Mr. Hu Wokboulevard in Enschede

1341947642 65
1539119631 67
1571981630 67
1580197129 67

1. Ik heb nu 3 keer bij Wokboulevard gegeten en het bevalt me heel erg! Ze hebben meer keuze dan andere wok restaurants en er hangt een gezellige sfeer.
    Ook vind ik het systeem met de klipjes een enorm succes! wachten hoeft niet meer en het eten is er in no time.
    Verder is het een groot voordeel dat ze zoveel gasten kunnen ontvangen. Dus als je met een grote groep komt dan hoef je niet 2 maanden van te voren te reserveren.
    Daarnaast is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Je kunt ze alles vragen en voor alles is wel een oplossing.
    Kortom, een van de betere wok restaurants waar ik ben geweest!

2. Ik ben er nu 3 keer geweest en ben er wel tevreden over. De bediening is gewoon goed, ik snap niet dat sommige mensen daar over klagen. Je hoeft niet lang te wachten al is het druk en ze zijn ook erg vriendelijk. Het is eten is ook goed al wordt de keuze wel steeds minder.

3. Peter van Oosteren

Sinds de opening heb ik hier 5 keer gegeten.

In de eerste weken na de opening was de kwaliteit voor een wokrestaurant erg hoog. De afwisseling met de braziliaanse bbq en mongolian wok is erg welkom naast de standaard wok en teppanyaki grill.

Ook het systeem met de nummertjes aan je bord, zodat je niet meer in de rij hoeft te staan, is top. Ik vind wokken vaak ongezellig, je zit met een groep nauwelijks met elkaar aan tafel, de helft is vaak weg.
    Hier is dat minder het geval. D.m.v. clipjes aan je bord met nummertjes, weet de bediening van wie het bord is. Deze wordt dan aan tafel gebracht en hoef je niet te wachten in de rij voor de chef.

Het restaurant werd met elk bezoek die ik bracht echt alleen op alle punten slechter en slechter. De kwaliteit van het vlees werd slechter, de bakken werden niet/nauwelijks bijgevuld, minder variatie in het eten, slechtere service.... etc etc.

Ook wordt er geschoven met het wok concept. De ene keer waren drankjes inbegrepen, dan weer niet. Ene keer is het 21 euro en de andere keer 25 euro op een donderdag. Onduidelijk!!! Ook het ontbreken van een drankkaart op tafel vind ik ontzettend slecht. Veel mensen staan bij de rekening voor een verrassing.

Het personeel is jong en onervaren. Er ontbreekt een duidelijke leiding en dat zie je als klant direct. De laatste keer dat ik er was vroeg ik aan een van de meisjes die ons bediende, of ik nog een drankje kon bestellen. Ze nam het op en zou het zo komen brengen.
    Nadat ik haar in een half uur een aantal keren voorbij zag lopen zonder drankje, vroeg ik waar mijn bestelling bleef.
    Wat volgde was een stilte van een minuut met een wat afwezige staar (ontzettend ongemakkelijk voor de hele tafel). Vervolgens draaide ze om. Zonder een woord gezegd te hebben en ze weg... Een heel apart moment en bovendien ontzettend onbeschoft. Het drankje heb ik niet meer gekregen en het was voor ons een teken om maar te gaan.

Nee, ik kom hier niet meer terug. Een fan van wokrestaurants ben ik al niet, maar bij mijn eerste 2 bezoeken was ik echter erg positief. De laatste 3 hebben een goede eerste indruk compleet verpest. Jammer, ik dacht eindelijk een wokrestaurant gevonden te hebben die mij wel beviel.

+ Braziliaanse BBQ
    + Mongolian Grill
    + Breng aan tafel-systeem

- Compleet onduidelijk over prijzen en regels
    - Slechte, langzame, luidruchtige, chaotische, onervaren, ongeïnteresseerde bediening. Lijkt op een MAVO klas met corvee.
    - Bakken voedsel worden niet/nauwelijks bijgevuld. Op = op!
    - Kwalitatief matig.
    - Verder weinig bijzonders.

5,9
  4. Alles was slecht. Eten smaakte niet (veel te flauw); systeem van de bordjes werkte niet, waardoor we alles dubbel kregen. Ondanks dat het niet druk was, waren de serveersters niet attent. Al met al een teleurstelling.

5. Vanavond bami met saté gehaald. Bami was goed, maar de saté saus was zout en het vlees was erg droog. Niet lekker. Jammer!

5,1
  6. erik 15 punten

Prijstechnisch gezien is het goed.
    Drinken bestellen kan aan tafel maar ook wel aan de bar.
    Kan soms moeilijk zijn omdat die meisjes niet weten aan welk tafel je zit. Ter controle roepen ze een collega van bediening, niks mis mee.
    Eten is gewoon goed althans dat vind ik, wat een ander vind moet ze het maar zelf oordelen.
    Service is goed soms wel een dip maar dat heeft iedereen we zijn allemaal mensen geen machine.

Wat ik hier gelezen heb klopt naar mijn gevoel niet veel van, wij klanten van horeca of welke andere instelling dan ook moeten soms niet veel zeiken over medemensen.

Hier kom ik wel vaker.

Met vriendelijk groet
    Erik

7. We gingen met lood in de schoenen hier naar toe. Hadden alleen maar slechte ervaringen van mensen gehoord en matige tot slechte recensies gelezen. Gelukkig ook een paar goeie.
    Maar .........moeders werd 87 jaar en haar keus was op dit restaurant gevallen omdat Peter Hu de zoon is van moeders' lievelingsrestaurant Fong Shou waar de ouders van Peter op zaten.
    Gelukkig: niets dan lof! De (vriendelijke) bediening loopt zich echt het vuur uit de sloffen, eentje mocht misschien iets meer lachen, het eten was uitstekend, prima systeem met die clipnrs aan je bord en het eten dat naar je plaats wordt gebracht waardoor je meer tijd had om met elkaar te praten. Super! We komen zeker terug.

8. Wij kwamen hier met een grote groep (15) mensen eten. Waar de wok met veel mensen vaak ongezellig is, omdat iedereen maar langs elkaar heen loopt, was dat hier niet het geval.
    Doordat de borden naar je plaats worden gebracht zit je meer met zijn allen aan tafel. Dit is veel gezelliger.
    Het eten is lekker, vooral de Braziliaanse grill is een aanrader!
    De bediening kan inderdaad wel wat beter, maar is niet overdreven slecht.

9. De Mongolische wok was lekker. Service en bediening uitermate slecht! We hebben 5 verschillende jongens aan de tafel gehad en ze namen de helft van de bestelling maar op. Als je wat later op de avond komt, kan het zijn dat sommige gerechten op zijn.
    Pas op met groepen, want ze tellen er zo wat mensen bij op, terwijl dit niet klopt! En tenslotte gaan ze dan ook nog 40min. de discussie met je aan, ongelooflijk!
    Ik kom er nooit weer!

4,5
  10. Mooi restaurant met veel keus en ook veel mogelijkheden voor het eten te bereiden, wok plaat, Mongoolse gril, Brasiliaans.
    Kortom de moeite om eens te gaan eten.

11. Van de zomer een aantal x geweest, mooie zaak, maar er is nog wel het nodige te doen. Allereerst het eten, dat is erg matig! Koude warmhoudbakken! tip: al op temperatuur laten komen als de zaak open gaat en niet dat het pas warm is als de zaak gaat sluiten... Verder is het gewoon een kwestie van niet goed op de winkel letten, laat personeel eens vaker een rondje langs het buffet maken, kunnen ze ook eens met de lepels door de bakken gaan, zodat het niet constant indikt.

Personeel is eigenlijk veel te jong en onervaren, wel vriendelijk en beleefd, maar " zien" het niet, met 3 mensen een tafel afruimen en mensen die wat drinken willen bestellen negeren.

Kortom er is nog veel te winnen, zou zonde zijn als zo'n mooie zaak over de kop gaat.

12. Dit is het meest gierige Wok restaurant waar ik ooit heb gegeten. Gekochte voucher van Sweetdeal werd niet geaccepteerd, want we hebben niet gereserveerd. Maar deze regel staat niet op de voucher, nergens! We moesten de volle prijs te betalen. Wij betaalden voor elke persoon meer dan 25 €. Dat was echt een val. Met 900 plaatsen, met slechts 30 gasten, je moet er reseveren!
    Oh, nog een, bediening was zeer slecht. We moeten lang wachten op het eten, om dat onze bestelling naar de verkeerde tafel was gebracht. De wok en grill gerechten zat geen smaak aan, drapperig en smakeloos, vieze eten! Koud buffet niet vers!

Nooit meer bij Mr. HU WOK

13. Wij zijn hier op 20 oktober 2011 geweest met 2 personen en kwamen hier via een aanbieding van Sweetdeal. De aanbieding hield in dat je met een voucher geen € 21 hoefde te betalen maar € 10. Aan de deur werden we geweigerd omdat je met een voucher eerst had moeten reserveren. Nou stond dat nergens bij de aanbieding of op de voucher zelf, maar daarover zou volgens Wok Boulevard nog een e-mail worden verzonden!! Kwalijk is dat we wel naar binnen konden als we de volle prijs zouden betalen. Dat hebben we toen maar gedaan. Het restaurant heeft 900 plaatsen en daarvan was durende de gehele avond minder dan de helft bezet. Mr. Wu, doe liever geen actie als u deze toch niet wilt nakomen.

14. Ik heb hier op 5 september voor de eerste keer gegeten, totaal met 5 personen.
    We kwamen rond 15:45 binnen. Het buffet zou om 16:00 open gaan maar om 16:30 lag nog niet alles er.

De inrichting van de zaak is geweldig mooi, keek mijn ogen uit maar je komt voor het eten en dat is zeer matig, niets bijzonders. De sushi en de wokgrill vond ik oke maar de rest erg matig. Het dessert is ook niet bijzonder te noemen, erg basic.

Wel een verbetering is dat als je bij de wokgrill iets besteld en het klaar is, men het daarna bij je komt brengen en je dus niet steeds hoeft te wachten.

We betaalden €24,95 per persoon en daar komt dan nog 1 euro per alcoholisch drankje bij. Ik bestelde zelf chinees (Tsingtao) bier maar men vertelde mij dat daar een toeslag van 2 euro voor geldt omdat dat bier helemaal uit China moet komen.

Voor dit geld kan je betere restaurants vinden.

15. Very friendly atmosphere, good quality food and service.

16. We zijn net bij de Wokboulevard Enschede mr. Hu geweest.

Het eten is goed, genoeg keus. Helaas duurde het te lang voordat lege bakken aangevuld werden.

Je moet erg lang wachten totdat je de wok of grill gerechten terug krijgt, zo'n drie kwartier...... Hier kan een beter systeem voor bedacht worden.

De bediening is niet voldoende, een magere uitleg. Een kleine "rondleiding" was wel op z'n plaats geweest. Het drinken zit bij de prijs bij in, dat merkten we..... zelf maar 2 drankjes gehad. Vieze borden werden niet vaak genoeg opgehaald en niet goed afgewassen; er zaten soms nog etensresten van de voorganger op.

Wij komen niet weer, sorry. Er zijn betere all-in restaurants in de buurt!

Misschien nog een paar tips voor mr. Hu:

- Instrueer je personeel beter.

- Zorg ervoor dat er altijd een mannetje voor in de zaak staat, zodat mensen die niet willen betalen niet zo weg kunnen lopen.

- De wokborden met een ander systeem verwerken, kleine lopende band, of van links naar rechts werken, zodat het voor een ieder duidelijk is.

- Vaker de zaak rond lopen en inspecteren!

Veel succes!

17. Geweest toen ze ongeveer een maand open waren. Het systeem dat je een nummertje aan je bord clipt en dat het dan naar tafel gebracht wordt is super. Ook ziet het er allemaal heel mooi uit en is het personeel erg vriendelijk (met name Sean - die was niet van zijn stuk te krijgen).

Iets minder vond ik dat de bakken van de écht lekkere (lees dure) dingen vaak leeg waren. En de bereidingstijd had ook iets sneller gemogen (gesproken met kok, doordat er nog niet genoeg personeel aangenomen was moest hij te veel secties alleen doen)