Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Enschede verdeeld zijn.

1. Ik heb hier twee weken geleden met twee vrienden voor mijn verjaardag gegeten. We komen er wel vaker, en ook dit keer was alles weer perfect geregeld. Het eten is erg lekker, de sfeer goed, en de bediening erg vriendelijk. Al met al een erg leuk restaurant om gezellig en lekker te eten. Ik kan het iedereen aanraden het eens te proberen!

2. Jaap B

3. We werden ontvangen door een vriendelijke jongedame die ons hielp direct na binnenkomst aan iets te drinken en een mandje stokbrood met kruidenboter, hierna maakte we de keuze voor een voorgerecht en een hoofdgerecht, de pauzes tussen de maaltijden was prima, en het eten was heerlijk! Zeker een aanrader! Goede prijs! Wij komen weer terug.

4. Hallo.
    The saloon in Enschede.
    Wij waren met 25 p vorige week geweest, het eten was zo lekker en sfeer prachtig en service was ook prima. Wij vinden de nieuwe locatie veel mooier dan de oude.
    De prijs- en kwaliteitverhouding was super, wij komen zeker weer terug. Team van the saloon bedankt.

Het was het doopfeest van mijn dochter.

5. Pannenkoekenhuis Enschede

Prima restaurant, lekker eten, goede sfeer.
    Echter, om mensen te laten betalen voor een kan "kraanwater" is niet meer van deze tijd, en onprofessioneel. Zeker als je er met een groep eet.Minpunt!

6. Gezellig restaurant, veel sfeer, goede bediening. Je loopt er makkelijk naar binnen, gastvrij ontvangst en de verassings act's van het personeel maken het een een top avondje gezellig uit eten.

7. Italiaans Enschede

Zondagavond opnieuw hier gegeten, dit keer op terras. Eten prima, maar wederom minder goede ervaring met bediening. Duurt lang voor men je opmerkt, veel wisselende personen. Ruim half uur moeten wachten op opnemen van bestelling van zowel maaltijd als koffie na het eten. Lege glazen en onze blikken worden genegeerd. Jammer, is een leuke tent met lekker eten.

8. toppie gegeten...dank jullie wel...was een cadeautje als afsluiting van onze dag!! leuk jullie hebben te leren kennen...
    groetjes eric en marlies

9. Steakhouse Enschede

Geweldig restaurant! Heb in een lange tijd niet zo lekker gegeten. Ik had mijn vork laten vallen en met een paar tellen stond er al iemand met mes en vork aan tafel om een nieuwe voor mij neer te leggen! Nog nooit meegemaakt! Erg klantvriendelijk! Al het eten was met veel zorgvuldigheid klaargemaakt en ik had er niets op aan te merken. We waren toch echt een momentje sprakeloos van het heerlijke eten.
    Ook is het erg leuk dat de keuken open is en dat je dus mee kan kijken met wat ze doen. Stuk voor stuk aardig personeel en ik kom er zeker nog eens terug! Je bent er wel wat centen voor kwijt maar het was zeker de moeite waard!

10. Patat shoarma: patat was heel slap en de shoarma was net rubber! Sylvia schotel: Hoort doner shoarma en kip shoarma bij te zitten, de doner was niet aanwezig bij thuiskomst, de shoarma was heel taai en de kip doner zat echt geen smaak aan, is ook niet op gegeten! En dat alles voor 20 euro!

1,3
  11. Op een vrijdagavond heb ik samen met mijn vader bij The Saloon in Enschede gegeten. Gereserveerd via internet, even later een keurig sms'je dat de tafel gereserveerd was. Erg netjes.
    Bij aankomst wist de gastheer nog wie ik was en hoe ik gereserveerd had. De ontvangst is erg goed, vriendelijk en snel. De rest van het bedienend personeel was ook erg vrolijk en netjes.
    Het eten was uitstekend, prima prijs / kwaliteit verhouding. De gastheer kwam vragen hoe laat we de gerechten wilden hebben. Een goede service, aangezien we later nog naar een concert moesten. Al met al een hele sterke aanrader!

12. Joanne

13. Italiaans Enschede

Eten is hier prima, bediening laat echt te wensen over. Lege glazen worden opgehaald zonder te vragen of we nog iets willen drinken. Veel personeel dat met elkaar staat te praten en ons negeert.

14. Wij hebben in het verleden maar ook zeker in de toekomst heerlijk gegeten bij Down Town. Roy en zijn mensen doen super hun best om het hun gasten naar het zin te maken en het eten smaakt heerlijk en ziet er goed verzorgd uit!

En dan ook nog prijzen winnen op Proef Eet!... zegt genoeg denk ik.

Binnenkort maar weer eens aanschuiven daar....

15. Hier kom ik geen 2e keer.
    Via Groupon een bon voor 2 personen gekocht voor keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en een dessert.
    Je hebt een bon voor 2 personen en je verwacht dan ook dat alles daar op aangepast is. Echter bij de voorgerechtjes o.a. een half (!) sneetje stokbrood, en 3(!) gehaktballetjes. Bij het hoofdgerecht div. stukjes vlees en vis, maar ook hiervan maar 1 stukje per soort. We waren met ons tweeën en moesten zelf deze stukjes door midden snijden. Hoe snijd je overigens 1 stukje sparerib door het midden?!? Grand Dessert zag er mooi uit, maar ook hier van alles maar één stukje. Dus ijsbolletjes en andere dingen weer de helft van af eten, zodat je partner de andere helft kon opeten.
    De kwaliteit van het eten en de bediening was origens wel goed, maar de porties erg klein. De bon zou een waarde vertegenwoordigen van € 58,- en dan verwacht je toch wat meer dan dat we nu gekregen hebben. Thuis dus nog maar een stokbroodje gegeten. Voor ons was de kennismaking met Down Town via Groupon een afknapper.

4,5
  16. Catering voor het hele team laten aanrukken door Poco Mucho! Het was in een woord voorteffelijk. Nergens op beknibbeld. Voor ieder wat wils. Afspraken nagekomen!
    Volgende keer weer.

17. Lekker gegeten, goed bediening. Alleen jammer dat de ribben zeer snel koud waren. In het vervolg dus iets warmer serveren.

5,9
  18. Op donderdag zijn wij hier wezen lunchen, een heerlijk broodje met geitenkaas honing en walnoten. Het "groene spoor" (biologische tuinderij) kwam die middag ook producten bezorgen, super!
    Eerlijk en biologisch! Ja, je proeft het gewoon!

Kom graag nog eens terug voor een diner! Lijkt me fantastisch om deze bijzondere locatie ook eens 's avonds te bewonderen.

19. Moet er een kwartier voor rijden maar doe ik graag. Met afstand de allerbeste cafetaria van Enschede.

20. We zijn hier nu een paar keer geweest, en iedere keer waan je je in Oostenrijk. Je kunt er goed en lekker eten, voor een betaalbare prijs. Gezellige sfeer.

21. We kwamen hier voor de eerste keer, we hadden vast gekeken op internet hoe het beoordeeld was. Omdat het goed uit de beoordeling kwam, zijn we hier gaan eten. En inderdaad, vriendelijke bediening, gezellige sfeer, en lekker eten.

22. Italiaans Enschede

We zijn er nu een paar keer geweest, en iedere keer hebben we lekker gegeten. Niks op aan te merken. Je kunt lekker buiten zitten met mooi weer, binnen is het sfeervol.

23. Gewoon de beste Cafetaria van Enschede!
    Zeer snelle en vriendelijke bediening.

24. Helaas heb ik ook de ervaring dat ze de groupon niet langer accepteren. Krijg te horen dat ik alleen nog maar kan meedoen met een viergangen diner. Bij Bistro 't Anker zien ze me nooit meer. En het geld dat ik betaald heb bij Groupon moet ik daar maar terug zien te krijgen. En dat valt ook nog lang niet mee. Volgens mij wordt het tijd voor een goed gesprek tussen Groupon en Bistro 't Anker.

25. Afhaal en bezorg Enschede

schandalig slechte smeer zooi! Ze flikkeren gewoon alles 10 min in de combi magnetron! Het zogenaamde stokbrood is in werkelijkheid niet meer dan 2 fossiele/versteende mini pistoletjes! De salade is bruin en de augurken waren bijna zwart. De cocktailsaus was veels te waterig en om eerlijk te zijn durfde ik het niet eens te proberen. Volgens mij doen ze met opzet zo kort over de bereiding zodat ze snel weer stoer kunnen rondrijden in die lelijke stink BMW's. Tijd voor de smaakpolitie...

26. Dagmenu, uitstekend, iets kleine porties maar uiteindelijk ook weer genoeg met het dessert. Drankjes op tijd, tegenvaller was de jus d'orange: een flesje...
    Ook houd ik niet zo van je en jou zeggende obers, maar over de gang van zaken verder niets dan lof.

27. Gewoon een goede afhaal pizzeria.

De bezorgtijd is snel en pizza's nog zeer warm.

Prijzen zijn goed.

Echt aan te raden.

28. Steakhouse Enschede

Toen ik nog regelmatig in Enschede kwam een paar keer hier gegeten. Elke keer hebben de koks me weer verrast met de perfecte kwaliteit en bereidingswijze van hun eten (vooral het vlees!). Echt heerlijk en mals! Ook veel keuze.

Hierna heb ik geprobeerd op andere plekken in Nederland ook een restaurant te vinden met zulk goed en lekker vlees maar nooit gevonden. Goody's staat op nummer 1 en ik zou er best een afstand voor willen rijden.

Het perfect bereide vlees maakt het goed voor de bediening. Bediening is niet onaardig maar lijkt niet altijd met plezier te werken. Kan vriendelijker. Maargoed.. Zo heb je overal wel wat :).

Ik zal hier zeker blijven terugkomen.

29. H. Boersma

Hoi, vanavond bij jullie geweest, niet door julllie begroet wat ik zeker niet gewend ben! Ik sta een kwartier te wachten en de bestelling wordt niet eens opgenomen.. Het is begrijpelijk als je om een bepaald tijdstip komt dat het druk is en ik vindt het ook geen probleem om te wachten, maar stel je dan wel klantvriendelijk op! Daarom ben bij jullie weggelopen, het duurt een heel lange tijd om een goede naam op te bouwen haar in een korte tijd kun je hem ook verliezen!! Doe er wat mee.

Met vriendelijke groeten Herman