Goody's in Enschede

STEAKHOUSE GOODY'S

U kunt (betaald) parkeren achter het muziekcentrum bij het spoor.

Welkom bij Steakhouse Goody’s.

De Amerikaanse keuken vertegenwoordigd in Enschede, de beste hamburgers, de meest malse steaks en verse vlees en vis specialiteiten.

In onze keuken hebben wij alle moderne apparatuur om de smaken van onze gerechten ten volle naar boven te brengen, in ons restaurant hebben wij gezellige tafels waar men kan dineren; een prachtige bank zoals in de authentieke Diners, hoge tafels zodat u mee kan kijken hoe de koks voor u bezig zijn in onze open keuken en lange tafels ideal voor grote groepen.

Voor onze menukaart en reserveringen, kunt u terecht op deze website.

5. Betalen pin Visa Master Card American Express

1420391757 84
1446200822 83
1472009886 68
1502120462 77
1506421973 78
1519326506 84

1. Het was erg koud binnen, het tocht er heel erg. Erg vervelend met -8 buiten. Gevolg: pijnlijke spieren en gewrichten (reuma patiënt) geen goodys meer voor mij in de winter.

2. Gisteren hebben wij hier gegeten,
    Wij hadden om kwart over 7 een tafeltje gereserveerd maar het was druk, Dat kan natuurlijk maar ik vind het niet kunnen dat je dan pas om kwart over 8 aan tafel zit terwijl je reserveert, voor ons en achter ons waren ook mensen die gereserveerd hadden maar ook lang moesten wachten.
    De planning bij Goody's moet beter als je weet dat je vol zit neem dan geen nieuwe reserveringen meer aan.
    Overigens was het hoofdgerecht wel lekker maar bij de desserts had het beter gekund,
    Ik wou eerst een dessert bleek die op zijn, ik bestelde toen wat anders de M&M shake het is dat er staat dat er M&M's in zitten maar anders.
    Hij smaakte meer naar banaan als naar wat anders. Ook bestelde mijn tafelgenoot een shake zonder alcohol maar naar een slok proefden wij beiden dat er wel degelijk alcohol in zat.
    De communicatie tussen de keuken en de bediening moet beter als een dessert op is hoor je dat weten voordat iemand hem besteld.

3. Anthony

4. Ik kom hier al jaren met mijn man.
    Het is onze favoriete steakhouse restaurant, elders nog nooit betere steaks gegeten. Het is ons opgevallen dat er in de bediening een geheel nieuw team staat wat een positieve verandering is.
    Kortom, eten en bediening was perfect.

5. we hebben heerlijk gegeten de bediening was goed en vlot en een gemoedelijke sfeer.

6. Super lekker eten en een gezellig sfeertje.

7. Vandaag heerlijk gegeten met mijn familie! De steak was erg lekker! De bediening is erg vriendelijk & vlot (De hele bestelling werd opgenomen zonder pen&papier, telefoon of tablet, en alles klopte precies! Waar zie je dat tegenwoordig nog?! Gewoon top!). Het restaurant zelf is sfeervol met een mooie open keuken! Een aanrader!

8. Mirande ter woerds

Heerlijk gegeten en gedronken samen met mijn familie op vrijdag 7 juli.

9. Gisteren gegeten en was super tevreden! Biefstuk was super bereid. Alles was goed verzorgd door de bediening, ik kom hier vaker!

10. Hofstra

Slechte bediening. 3 personen krijgen drinken. 1 persoon niet. Ober zal wel blind zijn. Vervolgens 3 verkeerde bestellingen en 1 goede. Alles terug naar de keuken. Krijgen we ons eten is mijn spies bijna rauw. Weer terug naar keuken. Nog steeds rauw. Helemaal aan het eind worden we nog een keer gevraagd of we nog wat drinken willen. Nee laat nu maar. Ik kom er niet meer.

11. Eten smaakt prima. Ik mag geen lactose en gluten endat betekend dat je wel 1 gerecht mag. Mag je alleen geen gluten, dan heb je keuze uit 2 gerechten. Dat is wel heel karig (en betekend ook gelijk dat alles uit pakjes/zakjes komt) erg jammer. Ook hadden ze geen toetje wat ik kon hebben. Teleurstellend, had echt meer verwacht. (vooral omdat bij het reserveren van te voren was aangegeven wat de allergenen zijn).

12. Super lekker gegeten in een bijzonder sfeervol restaurant. De spareribs waren lekker mals. De heerlijk gekruide triple chicken is ook een echte aanrader. Als je met je gezin of vrienden eens lekker en gezellig wilt uiteten, is Goody's een echte aanrader. Wij komen er zeker weer terug.

13. Stefan de Jager

Een van de laatste terrasjes van het jaar kunnen pakken. Stokbroodje en kleine hapjes vooraf daarna een amerikaans stoofpotje. Erg lekker allemaal, de bediening hield rekening met dat we de tijd wouden nemen, anders dan de anderen op de oude markt.

14. Bram Loohuis

Van de week wezen eten met mijn vriendin, zij had de cheeseburger, ik een biefstuk, beiden waren top.
    Leuke inrichting, vooral de open keuken. Komen zeker terug.

15. Fiete van der Grinten

Heb hier al tientallen keren gegeten en was altijd super tevreden! De lamgerechten zijn een aanrader en de tonijn wordt toebereid zoals het hoort. Klasse!

16. Het is erg lawaaierig. De bediening is erg traag en we werden vaak vergeten. Op het moment dat we dit aangeven werd er gezegd dat het druk is. Wellicht de tip om dan meer personeel in te schakelen.

17. Gisteren wezen eten. Bij binnenkomst kregen we gelijk een warm welkom. Onze jassen werden aangenomen en we werden naar onze tafel begeleid. Ik had een wishbone en mijn vriendin een biefstukje van de haas besteld. Het vlees was super mals en heerlijk gekruid. En echte gebakken aardappelen, dus niet gefrituurd. Verder heerlijke wijn gedronken en op en top bediend. Wij hebben een geweldige avond gehad en komen heel snel terug!!

18. Wat een teleurstelling. Wij hadden zin in een gezellig weekend uit eten. Wij waren vaste klanten van voor de verbouwing, keken er dus heel erg naar uit hoe gezellig het nu zou zijn na de verbouwing. Maar niet dus, wij raden het niet aan. Vlees wat zoutig en taai, terwijl we om medium hadden gevraagd. Frites te vettig, rauwkost bestaat uit twee schijfjes tomaat en een bult rucola. Nee sorry wij gaan er nooit meer naar toe

19. Als eerste moesten we al lang wachten en toen kwam het. Normaal gesproken krijg je eerst het voorgerecht en dan het hoofdgerecht, maar het ging dus andersom. En toen zeiden ze ook nog dat het voorgerecht er niet meer was en moesten het daar maar mee doen. Het eten was niet zo goed doorbakken en dat hebben we wel gevraagd. Het drinken duurde ook te lang, aldus gaan we daar niet meer heen.

20. Super lekker gegeten. Gezellig restaurant met evenzo bediening.

Ben benieuwd naar het resultaat van de verbouwing. Gaan we zeker proberen!

21. Jolanda

Het was ontzettend lekker. Na een heerlijk voorgerecht namen alle dames een hoofdgerecht. Dat waren grote porties. Er kon geen nagerecht meer bij in. Maar nog wel een lekker kopje koffie.

22. tamara

Vlees opzich was erg goed. Lekker mals! Alleen jammer dat ik champignons roomsaus apart had gevraagd, maar toch over m'n vlees heen kreeg. Niks van gezegd omdat verder alles in orde was.

24. Het eten was hier fantastisch! Goede sfeer in het restaurant en de bediening was top! Zeer geslaagde avond gehad bij Goody's en ook de prijs-kwailiteit is goed. Voor een gezellige diner tegen een betaalbare prijs zeker een aanrader.

25. Wij hadden om half 7 het eten besteld en om 7 uur hadden we weer na buiten kunnen lopen. Van te voren vroegen ze of wij een stokbroodje vooraf wilden maar niet of we eventueel nog een ander voorrecht wilden. Toen ook al ons eten besteld wat we vervolgens bijna direct kregen. Als je van snel even eten houdt is het een prima restaurant maar voor een gezellig avondje niet! Het leek alsof ze ons weg wilden hebben zo snel ging het allemaal. Heel erg jammer! Maar het eten was wel oke maar niet beter dan andere gezellige/leuke restaurantjes in Enschede.

26. ingrid doldersum

Het eten was heerlijk, de biefstukjes waren super! Een van ons had tonijn en dat viel wel een beetje tegen, deze was namelijk te droog. Jammer. Verder was het er gezellig en de bediening erg aardig. Komen zeker nog hier terug!

27. Annet

28. Heel leuk restaurant waar het eten echt goed is, uitgebreide keuze en lekker smaakt.

29. Dag hapje gehad van 12.50 euro. Super goed. Prachtig ingericht, goed personeel. Nou meer heb ik niet, haha.

30. Heerlijk gegeten, alleen vond ik dat super kleine schaaltje met stroganoff saus een belachelijke prijs. Ook nog overheen gegooid, zo hoor je niet te serveren. Verder erg gezellig en prima bediening.

31. Samen met m'n vriendin heerlijk gegeten. Een echte aanrader!

32. Ik was er gisterenavond voor de 2de keer en weer heeft het super lekker gesmaakt! Vriendelijke bediening, mooi restaurant. Een bistro die net iets anders is dan anderen, die net wat andere dingen op de kaart heeft staan. Helemaal super, absoluut niks op aan te merken.

33. Dinsdagavond 1 april samen met mijn vrouw heerlijk gegeten. Het eten en de drank waren heerlijk, de mixed grill en het lamsvlees waren perfect gebakken. Het toetje was heerlijk. Ik kan Goody's bij iedereen aanbevelen, wij gaan hier zeker vaker naar toe.

34. Moi 186 punten

Om half acht een reservering gemaakt en bij binnenkomst heel kort aan de bar gewacht tot er een tafel vrij kwam. Van tevoren de site bekeken en bedacht dat een menu een mooie keuze zou zijn, helaas is dit alleen vanaf 8 (!) personen te bestellen. Nu dus van de kaart gegeten wat overigens ook prima was. Zag er goed uit, lekker op smaak. Bediening is vlot en laat je niet met lege glazen zitten. Kortom... best prima, zou het alleen wel leuk vinden als je met 2, 3 of 4 personen ook van het keuzemenu gebruik kan maken.

35. Hier kun je perfecte steaks eten, tot nu toe nog nergens zulke lekkere gegeten in Enschede.

36. We zijn hier gisteren met z'n drieën geweest, hoewel het erg druk was werden we perfect bedient en we hebben voortreffelijk gegeten! Absoluut voor herhaling vatbaar als we weer eens in de buurt zijn!

37. Geweldige steakhouse! Als ik het vergelijk met andere tenten in Enschede, dan komt Goody's bij mij op nr. 1.

Heerlijk eten voor weinig( aanrader blackjack en Goody's steak), sfeervol restaurant, vriendelijke personeel.

Zeker eens uitproberen!

38. We hadden om zes uur een tafel gereserveerd,
    Bij binnenkomst werd mijn vriendin verteld dat we aan een tafel mogen plaats nemen die voor twee personen is terwijl na ons 2x twee mensen binnen kwamen die wel aan een 4 persoons tafel mogen gaan zitten.

Allereerst bestellen we een tomatensoep en deze was niet lekker en was veel te vet.
    Daarna hadden we een sate spies en een Russische roulette, bij beide vleesgerechten was de saus veel te dun en het vet dreef er naast ook was de kroepoek veel te vet.

Om 18.50 uur waren we weer bij de auto en om 19.15 uur weer thuis.

Van gezelligheid geen sprake.

Erg jammer, wij komen hier niet weer.

39. Tony

40. Victoria Wilson

41. Super lekker! Gewoon anders dan andere bistro's. Helemaal top!

42. JdB 69 punten

Héérlijk eten! Echt top. Super mals goed gekruid. Helemaal top!

Stijlvolle en leuke ambiance.

In de beschrijving staat budget, dat kan wel weg. Maar prijs/kwaliteit gezien is het dan wel weer top!

Wel mag er bij de friet een beetje mayonaise.

Ga zeker nog eens terug komen!

43. Koen

44. Gisteren gegeten bij goodys. Het eten was heerlijk alleen het personeel erg onvriendelijk,vooral de eigenaar. Door de drukte van serious request snap ik dat het druk is maar als je al 4 dagen geleden hebt gereserveerd mag je er vanuit gaan dat je vriendelijk te woord word gestaan en niet word afgesnauwd. En door de drukte het gevoel gekregen dat we enorm werden weg gekeken. Tip! Neem geen reserveringen aan met zo'n druk evenement.

45. Gisteren heerlijk gegeten bij Goody's in Enschede! De burgers zijn een goede aanrader! Zeker een restaurant om vaker heen te gaan!

46. Geweldig restaurant! Heb in een lange tijd niet zo lekker gegeten. Ik had mijn vork laten vallen en met een paar tellen stond er al iemand met mes en vork aan tafel om een nieuwe voor mij neer te leggen! Nog nooit meegemaakt! Erg klantvriendelijk! Al het eten was met veel zorgvuldigheid klaargemaakt en ik had er niets op aan te merken. We waren toch echt een momentje sprakeloos van het heerlijke eten.
    Ook is het erg leuk dat de keuken open is en dat je dus mee kan kijken met wat ze doen. Stuk voor stuk aardig personeel en ik kom er zeker nog eens terug! Je bent er wel wat centen voor kwijt maar het was zeker de moeite waard!

47. Toen ik nog regelmatig in Enschede kwam een paar keer hier gegeten. Elke keer hebben de koks me weer verrast met de perfecte kwaliteit en bereidingswijze van hun eten (vooral het vlees!). Echt heerlijk en mals! Ook veel keuze.

Hierna heb ik geprobeerd op andere plekken in Nederland ook een restaurant te vinden met zulk goed en lekker vlees maar nooit gevonden. Goody's staat op nummer 1 en ik zou er best een afstand voor willen rijden.

Het perfect bereide vlees maakt het goed voor de bediening. Bediening is niet onaardig maar lijkt niet altijd met plezier te werken. Kan vriendelijker. Maargoed.. Zo heb je overal wel wat :).

Ik zal hier zeker blijven terugkomen.

48. Ondanks het feit dat wij graag ook in andere, voor ons onbekende restaurants eten, is Goody's al jaren thuiskomen. Het eten werkelijk super, bediening helemaal top!
    Een echte aanrader!
    Frank Ronkes

49. Peter van Oosteren

Zonder twijfel de beste steaks van Enschede. Een slechte steak heb ik hier in alle jaren nooit gehad. Het is erg lekker hoe ze op de houten snijplanken worden geserveerd met van die zongedroogde tomaatjes onder de steak. Minpunten (en de reden waarom ik geen 10 geef) gaan naar de bijgerechten. De aardappels die standaard worden geserveerd zijn soms toch echt iets aan de aangebrande kant en zijn verder wat saai. Ook de salade is voor mij niet echt bijzonder. Jammer.

De tent zelf heeft een leuke uitstraling en is leuk ingericht. Stijlvol maar toch toegankelijk. Het spreekt mij in ieder geval erg aan. Enige minpunt is voor mij de bankplaats tegen de muur. De laatste keer dat ik hier zat, voelde het als een oude stoel. Er zat al helemaal een "zitkuil" in... Misschien thuis op de bank lekker, wanneer hij is aangepast aan je eigen kont. Niet fijn in een restaurant.

Wat mij het meest weerhoud om compleet met lof te gaan zaaien over Goodys is de prijs... Toch een van de duurdere plekken om te eten in Enschede. Voor mij persoonlijk, toch altijd NET iets te duur om spontaan te gaan eten.

De bediening is hit & miss, vaker negatief dan positief. Mijn ervaringen zijn verschillend van chagrijnig/vermoeid, onhandig of niet alert personeel. Ben er nooit slecht behandeld, maar heb ook nooit het gevoel gehad van een hartelijk welkom.

Over het algemeen vind ik Goodys een prima tent. De bediening mag toch echt wel wat beter en als de bijgerechten van de zelfde kwaliteit als het vlees zouden zijn, was de prijs / kwaliteit verhouding voor mij ook wat beter. Ik kom hier nog af en toe, de steaks blijven heerlijk. Ook al is het vlees bij Goodys de beste van de stad, het zijn de kleine dingen die mij weg houden.

50. Het Restaurant zat helemaal vol maar na een drankje te hebben kunnen nuttigen aan de bar, hebben mijn vrouw en ik plaats kunnen nemen.
    Nadat we uitgegeten waren en genoten hadden van het eten, service en de gezellige sfeer kon onze avond niet meer stuk!

Ik zal vaker terecht komen bij goodys wat naar mijn mening de beste restaurant van enschede is.

51. Joyce 17 punten

We waren precies op de gereserveerde tijd binnen, blijkbaar iets te vroeg om al plaats te kunnen nemen aan een tafeltje. Na +/- 5 min. aan de bar te hebben gezeten konden we plaatsnemen aan een tafel. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren uitstekend! Hebben ons wel lichtelijk geërgerd aan de heren in de keuken die duidelijk iets in het etablissement buitengewoon vermakelijk vonden en zich daardoor wat infantiel en onprofessioneel gedroegen. Even rekening mee houden dat je nogal in "The picture" staat in zo'n open keuken dus. Nadat de keuken gesloten was werd deze grondig gereinigd, dit was prettig om te zien. Ik ga zeker vaker bij Goody's eten omdat de kwaliteit van de gerechten de kleine ergernis overstemde maar het onprofessionele gedrag is wel een aandachtspunt.

52. Woon hier vlakbij en heb hier in totaal wel een keer of vijftien gegeten. Nog nooit teleurgesteld geweest. Veel keuze, geweldige kwaliteit vlees en werkelijk alles is heerlijk! Top!

53. Niet de goedkoopste, maar wel een van de lekkerste steakrestaurants. Wel even reserveren, want het zit bijna altijd vol.. Aanrader is de ossehaas in rode wijnsaus, heet volgens mij New York oid.
    Bediening is correct en sfeer is die van een New York diner. Hebben een smaakpolitie sticker op de deur zitten.

54. Pin 147 punten

Een ontzettend sfeervol restaurant met erg lekkere gerechten. Meestal nam ik de ribeye. Helaas is de prijs voor ons aan de hoge kant, dus we zijn hier al een poos niet meer geweest.

55. ad en marlon

Een zeer goed restaurant.
    Heerlijk gegeten, echt het vlees is daar top bereidt.
    Hele gezellige sfeer en vriendelijk personeel.