Op dit adres zit nu: Los Sueños

Betaald parkeren in parkeergarages en in de openlucht (betaald tot 19.00 uur)

• OV

Trein en bus station op 5 minuten afstand.

• Biologisch

1519259648 67
1528420114 65
1565061982 61
1620024783 74

1. De loempia’s waren van snackbar kwaliteit. En met alleen een paar verfrommelde slabladjes op het bord niet restaurant waardig!

2,5
  2. Geweldige bediening maar dan houdt het ook op. De walnoten/tomaten paté deed me qua opmaak denken aan tomatenpuree uit blik. Weinig smaken herkenbaar en dat voor die prijs. Lamsschenkel mals maar weinig en de frites 3.0 met kaas die je ook nog bij moet kopen niets aparts. Nagerecht dame blanche met ijs waarvan de structuur door de ijskristallen belabberd was. Genuttigde biertjes lekker maar extreem duur!
    Zeker geen aanrader en voor dat geld zijn betere plekken in de buurt.

3. Eibe van de Velde

Een van de weinige restaurants (met nog enkele andere) waar je goed eten krijgt dat niet uit een pot komt. Vaak ben ik lang op zoek naar vegetarisch smakelijk eten als ik gasten heb. Bij Ons ben ik zeker van succes en altijd gezellig en goed bediend, met speciale bierkaart. Plus smakelijke (ook vegetarische daghappen) mogelijkheid voor de minder kapitaal krachiggen. Ja de prijs is hoger in vergelijking tot de welbekende vreetschuren van Enschede, maar je krijgt kwaliteit waar je in de hoofdstad zo het meer dan dubbele voor zou betalen. Wil je afvalvlees, zoals spareribs van chemodieren. Zoek dan vooral een andere plek. Dikke kans dat je vlees hier wel biologisch is. Net als de liefde voor de andere ingredienten die vaak lokaal zijn en met smaak zijn uitgezocht. Goed, niet standaard en gezond eten mag wat kosten.

4. 20 euro is wel erg gortig voor een ribeye die eenzaam wordt opgediend op een gigantisch bord met een schepje uienchutney eronder. Het zag er wat troosteloos uit. Sorry, maar voor die prijs verwacht ik echt wat meer, zeker als er ook nog bijbetaald moet worden voor de bijgerechten.

Eten duurde lang terwijl het restaurant vrijwel leeg was. Borden werden weggehaald voordat iedereen uitgegeten was. Kleine dingen, maar alles bij elkaar maakt het de ervaring wel minder.

Mijn tafelgenoten leken wel tevreden. Misschien een goed restaurant, maar niet om een stuk vlees te gaan eten. Het is okay als dat niet de insteek van je restaurant is, maar zet het dan ook niet op de kaart.

5. Ab 80 punten

Fijn restaurant waar het eten goed en duurzaam is. Glutenvrij is hier geen enkel probleem. Wel prijzig.

6. Nog nooit zo slecht en vies gegeten. Mijn zwager had iets onduidelijks op zijn bord wat gewoonweg stonk! Tegen bederven aan!
    Toen hij hier iets van zei, gaf de serveerster aan dat het vleesgerecht "net nog kon" Hoe kun je het bedenken…
    De vegetarische hap die wij hadden was ook niet lekker.

We komen hier nooit meer terug!

1,2
  7. Gezellige tent. Groente wat aan de rauwe kant. Vis net aan gaar

8. Heerlijk gegeten en mooi opgediend.
    Zeker aan te raden.

9. Fred van Binsbergen

Ons etentje voldeed aan onze verwachtingen. Eigenlijk meer dan dat, want we we wisten niet waar onze reservering exact naar toe zou leiden. Een gezellige en goed bezochte gelegenheid, zo bleek. Hoewel iets te vroeg aanwezig, gewoon aan de bar stelling genomen en alvast iets besteld. Bijzonder prettig, zonder harde muziek en met personeel dat zich, evenals de gasten, heel gewoontjes gedraagt. Alle tafeltjes zijn feitelijk geschikt om vrij te dineren en dat deden wij ook met ieder een verrassend grote en smaakvolle (hele) zeebaars, die we na enige instructie goed konden prepareren. Voor herhaling vatbaar!

10. Ellen grundel

Wederom een heerlijke avond gehad gisteren bij Ons! Het totale plaatje klopt daar. Heerlijk eten, goede bediening en een warme sfeer! Tot de volgende keer!

11. Rolf Egberink

12. Heerlijk gegeten bij ONS! De makreel in bananenblad was erg lekker. Leuk personeel, niet te lang wachten op eten. Voor herhaling vatbaar!!

13. Heerlijk gegeten, wel een beetje krap zitten, goede bediening.

14. Ik heb al veel gerechten van de kaart gehad en na een poosje niet geweest te zijn heb ik laatst voor het eerst de Vitello tonato burger gehad. Dit is mijn nieuwe favoriet! De vanbinnen roze burger op zich was al heerlijk maar zeker door de combinatie met de tonijnmayonaise en het wat zoetige broodje heb ik genoten van dit gerecht. Uiteraard waren de huisgemaakte frietjes weer net zo lekker als altijd. Ik ben stiekem al aan het zoeken naar iets nieuws om te vieren bij Ons zodat ik hem nog een keer kan bestellen.

15. Kalfsgehaktburger bleek naar ansjovis te moeten smaken. 2 Moedige happen genomen. Men was blij met de feedback, maar gerecht stond gewoon op de rekening. Steak was prima, maar helaas op het bord van mijn partner. Niet ONS restaurant meer.

16. Floor Dijkman

Absolute aanrader in Enschede. Een Eetcafe sfeer maar met restaurantwaardige gerechten. De bediening is van alles goed op de hoogte en er is een ruime keuze in bier en wijn. Bij elk gerecht wordt ook een leuke suggestie gegeven! Top adresje!

17. DJ 15 punten

Wij kwamen binnen bij ONS eten drinken en merkten gelijk dat er een gezellige sfeer was, het restaurant zat vol, wij hadden niet gereserveerd. Een vrouw van de bediening bood ons een drankje aan omdat we even moesten wachten op een tafeltje dat zo vrij zou komen.

We hadden eendenborst en steak besteld, echt een aanrader eendenborst perfect gebakken en de steak niks op aan te merken, mooi medium gebakken en was echt verrukkelijk.

Als dessert hadden we allebij cheesecake, ook echt super mooie opmaak met een chocolade cheesecake en een mooie roze bol ijs
    Wij hebben ons vermaakt en komen zeker nog een keer langs

18. Aspergetaartje bevatte 3 stukjes asperge, zelfde voor het kaasplankje. Vroeger was het eten hier duidelijk beter en dat is erg jammer. De gezelligheid is er overigens altijd prima, echter de prijs/kwaliteitverhouding klopt duidelijk niet meer.

19. Heerlijk gegeten met zn 4en. Ongedwongen sfeer. Erg vriendelijk personeel. De jonge heer kon van alles uitleggen over het eten en deed prima zijn best het ons naar de zin te maken. Heel relaxed. Lambsrack was super. Iets te flauw maar je kan er beter wat bij doen dan er afhalen. Nagerecht kaasplankje was een schot in de roos!! Prima verhouding kwaliteit en prijs.
    Wij komen weer!!

20. Rolf Egberink

21. Olaf 24 punten

Super: Alle gerechten die ons gezelschap geprobeerd heeft zeer lekker. Frietjes ook heel goed. Goed en open voor kinderen en relaxed daarover.

Minder: 2 van de 3 volwassen hadden helaas een klein beetje zand in de salade, toch even geknars. Service zou ons inziens wat betrokkener en geduldiger kunnen.

Al met al goed en voor herhaling vatbaar.

22. Roos

23. Jompie 978 punten

Heerlijk gegeten en gedronken bij ONS. Leuke en gevarieerde kaart met eerlijke producten, een veelzijdige bierkaart met 'eens wat anders' en een leuke dessertkaart maken het wat betreft gastronomie al uitstekend. Daarbij komen ook een gezellige en gevarieerde (voor luchtig en vlot, achter gezellig en donker) aankleding en enthousiast personeel wat het geheel tot een ware aanrader maken.

24. Basvanrijssel

Ziet er leuk uit, de deur stond open dus wij naar binnen om 16:00. Of we over drie kwartier terug wilden komen... (ik meld dit omdat ik op de website zie staan dat het restaurant en de keuken vanaf 16:00 uur open zou zijn)

25. Heerlijk eten, heel gezellige en ontspannen sfeer, leuke bediening met goed gevoel voor humor, goede wijn en een uitgebreide bierenkaart.

Leuk detail: de patat en mayo wordt hier zelfs zelfgemaakt!

26. Vanavond lekker gegeten, een prima bediening, leuk, netjes en bleven ondanks de drukte kalm en deden hun werk goed.

Lekkere frieten, wel wat donker maar de salade was goed en hebben ons bordje leeg gegeten en de bieren erbij toppie, een keer wat anders.

Komen zeker een keer terug.

27. Op basis van recensies hier gaan eten. Prijs-kwaliteit/kwantiteit prima. Leuk dat er met streek-/biologische produkten wordt gewerkt (en ook wordt vermeld waar deze vandaan komen). Veel wordt huisgemaakt, zoals de mayo, dressings, friet (ietwat slapjes) en alle desserts ook. Ruime en interessante keus in Belgische bieren, waar de ober ook wat over wist te vertellen. Wij komen hier nog wel eens terug!

28. Kim 115 punten

Absoluut een goed adres! We hebben hier nu meerdere malen gegeten en het was altijd naar volle tevredenheid. Aardige bediening en lekkere verse gerechten. Ga zo door!

29. Heerlijk gegeten, pure smaken en alle tijd. Van voor tot nagerecht helemaal top!

30. Heerlijk gegeten! De aardappelsoep smaakte prima met de verse pesto, je merkt dat ze verse kruiden gebruiken en de pesto zelf maken. Hier worden duidelijk geen potjes opengetrokken in de keuken. Bij het lamsrack werd een muntsalsa geserveerd, ook hier weer duidelijk verse kruiden. Zelfs de friet wordt zelf gemaakt! Niets dan hulde en ik hoop hier nog vaak terug te komen.