Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Enschede verdeeld zijn.

Eerder hier gegeten en toen was het echt prima. Nu helaas geen goede ervaring. De bediening was erg slecht en niet accuraat. Het duurde erg lang voordat we ons eten hadden. Bij het voorgerecht werd 2x het verkeerde gebracht. Bij het hoofdgerecht wederom twee keer het verkeerde en de beloofde saus werd niet nageleverd. Tussendoor werd geen enkele keer gevraagd of alles naar wens was. Dessertkaart werd pas laat gebracht en na 15 minuten nog steeds geen vraag of en wat we wilden bestellen. Kortom, we komen hier niet weer. Enige pluspunt was de taxiservice, de chauffeur was erg vriendelijk.

Ab

Geweldig en echt Italiaans! Heerlijk gegeten!

4. Internationaal Enschede

Ab

Fijn restaurant waar het eten goed en duurzaam is. Glutenvrij is hier geen enkel probleem. Wel prijzig.

Ab

Vrijdagavond gegeten. Onverzorgde terrassen, vieze tafel, meerdere keren kregen we de verkeerde of helemaal geen gerechten. Wat we wel kregen is lekker. Bediening is vriendelijk en vroeg vaak of alles naar wens was maar deed vervolgens weinig om fouten te corrigeren, het ging meer om de glazen vol te houden. Het toilet is vies. Zeep zo goed als op, handdoekjes liggen los op de wastafel, vieze vloer en armetierig uiterlijk. Personeel heeft geen verstand van glutenvrij, stapelt rustig broodmandjes op een dienblad met glutenvrij tapas, dat dan niet glutenvrij meer is. Ben er ziek van geworden dus voor mij geen herhaling meer.

6. Eetcafé Enschede

Riet Pirard

Heerlijke saté

Een feestje bij binnenkomst al, met een glimlach en een lekker glaasje worden ontvangen.
    Heerlijk eten met kwaliteits producten uit de streek en dat proef je!
    Wil je nog een glaasje wijn drinken dan laat je je lekker terug rijden met de Engelse taxi van het koetshuis.
    Lekker genieten met regelmatig live muziek.
    Genieten met een grote G👌
    Wij komen weer!

Wij zijn ontzettend in de watten gelegd door John Spruit, Wendy Spruit en hun team. Een heerlijke avondvullend programma, verschillende gangen menu gehad. Wijnarrangement erbij. Livemuziek. Wat willen wij nog meer. Voor een romantische avond. Bruiloft. Condoleance. Uit ervaring meegemaakt. Daar moet je beslist bij Bistro het koetshuis zijn. John en Wendy en team hartelijk dank.

Jan Meijer

Wat hebben wij genoten! Alles klopte gewoon. Op aanraden van onze zoon en schoondochter hier gegeten. Na opgehaald te zijn door de Engelse taxi ( wat leuk) heerlijk gegeten. Wij zijn heerlijk in de watten gelegd, echt verwend. Prima service en leuke ambiance.

Mark Meijer

Regelmatig hier geweest en in mijn ogen, 1 van de betere restaurants van Enschede. Top service, lekker eten tegen een betaalbare prijs. Heerlijke ambiance.
    Alles klopt gewoon.

Charissa Gelink

We hebben vaak hier gegeten en komen zeker terug.
    De sfeer is heerlijk. Fijn ontvangst bij binnenkomst.

De ruimte tussen de tafels is niet groot maar maakt het ook weer gezelliger.
    Vaak is er live-muziek wat de interactie met je buurtjes weer leuker maakt.

Het eten is lekker en er wordt rekening gehouden met allergiën wat zeer fijn is.

Er worden heerlijke gerechten gemaakt met verse streekproducten. Subliem.

Ik geniet er keer op keer van.
    Tot snel!!

Eten zeer matig. Het pand ligt prachtig, maar eenmaal binnen is het vooral vergane glorie. Zeer versleten en vies kleed op de vloer. Een indringende rioollucht in de hal, Tafels staan erg dicht op elkaar.
    Bediening was vriendelijk. maar erg druk met extra drankjes verkopen, Niet leuk!
    4 gangen menu gehad met een actie (zoals veel gasten in het restaurant)
    Alleen het toetje vonden we lekker

Niet voor herhaling vatbaar

Yvonne A.

Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij het koetshuis.
    Bij binnenkomst super vriendelijk ontvangen, aan tafel gezet die voor ons was klaargezet.
    Er werd vooraf netjes gevraagd naar allergieën en dieëtwensen en aangezien ik alergisch ben voor bepaalde vis soorten werd daar super rekening mee gehouden.
    De rest van de avond verliep heerlijk we voelden ons erg op ons gemak en kwamen daardoor ook zeker niks te kort.
    Wij komen zeker snel weer!!
    Een echte aanrader deze plek.

Bij La Cubanita Enschede aangekomen viel meteen op hoe onverzorgd, kaal en ongezellig de buitenkant eruit zag. Smerige ramen. Vriendelijke ontvangst en eten was lekker. Bediening vlot. Ook viel hier op dat de muren vies waren en de ramen. Ook de toiletten, deuren… tja eigenlijk was alles niet fris op het eten na. Ik stootte per ongeluk mijn fris om. Kreeg geen nieuwe. Zou toch klantvriendelijk zijn. Ik denk niet dat we nog een keer hier gaan eten. Het was wel gezellig druk dus ze zullen ons niet missen, dan kiezen we voor een schoner restaurant.

R. Kruthoff

Hallo Eet.nu,
    We hebben afgelopen zaterdag niet gegeten bij het Koetshuis.
    Mevr. S. Sleiderink had gereserveerd op basis van de taxidienst van het Koetshuis.
    Wij wonen in Oldenzaal. Echter op de dag van ons eten kwam er een appbericht bij Mevr. S. Sleiderink binnen dat de taxi niet kon rijden omdat hij in de garage stond.
    Mevr. S. Sleiderink heeft later gebeld en daar werd van de zijde van het Koetshuis aangegeven dat ze niets konden aanbieden. We konden kiezen uit eten en zelf naar Enschede te rijden of annuleren (het Koetshuis kan zo'n tafeltje op zaterdag makkelijk weer bezetten!).
    Dit vinden wij geen service en een "koude douche" van het Koetshuis.
    Het zou het Koetshuis sieren dat ze een taxi o.i.d hadden aangeboden, het was onze fout niet.
    Jammer, maar zo zullen wij het Koetshuis niet aanbevelen bij onze familie, vrienden, zakenmensen e.d..
    Met vriendelijke groet,
    R. Kruthoff (zwager en deelgenoot S. Sleiderink)

Hartgerink

Was gesloten!
    Geen bericht gehad heel slecht!

Mijn man en ik zijn op 1 april bij Zeytin gaan eten, we hadden o.a. een vleesschotel voor 2 personen, inclusief rijst, patat, brood, etc. Verder hadden we soep. Het heeft goed gesmaakt daarom zijn we vandaag weer geweest en hebben eten besteld om mee te nemen. Weer de 2-persoons vleesschotel van € 29,= genomen maar van een aantal soorten vlees was er maar 1 stuk, wat we moesten delen. Dit waren: biefstuk, dat platte gehakt en nog een ander stuk gehakt. De vorige keer hadden we overal 2 stuks van behalve de kip en kleine stukjes rundvlees (hiervan zijn er meerdere).
    Dit hadden we niet verwacht en een volgende keer gaan we ons eten eerst controleren voor we richting huis gaan.

20. Chinees-Indisch Enschede

Heerlijke afhaalmaaltijd gegeten, maandmenu… Ruim voldoende en zeer goed van smaak…

Juliana

Het was super gezellig en we waren met een grote groep. We hadden bookeltjes genomen.
    De bediening was uitstekend terwijl de groep best wel hectisch waren en verwarrend, ze hebben het goed opgelost en ieder had z'n portie we zijn tevreden.

Heerlijk gegeten van een verrassende menu kaart.

23. Mexicaans Enschede

Geweldig lekker gegeten in een heerlijk ontspannende sfeer. De service was top.

Eten was lekker. Desondanks kom ik er nooit meer. Ik vond het er binnen niet schoon uitzien.

Ook zag ik de vrouw die aan het koken was de lepel aflikken en weer in de pan stoppen. Gelukkig niet ons eten, maar dat zal sowieso vaker gebeuren. Dus ik waag het er niet meer op. Helaas.

En ze werken ontzettend traag. Je wordt er al moe van, als je ernaar kijkt😳!

Ter mors

Wij vonden t heel erg slecht!
    Tournedos en garnalen niet beschikbaar en dit hoorden we pas toen we wilden bestellen!
    Patatjes werden pas opgediend toen t eten al op was, kleine porties.
    Werd tussendoor niet gevraagd of alles naar wens was. Niet gevraagd of we een dessert wensten. Veel geld voor weinig; wij komen hier nooit meer terug! Echt heel slecht.

26. Pannenkoekenhuis Enschede

H.Haasjes

Een heerlijke en gezellige avond met zn 2en.
    Heerlijk gegeten, niks op aan te merken.
    Bediening was erg leuk en gezellig, en ze weten waar ze het over hebben.
    Als wij eten kijk je in de open keuken en zie je een kok genieten hoe wij genieten van "zijn" eten.
    Kortom weer een avond om vaak aan terug te denken.
    Komen zeker nog vaker eten bij.
    Le pompidou👍👍👍👍👍👍

We hadden het maand menu, wat vorige week prima was. Helaas duurde het dit x erg lang en compleet - buiten 'n compleet ander menu als vooraf aangegeven/besteld… zonder dat het op vele momenten werd medegedeeld?!

De bediening deed hun best, maar helaas de kok deed het anders als besteld?! Te weinig koks /hulp in de keuken? Buiten dat het erg lang duurde… zonder dat ook hier het werd medegedeeld… jammer!

Wij hebben hier een heerlijke en vers bereide lunch gebruikt met vriendelijke bediening en tegen zeer vriendelijke prijs. Open keuken die er tip top uit zag. Een echte aanrader.

Samen met mijn man hebben we paar uur geleden grill mix gegeten. Ik geef zelf Turks kookworshop en weet heel veel over de Turkse keuken maar wat wij hadden gegeten was echt niet lekker. Köfte had een rare smaak en volgens mij was de rijst van gisteren. Salade heel flauw en brood hadden ze geroosterd maar ook dat was niet vers. Het was voor ons de eerste keer maar tevens de laatste. Wat wij hebben gegeten was niet vers!! Geen aanrader.

30. Steakhouse Enschede

Robert Bakker

Gezellige tent, leuk ingericht, vriendelijk personeel, heerlijk eten. Kortom: super en voor herhaling vatbaar!