Restaurant is verhuisd naar De Klomp 152, 7511 DJ, Enschede

1219240683 68
1261950877 52
1518212037 64
1657020165 59

1. Super slecht. Niet te meten bij andere vergelijkbare restaurants… absolute afrader.
    De ribeye zoals afgebeeld in de kaart was gewoon een soort hamburger. En de andere ribeye waren flinterdun' je kon t niet eens in één geheel oppakken en zat t als n bonk op elkaar gevroren. Ze mogen het niet eens zo op de kaart zetten als je ziet wat je er echt voor geserveerd krijgt. De garnalen waren nog half bevroren en lagen in eigen diepvries nat en overall echt super karig allemaal, je betaald 5€ extra om de grill aan te steken maar er is niks fatsoenlijks aan vlees en vis om erop te grillen. Je kon niks bijbestellen als in bami of nasi. En anders dan chille saus was er ook nier. Vergeleken met Andere sushi restaurants echt ver onder de maat. Het concept is me ook totaal niet duidelijk grillen op zon plaat en sushi waarvan je de helft maar kan bestellen.
    Lang niet zo slecht gegeten
    Dikke 1!

2. Paar dagen geleden hier gegeten. Slechtse sushi-grill restaurant wat je van soort gelijk restaurant door het land te vinden hebt. De rijst van de sushi is veel te grof/klonterig, de sushi die ik had op de pikante zalmrol na waren smakeloos flauw. Ben echt vele malen beter gewend! Kippenvleugeltjes, heerlijke velletje is eraf en vies paneerlaagje erop. Salades zijn smakeloos, zo kan ik nog wel doorgaan wat er niet lekker was, ver onder de maat van vergelijkbare restaurants in dit genre! Recensies die het hier lekker vonden zijn waarschijnlijk niets beter gewend of totaal niet kritisch!

Voor mij geen 2e keer meer mr. Hu!

3. Familie Van Vliet

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar! Door drie mensen bediend, waarvan twee zeer klantvriendelijk waren, maar de derde (door wie we het meest bediend werden) helaas helemaal niet.
    Het concept kan beter, meer ronden met minder gerechten, ipv minder ronden met meer gerechten. En voor de duidelijkheid en een goed overzicht zou een lijstje per persoon prettiger zijn.

4. Heerlijk gegeten. Fantastische mix van Japans, Koreaans en Chinees. Hartelijke attente bediening. Ongedwongen sfeer.

5. Wederom heerlijk gegeten van alle gerechtjes. Moeilijk om keuze te maken uit de bijna 300 gerechtjes Vorig jaar een paar keer geweest en nu waren we weer in de buurt.

6. Heerlijk gegeten. Veel keus, zowel voor sushi liefhebber als voor de echte vleeseter. Verder wat koud hoort is koud, en andersom.
    Geen massa bakken met zelf pakken, waardoor temperatuur niet goed is, en ook geen afgekloven hapjes van proevende kinderen, die t terug leggen. Wij gaan zeker vaker.

7. We komen hier regelmatig. De sushi is heerlijk en duidelijk vers, de bediening is vriendelijk en snel. Lekkere toetjesbar waar de kinderen dol op zijn. Absolute aanrader!!

8. Sinds 1,5 jaar maar weer eens geprobeerd (via Groupon) om te kijken of ze beter zijn geworden. Nee dus... Ronduit de slechtste sushi tent waar ik ben geweest. Kille uitstraling, Koreaanse bbq lachwekkend, sushi in veel te grote stukken zodat je 'sneller' vol zit als klant. De eigenaar zit altijd ergens in een hoekje aan een tafel te eten of te drinken... Echt GEEN aanrader. Zegt al genoeg dat ze al een paar maanden bezig zijn om klanten te krijgen via Groupon. Er zijn wat mij betreft maar 2 All You Can Eat Sushi restaurants in Enschede die top zijn!

9. Wouter

Uitermate onbeschofte toko. Via Groupon vouchers gekocht. Via het restaurant gebeld en vriendelijk te woord gestaan en uitgelegd dat we via Groupon vouchers hebben aangeschaft, en of we ze allemaal apart moesten registreren, want we wilden aan 1 tafel zitten. Dit hoefde niet werd ons toegezegd, en of we dan maar bij de opmerkingen wilden zetten dat we met 8 mensen zijn.

Twee uur voor onze reservering worden we gebeld door de "uiterst vriendelijke" eigenaar. Deze beweerde dat wij gewoon liegen en dat dit niet is toegezegd. Hij zei zelfs dat hij degene was die wij aan de lijn hebben gehad, terwijl dit duidelijk een vrouw was!!! Wij konden wel komen, maar dan voor de volle mep terwijl wij 6 Groupons hadden aangeschaft. Ik ben werkelijk waar nog nooit zo ronduit onbeschoft behandeld. Je zou wel gek zijn om bij deze toko te reserveren. Ronduit een schande!

10. Op 1e paasdag met familie bij Mr. Hu gegeten. Mooi restaurant met een leuk concept en zeer uitgebreide menukaart. Eten was heerlijk en de sushi lekker vers. Het toetjesbuffet was voor de kids een traktatie.

Er wordt hier goed rekening gehouden met mensen die een gluten-allergie hebben. Ze hebben een speciale glutenvrije kaart die veel uitgebreider is dan bij andere restaurants waar ik tot nu toe ben geweest.

Bediening was zeer attent en vriendelijk. Het eten kwam snel op tafel. We hebben weer erg genoten en blijven zeker terug komen. Wel jammer van de slechte beoordelingen. Ik begrijp er echt niets van!

Mr. Hu je krijgt van ons een dikke 10!

11. Ik kom met regelmaat in dit fantastische restaurant. Altijd verse sushi en lekker! Als je met meer bent gewoon een aantal lekkere sushi's van de kaart aankruisen en samen lekker eten. Genoeg keus en genoeg te eten, ik heb nog nooit de laatste ronde gehaald!

12. Geweldig restaurant en heerlijk eten. Ik zou hier zeker terugkomen. De gerechten komen snel op je tafel terecht, alleen de sushi duurt wat langer omdat dat allemaal vers word gemaakt zoals u zelf kunt zien in hun open keuken.

De bediening is ook heel erg goed en heel klantvriendelijk. Ook zijn het allemaal plaatjes haha, vooral het meisje met de roze pen. Weet haar naam niet maar zij was de enige met een roze pen dus dat viel me op haha.

13. Dit is de 3de keer dat ik hier kom eten. En weer opnieuw naar volle tevredenheid! De keus op de kaart is ruim voldoende en het bereide eten erg smakelijk. Een aanrader om eens iets nieuws te proberen en / of te proeven. Dit concept van bediening aan tafel ipv het "gewone" wokken spreekt mij erg aan. De bediening was vriendelijk en hulpvaardig. Als ik gasten heb kom ik zeker nog eens terug!

14. Tips voor de mensen die dit restaurant graag uit willen proberen: bestel 2 of meer porties van gerechten die jij lekker vindt en bestel meer verschillende gerechten dan je ''eigenlijk'' op zou eten. Laat dit gewoon bezorgen aan tafel en deel het met je tafelgenoten. De tijgergarnalen zijn zéér aan te raden en UNAGI sushi (paling) is héérlijk! De kip sesam is óók hemels!

15. Voor ons geen 2e keer weer. Wat een slechte service.

Het begon al bij het drinken. Ze vroegen niet eens wat ons zoontje wou drinken. Wel meteen naar zijn leeftijd vragen.
    Onhandig systeem waarbij je aan moet kruisen wat je wilt eten.

Normaliter begin je met soep, maar bij ons werden eerst de vlees gerechten gebracht en daarna de soep pas. Hierdoor werden de andere gerechten koud. En wat een belachelijk kleine porties voor 4 personen. Onze zoon van 1.5 heeft 1 portie fung yoe hay dat voor 4 personen is geheel alleen opgegeten. Kun je nagaan hoe klein de porties zijn.

Eten was erg flauw en zat geen smaak aan. Ook de saus van de saté en babi pangang zag erg vreemd uit van kleur. Verder moet je meer dan een half uur wachten op je gerechten. Zo is je 2.5 uur wel snel om en ga je met een hongerig gevoel weg.

Leidinggevende ook erg onvriendelijk en zet een boze toon op als je klaagt.

Het is niet goedkoop en je krijgt er geen waar voor je geld.

16. Slecht eten. Geen smaak zit eraan. Enorm kleine porties en zeer lange wachttijden. Personeel heeft weinig vakkennis.

17. Gisteren gegeten bij Mr HU. Wat enorm jammer dat de wok weg is. Buiten staat gewoon wok op het bord (beetje bedrog dus). Eten is goed, alleen voor de verbouwing was de keus veel meer. Dit slaat niet aan. Jammer van de keuze. Als de wok weer terug is komen wij ook weer.

18. Het eten erg lekker. Zeer slechte service en extreem duur... Wij komen niet nog een keer

19. Gisteravond super lekker gegeten mij Mr. Hu. Heerlijke sushi en andere gerechten, heel vers! Zeer vriendelijke en snelle bediening en een top formule!

21. Al frequent bij Mr Hu gegeten. De nieuwe formule is perfect. Goede service, verse kwaliteit eten. Voor zowel familie als bedrijfsuitjes perfect.

22. Altijd vers eten, goede gezellige sfeer. Eten is heerlijk. Een echte must voor liefhebbers.

23. 3 generaties

Met 3 generaties bij Mr Hu gegeten. Heerlijk en wat een keuze. Personeel een 10. Geweldig systeem, je kunt van de kaart bestellen wat je wilt en hoeveel je maar wilt. Ik snap niks van de slechte recensies. Wij komen zeker nog eens weer.

24. Vandaag weer bij Mr.Hu gegeten en het was weer heerlijk. We hebben al vaker bij Japanse/Koreaanse restaurants gegeten, maar we komen toch altijd weer terug bij Mr.Hu. De sushi is heerlijk. Maar ook de hapjes zoals gyoza, beefrolletjes en kimchi zijn favoriet.

De bestelwijze gaat overal op dezelfde wijze. Je geeft aan wat je wilt, en dan komen ze de gerechtjes brengen. Mooie kleine porties zodat je van alles kunt proeven. Zelfs onze (kleine) kinderen eten smakelijk mee van de yakitori, verse inktvisringen en gebakken banaan.

Het is fijn dat je aan tafel kunt blijven zitten en bediend wordt met allerlei heerlijkheden. De bediening is aardig en attent.
    Kortom; vers en smakelijk eten voor een goede prijs. Echt een aanrader!

25. Jacqueline

Lang geleden niet zo lekker gegeten!! Alles lekker vers, bediening goed, ondanks dat het een all-in prijs is, geweldig!!!

26. Heb hier laatst met een collega gegeten nadat ik veel goede dingen had gehoord.

Wij vonden het extréém tegen vallen en vermoedden dat de sushi chef op vakantie was, want de klompen rijst waren echt gigantisch en je mocht het geen sushi noemen. De tonijn was absoluut niet vers en vreemd van kleur en smaak. Ook wordt erg goedkope zeewier gebruikt, en dat maakt het echt niet beter.

Ik moest ook zelf om eetstokjes vragen, soja saus, een bakje voor de soja saus etcetera. Ook moesten we meerdere malen ons drinken opnieuw bestellen, omdat we het niet kregen. Het personeel was trouwens wel extreem vriendelijk en deed goed het best, ondanks dat ze nog meer training nodig hadden.

Misschien vonden we het wel minder omdat wij vaker bij de wat duurdere sushi restaurants eten, maar het was helaas gewoon een tegenvaller. Toen ik dit vertelde aan vrienden konden ze ons echter ook niet geloven, maar het was gewoon echt niet goed.

De prijs verhouding was wel fantatisch en het drinken zat er bij in, maar dat maakt de slechte sushi helaas niet goed.

27. Het eten is oké, wat je kan verwachten voor 30 euro. Het personeel is erg vriendelijk. En wat je krijgt voor 30 euro is niet slecht, als je iets beters wilt kan je naar een sterren restaurant gaan voor 70 euro, maar aangezien je hier 30 euro uitgeeft, moet je ook uitgaan voor wat redelijk is voor deze prijs.

Het is waar dat er betere plekken zijn, maar die zijn ook duurder, de kwaliteit van het vlees en de vis is erg goed. Ik raad u de champignons, en de verscheidene sushi aan, de verassing sushi is ook wel een leuk concept!

28. Loempia speciaal met kroepoek besteld, gewone loempia meegekregen. Na klacht toch gewenste bestelling gekregen. Moest naast 10,40 nog eens 5,20 bijbetalen. Prijzen echt omhooggeschoten daar. Maandmenu in een half jaar 5,00 duurder. Enz. Enz. Snel een ander adres zoeken!!

3,9
  29. Verkeerd eten mee gekregen, soja door de hele tas en een stuk sashimi die gelijk de ton in is gegaan en dat allemaal na ruim 25 minuten wachten bij de afhaal.

30. Helaas, net eten gehaald bij Mr. Hu, maar wij zijn niet tevreden over het eten. Normaal gesproken lust ik graag Chinees, maar dit was nu erg flauw. Nasmaak is raar. Helaas geen zin om verder te eten. Jammer van het geld! Bijna 22 euro verspild aan eten wat we dus weg gaan gooien.

31. Oudshoorn

16-4-2014 gegeten bij n\mr. Hu met 3 personen. Ooit 2 keer, jaren geleden, in dit restaurant geweest viel toen tegen: ongezellig en ook eten mindere kwaliteit.

Vandaag nieuwe formule uitgeprobeerd. Ziet er allemaal aardig uit, was niet druk voor een woensdag, werden vlot geholpen.

Helaas de kwaliteit van het eten was niet best, niet veel smaak aan, heel veel gepaneerd spul. Rib eye op monoolse grill, getver leek wel orgaan vlees, echt vies. Het vlees is allemaal van inferieure kwaliteit, vaak verstopt in deeglaag.

Sorry we komen hier echt nooit meer, zal het ook aan een ieder doorvertellen. Erg jammer van zo'n zaak.

32. Het eten was erg lekker maar wat mij nog het meeste aansprak was de sushi! Dus dan ook veel sushi gegeten met mijn familie. Drinken zat erbij wat het alleen maar beter maakte! Er liepen wel veel jonge serveerders/serveersters rond maar waren erg beleefd en deden het prima dus voor ons was dat geen minpunt. De sfeer vonden we wel iets te donker en iets te typisch hebben maar in de serres had je daar geen last van. Een prima prijs voor drinken inclusief en alle mogelijkheden aan eten dat je kon bestellen.

Kortom: een échte verbetering van het oude concept en een échte aanrader dus!

33. kimberly

34. Het was even wennen, maar wij zijn helemaal tevreden! Vooral met de ruime keuze aan sushi-soorten. Het idee met de kleine porties maakt alles veel gezelliger en leuker omdat je nu echt met z'n allen eet. Ook de koreaanse grill is erg sfeervol en lekker! Wij hebben er met een huiselijk en gezellig gevoel gegeten en dat maakt dat wij er nu maandelijks komen. Het eten is erg uitgebreid en de hoeveelheden zijn perfect. Wij zijn erg tevreden!

35. Vorige week vrijdag nog wezen eten bij Mr. Hu. De sushi is van erg goede kwaliteit en heb daarvan zeker genoten. De Japanse en Chinese grillgerechten zijn ook erg goed. De prijs/kwaliteit verhouding is ook prima, je kan voor 25 euro zo veel eten als je wilt, met frisdrank, dessert en koffie en thee inbegrepen.

36. Slecht slecht en nog eens slecht, het eten is gewoon verschrikkelijk en het personeel loopt maar wat dom rond. Je krijgt je bestelde eten niet en na de 2 uur ga je met een lege maag het restaurant uit. De eigenaar wordt agressief en is absoluut niet vriendelijk. Totaal geen aanrader, enschede kent veel beter en meer restaurants.

37. Het nieuwe concept van Mr. Hu is een puinhoop. Ik kom niet om Chinees bingo te spelen op een menu kaart die ik de hele avond bij me moet houden en waarop tig keer moet bestellen en vervolgens slecht smakende deels Japanse / Koreaanse en Chinese hapjes te eten krijg en die in 1 keer happen en 2 keer kauwen weg zijn en 3/4 smaakt niet eens naar iets! Je krijgt 2 uur onbeperkt bestellen, nou na 2 uur ga je met een hongerig gevoel weer de deur uit en ben je noodgedwongen nog een pizzeria op te zoeken, want zooo snel loopt het personeel niet! P.s. ze zijn veel te duur voor wat ze te bieden hebben. Tip! Ga er niet heen, want het is slecht. Sorry, Mr. Hu ik kan er niet meer van maken!!

38. Ik dacht gezellig te gaan eten met mijn vriendin om het nieuwe concept te proberen. Wat een afknapper. Het te jonge personeel wist niks. Er werd ons bediend wat we niet bestelden en kregen niet of te laat wat we wel bestelden. Vervolgens maakte de eigenaar ons uit voor leugenaars en werd agressief en intimiderend. Ik ga hier nooit meer naar toe.

39. Het nieuwe concept van Mr. Hu is geweldig. Het is even zoeken en wennen aan het bestelformulier, maar na de eerste ronde weet je hoe het werkt. De porties zijn ruim voldoende, en je kunt op deze manier meerdere gerechtjes proberen. De sushi is erg smaakvol en mooi gegarneerd. De vlees- en visgerechten op het menu zijn zeer uitgebreid en de hoeveelheden zijn precies genoeg om een goede indruk te krijgen. De Koreaanse grill is geweldig, en werkt uitstekend. Precies zoals in Azië. Een behoorlijke upgrade ten opzichte van het vorige wok-concept en de verbouwing is zeer, zeer smaakvol uitgevoerd! Telkens als ik in Nederland ben zal ik weer andere gerechten komen proberen. Thanks Mr. Hu!

40. We dachten dat we oud en nieuw leuk konden beginnen bij Mr. Hu, maar we hadden beter ergens een shoarma zaak kunnen op zoeken! De bedieners waren jong, liepen slechts voor de grap heen en weer. Bestellingen die werden besteld zijn nooit aangekomen en wat niet besteld word krijgen we wel. Het eten was niet lekker, niet om aan te zien, koud, te kleine porties! Daarnaast dachten we, we bestellen friet voor de kinderen. Kregen een klein bordje met maximaal 10 frietjes erop, we vragen de bediening wat er in een gerecht allemaal zit, wist ze het niet, ze zou iemand er bij halen die het zou vertellen. Die is nooit gekomen. Mr Hu is geen aanrader voor niemand! Is het geld niet waard. Slechte service, en het belangrijkste: het eten is niet lekker.

41. Stephanie

Net terug van Mr Hu en we hebben heerlijk gegeten. We zijn bij meerdere sushi restaurants geweest maar deze was absoluut goed en aanzienlijk goedkoper. Frisdrank is inclusief en ze zijn vlot met het bedienen daarvan. De Koreaanse grill was aan ons minder besteed maar dat is een kwestie van smaak.
    Grappig dat mensen klagen over de grote van de porties terwijl alles onbeperkt is (dus geen maximaal te bestellen aantal en geen maximaal aantal rondes). Wij vonden de kleine porties juist ideaal want zo kun je tenminste veel dingen uitproberen. En sorry, maar je gaat toch ook geen 5 sushi's van 1 soort serveren?

42. Wij zijn vandaag op 2e kerstdag naar Mr. Hu geweest, en we moesten erg wennen aan het idee dat we telkens een bestellijstje moesten invullen. Het eten kwam heel ongelijk, de ene keer had mijn vriendin al 3/4 gerechten en ik nog geen 1, dit was niet erg gezellig. Daarna bestelden we entrecote (op de foto dik stuk vlees) kregen we van die dunne plakjes. Dit aan de baas gemeld en hij zei dat er een paar foutjes op de kaart staan wat betreft de fotos. Je krijgt het totaal anders dan op de fotos. Toen had een vriendin van mij wat besteld wat ze absoluut niet lekker vond en dus niet op at. Hiervoor moest ze €2.00 extra bij betalen want ze zagen dit als verspilling. Bij het betalen zei ik nog dat ik het jammer vond dat de gewone bami en rijst er niet meer is, toen zei de baas dat dat er nog wel is dat je dat gewoon nog kunt bestellen maar dat het niet op de kaart staat omdat de kaart anders te lang word. Toen zei ik van dan weet toch niemand dat je bami en rijst hebt, dan moet er toch ook een kaart voor komen? Maar dat vonden ze teveel voor op de kaart. Wij gaan er nooit meer naartoe en dat hebben wij ze ook vermeld.

43. 1e kerstdag hier gegeten en het was een totale afknapper.
    Alles wordt met een vleeswarenmachine gesneden, het vlees was nog dunner dan wat wij op ons brood gewend zijn. Zelfs later bij het ijs was de ananas flinterdun gesneden, maar daarvoor kreeg je wel 3 hele kleine plakjes. Ik dacht ik bestel wat groente en kreeg een halve krop sla, rechtstreeks uit de kas? Super ongezellig dat je constant van die belachelijke bestellijstjes zit in te vullen. En wat wij meer dan schandalig vinden, is dat wat je niet op eet je 1 euro voor moet betalen en voor vleesgerechten zelfs 2 euro. Om verspilling tegen te gaan? Volgens mij had ik hiervoor betaald. € 32,50 pp met kerst, maar daarvoor niets extra leveren? Het ijs was gekristalliseerd en kaal, geen chocoladesaus oid, gewoon kaal. En gratis onbeperkt drinken? Ze komen de bestelde drankjes gewoon niet brengen. Wij hebben er constant achteraan moeten vragen.
    Voor ons NOOIT weer, echt jammer van het geld en helaas een tegenvaller met kerst.

44. Heerlijk gegeten, vernieuwde concept vonden we zeer geslaagd. Voorheen was dit een wok waar we niet graag kwamen. Nu absoluut wel! Heerlijke sushi maar ook prima andere gerechten, en een leuke toevoeging is de Koreaanse grill.
    Mr hu is nu echt een aanrader.

45. Prima eten, snelle bediening. Maar wat KOUD!
    Ondanks dat we de grill aan hadden zitten bibberen, verkleumd naar huis gegaan.
    Half november moet de kachel echt aan hoor!

Verder nog wel lekker gegeten gelukkig. Fijn dat je niet meer elke keer van tafel hoeft om te eten.

6,5
  46. Gelokt door de advertenties in het plaatselijke krantje, en het vernieuwde uiterlijk van restaurant Mr HU, besloten we er weer eens te gaan eten. Daar hebben we geen spijt van. Na uitleg over de vernieuwde kaart bestelden we echt heerlijke gerechten. De kaart staat vol en je bent geneigd te veel te bestellen in een keer. De sushi is van goede kwaliteit, veel variatie en ook andere bestelde gerechten smaakten goed. We misten wel wat uitleg over het Koreaanse eten, wat te bestellen en wat past waarbij. Verder was de bediening ok, we gingen tevreden naar huis.

47. Kort na de verbouwing zijn we naar Mr. Hu geweest, omdat we zeer benieuwd waren naar de verbeteringen. Eenmaal binnen bleek dat de er veel veranderd was. Zo vond ik het erg misleidend dat er geen wok meer was, terwijl dit wel buiten vermeld stond.

Toen eenmaal het nieuwe concept was uitgelegd, was ik erg verbaasd. Een hoop gedoe om wat eten te bestellen! De porties die je vervolgens kreeg waren eigenlijk lachwekkend. En dan met name het vlees dat je kon 'grillen'. De plakjes vlees waren zelfs nog te dun voor op brood. Vervolgens grill je het vlees op wat bakpapier. Totaal geen succes.

Bovendien is het duurder geworden, en het tapbier, wat eigenlijk meer water is dan bier, zat niet meer bij de prijs in.

Kortweg kan ik zeggen dat ik niet meer naar Mr. Hu zal gaan. Ik vind het zijn geld totaal niet waard!

48. William Hendershot

De porties waren naar mijn mening te klein, te culinair en te scherp. Desalniettemin was het wel smakelijk. Het nieuwe concept om bestellingen te plaatsen via een invulkaart was veel te onlogisch en vereiste veel werk. We ontvingen eten dat we niet hadden besteld en volgens mij kregen we ook sinaasappelschillen in plaats van een wortelsalade?

Aanvankelijk werd ons op een onduidelijke manier de procedure uitgelegd door iemand die volgens mij weinig tot geen ervaring heeft met serveren, evenals de rest van de bediening. De avond was niet geslaagd en volgens mij geldt dit voor velen, want het restaurant was zo goed als leeg.

Het restaurant is naar mijn mening zeer diep in de afgrond gegleden. Jammer, het was ooit een restaurant waar wij regelmatig kwamen, maar wij komen hier nooit meer.

49. Eten koud, duurt te lang. Eerst vlees, dan als je het op heb de rijst. Vlees te scherp, veel vet aan het vlees. Je krijgt niet waar je voor betaald. Waren met zes volwassenen en een kind, moesten 170 euro afrekenen en hebben voor nog geen tien euro gegeten. Hier komen we nooit meer, de avond en het uitje met de kinderen totaal verpest.

1,9
  50. Eten bij de nieuwe Mr. Hu (geen wok meer) was een grote chaos. Per ronde kan je max. p.p. 5 gerechten bestellen en dit op een bestelformulier invullen. We waren met een gezelschap van 9 volw. en 3 kinderen. De tafel naast ons ca. 12 volw. Verder was het restaurant zo goed als leeg. De eerste ronde ging nog. De gerechten werden helaas niet tegelijk gereserveerd maar telkens werden 1 of 2 schaaltjes gebracht, Zo duurde het behoorlijk lang voordat iedereen een keer wat had. We hadden voornamelijk sushi de 1e ronde en ik moet toegeven: de smaak was verrukkelijk, echt erg goed gemaakt. Ronde 2 was een ramp. Wij kregen slechts 1 of 2 schaaltjes en het duurde eindeloos. De "onervaren meisjes" liepen af en aan bij onze buren. We hadden al snel door dat hier iets niet goed ging. Onze bestelling was ook bij de buren op tafel gezet en zij waren er lekker van aan het smullen. De helft van onze gerechten hebben we dus nooit gekregen. De eigenaar vroeg of we lekker hadden gegeten en we zeiden dat het eigenlijk een grote chaos was en als dit zo in het weekend ook zo gaat en vast en zeker knokken zou worden. Zijn commentaar daarop was dat er in het weekend meer ervaren meisjes in de bediening liepen. Dat was alles. Wat we hebben gegeten was goed van smaak, maar geen van ons komt hier ooit nog terug. Wat een aanfluiting!

51. Ik ga elk jaar met kerst naar mr.hu. Het eten is daar verder perfect, maar ik raad de mensen aan die hier komen eten om een fles cola mee te nemen want het duurt erg lang voor dat je iets te drinken krijgt.

52. Zoveel keus en uitgebreid goed buffet ben ik nog nooit tegengekomen. Fantastisch. Heerlijk. En voor deze prijs? Drankjes inclusief? Hoe doen ze dat? Zo kunnen we wel elke dag uit eten gaan!

53. 1 november 2012 voor het eerst en absoluut voor het laatst bij mr. hu geweest.

de reden hiervoor is in eerste instantie de hygiene.. het was er erg stoffig en de borden waren niet schoon.

de tweede reden is dat het eten van zeer lage kwaliteit is en dat verwacht je niet voor 23 euro. het eten in de bakken was erg slof en taai en er is weinig tijd besteed aan de wok sauzen. geen wonder dat het daar zo rustig was, dacht ik achteraf.

het enige minpuntje van de bediening is dat het erg lang duurt voordat er nieuw drinken aan wordt geboden. verder waren ze erg vriendelijk.

voor iemand die van lekker eten houdt raad ik dit restaurant zeker af. er zijn genoeg wok restaurants met aanzienlijk meer keuze en betere kwaliteit.

1,7
  54. clm oosten

We zijn 6-10 2012 bij mr Hu geweest,alles verliep goed totdat een van de serveersters een blad met drinken liet vallen op mijn vriendin haar kleren,deze moest naar huis om zich om te kleden,dit alles bij elkaar duurde ongeveer 1 uur, bij betaling nog niet 1 keer excuus aangeboden gekregen maar ze zouden iets van de prijs afhalen, nou het was ook maar iets, 5 EURO hierna ging ze naar 10 EURO maar toen was het kwaad al geschied, op het eten niets aan te merken maar de afhandeling was zeer kwalijk te nemen, komen er ook niet weer

55. Wij dachten een gezellige middag met de kinderen naar Mr Hu te gaan....eenmaal daar aangekomen werden we vriendelijk ontvangen en kregen we een goede uitleg! De kids waren aan het spelen dus gingen wij alvast een voorafje halen......wat een tegenvaller zeg, lauwe en droge sushi, korrelige kruidenboter en taaie spareribbetjes!! Na een kort overleg direct de rekening gevraagd! We moesten de drankjes wel betalen maar het (uitgespuugde) eten gelukkig niet!! Geen aanrader dus.....heel erg jammer!

1,7
  56. kailey burgers

Ik ben hier laatst wezen eten en het was een waar succes! Het personeel is nog vrij jong maar erg gastvrij en wil je altijd helpen als er problemen zijn, het buffet is heel uitgebreid en wordt constant bijgevuld en de koks zijn erg vriendelijk. Verder is het een uiterst geschikte plek om met je kinderen naartoe te gaan vanwege een mooie kinderspeelruimte.
    Al met al kom ik hier zeker nog een keer terug!

57. Josef de voer

Bedrijfs uitje aflopen vrijdag was erg top.Lekker gegeten en veel bier en wijn gedronken.En dat allemaal onbeperkt.Eten was erg lekker.Vooral de saus nummer 10 en de slagroomsoesjes met warme chocolade fontein zijn erg lekker.Nou Mr Hu,ons zie je iedergeval vaker weer terug.Tot snel!!

58. Afgelopen vrijdag hier met vrienden gegeten; met blij humeur naar binnen en met boos humeur naar huis gegaan. We hebben bij veel wok restaurants gegeten, maar we waren er allen over eens dat Mr. Hu Woonboulevard als slechtste restaurant uit de bus is gekomen. Dit is waarom:
    * Ze begonnen al om 21.15u op te ruimen, terwijl het tot 22.00u open is. De soesjes en slagroom die wij wilden en andere gerechten werden niet meer bijgevuld. Ook de chocoladefontein ging (veel) te vroeg uit. En uiteindelijk gingen ze om 21.30 echt het hele restaurant opruimen! Dit vonden we ronduit belachelijk. Nog nooit hadden wij dit meegemaakt! We werden gewoon vroegtijdig het restaurant uitgezet, in onze beleving.
    * Er was volop keuze aan gerechten, dat was het enige pluspunt. De saus die je kreeg bij het wokken vonden wij niet smakelijk. De zoet-zure saus was veel te zoet, en de knoflooksaus veel te sterk en romig.
    * Voor onze klachten konden we bij niemand terecht. Het personeel bestaat uit allemaal jonge scholieren. De chefs daar, spraken allen geen Nederlands, tot groot ongenoegen van ons.
    * En dan het klapstuk van de avond. Eenmaal ontevreden aangekomen bij de kassa, kregen we te horen dat de prijs per persoon 23,95, terwijl op de site en op de prijslijst binnen stond dat vrijdag t/m zondag de prijs 20,95 p.p. is. Wij hebben ook geen extra kosten gemaakt. Toen we hen hierop aanspraken, beaamden ze dit, maar kloppen de aangegeven prijzen niet. We hebben betaald, maar komen hier absoluut nooit meer! Zulke slechte ervaringen hebben wij nooit eerder meegemaakt, wij zijn zeer ontevreden weggegaan en zullen nooit meer bij Wok Mr. Hu komen eten.

59. boxelaar

Met 9 personen gegeten bij Mr Hu wok aan de woonboulevard te Enschede. Het eten wat we gehad hebben was goed maar om 19.45 werd er al niet meer bijgevuld waardoor er mensen bv al naast de sushi grepen terwijl we er pas om 19.20 waren. Ook stond er al een lege bak ijs in het ijsbuffet, deze werd niet vervangen en ook nog eens niet weggehaald. Om 21.30 was de helft al opgeruimd en toen we nog voor een toetje gingen was de chocoladefontein al weg en was het al bijna donker.
    Toen ik een dag later nog om informatie vroeg via de mail bleef deze tot 3 keer toe onbeantwoord.
    Schandalige service !!!!
    Kom hier nooit weer, echt niet.
    Kan mijn geld wel beter besteden.

5,9
  60. Vandaag wezen wokken bij Mr. Hu, maar tevens de laatste keer. Er waren maar een paar klanten en het eten bereiden duurde erg lang. Ook was de personeel niet zo vriendelijk. Eten was met teveel olie bereidt, waardoor het te vettig wordt. Nooit meer Mr. Hu voor ons.

61. Karlijn Roor

Gisteravond met 6 personen wezen eten bij Mr. Hu, maar het is absoluut geen aanrader!
    1 van de 2 serveersters gunde ons geen blik waardig waardoor er een ongemakkelijke sfeer ontstond.
    Het eten in de bakken, met name de patat, was overgaar en niet te eten. In de 2,5 uur dat we er waren zijn er geen bakken bijgevuld en trof je zo dus (bijna) lege bakken aan.
    Biefstuk daarentegen die je kon laten grillen geef ik echt een 9, super. Maar om daar nou voor terug te komen...
    Al met al kom ik hier niet terug. Met de groep zelf was het overigens wel super gezellig ondanks de ongemakkelijke sfeer af en toe.

5,5
  62. Zeer matig.

Vanavond All-in gegeten. Moest soms een half uur wachten op nieuw drinken. En het was echt erg rustig.

Het vlees en de vis waren niet vers. Zeer taai en soms amper weg te krijgen. Gemiddeld wel voldoende maar zeer krap.

Qua sfeer is er veel winst te behalen. Het ziet er allemaal een beetje oud uit. Hier en daar wat stof.

Al met al kom ik er niet weer.

4,7
  63. Was vorige week bij mr. Hu. Het laten wokken en grillen vond ik perfekt, de rest werd nauwelijks bijgevuld en was soms niet zo warm.

Minpunt was op het heren toilet dat de urine onder de urinoirs lag was natuurlijk een moment opname, maar vind dat daar.

Zo nu en dan gecontroleerd moeten worden.

64. Voor ons was Mr Hu een eenmalige ervaring. De bediening was vriendelijk en het (meeste) eten smaakte wel. Maar hield niet over. Het restaurant was ronduit vies en dan bedoel ik niet de lekkage kringen op muren en plafond.

Maar bij voorbeeld een dikke schimmel rand boven de wasbak in de keuken, vieze lampen boven het buffet. Nee schoon was het niet.

Het eten, ja over smaak valt te twisten. Wij waren het er unaniem over eens, dit waren zeker niet de lekkerste gerechten. De spareribs die mijn zoontje wilde opeten waren echt pure vet brokken, die hebben we ook weer terug mee gegeven.

Pluspunt was wel dat lege bakken snel werden bijgevuld.

Mr Hu, ho maar voor ons niet meer dan zijn er te veel betere in de buurt.

4,5
  65. fam.molenkamp

Onze ervaring is heel goed, goed eten, vriendelijk personeel.

Wij komen er vaker met vrienden.

Wij komen weer! Bedankt!

66. Vies! Snap niet wat mensen hier lekker aan vinden. Zal wel zijn dat je goedkoop kunt eten en drinken. De warme gerechten liggen overgaar in de bakken. Vlees op de bakplaat is te zielig voor woorden. Het nagerecht was bedroevend. Het buffet werd niet door het personeel opgeruimd, met als gevolg dat alles onder de gesmolten chocolade zit. Hier kom ik nooit weer.

1,8
  67. Jol 11 punten

De laatste tijd veel veranderd lees verbeterd.
    De kwaliteit van het eten is ook weer beter geworden.

Het is allemaal wat uitgebreider nu, koud buffet en de grill en stoomgerechten. Zowaar hebben ze nu ook een ijsbuffetje.

Niet meer zelf je drinken pakken, maar dat wordt weer gebracht aan tafel.

Ook is de prijs €5,- naar beneden gegaan, evenals de tijd.
    Het is nu nog 2 uur.
    Veel nieuw maar zeker heel vriendelijk personeel.

68. Lekker gegeten. Minpuntje zoals eerder vermeld, als iets op is wordt het pas bijgevuld als je klaar bent met eten, terwijl je er in het begin om gevraagd hebt. En de koks mogen iets vriendelijker zijn.

69. Ik ben heel tevreden over de bediening en het eten, alleen 1 min punt is?

Als ik een mail stuur met een vraag bv nu over de actie krijg je gewoon geen reactie terug.

Dan vraag ik mezelf af waarom reageer je niet en waarom heb je dan een mailadres als je toch geen reactie terug geeft.

70. Het is een zelfbedieningsrestaurant waar je zowel eten en drinken kunt pakken. Kwaliteit is goed, al is die wel minder geworden dan in het begin. Personeel is vriendelijk maar het houd niet over. Wat wel jammer is, na het eten kun je ijs bestellen daar breken ze alles mee af, 1 mini bolletje met een tipje slagroom in een soepkom.

Zou beter zijn dat ze een ijsbarretje zouden neerzetten met een beetje saus en wat van die versiering. Komt anders over en kost niet veel. Andere wokrestaurants hebben dat ook en dat maakt het avondje eten toch net af.

6,1
  71. om 7 uur waren de bakken leeg en ijs werd je in soepkommen gebracht dus nooi weer

72. Sonja Eilander

We worden elke keer gastvrij ontvangen en men kent hier onze naam. Dat, terwijl wij 'gewone' nederlanders zijn.