Lutscher Alm in Enschede

1525792026 80
1532208927 79

1. Jasmijn

Eten was prima.
    Alles werd te snel geserveerd, je hebt niet het idee rustig te kunnen eten.
    Muziek veel te hard, kunt bijna niet met elkaar praten!
    Optredens aan je tafel van de eigenaresse mogen van mij ook wel ophouden, vreselijk!

2. Van te voren nog wat sceptisch, maar na een etentje met gezin (6 volwassenen) alleen maar lof! We kregen een ronde tafel toegewezen, de bediening was vlot en vriendelijk, het voorgerecht smaakte prima en kwam redelijk snel geserveerd, regelmatig kwam men langs voor drankbestellingen op te nemen en om even te vragen of alles naar wens was. Het vlees van het hoofdgerecht was heerlijk en ook de vegetarische maaltijd viel in de smaak.
    Kortom, een prima avond met leuke bediening en lekker eten. Wij komen zeker een keer terug!

3. W.H.Wiekamp

Goed en lekker gegeten, goede bediening en een prettige sfeer.

komen vast nog wel eens terug

4. Kan alleen maar zeggen dat het allemaal top was, eten goed, drinken goed en er was een hele gezellige sfeer. Komen hier vast nog wel vaker. Echt een aanrader.

5. Erg goed en lekker gegeten. Vriendelijke en goede bediening. De voor- en hoofdgerechten waren qua grootte precies goed en de bijgerechten ook. Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar.

6. Als je de lappen vlees in Oostenrijk gewent bent, dan valt dit allemaal wel wat tegen vrees ik. Wel gezellig qua opzet, maar qua eten niet verrassend helaas.

7. Het eten was prima. De bediening was niks mis mee.

8. De kruidenboter was bevroren en dus niet handelbaar en bijzonder oncomfortabele stoelen!!
    De temperatuur in de zaak was ook wel heel hoog waardoor meerdere obers met een nat shirt rondliepen.
    Kwaliteit van het vlees was perfect :)

9. Rogier

Afgelopen zaterdag na 2 jaar met zijn tweeën hier weer wezen eten. Gereserveerd maar moesten toch even wachten in een bloedheet hok. Goed, kan gebeuren maar nadat we een tafeltje kregen snel bediend, als in opeten en wegwezen. Eten was ok, maar te duur voor de kwaliteit. Helaas een echte vreetschuur geworden.
    Wij komen hier niet terug en geen aanrader. Verder rommelig en de sfeer die wordt geprobeerd op te roepen valt in het niet bij het doel: geld verdienen. Jammer.
    Ps: huiswijn rood was ronduit goor.

10. Super gezellig restaurant, leuk personeel en heerlijk eten. Wij komen uit Noord Holland maar als we in de buurt zijn eten we hier zeker weer

11. Heerlijk gegeten, goede sfeer en goede bediening.

12. Nu een aantal keer uit eten geweest, elke keer een goede ervaring! Vriendelijk personeel, leuke menukaart. Het geheel is traditioneel aangekleed en er hangt een gezellige sfeer. Op sommige momenten is het erg druk maar dat los je op door wat later uit eten te gaan. Niets te klagen over Lutscher Alm, aanrader!

13. Bollie247

14. Heel gezellig, altijd graag naar toe gegaan! Maar er worden nu zoveel mensen in gepropt, hadden niet eens plaats om op te staan, heel jammer.

16. Laatst met zijn tweetjes super lekker gegeten. Bediening goed en vlot, toppie. Tot de volgende keer.

17. Met onze hele familie uit eten geweest voor mijn oma's verjaardag.

Bij aankomst netjes begeleid naar onze tafel, waarna we comfortabel met z'n allen plaats konden nemen. Het drinken was binnen no-time op tafel en de bestelling voor het eten was al snel opgenomen. Ondanks we met een grote groep waren (20+) stond het voorgerecht vlot op tafel. Soep was goed op temperatuur en de smaak was zeer aangenaam.

Het hoofdgerecht werd net als het voorgerecht gelijktijdig geserveerd nadat we vermaakt waren met een gezellige entertainment act. Leuk om te zien hoe alle gasten tijdens het eten, aandacht schenkt en gezellig meeklapt! Het hoofdgerecht was van grote klasse! Ruim voorzien van spareribs met een heerlijke marinade (alleen daarvoor zal ik al terug komen!). Schnitzels waren ze ook zeer tevreden over, net als de Innsbruck 4 en Der Grosse Mann.

Kortom, voor een gezellige betaalbare avond waarbij je absoluut met je buikje vol bij weg gaat: Moet u bij Lutscher Alm zijn! Zeker tot de volgende keer.

Gr.

18. Hans Hopster

Met ons zessen gegeten in een warme en welkome ambiance. Het personeel was ontzettend leuk en gemotiveerd. Het eten dat perfect bereid was, was precies genoeg. Dat er ineens een dansje uitgevoerd werd was een aangename verrassing. Alle zes waren we erg onder de indruk van dit restaurant, waar je je thuis voelt.

We zullen hier zeker vaker komen.

19. Koude soep, verbrande aardappels, droge spareribs zonder smaak, lauwe kippenvleugels, een paar keer over drinken gebracht dat we niet hadden besteld.. En dan ook nog een meisje in de bediening dat duidelijk geen zin had om te werken.
    Gelukkig dankzij een ander personeelslid in ieder geval nog de drankjes gratis gekregen omdat het eten niet binnen te houden was. Maar al met al erg slecht! We hebben alle drie ons eten moeten laten staan. Duur uitje en nog steeds honger..
    We komen zeker niet meer terug.

20. We hebben allemaal heerlijk gegeten. Ik vind alleen de wiener rostbraten te veel en de swanerei te weinig.

21. Dit is een geweldig restaurant. Waar als je honger hebt genoeg krijgt voor je geld, met een lege maag weggaan is onmogelijk. Top sfeer en bediening.

22. Met 4 personen gegeten. Ieder had een ander gerecht. Prima Kwaliteit en bediening. Wel erg druk. Prima biefstuk. Aanrader. Volgende keer weer.

23. Erg lekker gegeten op tweede kerstdag. Het voorgerecht, de champignons, was wel stevig aan de prijs. Maar voor de rest helemaal top! We komen zeer zeker terug!

24. Al een aantal keren gegeten hier en elke keer ontzettend goed voor elkaar! Lekker eten, leuke sfeer en gezelligheid. Top! Tot de volgende keer!

25. We moesten erg lang wachten op ons eten, smaakte niet bijzonder. Kwamen niet om te vragen of je nog drinken wilde. Vervolgens duurde het heel lang voordat ze kwamen. Hier gaan we nooit meer heen.

26. alwin en fabienne

Toppie, was echt lekker en super service.

27. w. ter huerne

Kom hier wel vaker. Eten is altijd perfect. Bediening vriendelijk. Detail: bakje voor botten en "vingerbakje" bij spareribs.

28. Hr A Zeen

Dit etentje werd me aangeboden door de firma Vernay europa bv. in verband met mijn 25 jarig dienstverband. Samen met mijn vrouw en zoon, en schoonmoeder hebben we genoten van de sfeer en ambiance, en natuurlijk van het heerlijke eten wat ons voor werd geschoteld. Ook de bediening was geweldig, en dan nog het optreden van de dames in hun tirolerpakjes zag er voortreffelijk uit. Dit is echt een aanrader voor de mensen die hier nog nooit geweest zijn.

29. Geweldige ervaring, iedere keer weer. Gewoon lekker normale mensen, goede service en briljante spareribs. Echt een aantader.

30. Martin Platenkamp

31. Severien

Afgelopen zaterdagavond voor de 1e keer hier wezen eten met schoonouders en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Alles klopte gewoon , eten, verassingsacts, drinken, sfeer dik in orde. wij hebben genoten.

32. Wij komen nu al jaren bij de lutscher alm en de kwaliteit is altijd hetzelfde, geweldig dus! De prijs/kwaliteit verhouding is ook goed en de ambiance is sfeervol. Echt een aanrader.

33. marco reuvers

Voor de mensen die het niet kennen, nou je zou het zeker moeten proberen. Hebben wij ook gedaan en het was gezellig en lekker en de service was echt top! Wij gaan voor die prijs en gezelligheid nooit meer ergens anders heen. Dit is nu waar wij eten, echt een aanrader.
    Fam. reuvers.

34. Gezellig restaurant, veel sfeer, goede bediening. Je loopt er makkelijk naar binnen, gastvrij ontvangst en de verassings act's van het personeel maken het een een top avondje gezellig uit eten.

35. We zijn hier nu een paar keer geweest, en iedere keer waan je je in Oostenrijk. Je kunt er goed en lekker eten, voor een betaalbare prijs. Gezellige sfeer.

36. Prima kaart , ook voor iemand die geen gluten verdraagt. Wij waren er op een drukke zondagavond. Het duurde wel even voordat de gerechten doorkwamen.

37. Mooi om een keer meegemaakt te hebben,eten was goed en de organisatie er om heen was perfect geregeld ondanks de top drukte daar,beetje een goedkope indeling van het restaurant.

38. BWVJ 32 punten

Een kindvriendelijk restaurant waar je goed kunt eten. De porties zijn inderdaad reuze maar daar staan ze om bekend! Kortom: goed eten voor een goede prijs.

39. Pas weer eens gegeten met collega's. Heerlijke vleesgerechten, de bediening is prima en de sfeer is goed. Kortom ga zo door.

40. Bij deze 'Alpen tent' hebben we veel gegeten. Sfeervolle wintersport inrichting, entertaining bediening (inclusief leuk dansje) en royale porties. Je zult hier niet met een hongergevoel weggaan. Wel op tijd reserveren want in het weekend is het altijd vol.

41. Ik heb hier erg lekker gegeten, personeel is heel vriendelijk en het eten en de sfeer is helemaal goed.

42. Ik heb hier afgelopen Kerst (2e kerstdag) met mijn familie gegeten.

Wat mij enorm stoorde was de harde muziek, als de serveerster kwam moest je flink je stem verheffen om iets duidelijk te maken. Muziek hoort op de achtergrond en niet je gesprekken te verpesten.

De porties die je hier krijgt zijn echt enorm, wij (normaal van postuur) konden het alle 4 niet op, eten verdwijnt daarom in de ton, dat is jammer en zou niet mogen. Dit restaurant zou er beter aan doen die porties kleiner te maken.

De kwaliteit van het eten (van de gril) was oke, het enige wat erg tegenviel waren de spareribs, die waren slecht gemarineerd.

De bediening was goed en iedereen was aardig.

Ik zou hier nooit meer met Kerst gaan eten, wellicht nog eens op een rustige avond.

43. Ben al meerdere keren bij Lutscher Alm geweest, en elke keer opnieuw super gegeten!

De bediening is heel vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer + entertainment.

Echt een aanrader!

44. Met 6 man wezen eten. De Luscher alm duo is erg lekker, goede sfeer. Zeker een aanrader.

45. Herrald Aaldering

We zijn er met elf personen wezen eten.

Iedereen vond het lekker en de sfeer was geweldig.

Zeker een aanrader.

46. Gezellig restaurant met vlotte bediening. Eten is ook erg goed.

Ruime keus uit diverse vlees/vis gerechten. Zelf de Lutscher Alm Duo gehad, smaakte heerlijk.

47. Super!

Vorige week voor het eerst geweest.

Leuk/vrolijk personeel.

Een hele goede sfeer met goed eten!

Tot snel!

48. Gezellig restaurant met Oostenrijkse sfeer en muziek. We komen hier zeer regelmatig, de bediening is goed en het eten smaakt uitstekend, of je nu een vis- of vleesgerecht neemt. De Lutscher Alm Salat is zalig. De koolsalade heerlijk. Een feestelijke "verlichte" ijstaart of heerlijke yoghurt na maakt het helemaal af. Een echte topper.

49. Heel erg gezellig restaurant. Oostenrijkse dans en entertainment is geweldig. En het eten is heerlijk, met name de (ik vermoed) koolsalade die je er bij krijgt. Aanradertje!

50. bart heerink

erg gezellig