Oriental City in Enschede

Bezorgrestaurants in de buurt van Oriental City

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1190071341 83
1320495714 94
1400199497 87
1421936893 89
1450920087 84

1. Maaltijden afgehaald bij Oriental City, eten was zeer slecht. Het kippenvlees was zo taai dat het niet te snijden was, laat staan te eten. Het varkensvlees was ook taai, en had geen smaak.
    Ik heb de eigenaar een briefje gestuurd, met vraag hier over te reageren via de mail omdat ik niet gelijk op internet wil klagen. Na een week geen reactie te hebben gehad, ben ik gaan bellen. Meneer had de brief ontvangen maar heeft geen enkel moment de intentie gehad mij hier over te benaderen (tot mijn telefoontje). Hij was niet voor rede vatbaar, en stond niet open voor kritiek.
    Ik vond hem zelfs wat onbeschoft, en hij hing de telefoon graag op.
    Bij deze dus toch een slecht review, voor ons geen Oriental City meer (vergane glorie)

2. Het eten is geweldig, maar de mijnheer van de bediening is onvriendelijk. Is alleen aardig tegen de mensen die hij kent. Jammer voor dit restaurant met geweldig eten.

3. Wij waren voor een korte vakantie 2 dagen in de omgeving van Enschede en hadden goede reviews gelezen over Oriental City in de Haaksbergerstraat. Daarom bezochten wij dit restaurant. De goede waarderingen bleken te kloppen. Voor een zeer schappelijke prijs kun je daar uitstekend eten, de bediening is vriendelijk en goed en het restaurant ziet er keurig verzorgd uit. Dus wat wil je nog meer voor een gezellig avondje uit en een goede maaltijd. Een stevige aanrader dus.

4. Vroeger bestelde ik hier heel vaak zonder klachten maar nu... Vorige week eten besteld, vraag ik groenten zonder champignons, kom ik thuis heb ik champignons in mijn eten. Ik vroeg de saus van de kip apart, en tot mijn verbazing was de saus over de kip heen gegoten.

Vandaag bestelde ik groenten zonder champignons, krijg ik weer champignons! Ik heb ook een vegetarische nasi besteld, krijg ik nasi met een vies stuk varken erop en allemaal stukjes varkensvlees erin. Is het nou echt zo moeilijk?? Ik heb het zo vaak herhaald bij het bestellen... Dit was in ieder geval mijn laatste keer daar! Bedankt voor weggegooid geld.

5. T Wildenborg

Het eten van deze Chinees smaakt zeer goed. De porties zijn goed en het personeel is vriendelijk. Wij hebben alleen ervaring met afhaal, maar dit verloopt altijd prima.

6. Anja 31 punten

Heerlijk, niet te vergelijken met de doorsnee Chinees, absoluut aan te raden!

7. Heb een zeer goede ervaring bij Oriental City. We hebben ruim keus in dit soort eetgelegenheden in Enschede, maar Oriental City steekt er met kop en schouders bovenuit. Echt een top tent, kan geen puntje van kritiek bedenken, en daar hoort ook een top waardering bij.

Mvg
    Richard

8. Onze ervaring is prima! Het is de allerbeste Chinees in Enschede, het eten is heerlijk, alles word ook goed verpakt!! Geen enkel puntje van kritiek!

9. Heb daar Pekingeend tepan gegeten maar het kan mij niet bekoren. Voor de prijs is het niet goed genoeg, ik geef het cijfer 5.5.

10. Het is echt fantastisch om daar te gaan eten! Alles is lekker, personeel is toppie en de sfeer is erg fijn! Binnenkort weer snel uit eten daar!

11. Zeer slecht. Had er waarschijnlijk nog gezeten als ik niet zelf had gevraagd waar mijn bestelling bleef.
    Hadden ze vergeten!! De dames hadden het zo druk met zich zelf, dat de klanten bijzaak zijn.
    Er zijn in Enschede betere afhaalchinezen!!

Het cijfer 3 is nog hoog!

12. Glutenvrij

Gezellig restaurant waar je goed kunt eten, zeer vriendelijke bediening. Ruime keus aan gerechten, ook als je een Coeliaki hebt.

13. Babi pangang smaakt goed alleen weinig saus. En je krijgt er van die vieze gele bami bij! Mogen ze wel vermelden!

14. Chris Greenfield

15. Wij halen hier al jaren eten en het is altijd erg lekker. Af en toe eten we in het restaurant zoals ook vorige week.

We namen een 3-gangen verrassingsmenu en kregen heerlijke gerechten voorgeschoteld die mooi gepresenteerd werden. Ook de wijn was erg lekker.

De bediening is vriendelijk en snel en luistert goed naar je wensen. Dikke pluim!

16. Ferenc Novák

17. Jurgen Russchen

18. Vandaag heerlijke tjap-tjoy en reuze loempia's gehaald, met lekkere verse knappere groente, niet zout, mm.
    Binnenkort toch ook maar eens het restaurant proberen.
    Wordt dan vervolgd.

19. Dr. med. Skrotzki

Hervorragende Empfehlungen und Menuzusammenstellungen! Sehr flexibel. Eigentlich eine Kombination aus bester chinesischer Küche mit französischen Akzenten!! Sehr gute Weine. Sehr aufmerksamer und freundlicher Service!! Eine Empfehlung jederzeit wieder dort hin zu fahren!!

20. Geweldig lekker gegeten. Voor ieder wat wils en het personeel is erg vriendelijk! Ik zou zeggen: proberen maar, want het is de moeite waard!!

21. A.DUURSMA

22. Fam. Van Schaik

Een aanrader. (laatste bezoek 8 januari 2012)
    Een Chinees restaurant maar dan anders.
    Inmiddels hebben we hier al 3 keer gegeten en telkens zijn we weer verrast door de hoge kwaliteit van het eten en de vriendelijke bediening.
    Naast de standaard gerechten is het ook mogelijk om in overleg een menu samen te laten stellen wat bijzonder mooi gepresenteerd wordt. Alles smaakt werkelijk perfekt en de porties zijn precies goed.

Dit restaurant staat bij onze favorieten en in de toekomst zullen we er zeker nog een keertje naar toe gaan.

Onze complimenten voor een zeer geslaagde avond.

23. Gerrit van der Linde en Gerda Rietveld

Wij wonen schuin tegenover Oriëntal City. we gaan so wie so niet zo vaak uit eten omdat ik zelf graag en lekker kook.
    Maar elke keer als we bij deze superchinees eten zijn we zéér tevreden.
    Vooral de tong en garnalen in zoetzure saus zijn onze favoriet.
    Verschillende keren met de kinderen met hun partners hier gegeten.
    Mijn dochter is vegetariër, maar ook daar maken ze iets fantastisch van

24. Adriaanse

Wij komen uit Amsterdam, maar waren een dagje in Enschede. Ik had de recensies gelezen en daarom deze Chinees gereserveerd . We waren supertevreden ! Alle goede recensies waren verdiend! Prachtige, ruime zaak, heel veel keuze op de menukaart, heerlijk eten, gezellige grote vierkante tafel waar we ruim omheen zaten met z'n elven en vlotte leuke bediening.
    We waren reuzeblij met deze goede keus ! Jammer dat het voor ons zo ver is anders zou het onze vaste Chinees worden!

25. Voor ons werk zijn wij in Golfhotel Ahaus ondergebracht.

Geregeld eten wij in Oriental City en zijn zeer tevreden over het totale genieten tijdens ons bezoek.

Indien collega's vragen waar wij eten dan zeg ik altijd bij een Chinees restaurant, Maar niet bij een gewone hoor, dit is een zeer speciaal restaurant.

Veel succes met dit zeer speciale restaurant.

Jan D. Stam (RWE-Essent )

26. Super Chinees restaurant. Heerlijk eten, restaurant heeft een prettige ruimte indeling waar je rustig kunt dineren. Naast exclusieve Chinese gerechten zijn ook de bekende gerechten heerlijk! Probeer vooral de bami eens, alleen die al is een gerecht opzich.

27. Werkelijk geweldig gegeten. Zijn hier inmiddels al een paar keer geweest en dit is absoluut het beste Chinese restaurant in Enschede. Heerlijk eten en een geweldige bediening. Alle medewerkers zijn betrokken en willen je een toffe avond bezorgen. Aanrader!

28. Eerlijk is eerlijk. Ik kom hier al jaren en iedere keer weer ga ik tevreden naar huis. Goedkoop is het niet tenminste als je wat speciaals wilt eten maar het eten is altijd van grote kwaliteit. Echt alles smaakt goed en voor mij is het Peking eend menu favoriet, heerlijk.

Verder is de bediening heel erg goed, alles is spik en span, je hebt het gevoel in een gezellige kamer te eten. De toiletten zijn brandschoon zoals ook alle andere belangrijke dingen.

Ik ben de afgelopen Kerstdagen eens niet in dit restaurant wezen eten met mijn familie en had daar flink spijt van want elders is het vaak rumoerig en is het eten niet zoals hier.

Dit restaurant is aanrader waar je nooit spijt van krijgt.

29. Lekker eten, altijd te veel. Doen we best vaak! Afhaalservice is ideaal, een super plek.

30. Dit is een restaurant dat ik iedereen kan aanbevelen.

Goed eten, vriendelijke bediening voor een goede prijs.

31. gerard haarhuis

Hier eenmaal eten gehaald, maar nooit weer, de bakjes met Nasi, en Bami waren niet afgedekt met dekseltjes, en dat was ook het geval met het geroostert vlees en de tjaptjoy, maar dat kun je niet zien want ze hadden het allemaal in papier gepakt, maar thuis gekomen kan men nagaan hoe die smurrie er uitzag, en alles natuurlijk ook nog koud, eenmaal maar nooit weer.

32. Kelly

1 punt
  33. Prima restaurant, vriendelijke, nette en vlotte bediening, prima eten.

Alleen een onredelijke telefonische discussie met een mannelijke medewerker die beweerde dat surimi krab is. Ik had een gerecht met krab besteld en er stond niet bij dat het surimi was. Op de kaart stond krab.

Toen ik daarop reageerde werd ik een beetje bot te woord gestaan en beweerde hij dat er verschillende soorten krab bestonden en dat surimi daar 1 van was.

34. Hartstikke lekker eten! Vol van smaak, grote porties voor niet te veel geld. Bij het afhalen maar enkele minuten hoeven te wachten rond 16:30 uur (zondag).

35. Perfect eten. Wat een verschil ten aanzien van al het chinees dat ik eerder gegeten heb.

Gewoon de plek voor chinees eten.

36. perfecte chinees

37. een perfect chinees restaurant. Je bent echt een avondje uit.

38. Weinig woorden aan vuil maken: absoluut top!!

39. Dit restaurant is ons zeer goed bevallen. Bediening is vriendelijk, ietwat zakelijk, maar wel attent. Eten is heerlijk en voor elk budget beschikbaar.

40. Gewoon goed! En niet te duur natuurlijk..

41. Dirk & Anneleen-België

Wij waren op weekend in Boekelo- Enschede en kwamen toevallig in dit restaurant terecht ! Het werd een ware culinaire ervaring. Super verse en hoogwaardige ingrediënten, een zeer vriendelijke gastheer, prima bediening, en meer dan correcte prijzen. Wat ons betreft een hele dikke 10 !

42. Zeer goed restaurant. lekker rustig en een goede bediening. Naar mijn mening is het personeel absoluut vriendelijk, en de prijs is goed betaalbaar. de prijzen zijn al jaren zo en ik vind het ook goed betaalbaar.

43. wij halen altijd ons eten daar af en dat bevalt ons prima zeer vriendleijk altijd en lekker eten

44. Eten was goed.
    Bediening was zeer slecht.
    Onze bestelling was vergeten en moesten na 30 minuten wachten opnieuw bestellen en weer 20minuten wachten

2 maanden later nog maar eens geprobeerd...
    -Bediening was zeer gehaast en vertelde ons dat we eigenlijk niet meer konden bestellen want ze wilden ook een keer naar huis.
    Dit was om 21.30uur
    De keuken was dus officieel nog 30minuten open.

Men geeft toch een flink bedrag uit aan dit restaurant waar de prijzen per defenitie te hoog zijn (vooral na de invoering v/d euro destijds)
    Dus wil je minstens graag rustig eten, maar dit structureel verpest doordat de (voornamelijk mannelijke bediening)
    Een zeer gehaaste en irritante houding heeft.
    Maar snel een soepje besteld en wegwezen en
    dit restaurant dus >>NOOIT MEER!!<<

45. Familie De Vos

Fijn restaurant, lekker in onze wijk. Rustige en beleefde bediening, voortreffelijk eten!

46. Vriendelijke bediening, lekker eten!
    Helemaal top