Betaald parkeren. Dichtstbijzijnde parkeergarage: 'Irene' op 50 meter.

Dichtsbijzijnde treinstation: `Enschede centraal`op 350 meter.

Toegankelijkheid

Informatie van restaurant
Informatie van Ongehinderd.nl

Let op drempel Toegankelijk terras Geleidehond welkom Geleidelijn entree Mobiele pin terminal Rolstoelvriendelijke tafels Rolstoelvriendelijk toilet

• Ruimte om scootmobiel te plaatsen
  • Goed bereikbare route naar entree
    • Route naar entree is drempelvrij
    • Route naar entree is obstakelvrij (90cm)
    • Pad heeft contrasterende kleur
    • Pad heeft textuur-/materiaalverschil
  • Let op: drempel bij entreedeur
    • Drempel is 5cm hoog
    • Drempel is goed zichtbaar door contrasterende kleur
    • De hellingplaat heeft een stijgingspercentage van 29%.
  • Hulp-/geleidehonden overal toegelaten
  • Receptie/ontvangst bij entree
    • Verlaagd deel in receptiebalie
    • Bovenzijde receptiebalie 104cm
    • Balie direct bij entree
    • Het verlaagde gedeelte heeft een hoogte van 104cm. De bar heeft een hoogte van 122 cm.
  • Drempelvrij in het gebouw
  • Drempels in het gebouw
    • Drempel goed zichtbaar door contrasterende kleur
    • Naar het terras bevindt zich een drempel. De drempel is 2cm hoog.
  • Gebouw met etages
    • Het gebouw heeft 2 etage(s)
    • Boven bevinden zich meer zitplaatsen.
    • Etages bereikbaar per trap
  • Trap in het gebouw
    • Met leuning
    • Leuning 97 hoog
    • Optrede 18cm
    • Aantrede 24cm
    • Trap verlicht door kunstmatige lichtbronnen
    • Anti-slip op treden.
  • Hellingbaan in het gebouw
    • Hellingbaan is vrij van obstakels (90cm)
    • Vrije doorgangsbreedte 110cm
    • Lengte hellingbaan 150cm
    • Hoogte helling 17cm
    • Hellingbaan is kunstmatig verlicht
    • De vrije doorgangsbreedte van de hellingbaan is 110cm. Het hoogteverschil is met contrast aangegeven. Verlichte hellingbaan naar het toilet is 45cm hoog, 250cm lang en heeft een stijgingspercentage van 15,5%
  • Ruim toegankelijk voor rolstoelen
  • Let op: glazen wanden/deuren aanwezig
  • Let op: direct licht
  • Draagbare pinautomaat
  • Tafel is onderrijdbaar (70cm hoog)
    • Inrijdbare diepte 34cm
  • Tafels zijn verlicht
  • Stoelen met armleuningen
    • Alleen hoge stoelen zonder leuningen.
  • Rolstoelvriendelijk toilet
    • Goed bereikbare route naar rolstoelvriendelijk toilet
    • Bewegwijzering naar rolstoelvriendelijk toilet
    • Bruikbaar en werkende (dus geen opslagruimte ;))
    • Ziet er hygiënisch uit
    • Deuropening minimaal 85cm breed
    • Deur draait naar buiten
    • Vrije draaicirkel 150cm
    • Transferruimte 75cm
    • Armsteunen aan weerszijden van de toiletpot
    • Leuning(en) opklapbaar
    • Armsteun(en) op 73cm hoogte
    • Wastafel is onderrijdbaar (70cm)
    • Er is een spiegel
    • Alarmkoord aanwezig
    • Er wordt gereageerd op het alarmkoord
    • Prullenbak aanwezig
    • Handdroger of handdoekdispenser aanwezig
    • Er bevindt zich een vrije opstelruimte naast de toiletdeur van 55cm.
  • Terras aanwezig
    • Vrije doorgangsbreedte naar terras minimaal 90cm
    • Parasols/zonneschermen aanwezig
    • De vrije doorgangsbreedte is 95cm. Een klein gedeelte is overdekt. De tafels zijn onderrijdbaar, hebben 26 cm inrijdiepte. Er zijn stoelen met leuningen aanwezig. Indien hoge tafel wordt verplaatst, is er geen drempel.

Toon alle voorzieningen

1322081181 65
1357207114 78
1445021945 66
1509419488 69

1. Duidelijk op de website aangegeven dat de cocktails op Kingsnight tussen 23.00 en 01.00 voor 5 euro zijn. Alle barmensen zeggen dat het niet zo is en dat het onzin is. Dus uiteindelijk geen cocktail. Erg slechte service!

2. Joke Gottemaker

Het was feest. We komen daar wel vaker voordat we naar het prachtige Wilminktheater of het Muziekcentrum gaan. Heerlijk gegeten en uitstekend bediend.

3. Wat een leuke verjaardag had moeten worden voor onze 20-jarige dame werd een fiasco. Gereresveerd! Na 45 minuten geen drinken. Zelf de wijnglazen op toilet gevuld met water. Bediening heeft niets door. Bon was kwijt?! Alles digitaal toch, lang leve. Daarna fout op fout op fout. 9 In totaal. Bediening geeft toe dat ze niet meer bij onze tafel durven te komen. We zijn met 8 personen tussen de 14 en 80 jaar. Als verzachting wordt er een dessert van het huis aangeboden. We waren allen niet meer in de stemming voor een toetje maar dat wordt je door de strot gedrukt. Ik heb liever een koffie verkeerd, de ober brengt deze aan tafel verkeerd. Klap op deze avond is dat ze de de jarige graag sterretjes hadden willen geven bij het dessert maar deze waren er niet. Zeg dan niets. Waar is de chef of de manager? Gelukkig een kussen van het loungegedeelte kunnen bemachtigen om lekker te kunnen zitten. Wat een aanfluiting! Fellini eens maar nooit weer.

4. Al vaak geweest bij Fellini in Enschede. Fijn eten en gezelligheid! Ook voor de kinderen erg leuk en vooral een lekker nagerecht gegeten.
    Aanrader ook voor een leuke avond uit!

5. Top bedrijf, goede sfeer en vooral leuke bediening! Heerlijke lamsrack gegeten🖒

6. De prijs kwaliteit verhouding vonden wij zeer goed! Ambiance ook super en bediening erg vriendelijk!

7. Misschien licht geschrokken van de eerdere recensies gingen we naar Fellini toe, maar die hebbenzeer het tegendeel bewezen. Wij vonden de gerechten boven verwachting en ook erg creatief. Zo werd de zalm geserveerd met gebakken groenten en pasta en de kalfssucade met heerlijke rijst. De medewerkers waren enthousiast en droegen een relaxte sfeer mee. De muziek was inderdaad luid, maar dat is nou eenmaal het concept. Wij komen zeker nog een terug bij Fellini.

8. Kristel ter braak

Het eten was tien keer niets... I.v.m. gezondheid gevraagd naar eten met weinig kruiden. Kreeg een droog stuk kip en dat was het. Geen aardappeltjes, groente of wat dan ook, want dat alles was gekruid...

Gamba's zaten niet bij het buffet omdat de kok er na het koken achter kwam dat ze niet meer goed waren. (lijkt me dat je dat voor het koken al kan ruiken maar oké)

Moordspel gedaan, de dame was niet/nauwelijks te verstaan door de harde muziek. Eten en spel waren slecht op elkaar afgestemd. Dit alles voor 50 euro per persoon, ik vind het ronduit schandalig. Ik zou me als restaurant kapot schamen!!

9. Na 1 uur en een kwartier wachten maar weggegaan zonder eten. Eten kwam niet. Stokbrood ook 2 x gevraagd kwam ook niet. Na de volle prijs te hebben betaald voor de drankjes maar weggegaan. Schandalig.

10. Op donderdag 08-06-2016 met vrienden geweest om te eten. Na het bestellen moesten we 2 uur wachten op onze bestelling. Na 2 uur kregen wij ons eten, wij hadden gebakken gamba's besteld, deze hadden smaak, friet was helemaal zacht en niet eetbaar en de vis rook heel vies en was niet goed gebakken. En het was erg duur. Ik raad mensen aan om niet te gaan hier. Het is niet waard.

11. Peter Kolkman

Absoluut een gezellige tent, een mix van restaurant en kroeg. Gezellig en ongedwongen. Bruschetta vooraf is een aanrader en wordt lekker warm geserveerd met kruidenboter en olijven. De pasta was top, zeer royale portie en de Tiramisu mag tot de beste gerekend worden die ik ooit heb gehad. We hadden een beetje haast omdat we nog een voorstelling moesten halen en daar werd perfect rekening mee gehouden. Minpuntje: de dame uit de bediening die zojuist even in de pauze had staan roken en daardoor onaangenaam uit haar mond stonk toen ze voorovergebogen de bestelling opnam. Dat mag absoluut niet! Kom zeker nog eens terug, maar dan neem ik wel een rolletje peperpunt mee voor de serveerster!

12. Martin Scholten

Lekker gegeten met een heerlijke wijn en een goed advies van de zeer vriendelijke bediening. Top! Cijfer 8,5

13. Erwin Haffner

Ben hier wel wat vaker geweest, kwaliteit van het eten is perfect, mooie en makkelijke gerechten! Bruschetta vooraf is een aanrader!! Wel een hele onrustige tent, veel lawaai en bediening durft geen beslissingen te nemen zonder een goedkeurend knikje van de bedrijfsleider! Erg irritant en niet professioneel. Prijs is redelijk te noemen!

14. Rob Hinne

Slecht! Zojuist geweest. Wilden wat eten maar vooraf een broodplankje met kruidenboter etc. besteld. Na een half uur gevraagd waar het bleef. "Het brood moet uit de oven komen"... Dat duurt even. Tien minuten later nog niets gehad; bleek het plankje op een andere tafel te zijn neergezet. Op zich kan een mens zich vergissen. Maar als er twee keer naar wordt gevraagd en er wordt heel arrogant gereageerd terwijl het inderdaad fout was gegaan... Zijn meer dan een uur later weggegaan zonder ook maar iets te eten te hebben gehad.

15. Serok Barzani

Zo'n slecht restaurant nooit eerder meegemaakt. Vlees bij de een niet gaar, bij de ander verbrand... Wil je wat vragen aan een van de dames van de bediening word je compleet genegeerd! 1 keer maar ook nooit weer! Nog nooit naar zo'n slecht restaurant geweest!

16. Jeanet Bosch

Ik heb hier een keer alleen gegeten, even lunchen voordat ik met de trein moest. Toen ik af wilde rekenen bleek tot mijn schrik dat ik mijn portemonnee vergeten was. Omdat ik voor mijn werk een trein moest halen vroeg ik of ik het geld de volgende dag kon brengen. De serveersters was vriendelijk en ging hiermee akkoord.

De volgende avond kwam ik laat, na werk en een paar drankjes in een cafe in de buurt, terug om mijn rekening te voldoen maar tot mijn grote verbazing werd ik niet binnen gelaten. De bedrijfsleider die bij de ingang stond, geloofde me niet toen ik mijn verhaal deed. Het was die avond een besloten club voor studenten en hij ging ervan uit dat ik een smoesje had verzonnen om lekker te kunnen drinken daar. Dat was ik naruurlijk helemaal niet van plan en ik probeerde hem ervan te overtuigen dat ik gewoon mijn rekening kwam betalen. Op een gegeven moment werd hij zo onbeschoft dat ik het opgaf en naar huis ging.

De volgende dag, rond lunchtijd, keerde ik toch terug. Dit was toch te gek. Ik vroeg naar de bedrijfsleider en weer werd hij vreselijk onbeschoft. Toen ik hem er eindelijk van had overtuigd dat ik mijn rekening wilde betalen en een excuus van hem wel op z'n plaats vond kreeg ik dat, maar niet gemeend en dat zei ik ook. Uiteindelijk heeft hij me de rekening kwijtgescholden omdat deze al uit het systeem was verwijderd.

Deze man hoort niet op deze plek, dat is duidelijk. Ik zal hier nooit meer komen.

17. Eén van de betere restaurant-cafe bars in centrum van Enschede bijna atlijd druk en gezellig met vriendelijk personeel. Vlak naast Wolff bios. Ik kom er geregeld. Gewoon netjes normale clientele echt niet (alleen) kakkerige mensen!!

18. pramod agrawal

I like the service very friendly. Food was great and tasty. Restaurant offers varied mix of international, italian food.

19. We hebben met 4 personen een 3 gangen keuzemenu gekozen.
    We kozen voor diverse voorgerechten op een grote schaal, prima was lekker.
    Hoofdgerecht was echter slecht te noemen, bij de varkensspies grote stukken aangebrande groenten. Vlees was goed rest slecht. Bij de kabeljauw die ontzettend droog was zat pasta die niet gaar was en de geitenkaas tarte tatin (veel te groot) was zo slecht van smaak dat ik het niet heb opgegeten, bij navraag in de keuken werd er gezegd, nee erdis niks mis mee zo hoort deze te smaken....tja.
    Bediening prima, maar niet alert genoeg en telkens iemand anders aan tafel. Nee nooit meer, jammer zaak ziet er goed uit.

20. Mwoh, vond het niet echt bijzonder. Veel te veel saus over de salade, smaak van de saus was te overheersend, muziek stond echt veel te hard en personeel was ook al niet je van het. Een beetje overschatte zaak. Voldoet niet aan de verwachting. Komt ook steeds andere bediening aan tafel, en ze hebben geen idee wat er gaande is. Jammer!

21. Victoria Wilson

22. Er is geen restaurant in de nabije omgeving die dezelfde service, sfeer en kwaliteit levert als Felini. Restaurants aan de oude markt hebben voornamelijk studenten aan het werk, terwijl Felini vriendelijk en vlot personeel in dienst heeft. De wijnen zijn erg lekker, de lunchkaart is goed, maar de diner kaart is toe aan vernieuwing. Visgerechten, losse hapjes en salades zijn erg goed, maar de keuze in Pizza's en vleesgerechten is daarentegen minder groot. Al met al wel een topper om (zelfs) regelmatig langs te gaan! Voor elk wat wils!

23. We hebben hier op zaterdagavond gegeten, zaten helemaal bovenin.We waren met ons tweeën en hadden bij reservering aangegeven dat we graag het drie gangen keuze menu wilden. Normaal is dit alleen te reserveren voor 4 personen maar dit was voor nu wel mogelijk. Dit was echt super lekker, jammer dat dit niet standaard op de kaart staat ( vooral het plateau in het voorgerecht met van alles wat was heerlijk ). Nu ja, qua sfeer en aankleding natuurlijk ook top, klachten als dat je niet gezien zou worden ken ik hier eigenlijk niet.

Eén vorige recensie
  24. Iet Brinks

We hadden een high tea, in italiaanse variant. Prima verzorgd en smaakte goed. Bedienend personeel was vriendelijk en attent, de sfeer gezellig en relaxed. Wij komen hier graag terug!

25. Eten was ok, niet speciaal of heel erg lekker, geldt eigenlijk voor alles. Ze springen nergens in uit. Het personeel was heel aardig maar gingen vervolgens met elkaar een flinke discussie aan 6 meter naast onze tafel.

26. Wij hebben hier een vegetarisch menu gegeten in het kader van de vegetarische restaurantweek en we hebben werkelijk heerlijk gegeten, niets op aan te merken. Verse ingrediënten, alles goed op elkaar afgestemd. Het was onze eerste kennismaking met dit restaurant en we gaan er vaker komen. De bediening was ook zeer goed. Zeer vriendelijk, regelmatig vragen of alles naar wens was en toen vergeten was onze hoofdgerechten door te geven aan de keuken waardoor het wat langer duurde werd er duizendmaal excuses aangeboden en een kop koffie/thee van het huis. Keurig opgelost dus. Ook het feit dat onze reservering niet was genoteerd werd goed opgelost en we konden gewoon een tafeltje krijgen. Fouten maakt iedereen maar het gaat erom hoe het wordt opgelost en dat was prima.

27. Zondagavond opnieuw hier gegeten, dit keer op terras. Eten prima, maar wederom minder goede ervaring met bediening. Duurt lang voor men je opmerkt, veel wisselende personen. Ruim half uur moeten wachten op opnemen van bestelling van zowel maaltijd als koffie na het eten. Lege glazen en onze blikken worden genegeerd. Jammer, is een leuke tent met lekker eten.

Eén vorige recensie
  28. We zijn er nu een paar keer geweest, en iedere keer hebben we lekker gegeten. Niks op aan te merken. Je kunt lekker buiten zitten met mooi weer, binnen is het sfeervol.

29. Wendy & Frits Meijer

Leuke ontspannen atmosfeer en een kaart met royale gevarieerde keuze. Bediening reuze vriendelijk en accuraat.
    Een aanwinst voor Enschede !

30. Geweldig restaurant, en vrolijk personeel.

eten was super lekker, drankjes waren lekker! En na het eten kon je zo hop aan de bar, heerlijk!

31. Afgelopen maandagmorgen hier samen met mijn vriendin genoten van een verwenontbijt. Warme broodjes, grote verscheidenheid aan broodbeleg. Goede kop cappuccino en vers geperst sinaasappelsap. Zeer vriendelijke bediening. Enige minpuntje waren de koude gekookte eieren. Kan deze zaak bij iedereen aanbevelen en komen hier zeker nog een keer terug.

32. Het eten was vrijwel slecht, 4 grote teentjes look gevonden in mijn eten. Niet echt aangenaam te noemen!

Qua bediening zat het wel ok!

33. Heerlijk eten!! We zijn ook erg vriendelijk geholpen. Het zat helemaal vol maar namen ze de tijd voor je. Zeker voor herhaling vatbaar!! TOP!

34. Erg lekker gegeten!!! Tarte Tatin!! Hmmm!!
    En de bediening was supervriendelijk, adviseerde een heerlijke wijn. Heel geslaagde avond gehad!

35. Op de carpaccio kreeg ik wel pijnboompitten, mijn vrouw niet.

Mijn parelhoenbouten hadden duidelijk een verschil van leedftijd, de ene was zeer lekker de andere maar laten staan.

Bij het afruimen is ons gevraagd of we de dessertkaart wilde zien, ja dus, maar na een half uur nog geen kaart.
    Dus betaald, na veel zwaaien naar de bediening.

Er werd ons niet eens gevraagd of alles naar wens was?

36. We hebben ontzettend lang moeten wachten op de bediening en het eten. Het eten is redelijk te noemen, maar niet speciaal vergeleken met andere restaurants/bistro's in de stad. Het uiterlijk is nog van Fred en Douwe en is goed te noemen. Jammer van de bediening anders zou het een leuke bistro kunnen zijn waar je lang van de zon kunt genieten.

37. Chasse von Leiking

Goed en gezellig.

38. Mick en erik

Zeer gezellig en lekker hier op een bewolkte dag bij Fellini.