Grillmasters in Enschede

Centraal gelegen in hartje centrum van Enschede.

Makkelijk te bereiken vanaf het station en vanaf van Heekplein. In de directe nabijheid van het uitgaanscentrum, winkelstraten en centrum/plein.

Grillmasters laten bezorgen?

1635192849 80
1651975231 71

1. Eten was prima.

2. Vera Mulia

We kwamen vaak bij deze restaurant, goede bediening, lekker gegeten en een goede prijs!

3. Joseph Okoro

It was calm

4. Voorgerecht niet gekregen, waren ze vergeten. Niet al het vlees was gaar. Dit gemeld, maar kregen slechts een sorry. Dat was het.
    Viel erg tegen. Jammer.

3,7
  5. We hebben heerlijk gegeten. Ook degene die meer voorkeur had voor groenten dan voor vlees. De bediening was heel prettig en dacht mee met een van de kaart afwijkend toetje, namelijk een heerlijk 'Argentijns ijsje'.

6. Annette

Heerlijk gegeten, vriendelijk gastvrij personeel. Aanrader

7. Vol verwachting hadden wij voor 27.04 om 18:30uur gereserveerd met 6 personen. Helaas om 19:45 uur hadden wij ons voorgerecht nog niet. Een van ons ging vragen bij de bar. We kregen een kort en lichtelijk agressief antwoord en moesten maar “gewoon wachten”.

We wilden gaan en vroegen om te betalen maar er kwam niemand. Om 20.00 uur besloten we maar te gaan. Toen kwam er in 1x een medewerker bij ons buiten.

We werden uitgemaakt voor k*nker zwerver en k*nker idioot. De medewerker wilde lichamelijk geweld toepassen. We zijn ons echt een hoedje geschrokken. Gelukkig kwam een dame van het restaurant de boel sussen.

Ik vind een excuses echt op zijn plaats. We voelen ons zwaar beledigd en willen graag een reactie hierop.

8. Wij hebben heerlijk gegeten! Vlees kwaliteit was uitstekend!!!
    Zeker een aanraden!

9. Kwaliteit hoog en heerlijk ontspannen gegeten.

10. Nicoline

Het eten en drinken was super goed.
    Een aanrader.

11. BeeBeeG

Dit was een tegenvaller!
    Erg lang moeten wachten op zowel drankjes als eten. Totaal ruim 3 uur gezeten.
    Kwaliteit van het eten was matig, ook in ons geval erg veel ijsberg sla. Beschadigde borden. Op zich ziet het er binnen erg gezellig uit, maar erg gehorig en een vervelende tocht, er stond vast ergens een deur open. Wellicht ligt het aan de bezetting vanwege de pandemie, maar gezien de eerdere recensies zit er structureel iets mis. Jammer!

12. We hebben ruim 1,5 uur moeten wachten op ons eten. Maar we kregen het pas nadat we de bediening hadden gevraagd waar het bleef. Toen pas hadden ze in de gaten dat niet alleen wij, maar meerdere tafels al een hele lange tijd zaten te wachten. Het eten was duidelijk afgeraffeld, mijn medium biefstuk was rauw en dus niet warm. Geen excuses van het personeel, geen korting, geen gratis drankje.
    Normaalgesproken is het hier goed maar voorlopig ben ik er wel even klaar mee. Gemiste kans

3,7
  13. Was gwn heerlijk, de sfeer was koozie, goeie muziek, de eten presentatie was mooi, ze waren lekker. Drink was ook goed. Tuurlijk kom ik terug.

14. Het eten was goed.
    Bediening liet lang op zich wachten. Hier hadden meerdere mensen klachten over.

15. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Met name de varkenshaas een echte aanrader. Niet vaak zo mals gehad. Spare ribs ook even geproefd van tafelgenoot. Heerlijk 👍

16. John Hendriksen

Lekker en goed gegeten. Bediening was goed.

17. We hebben daar met de Kerst gegeten met het hele gezin en aanhang. Het eten was goed, een prima bereid smakelijk stuk vlees en goede garnering. De bediening was goed, op één onvriendelijke medewerker na die of haar dag niet had of niet kon omgaan met de drukte. Of misschien niets heeft met horeca waar de klant koning hoort te zijn. We hebben desondanks toch wel een goede avond gehad.

18. Wij hebben met twee personen hier gegeten. Het eten was redelijk tot goed. Wij vinden de bediening erg slecht. Bijna onfatsoenlijk. Geen enkel vriendelijk woord. Geen enkele keer vragen of het smaakte. Geen uitleg. Ronduit slecht. Komen hier niet weer.

19. m 35 punten

Wij waren hier vanmiddag om 17.00 Uur en hebben hier heerlijk gegeten! Het vlees was lekker mals en de vegetarische schotel was prima, alles goed gegrild en gekruid! Wij komen hier zeker terug!

20. We hebben hier een erg nare ervaring gehad. Ik heb me nog nooit zo geschoffeerd gevoeld in een restaurant.
    Gekozen voor een schotel waar 3 verschillende soorten vlees met gegrilde groenten op lagen.
    Na het voorgerecht vroeg men ons of het hoofdgerecht gelijk kon komen. Nadat we hierop bevestigend hadden geantwoord werd de frietjes gepofte aardappel sausjes en salade op tafel "gekwakt" de schotel met vlees kwam ruim 10 minuten later. Helaas heeft het vlees niet kunnen rusten voor het opdienen. Dus de gegrilde groenten dreven in de vleessappen .
    De bestelde champignonsaus werd niet geserveerd. Ook niet toen we vroegen of het alsnog gebracht werd.
    Na de koffie maar om de rekening gevraagd.
    Deze werd door een dame in het voorbijlopen op tafel gelegd zonder ook maar een blik naar ons toe.

De opmerking van het personeel dat het vlees niet rust is dat het anders koud word! Ik heb het nog nooit zo zuur gehoord.

Al met al een nare ervaring. En mij zien ze hier niet meer terug

3,1
  21. Het begon goed. We werden goed bediend. Toen we het vlees kregen bleek dit rauw te zijn. Kwamen tussendoor niet vragen of het lekker is hierdoor de helft laten liggen en op het laatst maar tegen een serveerster gezegd dat het vlees rauw was. Met de opmerking wilt u dan wat anders? En slecht bediend met drinken. Drinken was op en wij maar wachten tot ze kwamen. Dus geen aanrader.

2,1
  22. Wij hebben met vier personen HEERLIJK gegeten. Het vlees (kip, varkenshaas, biefstuk, spareribs) was perfect bereid. Ook de bijgerechten, groentemix, gepofte aardappel en de salade waren erg lekker. De bediening was vriendelijk en correct. Zeker een aanrader! Wij komen terug.

23. Heerlijk gegeten vandaag met een bon van social deal, alleen de gebakken aardappelen waren
    niet echt aardappelen eerder schijfjes wij vinden voor een restaurant zoals dit geen reclame
    geb. aardappelen zijn voor ons echte aardappel blokjes, en dan lekker gebakken.Daar tegen over de geb. champions waren Heerlijk.
    ga zo door ( behalve de geb. aardappels)
    Thom Engelbertink en Yolanda Barske

24. Bijzonder goede vleesgerechten; correcte bediening en zeer klantvriendelijk. Beslist een aanrader. Zeer redelijke prijzen.

Doen!

25. kuna 46 punten

Omdat het mijn verjaardag was ben ik samen met mijn moeder wat gaan eten bij Grillmasters. Hoewel ik al heel vaak in Enschede wat heb gegeten, was dit restaurant me nog nooit opgevallen. Wat ons het eerst opviel was dat het er super schoon was! Personeel ook netjes in de kleding en vriendelijk. Het eten was super lekker. Heerlijke lamkoteletten heb ik gehad en mijn moeder nam een biefstuk. Het vlees was super mals en zelfs zonder tanden zou je het nog op kunnen eten, haha. Na het hoofdgerecht hebben we nog een heerlijk toetje gehad. Die was wel wat aan de dure kant vonden wij, maar ze hadden niet zuinig gedaan qua hoeveelheid. Was ook super lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

27. An 25 punten

Vanavond wezen eten met 6 personen, (zijn al vaker hier geweest). We komen binnen en we hadden de jas nog aan, en werd ons al gevraagd wat we wilden drinken. We zaten nog niet eens op de plek. Kregen bier uit flesje, geen punt hoor problemen met de tap (kan gebeuren).

We hadden o.a carpaccio besteld, is normaal heerlijk daar, maar nu lag er bedje van ijsbergsla onder waardoor het vlees in de dressing lag, de carpaccio.

Hoofdmenu besteld, en ging de combi friet en gebakken aardappels ook mis. Ondertussen hadden we nog een drankje besteld, wat maar niet kwam... Dus gevraagd waar blijft onze bestelling? Sorry vergeten.

Dessert ging ook fout, ijs was geserveerd, de koffie kwam bij 2 personen later, en inmiddels was het ijs op, toen kreeg nr 3 zijn koffie.De bediening heeft erg gefaald, bediening ging dwars over tafel, en de drank werd niet naar gevraagd..

In de zomer 2014 zijn we hier ook geweest, en was de bediening ook slecht, en gaven we ze het voordeel van de twijfel, maar na vanavond zijn we er even klaar mee. Erg jammer het was altijd een gezellig en goed adres.

Misschien komen we eens terug om te kijken of het verbeterd.
    P.s het eten was redelijk goed.

28. Hier vorig weekend gegeten met zijn tweeën. We gingen voor het CineMenu, waarbij je 3 gangen hebt én een bioscoopkaartje. De carpaccio was erg lekker, evenals de uiensoep. Ook de spareribs en de quadril waren heerlijk. Helaas was de service na ons toetje minder goed. Er werd niet meer naar ons omgekeken, terwijl wij de rekening wilden. Nog naar gevraagd, waarna dat ook weer vergeten werd. Voor de rest top restaurant!

29. Christien Arfman

Het eten was uitmuntend, ossenhaas was van topkwaliteit .
    Mijn complimenten aan de bediening over de uitleg en goede zorgen. Ik ben in vele restaurants geweest, maar deze heeft mijn voorkeur.

30. Steekt met kop en schouders uit boven de andere restaurants in Enschede stad. Ik kom hier regelmatig. Neem stokbrood kruiden als voorgerecht, vervolgens chicken wings en als hoofdgerecht de 500 gram Ossenhaas. Beste vlees ooit gehad. Elke keer als ik in de binnenstad kom, twijfel ik om naar een andere te gaan, maar ik kom toch weer hier terecht.

Zitten een paar onvriendelijke mensen in de bediening, maar deze negeer ik gewoon. De rest van 't team is gewoonweg top.

31. We hebben met 2 personen de daghap besteld voor iets meer dan een tientje per gerecht. De hamburger XXL was een zeer grote hamburger met smakelijk broodje. Goed gekruid, geen extra sauzen nodig! Nette portie friet en de salade was super. Geen vette mayonaise-dressing erop waardoor je niks meer proeft van de sla maar een heerlijk lichte dressing met kruiden en stukjes verse tomaat, komkommer etc. De andere daghap, de varkenshaas was ook smakelijk. Portie was heel ruim. Kortom: de daghappen waren beiden voortreffelijk, medium gebakken en prima gekruid, niet te weinig niet te veel. Ik ben een fan en kom hier zeker weer. Echt een aanrader voor goed, kwalitatief eten voor een nette prijs.

32. Joris 384 punten

Voor twee weken geleden hier met collega's wat gegeten. Ik was echt heel blij verrast. Voor het eerst sinds tijden zo lekker gegeten. Een lekkere ossenhaas genomen, 400 gram. Je kunt zelf aangeven hoeveel je wilt hebben. Het was echt super super mals, met lekkere rauwkost en heerlijke dikke frieten. Als toetje warme appeltaart met vanille-ijs gehad. Vriendelijke bediening en alles ging lekker vlot. Vandaar 4x een dikke 10!

33. Wij zijn super tevreden met grillmaster. Bediening gezellig en vriendelijk. Goede sfeer.
    Het eten is er heerlijk. Wij komen graag terug.

34. Coeris

35. Mooi restaurant. Heel veel keus! Als vleesliefhebber ideaal natuurlijk. Voor mij was dit de eerste keer. Zeker niet de laatste. Goede en snelle service. Gerechten kunnen aangepast worden naar wens. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Dacht dat het duurder zou zijn maar viel heel erg mee! Voor herhaling vatbaar!

36. Wel een iets andere Groupon dan de vorige keer. Je hebt geen keuze en je krijgt alleen dit hoofdgerecht. Des al niet te min, het was weer heerlijk. Het is niet echt een familie restaurant. Onze kids waren ongeleide projectielen. Tip! Maak een kids corner.. Maar het was weer overheerlijk. Het is echt een GrillMaster(s)!

37. Tony

38. Kees 63 punten

Deze keer voor de daghap gegaan, kwaliteit prima, bediening vriendelijk al lopen ze erg lang op de drankjes. Aankleding is prima maar sfeer kan beter. Hier komen we zeker vaker.

39. Gisteren, op Moederdag, op zoek gegaan voor een leuk, gezellig en betaalbaar adres in Enschede. Op de bonnefooi, zonder ons voorbereid te hebben.

Ons oog viel op het bord buiten met een leuke aanbieding en een keuze tussen spare-ribs of een BBQ-spies. Vleesliefhebbers als we zijn, was de keuze ook snel gemaakt. Bij binnenkomst valt gelijk de grote, langwerpige ruimte op met comfortabele stoelen en attent personeel. Jammer dat de keuken niet een open centraal punt vormt in deze ruimte, want het had zeker bijgedragen aan de nu ietwat zakelijke sfeer. De keuken zit nu wat weggestopt achter in de zaak.

Hoewel er die avond veel reserveringen waren, konden wij ook zonder reservering lekker aanschuiven.
    Ikzelf ging voor het menu met de BBQ-spies en mijn moeder voor de spare-ribs.
    Er werd vlot bediend, de spies van kip en de spare-ribs waren van goede kwaliteit.
    Omdat kip bij een hoge temperatuur de neiging heeft snel droog te worden, bleef deze spies heerlijk mals van binnen met aan de buitenkant een lekker houtskoolgeurtje. Ook de spare-ribs waren goed van smaak. Dit alles werd geserveerd met een lekkere frites en salade.

Wij hebben na het dessert en de koffie deze Moederdag dan ook voldaan afgesloten.

Alleraardigst is dan ook nog te vermelden dat eenieder bij het verlaten van dit restaurant nog een leuke attentie meekreeg in het kader van Moederdag. Top!!!
    Deze restaurateur en z'n team krijgen van mij dan ook een pluim voor de service.
    Kom zeker een keer terug.

40. herma roelink

Gisteren op valentijnsdag gegeten, vriendelijke bediening, prijs kwaliteitsverhouding helemaal goed, eten was overheerlijk, mooi pand. Ik kom echt nog wel terug.
    Uitstekend!

41. Pin 147 punten

We komen hier regelmatig en bestellen dan de voordelige daghap. Je krijgt royale porties en het smaakt iedere keer uitstekend! Het personeel is jong, maar heeft wel ervaring en is vriendelijk. Mooi en sfeervol interieur.

42. Mooi ruim restaurant, waar je niet met je neus op het bord van de buren zit. Mooi, sfeervol ingericht met voor de verandering eens lekkere stoelen om op te zitten.

De voorgerechten waren erg lekker, dat beloofde wat voor het hoofdgerecht. Grillmasters liet ons niet in de steek wat dat betreft. Hoewel we wel wat lang moesten wachten op het hoofdgerecht was dit ook heerlijk. Lekkere malse steaks, heel lekker gekruid, maar niet té. Lekkere sauzen (nog nooit zulke lekker chimichurri gehad), gebakken frieten en groente.
    Het nagerecht viel wat tegen. Opgewarmde diepvries appeltaart met een bolletje standaard ijs en uitlopende slagroom uit een spuitbus.
    Voor die 5,50 had ik wel iets meer verwacht.
    Al met al een lekkere en geslaagde avond, wel met wat verbeterpuntjes.

43. Wat hebben we ontzettend lekker gegeten! Vers, genoeg, vriendelijke bediening zonder opdringerig te zijn...Ook glutenvrij eten is geen probleem.
    De prijs vind ik erg redelijk als je kijkt naar de hoeveelheid en kwaliteit van het eten!

Kan er maar 1 ding over zeggen; ga het proberen!

44. Argentijns Steakhouse Grillmasters

Geachte heer Hamhuis,

Waarschijnlijk heeft u de vorige keer onze spareribs van 400gram van de daghap genomen die voor E9,50 in de aanbieding staat.

Op de kaart bieden wij echter ook de spareribs van 500-600 gram aan die inderdaad E14.50 kost. Omdat dit niet het zelfde gewicht is als op de aanbieding, is de prijs ook anders.

Het is dus niet zo dat de prijs 2x zo duur is geworden, maar het gaat hier over 2 verschillende gerechten. Aangezien u E14.50 heeft betaald gaat het hier over de 500 gram spareribs en geen daghap.

Mocht dit een misverstand/ miscommunicatie zijn geweest kunt u even langskomen met de bon, dan kunnen we samen dit recht te zetten.

Met vriendelijke groet,

Argentijns Steakhouse Grillmasters

45. Ben er een keer geweest en heb er spareribs gegeten. Toen kostte het nog 8 euro 50, nu moet hetzelfde 14.50 kosten. Schandalig, bijna 2x zo duur geworden. Sorry, euro's zijn euro's, als ze graag snel rijk willen worden dan maar niet over mijn rug.

46. Hugo Dresselaers

Ik kan me helemaal aansluiten bij de positieve recensies. Inderdaad is de bescheidenheid van het personeel en de eigenaar van dien aard dat je je volledig ontspannen voelt en heerlijk kan tafelen in een bijzonder aangenaam interieur. Ook op het buitenterras is het goed toeven.

Het eten is uitstekend van daghap tot uitgebreid menu. Grillmasters is zonder meer het beste steakhouse van Enschede, de absolute nummer 1 en meer dan dat! Complimenten.

Uiteraard komen we hier vaker.

47. Marieke 107 punten

Het verbaast me dat de 2 keer die ik hier heb gegeten, het zo ongelofelijk leeg stond. Echt.

Het eten is zooo lekker daar! Het wordt heerlijk gegrild. Oke, het kost misschien wat, maar ik vind ook wel dat dat mag. Daarnaast is de daghap 9,50 het ook echt waard!

De sfeer is helemaal goed, met hele leuke bediening en goede service.

Wil je lekker eten van de gril? Dan is dit het restaurant wat je zoekt. (en nee, ik ben geen familie of een 1 of ander reclame-bureau, gewoon een simpele studente die van lekker eten houdt)

48. Peter van Oosteren

Erg vriendelijk en alert personeel. Kort vriendelijk praatje en erg behulpzaam zonder opdringerig of aanwezig te zijn. Doet die jongen die er rondloopt erg goed.

Verder is het eten erg lekker.. Bepaalde gerechten misschien niet al te goedkoop, maar de verhouding tot de hoeveelheid doet de prijs goed. Anders is de daghap een goed alternatief. Ik kom hier zeker vaker!

49. Heb hier een tijdje geleden gegeten en ik kan niet wachten tot de volgende keer. Het eten was heerlijk, goed gekruid en het personeel was erg vriendelijk. Het oogt idd een beetje leeg maar ik heb dat zeker niet als storend ervaren. Het restaurant ziet er erg mooi uit en de sfeer is erg leuk.

Als je zoals ik van lekker vlees houd is dit zeker een aanrader.