Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Enschede verdeeld zijn.

1. Internationaal Enschede

Prima gegeten, vriendelijk personeel, vlottebediening,voor herhaling vatbaar

2. Chinees-Indisch Enschede

Beste Chinees van Twente

3. Italiaans Enschede

best lekker gegeten,,de chinese dame diende de pasta"s lekker heet op ondanks dat ze veel bestellingen had ook voor het bezorgen. \\\\\de man hebben we niet gezien,, zie je toch steeds vaker dat de chinese mannen vrij lui worden ook bij de cafetaria"s.... mevr groetjes van Collin.

4. Pannenkoekenhuis Enschede

Teamuitje gehouden.. Eerst Solex rijden door een prachtig gebied en vervolgens heerlijk gegeten, alles was op en top geregeld, bedankt!!

Beste cafetaria in de wijde omtrek.Nooit weke patat en de pindasaus is goed (ken het uit van de cafetaria's uit de wijk ook anders (Zwarte drap :-S)). Ook kunnen ze wel een berehap bereiden. Bij andere cafetaria's besteld en dan krijg je verbrande ui die rauw is van binnen (ook een kunst). Vriendelijk personeel. Eindelijk contactloos pinnen!

Het eten is heerlijk, snelle bediening, goede keuze en lekker grote porties! Kom er tegenwoordig erg vaak! Heerlijk!

Kibbelingmenu
    Kibbeling met weinig smaak, patatjes: gedeeltelijk herbakken: smerig!!
    Geserveerde koffie: lauw en uitermate slap. (Sorry ik wist dat er niet genoeg koffiebonen in de machine zaten!! Waarom serveer je de koffie dan!) Mischien niet representatief maar voor ons; een keer maar nooit weer. Bah!

9. Mexicaans Enschede

Heel leuk en sfeervol restaurant. Super vriendelijk personeel. Hadden uitgebreid de tijd om te eten. Drie gangen menu biedt ruime keuze en het menu is groot.

Rebecca M

Wederom heerlijk gegeten bij dit restaurant. Er was een misverstand over het niet gereserveerde 6-gangenmenu, maar de chef-kok bood een mooie oplossing hiervoor.
    Fijne live muziek, niet te hard. De akoestiek van dit restaurant is voor verbetering vatbaar, het is soms moeilijk elkaar te verstaan. Maar echt: het heerlijke eten maakt alles goed!

11. Zuid-Amerikaans Enschede

Jongbloed Fiscaal Juristen

Met groep van 10 personen avondje gegeten in dit gezellige restaurant. Hapjes menu deluxe een echte aanrader. Een heerlijke variatie uit de Zuid-Amerikaanse keuken.
    Bediening door vriendelijk personeel.
    Wij komen zeker nog terug

Geen complete bestelling! Van de mcdonalds! Zak was helemaal kapot geleverd. Zat bijna niks in. Alles was koud. Na paar uur nog steeds geen complete bestelling! Heel slecht nooit weer!

13. Japans Enschede

Heerlijk gegeten bij Ginza. Wij komen hier regelmatig. Het restaurant ziet er gezellig uit en de bestellingen via de tablet gaan snel. De "all you can eat" formule spreekt ons zeer aan. Je kunt lekker lang aan tafel genieten van elkaars gezelschap en het lekkere eten en drinken.

Heerlijk gegeten, supergezellig! Vriendelijke bediening!!
    Wij komen hier graag!

Gezellige avond gehad. Vriendelijke bediening, lekker druk binnen, goede sfeer en heerlijk gegeten.

16. Mexicaans Enschede

Aardig personeel, eigenaar komt altijd even een praatje maken.
    Heerlijk gegeten

17. Steakhouse Enschede

Anthony

18. Nederlands Enschede

A. Rijkschroeff

19. Mexicaans Enschede

Christine van Dijk

De sfeer is gezellig de bediening is goed en vriendelijk en het eten is goed.

Michiel & Margot

Leuk ontvangst en sfeervolle inrichting. Het sharing dinner concept uitgeprobeerd (3 x 2 gerechtjes voor 2 personen). Goed idee en uitstekende keuze van combinaties.
    We zijn echter bediend door 4 verschillende personen, dit is wel een beetje veel van het goede.
    Volgende keer gaan we de taxi uitproberen, wat een briljant idee!

21. Pannenkoekenhuis Enschede

Ons 12 1/2 jarig huwelijk feestje hier gehouden. Het was super de bediening goed het eten was super.
    Van ons een dikke duim verdiend.

Warme ontvangst door de gastvrouw die ons naar een leuke tafel bracht waarr we een lekker glaasje bubbels kregen aangeboden namens de chef. We hebben een geweldige avond gehad van culinair hoogstaand niveau. Lang geleden dat we zo heerlijk gegeten hebben. We hebben ons laten verassen door de chef. In combinatie met een mooi wijnarrangement, uitgebreid toegelicht door bekwaam personeel. Dat is ons zeer goed bevallen. Vooraf hebben we coquilles gehad. Daarna een subliem bereide kalfswang met ook weer gefinetuned garnituur. Het volgende gerecht was het klapstuk van de avond, Wagyu ossenhaas met ganzelever (sorry maar was erg lekker!), met uitleg van de chef. Ter afsluiting volgde een heerlijk citroenijs met cheesecake met een lekkere dessertwijn. De avond werd zoals altijd begeleid door een pianist, deze keer ondersteund door operazanger. Die beide een toevoeging waren aan de intieme sfeer. Daarna hebben we nog even knus bij de openhaard gezeten met een goed glas whisky. Wij danken het personeel en john voor deze geweldige romantische avond en komen zeker weer terug! Deze keer zullen we de heen en terugweg graag gebruik maken van jullie taxi service.

Lekker eten en een super bediening

24. Steakhouse Enschede

Ik kom hier al jaren met mijn man.
    Het is onze favoriete steakhouse restaurant, elders nog nooit betere steaks gegeten. Het is ons opgevallen dat er in de bediening een geheel nieuw team staat wat een positieve verandering is.
    Kortom, eten en bediening was perfect.

De bediening mag wel wat vriendelijker, we zaten helemaal boven en twee dames waren vriendelijk maar van een dame kon geen lachje af en was ronduit chagrijnig.

Leuke ambiance, top service, goed gegeten, fantastische avond! Tot snel!

27. Italiaans Enschede

Heerlijk gegeten en goed glas wijn samen met vrienden een heerlijk avond gehad

Anton

Zeer goede broodjes. Allemaal rijkelijk belegd. Goede kwaliteit en altijd vers. Prijs is goed je krijgt een best broodje.

30. Mexicaans Enschede

Op een vrijdagavond bij the saloon gegeten. Het was erg rustig. Heerlijk gegeten. De nacho’s en tiramisu zijn echt een aanrader. We hadden beide entrecote besteld. Ik rauw en mijn vriendin medium/doorbakken. We kregen echter beide een gewone medium. Voor mij dus al te doorbakken maar voor haar nog te rauw. Het was geen probleem om die van haar nogmaals in de pan te doen. Vlees was wel heerlijk gekruid.

Wij hebben het driegangenmenu genomen. Kost 22,50. Leuke prijs.