    Het eten was uitstekend.
    De drankjes waren heerlijk en goed geserveerd.
    De bediening was uitstekend.

23. Laatste keer dat wij hier uiteten zijn geweest was alweer 5maanden geleden.
    Vandaag voor de verjaardag van mijn man geweest. Heerlijke lende biefstuk. Lekkere patat met kruiden en de salade was ook top. Meer dan genoeg gehad. Het toetjes kregen wij van het huis en na het afrekenen ook nog eens een fles wijn voor de jarige. Tot heel snel, want 5 maanden is veelste lang!

24. Adrian Marcisz

25. van Merlevoort

Heerlijk gegeten met vijf personen. Kwam niks te kort. Betaalbare prijzen voor een lekker etentje. Bediening was uitmuntend. Komen zeker terug.

26. Altijd goed en goede sfeer

27. Het was uit de kunst, zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    Zowel het personeel en het eten was fantastisch👍👍👍👍

28. Lekker en gezellig.
    Leuke bediening.

29. Hele mooie zaak en super aardig personeel.
    Eten was ook top!