Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Enschede verdeeld zijn.

Altijd goed en gezellig!!

Dennis de Jong

Marian Kuitert

We hadden online gereserveerd. Ook kregen we een definitieve bevestiging met een order nummer. Daar aangekomen bleek dat we niet in computer stonden. Maar gelukkig was er een tafel vrij en konden we zitten. Hopelijk gebeurt het ons niet de 2e keer weer.
    Maar verder complimenten voor de kok en bediening. Eten was goed.

Op het eten is helemaal niets aan te merken. Lekker en smakelijk mooi opgediend.
    Helaas hadden wij een pechavond. De plek waar wij 5 mochten aanschijven was koud en tochterig. Na enig overleg kregen wij een andere ronde tafel. Vanaf toen duurde alles echt veel te lang. Wij vroegen zelf na 40 min óf wij konden bestellen. Veel later kon dat. Na nog 2× vragen kregen wij voorgerecht. Nadien verliep het nog niet lekker. Maar het moet gezegd… één en ander werd zeer goed opgelosd dus laat jullie dit bericht er niet van weerhouden te gaan eten bij Koetshuis.

L. Willemsen

Fijne ambiance met goed eten en drinken.

7. Mexicaans Enschede

Altijd een erg goede ervaring bij de saloon! Eten is erg lekker en erg gastvrij!
    De eigenaar komt vaak nog even een praatje maken en is erg aardig.

Het eten was prima maar niet super. De prijs/kwaliteit is uit verhouding. De service is zeer slecht. Zo moesten wij tussen elk gerecht een uur wachten. Uiteindelijk hebben wij 4 uur lang aan tafel gezeten. Ik vind het een onprofessioneel restaurant. Het was allemaal heel erg chaotisch. Ik kom er zeker niet terug.

9. Mexicaans Enschede

Super, je voelt je welkom, lekker eten en de sfeer is gezellig. Gastheer en bediening willen alles voor je doen. Wij waren met zeven personen en komen zeker nog een lekker eten.
    Tip: leuk driegangen menu voor ieder wat wils.

Alice Schele Buitink

Op zich was het eten erg lekker en betaalbaar. De bediening was vriendelijk. Tot dat ik de restaurantcadeaupas gaf en die niet deed bij betaling dat heeft ongeveer 20 minuten geduurd. Zij wou hem niet aanpakken en de baas zei dat dat ze dat wel moest doen. De volgende dag zouden ze mij bellen als het niet gelukt was maar het was gelukt.
    Verder vind ik dat de vensterbanken er erg rommelig en onverzorgd uit zien.

Super gezellig restaurant met heerlijk eten en gastvrij onthaal, zeker gaan doen we kunnen het aanbevelen, wij gaan hier altijd naar toe.

M.

Wat een verschrikkelijk restaurant. Het eten stond zo snel op tafel dat ik me af vroeg of ze het wel vers was. Penne met een zware vieze roomsaus met een paar dikke champignons erin. Dus òf je hebt een hap penne met roomsaus of een hap champignons. Lijken wel kant en klaar maaltijden. Het kost ook niks maar betaal liever een paar cent meer voor een goede pasta!

Hans Roozendaal

Hans Roozendaal

Gisteren heerlijk gegeten (en gedronken) bij Dreams. Nooit eerder geweest. Ik maakte gebruik van Groupons (zeg maar eten met korting) maar de bediening was er niet minder om: vriendelijk/gezellig/hartelijk en - daar ga je voor uit eten - ik heb genoten van geserveerde gerechten (nieuw voor mij: Radler van Twentse bodem, heel fris van smaak, mmm). Kortom: Dreams is een sfeervol aanradertje.

16. Mexicaans Enschede

Bij binnenkomst zie je gelijk dat de sfeer goed is, de aankleding aan de muren en tafels laten je gelijk voelen dat je in een mexicaans / argentijns restaurant bent.
    De bediening is vriendelijk en behulpzaam.

Maar dan het eten:

Wat een geweldig lekker eten, het is tot in de puntjes goed bereid en smaakt voortreffelijk.

Al met al een zeer goede aanrader.

17. Japans Enschede

Kenneth van Beek

Tijdens de reservering heb ik specifiek gezegt dat er 1 persoon was die een glutenvrij dieet volgt (Coeliakie). Echter toen we alleen specifieke glutenvrije gerechten besteld hadden via de tablet bleek er saus over de sushi te zitten, deze was NIET glutenvrij. Volgens de tablet waren al deze gerechten glutenvrij, maar helaas. Na een gesprek met de staff kregen we een nieuwe portie, wederom kwam er in de volgende ronde weer een gerecht met dezelfde saus! We hebben de staff nogmaals op het hart gedrukt dat deze persoon ontzettend ziek wordt van gluten, de reactie: "er zit maar een klein beetje gluten in, iets van 1%". Na een lange discussie is onze tafel maar gemarkeerd als zonder-saus-en-gluten tafel. Het excuus van de staff was dat het systeem dat op de tablet staat nog niet ge-update was. Fijn, daar hebben we dus niets aan.

18. Steakhouse Enschede

Super lekker en gezellig gegeten afgelopen zondag in dit restaurant.
    Ik had een vleesschotel en was erg goed. Zeer malse spiesjes.
    Fijn ambiance en zeer goede, humorvolle bediening.

De locatie is prachtig. De gerechten zijn lekker en van goede kwaliteit. Het vlees is heerlijk mals en goed van smaak. De bijlagen zijn helaas niet echt warm maar lauw. De bediening is correct maar is voor het aantal tafels en couverts te krap. Dat heeft consequenties voor de drankjes die je bestellen wilt. Dat blijkt namelijk erg lastig te zijn. Daar laten ze het dan liggen, want zoals iedereen in de horeca behoort te weren kan met de drankjes makkelijk en snel meer omzet gegenereerd worden. Achtergrondmuziek kan heerlijk ontspannend zijn, maar het pianospel van de pianist is te overheersend aanwezig en daardoor meer een stoorzender. Tot slot nog een laatste tip: controleer als manager minimaal 1 keer per uur de toiletgroepen, zodat deze er netjes en proper uitzien.

Niet te druk. Gezellig!

21. Mexicaans Enschede

Was weer gezellig en lekker.
    Benjamin zoals gewoonlijk toegewijd en vrolijk. Ook zijn personeel erg vrolijk en attent.
    Komen snel weer.

22. Lunchroom Enschede

Een hele gezellige lunchroom. Heerlijke broodjes en vriendelijk personeel. Ze maken altijd een praatje met je. We hebben erg genoten. Voor herhaling vatbaar.

De beste patat van Enschede. Prima en buiten gewoon vriendelijke mensen. Super schoon. Aan te bevelen voor iedereen. Succes.

Y. Coskun

Met 16 collega's lekker gegeten. Eten was heel erg lekker en de mensen zijn heel aardig en klantvriendelijk. Ik kom er al jaren. Ik ben een vaste klant, kom er meerdere keren per jaar.
    Enige echte Turkse Restaurant in Enschede en omgeving.

Eerder gingen we hier regelmatig eten. Alleen het ontvangst van de ober was al een reden om te gaan. En altijd heerlijk eten. Vol verwachting gingen we gisteravond weer. Van onthaal was geen sprake meer. Beetje stugge jonge knapen. Met het uitserveren van de maaltijd verwarring. Een ander nummer dan ik had besteld. Volgens de jonge man was het wel wat ik had besteld. Tijdens het eten dacht ik er over na en zocht de ossenhaas. Bij navraag verzekerde de jongeman dat het varkensfiletlapje écht de ossenhaas was. Het eten was prima, ook niet meer dan dat.
    Al met al ging ik teleurgesteld weg. En tafelgenoot zei " was je daar nou zo enthousiast over?" Jammer! Het was zo'n leuke tent. Ik zou zeggen blijf je klanten serieus nemen. En misschien ook even wat vernieuwen aan het restaurant zelf. Beetje verouderd.

26. Mexicaans Enschede

Met 6 personen heerlijk gegeten, allemaal een daghap mixed grill of taco/burrito. Ik kom er wel vaker en de rest is ook zeer aan te raden. Uitermate vriendelijke eigenaar.

27. Pannenkoekenhuis Enschede

Super slecht!
    Drankjes besteld, daarna komt niemand vragen of we wat willen eten. (2 tafeltjes en wij, verder leeg restaurant )
    3 mensen uit de bediening en de EIGENAAR kijken ons hele tijd aan maar niemand neemt bestelling op.

Na de drankjes maar gaan afrekenen, nooit meer!

We hadden gereserveerd voor 2 personen, kwamen helemaal uit Almelo om ons zoveelste samenzijn te vieren. Kregen vervolgens bij aankomst te horen dat onze naam niet in het boekje stond en werd er een beetje moeilijk gedaan voordat we een tafel kregen.

Rest vat ik samen:
    - Geen privacy en claustrofobische setting: zaten te dicht op elkaar en konden elkaars gesprekken horen links en rechts. Maakte een grapje bij m'n vriendin en dat vonden de buren ook leuk, we konden wel meekijken wat de buren bestelden.
    - Te lang wachten op het eten, kregen elke keer maar 2 gerechten per keer en moesten telkens de serveersters aanspreken dat we maaltijden misten. De laatste ronde kwamen we daardoor tijd te kort en moesten we een verlenging aanvragen.
    - De noedels leken op lintwormen: heel dik en de soep smaakte niet zoals in de noedelrestaurants.
    - Ook hadden ze te weinig bieraanbod en hadden ze het Japanse bier Kirin Ichiban niet, wat een must is voor een japans all you can eat sushi restaurant.

29. Steakhouse Enschede

Erg lekker gegeten, de mixed-grill voor 2 personen is echt een aanrader!

30. Chinees-Indisch Enschede

Kwam hier al jaren. Maar na vandaag nooit meer. Nieuwe eigenaar, eten vies (tjap tjoy smaakt naar suikerwater) en kipgerecht met twee minuscule plakjes kip! En hierop 45 minuten moeten wachten (normaliter 5) terwijl er geen andere klant was! Te duur voor de kwaliteit (bijna alleen rijst).