Los Ponchos laten bezorgen?

• Veganistisch

1502820341 76
1519661242 77
1620706648 73

1. Simon en Simone

Een mager 6je leverde mij een onvriendelijke blik op bij het afrekenen, terwijl ze toch om mijn mening vroeg. Eigenlijk had ik een onvoldoende willen geven maar dat vond ik zielig voor de bediening want zij deden erg hun best. De witte huiswijn is niet lekker. De friet die we extra bij bestelden daarentegen was het best van alles. Het eten was lauwwarm bij het opdienen en koelde daarna snel af. Wij vroegen ons serieus af of er wel met verse ingrediënten wordt gewerkt. De paprika, salsa en guacamole komen uit potjes (dat kunnen we thuis ook). Verder was het eten slap en smakeloos. Wel grote porties. Maar beter minder en goed dan dit. Nee ik ga niet meer terug. Hooguit voor een cocktail en om het pand van binnen te bekijken want dat is erg mooi.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. Elke keer weer een heerlijke maaltijd voorgeschoteld. Het vlees is supergoed en nooit problemen gehad met de service.
    Voorheen een keer het probleem gehad dat het vlees te doorbakken was en heb ook een nieuwe mogen ontvangen. Ook hebben ze lekkere cocktails.

3. De lamskoteletten waren geen lamskoteletten te noemen, het leek er geen eens op. Ze waren smakeloos en smaakten naar oud vlees. Ook de varkenshaas was van zeer slechte kwaliteit en we hebben dan ook beiden ons vlees niet opgegeten wat voor ons zeer uitzonderlijk is. De saus die bij de nacho’s wordt geserveerd is waterig en komt rechtstreeks uit een goedkope pot. De kwaliteit prijs verhouding is schandalig en dit restaurant is niet te vergelijken met de andere restaurants die zich in de stad bevinden. Klacht doorgegeven aan de serveerster, maar eigenaar kwam niet zelf bij ons, voelden ons hierin niet serieus genomen. Voor ons nooit weer.

4. Nooit zo'n een lekkere Nacho gegeten. Bediening was perfect. Bedankt Leyla…

5. Gerard

6. Daniel

7. Vertaal van English naar Nederlands

We went there with a group of 6 people and non of us liked the food much.

8. In tegenstelling tot verhalen en de recensies die ik over het restaurant lees, viel ons het eten tegen. Gekozen voor de spareribs en de zelf te beleggen wraps met rundvlees. Qua hoeveelheid goed afgestemd op het gemiddelde schransgezin, maar kwalitatief in presentatie en smaak ver onder de verwachting. Nacho's vooraf zijn goedkope zoutjes met onzorgvuldig gedrapeerde salsa uit een potje (te verbeteren met tortillachips en een zelfgemaakte salsa), de guacamole was a-la afhaalrestaurant en niet zelfgemaakt (en dat moet toch echt bij een Mexicaan). Spareribs waren te vet en vielen niet van het bot en de sizzling platter met rundvlees (en volgens mij geen biefstuk zoals op de kaart wordt aangegeven) waren overgoten met waterige groentes. Personeel was erg vriendelijk, top.

9. Fam.Schippers

Aangeraden door onze kleinkinderen zijn wij hier met 6 personen gaan eten. Het was heerlijk, leuke en vlotte bediening, prachtig weer en heerlijk op het terras gezeten. 👍

10. Het duurde voor de tweede keer veel te lang voordat je eten krijgt. De bediening doet rommelig. Ze lijken niet te weten wat ze doen. Ik kom niet meer terug...

11. Tijdens de periode dat onze beide kinderen in Enschede aan de universiteit studeerden gingen we heel vaak in dit Mexicaanse restaurant eten. Geweldige aardige eigenaar die dan ook zijn klanten goed herkent.
    Een hele mooie menukaart met heerlijke gerechten. Mijn favoriete voorgerecht Poppers (Gefrituurde Jalopena roomkaas) en als hoofdgerecht Lamb Racks die ik hier echt geweldig vind. Alles goed warm geserveerd.
    Een topper dus. Jammer dat het nu wat ver weg is, maar als ik in de buurt ben dan staan ze op de kaart.

12. Vanavond hier lekker gegeten, snelle en vlotte bediening.

13. Slechte service en eten, kwaliteit ver beneden niveau. Duurde veel te lang voor het eten klaar was en wat er kwam was slecht bereid. Denk zelfs dat het vlees en ijs bij de lidl wegkomen.

14. Super lekker gegeten, super verzorgd en wat een leuke meiden werken daar... ik kom er eigenlijk al jaren en het is nooit slecht geweest... de Entrecote is een aanrader en de zeevruchten burito ook. Top, ga zo door!

16. Lekker eten voor een nette prijs. Kom hier zeker nog een keer weer.

17. Joost Smelter

18. Gisteren Fajitas gegeten met mijn vriend. We hebben er weer heerlijk van genoten. De service is top. Gauw weer doen!

19. Milou Brinkman

Ik ben er vrijdag met mijn vriendinnen geweest en het eten was lekker! Ook was er goede en snelle service en de sfeer was gezellig. We waren zeer tevreden!

20. fam . Issa

Afgelopen zaterdag gegeten bij los ponchos met de familie. Snelle service en het eten was heerlijk, het was meer dan voldoende. Zeker voor een herhaling vatbaar!

21. Nooit meer!
    Moest snel, terwijl het niet druk was. Donkere laag over de sausjes, deze stonden waarschijnlijk al een dag op ons te wachten. Smaak van vega-gerecht was smaakloos en slap. Vlees met vetranden.
    Wij komen hier nooit meer in ieder geval!

22. Eten was goed, erg lekker! Bediening vond ik erg snel en waren allemaal heel vriendelijk. Portie patat wat je er bij kreeg was voor 4 personen wel erg weinig. Enigste puntje van kritiek, dus zeker voor herhaling vatbaar.

23. steven

24. Lekker gegeten, snelle bediening (komt misschien ook doordat we vroeg waren en zowat de enigen).

25. Victoria Wilson

26. klaas kaspers

Gisteravond weer geweest en het was weer erg gezellie en erg goed. Een echte aanrader.

Bedankt weer,
    gr. klaas

27. JdB 69 punten

Gewoon goed eten, niet speciaal. Gewoon prima. Goede en vlotte bediening.

Klein puntje van kritiek:
    In de keuken mag de kozijn wel eens geverfd worden. Hier kijk je vanaf het restaurant in, en alles wat dan achterstallig is ziet er smerig uit.. Dat wil je liever niet zien als je aan het eten bent.

28. Venancio

29. Tony

30. Koen

31. Vanavond voor de zoveelste keer in dit restaurant gegeten.
    We komen hier dan ook al jaren.
    Altijd prima bediening en heerlijk eten.

Prijs/kwaliteit is dan ook uitstekend.
    Tot snel, Emad en Yolande

32. Zijn gisteren bij Los Ponchos geweest op aanraden van vrienden. Een mix plato en een taco gehad, het was heel goed, bediening was heel aardig. Tot de volgende keer..

33. Lekker gegeten, goed bediening. Alleen jammer dat de ribben zeer snel koud waren. In het vervolg dus iets warmer serveren.

34. Gisteren hier gegeten... Bediening is vriendelijk, maar het verliep wel chaotisch... Mijn enchilada was overgoten met kaas, waardoor ik niks van de enchilada proefde... Het kindermenu was erg klein... Ook de vier volwassenen kregen een heel klein bakje patat om te delen... Een extra bakje moest voor betaald worden... Jammer..

35. Inmiddels al weer een poosje geleden hier gegeten met een groep. Het eten was niet specteculair, garnalen cocktail was kwa smaak op zich prima, echter wel erg weinig en kaal.

Ook het rest van het eten was wel redelijk maar zeker niet goed. Heb vaker Mexicaans gegeten, echter deze viel mij erg tegen. Zelf had ik de plato mixto, anderen hadden steaks maar echt goed was het allemaal niet, taai en ook de porties van sommige gerechten was erg matig.

Zeker niet voor herhaling vatbaar.

36. Redelijk lekker gegeten. Bediening is er voldoende. Wel zijn ze weinig geïnteresseerd en moet alles heel erg vlug gaan. We zaten aan tafel en binnen 1 minuut stonden tortillas op tafel. Eten binnen 10 minuten na het bestellen. Wel fijn zo snel, maar niet geschikt voor een avondvullend programma of even lekker rustig uit eten.

Muziek is slecht en staat erg hard!

Eten is niet bijzonder. Biefstuk taai en alles is redelijk vet. Wel ruim voldoende eten.

37. Lekker mexicaans eten, niet duur. Uitgebreide kaart.

38. Ik was hier samen met m'n nichtje en we hebben veel gegeten voor 15 euro p.p. Mijn nichtje had het vegetarisch hoofdgerecht (hartige pannekoek met groenten en kaas, de groenten waren wel vrij grof gesneden) Ik had de gefrituurde tortilla met rundvlees: deze was heerlijk!!! We kregen er nog frietjes en een gepofte aardappel bij, kortom als we nog een keer in Enschede zijn dan gaan we hier zeker nog eens langs. Het enige nadeel vond ik dat de bediening niet echt goed was, ze vroegen niet of wij nog wat wilden drinken, maar goed dat houdt het goedkoop he!

39. Wij hadden gereserveerd voor een zaterdag om 19.00 uur. We waren precies op tijd bij het restaurant, maar tot onze verbazing moesten we, net als vele anderen, wachten op een tafeltje. 4 Keer werd ons gevraagd of we al werden geholpen en 4 keer gaf ik als antwoord dat we hadden gereserveerd. Geen één keer werd de reservering gecheckt in een boek of op de computer. Waarschijnlijk worden reserveringen niet ingeboekt en kun je net zo goed "op goed geluk" naar het restaurant gaan. Geen probleem, maar laten ze dit dan zeggen wanneer je telefonisch reserveert. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt en vind dit dan ook zeker niet netjes!

Daarentegen was het eten goed en uitgebreid (je kreeg naast de gebruikelijke patat en salade ook nog een maiskolf en een gepofte aardappel). Ondanks dat het erg druk was was de bediening voor de rest vriendelijk en erg snel.

40. F 146 punten

Op zich een leuke kaart en de vleesgerechten van de grill zijn super. Jammer dat ze vooral in de typisch Mexicaanse gerechten grove fouten maken. Veel te vet, te weinig groente in verhouding, kleffig en smaakt niet vers. Vooral de guacamole is echt heel slecht. Jammer, want de rest doen ze hier heel leuk.

41. Fam Snel

Het begon al met het bestellen van de wijn, wij wouden een lekkere fles wijn van de kaart. En die hadden ze niet eens, toen kwamen ze met een slecht alternatief. Het eten kwam veel te snel terwijl wij echt een avondje uit eten wilden. Het eten was smakeloos, we gingen dat melden aan de bediening, daar werd niet eens op gereageerd, ze negeerden ons gewoon. Dus kortom geen aanrader!

42. Het beste Mexicaanse restaurant van heel Nederland en altijd druk en super gezellig! Hier moet je heen! Wij komen hier al 5 jaar.

43. Geweldig,

Vorige week geweest!

In jaren niet zo lekker gegeten,

Een van de beste plekken waar ik ooit geweest ben!

44. Dit restaurant spreekt voor zich, het is er altijd stampje vol.

Eten is super lekker, vriendelijk personeel en er hangt altijd een gezellige sfeer, of je nou op een maandag komt of zaterdag.

Wil je goed en gezellig Mexicaans eten in Twente dan moet je absoluut hier zijn.

45. De bediening is bijzonder goed! Erg vriendelijk, leuke dames. Ze hebben goed door waar ze mee bezig zijn. Ze spreken je vriendelijk aan en je voelt je meteen thuis in dit restaurant. Ze mogen trots zijn op zulke goede bediening.

Alleen elke keer als ik kom zit er iemand (de hele avond door) aan de bar. Ik vroeg me af of hij personeel is of iemand die daar vaker komt?

Verder was het eten heel erg goed, je kreeg waar voor je geld! Het is jammer dat je bij moet betalen voor extra friet. Voor de rest heb ik niks op of aan te merken op dit restaurant.

46. Super lekker eten!

We genieten er elke keer weer van!

Je hoeft nooit lang te wachten op je eten en de prijs-/kwaliteit verhouding is erg goed!

47. Goed restaurant met lekker eten en gezellige sfeer. Kom hier regelmatig. Bediening is soms een beetje slordig maar wel hartelijk. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

48. Regelmatig gegeten hier. Eten is erg lekker!

Complimenten voor de keuken!

Enige minpunt is de bediening, ze tonen totaal geen interesse aan tafel en nemen alles zo snel mogelijk weg.

Geen uitstraling, niks!

49. Marijke

Gisteren gegeten bij Los Ponchos.
    Geschikt als je snel iets wilt eten, maar de smaak van het eten is erg flauw, vooral voor Mexicaans.
    De bediening is wel erg snel, je bord wordt al weggehaald voordat je goed en wel bent uitgegeten.

50. We hebben hier al vaker gegeten. Gezellig restaurant, je kan er leuk zitten. Eten is lekker, verschillende gerechten om uit te kiezen. Bediening is oke, laatste tijd wat minder geworden.

Verder prima prijs, niet vreselijk duur.

51. mr. Gerritsen

Slecht restaurant, het is er veel te dicht op elkaar gepropt. Eten smaakt een beetje taai, en het is aardig duur voor een kleine portie. De bediening is echter wel goed.

52. Goed en leuk restaurant. Bediening en eten is goed in orde. Hier kom ik zeker nog vaker terug.

53. leuk ingericht,eten is goed wat wil je meer?

54. zeer goed restaurant. voor iedereen betaalbaar.