Olympic in Enschede

Bezorgrestaurants in de buurt van Olympic

Online eten bestellen

1452068061 79
1592059984 86
1678208859 87

1. Daniël

Heerlijke maaltijd voor een prima prijs.

2. Yvonne de vries

Lekker gegeten, aardig personeel.
    Voor herhaling vatbaar.

3. Prima en zeer gezellig. Goed eten een echte aanrader.

4. Antoinette

Gisteren erg lekker gegeten. 4 Personen daghap. Het was voortreffelijk… komen zeker terug. Ga zo door!

5. Met 4 personen voortreffelijke dagmenus gegeten. Ook deserts zijn super

6. Wij komen hier al vele jaren regelmatig en de kwaliteit van het eten is altijd uitstekend, ook nu weer. Wij waren hier vandaag met 17 personen en het was weer voortreffelijk! Hartelijk dank voor alle goede zorgen en het heerlijke eten!👍😃

7. Waren al vaker geweest, was heerlijk, vlees lekker mals en zeker.
    Niet duur. Bediening was vlot,
    Komen zeker weer terug.

8. Alles was super!! Het eten, het drinken, de bediening en de prijs!!

9. Ciel Muijen Stevens

Toen we binnen kwamen was 't er al erg gezellig en sfeervol. Het eten was super lekker (gegrilde zalm) en veel. De bediening was geweldig leuk. Een echte aanrader.

10. Opnieuw dit gezellige restaurant bezocht waar de sfeer echt Grieks is. Snelle, accurate ontvangst en bediening. Heel vriendelijk en oplettend. Eten is van topkwaliteit, zowel de entrecôte als de heerlijke Griekse schotels. Het vlees is erg mals en sappig en perfect gekruid. Ook de rijst en Franse frietjes zijn heerlijk van smaak. De prijs / kwaliteitverhouding is uitmuntend. Dit restaurant is echt een aanrader. In het weekend zeker reserveren.

11. Zeer goed prijs kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Interieur minder geslaagd maar toch gezellig.

12. Groothuis

Geweldig stukje sfeer. Geweldig stukje eten. Geweldig stukje bediening. Geweldig Grieks restaurant.

13. Een fantastisch Grieks restaurant met heerlijk authentiek Grieks eten en een hele fijne bediening.

14. middelhof

Gisteren voor de eerste keer gegeten bij Olympic. We hadden geserveerd via eet.nu. We werden via de mail netjes op de hoogte gehouden. We moesten heel even wachten op een tafeltje maar kregen toen een mooie plek bij het raam.
    We hebben allebei heerlijk gegeten. Prima porties en heerlijk mals vlees.
    Wat mij opviel dat bij vertrek de deur netjes voor je werd open gedaan.

Wij komen vast nog weer terug.

15. Goede porties en perfect van smaak.

16. Gereserveerd via Eet.nu, goed op de hoogte gehouden via mail. Gereserveerd voor 19.00, maar moesten buiten meer dan een half uur wachten op een tafel, dat vond ik minder. Eten en drinken en bediening heel goed, bij het vlees en de frietjes was een salade die een beetje saai was, dat mag wel een Griekse salade zijn bij het duurdere vleesgerecht. Verder was het heel goed.

17. Haike de Kleijn

We waren 10 minuten te vroeg en er was nog geen plek voor ons. We kregen tijdelijk een tafel aangeboden, goede service!

18. Heerlijk eten! Echt een aanrader!!

19. Was weer super goed en heel lekker.

20. Fam kruijshoop

Super lekker met ons zessen gegeten, echt genoten. Goede service en voor zeer prettige prijs. Onze favoriete Griek

21. Via de website geboekt, netjes per mail en per sms bevestigd. Gereserveerde tafel was ook netjes op het tijdstip vrij.
    Eten en service waren weer meer dan voldoende.
    Een aanrader. Komen zeker terug.

22. Heerlijk, glutenvrij, gegeten. Gastvrije ontvangst en snelle service. Het eten was weer super; flinke porties en smaakvol.
    Klein minpuntje: de buitendeur stond open. De tussendeur ging steeds open voor mensen die kwamen vragen of er nog plaats was. Bij kou dus beter de buitendeur dicht. Dan werkt de tochtdeur ook zoals het hoort.
    Een restaurant waar je heerlijk kunt eten. Wel reserveren!
    Tip: de Tzazikisaus 👌

23. Top restaurant, prima prijs kwaliteitsverhouding.

24. Eric en José Molenkamp

Zeer veelvuldige en altijd goede ervaring, aanrader. Grieks is zoveel meer dan gegrild en veel vlees, dat maakt hun kaart waar.

25. Vlotte en vriendelijke bediening, erg lekker eten. I.v.m. paprika/peperallergie extra vlees gekregen, nette service! Restaurant is schoon en leuk aangekleed.

26. Lekker gegeten in een leuke sfeer, met vriendelijk personeel.

27. Zeer goed gegeten, vriendelijk personeel en glutenvrij was geen enkel probleem! Echt een aanrader!

28. Stefan Hagoort

Vriendelijke bediening, lekker eten en gezellige sfeer.

29. Bediening vlot en vriendelijk.
    Voor- en hoofdgerecht genomen, zijn toch redelijk lang blijven zitten.
    Gangen kwamen vlug na elkaar, of dit nu was om de tafel vrij te hebben? Is eigenlijk wel een beetje Griekse gewoonte en vind ik niet zo erg.
    Eten was super lekker, hebben terug moeten sturen opdat het te veel was.
    Retsina wijn (enkel lekker bij gekruid eten) was ook van goede kwaliteit.
    Voor € 30 p.p. zeker heel goed gegeten en gedronken.
    Indien we terug in Enschede komen, zien ze ons zeker terug

30. Zeer goed gegeten voor een leuke prijs. Goeie snelle service zonder te veel aanwezig te zijn. Toppie

31. Susan Akkerman

Heel snel ons heerlijke eten gekregen door vriendelijke bediening. Echt een groot bord vol, voor een hele redelijke prijs!! Echt een fijne avond gehad, mede door de goede sfeer en het goede eten in het restaurant. Wc is iets verouderd, maar verder is het restaurant top!

32. Hans Kersten

Als we in de buurt van Enschede zitten, proberen we altijd hier een hapje te eten. Het restaurant zat op deze zaterdagavond goed gevuld, maar door het vlotte personeel werd alles probleemloos bijgehouden.Het sfeertje is relaxed en het eten is super, dus als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer terug.

33. Goed eten en goede prijzen.

34. Gezellige sfeer. Het eten was top en de service erg vriendelijk.

35. Wij komen hier geregeld eten. Is altijd heerlijk. Bijzonder vriendelijke mensen die voor een heel prettige prijs erg smakelijk Griekse gerechten bieden. Is een restaurant waar graag weer naar toe zullen gaan.

36. Eva Mischker

Leuk restaurant, lekker buiten gezeten. Heerlijk gegeten!

37. Christina

Bedank voor jullie gastvrijheid, eten en drinken en natuurlijk de mooie roos die ik gevraagd had voor mijn moeder. Het was echt geweldig en mijn moeder was heel verrast. Nogmaals bedankt en God zegen jullie.

38. We zijn al vaker geweest en het eten smaakt prima. Tent zat goed vol en dan merk je (helaas) dat ze vanaf 1993 hier nog steeds niet op ingespeeld zijn. Erg lang wachten voordat ze bestelling opnemen, klanten die later kwamen kregen eerder eten, drankjes vergeten te brengen. We vragen ons ook altijd af waarom de eigenaar of bedrijfsleider altijd met een chagrijnig gezicht rond loopt en alles behalve klantvriendelijk is. Overig personeel wel aardig, maar hij verpest de sfeer een beetje.

39. Na een dagje shoppen in Enschede zijn wij (2 vriendinnen uit Emmen en Delft) wezen eten bij grieks restaurant Olympic, op dinsdag 8 Sept 2015. Wij namen dagschotel 2 voor € 8.50. Het eten was zeker voldoende en heerlijk gekruid, de bediening een jonge man, was uiterst vriendelijk. De service, prijs en kwaliteit was perfect. Dit is zeker een restaurant om vaker terug te komen, als wij weer eens naar Enschede gaan.

40. MK 19 punten

Dat het eten hier lekker is, weten wij. Dat hebben we deze keer ook mogen ervaren.
    Groot minpunt: tafel voor 2 gereserveerd en tussen 2 tafels worden gepropt waarvan 1 een grote groep was dat zoveel lawaai maakte, dat we moesten schreeuwen en elkaar nog niet konden verstaan. Alle gasten hadden er last van, maar er werd niks van gezegd.
    Ik heb geweigerd wat te bestellen totdat er een ander tafeltje vrij kwam. Na een half uur en wij eigenlijk hadden besloten weg te gaan, kwamen er meerdere tafeltjes vrij en zijn we zover mogelijk bij de lawaaiierige groep vandaan gaan zitten. Het is dat mijn dochter hier graag wou eten...
    Reactie van de bediening: "We kunnen moeilijk vragen of ze wat zachter willen doen." Uh dus wel! En dat ben je ook verplicht naar de andere gasten toe! Ik weet niet of ik hier nog een keer ga eten, wat ik erg jammer vind.

41. Wij komen hier regelmatig en het eten is erg goed in prijs kwaliteit verhouding. Bediening door de dames ook vriendelijk en snel.

Enige punt van kritiek is de houding en uitstraling van de Chef of eigenaar van dit restaurant, norse, arrogante uitstraling en een man van weinig woorden, helaas geen voorbeeld functie van de warme, vriendelijke bediening in dit toch leuke restaurant.

42. The daily menus were okay, tasted well.
    The girls of the service were quite nice as well, but the so called "manager" or "owner" nothing like that: When were finished with our meal and were about to finish our drinks, he more or less threw us out of the restaurant because he wanted that table to be free. He grabbed the glasses and thrusted the bill on the table. I have never experienced such an unacceptable behaviour in a restaurant.
    Maybe he thought he could treat us like that 'cause we are "only" students...
    All in all: not worth it!

3,3
  43. Erg goed grieks restaurant. Ben er vaste klant. Vandaag de dag is een goed grieks restaurant moeilijk te vinden, zeker eentje die kwaliteit levert voor een dergelijke prijs. Er is een grieks restaurant in de regio dat beter is (in Almelo), maar die is ook flink duurder.

44. Ik heb er gisteren avond nog gegeten, een warme sfeer met griekse muziek op de achtergrond. Het was fijn om er te zitten, een fijne welkomsgroet bij binnenkomst, en de service was ook uitstekend. Ik hoefde maar even te kijken en ze waren er gelijk. En natuurlijk de keuken, ik heb voltreffelijk gegeten. Ga er zeker vaker naartoe.

45. Heb onlangs heerlijk gegeten met een paar vrienden bij Olympic. De service was uitstekend, daar was ik zeer over te spreken, en het eten was overheerlijk bovendien was het niet eens duur. De sfeer was goed, een echt authentiek grieks sfeertje. Kom zeker nog in keer terug hoewel ik niet in Enschede woon.
    Aanrader!

46. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel en extra aandacht en een glaasje "Ouzo" van de eigenaar. Kortom een echte aanrader!

47. Ilona Janssen

Ik had hoge verwachtingen van dit restaurant, maar het is helaas heel erg tegengevallen. Mijn vriend en ik hebben hier samen gegeten. De eigenaar zag er helemaal niet vriendelijk uit en groette ons niet bij binnenkomst. We kregen slechts een koele blik. Het eten viel zwaar tegen. Het vlees was heel droog. Wij komen hier niet meer terug.

2,5
  48. Ik ben vandaag ontzettend verwend bij dit bistro. Enne ik ben een verwende vrouw. Bedankt! Eten was lekker, aandachtige personeel, simpel maar tongstrelend wijntje..vanavond jullie zijn het beste eet tent van Enschede!!!

49. Daghappen en normale gerechten met een goede prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding.

Service is altijd in orde, de baas houdt alles goed in de gaten.

Sfeer is moeilijk te creëren maar is voldoende, misschien tijd voor een lichtere styling ? hmm.

Al met al een topper voor mij, zeker aan te raden.

Afhalen van de daghappen is ook mogelijk, heel relaxed.

50. Hugo 16 punten

Wij eten hier regelmatig een dagmenu voor 8.50.
    Gewoon een heerlijk bord eten , uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. Aanrader als je in Enschede bent.

51. Heel gezellig Grieks restaurant met vlotte vriendelijke bediening. We hebben hier al vaker gegeten en blijven terugkomen. Wij vinden het voorgerecht garnalen in roomsaus zo lekker, die bestellen we dan ook elke keer als we hier eten, heerlijk!

52. Super zaak altijd even vriendelijk, het eten is altijd prima.
    We komen er geregeld, en goedkoop ook voor de kleine beurs.

53. Wij komen er al 6 jaar ierdere week. Zijn in veel andere Griekse restaurants geweest in Overijssel maar komen steeds weer terug in dit restaurant. Keuken perfect, altijd constant dezelfde super kwaliteit. En dit geldt voor alle gerechten. Je kunt er ook met een kleine beurs goed te eten krijgen. Echt een aanrader voor iedereen. Maar niet allemaal tegelijk gaan want dan hebben wij er geen plaats meer.

54. We wilden even "snel/simpel/goedkoop" daghappen. De daghap, die heel veel van een uitgebreide maaltijd weg had, was het best wat ik in lange tijd heb gehad!

Echt heerlijk, helemaal gezien prijs/kwaliteit-verhouding een absolute aanrader!

55. Verscheidene groenten in salade vooraf niet rijp, vervolgens vlees bij hoofdgerecht was redelijk, beetje aan de droge kant.

Hetgeen wat vooral opviel is dat het personeel overdreven vriendelijk was, zeker 4 keer is gevraagd of 'alles naar wens' was. 1 keer is voor mij genoeg.

Geen plek om lang te tafelen, gerechten kwamen zeer snel na elkaar.

56. Roberto43

Op oudejaarsavond, 2010, met mijn vriendin hier gaan eten. Voor de goede prijs lekker gegeten. De sfeer was goed en de service was ook goed. Echt een aanbeveling.

57. Het allerbeste Griekse restaurant in Enschede en omstreken! Heerlijk eten voor een redelijke prijs en super vriendelijk personeel.

58. Keurig restaurant met prettige verlichting. Papieren placemat (bistro), prima stoelen en goede Griekse achtergrondmuziek.

09-12-2009 besteld: voorgerecht voor 2 personen met uitstekende variatie van kleur en smaak en heerlijk stokbroodje. Daarna menu II (van de dag), heerlijk gebraden en gegrild vlees, smaakvolle rijst, Grieks. Patat hoeft van mij niet.

Pluspunt: prettige en attente bediening.

Naast wijn en cola, ook gratis water met klontje ijs.

Let wel op want, net als in Griekenland, zijn hier de olijven met pit. De reisafstand naar huis was drie uur en had bij thuiskomst nog een heerlijk "voldaan" gevoel.

In Enschede? Heerlijk Grieks eten voor een zeer redelijke prijs.

Een echte aanrader (kom zelf uit een horeca familie en weet wat goed en lekker eten is!).

59. Super restaurant!

Je kunt er heerlijk eten en de eigenaar is super vriendelijk.

60. Ik heb hier al een paar keer gegeten. Goed restaurant, vriendelijke bediening. Eten is ook erg lekker klaargemaakt allemaal.

Ik ga hier zeker nog vaker heen.

61. Het eten is heerlijk goede bediening en ook nog heel goede wijn.

Echt een aanrader voor feestjes, of eten met meer mensen, je kunt ook heel gezellig bij het raam zitten met twee of vier personen.

62. Ik heb hier nu twee maal gegeten. Dit is zeker mijn favoriete restaurant in Enschede. Super lekker eten (vooral de gamba's zijn een aanrader), goede sfeer en voor een leuk prijsje.
    Voor herhaling vatbaar!

63. Fam. van Rees

Hebben hier 1e kerstdag met 6 personen gegeten. Eten was lauw. Verkeerde bestelling genoteerd (volgens eigenaar schuld van klant?) Eigenaar nors en klantonvriendelijk. Al met al geen aanrader en volgens mij waren er meer bezoekers ontevreden.

64. Vriendelijke vlotte bediening. Gezellig en betaalbaar. En natuurlijk erg lekker eten. Ik ben er nu drie keer geweest en kom zeker nog weer terug.

65. Zo'n hoog cijfer lijkt misschien overdreven,maar dit restaurant is het zeker waard! Ik ben hier nu 2 keer geweest en heb beide keren ontzettend lekker gegeten. Ik raad wel aan iets 'echt Grieks' te bestellen. Mijn vriend had de laatste keer namelijk 'kipschotel'(nr. 56 geloof ik) en dat was minder lekker. Zelf had ik souflaki speciaal, met 2 vleesspiezen. Heerlijk: die Grieken weten wat vlees is. Normaal hou ik niet zo van rijst maar zelfs die vond ik hier lekker. Ook ons toetje, apocalypsis, was erg lekker. En dat alles voor een redelijk betaalbare prijs. Wij waren voor 3 gangen + 2 drankjes pp, pp ongeveer 25 euro kwijt.De tomatensoep als voorgerecht was trouwens ook super, met verse broodjes en alles. U merkt het: ik raak niet uitgepraat. Een echte aanrader!!

66. Persijn

ontzettend gezellig restaurant, lekker eten en vriendelijke en vlotte bediening. de lamskoteletjes zijn een aanrader.
    Kids zijn hier heel welkom!