Goody's in Enschede

U kunt (betaald) parkeren achter het muziekcentrum bij het spoor.

• Suikervrij

1520125563 84
1536019048 83
1551912532 78
1655220181 75

1. Bijna 2.30 Uur zitten wachten op ons eten.
    Na vrgen waar het eten bleef geen reactie.
    Waardeloos ook geen excuus aangeboden. We zijn weg gegaan en ke hier niet weer.

2. Het eten is er heerlijk, maar de service mega slecht. Qua prijs is de kwaliteit van het eten super, maar je komt er gefrustreerd weg.
    Bij binnenkomst werden we aan een tafel neergezet die nog vies is, 2x moeten vragen of dit schoon gemaakt kon worden. Daarna kregen we de kaart maar werd ons niet om drinken gevraagd. Na een tijdje kwam de bediening de bestelling opnemen. Daarna is er niet meer naar ons omgekeken, behalve voor het brengen van de gerechten. Nadat we al een half uur lege glazen hadden, en er continue personeel langs ons tafeltje loopt, hebben we zelf een 2e ronde drinken moeten bestellen. Uiteindelijk na het hoofdgerecht vertrokken.
    Super jammer, want door deze ervaring komen wij hier niet weer!

6,1
  3. Na binnenkomst in het restaurant werd ons een tafel aangewezen waar we konden gaan zitten. De tafel was nog niet afgeruimd en schoongemaakt maar we konden toch gaan zitten. Een halfuur later konden we eindelijk iets te drinken bestellen, ik vroeg naar de verschillende soorten rode wijn die ze hadden (aangezien we nog geen menu/drankenkaart hadden gekregen). Het jonge meisje gaf aan alles te hebben behalve zoete rode wijn (uhmmm oke, dat snap ik) maar welke wel? Hier had ze helaas geen antwoord op. Toen onze drankjes werden geserveerd hebben we maar gelijk ons voor -en hoofdgerecht besteld omdat je gewoon geen contact krijgt met de bediening. Ruim 45 minuten nadat we het eten hadden besteld kwam de gastvrouw aan met het hoofdgerecht, dat was gek want het voorgerecht was nog niet eens geserveerd. Verwart liep de dame weer met terug naar de keuken met onze hoofdgerechten. Hierna hebben we nog 20 minuten moeten wachten op het voorgerecht (wat inmiddels meer dan een uur geleden besteld was). De carpaccio was helaas nog gedeeltelijk bevroren en had weinig smaak. Zal je denken dat het hoofdgerecht wel iets sneller geserveerd zal worden, maar nee. Hier konden we weer 45 minuten op wachten nadat het voorgerecht was afgeruimd. Het hoofdgerecht bestond uit een droog stuk zalm met een rauw stuk bloemkool. Helaas waren we ook niet de enige gasten deze avond waarbij alles in de soep liep. Erg jammer van zo’n zaak!

2,8
  4. Haverkamp

We gaan er al heel lang naar toe..de bediening is vriendelijk en beleefd je keuze uit de kaart is altijd wel iets aan te passen en altijd erg lekker. Goodies for ever groetjes Haverkamp Enschede

5. L

6. Hedi Oosterkamp-Nijland

Heerlijk gegeten waarin je live kon zien hoe hard en gepassioneerd de koks hun werk aan het doen waren. Snelle en aardige bediening!

7. Geen tijd om van je voorgerecht te genieten. Jammer had een gezellige avond willen hebben met mijn vrouw. Maar met 40 min 76 euro betaald.
    Nooit weer.
    Gr Bert.

2,7
  8. Leuke plek, lekker eten! Alleen in de bediening gaat het mis...de dame die de baas lijkt te zijn is helemaal gedesoriënteerd. Loopt steeds rond en laat anderen haar werk afmaken, vele anderen hebben geklaagd over haar gaan en staan.
    Verder was het eten fatalistisch!! Complimenten aan de chef.

9. Vanavond heb ik er gegeten met mijn moeder. We hadden alleen een hoofdgerecht besteld en hier moesten we 45 minuten op wachten. Uiteindelijk krijg je het hoofdgerecht, zijn ze een aantal dingen vergeten. De champignonsaus werd opgehaald en de friet zou er z.s.m. aankomen. Een aantal keer aangegeven dat we dat nog moesten krijgenkrijgen maar nadat we het eten op hadden, hebben we nog 15 minuten gewacht. Ondertussen nog steeds niets ontvangen. De eigenaresse lacht het weg en zegt vervolgens ook nog ' volgende keer beter. ' Wat een slechte service…

5,3
  10. Het eten is prima, maar daar is alles mme gezegd. Harde muziek, ro.melige sfeer, onaardige ontvangst. Een kaart met 2 glutenvrije gerechten en dan jezelf glutenvrij noemen. Vragen om vlees zonder saus of wat dan ook en gewoon met saus brengen. En zo kan ik nog even door gaan. Ik zou niet terug gaan.

11. Eten was prima. Maar pas op: bij aankomst wordt gevraagd of je alvast wat stokbrood wilt. Dat gebeurt vaak bij restaurants en dan is dat van het huis, dus gratis. Er werd vervolgens een mandje stokbrood met kruidenboter en sausjes geserveerd en hiervoor werd € 5,75 op de rekening gezet. We zagen om ons heen dat bij iedereen zo'n mandje stokbrood etc. Werd geserveerd. Wij voelden ons belazerd, omdat ons gevraagd werd of we alvast wat stokbrood wilden zonder erbij te zeggen dat dit niet van het huis is. Een oneerlijke manier om omzet te genereren… Daarom een 1 voor Service.

12. Het was erg koud binnen, het tocht er heel erg. Erg vervelend met -8 buiten. Gevolg: pijnlijke spieren en gewrichten (reuma patiënt) geen goodys meer voor mij in de winter.

13. Anthony

14. Ik kom hier al jaren met mijn man.
    Het is onze favoriete steakhouse restaurant, elders nog nooit betere steaks gegeten. Het is ons opgevallen dat er in de bediening een geheel nieuw team staat wat een positieve verandering is.
    Kortom, eten en bediening was perfect.

15. we hebben heerlijk gegeten de bediening was goed en vlot en een gemoedelijke sfeer.

16. Super lekker eten en een gezellig sfeertje.

17. Vandaag heerlijk gegeten met mijn familie! De steak was erg lekker! De bediening is erg vriendelijk & vlot (De hele bestelling werd opgenomen zonder pen&papier, telefoon of tablet, en alles klopte precies! Waar zie je dat tegenwoordig nog?! Gewoon top!). Het restaurant zelf is sfeervol met een mooie open keuken! Een aanrader!

18. Mirande ter woerds

Heerlijk gegeten en gedronken samen met mijn familie op vrijdag 7 juli.

19. Gisteren gegeten en was super tevreden! Biefstuk was super bereid. Alles was goed verzorgd door de bediening, ik kom hier vaker!

20. Hofstra

Slechte bediening. 3 personen krijgen drinken. 1 persoon niet. Ober zal wel blind zijn. Vervolgens 3 verkeerde bestellingen en 1 goede. Alles terug naar de keuken. Krijgen we ons eten is mijn spies bijna rauw. Weer terug naar keuken. Nog steeds rauw. Helemaal aan het eind worden we nog een keer gevraagd of we nog wat drinken willen. Nee laat nu maar. Ik kom er niet meer.

1,8
  21. Eten smaakt prima. Ik mag geen lactose en gluten endat betekend dat je wel 1 gerecht mag. Mag je alleen geen gluten, dan heb je keuze uit 2 gerechten. Dat is wel heel karig (en betekend ook gelijk dat alles uit pakjes/zakjes komt) erg jammer. Ook hadden ze geen toetje wat ik kon hebben. Teleurstellend, had echt meer verwacht. (vooral omdat bij het reserveren van te voren was aangegeven wat de allergenen zijn).

22. Super lekker gegeten in een bijzonder sfeervol restaurant. De spareribs waren lekker mals. De heerlijk gekruide triple chicken is ook een echte aanrader. Als je met je gezin of vrienden eens lekker en gezellig wilt uiteten, is Goody's een echte aanrader. Wij komen er zeker weer terug.

23. Stefan de Jager

Een van de laatste terrasjes van het jaar kunnen pakken. Stokbroodje en kleine hapjes vooraf daarna een amerikaans stoofpotje. Erg lekker allemaal, de bediening hield rekening met dat we de tijd wouden nemen, anders dan de anderen op de oude markt.

24. Bram Loohuis

Van de week wezen eten met mijn vriendin, zij had de cheeseburger, ik een biefstuk, beiden waren top.
    Leuke inrichting, vooral de open keuken. Komen zeker terug.

25. Fiete van der Grinten

Heb hier al tientallen keren gegeten en was altijd super tevreden! De lamgerechten zijn een aanrader en de tonijn wordt toebereid zoals het hoort. Klasse!

26. Het is erg lawaaierig. De bediening is erg traag en we werden vaak vergeten. Op het moment dat we dit aangeven werd er gezegd dat het druk is. Wellicht de tip om dan meer personeel in te schakelen.

5,3
  27. Gisteren wezen eten. Bij binnenkomst kregen we gelijk een warm welkom. Onze jassen werden aangenomen en we werden naar onze tafel begeleid. Ik had een wishbone en mijn vriendin een biefstukje van de haas besteld. Het vlees was super mals en heerlijk gekruid. En echte gebakken aardappelen, dus niet gefrituurd. Verder heerlijke wijn gedronken en op en top bediend. Wij hebben een geweldige avond gehad en komen heel snel terug!!

28. Wat een teleurstelling. Wij hadden zin in een gezellig weekend uit eten. Wij waren vaste klanten van voor de verbouwing, keken er dus heel erg naar uit hoe gezellig het nu zou zijn na de verbouwing. Maar niet dus, wij raden het niet aan. Vlees wat zoutig en taai, terwijl we om medium hadden gevraagd. Frites te vettig, rauwkost bestaat uit twee schijfjes tomaat en een bult rucola. Nee sorry wij gaan er nooit meer naar toe

1,6
  29. Als eerste moesten we al lang wachten en toen kwam het. Normaal gesproken krijg je eerst het voorgerecht en dan het hoofdgerecht, maar het ging dus andersom. En toen zeiden ze ook nog dat het voorgerecht er niet meer was en moesten het daar maar mee doen. Het eten was niet zo goed doorbakken en dat hebben we wel gevraagd. Het drinken duurde ook te lang, aldus gaan we daar niet meer heen.

30. Super lekker gegeten. Gezellig restaurant met evenzo bediening.

Ben benieuwd naar het resultaat van de verbouwing. Gaan we zeker proberen!

31. Jolanda

Het was ontzettend lekker. Na een heerlijk voorgerecht namen alle dames een hoofdgerecht. Dat waren grote porties. Er kon geen nagerecht meer bij in. Maar nog wel een lekker kopje koffie.

32. tamara

Vlees opzich was erg goed. Lekker mals! Alleen jammer dat ik champignons roomsaus apart had gevraagd, maar toch over m'n vlees heen kreeg. Niks van gezegd omdat verder alles in orde was.

6,3

34. Het eten was hier fantastisch! Goede sfeer in het restaurant en de bediening was top! Zeer geslaagde avond gehad bij Goody's en ook de prijs-kwailiteit is goed. Voor een gezellige diner tegen een betaalbare prijs zeker een aanrader.

35. Wij hadden om half 7 het eten besteld en om 7 uur hadden we weer na buiten kunnen lopen. Van te voren vroegen ze of wij een stokbroodje vooraf wilden maar niet of we eventueel nog een ander voorrecht wilden. Toen ook al ons eten besteld wat we vervolgens bijna direct kregen. Als je van snel even eten houdt is het een prima restaurant maar voor een gezellig avondje niet! Het leek alsof ze ons weg wilden hebben zo snel ging het allemaal. Heel erg jammer! Maar het eten was wel oke maar niet beter dan andere gezellige/leuke restaurantjes in Enschede.

4,5
  36. ingrid doldersum

Het eten was heerlijk, de biefstukjes waren super! Een van ons had tonijn en dat viel wel een beetje tegen, deze was namelijk te droog. Jammer. Verder was het er gezellig en de bediening erg aardig. Komen zeker nog hier terug!

37. Annet

38. Heel leuk restaurant waar het eten echt goed is, uitgebreide keuze en lekker smaakt.

39. Dag hapje gehad van 12.50 euro. Super goed. Prachtig ingericht, goed personeel. Nou meer heb ik niet, haha.

40. Heerlijk gegeten, alleen vond ik dat super kleine schaaltje met stroganoff saus een belachelijke prijs. Ook nog overheen gegooid, zo hoor je niet te serveren. Verder erg gezellig en prima bediening.

41. Samen met m'n vriendin heerlijk gegeten. Een echte aanrader!

42. Ik was er gisterenavond voor de 2de keer en weer heeft het super lekker gesmaakt! Vriendelijke bediening, mooi restaurant. Een bistro die net iets anders is dan anderen, die net wat andere dingen op de kaart heeft staan. Helemaal super, absoluut niks op aan te merken.

43. Dinsdagavond 1 april samen met mijn vrouw heerlijk gegeten. Het eten en de drank waren heerlijk, de mixed grill en het lamsvlees waren perfect gebakken. Het toetje was heerlijk. Ik kan Goody's bij iedereen aanbevelen, wij gaan hier zeker vaker naar toe.

44. Moi 186 punten

Om half acht een reservering gemaakt en bij binnenkomst heel kort aan de bar gewacht tot er een tafel vrij kwam. Van tevoren de site bekeken en bedacht dat een menu een mooie keuze zou zijn, helaas is dit alleen vanaf 8 (!) personen te bestellen. Nu dus van de kaart gegeten wat overigens ook prima was. Zag er goed uit, lekker op smaak. Bediening is vlot en laat je niet met lege glazen zitten. Kortom... best prima, zou het alleen wel leuk vinden als je met 2, 3 of 4 personen ook van het keuzemenu gebruik kan maken.

45. Hier kun je perfecte steaks eten, tot nu toe nog nergens zulke lekkere gegeten in Enschede.

46. We zijn hier gisteren met z'n drieën geweest, hoewel het erg druk was werden we perfect bedient en we hebben voortreffelijk gegeten! Absoluut voor herhaling vatbaar als we weer eens in de buurt zijn!

47. Geweldige steakhouse! Als ik het vergelijk met andere tenten in Enschede, dan komt Goody's bij mij op nr. 1.

Heerlijk eten voor weinig( aanrader blackjack en Goody's steak), sfeervol restaurant, vriendelijke personeel.

Zeker eens uitproberen!

48. We hadden om zes uur een tafel gereserveerd,
    Bij binnenkomst werd mijn vriendin verteld dat we aan een tafel mogen plaats nemen die voor twee personen is terwijl na ons 2x twee mensen binnen kwamen die wel aan een 4 persoons tafel mogen gaan zitten.

Allereerst bestellen we een tomatensoep en deze was niet lekker en was veel te vet.
    Daarna hadden we een sate spies en een Russische roulette, bij beide vleesgerechten was de saus veel te dun en het vet dreef er naast ook was de kroepoek veel te vet.

Om 18.50 uur waren we weer bij de auto en om 19.15 uur weer thuis.

Van gezelligheid geen sprake.

Erg jammer, wij komen hier niet weer.

3,9
  49. Tony

50. Super lekker! Gewoon anders dan andere bistro's. Helemaal top!

51. JdB 69 punten

Héérlijk eten! Echt top. Super mals goed gekruid. Helemaal top!

Stijlvolle en leuke ambiance.

In de beschrijving staat budget, dat kan wel weg. Maar prijs/kwaliteit gezien is het dan wel weer top!

Wel mag er bij de friet een beetje mayonaise.

Ga zeker nog eens terug komen!

52. Koen

53. Gisteren gegeten bij goodys. Het eten was heerlijk alleen het personeel erg onvriendelijk,vooral de eigenaar. Door de drukte van serious request snap ik dat het druk is maar als je al 4 dagen geleden hebt gereserveerd mag je er vanuit gaan dat je vriendelijk te woord word gestaan en niet word afgesnauwd. En door de drukte het gevoel gekregen dat we enorm werden weg gekeken. Tip! Neem geen reserveringen aan met zo'n druk evenement.

54. Gisteren heerlijk gegeten bij Goody's in Enschede! De burgers zijn een goede aanrader! Zeker een restaurant om vaker heen te gaan!

55. Geweldig restaurant! Heb in een lange tijd niet zo lekker gegeten. Ik had mijn vork laten vallen en met een paar tellen stond er al iemand met mes en vork aan tafel om een nieuwe voor mij neer te leggen! Nog nooit meegemaakt! Erg klantvriendelijk! Al het eten was met veel zorgvuldigheid klaargemaakt en ik had er niets op aan te merken. We waren toch echt een momentje sprakeloos van het heerlijke eten.
    Ook is het erg leuk dat de keuken open is en dat je dus mee kan kijken met wat ze doen. Stuk voor stuk aardig personeel en ik kom er zeker nog eens terug! Je bent er wel wat centen voor kwijt maar het was zeker de moeite waard!

56. Toen ik nog regelmatig in Enschede kwam een paar keer hier gegeten. Elke keer hebben de koks me weer verrast met de perfecte kwaliteit en bereidingswijze van hun eten (vooral het vlees!). Echt heerlijk en mals! Ook veel keuze.

Hierna heb ik geprobeerd op andere plekken in Nederland ook een restaurant te vinden met zulk goed en lekker vlees maar nooit gevonden. Goody's staat op nummer 1 en ik zou er best een afstand voor willen rijden.

Het perfect bereide vlees maakt het goed voor de bediening. Bediening is niet onaardig maar lijkt niet altijd met plezier te werken. Kan vriendelijker. Maargoed.. Zo heb je overal wel wat :).

Ik zal hier zeker blijven terugkomen.

57. Ondanks het feit dat wij graag ook in andere, voor ons onbekende restaurants eten, is Goody's al jaren thuiskomen. Het eten werkelijk super, bediening helemaal top!
    Een echte aanrader!
    Frank Ronkes

58. Peter van Oosteren

Zonder twijfel de beste steaks van Enschede. Een slechte steak heb ik hier in alle jaren nooit gehad. Het is erg lekker hoe ze op de houten snijplanken worden geserveerd met van die zongedroogde tomaatjes onder de steak. Minpunten (en de reden waarom ik geen 10 geef) gaan naar de bijgerechten. De aardappels die standaard worden geserveerd zijn soms toch echt iets aan de aangebrande kant en zijn verder wat saai. Ook de salade is voor mij niet echt bijzonder. Jammer.

De tent zelf heeft een leuke uitstraling en is leuk ingericht. Stijlvol maar toch toegankelijk. Het spreekt mij in ieder geval erg aan. Enige minpunt is voor mij de bankplaats tegen de muur. De laatste keer dat ik hier zat, voelde het als een oude stoel. Er zat al helemaal een "zitkuil" in... Misschien thuis op de bank lekker, wanneer hij is aangepast aan je eigen kont. Niet fijn in een restaurant.

Wat mij het meest weerhoud om compleet met lof te gaan zaaien over Goodys is de prijs... Toch een van de duurdere plekken om te eten in Enschede. Voor mij persoonlijk, toch altijd NET iets te duur om spontaan te gaan eten.

De bediening is hit & miss, vaker negatief dan positief. Mijn ervaringen zijn verschillend van chagrijnig/vermoeid, onhandig of niet alert personeel. Ben er nooit slecht behandeld, maar heb ook nooit het gevoel gehad van een hartelijk welkom.

Over het algemeen vind ik Goodys een prima tent. De bediening mag toch echt wel wat beter en als de bijgerechten van de zelfde kwaliteit als het vlees zouden zijn, was de prijs / kwaliteit verhouding voor mij ook wat beter. Ik kom hier nog af en toe, de steaks blijven heerlijk. Ook al is het vlees bij Goodys de beste van de stad, het zijn de kleine dingen die mij weg houden.

59. Het Restaurant zat helemaal vol maar na een drankje te hebben kunnen nuttigen aan de bar, hebben mijn vrouw en ik plaats kunnen nemen.
    Nadat we uitgegeten waren en genoten hadden van het eten, service en de gezellige sfeer kon onze avond niet meer stuk!

Ik zal vaker terecht komen bij goodys wat naar mijn mening de beste restaurant van enschede is.

60. Joyce 17 punten

We waren precies op de gereserveerde tijd binnen, blijkbaar iets te vroeg om al plaats te kunnen nemen aan een tafeltje. Na +/- 5 min. aan de bar te hebben gezeten konden we plaatsnemen aan een tafel. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren uitstekend! Hebben ons wel lichtelijk geërgerd aan de heren in de keuken die duidelijk iets in het etablissement buitengewoon vermakelijk vonden en zich daardoor wat infantiel en onprofessioneel gedroegen. Even rekening mee houden dat je nogal in "The picture" staat in zo'n open keuken dus. Nadat de keuken gesloten was werd deze grondig gereinigd, dit was prettig om te zien. Ik ga zeker vaker bij Goody's eten omdat de kwaliteit van de gerechten de kleine ergernis overstemde maar het onprofessionele gedrag is wel een aandachtspunt.

61. Woon hier vlakbij en heb hier in totaal wel een keer of vijftien gegeten. Nog nooit teleurgesteld geweest. Veel keuze, geweldige kwaliteit vlees en werkelijk alles is heerlijk! Top!

62. Niet de goedkoopste, maar wel een van de lekkerste steakrestaurants. Wel even reserveren, want het zit bijna altijd vol.. Aanrader is de ossehaas in rode wijnsaus, heet volgens mij New York oid.
    Bediening is correct en sfeer is die van een New York diner. Hebben een smaakpolitie sticker op de deur zitten.

63. Pin 147 punten

Een ontzettend sfeervol restaurant met erg lekkere gerechten. Meestal nam ik de ribeye. Helaas is de prijs voor ons aan de hoge kant, dus we zijn hier al een poos niet meer geweest.

64. ad en marlon

Een zeer goed restaurant.
    Heerlijk gegeten, echt het vlees is daar top bereidt.
    Hele gezellige sfeer en vriendelijk personeel.