ma vanaf 12:00

1445200218 67
1466192036 68
1492028119 60
1513019936 46

1. Een enorme teleurstelling: het eten is daar een grote eenheidsworst! Alle pasta`s smaken hetzelfde: behalve die enkele garnaal of champignon die je pasta moet laten smaken. Alle pasta`s worden met de zelfde roomsaus uit literpak aangemaakt en daar door heen komt dan een stukje spek of pepertje.
    Ook de pizza had geen smaak: helaas.
    Ik kom daar noooooit weer!

2. Zaterdagavond 15-7-2017 bij Happy Italy gegeten, spaghetti bolognese besteld, deze komt rechtstreeks, kant en klaar uit de supermarkt, waarna dit bij H. I. in de magnetron wordt gekwakt. Niet lekker.

3. We hadden het eten net op en er werd ons gevraagd of we nog iets wilde drinken of een dessert wilde bestellen. We zeiden dat we de rekening wilden en daarna werden we bot behandeld en kregen kort antwoord terug.

4. Erik 41 punten

Moest erg lang wachten op de bestelling.
    De pizza was zo slecht, dat ik hem niet hoefde te betalen.

5. Heel gezellig gehad, lekker getafeld in een ongedwongen sfeer, met de kinderen en kleinkinderen.
    Aardig personeel, enigste wat ik me bedenken kan dat het nogal lawaaierig is.
    Maar wat wil je in z'n grote tent.

6. Lang op drinken moeten wachten,
    Pizza's besteld de pizza's waren totaal wit onderkant.
    Hier kom ik niet meer.

7. Na een gezellig dagje even een snelle hap. De bediening was snel en voor we het weten stond ons eten op tafel. De pasta carbonara was prima. De pizza vier kazen niet. Het deeg was totaal niet gaar! Echt vies. Na 2 hapjes proberen snel teruggebracht. Excuus en er werd een nieuwe gemaakt. Na een tijd wachten kwam de pizza... Ook niet gaar!! Belachelijk. Manager erbij gehaald. Ze loste het keurig op, we waren er inmiddels wel klaar mee en wilden naar huis. Uiteraard de pizza niet betaald en kregen toetjes mee naar huis. Heel netjes. Maar er werd wél gezegd dat t lastig was met die pizza. Anders werd ie zwart. Waarom ze t niet van de kaart haalden? Hij werd zo vaak besteld... Andere mensen vinden een pizza waar van het deeg niet gebakken is schijnbaar wél lekker...

8. Goedkoop en goed eten 🍴 vooral de pizza's, spaghetti carbonara erg. Vet ideaal voor kids door ballenbak.

9. Getrokken door alle verhalen zijn we hier met de familie eens naar binnen gestapt. Binnen werden we overrompeld door de grootheid van het restaurant en de (gezellige) drukte. Het laat zich een beetje omschrijven als een "eetfabriek", maar dan wel een hele gezellige eetfabriek.

Door een van de medewerkers werden we direct naar een tafeltje gebracht. Voor de kids een Nutella pizza en voor vader en moeder een antipasta en een pasta. Het eten werd snel gebracht in mooie borden en wat ons direct opviel was de grootte van de porties, die waren royaal, zeer royaal. Wat ons ook direct opviel was dat de pasta was doorgekookt en dat is jammer! Direct de ober hierop aangesproken die zich verontschuldigde en de porties mee terug nam naar de keuken. Nieuwe pasta werd snel weer geserveerd en wederom doorgekookt... De ober nogmaals aan tafel ontboden en wederom ging de pasta terug naar de keuken.

Inmiddels kwam de bedrijfsleider aan tafel die zich verontschuldigde en die ons een rondje van de zaak aanbood, omdat we nu moesten wachten terwijl de kinderen al aan het eten waren. De bedrijfsleider legde meteen de manier van werken uit van Happy Italy, waarbij hij aangaf dat de pasta in de ochtend wordt voorgekookt en bij bestelling wordt afgekookt om de snelheid erin te houden bij het uitserveren, waarbij hij aangaf dat er bij het voorkoken in de ochtend iets is misgegaan en dat hij daarom een andere pasta adviseert met de Carbonara saus, zoals wij die hadden besteld. We hebben de goede raad opgevolgd en bij de derde poging kregen wij perfecte pasta op tafel, zeer smaakvol en precies zoals je het verwacht in een Italiaans restaurant.

Zowel de ober als de bedrijfsleider zijn hierna nog een paar keer bij ons aan tafel geweest om te vragen of alles nu naar wens was en om zich nogmaals te verontschuldigen. Bij het afrekenen werden we verrast omdat we - buiten het gratis rondje dank - ook de pasta niet hoefden te betalen, omdat het pas een derde keer goed was. Deze klantvriendelijkheid en service gaat verder dan je verwachten mag en geeft aan dat Happy Italy er echt alles aan doet om je "Happy" te voelen. Wanneer je je klanten zo serieus neemt en ze zo goed behandeld, dan verdien je het dat we zeker nog eens terug komen, al is het ook alleen maar omdat de pasta uiteindelijk overheerlijk was en de kinderen genoten hebben van de Nutella pizza.

Top Service, heerlijke pasta, gezellig restaurant voor als je snel even lekker wilt eten. Aanrader!

10. We hebben er 2 weken geleden voor het eerst geluncht. We hadden pasta besteld. Was erg lekker, veel, en ook voor een goede prijs. Alles wat overblijft mag je meenemen naar huis in een box, zodat je weer op kan warmen. Dat is een goed initiatief. We komen er zeker nog een keer weer terug.

11. Vandaag hebben wij hier gegeten met vrienden. Het eten was redelijk. Mocht allemaal wel wat meer op smaak zijn. De bediening was erg opdringerig!!! Om de haverklap werden de flesjes en glazen van tafel gehaald en werd er gevraagd of wij uitgegeten waren, terwijl er nog duidelijk mensen aan het eten waren. Wij kregen het gevoel dat wij ons eten maar mee moesten nemen in een doggy bag en plek vrij moesten maken voor andere mensen. Dat het eten binnen 5 minuten op tafel staat, wil niet zeggen dat de mensen ook uitgegeten zijn in 5 minuten. Zeker niet met dit soort monster porties. Geen aanrader als je gezellig wilt gaan eten!

12. Vandaag hier gegeten met een aantal vriendinnen. Het restaurant zag er leuk uit en het beloofde veel. We werden netjes ontvangen bij binnenkomst en netjes naar onze tafel gewezen. Toen we eenmaal zaten werd er één keer om drinken gevraagd. Later bestelden we onze gerechten, die overigens erg snel werden geserveerd. De pasta was een beetje aan de harde kant, maar voor de rest prima te eten.

De bediening vond ik dermate slecht. Nadat we onze drankjes op hadden werden de lege glazen wel opgehaald, maar er werd niet gevraagd of we eventueel nog wat nieuws te drinken hadden gewild. Dit gebeurde de hele avond. Telkens moesten we zelf aangeven dat we nog wat wilden drinken. Wanneer we zelf aangaven dat we wat wilden drinken deed de de jongen van de bediening erg ongeduldig en wanneer één iemand wat had gezegd werd er meerdere keren gevraagd: 'Was dat het? Was dat het?' Terwijl de jongen al half wegliep en wij nog niet eens een hele bestelling hadden gedaan.

Ook is er geen enkele keer gevraagd of alles naar wens was. Het merendeel van de bediening keek alsof ze er geen zin en plezier in hadden. De jongen die ons de hele avond 'hielp' liet meerdere malen duidelijk merken dat hij ons weg wilde hebben, zodat hij de boel kon opruimen en zelf naar huis kon gaan. Dit vind ik een schande en zo zorg je er niet voor dat de gasten nog een keer komen eten. Dit vind ik erg jammer, want de sfeer was verder goed.

13. Uitstekende prijs-kwaliteit-kwantiteit verhouding. Mooi ingericht restaurant met open keuken.

14. Verrassend genoeg heerlijk gegeten, geweldige smaken van de pizza. Iedereen die beweert dat ze smakeloos zijn: echt en pure ingrediënten, authentiek. Ik had pizza Cortadina: met Cherrytomaten, rucola en verse parmezaanse kaasraspels. Een echte aanrader: wat een genot voor 4,75€. Ongelooflijk hoe ze het doen! Heb tevens stukken gehad van de De Lusso Margherita en Deliziosa: ook deze waren heerlijk! Pasta van mijn partner was goed, smaakvol.
    Het is groot, gericht op massa. Verwacht geen candle-licht-diner, niet voor niets een 'Fast Italian'... Wij waren met grote groep, dus wachten was iets langer dan gemiddeld maar hadden zeer vlot ons gerecht. Mooie inrichting, service mag professioneler, ook in een dergelijke tent. Het zijn grotendeels net iets te jonge meiden/jongens, maar je bent ten slotte wel uit eten (vragen om borden aan te geven terwijl er zeeën aan ruimte is, drankjes wiebelend op tafel zetten enz).
    Super ervaring rijker, ik kom zeker terug!

15. Henry en Sylvia

Verschillende keren geweest, de pasta's die ik heb gehad zijn voortreffelijk. Pizza's hou ik niet van, kan hier dus niet over oordelen. Prijs/kwaliteit perfect.

16. Hier op maandag gegeten. Heerlijke pasta's en salade. Vriendelijke bediening. Je eet hier veel voor weinig geld.

Nog een mooi pluspunt: we hadden nog best veel eten over en dit werd in nette afgesloten bakjes voor ons gedaan om mee te nemen... Kortom helemaal top!

17. Wat een slechte bediening, het meisje van de bediening vergat de helft aan te slaan en ontkende dat daarna. Ze zetten het verkeerde eten neer en ze deden helemaal niks met onze klachten. Echt niet heen gaan, ik had hoge verwachtingen maar wat een afknapper

18. Smakeloos eten. De pizza bodem erg droog (knapperige koek haast). Ingrediënten zonder smaak, lijkt allemaal alsof het uit een blik komt.

Verder mooie locatie, goede sfeer, attente bediening.

Zonde van zo'n mooie uitziende plek. Nooit meer hier.

19. Slecht. De serveersters zijn erg dwingend. Komen om de haverklap bierviltje, lege flesjes en de borden van tafel halen. Daarnaast het eten zo snel op tafel, pizza was echt niet lekker. Locatie is top!!

20. Nog nooit zo snel eten en drinken op tafel gehad. Bediening was vriendelijk en goed! Eten gewoon goed.. en wat betreft prijs: goedkoop!

21. Top restaurant! Met drie vriendinnen op donderdagavond gegeten en de pasta was heerlijk! Bediening is vlot en erg aardig!

Helaas kun je niet apart afrekenen, maar wij gaan er zeker vaker heen :)

22. Wellicht een van de slechtste plekken waar ik ooit heb gegeten. Samen met mijn vrienden een pasta en pizza besteld. Binnen 2 minuten stond deze al op tafel wat natuurlijk erg prettig klinkt, totdat je de eerste hap ervaart.

Mijn pizza was bijzonder smakeloos. Zaten enorm veel paprika's op die goed in olie doorgelekt waren. De korst was droog en vanaf ongeveer 5 cm kwam de tomaten saus pas. Deze smaakte echter alsnog naar niks. Net als de kaas. De pasta was zeer smeuïg. In de gehaktballen zaten kleine harde stukjes en ze smaakten heel flauw.

De service was prima. Ze waren erg aardig. Toch werd er geen actie ondernomen, alleen excuses toen ik ze vertelde dat het totaal niet gesmaakt had.

Het is zonde dat een restaurant op zo een mooie locatie, met een mooie aankleding (waar duidelijk veel geld in is geïnvesteerd) en een zeer goede keuken heeft, heel matig voedsel produceert. Voor ons was het een Sad Italian experience

23. Moi 186 punten

Het is een groot restaurant, er liep enorm veel personeel, we hebben een voor, hoofd en nagerecht gehad. De porties zijn groot, het eten is lekker (erg goed zelfs, had ik niet verwacht!), het restaurant gehorig want druk en de rekening is klein. Niet iets waar je voor de eerste keer romantisch met iemand uit eten gaat maar wil je snel, goed en niet duur eten dan ben je hier aan het juiste adres!

24. Sander Noorman