Grillhouse Wallstreet in Enschede

1517742064 84
1581943149 85
1601203474 85
1620463800 85

1. Gisteren heerlijk gegeten bij Grillhouse Wallstreet. Zelden zo lekker gegeten. Alles was top. Ik verwachtte kleine gerechtjes, maar we kregen flinke porties op ons bord. Vriendelijke bediening en een leuke sfeer. Wij komen hier beslist nog een keer terug.

2. Vanavond super lekker gegeten! Hadden het restaurant gevonden via eet.nu! Heerlijk gegeten, grote porties, leuke muziek, aardige bediening, en een super prijs!

3. All you can eat duurt erg lang. Na 2 uur heb je (hopelijk) net 2 rondes gehad.

3,2
  4. Merlyn en Leen

Tijdens ons verblijf in Enschede zijn we gaan eten bij Wallstreet. Zowel de bediening als het eten was goed. Achteraf bleek dat de eigenaar uit hetzelfde dorp kwam als waar wij vandaan kwamen. Zeker een must om hier te gaan eten als je in Enschede bent. Bedankt voor de gezelligheid.

5. 4 musketiers

Super lekker eten en leuke bediening!! Wij hebben een top avond gehad. Prijs was goed. En we hebben ons helemaal vol gegeten! We mochten zelfs nog het toetje bestellen na onze tijd.

6. Hermien Homrighausen

Prima restaurant. Fijn is het concept alle youforce canon Eaton, waardoor je de mogelijkheid hebt alles van de kaart te proeven met bediening. Je kunt dus lekker met gezelschap aan tafel blijven zitten.

7. De 4 studenten

Samenvatting:
    Eten verschilde heel erg in kwaliteit, meeste vlees was te zwart en de bediening werd steeds onbeleefder.

In detail:
    Het systeem "all you can eat": Alle mensen aan tafel moeten hebben opgegeten voor iemand iets nieuws mag bestellen (max. 2 gerechten pp/per keer). Aangezien de gerechten heel erg verschillen in omvang en bereidingstijd (of tot ze geserveerd worden) is dit heel erg onhandig als je met meer dan 2 mensen eet. Het resultaat; ik had mijn eten al op voor de anderen hun eerste gerecht kregen en binnen 2 uur kan je realistisch 4 keer bestellen.

Het eten:
    De kangoeroe en de tortilla soep (soep van de week) waren de enige gerechten die echt konden overtuigen. De hamburgers zijn (ondanks dat de broodjes lichtelijk aangebrand waren) de vullers om binnen de 2 uur vol te raken. De garnalen, de champignons en de zalmsalade waren goed te eten (op de ongepelde en zwaar pittige garnaal op de salade naar). Hiermee houden de positieve ervaringen helaas op.
    De maissoep smaakte voornamelijk naar kokos. De kip, kogelbiefstuk en varkenshaas waren allemaal aangebrand en het varkenshaas verdronk een beetje in erg pittige peper-roomsaus. De spareribs werden in porties van 3-4 ribbetjes bezorgd. De tonijnsteak had de vorm en consistentie van een hartig taartje en was aan de rauwe kant. Toetjes: Het goedkoopste vanille-ijs uit de Jumbo-vriezer smaakt beter dan het ijs dat wij geserveerd kregen. Het dieptepunt was echter het appelgebak. Het leek allemaal één massa en deeg, vulling en kruimeldeeg waren qua consistentie niet te onderscheiden. Mijn vermoeden, het was 5 dagen eerder ontdooid en in het dooiwater laten staan.

Service: Het personeel leek matig geïnteresseerd in de klanten en vragen en kritiek werden niet gewaardeerd. In plaats daarvan verdedigde de bediening zich met zwakke uitvluchten ("de knoflooksaus stond niet op mijn lijstje", "dat ligt aan de gril") en leek begrip of een excuus onmogelijk.

3,7
  8. Vriendengroep (8pers) uit arnhem

Wij hebben super lekker gegeten en de sfeer is ook goed.😄 Prijs-kwaliteit is ook goed👍 Je verwacht kleine gerechten bij al jou can eat maar je krijgt echt waar voor je geld👍😀. Wij komen in veel restaurants en deze behoort vanaf nu tot favolijst😜😜

Hier komen we zeker weer terug👍

9. 14-02-16 heb ik hier gegeten met mijn vriend, we werden hartelijk ontvangen en mochten zelf een plek uitzoeken. Het eten was erg lekker, met name de gebakken champignons! Wat wij minder vonden was dat we aan het einde bijna 20 minuten hebben moeten wachten tot onze bestelling werd opgenomen. Ook was het best wel koud in het restaurant.. Misschien dat hier iets aan te doen is. Wij komen sowieso nog wel een keer terug hier, want het was verder helemaal goed en betaalbaar.

10. Voor een goede prijs heerlijk gegeten! In vergelijking met (veel) andere all you can eat restaurants krijg je hier grote porties. Er is veel keuze aan verschillende vlees en vis gerechten. De hamburgers waren erg lekker! De kangeroe biefstuk was een beetje taai maar alle andere soorten vlees waren lekker en goed gekruid. We hebben erg genoten en komen graag nog een keer terug. Het restaurant valt alleen bijna niet op in de straat, dat mag best want het is er goed en lekker!!

11. Zijn wezen eten met z'n tweeën en waren aangenaam verrast. Een top team wat er alles aan doet om je een fijne avond te bezorgen. Geen wens is te veel / moeilijk. Lekker eten dat goed op smaak is en netjes wordt opgediend. Bediening vlot en attent. Zou een ieder dit restaurant aanraden. Gaan snel nog eens.

12. harry bakker

13. Ronald Roozeboom

Niet de eerste keer dat ik daar heb gegeten, zeker niet de laatste. Deze keer met vrienden waarvan er een met een lactose en paprika allergie. De manier waarmee hier werd omgegaan was een aangename verrassing. Er werd echt werk van gemaakt. Er werd een speciale kaart voor haar gemaakt waar op aangegeven werd wat ze wel en niet kon eten. Fijne service. Verder hebben we er weer heerlijk gegeten. De kangoeroe biefstuk was voor mij nieuw op de kaart. Net als alle andere gerechten smaakte deze heerlijk. Bediening werd weer met wat humor gedaan. Kortom we hebben weer een gezellige avond gehad en daarbij weer heerlijk gegeten. Tot de volgende keer zou ik zeggen.

14. Hans Reijnen

Top, heel lekker gegeten. Sfeer iets lager cijfer gegeven omdat we de enigen waren, met meer mensen wat gezelliger. Maar we komen zeker terug.

15. Alouis ter denge

Leuk concept. Van alles wat voor een leuke prijs.

16. We hebben weer heerlijk gegeten. Op het menu stond ook kangaroe biefstuk vermeld, echt een aanrader.
    Complimenten voor de kok en het personeel.

Groetjes Fam. Stuiver.

17. A,J, Gouma

Hebben uitstekend gegeten, leuke formule en keus genoeg.
    Bediening was zeer vriendelijk, en hield goed in de gaten wanneer je een volgende ronde wilde.
    Komen zeker terug

18. Leuk restaurant met zeker een goed concept, je kunt veel eten proberen voor niet al te veel geld. Bediening gaat redelijk vlot en ze hebben voor elk wat wils. De mindere ervaring: Wij kregen biefstuk met een sterke smaak, wel gemeld bij de bediening die excuus maakte, maar dit na het te hebben doorgegeven aan de keuken niet heeft teruggekoppeld. De meest onaangename ervaring was helaas de koude in het restaurant, ondanks dat we ver van de buitendeur zaten en tot twee keer hebben verzocht of de deur dicht mocht, bleef deze gewoon openstaan en het tochtte daardoor enorm onder de tafels. Dit was teleurstellend! vandaar een 5 op service

19. Marco & Caroline

We zijn hier gisteren wezen eten (op een maandag) en het was een super goede ervaring. De service was erg vriendelijk en we hadden ons eten relatief snel, al kan dit liggen aan het feit dat het zo rustig was. Het eten was van super goede kwaliteit en voor de prijs die gevraagd wordt al helemaal geweldig. Een dikke aanrader en wij gaan hier zeker terug.

20. Alice Smit

Net mijn verjaardag gevierd met de familie (13 pers.) bij Wallstreet en het was formidabel!! Eten, bediening en ambiance was perfect. Ik kan het iedereen aanbevelen.

21. Een geweldige ervaring, super concept; vriendelijk personeel en heerlijk eten.

We komen zeer zeker terug.

22. monique vogel

Ben er voor het eerst geweest vandaag samen met 3 anderen. Moet ik even kwijt: een geweldige ervaring. Het eten en het personeel gewoon super en dan voor die prijs, ga er zeer zeker vaker eten en raad het zeker anderen aan om eens te proberen.

23. H.A.Meijers

Het eten is van prima kwaliteit uitstekend. De bediening is ook goed. Al met al is het uitstekend. Over de sfeer kan ik weinig zeggen, want wij gaan vaak op een tijd (17 uur) eten, dan is het niet zo druk.

24. Wij zijn de laatste weken druk geweest met het vervangen van ons afzuigsysteem. Dat is nu gelukt en de afzuiging werkt weer naar behoren.

Team Grillhouse Wallstreet

26. Hoogendoorn

We hebben heerlijk gegeten, alleen wat er al meer vermeld werd de verlichting is daar niet sfeervol en de etenslucht. Maar voor ons is het voor herhaling vatbaar. Waar het vooral om gaat is het eten en dat is goed.

27. Met vriendin hier gegeten. Voor mij de tweede keer. Het was allemaal weer erg lekker. Vooral de lamsracks en de garnalen. Een leuk concept. En de porties zijn precies goed. De bediening is snel en vriendelijk. Een aanrader!

28. Willy Bakker

Vanavond gegeten bij jullie met zwager en schoonzus. Erg goed, heerlijk eten en goed concept, je kunt heel veel gerechten uitproberen. Sfeer gezellig, muziek mag iets zachter, prima bediening. Wij komen zeker terug. Veel succes!

29. Maral Alyas

Maandag wezen eten met een groep van 20 personen. Wat een leuke ervaring! We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en hadden een leuke plek gekregen in het restaurant. Toen we compleet waren konden we gelijk bestellen zonder getreuzel.

Het eten was kortom heerlijk! Van champignons tot biefstuk, lekkere salades en ook de gamba's waren super... en dat voor die prijs (hadden we trouwens niet verwacht)!

We vonden het een super avond en zijn zeker van plan om vaker terug te komen. Wij hebben een nieuw vast restaurant!

30. Francis Leusink

Heerlijk gegeten en dat voor die prijs, alleen de muziek stond erg hard. De afzuiging is niet in orde, je kleding haar en jas ruiken naar gebakken vlees. De buitendeur wordt open gezet, waardoor het koud wordt, dat vind ik erg jammer.

31. Wij waren daar met een hele groep kakelende meiden die door elkaar heen praatten als de serveerster onze bestelling kwam vragen, en ik verloor mijn geduld met mijn vriendinnen, en zij helemaal niet en bleef super aardig en rustig. Dus petje af voor de bediening!

Het eten was echt heerlijk!!! En zó veel krijg je voor zo'n laag bedrag, kwaliteit van het eten was ook echt super. Vlees was lekker mals! Sauzen waren lekker, garnalen waren heerlijk! Varkenshaas en kogelbiefstuk en garnalen en botervis en niet te vergeten de brownie(!), allemaal heerlijk en aan te raden! Zelfs de salade was heerlijk, San Francisco zo uit mijn hoofd heet die. Doen! En de hamburger was echt lekker!

Kortom, wij als kakelende (meestal zeurende) kippen hebben heerlijk genoten van het lekkere eten en de sfeer was geweldig. Complimenten aan de chef en serveerster! Voor herhaling vatbaar :)

32. - leuk en smaakvol ingericht restaurantje
    - lekker eten
    - goede gastheer, service en bediening
    - een verbeterpuntje is het koude licht, verlichting is behoorlijk fel, meer warm licht (en/of meer kaarslicht) maakt de sfeer gezelliger.
    - kortom niets te klagen, prijs kwaliteit is prima!

33. Gisteren hier voor het eerst wezen eten. Wat een leuk concept! En wat is het eten heerlijk! Wel kwamen ze een paar keer met een salade aan onze tafel die we niet besteld hadden, werden de aardappelpartjes en mayo vergeten, en werd de bestelling van mijn ouders een keer vergeten. Maar na het te hebben aangegeven kwam deze alsnog op tafel. Tja een foutje kan gebeuren. We hebben er sowieso van genoten en komen er zeker weten nog een keer terug! Echt een aanrader!

34. Op familiebezoek in Enschede en besloten te gaan eten bij Wallstreet. Heel wat gewend als goede eter in Amsterdam.

Wauw! Wat een concept! Ik heb van bijna alle gerechten kunnen proeven en heb ontzettend genoten van de heerlijke kwaliteit van het malse vlees en de vis. Onze gastheer Jacob maakte de avond af met lekkere tips, wat humor en fijne dienstbare service.

Dit concept zou het ook fantastisch doen in Amsterdam maar ben ik nog niet tegengekomen. De gerechten worden in goede hoeveelheden uitgeserveerd en zijn kwalitatief hoogstaand. De indeling van het restaurant is prettig en de sfeer goed.

Aanrader dus!

35. Eten vond ik niet zo lekker, op de sparibs en toetje na. Bediening heel vriendelijk.

36. Mijn eerste keer hier. Lekker gegeten. Lamskoteletten en hamburgers vooral. Leuke inrichting, hip en origineel. Kom er zeker weer.
    Gr julius

37. Mijn herfstvakantie ingeluid bij dit restaurant. Het was geslaagd, vlees mals, rosé en sappig. Personeel was vriendelijk en gastvrij. En de prijs is in overeenstemming met wat je krijgt voorgeschoteld. Ik ben zondermeer fan.

38. W. van den Crommenacker

Ondanks dat er drie keer een gerechtje werd aangeboden dat door ons niet was
    besteld, kwamen de gerechtjes die we wél hadden besteld snel en goed warm aan tafel! De bediening was wel erg jong en volgens mij onervaren, maar hun vriendelijkheid maakte veel goed. Ik moet er wel bijzeggen dat het restaurant lang niet vol was, wij zijn op zondagavond geweest rond 18.00. Enige echt negatieve vonden wij dat de muziek véél te hard stond! Wij waren met 4 personen en een gesprek was bijna niet mogelijk! Wat ons betreft wel voor herhaling vatbaar.

39. All you can eat... een concept dat tegenwoordig een hype is. Echter, een klein bordje met 1 stukje vlees waar ruim een half uur op gewacht moet worden past daar niet bij. In 2,5 uur krijg ik met een paar stukjes vlees/vis niet het gevoel dat ik lekker uit eten ben geweest. Het commentaar van de eigenaar 'we zijn geen McDonalds' klopt inderdaad. Daar krijg je voor een laag bedrag heel snel 'iets' te eten. We moesten meerdere keren vragen waar onze drankjes bleven. Het leek alsof ze ons vergeten waren. Ik vond de porties echt te klein voor 20-30 minuten wachten per gang. We gingen na 2,5 uur niet met een voldaan gevoel weg uit dit restaurant. De kwaliteit van het vlees was op zich redelijk, de bereiding kan echt beter. Het was niet constant, soms te doorbakken, soms te rauw of werd het lauw geserveerd.
    Ik kom hier niet nog een keer. Voor dit geld + drankjes kun je elders in Enschede veel beter eten.

40. Heerlijk gegeten hier. Anders dan bij de meeste all you can eat, geven ze hier ook echt lekker eten. Heerlijke 'heart attacks' hamburgers, lekkere biefstukken, lamskoteletten, spareribs en noem maar op! Zelfs 'voorgerechten' zoals champions in kruidenbotersaus is heerlijk. Ook 'meatless' nacho's zijn super!

Echt een aanrader! Inderdaad, alleen de service kan beter, ze waren een keer onze drank bestelling verloren en verder vergaten ze ook de sauzen te geven. Verder krijg je wel gratis een kan water!

41. Voor de 2e keer bij Wallstreet geweest.

Prijs kwaliteit prima! Helaas service laat te wensen over. Vier keer vragen om mayo en ketchup en alsnog krijg je het niet. Er worden vaak verkeerde gerechten gebracht en bepaalde gerechten die op de kaart staan worden niet meer geserveerd. Of de menukaart is gewijzigd of het is te druk.

Als men meer op de service gaan letten, dan is het zeker een blijvertje.

42. AFRADER: Slechtste eet ervaring ooit!

Vrijdag 19 september 2014 geprobeerd hier te eten. Eenmaal begonnen aan onze All You Can Eat ervaring werd al gauw duidelijk dat men niet alles wat op het menu stond in huis had. Op mijn eigen aangeven hieromtrent was het excuus van het meisje van de bediening dat de nieuwe menukaarten besteld waren. Hadden ze ook wel even mogen vertellen voor aanvang dus.

Vervolgens na vrij lang wachten (je hebt immers maar twee uur onbeperkt eten) een paar gamba's gekregen die veel te zoutig waren en een hamburger waarvan het vlees nog RAUW was! Op aangeven hiervan richting de zogenaamde eigenaar ging hij ineens een defensieve en toch wel arrogante houding aannemen. Vervolgens kwam hij tijdens de discussie ineens met de opmerking: we zijn geen McDonalds he. Nou, een eigenaar die niet met zijn gasten weet om te gaan. Aangegeven dat we enkel voor de drankjes gaan betalen en de helft van de all You can eat. Toen mochten we zelfs direct opstaan als het aan hem lag! Wel, dit hebben we dan ook gedaan. Opgestaan, tientje betaald en naar een ander restaurant gegaan.

Al met al: in mijn ruim 20 jaar als fanatieke uiteter en fijnproever is dit de meest slechte en waardeloze eettent dat ik tot nog toe heb meegemaakt, met de meest waardeloze service. De lekker fijnproevers hoeven voor een culinaire verrassing in ieder geval niet hier aan te kloppen! Eigenlijk geen enkele ster waard!

43. Zeer slechte ervaring gehad met 11 andere meiden drie kwartier moeten wachten op een gerecht. Vis was rauw en veel eten was koud.

44. Het eten was echt niet lekker. Flauw. Weinig smaak. Alleen de Gamba's waren redelijk op smaak. Het was er ook veel te warm. De bediening luistert soms niet echt heb ik het gevoel. Je vraagt wat en je krijgt het niet... Heb niet echt genoten van het eten. Het is goedkoop voor 15 euro, maar ik betaal dan liever 5 euro meer en krijg dan geweldig eten.

2,6
  45. Met onze vriendengroep geweest, 10 personen. Het was heel druk en dat kon je merken aan het personeel. Koks hadden moeite met bijhouden. Serveerster onduidelijk in uitleg en door de drukte vergeetachtig. Maar het eten was super, voor die prijs kun je zo veel eten en keuze zat. We hebben een gezellige avond gehad. Alleen jammer dat er geen ijs was in verband met kapotte vriezer. Dit lees ik ook al in reacties van juni, dus dat is wel heel vreemd?

46. Mijn man en ik hebben genoten. Het eten was super goed, leuke bediening, prijs was goed. Wij komen zeker terug.

47. Dit was de eerste keer en beslist niet de laatste, het was helemaal perfect. Het eten was heel lekker, hoop alleen dat ze van menu's gaan veranderen. Of meer menu's erbij doen zodat je iets meer keus hebt. Anders wordt het zo eentonig als je er vaker komt.

48. Net restaurant en vriendelijk personeel. Heerlijk buikje rond gegeten en we komen zeker vaker terug.

49. Het eten was heerlijk en de service was heel goed. Vooral sherley was heel goed en leuk!!

50. Ben er nou 2 keer geweest, erg tevreden. Vooral het eten is erg lekker. Vriendelijk personeel. Een erg leuk idee om alles eerst in miniatuur op een plaat te serveren zodat de mensen daarna kunnen kiezen wat ze echt lekker vinden.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

51. Voor weinig geld goed eten en goede kwaliteit. Super leuk ingericht en leuke bediening. Voor herhaling zeker vatbaar!

52. Rodenburg

Voor het geld was het niet slecht. Alleen jammer van de biefstuk, die was taai en de kippenpootjes rauw. Gamba's waren erg goed. Jammer dat de friet en salade's steeds vergeten werden.

6,5
  53. Topper in de regio, zijn een maand of 4 geleden begonnen met dit concept. Ze doen erg hun best, het vlees gewoon goed en service gewoon top. Verbeter punten heb je altijd, ze weten dat en ze worden heel serieus opgepakt. Als ze de puntjes op de i gaan zetten(!) is er nog maar 1 goede steakhouse in Enschede waar je zeker naar toe moet. Prijs kwaliteit is top!!!

54. Ik ben er nu 4 keer wezen eten en ik ben van plan om volgende week weer te gaan. De mensen die er werken zijn gastvrij en gezellig, het restaurant zelf ziet er knus en sfeervol uit en het eten is heerlijk! Grillhouse Wallstreet is mijn favoriet!

Groetjes Marloes

55. De slotavond van onze tennis groep werd een enorm succes door het lekkere eten, de perfecte bediening en het uitproberen van allerlei lekkere gerechten: een echte aanrader dus en jullie zullen mij er zeker weer eens zien!

56. Lekker eten, vriendelijk personeel, leuke inrichting, heel gezellig en zoveel als je op kunt. Een aanrader.

57. Een heerlijke avond genoten met m'n studenten van allerlei lekkers. Van champignons, salade, soep tot kip, zalm, biefstuk, gamba's en maaltijdsalade, gecombineerd met patat en wedges. Alles lekkerder dan lekker. Het toetje: ijs, brownie of appeltaart werd op diverse manieren gecombineerd en met smaak opgesmuld. Op alle wensen werd ingegaan. Bediening was vlot en vriendelijk. Al bij al een zeer geslaagde avond. Hier komen we zeker terug.

58. Johanna

Wij zijn een paar weken geleden hier geweest. Het eten was erg lekker en de bediening zeer goed. Het is een aanrader.

59. Annette

Mijn 2e ervaring in korte tijd, kortom het was weer super, vriendelijke en vlotte bediening. Eten was weer voortreffelijk. We komen graag weer terug, mond op mond reclame werkt echt!

60. Lekker eten en beste gastvrouw ever. Zeker een bezoek waard!

61. Ceciel Leever

Fantastisch concept, goed eten en drinken voor weinig! Goede bediening, vriendelijk personeel. Kortom een aanrader!!!

62. Goede sfeer. Je waant je een beetje in Amerika. Het personeel is erg vriendelijk en de gastvrouw zorgt voor een gezellige sfeer! Het eten is erg lekker. De keuze is overzichtelijk en compact. De gerechten zijn goed gedoseerd (niet teveel, niet te weinig) wat ervoor zorgt dat je lekker kunt dooreten en veel kunt uitproberen.

De maissoep was erg lekker en had een kokossmaak die er goed bij paste! Een wat dikker soepje met een lekkere structuur. De tomatensoep was minder, het had een beetje een pasta-saus achtige smaak.

De ribs waren erg lekker en dan met name de saus, evenals de General Lee chicken en de hierbij horende saus. De zalm was geweldig: lekker mals, perfect roze van binnen en een heel lekker sausje erbij. Pangafilet was wat pittig en niet heel bijzonder.
    De hamburgers zijn een absolute aanrader! Ze zien er mooi en kleurrijk uit, zijn rijkelijk belegd en erg smaakvol. De dubbele burger zag er nog het meest indrukwekkend uit en smaakte tevens super.

De hotdogs waren een stuk minder. Een enorm broodje met een miniworstje erin. Er pasten minstens nog 2-3 worstjes naast. Je zat meer brood te eten dan worst. Verbeterpuntje!

Toetjes waren prima. Het ijs was zoals ijst hoort te smaken, niks op aan te merken. Appeltaart was bevroren. Maar wanneer je dit aangeeft wordt ie direct voor je in de magnetron gezet. Moet wel in de gaten worden gehouden want het schijnt wat vaker te gebeuren. De brownies waren ok, een beetje aan de droge kant. Hadden wat smeuïger gemogen.

De side-dishes zoals de koolsalade, de aardappeltjes en frietjes zijn allemaal prima. Er werd mayonaise aangeboden bij de frietjes en aardappels wat het volgens Nederlandse maatstaven weer compleet maakt!

Verder is de bediening echt geweldig. Ze doen nergens moeilijk over, hebben veel geduld en lopen graag voor hun klanten heen en weer. Ze doen hun best om zo snel mogelijk bij je tafel te zijn voor een nieuwe bestelling. Dit alles zorgt voor een gezellige sfeer en een leuk avond uit eten! Een absolute aanrader dus.

63. Barbara

Nog nooit zulk vies eten gehad. Biefstuk rauw van binnen, met de kipfilet kun je iemand een gat in zijn hoofd slaan. De koolsla druipt in het water en veel teveel saus. Vis en vlees heeft allemaal de zelfde smaak, zit veel te veel peper op. Hotdog broodje klef, zit geen kool tussen, staat wel op de kaart. Appeltaart bevroren en de slagroom is net water. Kop koffie zit allemaal prut in de koffie en over het hele kopje. Denk dat het tijd wordt dat de keuringsdienst van waren hier een kijkje gaat nemen. Enige pluspunt: vriendelijke bediening en leuke sfeer.

2,4
  64. Daniëlle Gerards

Het eten is goed. Soms zit het water van de groente op het vlees. De beniening is leuk en vriendelijk, alleen mag er meer tempo met het serveren. De sfeer is echt leuk en hip. De prijs/kwaliteit is goed, alleen door het lange wachten kun je jammer genoeg niet alles nemen. Jammer dat ik geen ijsbolletjes erbij kon krijgen wegens defecte vriezer. Maar goed, kan gebeuren. Volgende keer kom ik weer met mijn vriend.

65. Leuk concept, lekker eten voor weinig geld. De gastvrouw is erg vriendelijk en helpt je graag. Wij hebben hier al twee keer gegeten en gaan hier graag weer heen!

66. Wij hebben heerlijk gegeten! Het all you can eat concept is goed uitgedacht, presentatie van het eten is leuk bedacht op kleinere borden. Zeer vriendelijk personeel, de gastvrouw is wel in voor een praatje en heerlijk enthousiast. De biefstuk is een grote aanrader, net als de kipfilet en de hamburgers. Het is lang geleden dat ik zo lekker heb gegeten buiten de deur. Ook de aankleding door de muurschilderingen zorgt voor een prettige en gezellige sfeer. Wij gaan hier zeker vaker eten!!

67. Het vegetarische gerecht was "uitverkocht". Er werd geen alternatief aangeboden. Pas toen ik naar de kok liep werd er een salade geopperd. Een bedje van sla met wat aangebrande stukjes groenten. Teleurgesteld. Communicatie kan beter onder het personeel, er worden veel dubbele dingen gevraagd. Maar beter teveel dan te weinig, dus dat was geen ramp. De vriezer was kapot dus ijs als dessert was geen mogelijkheid.

68. Ze zijn hard op weg om een geweldig concept te worden. Het eten is heerlijk, zeker mijn complimenten aan de chef. De gastvrouw doet erg haar best, maar is soms ietwat te kletserig en neemt soms verkeerde aannames (eten gewoon neer kwaken bij iemand, rekening aan de man geven en daar een opmerking over maken). Ook zie je dat de bediening nog in de leerfase is, maar wat wil je? Ze zijn net nieuw! Al maakt het eten heel erg veel goed en het zachte prijsje daarbij helemaal.

69. Lekker gegeten zeg!

Wat kun je nou verwachten van onbeperkt eten voor €15 dacht ik nog bij het reserveren. De vele positieve reviews waren doorslaggevend om hier te eten. Ik kan de complimenten alleen maar bevestigen. Prima kwaliteit voor een zachte prijs.

70. antonio

Leuke sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening. Een gezellige avond gehad!!

71. Heerlijk gegeten met een super bediening. Wij komen zeker gauw terug.

72. Onlangs voor de eerste keer hier gegeten. De bediening was vriendelijk, snel en zeer bekwaam. Het eten smaakte heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar. Ook als je nog extra dingen vroeg was geen probleem. De prijs is uitermate vriendelijk. Je hoeft niet veel te betalen voor heerlijke eten.

73. alex en mirjam

Zojuist heb ik heerlijk met mijn vrouw hier gegeten. De garnalen en lamskotelet zijn zeer aan te raden. Daarna hebben we hamburgers gehad die ook mijn compliment verdienen. De oudere dame die ons bediende was zeer vriendelijk en enthousiast. De sfeer is aangenaam en van de muurschildering ben ik nog steeds onder de indruk. Ik kom hier zeker nog eens terug.

74. Lekkere spareribs hebben geen kwast met saus nodig. Biefstuk was helemaal doorbakken. Hamburger was klef en de "real American hotdog" hoort niet op een wit bolletje sesam. Het 3 smaken ijs is volgens mij uit de aldi. En all you can eat in 2 uur is leuk maar dan moet je niet telkens een half uur hoeven wachten. Vriendelijke mensen dat wel.

75. Jess 15 punten

Lekker gegeten.

Zeker niet duur. Voor herhaling vatbaar.

76. Bergjes

Heerlijk gegeten! Verschillende gerechten kunnen proeven. Helemaal top! Goede en snelle bediening! En dat voor 15 euro (incl nagerecht). Komen zeker terug !!

77. Berto en Barbara

Dit willen we niet voor ons zelf houden. Het eten is super!!! Als je heerlijk en veel wilt eten en dat voor een eerlijke prijs, met zijn tweetjes of met een grote groep, dan is dit echt een aanrader. En heel belangrijk, een heel erg vriendelijke en snelle bediening. Wij komen hier zeker terug als we weer eens in de buurt zijn. Vakantiegangers uit Dieren.

78. Quinten

Vanavond heerlijk gegeten met 3 vrienden bij dit zeer gezellige restaurant! Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten zonder tekortkomingen! Wij komen zeker weer terug!

79. Pfeijffer

Onze ervaring was erg goed. Leuke en vriendelijke bediening, het eten was ook goed en lekker en veel. En een gezellige sfeer. We komen zeker een keer terug. Top.

80. Zeer mooi ingericht, vooral de prachtige muurschildering. Leuke sfeer en heerlijk gegeten. Snelle service en de porties per ronde waren perfect.
    De moeite waard om het te proberen en om terug te komen.

81. NLK