La Cubanita in Enschede

4. Betalen American Express Master Card Visa pin

1462093125 78
1519403592 73

1. Meest dramatische service/bediening ooit. Personeel loopt met 1 leeg bordje weg, laten bergen smerig servies staan op tafels.

Op het eten moet je uitzonderlijk lang wachten, soms zelf 30 minuten. Personeel komt dan ook gewoon 1 gerechtje brengen en zoekt constant naar de juiste tafel.

Ze lopen rond alsof ze net een begrafenis achter de rug hebben. Er kan geen lachje vanaf. als je wat zou willen vragen zijn ze al weer halverwege het restaurant voordat je je vraag hebt gesteld. UITZONDERLIJK ONBESCHOFD.

Er is geen flow, de sfeer wordt enigszins bewaard door de Latijns Amerikaanse muziek en stijl.

Te zien uit de recensies doet deze tent er verstandig aan om hun bedrijfsplan te heroverwegen. Zou het niet erg vinden als de deur in Enschede voorgoed sluit.

Tevens lopen er meerdere “supervisors” rond maar die staan alleen mensen te groeten, om vervolgens na 20 minuten misschien een keer aan tafel te verschijnen om wat drinken op te nemen of het concept uit te leggen.

Niemand heeft hier een idee wie wat doet of wie waar verantwoordelijk voor is.

2. Van kruisbergen

Voor de prijs die je betaald kun je geen betere kwaliteit verwachten maar voor ons geen tweede keer meer.
    Op de sfeer en service was niets aan te merken.

3. Het eten was heerlijk. Alleen wij kwamen om 21:30 en de keuken sluit om 22:30 maar ze zeiden dat dit niet erg was. Wat wij wilden bestellen kon niet want dat was te veel voor 2 personen. Ja hallo we hadden maar een uur dus laat maar gewoon doorlopen. Nee we moesten het per 2 of 4 bestellen want 2 gerechten per persoon per keer was meer dan genoeg.... abnormaal maar goed we hebben toch kunnen eten wat we wilden. Het personeel was aardig chagrijnig deze dag behalve de mevrouw achter de bar/kassa... ik hoop niet dat het personeel altijd zo chagrijnig is want dan hou je aardig weinig klanten over... Voor het eten zou ik terug komen voor de klantvriendelijkheid niet...

4. Gisteren wezen eten bij la cubanita, Wat een vreselijke avond.
    Onvriendelijk personeel, eten duurde erg lang als de gerechten al kwamen.
    Veel gerechten waren niet leverbaar, drinken moest je zelf achteraan en zelfs dan kreeg je het niet altijd.
    Restaurant en toiletten waren ook niet schoon.

Jammer maar wij gaan voortaan wel ergens anders tapas eten.

5. Joanna

Voor verjaardag van mijn man netjes reservering gedaan. Bij aankomst was er geen tafel gereserveerd, medewerker erg onvriendelijk en keek ons niet eens aan. Werd naar binnen gestuurd zoek zelf maar uit… was maar 1 tafel vrij naast kassa beschikbaar, dus continu mensen aan je tafel. Tafels vies en lang wachten voordat er drinken opgenomen werd. Miste bij elke ronde wel gerechten. Geen prettige sfeer en bij personeel onderling… backbar een rotzooi. Gerechten waren prima maar wordt gewoon op tafel gegooid en zelf maar uitzoeken voor wie t is. Leidinggevenden niet actief met deligreren personeel maar bezig met zichzelf. Service waardeloos… beoordeel vestiging Enschede erg laag.
    Als service en klantvriendelijkheid hoog is dan is de rest niet belangrijk. Eten goed maar wij zullen niet meer terugkomen helaas.

6. Niet aan te raden, wacht al 1,5 uur op mn eten aangezien het bonnetjes systeem kapot is.

7. Dennis de Jong

8. Ab 80 punten

Vrijdagavond gegeten. Onverzorgde terrassen, vieze tafel, meerdere keren kregen we de verkeerde of helemaal geen gerechten. Wat we wel kregen is lekker. Bediening is vriendelijk en vroeg vaak of alles naar wens was maar deed vervolgens weinig om fouten te corrigeren, het ging meer om de glazen vol te houden. Het toilet is vies. Zeep zo goed als op, handdoekjes liggen los op de wastafel, vieze vloer en armetierig uiterlijk. Personeel heeft geen verstand van glutenvrij, stapelt rustig broodmandjes op een dienblad met glutenvrij tapas, dat dan niet glutenvrij meer is. Voor mij geen herhaling meer.

9. Bij La Cubanita Enschede aangekomen viel meteen op hoe onverzorgd, kaal en ongezellig de buitenkant eruit zag. Smerige ramen. Vriendelijke ontvangst en eten was lekker. Bediening vlot. Ook viel hier op dat de muren vies waren en de ramen. Ook de toiletten, deuren… tja eigenlijk was alles niet fris op het eten na. Ik stootte per ongeluk mijn fris om. Kreeg geen nieuwe. Zou toch klantvriendelijk zijn. Ik denk niet dat we nog een keer hier gaan eten. Het was wel gezellig druk dus ze zullen ons niet missen, dan kiezen we voor een schoner restaurant.

10. Goed eten maar het personeel is wel chaotisch… we kregen telkens het verkeerde gerecht geserveerd en sommige gerechten werden helemaal niet geserveerd terwijl we dit 3× besteld hadden… ziet er verder leuk uit en goed eten, maar geen restaurant waar je lekker relaxt kunt zitten… alles is gehaast… net een lopende band waar je aan moet staan… jammer.

11. Johnny Holkenbrink

Lekker gegeten. Vlotte bediening, en als klap op de vuurpijl nog een drankje aangeboden gekregen van de zaak. Dat vind ik pas service en klantvriendelijk. Super.

12. Henk en Marja ter Horst

Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer met aardig personeel. Niets op aan te merken. We komen zeker nog een keertje terug.

13. Van der Lee

Geweldig gegeten. Personeel erg aardig en behulpzaam. Prijs kwaliteit zeer goed.

14. Peter cobet

Prima eten en een gezellige drukke sfeer.

15. Op aanraden van familie hier gisteren met z'n 4en gegeten. En we hebben heerlijk tapas gegeten. Het ging snel en de bediening was prima en super vriendelijk. Heerlijke gerechtjes en als het glas leeg was stonden ze er meteen om te vragen of we nog iets wilden drinken.
    We zaten buiten vanwege het weer.
    Moet wel zeggen dat het niet het meest gezellige plekje is. En idd mag het terras wel eens aangeveegd worden. Maar dat is niet eenvoudig met die keien. Het onbeperkt eten concept is top.

16. Susanne

Vreselijk. Jonge mensen in de bediening zonder passie en liever met elkaar praten dan opletten. Terras bijzonder smerig, overal sigaretten in het zand, opgestapelde tafels en helemaal niet schoon. Het stonk zelfs. Eten matig, simpel. Bij het weggaan kijken ze je niet eens aan, ze wensen je geen fijne avond.
    Ontzettend slecht, raadt het iedereen af om hier je geld naar toe te brengen. Aan de bediening kan zeker nog punten worden gewonnen en maak je terras schoon. Dit kun je gewoon niet maken.

17. Gister gezellig weten eten bij La cubanita

Heerlijk was het!! Alles was goed warm, eerder te heet dus hoe mensen er bij komen dat het koud was..? Geen idee.

Het eten was sneller op tavel dan het drinken, maar dit is geen minpunt vind ik.

Mischien een idee om de prijs te verhogen, maar inclusief drinken (muv alcohol)

Qua prijs: het is erg goedkoop, maar dat het drinken wel exclusief is maakt het duur. 87 euro kwijt, maar ondanks dit: super gezellig en vooral lekkere avond gehad!

18. Danielle

Helaas wederom een slechte ervaring afgelopen zaterdag. Echt alle tapas die warm moesten zijn waren gewoon koud. De schaaltjes voelden niet warm en het eten was al helemaal niet warm! Paar keer een schaaltje teruggestuurd maar we kregen ze net zo koud weer op tafel. De bediening gaf verder geen reactie. Ook omdat er iedere keer iemand anders het eten brengt hadden ze zelf niet in de gaten dat er toch echt wel iets mis was. Na een uur de moed opgegeven en vertrokken..... wat ongelofelijk jammer! Je gaat voor een avondje uit met lekker drinken en tapas eten maar na een uur stonden we weer buiten!
    De sfeer van de locatie is top, lekkere drankjes..... maar mij zien ze hier niet meer. Totaal 65 euro betaald voor een uurtje ergernis....

19. We zijn op 22 april bij la cubanita wezen eten. Ne eerder een wat slechte ervaring gehad. Toch weer een kans gegeven. Helaas het eten wat warm moest zijn was weer koud. Wel aangegeven maar het mocht niet baten. Dus wij komen helaas niet meer weer.

20. Het eten was vaak koud we kwamen voor het film arrangement met eten een gratis drankje en een dessert naar afloop. maar wij moesten overal zelf om vragen dit vond ik erg slecht. ik zou er niet snel weer heen gaan.
    overigens jullie service van eet.nu is super.

21. Ik vind het een top restaurant. Lekker eten, ruim zitten en mooi interieur. In de serre zitten is echt heel fijn!

22. Gereserveerd voor een groep van 14 mensen, geparkeerd aan twee tafels, zeer ongezellig. De tafels stonden zo dicht op elkaar dat we zelf het drinken moesten aanpakken en doorgeven. Voor het eten frummelde het personeel zich er nog tussendoor. Kwaliteit van het eten zeer matig. Warme gerechters vrij koud en sommige gerechten ook vet. Brood zo hard gebakken dat het verkruimelde als je er een stukje afsneed. Brownie bij het toetje oud en hard. Kortom, teleurstellende ervaring en niet voor herhaling vatbaar.

23. Peter De Vries

La Cubanita is een top restaurant! Heel erg gezellig personeel, goed bediend en een erg leuke sfeer! Ook de keuken is netjes verzorgt en de junior chef (dacht dat hij dat was) was erg vriendelijk.

Bedankt voor de top avond!

24. Monique Terhaar

Een zondagavond bij La Cubanita. We worden vriendelijk ontvangen en er is plek zonder reservering. Uitleg hoe het werkt is helder, personeel is over de gehele avond erg vriendelijk en zijn vlot. Het is er wat aan de donkere kant zeker een tafeltje voor twee aan de muurzijde waardoor de kaart wat moeilijk te lezen is. TIP: of meer verlichting aanbrengen of betere kaarsen en dan niet een waxinelichtje in een gebruikte kaars (oogt wat goedkoop).
    Het is er druk, tafels zitten vol er hangt een gezellige sfeer en de menukaart beloofd veel lekkers.
    Eten is smakelijk, maar... hier zitten wel de verbeterpunten. Enkele gerechten worden wat lomp en groot geserveerd en een ander gerecht vind je bijna niet terug in het schaaltje. Denk hierbij aan de meloen met ham (dat kan verfijnder) tegenover de eendenborst (zo dun en minimaal jammer). Champignons met knoflook is lekker, maar nog lekkerder als je geen kleine schijfjes gebruikt maar hele of halve champignons. De dillesaus bij de garnalenkroketten is zo, zo, maar de kippenstukjes in honingsaus is weer heerlijk. Dan het sausje (uiensausje denk ik) bij de kaaskroketten. Deze was vooral vet, er lag een hele olielaag op, niet lekker tijdens het dippen.
    Oh ja, aan het interieur, wat betreft schoonmaak mag wel wat aandacht worden geschonken. Kijk nog eens naar de deurmat bij binnenkomst, hier kom je binnen en moet je visitekaartje zijn, de mat is wel heel erg aan vervanging toe! Dan de leuningen, hier kan echt wel eens een doekje overheen, zie vooral de leuning boven naar het toilet, deze wil je liever niet vast houden. Jammer want dat bepaalt mede je indruk voor een restaurant.
    Al met al een wisselende indruk en is daarmee prijs/kwaliteit redelijk.

25. Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel, korte wachttijden op het eten.

26. Met z'n zevenen op zondagavond gegeten. Ze zijn gevestigd in karakteristiek pand aan de oude markt in Enschede. Sfeer is goed, maar wel wat rumoerig. Niet aan te bevelen voor een intiem diner. Het eten is redelijk, smaak valt wat tegen, niet echt Spaans. Smaak wat vlak, niet uitgesproken. Prima adres voor een gezellige avond met vrienden, maar wil je een avond Spaans eten, dan is dit zeker niet aan te bevelen.

27. Leuke sfeer! Eten ok, maar zeker niet bijzonder en over het algemeen wat flauw. Bediening wel vriendelijk, maar chaotisch en traag. Na 40 minuten nog slechts 1 schoteltje met 4 kleine asperges gebracht en 2 gerechtjes van de bestelde 6 schoteltjes niet gekregen. Drankje van het huis om het goed te maken, dat dan weer wel. Ik kom al met al toch niet snel terug, denk ik.

28. Erna Veneboer

Wij waren met z'n vieren en een ieder was zeer tevreden. Het eten was heerlijk! De bediening was netjes en goed, uitgezonderd een iemand die geen vriendelijke uitstraling had. Wij hadden een fijne avond.

29. Sylvia Meulensteen

Gisterenavond hier gegeten nadat ik vorig jaar goede ervaringen had met dit restaurant. Wat slecht geworden! Lang wachten op drank... Lang wachten op eten... Varkenshaas doorbakken, carpaccio te zout, gamba's te slap etc etc. Neem daarbij de chaotische bediening...

Ik ben niet meer van plan hier te eten en mijn gezelschap ook niet

30. Gezellig restaurant, leuke salsa muziek en de foto's geven je een gevoel alsof je in Cuba bent... Helaas hebben sommige van de gerechtjes een hoog frituur gehalte.. Maar voor de prijs is de verhouding tov kwaliteit erg goed. Leuk om eens heen te gaan.

31. Annemiek Fokkens

Ontzettend lekker eten! Daarnaast een leuke sfeer en vriendelijk personeel!

32. E&D 15 punten

Het begon veelbelovend, vlak voor aanvang gereserveerd en ze hadden goed geluisterd. Mooi en rustig tafeltje aan het raam! De eerste 25 minuten niemand meer gezien!

Geen drinken opgenomen of uitleg over de spelregels. Toen we eindelijk werden geholpen, duurde het weer minimaal 20 minuten voor ons eerste gerecht aan tafel kwam. Ze zijn op een zondag avond enorm onderbezet en kunnen het amper aan. Het personeel is constant op zoek naar de juiste tafels, gerechten en kijken daarnaast niet of we nog drinken hebben.

Het eten is verder helemaal geweldig, maar door deze onprofessionele houding wordt een avond flink verpest.

33. Evertzen

Erg aardig personeel. Eten was goed. Het eten werd vlot bezorgd. Niet duur. Ongedwongen sfeer.

34. Erg lekker gegeten, grote keuze, goede en snelle bediening. Prijs/kwaliteit verhouding top!

35. Rob Nijland

Sfeervol mooi restaurant. Lekker gegeten in een mooie ambiance (oude villa van voormalige textielbaron). Prima bediening en niet te duur.

36. Tijdje geleden erg lekker gegeten. Je merkt wel dat ze nog veel moeten leren. Waarschijnlijk komt dat ook door het jonge (onervaren) personeel. Op een gegeven moment lang moeten wachten op de laatste gangen. Dat is een beetje jammer. Daarentegen is het personeel erg vriendelijk, en het eten echt wel van goede kwaliteit. Personeel iets beter trainen, dan moet het goed komen.

37. Voor het eerst bij La Cubanita gegeten, we waren nieuwsgierig vanwege goede reacties.

Goede en vriendelijke ontvangst en naar een fijne tafel begeleid. Wijntje besteld en gekregen, de glazen zaten vol vlekken dus nieuwe besteld. Dat was de eerste teleurstelling. Het bestellen van eten ging prima totdat om de haverklap bediening aan tafel stond met eten dat niet voor ons was. Niet 1 of 2 keer maar zeker dat 8 keer aan toe! De laatste bestelling waren de hamburgertjes, die kwamen dus niet. Toen ze er inmiddels wel waren zagen ze er niet uit, grijs ipv bruin en niet te eten. Helaas niet het avondje waar wij op gehoopt hadden. De bediening maakte het goed door ons koffie aan te bieden. Voor ons geen 2de keer.

38. Ervaringsdeskundige van La Cubanita. Deze vestiging mag als eerste van mij voor eten en service een 10 ontvangen. Werden keurig ontvangen door de (wat later bleek) de bedrijfsleider. Drankjes kwamen steeds snel, evenals alle gerechtjes. Andere obers waren ook erg leuk, bediening met een grote lach en een kwinkslag. We waren trouwens die ochtend nog keurig gebeld dat het restaurant eerder dicht ging vanwege oudjaar. Erg netjes. Het toilet was keurig schoon. Enige minpuntje wat ik zou kunnen bedenken is dat het voor mij (50-jarige die haar leesbril was vergeten) iets te donker was aan tafel om de menukaart te lezen, maar het lampje van de smartphone lost dat snel op.
    Kortom, een aanrader en wat mij betreft mogen deze chef en bedrijfsleider de witte en zwarte brigades in Alkmaar, Heerhugowaard en Schagen gaan trainen ;-)

39. We waren met een groep. De bediening verliep niet soepel. De helft kwam dubbel of helemaal niet. Drankjes kwamen ook niet altijd. Toiletten waren erg smerig. Jammer, het ziet er zo leuk uit van binnen.

40. Ik snap de goede beoordelingen niet zo. De helft kwam dubbel of niet, sommige dingen super vet, andere mega droog. De crème brûlée als dessert was een koud laagje vanille pudding, het dieptepunt van de avond. Verder hebben we het gezellig gehad, maar die gezelligheid zoeken we de volgende keer ergens anders op!

41. Vriendinnen en ik zijn hier afgelopen zaterdag uit eten geweest. Tapas smaken goed, cocktails zijn erg lekker en we hadden een top gastheer. Vriendelijk en zeer attent. Iedereen is goed op elkaar afgespeeld. Anders als bij andere la cubanita's. Stukken beter georganiseerd. Wel tocht het ligt bij de hoge tafels. Verder prima avond gehad.

42. Erg lekker gegeten en goede service! Top!

43. Vanavond geweest met mijn vriend, de avond begon goed. Een jonge meid die ons in het begin alles uitlegde. Was haar eerste dag maar ze deed het goed!
    De cocktails waren erg lekker. Eten viel qua smaak een beetje tegen. In totaal 4 rondes gehad, 3 kwartier per ronde gewacht. Uiteindelijk er toch maar wat van gezegd. Toen werd ook ons eten lauw/koud geserveerd (wat warm hoorde te zijn) en we hadden ook een halfuur gewacht om drinken te bestellen. Uitleg was dat de printer kapot was, kan uiteraard gebeuren! Verder niet echt een excuus gehad.
    Organisatie was erg rommelig. Jammer! Het is een mooi concept en een mooie locatie!

44. Wat een top tent! Zaterdag hier wezen eten met mijn vrouw. Het was heerlijk, het eten was snel op tafel, de bediening was vrolijk, ze waren snel en bleven maar lopen. Echt mijn complimenten voor zo'n jong team.

Wij komen hier zeker nog een keer terug!!

45. Gisteren met 4 personen wezen eten bij 'La Cubanita' in Enschede. We waren al bekend met het concept in andere steden, maar het viel ons allen op dat de bediening hier erg snel en vriendelijk was. Er werd goed gelet of het drinken op was, de bestellingen werden snel opgehaald en de tafel snel afgeruimd. Het eten was zoals we gewend zijn bij La Cubanita erg lekker, dus hierbij mijn complimenten voor deze relatief jonge ploeg in een prachtige locatie in Enschede.

46. Dit fantastische restaurant vrijdag met proef eet ontdekt. Leuk gesprek gehad met een manager en we hebben besloten zaterdag hier uit eten te gaan. Tapas in de tent waren goed van smaak maar in het restaurant smaakte het zelfs nog beter. Bediening was vlot en vriendelijk. Als aflsuiter nog een mojito in hun tent gedronken, top weekend gehad!

47. Het eten was heerlijk! Ook was het snel bij onze tafel. De cocktail die ik had besteld was ook lekker! Vrolijke bediening maar soms een beetje zoekend! Al ons bestelde eten gekregen zonder enige moeite.

De gastheer aan onze tafel was ook erg vrolijk en verschillende mensen vroegen ons of alles nog naar wens was! Super avond.

Ps. De eerste hap was beter dan sushi :) xD

48. Geweldige locatie in statig herenpand op de Oude Markt. Gastheerschap dramatisch. Jongelui zonder tafelmanieren doen maar wat. Hoop dat ze nog goede managers aannemen anders zullen ze het moeilijk gaan krijgen.

49. Erg slecht! Inderdaad kregen ook wij een gastvrouw toegewezen die we maar één keer gezien hebben. Na 3 kwartier nog geen drinken maar eens gevraagd waar dit bleef, toen waren ze het blijkbaar vergeten en ze wisten ook niet meer wat we besteld hadden. Na een uur gezeten te hebben kregen we eindelijk drinken (gooit mevrouw 2 bier van het dienblad op tafel en over mij heen, erg vervelend maar kan gebeuren). Anderen moesten dit opruimen, maar dit bleef allemaal liggen. Dus uiteindelijk maar weg gegaan. Veel andere mensen hoorden we ook al klagen dat het lang duurde.

Na een uur dus met een natte broek naar huis (zonder echte excuses) en niks gegeten en gedronken.

50. mandy

51. Gisteren hier gegeten. Leuk gelijk een jongen aan je tafel die zegt dat hij je gastheer is van die avond. Helaas deze jongen de hele avond niet meer terug gezien.

Wachten op eten en drinken duurde erg lang. Ook werden verkeerde gerechten bezorgd. Om ons heen veel mopperende klanten die hetzelfde ervaarde. De afwas / vieze bakjes stonden torenhoog opgestapeld midden in het restaurant. Niemand die die wegbracht.

Bij het afrekenen hebben we nog wel even nagevraagd hoe dit kon. Die jongen gaf zelf ook aan dat het niet liep, maar wist niet goed waar het probleem lag.

Voor mij een reden om daar niet meer te eten.

52. Kortgeleden met de familie wezen eten bij La Cubanita. De bediening stelde zich netjes voor en de drankjes en hapjes kwamen snel op tafel. Er is veel keuze en voor iedereen wat wils. Alle gerechten waren goed gebakken en lekker gekruid. Op een gegeven moment moesten we vrij lang wachten op ons eten maar dat werd heel snel opgelost. Ook werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of het ons smaakte. Het enige wat ik mis is sfeervolle aankleding op het terras aan de achterzijde, maar de muziek was helemaal top. We hebben een fantastische avond gehad en wij komen zeker terug!

53. Een vorige keer was het eten hier erg lekker. Maar dit maal leek alles mis. De bediening was niet bepaald slim te noemen en kwam meerdere malen met het verkeerde drinken, 3 drankjes hebben wij niet eens gekregen, ook is er 1 gerecht nooit aangekomen. Daarnaast werden de rondes niet gezamelijk geserveerd, vaak lauw en slecht gebakken, tevens moesten wij hier lang op wachten. Al met al ging er van alles mis en niet alleen bij de nieuwe serveersters (dit kan gebeuren) maar ook bij leidinggevend personeel en in de keuken. Voorlopig gaan wij niet weer naar dit restaurant.

54. Moeders en ik hebben gisteren hier gegeten. Sangria was lekker, tapas kwamen vrij snel op tafel en waren goed van smaak. De jonge mensen in de bediening doen erg goed hun best en de organisatie was top. Dit restaurant verdient 4 tienen!

Groeten uit deventer.

55. Prima gegeten! Veel keuze en alles wat we kozen viel in de smaak. Toen het wat drukker werd moesten we iets langer op het eten wachten maar prima te doen. De eerste 2 rondes gingen lekker snel. Er is een terras voor en een terras achter. Wij zaten voor. Klasse voor de bediening die telkens alle trappetjes op en af moest.

56. Eten was lekker maar niet bijzonder. Bediening was aardig maar het ging een beetje traag allemaal. Wel naar ons zin gehad met lekkere hapjes. Dank jullie wel

57. Danique Pasveer

Super lekker gegeten. Personeel top, hebben ons een gezellige avond bezorgd!

58. Janneke

Super lekker gegeten en goede service. Komen zeker terug!

59. Lekker eten, en een vriendelijke en vlotte bediening. Mooie kaart met veel verschillende mogelijkheden, voor elk wat wils. Vis, vlees, vegetarisch, warm of koud. De porties zijn klein, 3 á 4 stukjes per portie, maar daarom zijn het "tapas". Voor grote gerechten moet je naar een restaurant gaan, en niet naar een tapasbar. Als je er bent is het aan te raden om de "all you can eat" optie te nemen! Je zit er al snel een paar uur, met telkens andere tapas op de tafel waar je door blijft eten. Het blijft niet bij een éénmalig bezoek aan deze tapasbar.

60. Moi 186 punten

Lekker gegeten, leuke (veel jonge mensen welke wel lerende waren) bediening, gastvrij en veel waar voor je geld. Tuurlijk zijn er restaurant waar andere tapas op de kaart staat maar voor een leuke avond lekker eten en borrelen was dit helemaal goed. Kortom... Aanrader!

61. Zondag 5 juli hebben mijn vrouw en ik het gewaagd om tapas bij la cubanita te gaan eten. Kregen een tafel in de serre toegewezen, wel was het er iets warm maar de heerlijke tapas hebben alles goed gemaakt. Ook een dikke pluim voor diegene die onze gastheer was, erg vriendelijk en gastvrij. Ons zullen jullie vrij snel terug zien.

Hasta luego

62. Voor enkele dagen geleden hier uiteten geweest met intotaal 4 personen op het terras.
    Tapas waren smaakvol en kwamen vrij snel op tafel alleen ging er iets mis in het 3e ronde maar dit werd snel opgelost door onze gastheer.
    Hierbij nogmaals bedankt voor alle gezelligheid en tot een volgende keer!

Familie de graaf

63. Service prima, niks op aan te merken. Leuke sfeer en vooral het eten is prima, je hoeft niet lang te wachten totdat er weer een ronde tapas gebracht wordt na bestelling. Aanrader :)