Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Enschede verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten en veel aandacht voor de klant! Er wordt voordat je een gang krijgt altijd gevraagd of je nog even wilt wachten of dat hij mag komen, top!

2. G.H. Poorthuis

We hebben gisterenavond gedineerd in uw restaurant; we hebben heerlijk gegeten. Wel hadden we het beslist niet warm en was de tafel, waar we aan zaten te klein. Jammer; het is dan meer: een hap eten. Het was verder prima!

3. Fam. Beun

We hebben hier met ons gezin (4 volwasse en) gegeten. Leuke sfeer, goed eten en goede bediening. We gaan zeker nog een keer.

4. We wilden vandaag lunchen bij De Kater. We liepen het terras op en we vroegen aan een medewerkster of wij binnen konden zitten. Ze gaf aan dat dit geen probleem was en dat we ons bij de bar moesten melden. We liepen naar de bar en we kregen een tafel toegewezen voor de wijnkast achter in het café. Onderweg naar onze zitplaats kwam er een medewerker langs ons heen lopen en zei tegen een collega: “die lui” lopen zo door.
    Wij besloten diegene op een nette manier erop aan te spreken en gaven aan dat wij op aanwijzing van zijn collega achterin het café plaats namen en dat wij geen lui zijn, maar zijn gasten zijn. De beste man gaf nog een grote mond. We besloten om weg te gaan en ergens anders te gaan lunchen.
    Een andere collega gaf aan dat de desbetreffende collega zwaar geïrriteerd was ivm de eventuele nieuwe Coronamaatregelen.
    Tip voor de beste man: als je wilt dat de gasten na Corona terugkomen bij De Kater, dan moet je wel gastvriendelijk zijn!!!

5. Gezellige sfeer, goede service en ga er zeker met een lege maag naar toe!

6. We hadden om 18:15 gereserveerd, maar moesten eerst buiten in de regen wachten tot we naar binnen mochten. We werden naar onze tafel geleid en naast ons stonden allemaal dozen, erg ongezellig. Er werd een korte inleiding gegeven over het scannen met de QR code maar er werd er niet bij gezegd dat er een 'verborgen' knop zit waar je de opties kan kiezen (drinken, pizza etc.) een van de opties was 'Happy Deals' waar je 1 pizza gratis zou krijgen. Maar omdat wij niet op de knop (die volledig onzichtbaar was) hebben geklikt, wisten wij niks van deze happy deals af en hebben we de volle pond moeten betalen. Omdat we het al betaald hadden kon de baas er 'niks meer aan doen', niet erg klantvriendelijk. Daarnaast erg lang moeten wachten tot we drinken mochten bestellen, want er zou een collega gestuurd worden maar die is echter nooit gekomen. Blijkbaar kon je drinken ook onder de verborgen knop bestellen werd ons snel verteld. Kortom, erg slechte service, jammer.

7. Tess

8. Martine Pol

Heerlijk gegeten en bovenal de beste bediening die we ooit hebben gehad!!!

9. Chinees-Indisch Enschede

Candy Zhang

10. Vriendelijke mensen lief voor de kids lekker eten en ook de chineze gerechten toppie.

11. Very nice place. Owner and staff is very friendly and cheerful. I ordered butter chicken and mix veg curry. Both dishes were amazing. Mango lassi and Masala chai is also awesome.
    Tables are arranged to follow social distancing.
    Surely recommended. I'll visit again :)
    Happy to have a nice Indian restaurant in Enschede.

12. Super lekker eten en vriendelijke personeel en ook nog eens heel goedkoop

13. Gerrie Kruidbos

Heerlijk gegeten, relaxte sfeer en prima bediening en heel vriendelijk.

14. De pappadums werden droog geserveerd, maar smaakten wel goed. Vervolgens kwam de pakora. Deze smaakte goed, maar werd geserveerd met curryketchup i.p.v. chutney. Wat een afknapper zeg. Toen kwam deels het hoofdgerecht. We hadden de curry van gemengde verse groente en de aloo gobi. De curry werd gebracht, maar de rest was nog niet klaar, zei hij. De curry was niet met verse groente, maar slappe doperwtjes, mais en wortelschijfjes uit een diepvrieszak. Ook de curry zelf smaakte niet goed. Hier waren niet de juiste specerijen gebruikt. Op een gegeven moment had ik een hap onopgeloste bouillon met alleen komijn, bah. De rijst was koud en de nan erbij had niet gehoeven. Veel te vullend. Pas toen wij de curry op hadden kwam de aloo gobi, met dezelfde diepvriesgroente en dezelfde curry erdoor. De smaak was precies hetzelfde. Alleen waren de slappe wortelschijfjes nu vervangen door aardappeltjes. Wij hebben het niet meer opgegeten. Absoluut geen aanrader, dit restaurant. Daarnaast hielden ze zich totaal niet aan de coronamaatregelen en de hygiëneregels. De stoelen waren zo neergezet dat iedereen vlak achter je langs moest lopen, dus geen anderhalve meter afstand. Het personeel hield ook geen afstand en droeg geen handschoenen. Alles werd met de blote handen gepakt en aangeraakt, ook het voedsel. Handen werden tussendoor niet gewassen en ontsmet. De kom die ik kreeg voor mijn eten had zwarte viezigheid op de rand die ik er met mijn servet heb afgeveegd. Online zag dit restaurant er zo goed uit, maar het was echt een teleurstelling en als je geeft om je gezondheid moet je hier al helemaal niet zijn.

15. Marloes Vos

Altijd gezellig en lekker!

16. Het is eten is heerlijk en het personeel erg vriendelijk, gewoon een top tent 👍🏼.

17. Na gereserveerd te hebben voor 8 personen bij t speelgedeelte, bleek er een tafel voor 6 voor ons gereserveerd te zijn. Dit was dus al niet voldoende. De dame die ons welkom heette, sprak nagenoeg geen woord Nederlands. We moesten met een pen zelf onze reservering door strepen op de lijst. De manager werd erbij gehaald. Deze was ook al niet klant vriendelijk. Wij zijn weg gegaan en elders gaan eten. Voor ons moest dit een uitje worden nadat onze zoon zijn zwemdiploma had behaald. Hij wou graag met de opa en oma's bij happy italy eten. Vol verdriet zijn we elders gaan eten en daar is alles dubbel en dwars goed gemaakt!

18. Gezellig en heerlijk gegeten op het terras. Alles super goed geregeld, ook omtrent corona.
    Personeel was erg vakbekwaam. We kwamen niks te kort. Al met al een topavond!

19. Zoals altijd lekker eten… praatje met de gastheer en genieten.

Eén vorige recensie
  20. A bakker

21. Je kenne d'r mooi an zitte en skoftig eten (West-Friesland, NH)

(vertaling Eet.nu) Je kunt er mooi zitten en super eten

22. Steakhouse Enschede

Hedi Oosterkamp-Nijland

Heerlijk gegeten waarin je live kon zien hoe hard en gepassioneerd de koks hun werk aan het doen waren. Snelle en aardige bediening!

23. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Op een fijn terras in het zonnetje.

24. Lasagna besteld. Veel te veel zout. Was gewoon ranzig. En dat voor 10 euro voor een klein bakje. Na paar happen alles weg moeten gooien. Zonde van het geld.

25. Geweldig, De service en vriendelijkheid straalde eraf! Het eten was lekker, en de sfeer was warm en gezellig.

26. Henry van Riele

Ondanks Corona is alles als vanouds, hartelijke ontvangst, aangename sfeer, erg lekker eten tegen een faire prijs. Daarnaast is de bediening open en prettig.
    Het blijft een aanrader.

27. Theo Dijkstra

Helaas een hele slechte zaak, we moesten digitaal reserveren dat hebben we gisteren gedaan een tafel voor twee personen.
    To zover niks aan de hand, De dag erna is de reservering automatisch door hun gecanceld. Navraag natuurlijk gedaan en dan zeggen ze ja je moet ook telefonisch reserveren.
    Dit is het tegenover gestelde van wat hun web site schrijft.

Super slecht vind ik dit en raad iedereen aan hier niet meer te eten 👎👎👎👎

28. Super lekker gegeten! Gezellige sfeer en erg vriendelijke bediening.
    Wij komen zeker gauw terug!

29. Sonia van Soolingen